תה אם אתה חולם שאתה מרתיח תה, המשמעות היא שתבצע פעולות מטופשות, ובעקבותיה תחושת חרטה עמוקה . אם אתה רואה את החברים שלך שותים תה, זה מנבא שתרגיש מלא פעילויות והנאות חברתיות, ותפעל לשנות את הרגשות שלך על ידי הצעת עזרה לאחרים בצערם . לראות רימונים בתה מעיד על בעיות ברגש ויחסים חברתיים עם אחרים . אם אתה שופך תה, זה מנבא בעיות ועצב בבית . אם אתה מוצא קומקום קומקום ריק, המשמעות היא הרבה שמועות מקניטות וחדשות רעות . אם אתה צמא לתה, זה מנבא שתופתע מביקורם של חברים לא צפויים ….

…כוס תה אם חלמתם על כוסות תה, זה מנבא שתדאגו להכין ולסדר את כל דרישות ההנאה והשמחה . אם אישה שוברת כוסות תה או רואה אותן שבורות, תאונה פתאומית תרעיד את אושרה ומזלה הטוב . אם אתה שותה יין בכוס תה, זה מנבא של שמחות ומזל טוב יחד בעתיד הקרוב ….

חלום על הגורל מנבא מריבות וצער מיותרים . אם בחורה חולמת שהיא משחקת עם הגורל, זה מצביע על כך שהיא תתערב באומץ בין חברים או אוהבים כנים ….

…ומי שרואה שהוא שם את הסיר על האש כדי לבשל משהו, אז יהיה לו כסף ויתרום במידת גודל הסיר וקטנותו, והגורל נאמר שהוא ערך הבית או ערכו אז כל מה שהוא יראה בו של זן או שוקה, הוא יעבור עליהם ….

…ומי שרואה בסיר בשר או אוכל, זה מעיד על פרנסה מוחלטת ללא עייפות, וגורל הגורל מעיד על אובדן ערכים או ערך ….

…הוא ראה שזה דלק אש לבשל קצת : את האוכל זה מעלה משהו שמשפיע עליו על התועלת של אנשי בית הערכים . אם אין אוכל בסיר, אז זה מרגיז אדם שהוא ערכי הבית במילים, ומוביל אותו לעניין לא נעים . אם הוא יראה שהאש שרפה חלק מחלקי גופו, אז הוא יסבול מנזק כמו שריפה, אם חלק מהאיברים יישרפו . אם הבגד הוא כולו או כל גופו, אז הוא יסבול מפורענות במה שמיוחס לו בפירוש, או בחלקו עצמו, או במי שיקר לו . אם האש היא להבה או לשון, הרי שהנזק שקורה לו נמצא בידי שליט או במלחמה . אם לא הייתה להבה, הרי שאלה מחלות, מגיפה וצייר . אם הוא ראה את זה מכה באש בסיר או משיג : זה כסף חראם, כאילו ראה את להבת ידו, זה משפיע על אנשי הסולטאן . ואם היה לו להבה או עשן, אז היה בכוחו המלחמה והאימה, ואלוהים אדירים הוא היורש לדבר הנכון ….

…גורל לראות גורל בחלום מעיד על כך שאירועים סתמיים יתרחשו וגורמים לך לדאגה ועצב . אם אישה רואה סיר עם מים רותחים בתוכו, זה מנבא ששניהם עוסקים בחובות חברתיות שמחות . אם אתה רואה סיר שבור או חלוד, זה מנבא שתופתע מאירועים הגורמים לך חרדה ודאגה רבה ….

ייעוד כלי החרס : אדם שחסדו מוצג לאנשים בכלל ולשכניו בפרט ….

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…מי שרואה שיש לו ביתן שהוכה, אז הוא יכה בסמכות גדולה וטוב, ומי שרואה שיש לו סיר מוכות או מכות כיפה, אז הוא יפגע בסולטנה בלי הביתן. ומי שרואה שסולטנה יצאה מאל-אחביה זה יציאת פרידה, אז הוא ייסר מסמכותו על כך, ומי שרואה שהבניינים מקופלים, סמכותו לכך נעלמת, או שחייו נגמרים ….

…אל-קדר : בית עם הוצאות גדולות, ונאמר שהיא אישה לא ערבית, כך שמי שיראה שהוא מבשל סיר, הוא יקבל כסף גדול מהסולטאן או ממלך זר . הבשר והמרק בסיר הם פרנסה מכובדת המובנת מאליה, עם מילים ושתייה ….

…אל-פוסטאט: מי שרואה בחלום שהוא פגע בארמון מעליו, אז הוא פוגע ברשות ומחזק את הפקודה שלו . או לבקר בקברי חללים . ומי שרואה סיר, אוהל או אוהל בתוך קערת אדמה, הרי הוא קדוש מעונה . ופוסטאט הוא המלך, כך שאם כוחו מקופל, הוא יגווע וחייו יגמרו . ומי שמחזיק בחופים או בחלקם, זה מעיד על ברכה שהוא מבורך בה . והלא ידוע בין האגנים, הביתנים והכיפות, אם הוא ירוק או לבן, מעיד על צדק ועדות, והאם הוא מגיע לכך בפולחן, או מעיד על ביקור בירושלים . ראה גם את האוהל ….

…גלגל המים מציין בחלום את זרם הפרנסה וסיבתו, כמו חנות, תעשייה ונסיעות. אולי זה מצביע על פצעים על ידי אספקת מים במהלכם תוך השקיית הפרדסים . אולי הצביע על השקיה והשקיה . ואולי זה הצביע על הטיעון של דרך הנסיעה . אולי זה הצביע על הגרון כי זה הרגל של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם ​​היא ציבורית, או על חיי הבונה שלה אם הם פרטיים . גלגל המים הוא חיים טובים למי שבבעלותו, ובלבד שהמים לא יגלו מהמהלך המוגבל שלהם על האדמה, ואם הם גולשים ממסלולם ימינה ושמאלה, חשוב, עצב ו בוכה . כמו כן, אם גלגל המים מועבר דרך הבתים והבתים, הרי מדובר בחיים טובים אם המים שלו טהורים ורעננים . ונאמר : מי שבבעלותו מים זורמים יזכה למנהיגות ולהטבה . ומי שרואה סיר מלא בזבל וזבל, ושטף אותו והוציא מה שיש בו, אז הוא פקוק . ומי שראה מים זורמים מכפות רגליו נחשף לטפטוף . ומי שראה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים, ואנשים משבחים את אלוהים הקב~ה ושותים ממימיהם וממלאים את כליהם מהם, והם היו במגיפה שהתפנתה אותם מהם, ואלוהים כל יכול סיפק להם חיים, ואם הם היו בקשיים, אלוהים אדירים ייתן להם שגשוג עם גשם מתמיד . ואם מי גלגל המים חומים, מלוחים או היוצאים מגלגל המים המזיקים לעם, הרי זה רוע שמוצג בפני אנשים ומפיץ ביניהם מחלה כללית כמו קור בחורף וקדחת ב קיץ או חדשות לא נעימות על מטיילים . ומי שרואה אשת מים כעבדת לגינה שלו והייתה רווקה שהוא התחתן איתה, או שקנתה משרתת שתינשא לה, אם יש לו אישה או משרתת, היא נכנסת אליו בהריון אם היא שתתה את אדמתו או את הפרדס שלו . גלגל המים של הדם בבית מעיד על שחיתות האישה באותו בית . ומי שיראה שגלגל המים יצא ממסלולו ופגע באנשים, אז אלה יהיו חדשות רעות . והמלצרית עשויה להיות האישה . ומי שרואה גלגל מים מנותק, זה חרם בינו לבין אישה . ונאמר : הרואה שהוא מאחורי וו ימות . ומי שרואה שהוא שואב מגלגל מים, הוא ייפגע בטוב, וינהל חיים טובים . ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנחל או מנהר, אז הוא יסבול מחיים טעימים ומחיים ארוכים, ואם מדובר במים אפלים או מים, חייו הם בחרדה ובפחד או במצוקה . ונאמר : זו מחלה ככל ששתה ממנה . אולי הזרמים מצביעים על ורידי הגוף שהגוף צומח על ידי השקיה ….

…ומי שרואה שהוא סוחט ענבים עם קערה או סיר, אז הוא יתקרב לאישה שתהיה כמו זו בה הוא נלחץ ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: מי שרואה סיר שמתבשל בו אם יש בו בשר או אוכל, אז הוא מניע את האדם לחפש טובת הנאה, ואם הוא לא מבשל, הרי שההטבה אסורה , ואם אין בשר בסיר, אז הוא עולה לאיש עני מה שהוא לא יכול לעמוד וסיר החרס הוא אדם שמראה את חסדו לאנשים בכלל ושכניו בפרט נאמר הגורל אישה חדשה וזה נאמר ערכי בית ….