…נעליים אם אתה רואה את הנעליים שלך מלוכלכות ובלויות, זה מנבא כי כישלונך להגיב לביקורת המופנית עליך יגרום לאויבים להתרבות עליך . אם חלמת שהנעליים שלך נצבעו בשחור, זה אומר שיפור במצבך ואירוע חשוב שיביא הנאה ושביעות רצון לליבך . אם אתה רואה נעליים חדשות בחלום, זה אומר שינויים שיהיו לטובתך . אם הנעליים מפעילות לחץ על כפות הרגליים וגורמות לך לכאבים, אז תהיה נוטה ללעוג לחבריך המעצבנים . אם אתה רואה שרוכי הנעליים שלך רופפים, זה מנבא בעיות, הפסדים ובעיות בריאות . אם אתה מאבד את הנעליים זה אומר סכסוכים, נטישה וגירושין . אם אתה רואה בחלום שהנעליים שלך נגנבו בלילה ואתה נשאר עם זוג גרביים, זה אומר שתסבול הפסדים, אבל תרוויח עסק אחר . אם ילדה רואה כי הנעליים שלה נראות יפות כשהן על הרגליים, עליה להיזהר לא להכיר אנשים זרים נוספים או להיכנס איתם למערכות יחסים ….
חולם על נעליים קרועות
(8 פירושים ומשמעויות של חלומות על נעליים קרועות)…חצי נעליים אם אתה חולם על חצי נעליים, זה מנבא בידור ותחרויות נעימות ….
…מטפחת בחלום מנבאת עבורך שמחות ושמחות חולפות . ביחס לאישה : אם היא רואה מטפחת מלוכלכת בחלום, זה מנבא שהיא תיחשף לפיתוי שיגרור אותה למסלול של בושה ובושה . אם חלמת על מפיות, המשמעות היא עניינים פתאומיים ודחופים . אם אתה מאבד טישו, זה מבשר עסק כושל שהוא לא צריך לעסות אותך . אם אתה רואה מפיות קרועות, אז זה מנבא שמריבות האוהבים יגיעו לנקודה שבה פיוס הוא בלתי אפשרי . אם אתה רואה מפיות מוכתמות, אז זה מנבא שעמיתים הטרוגניים יקלקלו אותך . אם אתה רואה ממחטות לבנות טהורות בכמויות אדירות, הדבר מנבא שתתנגד להתבגרות מתמדת מצד חברים בעלי מזג רע ובוגד, וכך תבטיח כניסה ליחסי אהבה ונישואין נשגבים . אם אתה רואה מטפחות צבעוניות, הדבר מצביע על כך שתנהל ניגודים בגאונות רבה על מנת למנוע בושה, מכיוון שמעשיך אינם עשויים להיות מוסריים לחלוטין . אם אתה רואה מטפחות משי, המשמעות היא שאישיותך העליזה והקורנת תטיל את שמחתה הקורנת על אחרים ובכך תהפוך את עצמך לקיום בר מזל . אם ילדה נופפה לעבר מפית שהופקדה או הודתה במשהו, או ראתה אחרים עושים את זה, פירוש הדבר שבקרוב היא תערוך טיול תענוג חשוד או עשויה לחוות בכוונה את מצוקת הבושה כדי להשיג הנאה דמיונית ….
…כיכר אם חלמתם על כיכרות לחם, הדבר מעיד על חסכון בהוצאות . אם כיכרות עשויות מעוגות, הדבר ישמח את החולם ברגע הטוב, שכן אהבה ועושר ישגיחו עליכם . כיכרות קרועות מובילות לטינה ולריבים בין יקיריהם . אם אתה רואה את הכיכרות גדלות מאוד, זה מבשר הצלחה גדולה. האוהבים ישמחו עם אלו שבוחרים ….
…אקסהומינג קברים : הנבלות מבקשת מבוקש מוסתר, כי הערבים קוראים לו מסתתר, בטוב או ברע, כך שאם אקסהומקס הוא מדען, אז הוא נחפר על פי משנתו ותחיית מה שלמד עליו הידע שלו, כמו גם קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אלא אם כן הוא מוביל אותו לערימה מיושנת והוא שובר עצמות קרועות או שבורות, ואז הוא יוצא בידיעתו לכפירה ותאונה , ואם הוא מוצא אותו בחיים, הוא מוציא מקברו דבר טוב ומגיע למטרתו להחיות את סונתו ואת חוקיו בהתאם לגורלו וכדומה . אם חפירת קברו של כופר או כפירה או אחד מאנשי הדהמה ביקשו את תורתם של אנשי ההסבה או התייחסו לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם החפירה מובילה אליו לגופה מסריחה, בוצה , או תירוץ רב, שהוא חזק יותר בראיות ומצביע על הגעה לשחיתות הנדרשת . באשר למי שרואה אדם מת שחי, סוננה שלו חי לטוב ולרע למבקש, במיוחד אם הוא מבני ביתו או שהוא רואה אותו בביתו, או עבור כל האנשים אם הוא שליט או מלומד . באשר לאכילת הנפטר מבית חולה, זו עדות להרסו, אחרת כסף ילך למשפחתה . באשר למי שקרא לו המת, אם הוא היה חולה, הוא הלך אחריו, ואם הוא היה משפטן, אז הוא המליץ עליו והזכיר לו את הדרוש לו לחזור ממה שהוא נמצא ולתקן את מה שהוא הוא, ולגבי מי שהכה אותו למוות או פגש אותו בזעף ואיום ועזוב את השלום, אז עליו להיזהר ולתקן את מה שהשאיר לו מהצוואה אם זה לו או במעשיו של עצמו וחטאיו בין אותו ואת אלוהים אדירים . ואם היה מקבל אותו עם בני אדם, הודיה, ברכה וחיבוק, אז היה מסדר אותו כנגד מצבו של הראשון, והזכר דלת המתים הוזכר לעיל מה שעשיר בה . באשר לכבש מעל הארון : הוא תומך במה שציין המוות בחזון, והוא עשוי לעקוב אחר מצב בו הוא כובש את הצוואר . באשר לקבורה, היא נחקרת כפי שמציין המוות, וייתכן שזה טוב למי שהשחית את חובו, וזה עשוי להצביע על שהותו הארוכה של המטייל, הנישואין והכלה והכניסה לבית. בסך הכל עם הכלה מכביסה, לבושת בושם לבן ונוגע ללב, ואז אחיו מבקרים אותו במהלך השבוע שלו . ואולי הוא הצביע על מאסר למי שציפה לכך, ואם הרחיב את שנתו ואת שנת הכלה, אז מה שמוכיח הוא מיטב אכילתו, השלכותיו הטובות ושפע עולמו, ואם אחרת מצבו החמיר וחייו היה מצער . אבן סירין נהג לומר : ~ אני אוהב לקחת מהמתים ואני שונא לתת את זה .~ והוא אמר : אם לוקחים ממך את המתים, משהו מת . ומי שמת ולא רואה שם את גופת המתים, הרי זו הריסת ביתו או משהו ממנו, ואם השכונה רואה שהוא חופר לעצמו קבר, הוא בונה בית במדינה ההיא או בזה יישוב ומתגורר בו, ומי שקבור בקבר בזמן שהוא חי נכלא ומוחזק בגלל זה, ואם הוא רואה אדם מת שמחבק ומתערבב איתו, זה חיים ארוכים של החיים, ואם הוא ראה את המתים ישנים, זו הייתה מנוחתו ….
…ראה קירמני שהוא לבש נעליים והיה בין אלה שלובשים אותו ערים זה הוא מפחדים לנפול למשכב או קיד או מאסר או מוות במשך שנים, וזה נאמר כי אלה שיש להם שום רגל לובשת אותו ואת הרגיל ולכן היא שורדת את הפחד ואת הביטחון של פסוק ובטוח מפחד Fastdloa כך חצוף לא מגורם פסוק נחשף, והוא עשוי להיות הגנה מפני חוסר מזל, וזה אולי נסיעה על הים ….
…אם חלמת על יצרנית נעליים, זה מצביע על כך שהתנאים אינם מתאימים לכניסה שלך לפרויקטים ולעסקים . אם אישה חולמת שבעלה או אהובה הוא סנדלר, זה מצביע על כך שהיא אדם מסוגל ומוסמך להגשים את משאלותיה וחלומותיה ….
…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….