…כסף נמצא בחלום כסף כולל . ולחיצת הכסף היא שפחה, אישה לבנה, כי כסף הוא מהות הנשים . ומי שראה שהוא מוציא כסף רב, היה מכה באוצר . אם הוא רואה שהוא נמס כסף, הוא נלחם עם אשתו ונופל בלשונות של אנשים . וכלי כסף הם חנויות לבעליהם, או מעשים טובים הנחוצים לכניסה לגן עדן. אמר הקב~ה : ( או כלי כסף יקיף עליהם, וכוסות היו בקבוקים ). לראות כלים גדולים עם גסויות זה שחיתות, כפירה וחשד שהחזון איש מייצג ….
חולם על סבתא מתה נותנת לי כסף
(84 פירושים ומשמעויות של חלומות על סבתא מתה נותנת לי כסף)…חלב הוא בחלום טבעו של האיסלאם, וזה כסף מותר . וכסף שכר אסור בגלל החמיצות שלו ויציאת השומן שלו . ומי שרואה שהחזה מניב ממנה חלב, שהעולם מוביל אליו . חלב של אדם הוא כליאה והידוק עבור האמהות המניקות והמיניקות, ואם הוא רואה שקנה אישה מניקה כדי להניק את בנו, אז הוא מגדל את בנו על יצירתו . ונאמר : מי שינק חלב של אישה ירוויח כסף ורווח . ומי שראה ששתה חלב סוס, הסולטאן אהב אותו והשיג טוב ממנו . ומי ששתה את חלב רמיקה, הוא נתקל במלך . וחלב בקר הוא כסף מותר מהסולטאן ופרנסה טובה . חלב הוא חתרני, וחליבת הגמל היא בעיה. אם החליבה והחלב יוצא זה דם, אז הוא בכוחו, ואם החליבה היא רעל, אז היא קוטפת כסף שלא כדין . וחלב אבקה הוא אינסטינקט בדת, ולכן מי ששותה ממנו הוא איתן בטבע האינסטינקטיבי, מתפלל, צום, זקאת, ונתינת נדבות, ולשתו יש לו כסף וחוכמה מותרים . ונאמר : מי שרואה שהוא חולב גמל ושותה מחלב שלה, אז הוא יתחתן עם אשה צדיקה, ואם הוא נשוי אז ייוולד לו ילד . ומי שרואה שהוא חולב פרה ושתה את חלב שלה והיה עבד, אז הוא משוחרר, גם אם הוא עני, הוא מתעשר . חלב של כבשים ועזים הוא כסף שישולם מהערבים ולא מהערבים . ומי שראה שהוא שותה חלב כבשים היה זוכה לטובה, לנחמה ולהנאה . ולחלב הלביאה היה כסף לשפמו ולנצחון על אויבו . וחלב הנשר הוא תהילה וניצחון על אויב חזק ונדיב . וחלב הנמר למי ששותה אותו מגלה איבה . חלב הזאב הוא פחד משובח וחמור, ופגיעה בפרנסתם של מי ששותים אותו, ונאמר : זה כסף וכוח, ומי שרואה שהוא שתה אותו ישיג את הנשיאות . חלב חזיר ישנה את דעתו של השותה שלו וילך . חלב הכלב הוא פחד גדול לשתיין שלו, ומה שהוא מקבל מיד הצורר, ונאמר : מי ששותה אותו יזכה בכוח ובהנהגה על בני ארצו . ונאמר : האלבנים של כל המפלצות ספקים בדת . וחלב הזברה הוא מחלה שלאחריה יש תרופה . לחלב איילה יש פרנסה קטנה . והחלב החולב והצורב הוא דבר טוב בינו לבין אויביו . חלב שועל הוא מחלה קלה, לאחר החלמה ופרנסה קצרים . חלב של חמור ביתי הוא מחלה פשוטה, כמו גם חלב של כוס . ומי שרואה שחלב יוצא מהאדמה, זה מראה הדיכוי והמרדה, שדם נשפך ממנו . חלב כבשים הוא כסף מכובד, חלב פרה עשיר, וחלב פרד קשה ונורא . חלב חזיר הוא מכה גדולה בכסף . וחלב אדם לחולים אם הוא שותה הוא תרופה למחלות . חלב הכלב ומחלת החתול או הפחד . חלב מעיד על כסף, הגדלת חיים והריון, הופעת סודות, ידע ומונותאיזם, ומעיד על רפואה לרפואה ופרנסה . חלב פרה, כבשים, גמל ותאו מסכמים כסף . חלב החיה והציפור, אם נמצא, הוא מעט כסף, במיוחד חלב הארנב וחלב הסוסה . ושומר חלב וניאוף . חלב אדם הוא אמון שאסור לבזבז על אף אחד מלבד האדון שלו . חלב הלא נודע מהבהמה הוא התהילה ופעילותם של חולים, והצלה מהכלא, או מכסף שגזול ….
ומי שרואה שסבו, סבו, סבתו או סבו גרו, אז אלה חיים בשבילו, שלמות בענייני סבו ורצון הזמן בשבילו, וחזון חיי האם חזק יותר מחיי ה אבי, ושניהם ראויים לשבח ….
ומי שרואה שהוא הכה בור כסף, ואז הוא מכה אישה או שפחה, ומי שחושב שיש לו כלי כסף או דירות לא ידועות בכל אחד מהכלים, ואז הוא מסתיר בסתר או מפקיד כסף וחפצים, ואם הוא רואה שהוא שילם את זה למישהו אחר, אז הוא מפקיד את זה בסתר או כסף ומי שחושב שהוא פגע בדרהם אם זה לבן טרי, זה פוגע בדירמות בערות כפי שהוא ראה את זה, ואם זה היה שחור, אז מדובר בסערה ובסכסוך וזה נאמר ומי שראה שדהרם אבד בשבילו אז הוא מתלונן על בנו או על משהו שהוא שונא בשבילו ואם הוא רואה שהוא נלקח ממנו או שדירה נעלמה ממנו , בנו נפטר ומי שראה שהוא מכה בכסף אז רועש ומילים מתכוון, ואם הוא יודע את המספר שלהם, קל יותר ויותר לו ולמי שרואה שהוא נמס כסף, אז הוא כמו מישהו שממיס זהב, אבל זה קל יותר
…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….
…כסף : סך הכל, ולחץ עליו מריץ יופי לבן לבן, כסף בגלל המהות של נשים . מי שחושב שהוא הוציא כסף ממתכתו זומם אישה יפה, ואם היא זקנה, הוא מכה באוצר, ואם הוא רואה שהוא נמס כסף, אז הוא רב עם אשתו ונופל בלשונות של אנשים ….
…ומי שרואה שהוא נתן אגוזים או שקדים, הוא יכה כסף עד כדי כך, והרימון הוא אדם גדול ומכובד שהופרה, והתאנה היא כסף בהווה שאינו משקר, ושום דבר מ ניתן לתקן את הפירות, ועץ הזית הוא איש מבורך. אם זה מתוק, או סכום כסף, או ילד שפוקד אותו, או שעדיף לבן, אולי זו אישה, מי שרואה שהוא בעל רימון ואכל ממנה, אז הוא חייב להיות עבד ילדה. את החזקה שלו, הוא מקבל מאותה מרץ ככל שהיה ברשותו, ונאמר שמי שראה שהוא הכה הרבה תפוחים, הוא הכה כסף לפי מה שראה ממספרו, ומי ראה שיש לו הכה תפוח שהריח, ואז יש לו בן שמריח אותו, ובבננות יש כסף לבעל העולם הזה וחוב לבעל החוב והרבה כסף וחוב זה שווה ערך לבננות ואם זה הוא עץ אחד, שניים או שלושה, הם הרבה ילדים, והכרם הוא אדם נדיב. אם הוא רואה שהוא מלך הכרם, אז הוא נמצא עם אדם נדיב, ונאמר שמי שראה שהוא נטע כרם, אז הוא ייפגע בפאר והנאה, והענבים הלבנים בו הזמן הוא הרעננות והטוב של העולם ובפרט לזמנו הוא יקבל כסף לפני הזמן שהוא התחנן אליו בזה ואולי זה מה שאין אסור, צימוקים בכל עת, כסף בכל מקרה, ואכילת פרי צהוב בחלום, כמו חבושים, אגסים, אפרסקים, רטובים, אבטיח וכדומה היא מחלה, ומה שהיה ירוק ממנו אינו מחלה, וכל חומצה של הפירות היא דאגה ועצב למעט כי לימון, תפוחים ואשחר, וכל פרי מתוק מלבד מה שהוזכר לעיל הוא מזונות וכסף וטוב, ומי שרואה שלעץ גדול יש הרבה לסחוב אותו עם שפע השיניים שלו, הוא יסבול מכוח מסמר, וחייו יתארכו. מי שרואה שהוא קוטף את הפירות משורשי העצים, הוא רב עם אדם מכובד ומנצח במריבה שלו, ומי שרואה שהוא על עץ גבוה, הוא נצמד לאיש ענק או בורח ממה שהוא חושש ומתריע. אם הוא בפרישה, אז הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא נפל מעץ או נפל ממנו, שום דבר בינו לא הושלם. ובין מי שמתכוון להיקשר אליו לבין מי שרואה שהוא נפל מעץ ומת, אז הוא נספה ביד של זקן, ואם זה נשבר על ידו, אותו אדם מת. ומי שרואה שיש לו מספר עצים, אחר כך הוא עוקב אחר קבוצה במצב של מנהיגות, כבוד, מנהיגות, וכדומה, ומי שרואה עץ לא ידוע, עירום מנייר, הוא ייפגע מצער וצער. ומי שרואה עץ גדול ונבול משום שאין טוב בביתו ומי שרואה בביתו עץ שגדל ומתארך, אז זכרונו עולה והמוניטין שלו עולה, ואם הוא רואה שיש לו עץ שיש לו פרי ואין לו נייר, אז לבעליו יש דת למעט נימוסים טובים, ואם יש לו נייר ואין לו פרי, אז בעליו הוא של נימוסים טובים ואין לו דת. עץ נעקר, כורת או קמל, ואז הוא חולה קשה או מת ועשוי להצביע על מות חלק ממשפחתו במקומו. אם העץ מיועד למישהו אחר, אז אדם נופל מפרנסתו או הורג אותו, וכל מי שרואה בביתו או מחוצה לו או בביתו התחתון או הגבוה יותר בו צמחים סוגים של עצים ושני הרוחות בו הבית הוא אסון שבו נשים מתכנסות לבכות וצער, ומי שרואה שהוא אוכל מסטיק מעצים, הוא אוכל קשר של כסף של גבר כמו מסטיק…
…כסף לראות כסף בחלום מזהיר כי לא תהיה תלוי יותר מדי בכסף כדי להשיג אושר אמיתי ונחת . אם מצאת חוזי כסף זה מצביע על ליקויים וחסרים בין היתר . לעתים קרובות אתה מגיע למסקנות נמהרות לגבי שקט נפשי וברכותיך . אם אתה רואה מלאכות כסף בחלום, זה מנבא דאגות, חרדות וכישלון שלך למלא את הרצונות שלך ….
…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….
…כסף מזויף אם אתה חולם על כסף מזויף, המשמעות היא שתסתבך עם אדם מרושע ומרמה . החלום הזה תמיד מבשר רע אם אתה מקבל או מעביר כסף מזויף ….
…מי שראה בחלום שיש לו פצע בגופו, זה יהיה כסף בשבילו . אם הוא נפצע ביד ימין, זה כסף שמרוויח אותו מקרבת זכר שיש לו, ואם הוא נפצע ביד שמאל, זה כסף שמרוויח ממערכת יחסים שיש לו מנשים . אם פצע ברגל שמאל, אז הכסף שלו הוא מחרישה ונטיעה, ואם הוא נפצע בעקב שלו, זה כסף שיבוא אליו מבנו . אם יש לו פצע ודם זורם ממנו, אז יש לו חוב, והוא מוציא עליו קשיים . ומי שרואה שלגופו יש פצעים רכים שדם זורם מהם, אז זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור . הוא נפגע בראשו והיה לו כסף לשמור . ואם ראה שהוא פצוע ולא שפך דם, אז הוא התעלם ממעלה שתגיע אליו . ומי שנפצע וישפוך ממנו דם, אז יהיה לו כסף שההשפעה עליו עליו תתברר . ואם היה רואה את הסולטאן כאילו נפצע בראשו, היה רואה את מות עמיתיו . אם העצם שלו נשברת, הצבא שלו יובס וההנהגה שלו תהיה חלשה . אם הוא נפצע ביד שמאל, חייליו היו מכפילים את עצמם . אם הוא היה נפצע ביד ימין, אז מה שהיה על ידו יהיה כפול . אם הוא נפצע בבטנו, הכסף בכספת שלו יוכפל . ואם פצע בירכו ירבה, שבטו היה מתרבה, ואם פצע ברגליו היה מכפיל את חייו . אם הוא נפצע ברגליו, הוא היה מכפיל את איתנותו בממלכתו . אם אדם פוגע בו, חותך את איבריו ומחלק אותם, אז למי שמכה יש סמכות על זה שהוכה בלשון ימין . אם הוא נפצע ויצא מהאדם הפצוע בדם, אז מי שהכה אותו חוטא ומי שהוכה יקבל תגמול עבורו. אם הוא מכתים את זה בדמו, אז הוא יקבל חטא וכסף אסור במידה שהוא מכתים את הדם . ומי שרואה שהוא פצע כופר, אז יש לו שליטה באויב שיש בו איבה לכאורה, ואומר בו את האמת, ומשיג ממנו כסף כמו דם, ושהדם של הכופר עבור המאמין מותר . ואם ראה אדם פצוע אותו, ולא יצא ממנו דם, אז הוא אומר באל-מג'רו במילים אמיתיות, לא תהיה לו תשובה . אם הוא ראה שהוא פצוע, ויצא ממנו דם, אז הוא מגבה אותו במה שמאמינים . ומי שרואה שהוא נפצע בסכין או במשהו ברזל, אז מופיע השחיתות שלו, ואין בו טוב . ומי שרואה שחלקים מגופו עוברים ניתוח, אז הביטוי בו הוא לאיבר שבו הניתוח אמור להתרחש, ואם זה בחזה או בלב, זה אצל הנער, ו נשים צעירות מעידות על אהבה, ובקשישים ובקשישים זה מעיד על צער . ואם זה על האגודל של יד ימין, אז זה מעיד על חוב שהוא רוכב עליו, ועל מכשיר לכתוב עליו . ומי שרואה שמלאך המלאכים פצע אותו בחרבו בבטנו, כאילו מת, יסבול מפצעים וכיבים, ואז הוא יירפא מהם . ומי שראה שהוא פצוע בצווארו, היה מקבל כסף בצד העקב ….
…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
…אם הוא רואה כאילו אישה מתה בחיים, והוא יתחתן איתה והיכה אותו ממימיה, אז הוא יזכה בצורך שלו, יבזבז עליה כסף בחביבות נפשו, ויקבל מנדט מחודש ועסק רווחי ….
…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….
…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….
…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….
ומי שרואה שהוא לוקח כסף מביתו וזורק אותו מחוץ לביתו, או שמישהו לוקח ממנו כסף, הוא מציין
…באשר לכסף : אם היה עשוי ממנו בצורת כלי או תכשיטים או דומה לשבור או אותנטי, והוא חשב שמקבלים ממנו משהו מזה, הוא מפקיד כסף או סחורה . כך גם אם מדובר במראה של כסף, כל עוד הוא לא הביט בו בפניו . אם הוא יסתכל על זה על פניו, הוא ישיג את מה שהוא שונא בנוכחותו עם אנשים . וזה לא בסדר להסתכל במראה הכסופה . וכסף הקפיצה, אם לא נעשה, הוא תמצית האישה, האישה או המשרתת . אם הפובאה פוגעת במתכת שלה או במדינתה, היא פוגעת באישה מעיר הולדתה . אם הוא ראה שהוא נכנס למערת מתכת ופגע שם ברפרוף הזה, אז אשתו הוליכה אותו שולל בעניין שלה או משהו אחר בנושא ….
…מי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ונכנס איתה, אז הוא מנצל חומר שנפטר שהוא שולל, והוא בעניינים כמו היופי של אותה אישה, ואם הוא לא נכנס אליה או שולל אותה , אז הניצחון שלו בעניין הזה הוא בלי מה שהיה נכנס איתו ….
…ומי שיראה שציפור מתה, אז הוא יינצל ….
…אם ראה כאילו התחתן עם אישה מתה, והוא ראה שהיא בחיים, נכנס איתה ולא נגע בה, אך הוא פנה לביתה והתיישב, חזונותיו הצביעו על מותו, כמו גם על חזון האישה, ממשיכה במהלך החזון של הגבר בכל זה ….
…הוא מתחתן עם אישה מתה, כי הוא חי עבורו עניין מת ומשתלט עליו, או שהוא מכה בסמכות ממקום שהוא לא מקווה לו ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….
…אם הוא מתחתן עם אישה מתה, והוא רואה שהיא חיה, והופך אותה לביתו, אז הוא עושה מעשה שהוא מתחרט עליו, ואם הוא מתקיים איתה ומכתים אותה במים . הוא מתחרט על מלאכת איבוד האשליה, ומשבח את תוצאתו, וישיג טוב ככל שסבל ממימיו בסוף העניין ….
…ואם ראה שציפור מתה בידו בלי להרוג אותה או לשחוט אותה, היו מכים אותו ….
…ומי שראה שיש לו יחסי מין עם אשתו והיא מתה, אין בו טוב ….
…ומי שרואה שהוא מקיים יחסי אישה עם אישה מתה לא ידועה, זה יהיה רצוי ….
…ומי שיראה שהוא מקיים יחסי אישה מתה עם מהראם, אז יהיה לו צער ומצוקה ….
…נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….
…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….
…כל מה שהיה מיכל כסף ומטען טוב מעיד על הלב . וכל אחד מהם מעורב וחלקו נכלל בחלק, ולכן זה מעיד על השתתפות, נישואין וסיוע ….
…לאגסים בחלום יש כסף להגיע . ומי שאכל את זה קיבל כסף וברכה . ונאמר : האגס הוא מחלה, ומקורו הוא כסף עם מחלות . מי שיתעשר יותר יירש כסף שנצבר . ונאמר : האגס הוא ראיה טובה, כי הוא נשאר ימים שלא משתנים, ואוכלים אותו בימיו עדיף, ובימים אחרים זה כסף אסור . עץ האגס הוא אדם זר שמנהל את משפחתו כדי להפיק מהם כסף . והאגס מציין את הילד הזכר של אישה בהריון או בעל של אישה רווקה . ואולי הצביע על מות החולה וקבורתו באדמה . והאגס בזמן הלא נכון הוא מחלה וגידול . ראה גם אגסים ….