…ראיית ברק בחלום בלבד מעידה על הדרכה לאחר הנחיה, ואולי זה מעיד על סנוור מבט, ואם המחפש חולה, הוא חושש מהמוות . אולי סיפור הברק בחלום צוטט בגילוי סודות והפצת חדשות . אולי חזונו הצביע על החדשות הטובות על בואם של הנעדרים, על חידוש הפרנסה או על הקלה במצוקה . אולי ראיית ברק מעידה על שינוי בתנאים ממצוקה לישועה, ומישועה למצוקה . אולי חזונו הצביע על ניצוץ חרבות וחניתות . ומי שראה ברק, וחזונותיו היו באוקטובר, חזונותיו הצביעו על המערבולות, ואם בחודש נובמבר זה היה מעיד על פוריות וטובות רבה, ואם זה היה בדצמבר, אולי היה חושש ממחסור בתשואות, ואם זה היה בינואר חששו מהשתילה בסוף. בפברואר זה עשוי להצביע על טוב בזריעה, ואם זה היה בחודש מרץ, זה הצביע על ירידה בכל התשואות, ואם זה היה באפריל, זה טוב ושמח ותשואות, ואם זה היה בחודש מאי, זה הוא מסכן עבור כמה פירות, ואם זה היה ביוני זה סימן לטל מועיל, ואם זה ביולי, אין טוב ולא רע, ואם זה בספטמבר, זה סימן לפוריות ולטובה, וכמו כן באוגוסט . ראיית ברק בחלום מעידה על פחד מהסולטאן או מכות שוטים, ואולי הבטחות טובות מהרשות ומהצחוק והאושר של הקהילה . ומי שרואה ברק מכה באורותיו, אם הוא נוסע, הוא יכה על ידי גשם או פקודה מהסולטאן, ואם הוא חקלאי שצמא, הוא נטע אותו, אז הגשם יורד עליו . אם אביו, אדונו או רשותו הם בשליטה עליו ואינם מקדישים אליו תשומת לב, הוא מקבל זאת, ואם יש גשם עמו מעיד על הכיעור של מה שנראה לו . ומי שרואה שהוא אכל משהו מברק, אז יענה לו אדם בצדק ובטוב . ומי שרואה איתו ברק ואין גשם, ויש לו הבטחה, הוא לא ישיג זאת . וברק מעיד על פחד מהסולטאן ומאיומו והבטחותיו . ונאמר : ברק מעיד על תועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….

…ומי שרואה שהוא שותה חלב מפרות, כבשים או גמלים טהורים, אז הוא ירוויח עושר ופרנסה מותר ומולד בדת. ומי שרואה שהוא שותה חלב שצבוע במים, אז הוא כסף מתנגד בדת, ואם הוא נגוע בדם, אז זה כסף אסור שקורה לו מעבודתו של שליט. פרנסתו ופוריות ביתו, ומי שראה כי הוא שותה חלב חמוץ, אז הוא סיפק כסף אסור, ואולי היה במצוקה ועצוב, ומי שראה שהוא שותה חלב חמאה והשאיר את הכנה הטהורה, אז היה לחלות ולאכול את האסור, ואולי הוא היה הבעלים של כפירה, ומי שראה שהוא אוכל חלב חמוץ, אז הוא בספק לגבי הדת וספק בזה ואמר כסף הוא פוגע בו ומי שרואה שהוא שותה חלב מהחלב, מכיוון שחלב הגמל והפרה הוא כסף מסמכותו של הסולטאן, והאינסטינקט בדת, וחלב הדביבון הוא שם טוב בקרב אנשים, וחלב חמור אם הוא כשיר, אז מחלה קלה, ואם זה הוא אכזרי, ואז נאבד אותך בדת, וחלב הכלב הוא פחד גדול, וחלב האריה הוא פציעה אלא אם כן זו תקווה וחלב הצבוע הוא אשה שבוגדת במישהו שראתה ובוגדת בו , וחלב הזאבת הוא פחד או הונאה מאת וו הגבר, וחלב השועלים הוא תרופה למחלה ולצערם, וחלב הנמר הוא ביטוי לאיבה, וחלב האישה הוא כליאה ומצוקה המשפיעים על האמהות המניקות….

…נכנס לבית ואנשים אחרים שראו בחלום שהוא נכנס לביתו של אדם, מכיוון שחיי העולם שלו מתגברים עליו . ומי שיראה שהוא נכנס לבית האימאם, והתיישב בו וירגיע, הוא ייכנס אליו במאפייני פקודתו . וכניסתו של האימאם אל עדל למקום מעידה על ירידת הברכה והצדק בו . ואם הוא אימאם לא הוגן, הרי שכניסתו היא שחיתות ופורענות, ואם הוא נהג להיכנס למקום ההוא, זה לא פוגע בו . ומי שרואה שהוא נכנס לגן עדן, אז הוא ייכנס אליו ברוך ה ', וזה בשורה טובה לו על מה שהוא עשה לעצמו או מה הוא מציע . ומי שרואה שהוא נכנס לגיהינום ואז עזב אותו, זה נראה על ידי בעלי חטאים וחטאים גדולים, וזה אזהרה אליו לחזור בתשובה ולשוב . ונאמר : מי שנכנס לגיהינום, בין אם הוא לא מאמין או מאמין, יכה על ידי חום, עוני ומאסר, ואם הוא וולגרי, הוא בא גדול, או בתוך הכופרים והרשעים, ו נאמר : כניסה לגן העדן עבור הצליין היא עדות לכך שהוא מבצע את החאג 'שלו ומגיע לכעבה, ואם הוא לא מאמין, הוא מוסלמי, ואם הוא מאמין חולה נרפא ממחלתו, ואם הוא לא מאמין, הוא נפטר מהבגידה שלו, ואם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא עני, הוא מתעשר, והוא עלול לרשת ירושה . ומי שנכנס לבית שלא ידוע על בנייתו, אדמתו, מיקומו ומשפחתו, והוא נפרד מהתפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, וזה החיים שלאחר המוות, אז הוא מת, ואם הוא נכנס את זה ועוזב אותו, הוא יפקח על המוות ואז יינצל . ומי שרואה את עצמו בהמשך והיה חולה, מוביל אליו בשלווה, משוחרר מהפיתויים והרעות של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, אז זה בשורה טובה בהתאם למידת עבודתו, כגון עלייה לרגל , ג'יהאד, סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות לפורענות . ומי שרואה שהוא נכנס להבא ורואה מה יש בו, כי החזון של מי שהיה טוב ויעיל עושה את זה בידע וביכולת, ומעיד על אבטלה ונזק, ומי שהיה מפחד, מודאג או המום, את הפחד שלו , האשליה והמצוקה נעלמו, ומי שרואה שהוא חזר מהבא לאחר שנכנס אליו, ואז הוא חוזר מניכור לארצו . ואם לאחר הזמן יציין שהוא יישאר מנוכר . וכניסה למכה בחלום לסובלים תשובה, לכופרים יש את האיסלאם, ולרווק יש אשה, גם אם הרואה הוא מריבה, מעיד על ניצחונו במריבה שלו, וכניסתו למכה מעידה על ביטחון מתוך פחד . ומי שנכנס למקדש אברהם, ברכה ושלום עליו, ופחד מביטחון, ואולי כניסה למקדש מעידה על הנחת התפקיד המכובד כמלך, או מתמודד עם טובת הידע, או בירושה מאביו או אמא . וכניסה לבית ולמסגד הגדול היא עדות לכניסה לבית עם כלה . הכניסה למסגד הגדול מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . וכניסה לשוק היא חריצות לחפש פרנסה . הכניסה לבית מעידה על כוונת הנישואין . ונכנס למסגד התפטרות מחטאים . ונכנסים לשחיתות הדתית בכנסייה ….

…ומי ראתה שיש לו שתי ספינות וראיתי אחד מהם נפרצו, עבור אחד שהופרה הוא אחד כי הוא מקווה להימלט מפני אלוהים אדירים אמר, ~ זרקתי אותו לטבוע אנשיה , ~ ואולי הנזק מעיד על בטיחות אם חזונותיו נאמנים לסחרו ….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…העיזבון מציין בחלום פרנסה וטוב, מכיוון שהחייב נמשך מהפסדו . מה שקרה לאחוזה בחלום לטבוע או לשרוף היה מחסור בפירות או בייצור . אולי האובדן מעיד על הפרנסה והפרנסה, או האישה המסייעת או הבעל הסבלני לעבודה הקשה של ילדיו, ואם יש בו עלייה, זו עדות לצמיחה, ברכה ומזונות . אולי הפסולת הצביעה על אובדן חיים ברשלנות ובחוסר הנאה ….

…חידקל : מי ששותה את מימיו, הוא יזכה במשרד אם הוא אחד מתושביו, והוא יקבל את כספי השר . ומי שיראה שהוא שותה מים מהפרת, הוא היה מבורך, מועיל ומבורך . אם הוא רואה שמי הפרת התייבשו, הח'ליף ימות או שכספו יאבד, והפרשנות עשויה ליפול על שר הח'ליף . ומי ששתה מהנילוס, הוא יקבל זהב כמו ששתה . ומי שרואה שמי העמק טובלים אותם בלי לטבוע בהם, אז הוא ייפגע באפלוליות מוחצת . ואם יצא ממנו, הוא נמלט מהצער, ואם ראה אדם כאילו מי הנהר חוטפים אותו או משהו מחיותיו או מחפציו או שהוא לוקח אותו, הרי זה מזיק ואובדן אוֹתוֹ. אם הוא רואה כאילו הוא רץ לביתו נהר מים צלול, הוא מצביע על שמאל וכסף, ונאמר שזה בשביל העשיר, סיבה בשבילו וטובת האנשים של בית . אם הוא רואה נהר זורם מביתו ואנשים שותים ממנו, אם הוא עשיר או מכובד, הדבר מעיד על טוב ומפיק תועלת ממנו עבור תושבי הארץ שהוא מכבד ומוציא עליהם, וביתו בא אנשים רבים הנמצאים במצוקה ומקבלים תועלת ממנו, ואם בעל החזון הוא גרוע, הוא מגרש את אשתו, בנו או מישהו מביתו בגלל זנות או מעשה מכוער . אם הוא רואה מים צלולים זורמים לביתו, הוא מציין שמאלה וכסף ….

…אם חלמת לטבוע, זה מציין אובדן עושר וחיים, אך אם אתה שורד, תעלה ממצבך הנוכחי למעמד אמיד ומכובד . אם אתה רואה אחרים טובעים ואתה רואה את עצמך מנסה להציל אותם, פירוש הדבר שתעזור לחבר לעלות למיקומים גבוהים וזה יביא לך את האושר המגיע לך . אם ילדה חולמת שהיא רואה את המאהב שלה טובע, זה מעיד על מות אביה או אמה ….

…ומי שרואה יין נוזלי בזמן שהוא שוחה בו או משכשך, זה מתפרש על ידי התרחשות של פיתנה גדולה ומכירת אלכוהול. מכירת דבר אסור, ואולי זה מעיד על שטף רוח וחוסר תועלת, והחזון של שתיית יין למוטואלי מבודד ….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…העמק בחלום מעיד על נסיעה עייפה, או על אדם קשה, וראייתו עשויה להצביע על מעשים טובים וקרבה לאלוהים באמצעות הוצאות טובות, ואולי העמק מציין את תושביו או את מה שגדל בו . ואם הרואה היה ראוי למלך, הוא היה מלך וניצח על אויביו, ואם הוא היה צדיק, הופיעו ממנו הרבה כבודים, כי אלוהים אדירים אמר : ( בבוא אליה קראתי להם מה חוף העמק הימני ). אולי זה הצביע על ירידת הגשם . אולי הפתרונות בעמק הצביעו על העברת המסר לגבורים, כי אלוהים אדירים אמר : ( האם הגיע אליך החדית של משה, כשאדון שלו קרא לו העמק הקדוש התגלגל, לך אל פרעה, שהוא המום ). אולי העמק הצביע על הכלא מכיוון שההרים הכילו אותו, ונכנסים ויוצאים ממנו . ומי שרואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא מגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של הסולטאן וממלא את צרכיו . והעמק מציין את חותך הלוחם של הכביש . ומי שחופר עמק, אחד מבני עמו נפטר, והעמק מעיד על הקלה, מי שרואה שהוא נפל לעמק ולא סבל, הוא יזכה לתועלת משליט או הדרכה של שליט . ומי שראה שהוא גר בעמק בלי לשתול, אז עליו לבצע את חג'ג ' . ומי שראה שהוא מסתובב בעמק, היה אומר שירה ….

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…ילד אם אתה חולם לראות ילדים יפים רבים, זה מבשר הצלחה וברכה רבה . אם אם חולמת שילדה חולה במחלה קלה, היא עלולה לראות אותו במצב בריאותי חזק, אך טריוויה אחרת עשויה להטריד אותה . אם אתה רואה ילדים עובדים או לומדים, המשמעות היא זמנים שקטים והצלחה כללית . אם אתה חולם שילדך חולה בלי תקווה או מת, אז משהו אמור לעורר את הפחד שלך הרבה, אם בריאותו מאוימת בעצב . אם חלמת על ילדך המת, הדבר מעיד על חרדה ואכזבה בעתיד הקרוב . אם חלמת לראות ילדים עצובים, המשמעות היא צרות שנגרמות על ידי אויבים, ואזהרה שמעלה חרדה במעשה מתעתע שהוציא אנשים שמתיימרים להיות ידידותיים לך . אם אתה משתעשע ומשחק עם ילדים, זה מצביע על כך שכל פרויקטים של אהבה וספקולציות מסחריות יגברו . לחלום על ילדים שבוכים מעיד על בריאות ותסכול לקויים . ילד בהיר ונקי מסמל פיצוי על האהבה והחברים הרבים החמים . אם הילד הולך לבד, זה סימן בטוח לעצמאות ולזלזול מוחלט באנשים צעירים יותר . אם אישה חולמת שהיא מניקה ילד, היא תוליך שולל על ידי מישהו שהיא סומכת עליו יותר מכל אחד אחר . אם אתה חולם שאתה לוקח את ילדך בזמן שהוא חולה עם חום, זה סימן רע . אתה תהיה סובל מצערים ברצונך . אם חלמת על לידת ילד חדש, המשמעות היא הפתעות נעימות הקרובות לך . אם ילדה חלמה שיש לה ילד, זה מנבא שהיא תואשם בכך שהיא מתמסרת לבידור לא מוסרי . אם אתה רואה ילד שוחה, זה מנבא מזל בריחה ממלכודת ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שראה דם דק שזורם מאפו מעיד על כך שהכסף האסור נפגע, ואם הוא סמיך, זה מעיד על נפילה בהריון, ונאמר שדימום האף הוא אוצר .~…

…ומי שרואה שוק שנהרס ואין בו ניצולים, אז אנשיו מדוכאים וענייניהם מפוזרים, ואולי זה מעיד על נפילה גדולה בהם ….

…אם אדם מדבר בחלום בשפות שונות, הוא מציין שיש לו רכוש גדול בסיפור שלמה, עליו השלום . כמו כן, דברי ציפורים אל המחפש, שהם מבשרים על השגת מלך גדול, ובאופן מדויק ומדויק . ודברי הציפור כולם טובים וטובים, וכל מי שרואה שהציפור מדברת, מעמדו יהיה מוגבה, ומי שרואה שהנחש דיבר את דברו במילים עדינות, הוא יהיה מרוצה וטוב מאויב . ומי שרואה שחיה היא המילה שלו, אז הוא ימות, כי אלוהים אדירים אומר : ( וכשהמילים יפלו עליהם, נוציא אותם מהארץ לדבר אליהם ). ומי שרואה שהראש או האף שלו דיברו, מה שמיוחס לאיבר ההוא חסר או מכה קשה בו, והמילה שלו היא עץ שמעיד שהוא רכש משהו שאנשים תוהים עליו . ודברי הילד כל מה שהוא אמר בחלום נכון . אולי שמיעת דברי הילד הצביעו על נפילה לאסור . ודברי חפצים דוממים, שלום או דרשה . ונאום החיה יכול היה להיות עינוי וקללה . והעצים גבוהים . דברי המתים הם משפט, ודברי הטרף, מצוקת המשפחה וביצוע החטא . ואם כבר מדברים על הכל, אם ספר אלוהים או סונה של שליח האלוהים, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, יסכימו או יהיו סבירים מקובלים ונתונים לפרשנות, וזה טוב לבעליו ויש לעקוב אחריו , ומה שמנוגד לספר האלוהים או לסונה של שליחו, עליו השלום, אסור ויש להימנע ממנו . ואם משהו מחבריו מדבר אליו, אז זו עצה שחייבים להתקבל על ידי משפחתו וקרוביו, מכיוון שהם השאהידים ביום התחייה עם אלוהים אדירים נגד הכחשת פעולתו איתם . דברי החומה מזהירים מפני הפרדה ואנושות עם ההשפעות, מכיוון שהמאמין מרגיש חרד מהם כמי שמדבר ומדבר עליהם . דברי העצים הם עדות למריבה . דברי האויב בחלום מעידים על פקיעת תקופת העריקות, ואת הקודמת קדמו מילים . ודברי אלוהים אדירים לעבד בשנתו בשנת תחיית המתים, בפרט, מעידים על העלאת המעמד, הקרבה לשליטי העניינים, מעשים צדקיים והתנהלות טובה, ומציינים את תשומת לב המלך לנתינים בחסד וב כבוד . אם הרואה הוא מאנשי ההפשטה, הוא מסולק מהעולם ומחבק את הבא ….

…באשר לשמיכה, היא מתפרשת על ידי האישה, וכל מי שרואה שמלה שנעלמה ממנו או לקחה ממנו, אז אשתו יוצאת ממנו עם מוות או חיים. באשר לחיוור, זוהי פאר, פנים ונראות של האדם, כמו חיוורתיות של סבתו, פיקחותו, כוחו ורוחבו, ומי שרואה שהוא לובש חתן והוא לא ממי שלובש אותה כשהוא ער אז יהיה לו שם טוב באנשים נפגשים בשבילו, יצטרפו אליו ויתקבל טוב. באשר לכובע, מיקומו הוא הראש והראש הוא ראשו של האיש. מי שרואה שבכובעו אירעה תאונה של שריפה או נפילה וכדומה, אז הפרשנות שלו היא במצב שלו עם הבוס שלו ומי שרואה שהסולטן לקח את מכסה המנוע שלו, אז הוא לוקח את הכסף שלו, גם אם הוא גורם להסרתו…

…לוט, עליו השלום, חזונו בחלום מעיד על כבודם ודאגותיהם של בני עמו ואשתו, ואולי החזון איש ניצח את אויביו, והוא ראה בהם תיעוב של אלוהים אדירים . וראייתו מעידה על חיסול, נפילה והרס . ואם אישה רואה את אשת לוט בחלום, היא סטתה מצייתותו של בעלה, וחיפשה שחיתות במצבו, ועלולה להיאלד . ואם כל האנשים יראו זאת, שחיתות תופיע אצל הנשים באזור זה . ומי שרואה את לוט עליו השלום, זו אזהרה לו לעשות את העבודה של אנשי לוט ….

…צירוף מקרים בחלום מעיד על נפילה של אישה בהריון ….

נפילה אם חלמת שאתה סובל מנפילה ונבהלת מאוד, פירוש הדבר שתסבול מאבק גדול, אך בסופו של דבר תעלה לכבוד ולעושר . אך אם נפגעת מנפילה, תיתקל בקשיים ובאובדן חברים ….

…עמל הוא הקלה בחלום, כך שמי שיראה שהוא עמל, הוא ינוח . ועבודה קשה מעידה על הונאה בהנחה, וצריכת כספים של אנשים שלא כדין. זה אם החזון איש הוא עשיר, ואם הוא עני, זה מעיד על פרותיות וצניעות . אולי העבודה הצביעה על נפילה לאסור ….

…עדשות רפואיות : עשויות להצביע על הטעיה, נפילה בחוטים של קוואק, ועלולות להצביע על טשטוש תובנה, ועשויות להצביע על היעלמות העיוורון מהמתעתע, ועלולות להצביע על צורך בכסף, ועלולות להצביע על הכוונה לדרך הישר ….

…ומי שרואה שהוא מאנשי יכולת ויש לו הרבה דרהם ובטוח בזה, אז פירש בארבע דרכים שינוי בעניין שלו, נפילה במצבו, מוות שמזרז אותו או שהוא לא צודק ומתנקם עליו ….

…כניסה לסמטה בחלום מעידה על נפילה בחשדות של עקיפות כמו פיתול מהאמת . ואולי הוא הצביע על עדות שקר בתימן ועל הבדל הכפרה . סמטאות מצביעות על שיטות תעשייתיות ….

…ומסופר שהנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ראה וירד על טייף, כאילו הביא ספל חלב והניח אותו בין ידיו, ולכן הכין את הספל . אז אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הו שליח אלוהים, אני לא חושב שאתה צודק מהטאיף בשנה שלך, זה משהו. הוא אמר : כן, הוא לא נתן לי רשות לכך, ואז הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עזב . ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי חלב חלב שהובא עד להכניסו, ואז בא אחר ושם בתוכו . הוא הרחיב אותו, אז יצרתי את חברי ואני אוכל מהקצף שלו, ואז סובבתי את ראשו של גמל, וגרמנו לנו לאכול אותו בדבש . הוא אמר : באשר לחלב, זה פיטרה, ובאשר למי ששפך אותו לתוכו, הוא הרחיב אותו, ולכן שום דבר לא נכנס לפיטרה, ולגבי מי שצרך אותך בקצף שלו, אלוהים אדירים אמר : ~ באשר לחמאה, היא תתבזבז . ~ לגבי גמל, זה אדם ערבי, ואין בגמל שום דבר גדול מראשו, וראש הערבים הוא מפקד הנאמנים, ואתה עוקץ אותו ואוכל את בשרו. באשר לדבש, זה משהו שאתה מעטר את דבריך . וזה היה בתקופתו של עומר בן עבדול עזיז, אלוהים יהיה מרוצה ממנו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מניקה, והוא אמר : מה אתה עושה? הוא אמר : אני אהיה עם אדוני בחנות. הוא אמר : ירא אלוהים בכספי אדונך . אודי בן ארת'ת לא ראה זונה שחלפה על פניו בזמן שהיה בפתח ביתו, והוא הציע לו חלב, אך הוא לא קיבל . ואז הוצע לו בפעם השנייה, אבל הוא לא קיבל . הוא הוצע לו שוב , אז הוא קיבל את זה, אז סירין אמר : זה שוחד שהוא לא קיבל. ואז הוא חזר וקיבל את זה ולקח את זה . ומפקד הנאמנים ראה את הארון אל-ראשיד, כאילו בהרם, הוא נח ממגזרות איילה . אל קירמני שאל בעל פה על פרשנותה, והוא אמר : הו מפקד הנאמנים, מניק לאחר הגמילה כלוא בכלא, ודמיונך אינו נכלא, אך אתה כלוא באהבת משרתת שנאסרה עליה . זה היה כך . ביחס לדימום באף : אם הוא דק בהרבה, הדבר מעיד על פגיעה כספית קבועה . ואם הוא היה עבה, זה מעיד על נפילה שתיוולד לו . אם הוא רואה שאפו מתעוות, ומצפונו הוא שהאלוהים מרוויח אותו, אז הוא יכה אותו היטב מהבוס שלו . אם המצפון שלו הוא שהוא פוגע בו, אז הוא מכה את הרע מהבוס שלו, והוא יהיה מכה עבורו, ואחריו הוא יסבול נזק . אם הוא הראש, אז הוא יכול לראות בגופו כמה שראה כוח וחולשה, ואת שפע הדם והמעט שלו . אם אתה מנער טיפה או שתיים, זה יתרון . אם הוא רואה קילו או שני קילו והמצפון שלו הוא שזה תועלת לגופו, אז בריאות הגוף היא תוקף הדת, אז זה יוצא מהחטא והדת שלו נכונה . אם במצפונו הוא פוגע בו בגופו, אז הפגיעה בגוף היא פגיעה בחוב או בקבלת חטא . אם כוחו נעלם לאחר שיצא הדם, אז הוא חסר, ואם הוא חזק, אז הוא עשיר, כי כוח הוא העושר של האדם . אם הוא מכתים את בגדיו בדמו, אז הוא ייפול למעשים פסולים כתוצאה מכך . אם אתה לא מכתים שום דבר, אז מי שעושה זאת נקי מחטא . אם הוא רואה דימום באף נוטף על הכביש, אז הוא משלם כסף של זאקאט וצדקה ברחוב . נאמר כי דימום האף הוא מכה אוצר, והעיטוש בטוח ….

…לעזאזל: מי שרואה בחלום שהוא נכנס לגיהינום, אז הוא עושה חטאים גדולים . אם הוא יוצא מזה בלי לחבב אותו, הוא נופל לדאגות העולם הזה . ומי שרואה את האש מתקרבת, הוא ייפול למצוקות ולמצוקות של שליט, והוא לא ייחסך ממנה, והוא ייפגע מהפסד דק וגס, והוא מבשר לו לחזור בתשובה ול תחזור ממה שיש בו, ואם הוא ייכנס אליו, אז הוא יביא לחטאים ולאי מוסריות הגדולים שאלוהים הכל יכול הטיל עליו את הגבול. הוא מדבר מוסריות ורוע . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו בחיוך, אז הוא מושחת, עריץ, ולא מציית לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה שהוא עדיין כלוא בגיהינום, אז הוא עדיין בעולם הזה עני ומקופח, הוא לא מתפלל ולא צם ולא מזכיר את אלוהים אדירים . ואם ראה שהוא אכל מזקום גיהנום וחיקו ומוגלו, אז הוא יזכה לעוון וישפוך דם, וענייניו מתגברים נגדו . ומי שיראה שהוא שחור פנים וכחול עיניים בגיהינום, אז ילווה את אויבו של אלוהים אדירים, והוא יושפל וישחיר את פניו בקרב אנשים, ואלוהים אדירים יעניש אותו בהמשך במעשה עוולו שלו . ומי שרואה את הגיהינום בשנתו באופן אישי, שייזהר מהסולטן או מזעמו של הרחום ביותר . ומי שרואה כאילו הוא נכנס לגיהינום, אז הוא יהיה נקי מכל חטא שהוא לא חזר בתשובה ממנו, ואם הוא רואה שהוא יצא מהגיהנום אז הוא יחזור בתשובה מהחטאים, אז אם הוא שותה ממנו לשתות או לאכול מהאוכל שלו, הוא עדיין עושה חטאים או מחפש ידע שהופך לאסון עבורו . וגיהינום בחלום הוא סימן לפטירת העמדה בעולם הזה, ואולי זה מעיד על עוני אחרי עושר, בדידות אחרי האנושות, נפילה למצוקה, מאסר קבוע ובושה בעולם הזה . אם היא מעידה על האישה, היא הייתה אשת צרות, ואם היא מציינת את הפרנסה, הרווחים שלה אסורים, ואם היא מעידה על הבית, זה ליד אנשי מוסר ורשלנות . אם זה מצביע על מחלה, התוצאה שלו היא מוות עם סוף רע, ואם זה מצביע על שירות זה בסמכות לא צודקת, ואם זה מצביע על ידע זה כפירה, ואם זה מצביע על עבודה זה היה מעשה לא מקובל, ואם זה מעיד את הילד הוא היה ילד של זנות . וכניסת הגיהינום עשויה להצביע על אותה שאלה לאחר עושר, והיא מעידה על בית הכפירה וחוסר המוסריות, הכנסייה, המכירות, בתי האש, היונים, הבורסקאות, בתי המטבחיים והתנורים המשמשים להצתת אש לתועלת, ו כניסתם מעידה על ניצחון עם רצונות . כמו כן, אל-חתימה ואל-חתא עשויים להיות אלה שחושבים כי אל-חמז, אל-מלז ואל-מג'מייה, וג'אנם על הכופרים והצבועים . וסקר מציין לעזוב את האמת ולהעמיק במה שלא אומר ולהכחיש את יום הדין . ומחירם של שדים ואלה שיוצרים את המוסר שלהם . והתהום היא סימן לזלזל במידה ובאיזון, או למי שקשקשתם מוארת ואינה מכבידה עליהם במעשים טובים . והגיהנום מיועד למי ששולט ומעדיף את חיי העולם הזה, ואת האחיזה התחתונה של אדוני הצביעות, אם הוא אוכל את ראשה או שותה את מי ששוטף אותה, או שהעקרבים שלה נושכים אותו, או שחייה מכה בו, או עורו משתנה לעור בני עמה, או שהוא נמשך על פניו, או הופך לאחור מעל ראשו, או נפגע במקומו. או, רשימות הלקוחות שלו גינו זאת, על כל זה וכדומה הוא עדות לחידושים בדת, השתתפותם של הצוררים, הקפדה על חוקי הכופרים, יצירת המוסר של הפוליתאיסטים והבוזים, סתירת הנביאים ונטישת החסידים, כפירת הדת, עליבות האל כסף מהראוי, ואי הציות של רבונו של עולם, או מכחישת אדנותו וכוחו ומשווה אותו לבריאתו, יהא מהולל ומרומם, ולראות את בעל שומר האש הוא אינדיקציה של מי שעבר לגור בו חוצפה או האכילו אותו במשהו טוב באהבה לאלוהים הכל יכול ושליחו ולמאמינים והסולטן, ובמרחק מהצביעות והוויתור מחטאים, חטאים וגחמות לאחר השגחה, וקנאה בדת, אם ראה את הגזבר עליו השלום, בא אליו הוא מציין את ביטחונו ובטחונו מפני אשו, ואם הוא רואה אותו מתרחק ממנו, או משנה אותו בפניו, הוא מציין שהוא התרחש במה שמצריך את האש שלו . ואוצר הגיהינום הם הנאמנים, האפוטרופוסים, החיילים, העוזרים, בעלי המשטרה, ההורים וקרובי המשפחה . ומי שראה שמאליק לקח את צדו והשליך אותו לאש, אז ראייתו מחייבת השפלה עבורו . אם הוא רואה שהוא נכנס לגיהינום ויצא ממנו, אז הוא ייכנס לגן עדן, ברוך השם, או שהוא יעבור חטא ויתחרט ממנו . ואם הוא רואה את חלקי גופו מדברים אליו, אזי זו עדות לתוכחה על חטאים, ולערנות לעניין הבא ….

…מדוע חלומות יש בשפע אחרי הרוקיה? בדרך כלל מי שקורא את הקוראן על עצמו או קם ממישהו אחר, הוא מלווה בחזונות מסוימים, וניתן לייצג אותו על ידי ראיית נחשים וחתולים, חיות דורסניות, נפילה מגובה, קריאת פסוקי קסם וראיית להבות, וזה, לדעתי, כל חלומות הצינור שאינם אמינים וגם לא הקונוטציה שלו . המעבר ציפה לאשליה וחושב שזה ממה שנראה בסביבה טבעית, אך העניין אינו נטול נוכחות של כמה מטופלים אשר במהלך הרוקיה רואים חזונות מבטיחים של ריפוי, וזה בא לידי ביטוי ואמין, וזה הוכח בסמכותו של עלי בן אבי טאליב : אין חזון לפחד אלא אם כן הוא רואה את מה שהוא אוהב…

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

…הראש, חזונו מציין את מי שמפטר את הון האנשים, כמו הקופאית והבנקאי, וחזונו עשוי להצביע על מוות או נפילה למצוקה . אם הראשים אינם ידועים, והם עם שיערם, קרניהם ודם, הדבר מעיד על השמדת החוקרים ועל אחיזת הצ'יפים, במיוחד אם מוכרם הוא נווד, אמיץ מאוד . והראש הוא הבעלים של ראשי אנשים וכובש את ראשיהם בסמכות או בתעשייה, כמדד . והראש חוצה בסמכות ….

נפילה משמיים : לאחר עלייתו היא השפילה אחרי התהילה, ונאמר שהיא השגת ברכת העולם עם הנהגת הדת . אם ראה את הירידה מההר, הוא זכה בשמחה, ונאמר שזה מעיד על שינוי בעניין וזה לא אפשרי ….

…מי שרואה שהוא הורס מינרט אינו מחמוד אלא אם כן יש הטיה או נפילה במינרט ….

…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….