…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….
חולם על נפגע על ידי מכונית
(94 פירושים ומשמעויות של חלומות על נפגע על ידי מכונית)…הבית הוא אשתו של האיש אליו הוא גר, וממנו נאמר : ככה וכך נכנס לביתו אם הוא מתחתן . אולי הוא כיוון את ביתו על גופו, ואם אמר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש, ואם הוא היה חולה, גופו יהיה בריא . ואם אין מטופל שהתחתן אם היה רווק, או שהוא התחתן עם בתו והביא אותה, או קנה סוד כמו הבית . ומי שראה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא הכה אישה . ומי שיראה שהוא כלוא בבית מתועד, עם דלת נעולה, והבית באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שרואה שהוא סבל בית או עבר בו, הוא עלול לסבול ציוד אישה . ומי שיראה שביתו עשוי זהב, ביתו תכה באש . ומי שרואה שהוא יוצא מבית קטן, הוא יוצא מהם . ומי שרואה בביתו בית מרווח ובוצי, הרי הוא אישה צדיקה, ואם הבית מטויח או בנוי בלבנים, הרי זו אישה צבועה, צבועה . אם יש מרתף מתחת לבית, הרי זה אדם ערמומי, ואם הוא מחימר, הרי שהוא מרמה בדת . הבית החשוך מציין אישה עם אופי רע . ומי שראה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא נפגע על ידי אשתו בכמות הרטיבות ובכמות הבוץ, ואז הוא תוקן והוסר . ואם הוא רואה שהוא בונה בתים ומבצרים במדינה, ואם הוא מתחתן בה ומביא ילדים לעולם, אז אם הוא רואה שביתו רחב יותר מבעבר, אז הטובה והפוריות יתרחבו אותו וזה על ידי אשתו . ומי שיראה שהוא מקים בית חדש, יכה עליו עצב רב. אם הוא יראה בית חדש, אויבו ימות . אם הוא רואה את ביתו חשוך, הוא נוסע רחוק בלי שום תועלת או הנאה . ואם הוא רואה את ביתו מואר, הוא נוסע ומוצא בו טוב . אם הוא רואה שהוא הורס את ביתו, מישהו אחר יורש את כספו ….
…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….
…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….
…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….
…זה בחלום ללא תמלוגים . וזה עשוי להצביע על הזנחת תפילה או כפירה מהדת . וכל מי שראה כי צווארו נפגע, אם הוא עבד של מניעת אדם, ואם הוא במצוקה, אזי הוא ייפטר מדאגתו, ואם היה חוב המשלם את חובו, ואולי הוא הכה כסף גדול , אם היה יודע מי היכה אותו יהיה לו טוב . ואם הוא היה חולה, הוא נרפא . אם הוא רואה שמלך הכה בצוואר צאנו, הוא מפרגן לחוטאים . ומי שראה שצווארו נפגע, הוריו ימותו ….
…מכה במקל : אז לדבר זה שקר, וכך גם לשמוע אותו . וכל מי שראה שהוא מכה את הלוט בביתו נפגע באסון, ונאמר שהמכה של הלוטה הייתה ראשו, ולפני שהוא נפגע מצער . אם היה רואה כאילו הוא פוגע בגיד שלו, הוא היה עוזב את דאגותיו . נאמר כי עוניו מעיד על מלך מכובד שהפר את רכושו וגאוותו . בכל פעם שהוא זוכר את המלך שלו, המעיים שלו מתהפכים, והעלום הוא דרשה, והאדם הבלתי מוסרי מקלקל אותו במשהו שנופל על המעי שלהם . זהו עוול מעיק, מעשה עוול לעם החותך את מעיו . ומי שרואה שהוא מכה בדלת האימאם מהקברטים משהו מהחלילית והמחול כמו הלוטה, הטנבור והמצלה, הוא ישיג את המנדט והסמכות אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא יוזם מילים ….
…מי שרואה זירקוניום לבן, זה מעיד על אישה יפה, האדומה היא אישה משותפת, הירוקה היא אישה עטופה, ואת המנקושה מפרשת אישה שיש בה כמה סוגים של מה שהוזכר וזה היה אמר שאם החריע הוא מעור פרה, אז היא אישה זרה, ואם היא מעור כבשים או עזים, אז היא אישה ערבית, במיוחד אם זה ( היחיד שלה ) מעור הגמלים . ומי שראה שזרמוזה שלו נפל במקום שהוא לא יכול להגיע אליו בזמן שהוא הולך יחף, אז זה מעיד על התרחשות של עצב, דאגה וחוסר קדושה, וזה עשוי להצביע על מות אשתו, ואם יש כאלה ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא לא נפגע . ומי שרואה שהוא נתן אותה למישהו, אז הוא מתגרש מאשתו ונישא אותה למישהו אחר, והוא עשוי להעניק למישהו את עבדו . וכל הרואה שמישהו מושך את זרמוזה מידו עד שהיא מנותקת והוא נפגע ממנה, אז יפרש את מות אשתו . ומי שראה שהוא לבש חלק ממנו תוך כדי הליכה בו, זה מעיד על כך שהמסע שלו לא הושלם, ונאמר שלראות את התפר הישן עדיף על סבתה ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…
…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….
…המעיין הוא בחלום ברכה, הברכה הטובה ביותר והגשמת המשאלה . ומי שראה מעיינות שהתפוצצו בביתו, הוא סובל מאסון . ומי שרואה בביתו כי מעיין פורץ ממנו, כדי שיוכל להשיג פרנסה, טובות ותועלת, ואם המעיין פרץ מקיר, הוא נפגע על ידי אדם בבית ההוא, כמו אח או בן -חוק . במקום זאת, הוא שונא מהעיניים שמים שלהם מעוננים ולא זורמים . ומי שראה שהתפוצץ בביתו מעיין, היה קונה משרת . ומי שמבצע שטיפה ממי מעיין והיה חרד, שאלוהים יסלח לו, או שהוא פוחד או חולה, שנרפא, או חייב שחובו נפרע, או שיש לו חטאים שאלוהים לא האמין ממנו . ומי שרואה עין צלולה זורמת לביתו ככל שאדם מכווץ את ידו, אז זו הפרשה והטוב אליו הוא מונע . ראה גם אל-עין ….
…ומי שרואה שחניתו נשברה, הוא מציין שהוא נפגע על ידי האויב ….
…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….
…מעיד על שכחה חלומית . אדם אמר לאל-חסן : הו אבו סעיד, האם השטן ישן, אז הוא חייך ואמר : אם הוא ישן היינו מוצאים הקלה גדולה . לראות את השטן בחלום מעיד על מלומד שמכר, או עזב תפילה, מעילה וקבלת חטאים וחטאים . חזונו מעיד גם על הונאה, הונאה, קסם, קנאה והפרדה בין בני הזוג, באנלוגיה לסיפורו עם אדם, עליו השלום, ואולי חזונו הצביע על כפירה מהדת מכיוון שהיה משרתו של אלוהים אדירים, ולכן חזר על ידי סתירתו וגירשו . ואז זה בפירוש המציין את המלך הכופר, המצויד לחיילים וסוסים, אמר אלוהים אדירים : ( והביא אותם עם סוסיך ורגליך ). אם אדם רואה שהוא הפך לשטן, הוא נפגע בעיניו, או נפטר מדתו, או חי מנוכר ומת במצוקה, ומסופק עם צאצאים וכסף, וניצח על אויביו במרמה ובמרמה, ואם היה ראוי למלך מלך, והוא היה מצווה על עוול ואוסר את הידוע . ומי שרואה כאילו הרג את השטן, אז הוא זומם בערמומיות ובונאה, ואם הוא צדיק וצנוע, אז הוא מתעב את עניין האלוקים הכל יכול ….
…לראות אותו בחלום הוא אינדיקציה לדאגה ולמצוקה, אלא אם כן יש לו ילד בעל שכל, אז הוא חוזר לצייתנות שלו, ואולי החזון שלו הצביע על חדשות טובות ובטחון מפחד . ונאמר : מי שראה את יצחק, עליו השלום, נפגע במצוקה על ידי כמה מהזקנים והקרובים, אז אלוהים היה משחרר אותו ונותן לו כבוד וכבוד, והמלכים והנשיאים הצדיקים יתרבו מזרעיו. זאת אם הוא רואה אותו ביופיו ובשלמות מצבו. אם הוא רואה אותו משנה את המצב, מבטו נעלם, וראייתו עשויה להצביע על היציאה. מאלה להקלות, ממצוקה לקיבולת, מאי ציות לציות ומאי ציות לחיבור . ומי שרואה שהוא הפך לדמותו של יצחק, עליו השלום, ולובש את בגדו, הוא יראה את המוות, ואז הוא יינצל ממנו ….
…ובאשר לגב : האיש הופיע, תמיכתו, ערכו, מפלטו בו הוא יכול לזכור, ומקום כוחו . אם הוא ראה שגבו כפוף, הוא היה נפגע על ידי סגן, ונאמר שזו עדות לאפורה . ולראות את גב החבר, מסתובב ועוזב אותו . ולראות את גב האויב, ביטחון מרועו . ולראות את הגב של הזקן, את ניהול העולם שלו ואת מותו . ושראה את גבה של הצעירה, עיכב מעט את הצורך . לראות את הגב של אישה זה עדות לבקש משהו שהיא לא יכולה להרשות לעצמו, והוא השתלט על העניין הזה ….
…לסיכום ספר זה ובתגובה לרצונם של רבים, אלה דוגמאות למה שהבעתי מחזיונותיי : רצונות רבים הגיעו וביקשו ממני להזכיר חלק מהחזונות שהבעתי ואז הם התגשמו והייתי רוצה כאן לא לאכזב את אלה שמחזיקים בבקשות האלה, אבל אני גם רוצה להבהיר משהו שאני מתלהב מסודות. לכן, לא אזכיר את שמות אנשי החזון, וגם לא אזכיר את החזונות שבהם עשויים להיות דברים מאוד מיוחדים, למשל, ואני מתנצל מראש בפני כל מי שקרא נושא זה והתנגד לו בקרב אנשי החזון עצמם . 1 / שואלת אמרה שדודתה רואה שיש עליה צמידי זהב, והטרידה אותה, אז אמרתי לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, זה יכול להיות זיהום פשוט בצינור הנשימה וזה יתרפא בעזרת ה ' . והיא אמרה, תהילה לאלוהים, באמת יש לי טרכאיטיס, שאלוהים יגמל אותך . 2 / מתקשר אמר שאני רואה אדם שאני מכיר דופק בדלת . אז אמרתי, איך קוראים לו? מוחמד אל-וואהאיבי אמר, אמרתי שברוך השם יהיה לו בן, אז הוא אמר, היה לי חסד האל. אמרתי : קראתי לו מוחמד? הוא אמר שכן, אז אני מודה לאלוהים . 3 / אחד השואלים אמר לי שאני רואה שאני ציד עזים, או ברווזים, אז אמרתי ברוך השם שהיא תציע לילדה טובה, ואביה יהיה מוזיאן. הוא מספר לי אחר כך, כשרציתי להתעסק, הלכתי ומצאתי גבר שמסוגל לקרוא לתפילה במסגד השכונתי בו מתגוררת הילדה, ולכן הוא אביה של הבת . 4 / שואל אמר לי שראיתי שאני אשלם כיסא למלך פאהד – שאלוהים יברך את חייו – אז אמרתי שאתה מועסק עם עבודה עם משכורת כזו ואחרת, היא אומרת, ומהמשנה הבאה ביום שהיא התקבלה לעבודה עבור קצת פחות, והיא לא האמינה שהיא תועסק . 5 / רופא אמר לי : בעלי רואה שהוא אף פעם לא יוצא מתחת לרכבו . אמרתי, אתה הולך לנסוע? היא אמרה שכן . אז אמרתי, ברוך השם לאל, למען הבטיחות, אבל אני מקווה לבדוק את המכונית מלמטה, במיוחד את הטור שמסתובב מתחת למכונית, ולא ידעתי את שמה, והיא אמרה לי אחר כך, בעלי נכנס מכונית ומצא פגם במקום שציינת לנו . 6 / אישה אמרה, אני רואה שחתכתי את שערה של בת צעירה שלי, ושיערה מגיע עד לירכיה, אז אמרתי: האם אתה מאלה שמילים על בנות? היא אמרה, ~כן, אז אמרתי, עשה את הסונה בברית מילה, ואל תפחית אותה יותר מהגבול שנקבע .~ 7 / אב התקשר לעלי ואמר שבנו רואה שהטוחנת האחורית שלו פוגעת בו, אז אמרתי שבנך סובל מאכזריותו של המורה למדעים, אז יכולתי לשאול אותו, והוא ענה שכן, אז אמרתי : שבח היה לאלוהים, ראה את המורה, והוא עשה זאת . 8 / אמר לי אדם : אני רואה שאני עולה על הגג בבית, ואני רואה סולם ואני עולה . אמרתי לו שמישהו חוקר ושואל עליך, ואולי פנית לבתו, וכשראיתי אותו לאחר זמן מה, הוא אמר לי שמה שציינתי עליו קרה . 9 / אישה אמרה שראיתי שאני מניקה ילד, וכמות החלב יצאה משדי בכוח ופגעה בקיר . אז אמרתי שאני חושב שיש לך בעיה עם חלב ההורמון, ואתה תתאושש ותיכנס להריון, ברוך השם . היא אמרה זה מה שאתה אומר, תודה לאל . 10 / אדם אמר לי שאני רואה את אחותי ואני רואה את השמש זורחת משקיעה . אמרתי, הבטחתי לה ועזבתי אותה, אז אמלא את מה שהבטחתי לה . הוא אמר, הבטחתי לה לבצע את אומרה ואני לא יכול . 11 / אישה אמרה שאני רואה שאני שוחט כבשה . אז אמרתי שזה נדר שלא מילאת, אז תעשי את זה . והיא אמרה שכן . 12 / אישה אמרה שאני רואה שאני מסתכל על הכעבה והיא נהרסת . אמרתי, 'אתה במדינה מערבית ואתה תמיד חושב לעזוב אותה, אבל אתה לא . היא אמרה זה מה שאתה אומר על ידי אלוהים . 13 / איש התקשר ואמר שאני רואה שאני ציד ציפור חינם וקיבלתי גמל יקר, ועליתי להר ומצאתי אנשים שהציעו לקנות את הציפור, אז אמרתי שהיא לא למכירה, הוא הזכיר את שאר החזון . אז אמרתי שאתה רודף ומתרגל ציד? ואתה אח של אחד הנסיכים, והגשת מענק אדמה והעניין ייצא לך, ואז יש שיציעו לך לקנות אותו, אז תחשוב היטב לפני שאתה מוכר . לדבריו, ~אני אוהב לצוד, ואני יוצא אליו ואני עוקב אחר זמן נדידת הציפורים. הגשתי לאחד הנסיכים בקשה למענק קרקע ולא יצאתי עד עכשיו ~. אז אמרתי, השבח לאל . 14 / אחת המתקשרות ראתה אישה מגיעה אליה, והיא הזכירה את שמה . 15 / איש התקשר אליי ואמר שראיתי את גבריאל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עף . אז אמרתי: ~האם אתה עובד בעבודה שקשורה לתעופה?~ הוא אמר, ~כן, אני לומד טיסה~, אז אמרתי שסיימתי 600 שעות טיסה ונשארו לך חצי, אז הוא הזכיר מספר בקרוב מאוד, השבח לאל . 16 / רציף: היא אמרה שאני רואה שאני מוציאה מפי שני מיתרים לבנים ושחורים , אז אמרתי לה : לפעמים את באה מהשטן עם אובססיה כלשהי, וספקת לגבי הדת, אז פחד מאלוהים . והיא אמרה, על ידי אלוהים, שלפעמים אני מקפידה על סופר-רמות בנוסף לתפילות החובה, אבל לפעמים אני מקווה ואשאיר הכל עד לתפילה …. אז תתפלל בשבילה שאלוהים יאשר אותם על הדת 17 / אדם אמר : אבי שנפטר בא אלי ואמר לי : אל תשמיד את משואות המסגד, אז אמרתי : כן, אמרתי : אל תעשה את זה, זה לא מותר . 18 / איש אמר לי : אני רואה שאני מקיף ולא שלם . אמרתי : אתה מתכוון להכפיל ולא לעשות את זה? הוא אמר : כן . 19 / שואל התקשר ואמר : אני רואה שאני מסתובב ומוחי לא איתי !! אמרתי : אתה מכיר אדם שלקח את דעתך אבל מתמרן בך , אז היזהר , והיא אמרה : זה מה שאתה אומר , ואלוהים יגמול לך היטב , והנה היתרון של אזהרה על המשמעות הרעה בחזונות מסוימים , והשפעתה על חיי בעליו . 20 / אדם אמר : אני רואה שאני אוכל אורז ויש כאלה שגונבים !! אז אמרתי לו : זה הפרויקט שלך, ואתה אומר את הרעיון של אדם לא ישר . הוא אמר : כן , מה שאמרת קרה . 21 / איש קשר עם תכנית ואמר לי : ראיתי את השמש ואת ירח כדור הארץ, וזה היה לפני החודש הקדוש של הרמדאן , ב 1428 של , אמרתי לו : זהו הבדל בין אנשי החזון , ואת האנשים בחשבון בקביעת כניסת החודש , היו מה קבלתי כמה בהתכתשות בין שני הצדדים ! 22 / גבר אמר לי : ראיתי שהוצאתי גוף גוף מהפה בלי כאב , אז אמרתי : זה ילד שמעצבן אותך , והוא אמר : כן, כלומר . 23 / אישה אמרה : אני רואה נחש בפה של ורד , אז אמרתי : בעלך מבטיח לך ומצליח , ואתה מתפלל בשבילו? היא אמרה : כן , זה מה שאמרתי , אז הזהרתי אותה ופחדתי מאלוהים ….
…אם הדברים הופכים מהנורמות הרגילות שלהם, כמו הכנסייה שהפכה למסגד או העץ היבש שהפך לפורה, זה מעיד על שינוי בשליטי העמדות, או על התנאים השונים של העולם מרע לטוב. , ומבין טוב לרע, כמו גם מעבר טרף מתכשיטיהם ואנשים מצורותיהם, כך שמי שרואה שהוא זוכה לשבחים, ולא היה כזה, כי זה הטוב בדתו, יראת כבוד אליו וגידול לכבודו . ומי שרואה שהוא ילד ממילא אין בו טוב, אז הוא שואף ופועל בבורות . אם אישה רואה שהיא זקנה או חצי, והיא לא כזו, זה טוב לה בדת שלה ובעולם הזה . ומי שרואה אדם קשיש בחלום הפך לאיש צעיר, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי, ואם הוא מאלה שסידרו את חייו, הוא ישוב אליו ואם הוא חולה, מחלתו נרפאת . ומי שיראה שזה הפך לענף רך ויפה, הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא ממושך בחלום, חייו יתארכו ויהיה לו כסף וילדים, ומי שרואה שהוא מקצר את ביתו או את בעלי החיים שלו, או מכל היתרונות שיש לו, רשאי לחשוש מוות בשבילו . ומי שרואה ירידה בחלק מבריאתו, זו ירידה בחייו העולמיים . ומי שרואה שהוא בדמות אישה וקישוטה, יושפל בתוכו השפלה וייסורים, אלא אם כן יראה שהוא שב למדינתו . ונאמר : אם הוא נמצא במריבה, שיתפייס עם יריבו, שהרי הוויכוח נגדו, כי טובתו מנצחת בצורך שלו . אם האישה ראתה שהפכה לגבר, ויש לה בן נעדר, היא פנתה אליו, ואם היא בהריון היא תביא ילד, ואם היא לא הייתה בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם ילד, ו אם ילדה ילד הילד נפטר לפני שהגיע לגילו, ואולי הפרשנות הוקדשה לערכיה או לבעליה, והיה לו אזכור באנשים, וכבוד כמו העצם הגברית . וכל מי שיפנה את גופו בחלום לגופה של חיה, ואם הוא יהיה בן שבע, הוא ישלוט עליו בלעדיו בכספו או בסמכותו ובחומרת צערו או בערמומיותו ורמאותו . אם מדובר בחיה שניתן לאכול, זה מעיד על טובתה או השפלה שלה . ומי שרואה את עצמו כנוצה או כנף, זו מנהיגות וטובות הפוקדות אותו . אם הוא רואה שהוא עף עם הכנף שלו, אז הוא נוסע בסמכות עד שהוא על הקרקע . ומי שרואה שגופו עשוי מחימר, הוא לא יישאר . ומי שיראה שהוא הפך מברזל, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא הפך לגשר או לגשר שעליו אנשים עוברים, אז הוא הופך לסולטאן, או לבעל הרשות, או למקבילה של הסולטאן, או למלומד בקרב החוקרים, שאנשים יכולים להגיע אליו ענייניהם . ומי שרואה שהפך מקל, אין בו טוב, כי הוא מושחת בדתו ובעולמו, אלא שהוא עייף בעולם הזה . אם הוא רואה שזה הפך למוקד, זה כן, אלא שהוא לא משיג ממנו את מה שהוא מבקש לשלמות הפקודה שלו או לבקשתו . אם הוא רואה ילד חולה שהפך לציפור, זו עדות למותו . ומי שרואה שהוא מעוות או משול לקוף, זה נעלם מחסדי ה 'אלקיך . ומי שרואה שהפך לגמל או לחיה או לשביעי וכדומה, אין בו טוב בדת, בפרט בכל מקרה . אם הוא יראה שהוא הפך לציפור, אז הוא יהיה מכונית על האדמה שנוסעת, וחייו בעולם הזה יהיו דומים לאלה של הציפור ההיא . מי שיראה שהוא הפך למפלצת, הוא יעזוב את הקהילה המוסלמית ויבודד אותם . ומי שיראה שהוא הפך לאייל, יהיה לו הנאה לחיות עם נשים . ומי שרואה שהוא הפך לחזיר, פרנסתו פורייה ומושפלת בעצמו . ומי שרואה שהוא עכביש, אז הוא הופך להיות מתפלל בתשובה של חטאים רבים ….
…מנהרה אם אתה רואה את עצמך עובר דרך מנהרה, זה סימן רע ומשמעותו כישלון מבחינת אהבה ועבודה . אם אתה רואה רכבת שמתקרבת אליך בזמן שאתה במנהרה, זה מנבא בעיות מבחינת בריאות ושינוי אופי המקצוע . אם אתה עובר במנהרה עם מכונית, זה מנבא שהעסק שלך לא פורח ושתבצע הרבה נסיעות לא מוצלחות ויקרות . אם אתה רואה מנהרה קורסת, זה מנבא כי כישלונם של אויבים ערמומיים מקיף אותך . אם אתה צופה במנהרה, זה מנבא שבקרוב תצטרך להתמודד עם אירועים אומללים ועצובים ….
…חיבור : מהן דומים זמרות, העולם הוא כיף ומבוטל, ודיבור מאולץ . כי המיתרים מבטאים את אותן המילים . ושום דבר מלבד מילים אלא שהחזון איש הוא דתי ואדוק, וזה שבח טוב . הקישור יכול להיות למי שראה שהוא נפגע מכך ולא היה חייב, שבח רע לעצמו בזמן שהוא שקרן . האבוב והריקוד הם צער גדול ….
…אם תפגע במישהו בחלום שלך, תעשה מעשה מכוער כמו נקמה ופגיעה . אם אתה נפגע, יהיו לך אויבים להביס אותך ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….
…השוט : הסולטן, וההפרעה שלו בהכאת הסולטאן הולכת, ועריקתו עריקתו של הסולטן . ופגיעה בחיה בשוט מציינת שבעליה מתפלל לאלוהים הכל יכול בעניין . אם הוא מכה אדם בשוט שאינו נשלט והידיים אינן מושטות, הוא ממריץ ומייעץ לו . אם זה כואב לו, הוא מקבל את ההטפה . אם הוא לא יפגע בו, הוא לא ילמד . אם דם זורם ממנו בעת הכאה זה עדות לאי צדק . אם לא, זו עדות לאמת . אם המוכה היכה מדמו, אז הוא נפל על מי שהוכה בכסף אסור . ועיוות השוט בעת מכות מעיד על עיוות העניין בו הוא נמצא, או על הטיפשות שמשמשת אותו בפקודתו . ואם הוא נפגע מהשוט, זה מעיד על עזרתו של אדם לא ערבי המחובר לסולטאן שמקבל את דבריו . אם הוא רואה כאילו שוט יורד עליו משמים ועל אנשי ארצו, אז אלוהים אדירים מפעיל עליו סמכות לא צודקת או עליהם עם חטא שהם רכשו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז שפך אדונך שוט ייסורים עליהם . ”…
…טווס הוא בחלום אישה זרה, יפה ועשירה, לא מרושעת . וזכר הטווס הוא מלך זר . ומי שיראה שהוא הכה את הטווס או את המלך שלו, הוא יוכל להשיג מלך זר . ומי שיראה שיש לו גישה לטווס נקבה, הוא יקבל כסף ובן . והטווס מציין שיטוט ותמיהה על יופי ויופי, ואולי חזונותיו מעידים על רכילות, הבל, שקר, גסיסת הברכות, יציאה מאושר לסבל וממשרעת למצוקה . ומי שרואה שהוא אוכל בשר טווס, אשתו נפטרת ויורשת את כספה . ומי שראה שזה נפגע מנוצת טווס, זה היה מכה כסף מאישה או בגלל אישה . ומי שרואה שהוא הכה את אחד מגוזליה, הוא יכה כסף מילדה של אותה אישה ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שראה שהוא נפגע מקלע-רוגטקה, יידבק בקריאה ובנגע .~…
…תנחומים תנחומים בחלום, עבור מי שנשאר וטוב הוא עדות לפגיעה הפוגעת בו, ושהוא נמצא בחומרת הראיות להטבה, ולגבי מיסיונרים ומבקשים כסף, זו עדות לצורך שלהם לנחם אנשים עבורם בגלל הפורענות והנזקים שקורים להם . תנחום למי שנמצא במצוקה מעיד על תקווה וטובת והסרת מצוקה ממנו . ומי שרואה בחלום כאילו הוא קורבן של פצוע, הוא יקבל ביטחון או בשורות טובות . תנחומים בחלום ללא נפגע מעידים על תאונה המחייבת תנחומים, ואולי תנחומים מעידים על קרבה לאנשים, ואהבה לאנשים עם כנות ורכות בדיבור ….
…בחלום, הוא אדם עם דאגות, ולכן מי שרואה אותו נפגע ממנו, הם לא יודעים את השלכותיו . ומי שרואה שהוא אוכל אבטיח, הוא ייצא מהכלא, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז שלח אחד מכם עם הניירות שלך למדינה, אז שיראה מי מהם האוכל הכי טוב, אז שיביא לך הוראה ממנו ). פירושו אבטיח . אבן סירין אמר : מי שראה שהוא מושיט יד לגן עדן ולוקח אבטיח, הוא היה מחפש מלך ומקבל אותו במהירות . באשר לאבטיח ההודי, מי שרואה אותו נתן אותו לאנשים, הוא כבד וקר בעיני העם, או שהוא מדבר מילים כבדות . והמבושל מיועד לגברים משלהם, והאבטיח טוב למי שרוצה לאהוב אדם אחר, ולמי שרוצה לברית מילה באדם אחר, ולמי שרוצה לעשות עסקים, האבטיח רע לו ומעיד אבטלה . ומי שרואה כי אבטיח נזרק לבית, הוא ימות ממשפחתו לפי מספר כל אחד מהם, ואבטיח בחלום הוא מחלה, והירוק הגולמי ממנו לא הבשיל בריא ל גוף . והאבטיח הירוק הוא עיירה, ילד או אישה . אבטיחים צהובים הם נשים או גברים שיש להם שבחים וטובות טובים, ועשויים להצביע על אישה עם איכויות יפות או תקלות ירודות בגלל חספוס הקרום והצבע הצהוב של הצבע האדום מציין את סוגי התכשיטים . ראה את הקשת ….
…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….
…סטון נמצא בחלום מציין את המתים, ועשוי לציין אנשים של אכזריות, רשלנות, בורות ואבטלה . והאנשים החכמים משווים את הבורים לאבן . ומי שרואה שיש לו אבן שתזכה בגבר או תתחתן עם אישה . ומי שרואה שהוא הפך לאבן, הוא לא ציית לאדונו, הקשיח את לבו והשחית את חובו, ואם הוא היה חולה, הוא מת, או אחר הוא נפגע מדמם . נפילת האבן משמיים לארץ על כל העולם או על המסגדים מעידה על אדם הרחוק מהלב. אם האבן נשברה ושבריה עפו לבתים ולבתים, הדבר מעיד על כך שהאסונות מפוזרים באותה עיירה, ולכן מי שנכנס ממנה לביתו רסיס נפל לתוכה . אם העם היה בעוני וחושש מהמשכו וחושש מהשלכותיו, האבן הייתה כוח שירד על המקום על פי חוזק ומשקל האבן . אם יש הרבה אבנים שאיתן הושלכו העם, אז ייסורים יורדים מהשמים, כי זו מגיפה, ארבה, ברד, רוח, פשיטה וכדומה . ומי שרואה שהוא מסיע אבנים או הרים, הוא מנסה דבר קשה . ומי שראה שהוא רוכב על אבן והוא רווק, הוא יתחתן . ומי שרואה שהוא תלה אבן על צווארו, ויהיה לו מצוקה ורע . ומי שראה שהוא היכה אבן במקל ומים התפוצצו ממנה, והוא היה עני, אז הוא יהיה עשיר, ואם הוא עשיר, הוא התעשר, ואולי הוא היה פרנסה מאושרת . אולי האבנים מתייחסות למתפללים, סגפנים ואדוני לבבות צנועים . אם המלך רואה שיש לו אבן, זה מעיד שיש לו סכום כסף גדול . אם המתפלל יראה שיש לו אבן, כבודו יופיע בארצו . אם בחלום הוא מכה באבן והוא מואשם בחפותו, במיוחד אם האבן בורחת בזמן שהיא הולכת אחריו . אבן היא אבן לאדם שמונע ממנו לפעול . ואולי האבן הצביעה על שרץ ….
…אפר : נאום שווא שלא מרוויח מכך . ומי שמדליק אש בשער הסולטאן, הוא ישיג רכוש וכוח . אם הוא רואה אש גבוהה ובהירה שיש בה אור גדול לטובת העם, אז הוא איש מלכות בעל תועלת . אם הוא רואה שהוא יושב עם אמירה על אש שמצילה את תושביה, זאת ברכה, ברכה וכוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אשרי האש והסובבים אותה .~ ואם הוא ראה שריפה, הוצאתם אותו מביתו, הוא היה משיג מדינה, סחר או כוח בסחר. אם הוא ראה אש שנפלה מראשו או יצאה מידו והיו בה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד, והיו לו חדשות טובות . אם הוא רואה להבת אש בפתח ביתו ואין בה עשן, עליו לבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה אותה בביתו, הוא מתחתן בבית ההוא . אם הוא מקלקל אש בלילה חשוך, הוא משיג כוח, ניצחון, הנאה, חסד וסמכות, על פי סיפור משה, עליו השלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת, אשתו תישא אותה אם הוא כשיר . אם הוא ראה אש יורדת מהשמים ושורפת אותה והבערה לא השפיעה עליו, אז החיילים היו יורדים לביתו . אם הוא רואה אש יוצאת מאצבעו, אז הוא סופר לא צודק, ואם זה יוצא מפיו, זו גומה . אם זה יוצא מכף ידו, הוא יצרן לא צודק . ומי ששורף אש בחורבן וקורא לזה אנשים, הוא קורא להם להטעות ולכפירה, והוא עונה לו מפציעתו . ומי שיראה את ביתו נשרף, ביתו ייהרס בקרוב . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל עם הפחד שלי באש, אז אחד מהם נפל לתוך האש והיא נשרפה, והאש פגעה מאחר . אבן סירין אמר : יש לך בקר על אדמת פרס, ומחציתם הוחלפו ונעלמו, וקצת מהחצי השני נפגע . זה היה כך . ומי שיראה כאילו הוא באש ולא ימצא את חירותו, הוא ישיג צדקה, מלך וניצחון על אויביו, על פי סיפורו של אברהם . ומי שרואה אש מכבה או להבה או רוע, הוא יחיה בפרעות, בסכסוכים ובמצוקה במקום בו היא נכבתה . ומי שרואה מדליקה אש בביתו, אנשיה ידליקו על ידו, היא מכובה, כי ערכי הבית ימותו, ואם זה במדינה אז זה מותו של מנהיג העולם שלו . אם הוא נכבה בגינתו, זהו מותו או מות משפחתו . אם הרוח כיבה ויש רוח בביתו ומאירה אותה, הגנבים נכנסים לביתו . אם הוא ראה שהוא מדליק אש והיה ער במלחמה, אז אם הוא נכבה, דיכוי, ואם הוא סוחר, הוא לא ניצח ….