…נישואין אם ילדה חולמת שהיא התחתנה עם זקן עם פנים מקומטות עם שיער אפור, זה מנבא שבעיות ומחלות יפקדו אותה . אם בחורה חלמה שמאהבה יחלוף מולה לבוש שמלה שחורה והביט בה במבטים נזופים במהלך מסיבת חתונה, המשמעות היא שהיא תרחם על קור הרגשות של חברתה ותשנה את יחסו כלפיה . אם אתם חולמים לראות חתונה זה מעיד על כך ששמחה ואושר יציפו אתכם אם הקהל שמח ולובש בגדים בצבעים עזים . אבל אם הם לובשים בגדים שחורים וכהים, זה אומר שעצב וצער מחכים לכם . אם אתה חולם שאתה חותם על חוזה נישואין, המשמעות היא חדשות רעות מאדם נעדר . אם אתה נוכח בחתונה זה אומר שאתה תהיה מאושר בגלל העניין של מישהו שאתה אוהב, וגם העסק שלך יפרח מאוד . אם חלמתם על תאונה קשה בחתונה, המשמעות היא אסון, מחלה או מוות במשפחה . אם ילדה חולמת שהיא כלה, אך היא לא מאושרת, פירוש הדבר של אכזבה באוקיאנוס התשוקה, וזה עשוי להיות מחלתה . עליה להיות זהירה בהתנהגותה ובצעדיה אם אויבים מחכים לה . אם אתה חולם שאתה קשור לנישואין לא מוכרים, אז זה מצביע על כך שתעסוק בצורה פזיזה בעניין לא נעים . אם ילדה חולמת שאני לא משוכנע בנישואיה, זה מנבא כי נטיותיה ידרבן אותה לבצע טיפשות בוטה . אם אישה נשואה חולמת על יום חתונתה, הדבר מבשר עליה לחזק את כוחה ורגשותיה כנגד אכזבה ועצב . תתערב גם במריבות חשאיות ובמצבי קנאה . אם אישה מדמיינת שהיא מאושרת ומטופלת בבטחה בנישואין, אז החלום הזה מבשר טובות ….
חולם על נשאר במזבח בחתונה שלך
(70 פירושים ומשמעויות של חלומות על נשאר במזבח בחתונה שלך)…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….
…אם בחלום יש מענה לציות, זה מעיד על כוח שמלווה אותו בהאשים, כי בזזי מסוגל לעלות על הציפור . אם יראה שהוא קורא להסוואה, הוא ישיג צבא קטלני מהחיילים הערבים המובחרים . אלבאזי הוא איש של יוקרה, גבריות וכבוד, ולמי שלוקח אותו יהיה בן . ואם הוא היה מאנשי האמירות, הוא זכה לסמכות . אם היא תעופף מידו ותשאיר את רגלו, רכושו ייעלם ונשאר זכרו, ואם משהו מהנוצות יישאר בידו, משהו מהמלך יישאר בידו . ובזזה שחט את מות המלכים ואת בשרם אכל הסולטן . ומי שראה בזזי על ידו והיה אחד מבני המלכים, הוא הגיע לסמכות, גם אם הוא וולגרי, הוא זכה בנשיאות וחשב לשבח בקרב העם . אם אלבאזי יהרוג בביתו, הוא ינצח כגנב . אם ראה גמל שנחת ביישוב, נכנסו אליו גנבים עם מספרם, ואם ראה שזמזם יוצא ממושבו הוא ליווה אדם שאוכל את האסור, או שהוא הסתתר בביתו . ואל-באזי מציין גנבים שחותכים בגלוי, ואל-באזי מציין תהילה ועוצמה, ניצחון על אויבים, השגת תקוות וקישוטים של ילדים ובעלים, ממלוקים ופילגשים, כסף יקר ובריאות, שחרור דאגות. , בריאות העיניים ושפע הנסיעות . אולי זה מעיד על מוות כדי להרוויח חיים, וזה מעיד על מאסר, הגבלה וסבל במסעדה ובמשקה . ומי שרואה שהבוזי נעלם ממנו, אז כוחו נעלם ממנו, ואם נשאר בידו חוטו, או משהו מנוצותיו, אז כוחו נעלם והכסף נשאר בידו כמו מה שנשאר בידו של הבוזי, ומי שרואה שהוא קנה זמזם לצוד איתו, אז הוא יהיה בעבודה, והוא נשלח אליו. עובדים שניתן להם כסף . ונאמר : מותו של הבאזר מעיד על חורבן הצוררים ….
…איש נדיר גם סיפר לי שהשיח 'מוחמד בן שייח' עיסא אל-רהאווי, המפורסם בהר בני עלים מארץ חלב, ראה בחלום כאילו איברהים אל-חליל, עליו השלום, נתן לו ארבעים גמלים, אז הוא הגיע לשייח 'שיהאב אלדין אחמד בן אלמוחסן אלמג'רי, והוא היה באותו זמן בכפר מפינת הבר, ירד בו ואמר לו את החזון ואז הוא אמר לו שהגילויים יחיו ארבעים שנים מאותו יום, אמר המספר, והוא נשאר עד סוף ארבעים. ואז השייח 'שיהאב אלדין הזכיר לו לבצע את חג'ג', כי זה סוף השנה שנותר משאר החזון, אז חג'ג 'שיח' הנ~ל, כשחזר לכפר שלו בהדרה שלו כאמור, הוא נשאר במשך שלושה ימים ומת ונקבר לכבוד אביו, אדון איסה הזכיר ואז שיח שהאב אלדין הזכיר התפלל עבורו ואז מת אחריו, אמר המספר, ושמעתי את זה מהשייח 'שהאב אלדין הנ~ל , וסיפורו ידוע בארצו ….
…מי שרואה שזקנו לבן : לא נשאר דבר משחורו, שכן הוא רואה עם פניו ופניו באנשים את מה שהוא שונא . אם חלק מהשחור שלה נשאר, אז זה מכובד . ואורך הזקן הוא מעל לערכו הידוע, חוב שחייב בעליו, או חששות קשים . וחסרונותיה ופחדו מפצים על דתו והולכים אליה אם היא ככל שהיא לא מבזה אותה . אם זקנו מגולח, פניו ייעלמו ויפנו אליו באנשים, כמו המריטה, אלא שגילוח קל יותר ….
…ההגבלה, עבור שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמרה : האהוב ביותר של הרשומה הוא התגמול, וההגבלה היא קבועה בדת . אם זה מכסף, אז זה תקף בעניין הנישואין, ואם זה מאפס, אז זה יציב בעניין לא נעים . ואם זה היה עשוי מעופרת, זה נשאר בעניין של חולשה וחולשה . ואם זה היה הריון, אז זה יציבות בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותחזיק בחבל אלוהים .~ ואם זה מעץ, זוהי הוכחה לצביעות . אם זה מסמרטוט או חוט, אז זה מקום בעניין שאין לו זמן . ואם האדם הכבול הוא אדם דתי או במסגד, הרי זו ההתמדה שלו בציות לאלוהים הכל יכול, ואם הוא בעל סמכות וראה עם כך חבישת חרב, הרי זו ההתמדה שלו בציות לאלוהים כל יכול . ואם הוא היה מבני העולם הזה, אז הוא יציב במיץ שלו . המגבלה למטייל מהווה מכשול לנסיעתו, ולסוחרים מזוודות האריה שהם מקפידים עליו . מה שמודאג הוא התמדה של דאגתו . ולחולה יש את משך מחלתו . מי שמאמין שהוא מחויב למען האלוהים, אז הוא ישתדל קשה בעניין ילדיו ויציית להם . אם הוא רואה שהוא כבול בעיירה או בכפר, אז הוא המתנחל שלה. אם הוא רואה שהוא קשור בבית, אז הוא סובל מאישה . אם הוא רואה את ההגבלה מצומצמת, אז העניין מחמיר מבחינתו . והגבלת הנאה תמשיך ותגביר את הנאתו . ואם הקשור יראה שהגביר אילוץ נוסף, אם הוא חולה, הוא ימות בו . למרות שהיה בכלא, הוא נכלא זמן רב . ומי שרואה שהוא קשור לעץ, הוא נעול בעניין של אדם צבוע . ומי שרואה שהוא כבול כשהוא לובש בגדים ירוקים, אז קומתו היא בעניין דת ורכישת שכר של סכנה גדולה, גם אם הוא לבן, אז קומתו היא בעניין של ידע, פסיקה, יופי ויופי . אם הוא אדום, הרי שמעמדו הוא בעניין של כיף ושמחה . ואם זה צהוב, אז המעמד שלו הוא במחלה . ומי שרואה שהוא מחויב לשרשרת זהב, הוא ממתין לכסף שהלך אליו . אם הוא רואה שהוא קשור בארמון בקבוקים, אז הוא מלווה אישה יפה, וחברותה נמשכת איתו . ואם הוא היה בנסיעות הוא נשאר בגלל אישה . ומי שרואה שהוא מזוהה עם אדם אחר בשרשרת, מעיד על רכישת חטא גדול, שבגינו הוא חושש מנקמת הסולטאן . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה פושעים יום אחד, כבולים באזיקים .~ נאמר כי ההגבלה הייתה במקור הזדקנות ועוני . חלקם אמרו כי ההגבלה מעידה על נסיעה, משום שהיא משנה את ההליכה ….
ומי שרואה שהוא אוכל דייסה, אז הוא במצב טוב, וכל מי שרואה שהוא אוכל בצלחת וספג את מה שיש בה, חייו נגמרו, ואם נשאר משהו ממנה נשאר ממנו החיים עד כדי כך, ומי שרואה שהוא מלקק קערה או אצבעותיו, אז הוא נקבר ונדחה, ומי שרואה שהוא לועס אוכל או לעיסת מסטיק, הוא ירבה דבריו הם על עניין, ומי שרואה שהוא אוכל ליד שולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה, ואולי השולחן הוא שדה למלחמה ומפגש, והמפגש עליו הוא יד דקירה, ונאמר מי שראה שהוא ליד שולחן הוא התחתן, ואם הוא לא אכל על זה, זה היה בתולין ומי שראה שהוא החליף אוכל בין הידיים עם אוכל שאינו צמח האדמה, אז חסר לו ועובר להשפלות ולהשפלה
…אוכף מציין אישה אם היא לא מרופדת בזה, ואם הוא אוכף בה, זה כלי מבעל חיים שאינו תקף . ונאמר שהאוכף מסמל אישה צנועה, יפה ועשירה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני על בהמה ולקחתי אותה במיצר, אז האוכף נשאר בה, ואני והחיה חוסלנו . אבן סירין אמר : אתה אדם אומלל . הוא מציע לך משהו שמאכזב את האישה שלך . עד מהרה האיש נסע עם אשתו, וגנבים ניתקו לו את הדרך, אז הוא השאיר את אשתו בידיהם ושחרר את עצמו . ונאמר שהאוכף הוא פגיעה בכסף, ונאמר שהמדינה נפצעה, ונאמר שזה תועלת של בעל חיים, וחלקם אמרו כאילו הוא התקין ניצחון אוכף בענייניו ….
…הכוס : מציין את הנשים, ואם הוא ראה את זה כאילו הוא משקה בספל או בספל זכוכית, חזונותיו הצביעו על עובר ברחם אשתו . אם הוא רואה שהספל נשבר ויש עדיין מים, אז האישה תמות והעובר יחיה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שאבתי מים, אז הבאתי כוס מים ושמתי אותם על היד שלי, אז הספל נשבר והמים נשארו בידיים שלי . אמר לו : יש לך אישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : יש חבל? הוא אמר : כן . הוא אמר : היא יולדת, ואז היא מתה והילד נשאר על היד שלך . זה היה כמו שאמר . אם הוא רואה כאילו המים נשפכים והכוס נשארת בריאה, האם האם נולדת והילד מת . נאמר, אולי, אם הכוס נשברה, הזקן מת ….
…ומי שראה שהוא שחט משהו של פרה או שור במזבח שאינו מזבח, אז הוא תוקף אדם ומדכא אותו בעצמו ובכספו ….
…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….
…באשר לסוסים שעוברים בין סיבוב, זה יישפך וגשם אם הם ערבים ללא אוכפים או רוכבים . ומי שרואה קבוצת סוסים עם אוכפים ללא ברכיים, הן נשים שמתאספות בהלוויה או בחתונה . מי שבבעלותו מספר סוסים או רועה אותם, תהיה לו סמכות שיפוט על עמים, או שהוא ישתלט באזורו . ומי שרוכב על סוס עם אוכף, הוא ישיג כבוד, כבוד וסמכות, כי הוא מרכבות מלכים ומרכבות שלמה עליו השלום . והסולטן שלו יכול להיות אישה שהוא מתחתן איתה או ילדה שפחה שהוא קונה . אם הברך שלו ללא רתמה, אין בה טוב על כל פניה, כי הרסן הוא סימן לאדיקות, דת, אי-גשמיות ויכולת, אז אם הרסן יוסר ממנו, זה יוסר ממנו יד . ומי שרואה את בהמתו, פקודתו חלשה ומצבו פגום, ואשתו אסורה, והיא שוכבת ללא גגיות תחתיו . ומי שרואה סוסה לא ידועה בביתו, אם יש לו אוכף, אישה נכנסת אליו עם נישואין או תוספת או אירוח, ואם היא עירומה, גבר נכנס אליו עם נישואים או משהו דומה . אבן סירין נהג לומר : מי שמביא סוס למישהו אחר, עשה לו עוול עם סוס או עם עדות, הוא לקח את זה משמו, כמו אם הוא הורג אותו או קורץ לו שליט או גנב בערך . ורכיבה מעידה על המסמר ועל המראה והשינון, לרכיבה על הגב . נסיעה של אדם עשויה להצביע על עצמו, ואם היא ישרה ומצבה טוב, ואם היא נאספה או שהיא לבדה או תועה, אז היא תאבד ותשחק, ואולי הנסיעה שלה מעידה על זמן, לילה ויום . השמורה קשורה למי שמתקדם בכל מה שמסומן על ידי סירתו, או יורשו אחריו, או האפוטרופוס שלו וכדומה ….
…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….
…המוגלובין : זה מצביע על הסתרת מעשים ומעשי פולחן, והסתרת העוני מעיני האנשים . ניתן לציין זאת על ידי מלאכותיות וצביעות, אם היא צבועה, בניגוד לפיגמנטציה של מוסלמים. אם הפיגמנט מושעה, הוא יוסתר, ואם הוא לא מושעה, מצבו מתגלה . ומה שהזכרנו לגבי הפיגמנטציה של הזקן . באשר לפיגמנטציה של הידיים והרגליים, הוא מעטר את בניו, את עבדיו ואת עושרו במשהו שאינו מתאים לו, כמו לבישת משי וזהב לשני הילדים . ואם הוא עני, אז אולי הוא זה שמסתבך את כיבתו ומפקיר את תפילתו, וזה לנשים בהנאה, בבגדים טובים ובשמחה, כי זה חלק מקישוטן בחתונה ….
…ונאמר שמי שרואה סוסים אוכפים שהם מהודקים במשפט של בדים וציוד, הם מתפרשים כינוס נשים אלא אם כן יש נוסעים עליהם, והתכנסותן של נשים אלו עשויה להיות בשמחה או בחתונה . )…
…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….
…הכנסייה : מעידה על בית הקברות, בית הזונה, חנות היין, בית הבגידה והכפירה, בית כלי הנגינה, הקינות והשירה, בית האבל, השחור והיללות, ועל הגיהינום המגורים של אלה שלא צייתו לאדונו ולבית הסוהר, ומי שרואה את עצמו בכנסייה, אם הוא נמצא בה זוכר את אלוהים אדירים או בוכה או שהוא מתפלל לכעבה, ואז הוא נכנס לבית הקברות כדי לבקר את המתים או להתפלל בבית הלוויה . ואם היה בוכה בבכי או היה בהריון עם סימני דאגה, הוא היה נכלא . אם הוא רואה אדם מת בגיהינום, אז הוא כלוא עם הסוררים . אם הוא נכנס אליו חי כמואזין או אחרי הקוראן, אם הוא היה בג'יהאד, הוא והלווים איתו הביסו את מדינת האויב, ואם הוא היה במטרופולין הוא נכנס לעמו באי ציות או כפירה ו אתאיזם, אז הוא עודד אותם, זכר אותם וערך אותם לרגל, וביצע בהם את טיעון האל . ואם הוא מישהו שרואה אותם ומתפלל בתפילותיהם ועושה את מעשיהם, אז אם הוא היה אדם שערבב אנשים עם אמונה, כפירה, זנות, יין או חטא גדול, כגון שירה, התזמורת והכאת עניבה ותוף, במיוחד אם היה משתטח איתם לצלב כי זה מעץ . ואם אישה השתתפה בחתונה שהייתה בה נבלים ותופים, אז היא התערבבה איתם, או בהלוויה עם סדקים, שחורות, אבל וייללות, אז היא שיתפה אותם ….
…ומי שרואה שנחת עם ברכיו בתחנה, אז הוא יזכה למנוחה, ואם הוא יראה שהברך נעלמה בזמן שהוא נשאר מאחור, אז זה מתפרש בשלושה דרכים כדרשה, געגוע ובכי ….
…אלסלמי אמר: ~מי שיראה שיש בידו חרב שלופה שהפכה אותו למפורסם ואינו מתכוון להילחם בזה, הוא יצבור כוח, או מי שיראה שהוא הכה בו אדם, אז הוא מרחיב לשונו עליו באותה מידה שהוא מכה, ואם הוא רואה שלא יוצא ממנו שום דם, אז דבריו נכונים וטובים ומשהו קורה לו בזה. ~ אם יצא ממנו דם והוא לא הכתים את המוכה והמוכה, אז זו מילה שלא מתרחשת כתוצאה מפגיעה וקנס הכסף, וייתכן שהמכים קיבלו מהכות משהו אסור בכסף לא נשאר בשבילו ….
…אם פסוקי הקוראן הם סימני רחמים, והקורא מת, הרי שהוא נתון לחסדיו של אלוהים אדירים, ואם הם פסוקי עונש, הרי שהוא בעונשו של אלוהים אדירים . ומי שרואה שהוא קורא פסוק ייסורים, ואם יגיע לפסוק ייסורים שהופך קשה לו לקרוא אותו, הוא יכה בשמחה . ומי שרואה שהוא קורא פסוק ייסורים, ואם הוא מגיע לרחמים כלשהם, הוא לא מוכן שיקרא אותו, אז הוא נשאר במצוקה ….
…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….
…בננות : באשר לבננות, למחפש העולם הזה יש פרנסה שהוא מקבל בהתאם לטיפוחו, ולמי שמחפש בו דת על פי רצונו יש כוח בפולחן שלו . בננות העץ מעידות על אדם עשיר שמאמין בנימוסים טובים, והצמח שלו הוא עדות ללידתו של בן, אלוהים אדירים אמר : ~ צמח הטלה ~ , בננה, לא פוגעת בו, צבע וחומציות ולא בטרם עת, סכום כולל של כסף. . העץ שלו הוא אחד העצים הנדיבים ביותר, ועליו הם הנייר הכי טוב ורחב, והפרשנות לכך טובה לאדם שאליו מיוחס העץ שלו . וכל פרי מתוק פרט למה שתואר, שצבעו צהבהב או שהוא חמצמץ, לא מומש בזמנו הידוע, כי הוא פרנסה, כסף וטוב . הישרדותו ארוכה כל עוד פרי זה נשאר עם הפירות, וקלילות אספקתו וזירוז הופעתו ויתרונו לאנשיו, למעט ענבים שחורים ותאנים, כי ממילא אין בהם טוב . ומי שחושב שהוא הכה משהו מהפרי, אז אין שום דבר רע בזה בזמנו אם הוא מכיל את הרצוי מסוגי הטוב המתוארים, כגון פרנסה, דת וידע . אם המצפון שלו הוא שהפירות האלה הם בין פירות גן העדן, אז זה מדע ודת שהם מעל לכל ספק. אחרת, על פי מה שתואר העץ המכובד, איש שפע . ומי שנקטף מעץ בישיבה, זה כסף שפוקד אותו ללא עבודה קשה או עייפות . דברו, העץ, היה מה שהוא הסכים איתו, ומה שנאמר עליו היה עניין מופלא שאנשים התפלאו ממנו . נאמר כי העץ הוא אישה, אם יש לה משהו הדומה לאישה, ואישה זו צריכה להיות אם של מלך, אישה, בת של מלך או משרתת של מלך ….
…העירום שרואה בחלום שהוא לווה משהו בעל ערך, מציין חיבה לערך של מה שלווה . הערום, אם הוא לא ידוע, עשוי להצביע על בוא העולם, ואולי העירום מעיד על הבושה שעליה להישמר מפחד ממרדות . ומי שרואה שהוא לווה או השאיל משהו, ואם הדבר הזה חביב, אז הוא משיג טוב שאינו מחזיק מעמד, ואם זה ראוי להעצבה, אז הוא יכה בשנאה שלא תימשך, כי הדבר העירום לא נשאר . ונאמר : מי שלווה מדובון, המלווה נושא את אספקתו של הלווה ….
…אם הוא רואה את עצמו עומד עם האימאם, אין מחסום ביניהם, ואז האימאם קם והוא נשאר ישן, מה שמעיד שהאימאם שונא אותו . ואם הליווי מוכח ביניהם, הרי שכספו הופך לאימאם, כי ישן הוא כמו מת, ונוכחות מתים היא נוכחות של כסף ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי לאישה יפה יש כסף שלא נשאר כי היופי משתנה, ואם הוא רואה כאילו צעירה באה אליו בפניה, אני מקבל את העניין שלו אחרי הניהול, ואם אישה רואה אישה צעירה, ואז היא האויבת שלה בכל סיטואציה שהיא ראתה בה, וחזונה של אישה שמנה מתפרש על ידי הפוריות של הסונה והדלות עם פוריות שלה ולא טוב בראיית הזקן, אלא אם כן היא מעוטר וחשוף ….
…ומי שרואה שהוא קורא פסוק ייסורים, ואם הוא מגיע לפסוק רחמים, הוא לא מתכונן לקריאתו בו, הוא נשאר במצוקה ….
…לאגסים בחלום יש כסף להגיע . ומי שאכל את זה קיבל כסף וברכה . ונאמר : האגס הוא מחלה, ומקורו הוא כסף עם מחלות . מי שיתעשר יותר יירש כסף שנצבר . ונאמר : האגס הוא ראיה טובה, כי הוא נשאר ימים שלא משתנים, ואוכלים אותו בימיו עדיף, ובימים אחרים זה כסף אסור . עץ האגס הוא אדם זר שמנהל את משפחתו כדי להפיק מהם כסף . והאגס מציין את הילד הזכר של אישה בהריון או בעל של אישה רווקה . ואולי הצביע על מות החולה וקבורתו באדמה . והאגס בזמן הלא נכון הוא מחלה וגידול . ראה גם אגסים ….
…סיוואק הוא אדם שרואה בחלום שהוא צורך את זה, מכיוון שהוא קובע שנה לשמשות שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בהתאם למידת העקשנות שלו, והוא יהיה מיטיב לקרוביו, הנושא בנטל שלהם . כי הוא ראה שהוא תופס תירוץ, כי הוא נשאר שנה עם כסף אסור . ואם הוא רואה שהוא צורך והדם יוצא משיניו, הוא משוחרר מחטאיו ומחטאיו, או שהוא אדם שאוכל בשר של אנשים . הסיוואקה מעידה על זהירות באמירה, והיא עשויה להצביע על טוהר מחטאים, על האיסלאם לאחר בגידה, ואולי היא מעידה על עבודה הקרובה לאלוהים הכל יכול, ועל מימוש ההבטחה . ואולי מצוין על ידי נישואי רווקות ….
…אם אתה רואה את זה טוב בחלום, אז זה מצביע על מצב טוב בעולם הזה, בשורות טובות ואושר . ואם אתה רואה אותו שחור, אז הוא מציין בשורה טובה של נקבה למי שיש לו אישה בהריון, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם אחד מהם מביא בשורה טובה לנקבה, פניו יישארו שחורים והוא מגעיל ). והפנים הצהבהבות מעידות על השפלה וקנאה, ופניו הצהובות עשויות להיות צביעות . וזה שנאמר : שלו המשרוקית מציינת פולחן, עבור אלוהים בכבוד ובעצמו אומר : ( פניהם נראים מן העקבות של השתטחות ). זה הצהבהב של הפנים . ומי שבין האתיופים והכושים ראה שפניו לבנות מעיד על צביעותו . ואם היה רואה את בשר לחייו נעלם, היה שואל את העם והוא היה חי רק לפי העניין . ובהאדית : ( העניין נשאר אצל אחד מכם עד שהוא פוגש את אלוהים, ואין פיזור בשר בפניו .) אם הוא רואה חושך או עיוות בפניו, הוא מציין את השחיתות של דתו או את היעדרו. של מעמדו . ואם הוא רואה את פניו כחולות, אז הוא פושע, כי אלוהים אדירים אומר : ( והפושעים באותו יום יהיו דחוסים בכחול ). ואם הוא רואה את פניו שחורות, זה מעיד על מספר רב של שקרים, או כפירה שהוא הביא בדתו . אם פניו גדולים, זה מעיד על קומתו . אולי הפנים הצהבהבות מעידות על אהבה ואהבה . אם אישה רואה שהיא השחירה את פניה בפיח, אז זה מותו של בעלה, ואם היא רואה שהיא לובשת בושם, זה טוב לה ולבעלה . שטף הפנים, חיוכם ולובן הם עדות למצב טוב של בעליו, בין אם מת או חי . ומי שרואה שיש לו שתי פנים בחלום מעיד על סוף רע, על אמירתו עליו השלום : ( אלוהים לא מסתכל על שני הפנים ). ומי שראה שיש לו פנים, ציין שהוא התרחק מהאיסלאם, כי אלוהים אדירים אמר : ( והמלאכים מכים את פניהם ). אולי שחור הפנים מעיד על פחד . וזה פיצוח של הפנים מצביע על חוסר הצניעות . סמאג'ה בפנים הוא פגם והפגם הוא סמאג'ה ….
…באשר לארונות וכלים, מי שרואה שהוא קנה ארון מתנה, ניתן לו אותו או נשלח אליו מהשמיים, הוא יתברך ברכוש, בידע, בחלום, בפרנסה ובשלווה. הארון עשוי להיות אשתו של האיש או חנותו. אם הוא רואה שקרתה בהם תאונה, או מי שרואה גולה, בגד, שק וכדומה מכל הכלים, זה מיכל למה שיש בו משהו, ואולי זה היה הלב האנושי כלי למה שיש בו טוב או רע, ומי שרואה שהתיק שלו נקרע בתחתית ונעלם ממנו, אז התיק הוא גופו והכסף הוא נשמתו, אז הוא אבוד בהכרח ומי שרואה שהוא נושא תיק ריק אזל גילו, ומי שרואה שהוא קנה פגם או ספל וכדומה, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא נושא משהו מזכוכית שבורה, אז יש לו כסף, ומי שרואה שיש בידו ספל מים ונופל מידו ונשבר והמים נותרים בידו, אז אשתו יולדת ילד ובנה נשאר ומי שרואה סירים בביתו עשבי תיבול או מחבתות או סירים או מחבתות ואנשים מכירים אותם. אם יש אדם חולה שמת, ואם החולה אוכל מהם, זו עדות למותו. הסירים עשויים להיות סימן לערך הבית ולמספר בעלה, ומי שרואה שהוא מנגב את המנורה שלו או מתקן את נימתו, זו בשורה משמחת לגבי בטיחות הראייה שלו, הבריאות שלו המחפש, ומי שרואה בקנון, כוח או מסרג'יה, שחיתות טובה או רעה הערך של זה הוא בערכי הבית, ומי שרואה משהו מכדים, טקסים, נסיבות וכלים, כי כולם נשים ומשרתים, מה שראה בהם טובות או שחיתות, אז זה מתפרש במשרתים ועבדים והגרזן הוא משרת והמשחה הוא משרת….
…נרקיס היא אישה בחלום, ולכן מי שרואה זר של נרקיס על ראשו מתחתן . והנרקיס שצומח בפרדסים נולד נשאר . ואם הוא ראה את זה מנותק, הילד ימות . ונאמר : מי שראה את הנרקיס היה מרוצה . ונאמר : נרקיס הוא כסף, משרוקתו דינרים, ולובן הוא דירה . אם האישה רואה זר של נרקיס על ראשה, היא מתחתנת על נישואים שלא מחזיקים מעמד, ואם יש לה בעל, הוא מתגרש ממנה, או שהוא נפטר מטעמה . ראיית נרקיס מעידה על חיים ארוכים ואפירת ראש ….
…אשחר הוא פרנסה בחלום . מי שיאכל את האשחר יהיה טוב בדתו, ואם הוא ראוי למנדט ולפסיקה, הוא ישיג זאת . האשחר ראוי לשבח בקונצנזוס של מי שמביע את כבוד עץו, ולחותו חזקה יותר מארצו היבשה . זה מיועד לבעלים . דת היא עלייה בדת, שהיא סלאח . ואכילת אשחר לסולטן היא כוח בסמכותו, ועבור מי שמתאים לסדרנות . והאשחר נשאר כמו שהוא בערות ….