ומי שראה שגמל מדבר אליו, זה מצביע על כך שיש אנשים טובים ותועלת שיתפלא ….

…ומי שרואה שהמתים קמו מקברם וחזרו לתפקידם, אז מי שנמצא בכלא ייתן לשחרור הצמחים, או שאלוהים יחיה את הצמחים לאחר מותם במקום ההוא ….

…אבו יעקוב אישאק בן בדראן אל-פקיה אמר לנו במכה, בסמכותו של איברהים בן אלעראר, בסמכותו של אבן אבי אל-דוניה, בסמכותו של מוחמד בן אל-חוסיין, בסמכותו של סעיד בן חאליד בן זייד אל-אנסארי, בסמכותו של גבר מבצרה שלומד בקברים, אמר : השתתפתי ביום אחד בקבר, והקרבתי את ראשי אליו, ואז שתי נשים הגיעו אליי בשנתי, ו אחד מהם אמר : הו עבדאללה, אלוהים התחנן בפניך שלא להסיח את דעתנו מהאישה הזו ולא לצמוד אלינו איתה . הוא אמר, התעוררתי בבהלה ואז הובאה הלוויה של אישה, אז אמרתי שהקבר מאחוריך, אז שלחתי אותם לקבר ההוא . כשהיה לילה, הנה שתי הנשים היו בחלומי, אחת מהן אמרה : שאלוהים יגמל אותך עבורנו, כי בילית זמן רב מאיתנו . אמרתי : מה העניין של חבר שלך? אל תדבר איתי כמו שאתה מדבר איתי. היא אמרה : זה מת ללא צוואה, וזכותם של אלה שמתו ללא רצון לא לדבר עד יום התחייה ….

…שורד את אלוהים 78 – בסמכותו של איברהים בן סעד בן סייפי אלמכזומי, שהיה חברו של עבאיד אבן קותם בן עבאס, הוא אמר : הוא שלח אלי את עוביד אללה בן קות'ם, שהיה הנסיך של מכה בצהריים, ו הוא שהה בבארת מיימון בביתו של לבבה בינט עלי – אבן עבדאללה בן עבאס – אשתו והיא הייתה איתו אז באתי כשהוא מבועת והוא אמר : הו אבו איסמעיל, כלומר ראיתי את אלוהים כאהבה באמרה שלי , הוא יצא אל פנים של אדם מהקיר הזה ואמר : בעוד החיים והרבים הם טובים, נשא את טובתם על מקלות, אני מת . הוא אמר : אמרתי : לא, אלוהים הוא מהשטן , הוא אמר : לא , על ידי אלוהים , הוא אמר : אמרתי : ויאי אחרים , הוא אמר : מי? אמרתי : אולי לאחרים , הוא אמר אם אתה מציג את הילדה Blababh על , הוא אלוהים הטוב של איתי , אני נשבע, אמר מה נשארנו חודשים בלבד או עד למותה של הדלת שלו . הוא אמר לי : הו אבו איסמעיל , זה מה שאמרתי , הוא אמר : ואז בנינו שנשלחו לכאלה , זמן ווטיח אמר : אלוהים יגיע לפרצוף המסוים הזה, הוא אמר : בזמן שהשכונה תפסה קנס אחורה ימינה בכבודם ובעצמם טובות אני אלוהים מת . הוא אמר : לא, ברוך השם . הוא אמר : אין שום דלת להסביר לי . הוא אמר : נשארנו חודש בערך ואז נפטר . רועי אלבקאה אמר גם עובייד – אללה בן קטם – שהוא באותו יום ולמכה – אמר : ראיתי בחלום שאדם עומד בין הידיים שלי, הוא אמר : בעוד שהשכונה והקנס הנכון לאחור תפסו את שגשוגם בלוטס. : חשבתי שזה נוגע לי כל כך , ואמרתי : קנה לעצמי, ואז אמר לבאבה בינט עלי עלי עבאס, אשתו, אמר : היא בסדר איתי והיא זו שמתה . ואני נשאר שניים או שלושה חודשים כך אז מתי , ו להתיישב אחרי חודשים בערך. אם Bmak עשוי לאהוב את הידיים, הוא אמר : אז אמור למי ששומר על מחלוקת שעברה כוננות לאחרת, כאילו קדי הארית בן אבי תענוג שהוא הזכיר אותם Vetodjaa אותו ואמר לו : הגן עליך אלוהים, הנסיך , הוא אמר : הוא מת, אבל הוא מת ….

…אבו אל-קאסים אל-חוסיין בן בכר בן הרון אמר לנו, בסמכותו של אבו מוחמד אל-מרשי, בסמכותו של אחמד בן מוחמד בן אל-חג'ג ', שאמר : הבנתי את הנכון ביותר מבין אל-שאפי. , מאליק ואחמד בן הנבל, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, וכל אלה שמובילים לפסיקה, ולכן לא הסכמתי עם הצהרותיהם והבדליהם בעניינים, ולכן אהבתי לקחת את הדברים הנכונים ביותר, שאלתי את אלוהים אדירים להראות לי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, בשינה, אז הוא נפל במוחי שתראה את ליל שישי, אז כששישי בערב היה קסם וסיימתי את הוורד שלי, וישבתי על חזרה לחכות למואזין, העיניים שלי הכריעו אותי ונפלתי במוחי שהנביא התפלל שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום מגיע אלי, אז נכנס אלי אדם עם משטחים ובגדים לבנים, והוא בירך וישב, ואז הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ובירך אותו ונשק לו בין עיניו ו ער אותו על הכינוי שהיה איתי ועל האיכות שהייתה איתי ועם קבוצה של חבריו, אז הוא ישב וישב בין ידיו אז שאלתי אותו על נושאים, ואז סיימתי עם מה שהיה לי משפטים, אז שאלתי אותו על נושא והוא אמר : אני לפי מה שהוא אומר, והוא הנהן פנימה לפניו . ואז שאלתי אותו על עוד אחד, והוא אמר : לפי מה שהוא אומר את זה, אז שאלתי אותו בנושאי אי הסכמה, והוא היה בידו כל יום והוא אומר על מה שהוא אומר את זה, אז זה נפל ל דעתי שהוא אחמד בן חנבל . אמרתי, שליח אלוהים, נבחנת . הוא היה סבלני ואמר לי : ראה מה אלוהים עשה לו, ואז הוא פנה אלי ואמר : התפלל איתנו למחרת, אז אמרתי, שליח אלוהים, אני לא צריך את זה . ואז הוקמה התפילה ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קם והתפלל איתנו באומרו : שלום עליכם ורחמי אלוהים . אז הלכתי לימיני ואז הבנתי שאני מול הצ'יבלה ….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…האדית אם אתה שומע חדית 'בחלום, בקרוב תשמע על מחלתו של אחד מקרובי משפחתך, ותהיה מודאג . אם תשמע אחרים מדברים בקול רם, יואשמו בהפרעה לפרטיותם של אחרים . אם אתה חושב שאנשים אחרים מדברים עליך, אז אתה מאוים במחלה ובצער ….

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

…העז : איש ענק בדתו בעל חשיבות רבה על האיל ואחרים . ומי שרואה שהוא אכל בשר עזים, הוא מתלונן מעט ואז משתחרר . ומי שרואה שהוא שוחט ילד שאינו הבשר, אז הוא או משפחתו מתים . אם הוא נשחט על מנת לאכול מעט מבשרו, אז הוא היה מכה כסף בגלל הילד, או שהוא היה מכה מעט כסף . כמו כן, בשרם של עזים וכבשים צעירים בפרשנות מעט טוב יותר, אלא אם כן נראה כי הבשר שמן, כי הטוב הוא הרבה . ומי שיראה שהוא אוכל את הבשר של סבי, יהיה לו קצת יותר טוב מילד, והעזים הקטנים והטלה לא עוברים את דרכם של זקניהם . אם הוא רואה שהוא אוכל ראש של כבשה, חייו יתארכו והוא יסבול את מה שלא קיווה לו ….

…חזון של אום חביבה שהשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יתחתן איתה . בסמכותו של אום חביבה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היא אמרה : אני רואה בשינה כאילו הוא בא לומר לי, אמא של המאמינים, אז נחרדתי ואמרתי לה כי שליח האלוהים, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יתחתן איתי. היא אמרה : אז מה זה עכשיו שהאידה שלי הסתיימה, ולא הרגשתי אלא את שליח הנגוסים בבאבי מבקש אישור. התבסס על בגדיו לצביעתו נכנסו עלי ואמר : המלך אומר לך כי שליח השלום אללה עליו כתב לי כי אמרתי Ozojk : להשתמט אלוהים של קנס ואמר : אתה אומר את המלך ואת כל לארגן הנישואין שלך ….

…חזון של ג'וברייה מרתק את אל-הארית 'כי שליח האל – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – יתחתן איתה 59 – בסמכותו של חיזאם בן הישאם בסמכות אביו שאמר : ג'וברייה בינט אל-הארית' – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – אמר: ראיתי שלושה לילות לפני כניסתו של הנביא – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – כאילו הירח יתגשם מי שיימלט עד שייפול לאבן שלי, חשבתי שאגיד אחד העם על כך עד שהגיע שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . כשעלבנו את החזון התחננתי לחזון. כשהוא שחרר אותי והתחתן איתי, אני נשבע באלוהים מה שאמרתי על עמי, כך שהמוסלמים היו אלה ששלחו אותם, ואין ערבים אלא עוזרת של בני דודי. אני מודה לאלוהים – הכל יכול – (2)….

…מדוע יש אנשים שרואים חלומות אימתניים? שאלה / מדוע יש אנשים שרואים חלומות אימתניים, לא שמחים ומבטיחים, והאם יש לזה הסבר מדעי? בידי שאלה זו, אני מוצא שעלי להפנות את תשומת הלב לכמה נקודות חשובות : 1) שחלום השטן הוא מציאות ולא מטאפורה, ודעה זו נאמרה על ידי יותר מאימאם אחד והכריזה עליו, כולל האימאם. מוחמד אל-ספאריני בהסברו על הטרילוגיה של שרשרת הקריינות של האימאם אחמד, שהוא מעשה של השטן, וכך גם מעשיו האחרים, כגון : וואסוואסה, פיתוי, אחיזה בחרוזו של הרדום, בוכה על ההשתטחות בנו של אדם, בורח כשהקריאה לתפילה, ואל תשכח כאן שהשטן מפעיל את זרם הדם מאדם, וחפש לוודא זאת אל מול הכעס, איך זה משתנה ואדום !!! 2) בסהיה דווח על סמכותו של אבו הורירא, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, כי שליח האל, עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : [ השטן סורג על חרוז ראש אחד מכם. , אם הוא ישן שלושה קשרים, הוא היכה את מקומו של כל קשר עליכם למשך לילה ארוך והוא נרדם . אם הוא יתעורר, אז זיכרונו של אלוהים ימס קשר, ואם הוא מבצע כיבוי, הקשר ישתחרר. אם הוא מתפלל, קשר ישתחרר . אל-בוכרי, שאלוהים ירחם עליו, היה רשאי באומרו : פרק להחזיק את השטן בחרוז הראש אם הוא לא התפלל בלילה, והכוונה לכך היא תפילת ערבית, כפי שאמר אבן חג'אר ב הפרשנות שלו לאל-פת . אז תראה, אלוהים, תשמור עליך, לתפילה, איך אתה מגן על בעליה, וזה קו ההגנה הראשון – כלומר ארוחת ערב – נגד השטן הארור וחוסר האמון וההונאה שלו, ואז הרהר איתי באומרו הכל יכול : [ לעובדי אין סמכות עליהם, ואדונך מספיק כדייל ] אל-ישרא : 65. והקב"ה אמר : [ אין לעובדי סמכות עליהם אלא לאלה העוקבים אחריך בין המפתים ] אל – Hijr : 42. מי שעוזב את מעשי הזיכרון, התפילה והחוטים הללו הפיל את מבצריו על ידי בחירתו, והוא מרוצה מפלישת אויבו, ולכן עליכם לדקלם את החוטים, והחשוב שבהם הוא פסוק הקודש; הוכח שהוא משמר את הקורא עד שהוא הופך, ועליך לדבוק בציות, כדי שתהיה בטוח מפני השטן הארור בהתעוררותך ובשינתך, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…בחזון הנביאים והשליחים בכלל ובחזון מוחמד בפרט שמעתי את אבו בכר אחמד בן אל-חוסיין בן מהראן אל-מקרי, הוא אמר : קניתי משרתת שלדעתי טורקית, והיא לא דע את לשוני, ואני לא יודע את לשונה, ולחבריי היה שכן שמתרגם ממנה, אמר, אז יום אחד היא ישנה, ​​אז הבנתי בזמן שהיא בוכה והיא בוכה ואומרת : הו אדוני, לימד אותי את פתיחת הספר, אז אמרתי לעצמי, אני מסתכל על הזדון שלה, אתה יודע את הלשון שלי ולא מדבר איתי, אז החברים שלי התכנסו ואמרו לה : לא ידעת את לשונו ואת הזמן , איך אתה מדבר איתו? והמשרתת אמרה : ראיתי בחלומי איש כועס והרבה אנשים היו מאחוריו בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? הם אמרו משה, עליו השלום . ואז ראיתי אדם שהיה טוב ממנו ועם אנשים בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? אז הם אמרו מוחמד עליו השלום והברכה, אז אמרתי שאלך עם זה, אז הוא הגיע לדלת גדולה שהיא שער גן עדן, אז היא דפקה והיא נפתחה עבורו ובשביל מי הוא נכנס, ואני ושתי נשים נשארנו, אז בדקנו את הדלת והיא נפתחה, ונאמר שלמי שטוב לקרוא את פתיחת הספר ניתן אישור, אז הם קוראים ונותנים להם אישור, ונשארים אני . אז הוא לימד אותי את פתיחת הספר, אמר, ולמדתי אותו בקושי רב, וכששמרתי אותו הוא נפל מת . פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : חזון הנביאים, שיהיה עליהם תפילת אלוהים, הוא אחד משני דברים, הן חדשות טובות והן אזהרה . ואז יש שתי שביתות : אחת מהן היא שהוא רואה נביא במצבו ובמראהו, שכן זו עדות לטובתו של אדם החזון, לגאוותו, לשלמות מעמדו ולניצחונו על מי שנמצא נגדו, והשני רואה אותו משנה את המצב בפנים זועפים. נביא, מצביע על כך לבגוד מזכיר ואת האמנה כדי להוקיע את פסוק : ( אכפת הדברים Nqdahm הברית ואי האמון של הפסוקים של אללה ולהרוג את הנביאים שלא בצדק ). זה בסך הכל, ולגבי הפרטים : אם היה רואה את אדם, עליו השלום, במראהו, היה מגיע למנדט גדול אם היה ראוי לכך . כי אלוהים אדירים אומר : ( אני ח'ליף עלי אדמות ) , ואם הוא רואה שהוא דיבר איתו, הוא יקבל פתק של הקב~ה באומרו : ( ואדם ידע את כל השמות )….

…היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביטוי חזונות : השרטוט הבא ממחיש בצורה פשוטה את ההיבטים של ביטוי החזון : צד הקוראן / היבט החדית / צד השפה הערבית / צד הסמל בזמן החזון / החזון מה זה? כאשר הוא מספר את החזון אליו, האדם המביע אותו מסתכל על היבטים שונים שהסברתי בציור הקודם ומציין כי החלקים העליונים קשורים להגייה, והקטעים בתחתית קשורים לאיש המילים או ל האדם של החזון והזמן בו נראה החזון . תנו לנו לתת פה דוגמה של מה אל בוכארי מסופר Sahih שלו : על סמכותו של אבו Sa`id אל-Khudri, אמר : שליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר : (( בעוד ישנתי ראיתי אנשים מציגים עליהם חולצה, חלקם הגיעו לשדיים, וחלקם הגיעו לשדיים שמתחתיו, ועומר בן אל-חטאב עבר עם חולצה עליו. הוא גרר אותה )) , הם אמרו : מה נתת לזה, שליח אלוהים? הוא אמר : (( דת )) פתח אל-בארי 12/413 _ אל- Nawawi 15/159 Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום כאן, חצה את החולצה עם הדת, והוא ביקש לומר : עשיתי למה השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יביעו כאן את החולצה עם דת? אם נסתכל על הקוראן, עדיין יש לנו את השאלה הזו. אמר הקב~ה : { ולבוש האלוהות, עדיף. } [אל- עראף : 26] לכן, השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביטא זאת כאן עם הדת, כיוון שיש קשר ביחס למשמעות. והרחק ממנה כל רע . אז השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כאן, על ידי בחינתו בראייה, פירש אותו מההיבט החזק ביותר בו, שהוא הקוראן הקדוש, ודוגמאות לכך רבות, כולל : ביטוי של הספינה כגאולה, עץ עם צבועים, אבנים עם אכזריות הלב, אכילת בשר של אדם בהיעדרו, ישנוניות בביטחון … ואחרים . הוא מביא דוגמאות אחרות לאפשרות לפענח את החזונות דרך הסונה המטוהרת, כך שראיית עץ דקל עשויה לחצות את המאמין כדי להשוות את השליח לגבר מוסלמי עם עץ דקל, ולדבר על אבן עומר, שליח האל. יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : (( אחד העצים הוא עץ שעליו אינם נופלים, ודמותו של מוסלמי, אז דבר איתי. מה זה? ואז העם נפל לתוך עצי העמק, עבדאללה אמר : אז הוא נפל במוחי שזה עץ התמר ואני בחיים . ואז הם אמרו: ~ספר לנו מה זה, שליח אלוהים . ~ הוא אמר : זה התאריך . [ פת אל-בארי 1/145] _ וכשראה בקבוק מים עובר ליד האישה אל דברי השליח, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, כפי שהוכח באל-סאהח (( רחום, אינשג'ה עם צלוחיות )) [ פת אל-בארי 10/538 ] , _ ולראות בגד חוצה את הדת כשליח, אלוהים יברך אותו, אמר שהוא מסר את הבגד שראה לעומר בזמן שהוא גרר את זה עם הדת . אז מכאן אוכל להבהיר לקורא האצילי [ שלבי הבעת החזון ]. בצורה הבאה : החזון נחשב והיבטיו נשקלים במונחים של : א – סמלים וביטויים של החזון האם יש להם מה לעשות עם : הקוראן הקדוש – סונה של הנביא – השפה הערבית ו נגזרותיו, ואז ב – החזון איש מבחינת : מעמדו החברתי, מינו ותפקודו, ואז ג – זמן החזון / האם הוא מודרני או ישן , קיץ או חורף . . . ודוגמה נוספת היא מה שמספר המוסלמי בסהיח שלו בספר ההתגלות : בסמכותו של אנאס בן מאליק, אמר : שליח אלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום : (( ראיתי לילה אחד בזמן הישן ראה את זה כאילו אנחנו בביתו של עוקבה בן רפי, אז הגענו לבטב אבן טאבב, והעברתי את המעלית אלינו בעולם הזה ואת התוצאה. יש לנו בהמשך, ושהדת שלנו הייתה טוב . ~~ שים לב כי Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו שלום, הביעו את החזון הזה, ואתה מוצא את זה לידי ביטוי בו מצד השפה הנגזר שלה מבלי לקשור את הביטוי להיבט של הקוראן, ואת לדוגמא, ואת זה אנו מבחינים באמצעות התבוננותך בביטוי . השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, הוא המכשול הראשון לחזון : עם תוצאה טובה במציאות וזה בהמשך, ראשון גבוה יותר בחזון : על ידי גובה וניצחון, וזה בעולם הזה, והראשון של אל-רותאב מראטב אבן טאבב : עם יציבות הדת ושלמות פסיקותיה. על כך, ואלוהים יודע הכי טוב, הנביא הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ביטא זאת ליציבותה ולשלמותה של הדת ולסיום פסיקותיה . והוא לקח מהמילה משמע טוב גם יציבות . ואם נשאל על הסיבה לביטויו מהשליח הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, מההיבט הלשוני והאטימולוגי שלו, אז התשובה היא : מכיוון שהוא חזק יותר בחזון הזה מאשר בהיבטים אחרים , וה המבטא והנה שליח האל מאת התובנה והידע שלו, שהוא מהידע של אלוהים, ולכן הוא לא מבטא את הרצונות שהביע מצד זה . לכן, כאשר הם מספרים להם את החזון, העוברים מחפשים את הצד החזק יותר או את הצד הטוב של החזון דרכו הם טורפים חזון זה. לקורא האציל לא ברור שנטייתם לחזון היא לדעת את ביטויו באמצעות התבוננות והתבוננות בו ….

…לסיכום ספר זה ובתגובה לרצונם של רבים, אלה דוגמאות למה שהבעתי מחזיונותיי : רצונות רבים הגיעו וביקשו ממני להזכיר חלק מהחזונות שהבעתי ואז הם התגשמו והייתי רוצה כאן לא לאכזב את אלה שמחזיקים בבקשות האלה, אבל אני גם רוצה להבהיר משהו שאני מתלהב מסודות. לכן, לא אזכיר את שמות אנשי החזון, וגם לא אזכיר את החזונות שבהם עשויים להיות דברים מאוד מיוחדים, למשל, ואני מתנצל מראש בפני כל מי שקרא נושא זה והתנגד לו בקרב אנשי החזון עצמם . 1 / שואלת אמרה שדודתה רואה שיש עליה צמידי זהב, והטרידה אותה, אז אמרתי לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, זה יכול להיות זיהום פשוט בצינור הנשימה וזה יתרפא בעזרת ה ' . והיא אמרה, תהילה לאלוהים, באמת יש לי טרכאיטיס, שאלוהים יגמל אותך . 2 / מתקשר אמר שאני רואה אדם שאני מכיר דופק בדלת . אז אמרתי, איך קוראים לו? מוחמד אל-וואהאיבי אמר, אמרתי שברוך השם יהיה לו בן, אז הוא אמר, היה לי חסד האל. אמרתי : קראתי לו מוחמד? הוא אמר שכן, אז אני מודה לאלוהים . 3 / אחד השואלים אמר לי שאני רואה שאני ציד עזים, או ברווזים, אז אמרתי ברוך השם שהיא תציע לילדה טובה, ואביה יהיה מוזיאן. הוא מספר לי אחר כך, כשרציתי להתעסק, הלכתי ומצאתי גבר שמסוגל לקרוא לתפילה במסגד השכונתי בו מתגוררת הילדה, ולכן הוא אביה של הבת . 4 / שואל אמר לי שראיתי שאני אשלם כיסא למלך פאהד – שאלוהים יברך את חייו – אז אמרתי שאתה מועסק עם עבודה עם משכורת כזו ואחרת, היא אומרת, ומהמשנה הבאה ביום שהיא התקבלה לעבודה עבור קצת פחות, והיא לא האמינה שהיא תועסק . 5 / רופא אמר לי : בעלי רואה שהוא אף פעם לא יוצא מתחת לרכבו . אמרתי, אתה הולך לנסוע? היא אמרה שכן . אז אמרתי, ברוך השם לאל, למען הבטיחות, אבל אני מקווה לבדוק את המכונית מלמטה, במיוחד את הטור שמסתובב מתחת למכונית, ולא ידעתי את שמה, והיא אמרה לי אחר כך, בעלי נכנס מכונית ומצא פגם במקום שציינת לנו . 6 / אישה אמרה, אני רואה שחתכתי את שערה של בת צעירה שלי, ושיערה מגיע עד לירכיה, אז אמרתי: האם אתה מאלה שמילים על בנות? היא אמרה, ~כן, אז אמרתי, עשה את הסונה בברית מילה, ואל תפחית אותה יותר מהגבול שנקבע .~ 7 / אב התקשר לעלי ואמר שבנו רואה שהטוחנת האחורית שלו פוגעת בו, אז אמרתי שבנך סובל מאכזריותו של המורה למדעים, אז יכולתי לשאול אותו, והוא ענה שכן, אז אמרתי : שבח היה לאלוהים, ראה את המורה, והוא עשה זאת . 8 / אמר לי אדם : אני רואה שאני עולה על הגג בבית, ואני רואה סולם ואני עולה . אמרתי לו שמישהו חוקר ושואל עליך, ואולי פנית לבתו, וכשראיתי אותו לאחר זמן מה, הוא אמר לי שמה שציינתי עליו קרה . 9 / אישה אמרה שראיתי שאני מניקה ילד, וכמות החלב יצאה משדי בכוח ופגעה בקיר . אז אמרתי שאני חושב שיש לך בעיה עם חלב ההורמון, ואתה תתאושש ותיכנס להריון, ברוך השם . היא אמרה זה מה שאתה אומר, תודה לאל . 10 / אדם אמר לי שאני רואה את אחותי ואני רואה את השמש זורחת משקיעה . אמרתי, הבטחתי לה ועזבתי אותה, אז אמלא את מה שהבטחתי לה . הוא אמר, הבטחתי לה לבצע את אומרה ואני לא יכול . 11 / אישה אמרה שאני רואה שאני שוחט כבשה . אז אמרתי שזה נדר שלא מילאת, אז תעשי את זה . והיא אמרה שכן . 12 / אישה אמרה שאני רואה שאני מסתכל על הכעבה והיא נהרסת . אמרתי, 'אתה במדינה מערבית ואתה תמיד חושב לעזוב אותה, אבל אתה לא . היא אמרה זה מה שאתה אומר על ידי אלוהים . 13 / איש התקשר ואמר שאני רואה שאני ציד ציפור חינם וקיבלתי גמל יקר, ועליתי להר ומצאתי אנשים שהציעו לקנות את הציפור, אז אמרתי שהיא לא למכירה, הוא הזכיר את שאר החזון . אז אמרתי שאתה רודף ומתרגל ציד? ואתה אח של אחד הנסיכים, והגשת מענק אדמה והעניין ייצא לך, ואז יש שיציעו לך לקנות אותו, אז תחשוב היטב לפני שאתה מוכר . לדבריו, ~אני אוהב לצוד, ואני יוצא אליו ואני עוקב אחר זמן נדידת הציפורים. הגשתי לאחד הנסיכים בקשה למענק קרקע ולא יצאתי עד עכשיו ~. אז אמרתי, השבח לאל . 14 / אחת המתקשרות ראתה אישה מגיעה אליה, והיא הזכירה את שמה . 15 / איש התקשר אליי ואמר שראיתי את גבריאל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עף . אז אמרתי: ~האם אתה עובד בעבודה שקשורה לתעופה?~ הוא אמר, ~כן, אני לומד טיסה~, אז אמרתי שסיימתי 600 שעות טיסה ונשארו לך חצי, אז הוא הזכיר מספר בקרוב מאוד, השבח לאל . 16 / רציף: היא אמרה שאני רואה שאני מוציאה מפי שני מיתרים לבנים ושחורים , אז אמרתי לה : לפעמים את באה מהשטן עם אובססיה כלשהי, וספקת לגבי הדת, אז פחד מאלוהים . והיא אמרה, על ידי אלוהים, שלפעמים אני מקפידה על סופר-רמות בנוסף לתפילות החובה, אבל לפעמים אני מקווה ואשאיר הכל עד לתפילה …. אז תתפלל בשבילה שאלוהים יאשר אותם על הדת 17 / אדם אמר : אבי שנפטר בא אלי ואמר לי : אל תשמיד את משואות המסגד, אז אמרתי : כן, אמרתי : אל תעשה את זה, זה לא מותר . 18 / איש אמר לי : אני רואה שאני מקיף ולא שלם . אמרתי : אתה מתכוון להכפיל ולא לעשות את זה? הוא אמר : כן . 19 / שואל התקשר ואמר : אני רואה שאני מסתובב ומוחי לא איתי !! אמרתי : אתה מכיר אדם שלקח את דעתך אבל מתמרן בך , אז היזהר , והיא אמרה : זה מה שאתה אומר , ואלוהים יגמול לך היטב , והנה היתרון של אזהרה על המשמעות הרעה בחזונות מסוימים , והשפעתה על חיי בעליו . 20 / אדם אמר : אני רואה שאני אוכל אורז ויש כאלה שגונבים !! אז אמרתי לו : זה הפרויקט שלך, ואתה אומר את הרעיון של אדם לא ישר . הוא אמר : כן , מה שאמרת קרה . 21 / איש קשר עם תכנית ואמר לי : ראיתי את השמש ואת ירח כדור הארץ, וזה היה לפני החודש הקדוש של הרמדאן , ב 1428 של , אמרתי לו : זהו הבדל בין אנשי החזון , ואת האנשים בחשבון בקביעת כניסת החודש , היו מה קבלתי כמה בהתכתשות בין שני הצדדים ! 22 / גבר אמר לי : ראיתי שהוצאתי גוף גוף מהפה בלי כאב , אז אמרתי : זה ילד שמעצבן אותך , והוא אמר : כן, כלומר . 23 / אישה אמרה : אני רואה נחש בפה של ורד , אז אמרתי : בעלך מבטיח לך ומצליח , ואתה מתפלל בשבילו? היא אמרה : כן , זה מה שאמרתי , אז הזהרתי אותה ופחדתי מאלוהים ….

…נדיר אמר עבדאללה בן עומר, שאלוהים יהיה מרוצה משניהם, הייתי ילד צעיר ורווק בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הייתי נשאר במסגד, ומישהו שראה חלום אמר לו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז אמרתי, אלוהים, אם היה לי משהו טוב איתך, אז הראה לי חלום ששליח אלוהים יעבור אלי שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום וישנתי וראיתי שני מלכים שבאו אלי אז הם יצאו איתי לדרך והוא פגש אותם מלך אחר. הוא אמר לי שלא תתבונן שאתה צדיק. אז הם שיגרו אותי לאש, ואם זה היה מקופל כמו באר, היו בו אנשים שהכרתי כמה מהם, אז לקחו לי את אותה הזכות. כשהזכרתי את זה לחפסה, אמרתי את זה לנביא, עליו השלום. הוא בירך אותו ואמר : עבדאללה הוא אדם טוב אם היה מתפלל הרבה בלילה . ואז עבדאללה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג להתפלל לעתים קרובות בלילה ….

…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….

…הקב~ה בחלום אמר לאבו אל- קאסים, חוסין בן הרון, עכו, אמר : ספר לנו אבו יעקב אישאק בן איברהים אוזאי, אמר : ספר לי עבדול רחמן בן וואסל אבו זרח אלחדרה, אמר : ספר לנו אבו עבדאללה אלטיסטרי, אמר : אני ראיתי בחלום כאילו התחייה קמתי וקמתי מהקבר שלי, ובאתי עם דובון ורכבתי עליו, ואז הוא עלה לשמיים, והיה בו גן עדן ורציתי ללכת למטה, ואמרו לי שזה לא המקום שלך, אז הוא עלה אליי לשמים, בכל שמים יש גן עדן, עד שהייתי גבוה יותר בשתי גבהים, וירדתי, ואז רציתי לשבת והייתי אמר : האם אתה יושב לפני שאתה רואה את אדונך, הנעלה, המלכותי? אמרתי : לא, אז קמתי והם הלכו איתי, אז הנה, מאת אלוהים הקדוש ברוך הוא, אדם, שלום עליו, לפניו, שלום עליו, וכשאדם ראה אותי, הוא הושיב אותי עם זכותו, יושב לעזרה, ואמרתי, אלוהים, שהשיח 'יסלח לך, אז שמעתי את אלוהים אדירים אומר : קום, אדם, סלח לנו עבורך . בוא עלי אל-חסן בן מוחמד אל-זובארי אמר לנו, הוא אמר שמוחמד בן אל-מוסייב אמר לנו, הוא אמר שעבדאללה בן חניף אמר לנו, הוא אמר שאחיין של בישר בן אל-חראת אמר לי, הוא אמר : אדם בא אלי ואמר: האם אתה בישר בן אלחרת? אמרתי : כן, היא אמרה, ראיתי את האדון הכל יכול בחלום אומר : אתה בא כאדם , אז אמור לו: אם הייתי משתטח אלי על גחלים לוהטות, לא הייתי נותן תודה כשהייתי מראה שמך לאנשים . אחמד בן אבי עמרן אל-סופי סיפר לנו על מכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליה. הוא אמר שאבו בכר אלטרסי אמר לי, הוא אמר : עות'מאן אל-אחוואל, תלמידו של חרז, אמר לי אבו סעיד, וכששלישי הלילה חלף, הוא צעק עלי, עות'מאן, קום, אז קמתי ונשרפתי . הוא אמר לי : אוי לך, ראיתי את השעה כאילו אני בהמשך, ותחיית המתים קמה, ואני עמדתי לפני אדוני, והייתי רועם, ולא נשאר שיער אלא שהוא מת , אז הוא אמר: אתה זה שמתייחס אלי בשמיעה לסלמה ולבוטהיינה, אלמלא ידעתי שאתה אמיתי בזה, הייתי מייסר אותך אני לא מתייסר על ידי אף אחד מהעולמות ….

…ונאמר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר, שליח אלוהים, הלילה ראיתי את נפשי ואת דעתי התקבצו בצלם בני אדם, אז הוא בא אלי ושתה איתי יין כמו שנהגנו לעשות בג'היליה, כך אמר עליו השלום : המוח מתפרש על ידי חלוקת העולם, והנפש מתפרשת על ידי חלוקת העולם הבא ….

…מהם המאפיינים של מחפש הביטוי או מחפשי הראייה? ראשית : אם החזון הועבר, אז הדובר או נושא החזון חייבים להיות נאמנים בשידור, ולהיות שליט בו, לדעת את ניסוחו ואת זמן ראייתו, כאילו היה בעליו לחלוטין, ולהגיד לי החל ממצבו של בעליו, או להיות מודע למצב בעליו כשנשאל אודות . שנית : אם החזון שייך לבעליו, אז אני מעדיף שהוא יודיע לי החל ממועד החזון. מיום או שבוע, קיץ או חורף … וכו ', וליידע את שמות אלה שראה בחלום, ולהבהיר את מצבו המשפחתי; זמן הראייה, ומעמדו התפקודי, שהם כלים הכרחיים עבורי, ואלוהים יודע הכי טוב . כבוד השייח 'ד~ר סעד אלשרי, חבר מועצת המלומדים הבכירים , אישר לי בשיחה איתי בתכנית הטלוויזיה שלי באחד הפרקים שיצאתי במהלך שידור התוכנית שלי באל-רעיה. ערוץ , שאני צריך לשאול את אלה ששואלים על חזונותיהם שכוונתם היא לא לבטל את הפגמים של כך וכך. , אם כפי שניתן לראות חלום, עבור למשל , אמר בתוקף שלו : הוא מצא לומר שראיתי כל כך ואת כל כך, או כך וכך זה עובד היטב, כמו גם , על עניין של נקמה ולחשוף Alamaaib , וזה משהו זה אולי לא מוצג , אבל נדרש לכיסוי תקלות של מוסלמים ונשים מוסלמיות , והתועלת הנפלאה הזו הכריזה עליהן כיוצא בהן באופן אישי פורץ אותנו בסימן ….

…אל-אספור : איש ענק עם סכנה וכסף גדולים, סרק ואנשים שאינם מכירים את זכויותיו, מזיקים לציבור הרחב, נוכל בענייניו, מלא בהנהגתו, אדם שהיה אדם טוב והוא אמרו שהוא אישה רחומה יפה, ואמרו שגבר נהנה ואנשים צחקו עליו, ונאמר שהוא ילד זכר . וממלך העופות הרבים הוא מממן את האפוטרופסות של עם שיש בו סכנות, ונאמר שהציפור היא מילים טובות, והגריבה היא ילד קטן . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי פודל בזמן שאני ציד ציפורים ומקיש כנפיים ומשליך אותם לתוכו . הוא אמר : אתה מורה לספר משחק בנים . עוד סופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : היא ראתה כאילו הטבלתי ציפור, ורציתי לשחוט אותה, אז היא דיברה איתי ואמרה : אל תשחט אותי . אמר לו : בקש סליחה מאלוהים, כי נטלת נדבה ואין זה מותר לך לקחת אותה . הוא אמר : חס וחלילה שאני אקח צדקה ממישהו . הוא אמר : אם אתה רוצה, אמרתי לך כמה . הוא אמר כמה? הוא אמר : שישה דירהם . אמר לו : אתה צודק, ומאיפה ידעת? הוא אמר : מכיוון שאנשי הציפור הם בני שש, כל איבר הוא דירהם . ונאמר שאדם בא לאבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו יש ציפורים וציפורים רבות בשרוולי, אז גרמתי להוציא אחד אחרי אחד, ו לחנוק אותו ולזרוק אותו . הוא אמר : אתה איש שכל, אז פחד מאלוהים וחזור בתשובה אליו ….

…גבר הגיע לחלוף חולף, והוא אמר, ~ראיתי שני כלבים מדברים על הנרתיק של האישה שלי.~ לדבריו, ~זו אישה שרצתה לאתגר אותה….

…להכות בחרב : להכות כבוד למען האל . ולראות את החרב המפורסמת בידו של אדם שהיה מפורסם בעבודה שעשה . והחנית נדקרה במילים . כמו גם בחרב, מקל ועמוד . אם הוא מציין את אחד הדברים האלה ולא דוקר, אז הוא לוקח מילה ולא מדבר אותה . ולהיאבק אם זה היה למען האלוהים והוא היה המטרה ונפצע מהחץ . כי הוא משיג את הצורך שלו מהקרבה לאלוהים הכל יכול . ואם היא בעולם הזה, הוא משיג את כבודה . אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שתי שורות של אנשים זורקות כל שורה, אחת מהן זורקת את השורה השנייה, אז אחת משתי השורות זורקת והן נפגעו, והשניים האחרים נזרקו כדי שלא לְהִפָּגַע. הוא אמר : אלה שתי קבוצות ביניהן, והצדיקים עובדים עם האמת והחוטאים מדברים שקר ….

…אם שוטטתם בחלום בארמון או התפעלתם מהיוקרה שלו, הדבר מנבא על הגדלת היכולות והמוניטין הטוב שלכם, ותקבלו מעמד יוקרתי . אם אתה רואה ושומע גברים ונשים יפים מדברים ורוקדים בארמון, זה מנבא להיות נצרך על ידי חברה שימושית ושמחה חדשה . אם ילדה ממוצעת חולמת שהיא השתתפה במסיבה עם אנשי כיתתה בארמון, זה מנבא שהיא עומדת להתחתן וקרובי משפחה יהיו נדיבים ואדיבים כלפיה . עבור ילדה שמגיעה מסביבה צנועה, החלום הזה מבלבל ואינו נושא משמעות ברורה, מכיוון שמוחה הקפדני והעצלן ממולא בחלומות בהקיץ קלים, וכשהיא ראתה את החלום הזה, עליה להתחיל בעבודה כנה רצינית ולרסן אותה שאיפות מתעתעות על ידי שימוש בעצת האם והחברים . אם אתה חולם שאתה נמצא בארמון עם חדר המאוכלס ברוחות רפאים, זה מנבא כי הימים הקרובים שלך יביאו לך חוסר מזל ואכזבה . אם אתה חולם שאתה בארמון גדול, זה מנבא הצלחה בימיך ובעושרך הקרובים . אם אתה חולם על אחוזה שאתה רואה מרחוק, זה מנבא הצלחות בעתיד שלך ….

…דברו הוא הארץ לטובה, הוא זכה לטוב בעולם ובדת זו, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא את אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה . על האדמה, או אם הוא משיל את ידו מהעפר, אז הוא נעשה עני, ואם היה חולה הוא מת והפך לעפר . ומי שרואה שהוא נעדר בארץ ולא רואה שם חור, אז זה מסע במרדף אחר העולם, הוא ימות במסע ההוא . ומי שרואה שהארץ מקופלת בשבילו, הוא ימות במהירות . וכל מי שראה שהוא עובר מארץ לארץ כדי לחזור ולחזור, הוא הלך סביב אשתו או עוזרת ביתו . ומי שרואה את הארץ בלע אותה ושחרר אותה, ואם הוא רשע, זה עונש בשבילו . ומי שיראה שהאדמה בלעה אותה בלי פירוק, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהאדמה רעדה ומכה בה ריס, אז זה פורענות שמשפיעה על הארץ ההיא מסמכותה, או שהיא קרה, חום, בצורת או פחד גדול . ומי שרואה שהאדמה התפצלה וצמחה ממנה זחילה ואנשים מדברים, אז הוא יראה משהו שהוא מתפעל ממנו, ואולי זה מעיד על כך שחייו קרובים, ואולי זה היה פסוק כללי גדול שנראה בפני אנשים שיש להתחשב בהם . והאדמה מציינת את העולם לפי מידת רוחבו, גדולתו, צרותו וקטנותו . האדמה הידועה מציינת את העיר בה היא נמצאת, את תושביה ותושביה . ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה, אז צעיר מגיח ממנה, הופיעה עוינות בקרב בני עמה, ואם יצא זקן, הם היו שמחים ויעברו לפוריות, ואם היא תתפצל ולא יבוא דבר. מתוך זה, ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירעה תאונה רעה על הקרקע, ואם יצאו ממנה שבע, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק. הוא חי וזה ייסור מתמיד באזור זה. אם האדמה תתפצל מצמחייה, אנשיה יזכו לפוריות. אם יראה שהוא חופר את הארץ ואוכל ממנה, הוא ירוויח כסף במרמה, והחפירה היא רמאות . ומי שיקפל את הארץ במו ידיו, הוא יהיה מלך . נאמר : ההתמוטטות נובעת ממורשת הפציעה . ארץ צרה, חיים צרים . ומדבריו הארץ עם טוב, הוא השיג טוב בעולם ובדת, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה ….

…מי שרואה אותו בחלום מציין בפני הילד שהוא ירחם עליו מאש העולם הזה והעולם הבא . וזה מראה לפרופסור להניח לו משמעת עם כללי הנימוס שלו . ואדם ממושמע כפי שהוא מכיר מתוך ספר האלוקים הכל יכול . חזון הנביאים והשליחים, השלום עליהם, מעיד על אזהרה ובשורה טובה . אם אתה סומך עליהם בתפילה, או עוקב אחריהם בדרכים, מאכיל אותו במזון, נותן לו משהו ריחני או טעים, מלמד אותו מדע או אומר לו טוב, זה עדות לעקיבה הטובה שלו אחריהם או לשמור על הסונה שלהם וסגן להיפך . חזונם של המלכים והמלומדים מעיד על שליטי העניינים, כמו שליטים, מטיפים, אימאמים, הנחשבים נחשבים או משכילים, מכיוון שהם אלה שקוראים לאלוהים הכל יכול . ומי שטוען נבואה בחלום מופיע ממנו בשורה על גורלו . אם בחלום הוא יהפוך לשליח או למתקשר לאלוהים הכל יכול, אם מישהו יענה לו ויקבל את תביעתו ממנו, הוא יזכה למעמד גבוה, אחרת הוא הופך למתווך או למואזין . ומי שראה נביא מקרב הנביאים, עליהם השלום, והם היו במלחמה מנצחת או במצוקת הקלה של אלוהים עבורם . ומי שרואה את עצמו כנביא ימות קדוש מעונה ויהיה לו סבלנות . ומי שרואה שהוא עושה כמה ממעשי הפולחן והצדק של הנביאים, אזי זו עדות לתקפות דתו . ומי שרואה שהוא הפך לנביא, הוא מצרף לטוב ואוסר על הרע, והמצוקה פוקדת אותו, ואז הוא ניצל על ידי חסדו של אלוהים אדירים . ומי שרואה שהוא הרג נביא מעיד שהוא בוגד בנאמנות ועובר על הברית . ומי שרואה נביא מכה אותו, הוא יודיע לו על דבר שעיכב אותו אם היה אדם מכובד . וכל מי שראה שהנביאים מדברים אליו והמילים טובות, הוא יזכה לתועלת, כבוד, כבוד ואיזכור בקרב העם . ביקור הנביא בחלום מעיד על חיבה לאלוהים הכל יכול למעשים צדיקים, ומעיד על ביטחון מפני פחד, מעמד גבוה וחיזור עם חוקרים, ואולי מעיד על ידע ורציונליות ….

…ציפור מומלץ לחלום לראות ציפורים נוצות יפהפיות . אם אישה חולמת מהסוג הזה, זה מנבא שבן זוג מאושר ועשיר קרוב אליה . אם הציפורים היו נוצות מותכות ולא בקול רם, זה מצביע על כך שאנשים עשירים יתייחסו לנדודים וליחס בלתי אנושי שנפל ללא שמץ של רחמים . אם אתה רואה ציפור פצועה, זה מנבא צער עמוק שנגרם על ידי צאצא משוטט . אם אתה רואה ציפורים עפות, זה מסמל את הצלחת החולם . וכל הסביבה הדוחה תיעלם לפני רפרוף הטוב הנראה לעין . ציד ציפורים בחלום הוא לא רע בכלל. באשר לשמיעתם מדברים, זו הודאה בחוסר יכולתו של אדם לבצע משימות הדורשות בהירות רבה של מודעות . באשר להרוג אותה ברובה, פירוש הדבר אסון שנגרם על ידי מחסור ביבולים ….

…פינת החלום הזו אינה חיובית אם החולם מפחד ומקיף את עצמו בסודות בתוך פינה המחפשת ביטחון . אם אתה רואה אנשים מדברים בפינה, אויבים מחפשים להרוס אותך . רוב הסיכויים שמישהו שלדעתך חבר יוכיח שהוא בגידה באינטרסים שלך ….

…שובבות עצירת נזק מהדרך בחלום מעידה על קנאה בדת, או עירנות לבעלים וילדים, או הסתייגויות מדברים, או סליחה על חטאים וחטאים . אולי זה מצביע על המיקום, הפיקוד, האיסור, ההפקדה והבידוד, מכיוון שהעלאת אדם לדרך אחר קוצים או אבנים, או כל מה שפוגע באנשים ממנו, מעיד על גסויות בדיבור, או על פגיעה בלשון וביד, ואחר כך עשוי להפוך שודד . אם הוא היה שליט, זה מעיד על חוסר הצדק ועל העוול שלו, והאנשים מקצים לו את מה שהם לא יכולים לסבול מתאונה שמתרחשת או סגן שמגדיר אותו להשתלט על תלונות העם ….

…סוראט אל אסור ) מציין כי הקורא שלו נמנע מדברים אסורים או מספק את האמצעים שהוא לא סופר, או שהוא מתרץ ממה שמותר, או שהוא נפגע ממילים בזמן שהוא נעדר, או שהוא מקלל אישה שפוגעת בו…

…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….