ומי שקיים יחסי מין עם אישה בפי הטבעת שלה, הוא מבקש משהו אחר מלבד פניו ואינו מרוויח מכך, כי לנישואין בצד האחורי אין פרי ….

ומי שרואה שהוא נכנס למקדש המלך או מקיים איתם יחסי מין, אז זו קדושה עבורו עם אותם מלכים אם יש ראיה בחזון שמעידה על צדקנות וטובות, אחרת הוא יעקוב אחר אותו מקדש ….

ומי שיראה שהוא מתקשר לשירותים, יהיה לו חסר בדתו ובענייניו העולמיים ….

אם הוא רואה כאילו הוא מתפלל בבית מטבחיים של יונים, זה מעיד על שחיתות שהוא מבצע, ואומרים שהוא מכפיש נער

ומי שרואה את עירום הנשים שנחשפות בחדר אמבטיה, זה מתפרש בשני אופנים: חוסר חוב וביצוע מעשים אסורים ….

…אל-חמאמי חזונו בחלום מעיד על חיסול הדת, על ביטול הדאגות והייסורים, על מותרת הפיקוד והטהרה . זה עשוי להצביע על מצוקה או מחלה . ומי שרואה את עצמו כיונה או עומד בשירותים בזמן שהוא לא משרת אנשים בשירותים, אז הוא סרסור ולא מרוויח מזה . אם היו לו בגדים לבנים, הוא היה מסיר את דאגותיהם מאנשים ….

…שירה : אם זה טוב, זה מעיד על עסק רווחי, ואם הוא לא טוב, זה מעיד על עסק שמפסיד. חלקם אמרו כי הזמר הוא מלומד, חכם או גברי, ושירה בשוק לעשירים מעידה על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם . ולעניים מוחו הולך . ומי שרואה מקום בו הוא שר, אז יש שקר שמבדיל בין יקיריהם, ועלילה מקנאת שקר, כי הראשון ששר והתאבל על השטן, שאלוהים יקלל אותו . ונאמר כי שירה מעידה על המולה וסכסוך, בגלל שינוי התנועות בדיסקוטק . ומי שרואה את זה כאילו הוא שר שירים במנגינה טובה ובקול רם, עדיף לזמרים ולחנים ולכולם . אם הוא רואה שהוא שר שירים רעים, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך בבוץ ושר, זה טוב, במיוחד למי שנהג למכור מקלות . והזמר בשירותים האשים מילים . ואמרו שבמקור השירה מעידה על עומס וסכסוך ….

…לראות את הקריאה לתפילה מי שרואה שהוא קורא את הקריאה לתפילה במקום ידוע אז מספק עלייה לרגל. אם הוא אחד הצדיקים, ואם הוא רואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע בו אין צורך בקריאה לתפילה, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח. ציות לאלוהים הכל יכול ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן ממעיט בערכת אשתו ותלוייו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו או במדבר בלבד, או הוא קורא לקריאה לתפילה, או באמצע ביתו, ואז הוא מת את בנו או אחותו או על גג שכניו, הוא חושב שהוא חושב רע על אחד מאנשי שכניו או על השוק, כפי שזה מצביע עוני ופשיטת רגל, ומי שרואה שהוא קורא את השיחה לאנשי ביתו, אז זה מעיד על התרחשות של אסון, וכמו כן אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ומי שרואה שזה מגביר או פוחת בקריאה לתפילה, אז זו התנהגות שאינה נכונה ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בשירותים הוא חסר דתו ובחיי העולם שלו, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בחברה או בקרון הם w מבקש, ואז הוא מאשים את העם בגניבה ממנו והם חפים מפשע, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה למינרט, זה גובהו של מקום או על ראש הר, ואז הוא מדבר בכנות על הימין של הגורל המלכותי או בתוך המיהראב, המציין את הנסיעה והחזרת הבטיחות והגעת המבוקשים על הגג, הוא תאווה בגלל אשתו, ועונשו על כך היה לחי אז מי שרואה שהוא קורא לשיחה לעם ביחד, ואז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים, ומי שרואה שהוא שומע את הקריאה לתפילה, אז הוא עצלן בתפילה, ומי שרואה שהוא שומע את צליל האיקמה, הוא מציין הצלחה לעשות טוב, וכל מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה ולא שומר על הטקביר ולעודד, אז הוא ייקלל על ידי האויב שלו ומי שהוא ראה מוזיאון בשמיים והעם ענה לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה, אז הם עונים לו, ואולי כל מי שעונה בעיניו עשוי לבצע חג'ג '…

…זה בשקר חלומי ובצער . אם הצליל יפה, אז זה מעיד על סחר מועיל, ואם הסאונד לא יפה אז זה סחר מפסיד . והזמר הוא איש חכם, מלומד, זכר או מטיף . ומי שרואה מקום בו הוא מועשר, שוכב שם עם שקר שמפריד בין אהבת יקיריהם לעלילה מקנאה . ושירה בחלום מציינת רוע וקונפליקט בגלל שינוי התנועות בריקוד . ומי שרואה שהוא שר שירים עם לחן טוב וקול יפה, זה טוב לזמרים, לחנים ונגנים . ומי שראה שהוא שר שירה גרועה, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה בשנתו שהוא הולך בדרך ושר, עדיף . ומי שראה שהוא שר בשירותים, זה מעיד שדבריו אינם ברורים . ומי שרואה שהוא שר בשוק או באזור גדול, זה רע לעשירים ומעיד על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם, וזה מעיד על העניים שמוחם נעלם . ומי שרואה שהוא שר בשוק בזמן שהוא אחד האדוקים, אז הוא ישתתף במשפט שמתרחש בשוק ההוא, ושירת הנבלים בשוק מעידה על חוסר דעתם ….

…ומי שראה שהוא נכנס לשירותים ומצא שהוא מלוכלך או שהוא לא אוהב שיש משהו כזה בשירותים, אז הוא מגזים בדאגה ….

…ערכי חדר הרחצה, ראייתו בחלום מעידים על טוהר וחיסול חובות . אולי החזון שלו הצביע על זה שעומד בפתח הסולטאן לבלות את עבודת העם, או על הסוהר או על חרטה מחטאים וטובים . והערכים בכנסיות מעידים על הקריינות שלו על אובדן כסף, רשלנות בעסקים או מגורים משותפים עם בדרנים . והאישה הערכית בשירותים, חזונה של רווק מעיד על זו של האישה המסכנה . ראה גם אריתמה ….

…ומי שרואה שהוא שתה מים חמים בשירותים, הוא היה מוחלש מחום או ממחלה של אדם ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לאישה בשירותים, אז הוא עושה חטא ….

…מי שרואה בחלום שהוא הארה בשירותים ורחץ, אז הוא משולם מחוב שהוא חייב, ואם הוא המום, עצבותו נעלמה, ואם הוא חושש מביטחון, ואם הוא חולה הוא נרפא, ואם הוא עבד שמשוחרר, ואם הוא לא ביצע חג'ג ', זה אם האור גילח אותו, אז הוא עף הפרח הוא ענן שלא נשאר, וזה לא המקרה עבור האדם שפרחו התגלח, אם הוא עשיר, כספו נעלם, ואם הארה נמצאת בכל גופו ללא פניו, הוא ימות . אם להארה אין שיער על גופו כשהוא ער, והאור מגלח אותו למעט שיער הערווה, אז הוא מת, כספו נעלם ונשותיו נשארות . והארה במקום הסונה אם היא הולכת עם שיער הערווה היא סימן לפות, ואם היא לא הולכת עם שיער הערווה אז זה עדות להפסקת הדת והעצמה הגוברת . ואם הוא עני, הוא חיוני וקל עליו, ואם האור מגלח חלק ממנו ומשאיר חלק ממנו, אז חלק ממצוקתו ישתחרר ממנו וחלק ממנו יישאר, והוא ילך מ כספו, או חסדו וסמכותו יוסרו ממנו וחלקם יישאר . הארת האש היא מי שרואה בחלומו שהוא מכין תנור, ואז הוא ירוויח רווח בכספו ותועלת בעצמו . אם הוא רואה בבית המלך הארה, אז אם למלך יש בעיה של הארה ומונחה אליו, ואם יש לו אויבים המנצחים . אם היה רואה שהוא בונה הארה ולמדינה יש אנשים, הוא היה זוכה במנדט ובכוח . מי שמכה באור בלי אפר יישא לאישה חסרת תועלת . הטנור הוא מסוגים שונים, ולכל הארה יש פרשנות. תנור הברביקיו מעיד על מאסר, ומי שנמצא בעוצמה מעיד על כך . ישועתו וחסדו . התנור אלסלאאת מציין את האימאם המלומד אליו הנושאים מופנים, ולכל אחד ניתן משהו לרפא את נפשו . ונורת הגואר מעידה על מפעל העוף . ומי שראה שיש לו הארה בחורף בזמן שהוא בוער באש, הצביע על החיפוי, הנוחות והתועלת, ואכילת פירות שאינם צבעיהם, ואם היה בקיץ, הוא ציין מחלות עם חום ושפיכת דמים, ודאגות וכעסים . ואולי ההארה מתייחסת לבטן כשהיא נזרקת לתוכה ….