ומי שרואה שסוסה מדברת אליו, זה מעיד על איתנות במה שטוב בו, ואם הוא גורם אז הוא טוב יותר בזכותו ….

…ומי שיראה שהוא רוכב על סוסה עם שני כנפיים, הוא ישיג רכוש גדול אם זה ממשפחתו, אחרת זו רצון וריבונות ….

…ומי שרואה את סוסו יולד, אז גאוותו גוברת ונרכשת פרנסתו, ואולי לידת ילד מאישה, ואם הוא רווקה, הוא מתחתן ופוגע במקצוע או בבית או משהו כזה ….

ומי שרואה ביצה לא ידועה, ואינו יודע באיזו ציפור מדובר, אז הוא יפרש בכך שישא אותו לאישה יפהפיה כמו אותה ביצה ….

ונאמר שמי שראה שהוא מקבל פיסת נייר ריקה, כסף יגיע אליו, וזה עשוי להצביע על כך שהוא לא יקל על עצמו, כי אם הצורך יושקע, זה כתוב בעיתונים ….

באשר לביצים : אם הן נראות בקערה, הן מסומנות על ידי המשרתות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו היו ביצים שנוצרו .~ אם הוא רואה שתרנגולותיו מרובדות, הוא יולד בן . וביצים מבושלות, המובחנות מהקליפה, הן מזונות נעימים . אם הוא רואה את זה כאילו אכל אותו גולמי, אז הוא אוכל כסף לא חוקי, או שהם נפגעים מהם, או שהוא מבצע מעשה לא מוסרי . ואכילת קליפות ביצה מעידה על כך שהוא חופר קבר . אם הוא רואה כאילו יצאה ביצה מאשתו, והיא ילדה ילד לא מאמין, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והמתים יצאו מן החיים ~. אם הוא רואה שהוא שם ביצה מתחת לתרנגולת והיא נסדקת מהעוף, אז הוא חי עבורו עניין מת ונולד לו בן מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : ~ החיים יצאו מהמתים , ~ ואולי למספר של כל עוף יהיה בן . ואם הוא שם ביצים מתחת לתרנגול, והוא מוציא את הגוזלים, הוא מביא לשם מורה שמלמד את הבנים . אם הוא שובר ביצה, הוא מניח בכור, ואם הוא לא יכול לשבור אותה, הוא לא מסוגל לעשות זאת . אם הביצה מכה ואשתו בהריון, הוא מורה עליה ליפול . אם מישהו רואה מישהו אחר שובר ביצה ומחזיר לו אותה, אז בתו תבחר בגבר . ומי שדורך את שרוולו ויוצאת ממנה ביצה, ואז הוא נכנס לאומתו ונולדת ממנו עבדת . אם הוא רואה איתו הרבה ביצים, אז יש לו הרבה כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וכל זה בביצים גולמיות . ומי שרואה ביצים טהורות, הוא מתאים למשהו שהלך רחוק מדי וקשה, ועל ידי תיקונו הוא ישיג כסף ויחיה עבורו עניין מת, ואם הוא אוכל אותו עם הקליפה שלו, הוא נבלות . אם זה גיהוק, הוא אכל כסף של אישה ובזבז אותו . אם הוא אוכל את זה, הוא יתחתן עם אישה שיש לה כסף . ביצי החמוציות הם ילד מסכן . וביצי התוכי הן עבדת אדוקה, ונאמר כי מי שראה שהוא מקבל ביצה היה לו בן מכובד . אם הביצה תישבר, הילד היה מת . ונאמר : הביצים מיועדות לרופאים המעוטרים, ולאלה שהפנסיה שלהם היא ראיה טובה . לגבי שאר האנשים . הביצים הקטנות, מציינות את היתרונות מכיוון שהן נאכלות . והביצים הרבות, זה מעיד על דאגות ודאגות, ומצביע שוב ושוב על דברים נסתרים . אמרו שהמבוגרים היו לבנים, בנים . הילדים הם בנות, וגבר בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את זה כאילו אני אוכל קליפות ביצה, אז הוא אמר: ~ירא אלוהים, אתה גוזל את המתים.~ הוא ראה גבר רווק כאילו מצא ביצים רבות, ולכן הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, אז הוא אמר : יש אישה לפרישות, ולגבר הנשוי יש ילדים . אדם ראה שהוא מקלף ביצים מבושלות, אז סיפר על חזון במעבר, והוא אמר : אתה מקבל כסף מכמה מהנאמנים . וממלוך ראה כאילו לקח ביצה טהורה ממשרתתו, אז השליך אותה עם קליפתה, והשתמש בכספה, ועוזרתו ילדה בן, אז הממלוך לקח את מי שנולד באירופה על ידי לפקודת בעלה של האישה, והוא הפך לסיבה לפנסיה שבבעלותה ….

אם הוא רואה ידע בחלומו, זה מעיד על התאסלמותו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ וזה ידע לשעה, אז אל תנוח עם זה .~ ידיעת אישה היא בעל . והידע המיוחס לעולם הסגפני, אם הוא אדום אז זה הקלה ותענוג . ואם הוא שחור, נראה ממנו . ונאמר שדגלים שחורים מעידים על גשם כללי, דגלים לבנים מצביעים על גשם, ודגלים אדומים היו מלחמה ….

ומי שרואה שהוא מתחנן נגד אדם, אז הוא מביס אותו בדיבור, ואם הוא מתפלל נגד עצמו, אז הוא לא מודה לחסדי ה ' ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון של חלב אדם מצביע על שלושה היבטים של פרנסה מותרת, כסף לילדים, מצוקה ועצב מבחינת פרנסה ….

…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….

…עכבר סוס אם אתה רואה עכבר סוס בחלום, זה מנבא את התרחשות השערוריה . אם אתה מריח עכבר סוס בבגדיך או שואף ריח בחלום, זה מנבא שאחרים יתמרמרו על התנהגותך הרעה, וזה גם אומר שהעניינים שלך ילכו רע ולא תדע הצלחה . אם חלמת שהרגת עכבר סוס, תצליח להתגבר על מכשולים איומים . ~ סוסים Rat : המכונה גם סמור virosa, ועבירה – ריח .~…

…באשר לסוסים שעוברים בין סיבוב, זה יישפך וגשם אם הם ערבים ללא אוכפים או רוכבים . ומי שרואה קבוצת סוסים עם אוכפים ללא ברכיים, הן נשים שמתאספות בהלוויה או בחתונה . מי שבבעלותו מספר סוסים או רועה אותם, תהיה לו סמכות שיפוט על עמים, או שהוא ישתלט באזורו . ומי שרוכב על סוס עם אוכף, הוא ישיג כבוד, כבוד וסמכות, כי הוא מרכבות מלכים ומרכבות שלמה עליו השלום . והסולטן שלו יכול להיות אישה שהוא מתחתן איתה או ילדה שפחה שהוא קונה . אם הברך שלו ללא רתמה, אין בה טוב על כל פניה, כי הרסן הוא סימן לאדיקות, דת, אי-גשמיות ויכולת, אז אם הרסן יוסר ממנו, זה יוסר ממנו יד . ומי שרואה את בהמתו, פקודתו חלשה ומצבו פגום, ואשתו אסורה, והיא שוכבת ללא גגיות תחתיו . ומי שרואה סוסה לא ידועה בביתו, אם יש לו אוכף, אישה נכנסת אליו עם נישואין או תוספת או אירוח, ואם היא עירומה, גבר נכנס אליו עם נישואים או משהו דומה . אבן סירין נהג לומר : מי שמביא סוס למישהו אחר, עשה לו עוול עם סוס או עם עדות, הוא לקח את זה משמו, כמו אם הוא הורג אותו או קורץ לו שליט או גנב בערך . ורכיבה מעידה על המסמר ועל המראה והשינון, לרכיבה על הגב . נסיעה של אדם עשויה להצביע על עצמו, ואם היא ישרה ומצבה טוב, ואם היא נאספה או שהיא לבדה או תועה, אז היא תאבד ותשחק, ואולי הנסיעה שלה מעידה על זמן, לילה ויום . השמורה קשורה למי שמתקדם בכל מה שמסומן על ידי סירתו, או יורשו אחריו, או האפוטרופוס שלו וכדומה ….

…מי שרואה שהוא על סוסה שמגדפת איתו, אז הוא עושה חטא או אימה, פוגע בו קשה כמו הקושי של הסוס, והפרשנות של הפרסים באותה תקופה עשויה להיות גחמתו, נאמר שכך וכך רכבו על גחמותיו והדירו אותו . ואם הסוסה הייתה ישנה, ​​העניין היה גרוע וגדול יותר, ואין טוב ברכיבה אלא במקום בעלי חיים, ואין טוב בזה על קיר או גג או ממגורה, אלא לראות הסוסה כנף שאיתה הוא עף בין שמים לארץ, כי זה כבוד בעולם הזה ובדת עם מסע . בלק מפורסם, ואביהם הוא עושר וכוח בנסיעות, ובלונדיני מעיד על עצב, ובהיבט אחר שהבלונדיני הוא ניצחון מכיוון שסוסי המלאכים היו בלונדיניים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני על סוס שרגליו מברזל . הוא אמר, מצפה למוות . מסופר שעלי בן איסה אל-וואזיר, לפני שהפך לנסיך הכתר, ראה כאילו הוא נמצא בצל השמש בחורף, רוכב על סוסה עם בגדים טובים, ושיניו פזורות, אז הוא שם לב כדי להיכנס לפאניקה, אז הוא סיפר את חזונותיו בפני כמה מהביעים, אז אמר : באשר לסוסה היא נסיך ומדינה, והלבוש הטוב הוא מדינה וסדר. בהיותו בצל השמש, הוא הגיע למשרד המלך או לצעיף שלו וחי בתוך הכליאה שלו, ובאשר לפיזור שיניו, חייו היו ארוכים . ונאמר שמי שרואה סוס שמת בביתו או בידו, זה הרס מי שחולם . ומי שרוכב על סוסה שמפתה סוס עם כל כליו, בעודו לובש את בגדי הסוסה, הוא יזכה בסמכות, תהילה, שבחים טובים, חיים טובים ובטחון מהאויבים ….

…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….

…שיער אם אישה חולמת שיש לה שיער יפה ושהיא משילה אותו, היא תהיה אדישה בענייניה האישיים ותבזבז את דרכי ההתקדמות עקב הזנחת השימוש במוחה . אם אדם חולם שהוא מחליק את השיער, זה מנבא שהוא יהפוך לעניים בגלל נדיבותו ויסבול ממחלה הנובעת מצרות אינטלקטואליות . אם אתה רואה את השיער שלך אפור, זה מנבא מוות ומחלה מדבקת במשפחה שהועברה על ידי קרוב משפחה או חבר . אם אתה רואה את עצמך מכוסה בשיער, הדבר מבשר על פינוק בעבירות עד כדי מניעת כניסה לקהילת האנשים המנומסים . אם אישה חולמת על כך, היא תיכנס בעצמה לעולם של עצמה, ותביע את הזכות לפעול על פי רצונה, ללא קשר לנורמות המוסריות . אם גבר חולם שיש לו שיער מתולתל שחור, הוא ישלה אנשים בנאומו המעניין, וסביר מאוד שהוא ישלה את הנשים שסומכות עליו . אם שיערה של אישה נראה שחור ומתולתל, יאוימו עליה פיתוי . אם אתה חולם לראות אישה עם שיער זהוב, אז תוכיח שאתה מאהב נועז ותהיה החבר הנאמן של האישה . אם אתה חולם שלמתוקה שלך יש שיער אדום, אז אישה שאתה אוהב תדחה אותך בגידה . שיער אדום מציע שינויים . אם אתה רואה שיער ברוקס, לא יהיה לך מזל בבחירת המקצוע שלך . אם אתה רואה שיער מטופח, המזל שלך יהיה טוב יותר . אם אתה חולם לחתוך את השיער קרוב לקרקפת, זה מצביע על כך שאתה תהיה נדיב עד כדי בזבזנות כלפי חבר, והתוצאה תהיה הוצאות חסכוניות . אם אתה רואה שיער צומח ומפנק, זה מנבא אושר ורווחה . אם אישה משווה בחלומה בין שיער שחור לשיער לבן שהיא לקחה מראשה, זה מנבא שהיא עשויה להסס בין שתי הצעות נישואין יחד עם מזל כלפי חוץ, אלא אם כן תדאג מאוד לעניין, היא תבחר את הבעל שיגרום לה לאובדן ולצער במקום זה שיעניק לה מזל טוב . אם אתה רואה שיער רכה ומפוצל, החיים יהיו לשווא מתיש, העבודה תתמוטט ועול הנישואין יהפוך כבד . אם אישה לא תצליח לעצב את שיערה, היא תאבד את שמו של גבר מכובד, בגלל הפגנת מזג מופרז ובוז . אם בחורה חלמה על נשים עם שיער אפור, הדבר מעיד על כך שהן יכנסו לחייה כיריבות בחיבתו של קרוב משפחה גברי, או שהן ישלוטו ברגשות ארוסה . אם אתה חולם להסתפר, זה מעיד על אכזבות מרה . אם אישה חולמת ששערה נושר והתקרחות נראית לעין, אז היא תצטרך להרוויח פרנסה משלה, מכיוון שהמזל התעלם ממנה . אם גבר או אישה חולמים שיש להם שיער לבן כשלג, זה מצביע על כך שיהיה להם מסע בר מזל ומהנה בחיים . אם גבר מנקה את שיערה של אישה, הדבר מעיד על כך שהוא ייהנה מאהבה וביטחון של אישה מכובדת שתסמוך עליו גם אם העולם יגנה אותו . אם אתה רואה פרחים בשיער שלך, זה מנבא צרות שיגיעו, אבל כשהם יגיעו הם יגרמו לך פחות פחד מהפחד שהיה לך מהם בזמן שהם היו רחוקים . אם אישה חלמה ששערה הפך לפרחים לבנים, פירוש הדבר שצרות שונות שתעמוד בפניהם ויעשו טוב אם היא תחזק את בעלה בסבלנות ותחזק את ניסיונותיה לסבול את המכות במלקות . אם חלמת שקורה בשיערך הפך לפגם ונשר, אז זה מעיד על בעיה ואכזבה בענייניך . מחלה תיצור תקוות בהירות . אם אדם רואה את שיערו הופך לשיער לבן לחלוטין בלילה אחד והפנים עדיין צעירים בעליל, הדבר מנבא אסון פתאומי ועצב עמוק . אם בחורה ראתה את החלום הזה, זה מנבא שהיא תאבד את המאהב שלה בגלל מחלה או תאונה פתאומית . סביר להניח שהיא תהיה במצוקה ממעשה פזיז מצידה. עליה להיזהר מעמיתיה ….

סוס סוס, זוכה ליוקרה מאיש כבוד, ודבריו הם כמו שדיבר, כי בהמות לא משקרות,

…והסוס הוא הכוח והכבוד, כך שמי שיראה שהוא על סוס מושפל ההולך לאט וכלי הסוס שלם, יהיה לו כוח, כוח, כבוד ועושר ככל שאותו סוס משפיל אותו . ומי שמחובר לסוסה לעצמו או לרכושו, הוא יסבול אותו . וכל מה שחסר מכליו הוא היעדר הכבוד והסמכות ההם ואשמת הפרסים הם חסידי האיש. אם מדובר בחטאים רבים, הוא ילך אחריו, ואם הוא לוקה בחסר, הוא ילך אחריו ….

…רוכב על מי שרואה בחלומו שהוא רוכב על סוס, הוא ישלוט בגחמותיו . ורכיבה על סוסים היא כל התהילה והסמכות . אם הוא רואה שרכב על סוס ולא רוכב טוב, הוא רוכב על דעת עצמו, ואם הוא רוכב טוב ויש לו שליטה עליו, אז הוא נקי מפגיעה . ואם יראה שהוא רכב על צווארו של אדם בכוח, אזי הוא ימות, והשייט נושא את הלווייתו בכוח ….

…הוא הרגיש שבעיניו לבן יותר ואז פינה אותו זה מגלה מכוסה על ידי השמחה ונאמר והנאה, ואמר שחלק מהמעברים ראו במו עיניו לבן יותר ואז אנגלתה זה פוגש בבעייב יש נסתר ארוך או מי שמוקיר את זה גם אם אני מודאג אני הולך לאלוהים, הדאגה העיקרית שלו, ומורת רוחו על הפסוק ~ כאשר באשיר בא נאום על פניו ~ , הפסוק ….

…האם מה שאנחנו רואים אצל חלום של חזיונות , חלומות , או Alodgat , להיות צבע , או שחור ולבן? אם אחד מכם מהרהר בשאלה זו, ומחפש תשובה לה, אזי הוא עשוי להתחיל לחפש תשובה אליה באמצעות : מנסה לאחזר את מה שראה בעבר בשינה … וחלקם עשויים להצליח לזכור . אחרים עלולים להיכשל . אבל בוודאי יגידו שאנחנו לא יודעים אם מה שאנחנו רואים בצבע או בשחור לבן . אני אומר כאן את ההשקפה שלי באמצעות מחקר ושאלה, שרוב מה שאנחנו רואים הוא בשחור-לבן, ויש מעט חזונות בצבע, ובאותה עת לצבע שהגיע בחלום יש משמעות חזקה ויש הרבה דוגמאות שהגיעו אליי, בין אם במהלך הצגת תוכנית החלומות ובין אם במהלך הביטוי שלי בימי שני או שישי, שבהם יש התייחסות לצבעים בחזונות, אך מה שנמצא בקוראן או בסונה מבוסס על זה, ויש עדויות לקיומם של צבעים בחלום, מה שסיפר אל-טירמידי בספר ההתגלות, פרק על מה שבא בחזון הנביא, שלום וברכה עליו, במאזן ובדלי, בסמכותו של עאישה, שאמר : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נשאל על מאמר, וחדיג'ה אמר לו : הוא האמין לך ושהוא מת לפני שאתה הופיע, אז שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ( הראיתי לו בא לחלום עם בגדים לבנים עליו, גם אם הוא היה מאנשי הלפייר. הוא היה מתלבש אחרת .) נוכחות הצבעים מסומנת גם על ידי החדית 'של עבדאללה בן סלאם, שאותו סיפר אל-בוכרי בסהיה שלו, ואף כינה אותו באומרו : דלת הירוק בחלום והגן הירוק. , ואת חדית הוצגה בה, ובתוכה : עבדאללה בן סלאם עברה מעגל שבו סעד בן מאלכ ואבן עומר, וכן אמרו : זהו איש של אנשי גן העדן, אמרתי : לא אמר קריין, הם אמרו כאלה ואחרים, הוא אמר : הללויה ! הם לא היו צריכים לומר את מה שלא היה להם ידיעה עליו, אבל ראיתי כאילו עמוד מונח באחו ירוק, והוקם בו חלש, ובראשו היה חלש, ובתחתיתו הוגן יותר, והוא היה המשרת, או המשרת, ואמרו לו, אז נפרדתי עד שלקחתי את החץ . היא אמרה את זה לשליח האל, והוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר: [ עבדאללה ימות תוך שהוא לוקח את החץ האמין ביותר ]. עדויות אלה מוכיחות את מה שציינת, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….

…זה בחלום לגבר להיות עשיר וגאה . אם הוא יראה שזה ממושך, אז הוא ירוויח מכסף טוב ומחיים טובים . ואם הוא רואה שדפנותיו ארוכות ואינן מסתכלות באמצע, אז יהיה לו כסף שמכין אותו לאחרים . ואם זה מתארך מעבר לגורלו, הרי זה חוב שחייב בעליו, והם חולים . ואם זה נמשך עד שנפל על האדמה, בעליו ימות . ואמרו : מי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער הוא יותר מגילו ומכספו, ואם הוא מגיע לטבור, הרי הוא אדם שאינו מציית לאלוהים הכל יכול . אם האגרוף גדל, הרי שהוא מלווה כסף . ואם יראה את שיער זקנו מושחר, הוא יהיה עשיר . אם הוא שחור או ירוק, אז הוא יזכה למלך אלא אם כן הוא עריץ ומעיק, וזקנו של פרעה היה שחור והכה בירוק . ואם ראה את צבעו מוטה לצהוב, היה מגיע לעוני ולמחלה . ואם היה רואה בה בלונדינית, הוא היה מבועת . ואם הוא רואה שיש לו זקן של אדם בידו בזמן שהוא מושך אותו, אז עליו לדלל את כספו ולאכול אותו . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום . אם הוא רואה את זקנו לקוי וקל, והוא חייב בחוב, עליו לשלם אותו, ואם הוא המום, צערו נעלם . ואם הוא רואה שמחצית זקנו הוא זהב, אז חלק מעושרו או מממונו יאבדו . ואם יראה את זקנו מנותק, ינותק מכספו . מי שנצמד לזקנו ומגזז מה יותר מהאגרוף, אז הוא אדם שחייב לשלם זקקה על כספו . ומי שחותך זקן של מישהו אחר, מדובר בגידול בכספו של בנו או של בנו . ונאמר : זקן של אישה הוא אמצעי שהיא לא תביא לעולם בן . אם אישה רואה שיש לה זקן והיא נשואה, היא מאבדת את בעלה, ואם היא אלמנה, היא מתחתנת עם גבר שמסכים איתה, ואם היא רואה שהיא בהריון, היא יולדת זכר, ואם יש לה מריבה היא מנצחת, והיא תופסת את מקומם של גברים . ומי שרואה שהוא קוטף את זקנו, זה כסף שהוא מקלקל בין ידיו . וכל מי שראה את זקנו וראשו מגולחים יחד והיה חולה, הוא נרפא, ואם היה חוב, חובו ישולם, ואם היה במצוקה, דאגותיו נעלמו . ומי שרואה שזקנו מתארך כל כך עד שהוא פולש אליו ושוזר אותו לבגד ומוכר אותו בשוק, הרי הוא שקרי . ויוקרת זקן . אולי הזקן הצביע על חנותו, על בגדיו ועל רווחיו . ואם הוא חותך את זקנו בצערו, ייסוריו ומצוקתו ארוכים . והזקן הוא קטע שיש להשבע עליו, והוא מעיד על אמיתות, שקר, עליבות ונדיבות . אולי הזקן מתייחס לאישה . השיער הלבן בזקן הוא אזהרה בגלל מה שהוא מתחייב . אולי לובן הזקן מעיד על מחלה ואין אונות . ואם הזקן היה לבן בחיים ערים והוא ראה אותו מושחר בחלום, זה מעיד על מרץ, כוח, נחישות ועוצמה . אם הזקן שלו גדל יותר מהרגיל, זה מעיד על כיף ומשחקים או בזבוז כסף בלי פנים . לזקנו של החוטא יש תשובה, ואם הוא אבוד, הוא מונחה, במיוחד אם הוא רואה בו לבן . גידול זקן לאישה הוא מקורזל או גסות רוח ומבצע דברים אסורים . לזקנו של הילד יש חיים ארוכים . לראות מה מחובר לזקן מקש או מכל דבר אחר זה רע, להזיז מילים או לסחוב את האישה עם משהו שלא נוצר ….

…חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…כסף : סך הכל, ולחץ עליו מריץ יופי לבן לבן, כסף בגלל המהות של נשים . מי שחושב שהוא הוציא כסף ממתכתו זומם אישה יפה, ואם היא זקנה, הוא מכה באוצר, ואם הוא רואה שהוא נמס כסף, אז הוא רב עם אשתו ונופל בלשונות של אנשים ….

…הלובן של האדם שרואה את פניו בחלום לבן יותר מכפי שהיה, מכיוון שהוא חולה . ומי שיראה שצבע לחיו הפך לבן, הוא יזכה לתהילה ונדיבות ….

…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….

…ומי שרואה שזה יוצא מביתו מעופף באוויר, ואם הוא מלומד ששוכח את ידיעתו, ואם יש לו תפקיד, אז הוא מבודד, ואם היו לו ילדים שמתו, המלך רשאי לקחת את הכסף שלו ואם לא היה לו כסף, הרי שהגזר הדין אינו מחמוד ….

…ומי שרואה בביתו איל מעופף, אז ימותו ממשפחתו ומשפחתו, והמעבר צריך לפרש את מה שמופרד מבני האיל וזה שמתפרש על ידי קרובי הרואה, כאמור לעיל ב חברים ….

…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…מי שרואה אותה בחלום בכתב יד יפה, זה מעיד על ידע, הדרכה ומזון בברכתו, ואולי הבסמלה מתייחסת לילד ולנכד להיצמד זה לזה . ואולי היא הצביעה על הבנה של מה שעבר כדי לחזור על מכתביה . זה מעיד על חתירה לנישואין . ואולי היא ציינה הדרכה לאחר הנחיה לא נכונה . אם אתה כותב בכתב יד יפה בחלום, הצופה יזכה למזון ומזל בייצור או בידע שלו . ואם כתוב מת זה רחמים מאת האל הכל יכול . ואולי הכתיבה שלה הצביעה על רווח בשתילה . אם זה נמחק לאחר כתיבה וחטף ציפור שנגמרה מגיל הרואה ואקום החיים, וזה נמדד מהספרים שעל הידיים משהו מהקוראן או אחר, נאמר כי חסן בן עלי עשוי להיות אללה מרוצה איתו ראה בחלום כתוב על מצחו ( ובוקר, ואת הלילה כשמחשיך ). אז הוא העלה את זה לסאיד בן אלמוסייב, ואמר : הו שליח אלוהים, יעץ ובקש סליחה, אז הוא עזב את העולם אחרי לילה . אם הוא קורא את הבסמלה בזמן התפילה, ומשנתו היא להשאיר את הבסמלה בתפילה, אז הבסמלה שלו היא עדות לביצוע דת שלא היה זקוק לה, והיא עשויה להצביע על נטייה לאב ללא האם, ו האם על פני האב, או שהוא מעדיף סונה על פני פארד, או נאפיל על פני סונה, או כפירה. רצוי . ומה שנכתב איתו בחלום נחשב, אם היה כתוב בזהב, זה מעיד על פרנסה והתעניינות בציות או רפורמה של זמנים טובים, וזה עשוי להצביע על הזיכרון היפה והמעשים הטובים . והוא שקל עם מה נכתבו העטים, ולכן קו הגידול הוא כסף מעופף, קו החוקר הוא חקירה של מה שהוא רוצה, קו השושלת הוא פרופורציונאלי, קו ההעתקה מבודד, ו קו הטבע כולל משהו ארוך, ושורת השירה מעידה על רשלנות והערצה, ושורת אל-רייחאני היא צביעות, וקו האבק הוא מחלה בעין . ומה שכתוב עליו מלבד זאת, כתיבתו בכתב ידם החתימה של עז ונאסר וכתיבתו בכתב ידו של אל-ורקא נחשבת לניסיונות, ואם דבר לא ברור מכתיבתה, הרי זו עדות לצבע. בתורה או באמונה . לגבי אילו עטים מוזרים נכתבו, כמו עברית, סורית, הינדית וכדומה, זו עדות לדינרים, בעלים, עבדים או עבדים מוזרים, או היכרות עם זרים . נכתב על ידי עט ברזל המציין כוח, פרנסה ואיתנות בעניינים . ואם הוא כתב את זה בעט כסף, ואם זה היה כמו העט הרגיל, זה מציין את המצב המתווך, במיוחד אם הוא נכתב בעט שהיה מעוות או מסוקס, ואם העט היה ישר ומשובח, זה הצביע העמדה המכובדת או הידע והעבודה של מי שעשו זאת בחלום. אם זה נכתב בכגד, ייתכן שהוא עשה מעשה טוב או פעל. זה חובה, ואם זה היה כתוב בקלף, הוא ביקש לחפש ירושה, ואם זה היה בבד ארוג אדום, צהוב או לבן, הוא הגיע שמחה והנאה, ואם זה היה בבד ארוג ירוק הוא היה זוכה לעדות עם האל הכל יכול . וכתיבה עם אור או זהב היא חדשות טובות . לראות את הנקודות והצורה בבסמלה בחלום : אם הבסמלה מתייחסת לאישה, היא מצביעה עליה, על צורת הכסף שלה, על המכשיר שלה, על ילדיה ועל אי-הטעות שלה, ואם זה מעיד על הכסף, זה זו הזאקאת היעילה שלו, ואם זה מעיד על תפילה, זו סונה שלה, ואם זה מציין את המדינה, זו הייתה משפחתה ומוכרים ממלומדים, סגולות ואדוני מקצוע. מהקהילה והחנויות הזוכות . וסימני הביטוי נחשבו ונראו בחלום : הסימן המאשים הוא המיקום, השלט המוריד הוא בידוד, השלט המוגבה הוא גובה, מוות או מרחב עבודה, שלט החיבור הוא חוליה, הסימן האסרטיבי הוא אסרטיבי ב חשוב, וסימן הלחץ הוא הידוק בעניינים וקושי, אז מה שנכנס לבסמלת הסימנים הללו ייחס אותו לדת הרואה או לחייו העולמיים, וכמו כן, אם הוא לקוי, אז הוא ראה את הבסמלה ההפוכה סדר, כגון מי שהופך את הרחום ביותר לקב~ה למקום של ביסמילה או נותן את שם האל לשם ביסמילה. ידוע בין היתר . אם מישהו אחר כתב את זה ומחק אותו בעצמו, זה מעיד על הפרת הברית, על ויתור על האיסלאם, או על כך שהוא חוסך במה שיש לו בידע ובכסף . ואם המחפש עשה זאת בחלום כשהוא היה חולה, אז הוא נרפא, ואם הוא היה חוטא, אז הוא היה חוזר בתשובה, ואולי הוא התחתן ונולדו לו ילדים טובים או שהוא זכה ממסחר . ומי שרואה שהוא מדקלם בשנתו בשם אלוהים, החנון ביותר, הרחום ביותר, אז אלוהים אדירים משליך את ברכתו על כספו ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….