ומי שרואה את זה כאילו לקח את ספרו משמאלו, הוא נספה מחטא או מעוני ומצורך ….
חולם על נשים עם עיניים לבנות
(119 פירושים ומשמעויות של חלומות על נשים עם עיניים לבנות)מי שרואה אוהל שיש בו אש מוקפת בו ולא נגרם לו שום נזק, אז זה מתפרש על ידי איש אשם שחוזר בתשובה על חטאו ומצדיק את הטוב ואוסר את הרע, ונאמר כי חזון פוסטאט מעיד על ביקור ב קברי חללים ומתפללים עבורם ואולי עוזבים את העולם כקידושין ואולי חיים בבית הקודש ….
ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….
…אם הוא רואה את עצמו עומד עם האימאם, אין מחסום ביניהם, ואז האימאם קם והוא נשאר ישן, מה שמעיד שהאימאם שונא אותו . ואם הליווי מוכח ביניהם, הרי שכספו הופך לאימאם, כי ישן הוא כמו מת, ונוכחות מתים היא נוכחות של כסף ….
…ומי שיראה שהוא רוכב על סוסה עם שני כנפיים, הוא ישיג רכוש גדול אם זה ממשפחתו, אחרת זו רצון וריבונות ….
…ומי שיראה שהוא נכנס עם הסולטאן בשמיכה ואין מחסום ביניהם, הוא ירוויח טוב, כסף ויכולת לעשות דברים רבים ….
…ומי שרואה שאשתו נמצאת עם מישהו אחר, הכסף או הכבוד שלו נעלמו, והוא לא טוב בדתו, ונאמר שהוא עשיר ורחב עולם ….
והשליכו אותו בחצים, התפללו נגדו בלילות החושך של ימיהם, ואם היה מוכה אותו אצולה, אז הוא יתמרמר ….
ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….
מי שרואה שהוא סוגד לאלוהים הכל יכול באיזשהו מעשה פולחן ובכך שהוא הולך בדרך הרציונליות, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והבא ….
…ומי שיראה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטאן נלחם איתו, הוא ינצח עם צרכיו ….
…ומי שרואה שהוא אוכל גבינה עם לחם, אז הוא יקבל מעט כסף בגלל מצוקת הנסיעות, ואולי הוא מצביע על מחלה שתוקפת אותו, ואז הוא נרפא מזה במהירות, ונאמר מי שראה שהוא ראה אוכל גבינה רכה ואז הוא ירוויח מסחר ואולי הרווח היה ממשהו שהוא דרוש לפני כן ….
…ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….
…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה עם משפחתו, אז זה מעיד על התרחשות אסון, וזה הדין אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ….
אם היה רואה שהוא עם האימאם עם דברי חוכמה, הוא היה זוכה בצורך שלו,
…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….
ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….
וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….
…ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….
…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….
ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….
…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….
מי שראה שהברז'ו שלו שוכב בעפר, אז פירשו אותו בגובה וצמיחת הכסף, ונאמר שהברזון פורש על ידי האישה ….
…ומי שרואה שנשים מתות חיו והגישו לו אותן כשהן קישוטים, אז יהיה עולם וטוב בשפע והוא יבזבז בכסף בשפע אם לא ילך אחרי זה, אחרת העולם יוצא להעניש אותם ….
…צעיף של אישה : הסתרת בעלה, הסתרתה וראשה, רחבותו, חמלתו, עושרו, לובן, דתו ויוקרתו . אם היא רואה שהסירה את רעלה מראשה בקרב האנשים, צניעותה איננה . הנגע בחימאר הוא מצער לבעלה אם היא נשואה, ולעושרה אם אין לה בעל . אם היא רואה את הצעיף שלה שחוק שחוק, זה מעיד על טיפשותו וכפיית בעלה, ואם אישה רואה אותה לובשת צעיף גשום, היא מעידה על הטעיה של אויבי האישה עמה, והם נוזפים בתדמית שלה עם בעלה ….
אל-קירמני אמר: האישה היא בעלה, ומה שהאישה רואה בה זה ברק, זאין או צבע, היא מציינת את בעלה, ואם אין לה בעל, אז מפרשים אותה גבר שמתחתן איתה ….
אם הוא רואה גבר רע כמו אישה, אזי הוא יושפל בהשפלה ובכניעה . אם הוא רואה שהוא מתחתן בנרתיק ההוא, אז מי שעושה זאת ירוויח את מה שהוא צריך ממנו או משמו, אם זה לא מקום לכך . ונאמר כי חוסר האפשרות של הנרתיק של האישה לזכר, הוא עדות לחוסר המגונות שלה בלשונה ולשליטה המילולית שלה בבעלה . ומי שיראה שהוא מוצץ את הנרתיק של אישה, תהיה לו נרתיק מעט חלש . ומי שמסתכל בנרתיק של אישה או מישהו אחר, מסתכל על זה ברצון או נוגע בזה, אז הוא עושה עסק שנוא ….
…חלב של אישה מעיד על פגיעה בו ובמי שמניק אותו, ונאמר כי הנקה לנשים היא טובה ולגברים היא גרועה ….
…מי שרואה מישהו מהמלאכים על איכות הנשים, אז הוא מתפרש בכך שהוא משקר לאלוהים הכל יכול ….
…ומי שרואה את עירום הנשים שנחשפות בחדר אמבטיה, זה מתפרש בשני אופנים: חוסר חוב וביצוע מעשים אסורים ….
…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….
…חזון העיניים מתפרש על ידי הדת, ומי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מותשות איבד את דעתו באי ציות, הוא מתחייב על כך, ונאמר שהוא חסר ידע ואינו מבין את העניינים . נאמר שהוא עיוור לוויכוח שלו וביקש את צרכיו. ומי שרואה שעיניו לבנות, אז זה מעיד על עצבותו. אם הוא במצוקה, חרדתו ומצוקתו נעלמו, ומי שרואה שהוא היה עיוור ואז ראה, אז הוא מונחה אל האמת, ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, אז הוא ידריך אדם אבוד אל האמת, ומי שרואה שהוא עיוור הלך למחצית מדתו ופגע בחטא חמור ונאמר שהוא רואה תועלת מאחיו ומקווה שיגדל ואולי הוא ייפטר ממצוקה וחטא ו נאמר שאם יש לו אח או בן שימותו, ואולי מחצית מכספו או מחצית מחייו ייעלמו, אז מה שנשאר יוסדר, ונאמר שהוא יהיה מאנשי גן עדן וכמה מהם אמרו שאני שונא את זה בחלום בגלל שהשטן היה עיוור וכך גם האנטיכריסט ומי שראה שהוא נפצע בעיניו בזמן שהוא היה אדם של קלות וצדקה, ואין לו בן או אח, אז הכסף שלו נופל לעין, ואומרים שהוא חשוף, ומי שלא יהיה רואה בעיניו אפר, ואז שחיתות מתרחשת בדתו ומפקחת על חורבן דתו, ומי שרואה שאפרו מצטמצם מראייתו, כלפי חוץ או כלפי פנים, זו עלייה בדתו במידה שהיא נראית שראה שזה מרפא את עיניו כלפי חמישה היבטים, טובות בדתו, גידול בכספו, וחן עין הגעת אח ממסע וקיום מדינה, ומי שרואה שהוא ללבוש בגדים לצורך קישוט, ואז הוא בא עם משהו ממנו שהוא מקבל קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא היה נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב. אסור לנרתיק או פי הטבעת, ומי שרואה שיש לו עיניים רבות בגופו, זו הגדלת החוב. ומי שרואה שהוא אוכל מעין, אז הוא אוכל מכספו של מי שרואה את פרנסתו במו עיניו, אז הוא פושע ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם זה עיניים של בן אדם או של מישהו אחר, אז יש לו כסף בכל התנאי ומי שרואה את ליבו בעין, אז הוא טוב בדתו וחוכמה שהוא מוציא שיוצאת מלבו…