…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….
חולם על נשיקת תינוק אצל נוצרי
(57 פירושים ומשמעויות של חלומות על נשיקת תינוק אצל נוצרי)…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….
…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….
…החזון של אל-תפיל בן סוכברה, בסמכותו של תופיל בן סוכברה, אחי עאישה, לאמה, שהוא ראה בזה שהישן רואה את זה כאילו עבר ליד היהודים, אז הוא אמר : מי הם אתה? הם אמרו : אנחנו, היהודים, אמרנו : אתם העם, אלמלא הייתם טוענים שעוזירה הוא בן האלוהים. ואז היהודים אמרו : ואתם העם, אלמלא אמרתם רצון אלוהים ורצון מוחמד, אז הוא עבר ליד נוצרי שאמר : מי אתה? הם אמרו : אנחנו נוצרים, אמרו : זה אתה העם שלא אתה אומר משיח, בן האלוהים אמר : וזה, אתה העם שלא אתה אומר שאלוהים יברך ויברך את מוחמד רק לעתים נדירות אמרו להם על התל ואז בא הנביא עליו השלום ואמר לו, הוא אמר : ( אומרים לך למישהו על זה ) ? הוא אמר : כן, כאשר התפללו את דרשותיהם, הוא שבח את אלוהים ושיבח אותו. ואז הוא אמר : ( אם ילד ראה חזון, אז הוא אמר את זה למי שסיפר עלייך, והיית אומר מילה שמנעה ממני ביישנות ממך שהיא אוסרת עליך. הוא אמר : אל תגיד מה אלוהים ירצה ומה שמוחמד ירצה…
…ומי שיראה את עמידתו ויושב עם הנוצרים, אז הוא יאהב אותם ונטה לעבר כל הנטייה, ונאמר שמי שראה נוצרי והיה במלחמה, הוא ינצח ….
…הוא נמצא בחלום אויב חזק ומקולל, נואש כשהוא מטריד, והוא אומר ולא מגשים את מה שהוא אומר . אם אדם ראה שהוא רכב על חזיר, היה לו הרבה כסף . אם הוא רואה שהוא אוכל את בשרו, הוא יאכל דבר אסור בזמן שהוא יודע . אם אכל בשר מבושל, היה מרוויח כסף במקצועו שלא היה ממותק, וכמו כן אם היה צלוי . ומי שראה שהוא הולך כמו חזיר היה מכה במהרה בתפוח . וחזיר בר מעיד על גשמים וברד קשה למי שנסע . ומציין באנשי הכפרים על המצוקה והחומרה שהם סובלים מהם . ומי שמשתיל שתל מציין שזה לא מה שצריך להיות, ומי שרוצה להתחתן עם אישה לא יסכים איתו . ובשר חזיר בחלום טוב לכל האנשים . ומי שרואה שיש חזיר במיטתו, וזה מעיד על אישה יהודייה . וילדי החזיר הם הדאגות של מי שראו את זה . חזיר הבית פורה למי שרואה אותו ומקל על עצמו . ומי שרואה חזיר בחלום, ויש לי אפוטרופוס על עם יהודים ונוצרים . ומי שיחליט לריב עם אשתו ויראה חזיר או חזיר בשנתו, הוא יתגרש ממנה . והחזיר עשוי לחצות אדם מהיהודים או מהנוצרים . לראות חזיר מעיד על רוע, ייסורים, סבלנות וכסף אסור . הנקבות שלו מעידות שיש הרבה כביסות, ואם משהו פוגע בו בחלום, הוא עלול להיות במצוקה על ידי נוצרי . ומי שראה את אלוהים היכה חזיר, הוא הצליח להכות אדם בקוץ חזק . זהו מלך החזירים שבבעלותו כסף קבוצתי . ומי שראה שהוא הפך לחזיר, הוא השיג כסף ופוריות בחוסר משמעות וחולשה בדת . החזיר הוא אדם ענק, בעל השפעה, חוב מושחת ורוע . מי שרוכב על חזיר יפגע בסולטאן וינצח את אויבו . ומי שרואה שהוא נלחם בחזיר, הוא כובש אויב לא צודק . ומי שרואה שהוא אוכל חזיר, אז הוא מכה בכסף אסור לחלוטין או חוטא . ומי שרואה חזירים קטנים שנכנסים אליו לביתו או לביתו, שירות הסולטאן ייקח אותו להיזהר . ומי שרואה שהוא מגרש חזירים מביתו, הוא עוזב את עבודתו של הסולטאן ….
…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….
…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….
…מאגי מי שרואה בחלום קסם ישן, אז זה אויב שלא רוצה להשמיד את יריבו . ומי שרואה את עצמו כמאגי, הוא דחה את האיסלאם מאחורי גבו על ידי חטאים גדולים . ואם הוא רואה שידו הפכה ליד חוסרה, אז מה שקרה ביד הגבורה האלו יקרה על ידו, אז הוא ימות בחוסר אמון, אלא אם כן אלוהים אדירים ירצה טוב בשבילו, ואם הוא יראה שידו חזרה כמו שהייתה, ואז הוא חוזר בתשובה . ואם מגוסי יראה שהוא שופט או נוצרי, אז הוא יהפוך ממצב למצב טוב ממנו . ומי שרואה שהוא מגי, הוא יחפש את העולם . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא מבקש שירות של סמכות, והאש היא כוח . ואם השריפה הייתה רדומה, אז הוא היה מבקש כסף לא חוקי ….
…אל-קירמני אמר כי הברך נעשית על ידי אדם, ולכן הוא הבחין אותה על פני חברים רבים והעריך אותה, ואנו מבקשים מקלט אצל אלוהים מהתאונה בה . באשר לאותה רימון ועינו, חלקם יוצאים ממנו עם הבירה ….
…ומי שיראה שהוא פגע במראה ולא מסתכל בפניו בתוכו, אז הוא ישיג את מה שהוא שונא בפניו אצל אנשים. אם הוא יסתכל על זה, אין בזה שום טוב, ואם הוא בעל סמכות, הוא יראה בקרוב את מקומו כמוהו, אלא אם המראה תהיה שוב או אפס או משהו כזה, אז הוא יכה ילד בן , ואם לא הוא מחכה לבן והוא סולטן או עובד, אז הוא מבודד ורואה מישהו אחר במקומו, ואם לא כך הוא עוזב את אשתו ונאמר שמי שראה מראה עם שלו יד שהוא הסתכל פנימה, ואז הדאגה שלו נעלמת, ואם אישה רואה שהיא מסתכלת במראה בלי כסף, אם היא בהריון, היא יולדת ילדה שפחה כמוה, ומי שרואה שהוא מסתכל במראה אישה הודית מתה על ילד זכר, ואם יש לו אישה בהריון, אז מה שנמצא ברחם שלה הוא המת…
…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….
…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….
…מושק נמצא בחלום מציין צדקה והריון לילדים . אפשר לציין אצל הנפטר שהוא נמצא בגן עדן או בסחר הרווחי, או בגן שממנו קוצרים את הפירות, או בידע יקר ערך של חוקרים . אם העלה מושק כמו ענבר או לוטה, הוא חידש בדתו, או שכספו הלך לשחיתות והוציא משהו לא במקום . והמושק הוא מאהב, משרתת או ילד, ונאמר : אישה . ומי שיישא אותו מקרב הגנבים, הוא ייעצר כי הריח המתוק מעיד על נושאו . ומושק מציין מושק מכיוון שהוא יקר יותר מזהב, והוא מעיד על חיים טובים וטובים למי שמריח אותו או מחזיק בו . זה מראה על חפותם של הנאשמים . מאסק וכל שחורות של בושם, כמו ציפורן ואגוז מוסקט, יעודדו ויענגו, וימעכו אותו הוא שבח טוב ….
ואם הוא רואה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא מכובד בכוח בדת, בהגינות במילים ובהתנהלות טובה אצל מי שתחתו
…מה המושב של האדם והמכונה שלו, אז הוא הרוויח כסף ועבד טובת הנאה, ומי שראה את הדבר הזה מביש או מעוטר, אז הוא חצה אותו. באשר לזכר, הוא ילד, כסף, זיכרון ומוניטין. ומי שרואה שיש לו שני זכרים או יותר, הוא יותר מזה. אם ילד רואה אותו חלש ואני אומר את כוחו, אז זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שהוא התבגר וענק, אז הוא גידול בכוחו, בכספו ובבנו, ומי שרואה שאדם חולם על זיכרונו או מרכין אותו, הוא משיג ממנו תועלת ומי שרואה שמישהו מכה בזיכרונו אין בו טוב לחלוץ ומי שרואה שהזכירה שלו קשורה, הוא מסתיר עדות והוא ראה שמשהו יצא על אזכורו, אז הוא ילד, ואם הוא היה אהוב, הילד היה טוב או שנוא, אז יהיה לו את זה, ומי שראה בניתוח הזיכרון שלו, זו מילה שנאמרת עליו ומי שראה שהוא נימול זה טוב בדת שלו ומי שראה שהזיכרון שלו התפשט והפך לזקוף, אז מתמלא הצורך שהוא חיפש ואמר כמה מהם תנועת הזכר והקמתו מעידה על גידול בכסף, מספר גדול של ילדים, ומי שחושב שהוא גידול, כך שהמקבילה לכך היא אם אין בו כאב…
…באשר לאצבעות, אמר אבן סירין כי חמש אצבעות יד ימין מעידות על חמש התפילות היומיות. באשר לאצבעות יד שמאל, הם מתפרשים על ידי ילדי האח. אם הוא רואה קישוט או שיינה על אצבעות יד ימין, אז הוא מבטא זאת בחמש התפילות. כמו כן, אם הוא רואה באצבעות יד שמאל, פרשנותו בילדי האח וראיית אצבעות שתי הרגליים מעידה על הקישוט ועל ישרות הדברים, ומי שרואה שהם מעוטרים או מבושים, אז שלו פירוש לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין בידיו ובין ברגליו, הרי זה השתקפות, וזה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שהוא משזר את אצבעותיו, זה קשה ועוני, ומי שרואה שהוא סדק את אצבעותיו, זה מעיד על התרחשות של מילים מכוערות בין קרוביו פיצוח האצבעות נאמר כלעג ואולי יעשה מה שלא צריך…
…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….
…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….
…השמן הוא בחלום מעונן למעט שמן . מי שראה שהוא יורד מראשו, הוא היה זועף אם יעלה על הסכום וישאל . אם זה לא עולה על הכמות הידועה, זה קישוט . ואם זה מריח מסריח, אז זה שבח מכוער על מידת הריח והכוח שלו . ומי שמשוח את ראשו של אדם במקום שהוא מכחיש, שהאובייקט בו ייזהר מנושא החנופה והערמומיות . אם הוא רואה שיש לו בקבוק שמן, אז הוא לוקח ממנו משחה ומשח את עצמו בזה או משח עם זה אנשים, ואז הוא משח, או נשבע שקרן או משמיץ . אם הוא רואה שפניו משומנות, אז הוא אדם שצם בכל הגילאים, ומשחה בכספית היא שבח טוב ורוח טובה אצל אנשים, ואם השמן בחלום הוא גוש או כאב, אז זה מעיד את התיקון העצמי, ואת השומן המוכתם הוא שבח מכוער, וזה שנאמר : אישה הייתה נואף או אדם מוסרי . ומי שמכיל את השומן עם מים בקערה, הוא מקבל כסף ללא עייפות . אם יש מושק או בושם בשמן, זו מחמאה טובה למשהו שלא נמצא בו . ונאמר : מי שמשח את ראשו, היה משוח את הבוס שלו ….
…מיץ ומיץ : טוב מאוד, אז מי שמתחייב לכך בחלום, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא יהיה עני, הוא יהיה עשיר, ואם חזונותיו לציבור כאילו הם סוחטים ענבים או שמן או דברים אחרים אחרים בכל מקום, והם היו כל כך פוריים ושוחררו . אם הוא רואה שהוא חולה או כלוא, אז הוא בורח ממצבו בכך שהוא משאיר את הלחץ ממאסרו, ואם הוא רואה שיש לו תשואות או חובות, עליו לשלם אותו ולהפיק ממנו תועלת . ואם יראה זאת, מבקש הידע והסונה יבין אותו ויסחוט את דעתו מחזהו . ואם הוא רואה בכך רווקות, הוא יתחתן, אז הזרע שלו ייצא והוא מפרה את פרנסתו . אם המיץ היה יותר מדי, והיו לו תאנים, יין או חלב עם סולטן . ומי שראה את זה כאילו סחט ענבים והכין לו יין, הוא זכה לחסד אצל הסולטאן והשיג כסף אסור לסיפור יוסף עליו השלום ….
…ומי שראה שכאשר הספינה טבעה, המזוודות שלו נעלמו, אז היה חסר לו הכסף, והוא פוצה בגין זה כי הספינה הייתה בכל מקרה ניצולה, ומי שראה שהספינה נשברה על ידה ואז הלוחות שלו התפזרו, ואז זו אסון, וזה יכול להיות אצל האב או הדוד ….
…ומי שרואה שהוא שחט גוזל, אז זה מעיד על אסון אצל ילדי המשרתת שלו או של הילד שלו ….
…משגל : Vdalt על ההשגה שבו יידרש על ידי האדם, או שזה או תקוות דת או מינימום, כגון נסיעות Ahart וגישת סולטאן, וספינות נוסעים, ובקשתי סוררים, כי הריגוש של אינטימיות לטובת העייפות ואת ההתערבות . אם היה מקיים יחסי מין עם אשתו, הוא השיג ממנה את מבוקשו, או שהיא השיגה את זה ממנו . לגבי הנישואין האסורים, אם היה איתו יחסי מין, תפילות לאחר הווסת ומתנות אצל האם, במיוחד לאחר ניתוק, על חזרתו למקום שממנו יצא מהמזונות והרצון לאחר החסימה, אלא אם כן נכנס איתם בחודשי חג'ג ', או שיש ראיות בחזונו, ואז הוא דרג ברגל הפקר, והוא מגיע אליה . ואם זה היה התענוג שלו, והזרע שלו הוא הכסף שהוא מוציא באותו מקום טוב שאין לתלמיד, ואם הוא חוזר ממנו, יבקש ממנו לחזור אליו . מי שיש לו משהו בידו מזרע או יראה אותו בבגדיו, הוא יקבל כסף מילד או ממישהו אחר . באשר לנישואין של בעלי חיים ובקר ידועים, זוהי עדות לחסד לאלה שלא רואים זאת, או לבזבז בצורה לא נכונה, אם זה לא ידוע, זה הניצחון של מי שמצוין על ידי אותה חיה, בין אם מאהב או אויב, ומה שאינו מותר לו בא בזה . אם החיה הייתה זו שהתחתנה איתו, הוא היה המובס, המובס, אלא אם כן הוא לא היה שומם, והוא לא היה מהדוב או השבעה והדמיון לו לא אהב, כי הוא היה מרוויח טוב מאויבו או ממי הוא לא קיווה . זה עשוי להצביע על יחסי מין של הנערות והזכרים האסורים, אם בכל זאת יש עד המחזק אותו . באשר לקיום יחסי מין אנאליים, הוא מבקש עניין קשה ללא פניו, ואולי זה לא ייעשה עבורו, וכספו והוצאותיו אבדו בו, ועבודתו נעלמת אצלו, מכיוון שהפי הטבעת אינו משלים זרע. ושום תועלת מכך כשהוא חוזר מהנרתיק ….
…ומי שרואה כי גלגל מים יצא דרך הבתים והבתים, הרי זה חיים טובים אם המים שלו מתוקים, ואם הם מלוחים, אז הם מזיקים או רעים והם מתפשטים, ונאמר כי גלגל המים היא אישה, אז מה שנראה בה אצל זאין או שין הוא באישה ….