…קבורה: מי שרואה בחלום שהוא מת ונקבר, הוא נוסע רחוק ולא מוצא כסף . ומי שרואה שהוא נקבר בקבר בלי למות, אם הוא יודע מי קבר אותו, אז זה מתחיל בעוול, דיכוי או מאסר, ואם הוא רואה שהוא מת בקבר אחרי זה, אז הוא ימות בזה לדאוג, ואם הוא לא ימות, אז הוא יינצל מאותה דאגה, עוול ומכלא . אם הוא רואה שהוא מועבר לבור הקבר, אז הוא מוסר אותו לקבר . אם הוא שם אותו בקבר, הוא יגיע לבית . אם היה מפולס בעפר, הוא השיג כמה שיותר כסף . ואמרו : מי שנקבר קלקל את חובו, אלא אם כן הוא יוצא מקברו לאחר הקבורה, ואם אבק מלוכלך ונלחצים ידיים, אז הוא חסר תקווה בתשובה . ומי שקבור בחלום לאחר הזריחה או בצהריים או בזמן השקיעה מעיד כי הפקודה לטעות ואוסרת את הידוע . באשר לקבורת השכונה, מדובר בהונאה והונאה, והיא עשויה להצביע על עושר הקבורים לאחר עוניו, על נישואיו לאחר פרישותו ועל שכחתו לאחר אכזריותו . קבורת מתים למחייה מעידה על כך שהחוב נקלט במה שהוא . הוא קבר את המתים שנית בחלום, תוך התעלם מהעבירה שהחמיץ . קבורת המתים למתים היא איחוד, רהיטות וחיבה בין קרובי משפחה. הקבורה עשויה להיות בית כלא, מחלה, נישואין, אמון או משכנתא, ומי שרואה שהוא מת או נקבר אז נפטר ללא תשובה . אם ראה שהוא יצא מהקבר, הוא חוזר בתשובה . ונאמר : הקבורה מעידה על נישואים . ומי שרואה שהוא נקבר בלי מוות, אז הוא כלוא ומאופק ….

…באשר למוות, מי שרואה שהוא מת ואנשים בוכים עליו, או שטפו אותו ועטפו אותו, נשא אותו על הארון או טמן אותו בקבר, כל זה מעיד על השחיתות של דתו, וזה קיוויתי שלנפטר זה יש את הזכות לדתו אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים נפגש מלבד תשובה אלא אם כן הוא ראה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר הקבורה, הוא חוזר בתשובה ומי שרואה שנאמר לו שמעולם לא מתת, אז הוא ימות קדוש מעונה, ומי שרואה את זה הוא מת ומה שגופת המת חייבת, ומי שרואה שהוא מת ומה שיש עליו הוא גופת המת, ואף אחד לא בוכה עליו, לא נשטף ולא היה אפוף, הוא נוסע. הוא ראה שהוא יצא מארץ עקרה לארץ פורייה, ואז היה עובר מכפירה לסונה, ואם היה רואה שהוא יוצא מארץ פורייה לארץ עקרה אז הוא היה עובר מסונה לכפירה ומי שיהיה ראה שהוא שופך את ידיו מהעפר אז הוא יהיה עני, ואם הוא היה חולה הוא מת ומי שראה שהוא מת בקברים במשך זמן רב, הוא נוסע רחוק ומלווה את הבורים ואנשי המוסר. , וכל מי שרואה שהוא מת ואז חי, הוא נוסע רחוק ואז חוזר, ומי שרואה שהוא מת ונשא על צווארם ​​של אנשים, ואז הוא מכה בשליט ומבצע את פקודתו אבל מקלקל את דתו והוא קיווה לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ומי שרואה שהוא מת הוא לא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, כי זה נחמה לחזון הראייה שנמצא בו ומי שרואה שהוא עטוף כמו שהמת מת עטוף, אז זה המוות שלו, ומי שרואה שהפרנסה מתה ות כאשר חי, ואז הוא מתפטר, אנו מחפשים מפלט אצל אלוהים מכך. ומי שרואה שהאימאם מת, שחיתות מתרחשת בדת הרואה, וחלקם אמרו שמי שראה שהאימאם מת, אז אותה מדינה חוזרת לשחיתות וסובבת עם מה שהוא הורס ומי שרואה את אחד מהוריו מת, אז עולמו נעלם ומצבו מקולקל, ואם הוא אחד מתלמידי הנ~ל, עבודתו תושעה, ואם יראה שאחיו נפטר, אם הוא חולה, הרי זה מותו או מותו של אחד ההיבטים שלו. באחת מעיניו ובאחת מידיו, ומי שרואה שאשתו נפטרה, היא הורסת את הענף שלו, ונאמר שהוא יתעשר וייהנה מכסף מהפתרון, ומי שראה שבנו מת, הוא יינצל מאויבו, ומי שראה כי בתו מתה, אז הוא נואש משמחה. אבן סירין אמר כי מותו של הילד הוא ביטחון מפני אויב והירושה ומות הילדה היא חזרה מהתקווה בו היא שמחה, מות הילד ומות האב, מבלבל את העניינים בגלל פרנסתו ו מות האם. חוסר הגישה למטרות והשגתם ועצב ומי שרואה את אחד מקרובי משפחתו נפטר, זו ירידה ביכולתו, מוות האישה הוא גן עדן ומות האישה ההרה טוב מאוד ו טוב בשבילה. מהמקום שהוא לא מקווה לזה, ומי שרואה שאישה בהריון נפטרה, היא תלד בן זכר הוא היה מרוצה ממנו ואולי המוות הצביע על גירושין, ומי שראה שידוע נפטר בזמן שהוא התאבל עליו, ואז התרחש מזל לשניהם, ומי שראה שהוא מת בקרב עם, הוא היה מסתבך במעשיהם ונאמר שהוא ימות ככפירה או שהוא נסע לטיול, הוא לא ישוב ממנו ומי שראה שהוא נושא אדם מת היה מכה בכסף אסור ומי שרואה שהוא גרר את הנפטר על הקרקע, אז הוא מקבל חטא, ומי שרואה שהוא העביר את המתים לקברים, אז הוא עושה את הזכות, ואם הוא לקח את זה לשוק הוא ענה על הצורך שלו והסחר שלו הושקע, ומי שרואה שמדען מת, הוא מציין את פסול הידע והשריעה במקום ההוא, ומי שרואה שמישהו מה אנשים של חדשנות הוא מת, ואז הוא בק בהשמטת עריצות רבה יותר ומי שרואה כי אומן מת, זה מעיד על דיכאון של עבודתו, ומי שרואה שמשרתו, משרתו או משרתו נפטרו, אז הוא חסר את תפארתו, אלא אם כן יש לו מישהו אחר, ואז הוא עוצר כמה דברים, ומי שרואה שחברו נפטר, או שהרואה מת או מאבד את חברו, ומי שרואה שהחיה שלו מתה אין בו טוב, ואם יש לו דברים אחרים, הוא קל יותר, ומי שרואה שמשהו מן החיה מת בזמן שכיבה, ואם יש לו כלב או טופר, זה מעיד על ניצחון האויבים, במיוחד אם סוגו מזיק והציפורן מעידה יותר ואולי על בטיחות וביטחון, חלקם אמרו שאם הם ראו שקשיש לא ידוע מת, זה מצביע על כך שסבו לא מייצר ממנו שום דבר שהוא התכוון אליו, הוא מצא בו, ומי שרואה שאישה לא ידועה מתה, שלו העולם מופרע…

…ומי שרואה שהוא מת ורואה את המוות באופן גלוי ויש לו מראה של מתים, אז זו שחיתות בדתו, ומקווים שהוא צדיק אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים פוגש אותו ללא חזרה בתשובה אלא אם כן הוא רואה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר מכן, אז הוא חוזר בתשובה ומשפר את מצבו על פי האמרה הקב~ה, ~ או מי שהיה מת אז להחיות אותו. ~…

…באשר לקברים ולקבורות, מי שרואה שהוא חפר לעצמו או לאחרים קבר או בור אז הוא בונה בית במדינה ההיא או מתגורר בה, ומי שרואה שהוא קובר קבר, חייו יתארכו וחייו הבריאות תחזיק מעמד, ומי שרואה שהוא נקבר בקבר מבלי למות אז הוא ייכלא ועשוי להיות במצוקה בענייניו. הוא ראה שהוא נקבר בקבר בצורת מתים בלי להתמלא, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא משוטט בקברים ועובר מהם בזמן שהם פתוחים, ואז הוא נכנס לבתיהם של אנשי חדשנות או בתי הכלא, ומי שרואה שהוא גבר מוסלמי לבור, הוא זורק אותו לאבדון. ומי שרואה שהוא חופר קבר על גג, הוא יחיה חיים ארוכים, ומי שרואה שהקברים ירוקים, אז אנשיה רחמים ומי שרואה שהקברים יורדים גשם, זה רחמים מאת האל הכל יכול עליהם. ומי שרואה שהוא קבור חי, אז הוא מנצח את אויבו, ומי שרואה שקבוצה קבורה מישהו, הם פנאטים על חורבנו ומאז הוא ראה שהוא קובר את האויב שלו, אז הוא יזכה בזה…

…חזון של אוצר אביה 81 – הוא אמר : אדם אמר לי שאני לא חושב על זה כשקר. הוא אמר : אישה מאנשי העולם הזה שכרה אותי להרוס את ביתה ולבנות אותו בכסף ידוע. אז כשלקחתי את ההריסה היא ומי שהיה איתה היה חייב לעשות זאת, אז אמרתי : אלוהים יש לי את הכסף שלי בבית הזה, אבל אבי מת ונשאר לא מצאנו הרבה בשבילו פחדתי שכספו נקבר, אז המשכתי להרוס את הבית כדי למצוא משהו. חלק מהאנשים שהשתתפו אמרו לה : התגעגעת למה שקל לך יותר מזה . היא אמרה : מה זה? הוא אמר : אז אם תלך למכונה ותשאל אותו אם אביא לך את הסיפור שלך הלילה, אז אולי הוא יראה את אביך ויגיד לך איפה הכסף שלו, בלי עייפות או עלות, אז הלכתי אליו ואז חזרתי וטען כי כתב עמו את שמה ואת שם אביה. כשהגיע מהיום למחרת לעבודה והאישה הגיעה מהגבר ואמרה : האיש אמר לי שראיתי את אביך אומר את הכסף בהפסקה , הוא אמר : אז עשינו חפירות מתחת לפגרה ודפנותיה עד סדק , בא אל אם הכסף היה בו , הוא אמר : אנחנו לקחנו בתדהמה והאישה לזלזל מה מצאתי ואמרה : הכסף של האבא שלי היה יותר מזה, אבל אני הלכתי בחזרה אל , אז היא הלכה ואמרתי אותו ואז ביקשתי ממנו לחזור . זה היה מחר בא ואמר : הוא אמר לה שאבא שלך אומר לך את אחפרה מתחת לג'בעיה, כי הוא מחסן את הנפט , אמר : היא פתחה את החנות. אם בייבאבה מרובע את פינת Vazlnaha ונחפר תחתיה ומצא את Cozza Vokzth הגדול אז כל עוד חמדנותם לרצידיביזם ואני עשיתי זאת היא חזרה ממנו והקדרות אמרה : הוא טען שהוא ראה אותו בזמן שאמר לו, ~לקחתי את מה שנועד לה.~ לגבי מה שנשאר, ישב עליו גובלין מהג'ין ושומר עלי מפניו….

…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….

…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….

…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…אם החזון היה במצבו, והוא נראה כאילו הוא נקבר במצב זה, ללא מנגנון או בכי, ואף אחד לא השתתף בהלווייתו, אז מה שנחרב לא נבנה מחדש . אלא אם כן זה נמצא בידי אחרים ….

…דניאל אמר: מי שראה שהוא מת ואנשים בוכים עליו, הם התאבלו עליו, שטפו ועטפו אותו בתכריכים, נשאו אותו על הארון וקברו אותו בקבר, כל זה מעיד על השחיתות שלו דת, ואם הוא לא נקבר, זה מעיד על טובת ענייניו ….

…ומי שרואה שהוא מת ונישא על צווארם ​​של אנשים, אז הוא יכה שליט וימלא את מצוותו, וכפירתו תהיה באותה סמכות כמו אלה שהלכו אחר הלווייתו, אך מקלקל את דתו והוא קיוויתי לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ….

…מחלתו של האימאם היא עדות לעוול שלו, וגופו בריא באותה שנה . ומותו הוא פגם שנמצא בממלכתו . הגברים נשאו אותו על צווארם, עוצמת המנדט שלו, חולשת דתו ודת צאנו ללא תקוותו של סלאח . אם הוא לא נקבר, אז מקווים לו צדק . והפרשנות לחיי המתים היא כוח ומדינה שלאחר מכן ….

…נדיר שהוא סיפר שאישה באה לאבן סירין ואמרה שראיתי חזון והוא ישב על האוכל, אז הוא אמר לה: תעזוב אותי לאכול או להשאיר את האוכל ולספר את החזון שלך. היא אמרה תאכל, ואז הוא אמר לה, והיא אמרה: ראיתי את הירח נכנס לנברשות וקורא מאחוריי. לך אל אבן סירין וקוסאי את חזונך, והוא ביטא את ידו מהאוכל ואמר לה: ~אוי לך ואיך ראית?~ אז היא חזרה אליו ושינתה את צבעה ולקחה אותו בבטנה. ואז אחותו מאליק אמרה לו, אחי. הוא אמר שהאישה הזו טענה שאני מתה אחרי שבעה ימים, אז הוא נקבר ביום השביעי ….

…את ערכה של צדקה 74 – על סמכות של עבדאללה בן אל-מובארק אל-עזאם, אמר : ואני ראיתי Zubaydah בחלום, אז אמרתי : מה עשה ה 'אליך? היא אמרה : סלח לי עם המלפפון החמוץ הראשון שנפגע במכה. אמרתי : מה זה הצהבהב הזה על הפנים שלך? היא אמרה : אדם נקבר בין טהראנינה, שנקרא בשאר אל-מוראיסי. היא נאנחה עליו אנחת גיהינום, ועורי הרעיד אותה, כי הצהוב הזה הוא מהבגד הזה . אבן אל-ג'וזי הוסיף, אמרתי : מה עשה אחמד בן הנבל? היא אמרה : כרגע אחמד בן הנבל השאיר אותי בטאבאר מדורה עבאד בלג'ת חמרה, שרוצה לבקר את הגיבורים – הקב~ה – אמרתי : עם מה שהוא השיג, היא אמרה : באמירת הקוראן דבר האל לא נוצר ….

…בחלום הוא בית סוהר, והכלא הוא קבר, כך שמי שרואה שהוא חי בקבר בזמן שהוא חי, הוא כלוא . מי שבונה קבר בשנתו, יבנה בית . מי שחופר קבר והיה בפרישה, יתחתן . ומי שרואה שהוא עומד על קבר, הוא חוטא באומרו של הקב~ה : ( אל תתפלל לאחד מהם שמת מעולם ואינו עומד על קברו ). מי שחופר קבר בארץ שאין בה חומה, אז זה משכנו של הבא, ואם הוא נכנס אליו, הגיע זמנו . קברים ידועים הם עניין של אמת, וקברים לא ידועים הם אנשים צבועים, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואתה לא שומע את אלה בקברים ). ומי שחופר קבר על גג, חייו יתארכו . ומי שמבקר בקברים, הוא מבקר את האסירים . הגשם על הקברים הוא רחמים מאת האל הכל יכול . והקברים מעידים על מסעות, בעלים ובתי כלא . ומי שראה שהוא סגר קבר, חייו יתארכו ובריאותו תימשך . ומי שיראה שהוא נקבר בקבר מבלי למות, הוא ייפגע או יהיה במצוקה בענייניו . ומי שרואה שהוא הוציא את קברו של אדם מת, אז הוא מחפש את דרכו, ואם המת היה מדען, אז הידיעה הזו פוקדת אותו, ואם הוא עשיר אז הוא יהיה עשיר. אם הוא מגיע לקברו והוא רואה אותו חי, הכסף הזה אסור, ואם הוא נמצא מת, הדרישה הזו לא תיענה . ומי שרואה שהוא הוציא את קברו של שליח האלוהים, הוא מחדש את מה שלמד מהסונה שלו, אלא אם כן הוא שובר את עצמותיו, ואז הוא יוצא לכפירה ואשליה . ומי שחילף את קברו של כופר, כופר, או אחד מאנשי הדהמה, תורתם של אנשי האשליה חיפשה או התייחסה לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם הוצאת הגופה הייתה לגופה מסריחה, הראיות להשגת השחיתות הנדרשת ….

…70 – אל-מנסור ראה בשנתו ונאמר, אך הוא צעק בטלפון ואמר : באשר לאדון השתיקה והתנועה, המאניה היא מידה רבה של פוליתאיזם עליך, נשמה. אם אתה עושה רע, ואם הנשמות שלך מסתדרות טוב, זה בשבילך. סמכותו היא עם משתתף, פאר השמים והארץ, ועוגן ההרים, המסור לאסטרונומיה, אמר אל-מנסור : זה הזמן לנוכחותי ולסוף חיי . הוא היה בדעת לפני שומת Qasra, אשר נבנתה מניירה ב שבה חלום הוא מזועזע, אמר באביב : אוי Aarabie ~ ראיתי בחלום הייתי בהלם , ראיתי להפסיק לומר בארמון הדלת הזאת, הוא אומר : אם הייתי במשפחת האייפד הזו של הארמון ואווו לו את משפחתו ואת בתיו והפכתי לראש הארמון אחרי שמחת הילוד (3) הוא בונה עליו את חייליו, כך שהוא לא נשאר בחפרפרת למעט פחות מ שנה עד שחלה בדרך לחאג ' , והוא נכנס למכה עם קבורה כבדה , והוא נפטר במוצאי שבת, ונאמר לשבעה ימים מד'ו אל-חיג'ה , והאחרון שדיבר היה שהוא אמר : אלוהים יברך אותי לפגוש אותך . נאמר : הוא אמר, לורד, שאתה אסאטק בהרבה דברים רק אתאאטק מאוהב בך תעודה על דברים שאלוהים אבל אלוהים מושיע . ואז הוא מת . כיתוב הטבעת . הביטחון של אלוהים ב עבדאללה האמינה . על מותו שישים – בן שלוש היה בשנה על מפורסמים , עשרים ושתיים מהן הם שנות יצירה , ובאן אל מואלה נקבר במכה ….

…הבטן מעידה על מישהו שישן איתו או משאיר אותו בחלום . ומעיד על כלא, קבר, סוד, בריאות, מחלה וחבר . ומי שסטה את בטנו בחלום, והחזיק בה, תועלתו ממנה מושעה, וסודו עלול להתגלות . או שהוא איבד את אשתו, ואם היא אישה בהריון, הריונה השתחרר ממנה, ואם משהו יופיע או ייצא ממעי, ישוחרר האסיר שלו . ואם יאבד את בטנו, ימות חברו, האפוטרופוס או השליט על כספו, ואולי היא תתנזר ותעבוד ותשאיר אוכל ושתיה . אם יצאה שריפה מבטנו, הדבר העיד על חזרתו בתשובה מאכילת כספי יתומים, ואם הוא היה מאלו שאוכלים מהכלים האסורים, הוא מעיד על הימנעותו מהם . ובטן הבטן עמק . אולי הבטן בפרשנות היא עדות למה שצוין ברגל החמולה והשבט . ואולי מצוין על ידי הבוננה . וכדי להיכנס לבטן, לנסוע או לכלא . ואם הוא רואה מוגלה או רתיחה בבטנו, זה מעיד שהוא נחשף למשהו שלא מותר לו לאכול או לשכב איתו . אם יש לו בטן טובה, או אם הוא גדל, הוא לא דוחה גוף שמצביע על ידע ומנהיגות . ואולי הבטן מצביעה על הנסתר בדת, על ההסתרה, השנאה והצביעות של לכאורה ותחתית הכסף והילד . אז מי שרואה שהבטן שלו הפכה קטנה, הכסף שלו או הבן שלו יהיו פחותים . ומי שיראה שיש בו גדול, כספו או בנו יגדלו . ומי שראה שבטנו ריקה, אז חסר לו הכסף או את בנו . ונאמר : הוא משוחרר מהבטן האסורה . הבטן עשויה להיות ספינת גבר, כך שמה שהוא ראה בתאונה בה הוא תאונה בספינה שלו . ומי שראה שהוא ברחם אמו, אז הוא היה במדינה אחרת, הוא חזר למקומו ולעיר הולדתו, ואם הוא היה חולה נקבר באדמה, ואם זה נכון, הוא נידון למאסר . והבטן מעידה על ביתו של האדם ועל חיות הבקר שלו, כבדו הוא בנו, ליבו הוא בנו, ריאת משרתו או בתו, כפו היא תיקו, וגרונו הוא חייו . ומי שראה שביתו נהרס והוא חולה בבטן מת . אם ראה שהוא התחיל לבנות או לתקן אותם, הוא יתאושש מצערו אם היה מסיים את הבנייה, אחרת הוא יישאר מימי חייו כמו מה שנותר מהמבנה . הבטן האנושית היא הספינה שלו, הראש שלו הוא הלב שלה, וגרונו הוא התורן, וצלעותיו הן הקירות שלה . ומי שראה את בטנו קרועה ומעיו זורמים, ספינתו נפגעה . ונאמר : עצם הבטן אכלה ריבית והליכה על הבטן תלויה בכסף ….

…אישה אחרת באה אליו בזמן שהוא האכיל ואמרה: הו אבו בכר, ראיתי חזון, והוא אמר לה, חתוך או עזוב עד שאוכל, והיא אמרה שאשאיר אותך לאכול. ואז הוא אמר קוסאי עלי. היא אמרה שראיתי את הירח נכנס לנברשת, אז קורא לי קורא מאחוריי, אז כיווצתי את ידו מהאוכל שלו ואמרתי אוי לך, איך ראית? צבעו והוא קם עם בטנו, ואחותו מאליק אמרה, והוא אמר, האישה הזאת טענה שאני מתה במשך שבעה ימים, אז הוא נקבר בשביעית, אלוהים ירחם עליו…

ומי שרואה שהוא אוכל דייסה, אז הוא במצב טוב, וכל מי שרואה שהוא אוכל בצלחת וספג את מה שיש בה, חייו נגמרו, ואם נשאר משהו ממנה נשאר ממנו החיים עד כדי כך, ומי שרואה שהוא מלקק קערה או אצבעותיו, אז הוא נקבר ונדחה, ומי שרואה שהוא לועס אוכל או לעיסת מסטיק, הוא ירבה דבריו הם על עניין, ומי שרואה שהוא אוכל ליד שולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה, ואולי השולחן הוא שדה למלחמה ומפגש, והמפגש עליו הוא יד דקירה, ונאמר מי שראה שהוא ליד שולחן הוא התחתן, ואם הוא לא אכל על זה, זה היה בתולין ומי שראה שהוא החליף אוכל בין הידיים עם אוכל שאינו צמח האדמה, אז חסר לו ועובר להשפלות ולהשפלה

…ומי שרואה את זה כאילו נקבר בקבר ללא מוות, מחזונותיו עולה כי קבורתו תביס אותו או תכלא אותו ….

…ומי שרואה שהוא מת והועלה על הארון ונשא את הלווייתו ואנשים מחפשים והולכים בהלווייתו, זה מעיד על כבודו ועל מעלתו, אך יש פגם ושחיתות בדתו כי המוות הוא ההתנזרות של דברים טובים וטובים אחרים, וצדקה בדתו יכולה להיעשות לאחר מכן, במיוחד אם הוא יודע שהוא לא נקבר בקבר ….