ומי שרואה שמישהו גנב אודם ונותן לו אותו, אז זה מתפרש על ידי אישה או משרתת אסור, וחזון ספיר גדול הוא כסף, אבל זה שנא, וזה עשוי להיות לא אהב ….

ספיר כחול לראות ספיר בחלום מציין מזל ורווח טוב, וזה גם אומר עבור הילדה הצלחה בבחירת בעל ….

ומי שיראה שהוא הכה אודם, הוא יזכה בצורך שלו ….

זה בשמחה ושעשוע חלומי . מי שרואה שהוא אטום באבני אודם, אז יש לו קישוט . ואם ראה שהוא לוקח ציפורן ספיר ורוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפה ויפה, כי אלוהים אדירים אמר : ( כאילו הם אודמים ואלמוגים ). ומי שמוצא ציפורן ספיר, זה הופך לכסף של לא ערבים . והרבה אודמים לעולם זה מדע, למושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . נאמר : ספיר הוא חבר קשוח . ומי שיש לו זר אודם ואלמוגים, זה אשה מתחזק ומחזק אותו . אולי ספיר לעניים היה אוכל להגיע אליהם, ואולי זה הקוראן, והאדם החולה אולי היה בורח מהאש, מכיוון שאש לא עובדת בספיר . ומי שרואה בידו ציפורן אודם, אישה יפה וקשה לב אוהבת את זה . ומי שרואה בידו אונה שנראית כמו ספיר ולא אודם, אז הוא טוען לכבוד ולא לכבוד ….

ומי שיראה שהוא אוסף אודמים מגורדים, הוא יתחתן עם הנשים הרבות ….

ספיר : שמחה ושעשוע, מי שרואה שהוא אטום באודמים, אז יש לו דת ושם . אם היה רואה שהוא לוקח ציפורן ספיר ומצפה לבן, הייתה לו בת . ואם הוא רוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפהפייה ויפה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו הם אודמים ומרתקים .~ אם הוא ראה כאילו הוא מוציא מקרקעית הים או מהנהר הרבה אודם כדי למדוד אותו על ידי מיכאל או לשאת אותו בכבוד, אז זה הרבה כסף משליט, והרבה אודמים עבור העולם הוא מדע, ולמושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . אוי להיות חבר . ומי שרואה שהוא הסתכל במהות או פנינה שאין בה אור, או בבקבוק שאין בו אור, אז צריך להיזהר מחנק ומצוקה, כי הנשמה בגוף היא כמו אור בזכוכית ומהות , או שהמוח שלו נעלם, כי המוח הוא חומר פשוט . אם הספיר הוא חבר, הוא קשה לב, ומי שרואה שיש לו זר אודם ואלמוגים, אז זו גאווה וכוחה של אישה יפה, וחלקם אמרו כי ספיר מיוחס ל נשים כדי שיהיה אפשר לספור הרבה ….

מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

חרוזים הם בחלום טובה או כסף . מי שיראה שהוא הכה חרוזים, זה יוכה מכספי המשרתים או מעבודתו עד כדי כך . ומי שרואה את הטבעת שלו ציפורנית עם חרוזים דמויי ספיר, הוא טוען לכבוד ולא לכבוד . ומי שאוטם את זה עם אונת חרוזים יש לו מה לחשוש מעוני . וחרוזים הם ידידים קלושים ….

הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

נדיר, ועם שרשרת העברה קשורה לסלים בן עיסא, הוא אמר שנכנסתי לחמזה בן חביב אלזיית, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ומצא אותו מגלגל את לחייו על הארץ ובוכה, אז הוא אמר, אלוהים יברך אתה, מה הבכי הזה. רק מי שעבד על הקוראן נכנס, אז חזרתי לבכי, אז הוא קרא בקריאה על שמי. איפה חמזה אבן חביב אלזיית, אז אמרתי לך, התפלל לאלוהים? ואז יזם אותי מלך, והוא אמר, ~אמר לאלוהים, אלוהים יברך אותך.~ אז אם אני בדוכן של פנינים לבנות ומרקיזה של ספיר אדום ומרקיה של אקוומרינה ירוקה, ונאמר, אני צריך להיות דק יותר ולקרוא, אז עזבתי, והוא אמר לי, אני מדקלם את סוראט אל- אנעם, אז אני קורא ואני לא יודע את מי לקרוא עד שהגעתי לראש שישים פסוקים, והוא הכובש על עבדיו. קרא וקרא את הנורמות עד שהגיעו לסופן, אז הלכתי להשתטח, אז הוא אמר, ~פשוט לך, אל תשתחווה, הו חמזה.~ מי שקרא לך קריאה זו אמרתי שסלימאן אמר את האמת של מי שמדקלם את סולימאן. אמרתי יחיא אמר יחיא אמר: מי שקורא את יחיא אמרתי לאבו עבד אל רחמן. עבדול רחמן . בן דודו של נביאך, עלי בן אבי טאליב, אמר: ~מי שקורא לי, אז אמרתי את נביאך, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר את האמת של הנביא שלי. מי שמקרא את הנביא שלי, אמרתי גבריאל, עליו השלום, הוא אמר מי שמקריא את גבריאל והוא שתק ואמר, חמזה, תגיד לך, אז אמרתי שלא עדיף לי לומר שהוא אמר שאתה, אז אמרתי לך הוא אמר, ~ צדקת, חמזה, ואת האמת של הקוראן, לכבד את אנשי הקוראן, במיוחד מאז שהם פעלו עם הקוראן, הו חמזה, הקוראן. דברי מעולם לא אהבתי מישהו כמו אהבתי לאנשי הקוראן, התקרב אלי, חמזה. מעליכם ובלעדיכם, ומי שקורא את הקוראן כפי שקראתי, איש מלבדי לא יגיב, ומה שהסתתרתי עבורי אצלי או יותר, לכן אני מכיר את חבריכם למה שאהבתי ל אנשי הקוראן. הם האנשים הצדיקים, חמזה, תפארתי והוד מלכותי. אז הוא אמר הו חמזה, איפה משגיחי הקוראן? אמרתי, אלוהים, זה השימור שלהם. הוא אמר שהם, אבל אני אהיה בשבילם עד שהם יזרקו אותי עד יום התחייה. אם הם פוגשים אותי, אני מעלה אותם עם כל פסוק, תואר. אתה מאשים אותי שבכיתי וספגתי את הפנים בעפר ….

ומי שרואה שהוא חובש טבעת או מציל אותה באונת ספיר, אז מפרשים אם יש לו אישה בהריון שמביאה ילדה ומתה במהירות, ואם אין לו אישה בהריון, אז הוא מציין ש היא בהריון, ואם הוא בפרישה, הוא ירים ילדה מושלכת ואולי יציין משהו ….