נעלי בית מציינות בחלום את המשרת, את הכסף וההגנה מפני חוסר מזל . ומי שראה שהוא לובש שני נעלי בית, הוא היה נוסע בים . לבישת כפכפים צרים מעידה על חרדה, מצוקה ודרישה לחובות, ואולי כפכפים צרים מעידים על הגבלה אצל גברים . עדיין ראה את זה הסיר ממנו דאגה ומצוקה . לבישת נעלי בית עם משטחים מעידה על עליית יוקרה ורוחב הפרנסה . ונאמר : חזון הכפכפים במהלך בוא החורף מעיד על טוב, ובניהולו, או בקיץ הוא מעיד על דאגתם . ומי שראה שנעלי הבית שלו נופלות לבאר או נשרפות, אשתו מתה . הכפכפים החדשים אם הם צרים, אז זו דת שדורשים, ואם היא רחבה אז הם הם . הכפכפים הם אדם שאינו מהראם שצם או נוסע, ואם הוא רואה חוף ולא לובש אותו, אז הוא ישיג כסף מהעם הלא-ערבי . מי שלובש כפכפים פשוטים נוסע רחוק או קרוב, או מתחתן עם בתולה . אם נעלי הבית היו שבורות, אז האישה הייתה בגד . אם הכפכף נופל לבאר או הולך לאיבוד, הוא משחרר אותו, ואם הוא ימכור אותו הוא ימות . אם הוא גנב ממנו את הסנדלים, אז נגרמו לו שתי מצוקות, ואם זאב או שועל קפצו על נעלי ביתו, הם היו מוסריים בעקבות אשתו . אם הוא לובש נעלי בית רופפות, הוא נלקח על ידי אשתו . אם הוא לובש נעלי בית עם כתם בתחתית, אז הוא מתחתן עם אישה שיש לה בן . ומי שאיבד את נעלי הבית הישנות שלו, החוב מוסר ממנו . ונעלי בית עוברות ליד בקר, כך שכל תאונה שמתרחשת בכפכפים מתרחשת אצל הבקר שלו . ומי שיש לו כפכף אחד, חצי מכספו ייעלם . ואם הוא הלך להסתיר את זה ביחד, כל הכסף שלו נעלם . ונאמר : החוף הזקן הוא חוב ומאסר, והעבד הוא אישה, ואם הוא רואה שמצא חוף, הוא מציין שהוא עובד בגופו למען הבא, או שהוא מזניח את שלו חובה ומקלה על רבים . והגמל היה קל יותר בחלום, עם כוח ומסע, ואולי רפיון הגמל הצביע על תפניתו על הירח המלא או על הכאב, או על הכנה לעניינים והתקדמות טובה . ראה גם את הנעליים, ראה את הצפלין וראה את הסוליה ….

…לובש גרביים, ונאמר שהוא נוסע בים וללבוש אותם עם כלי נשק זה גן עדן . הכפכפים החדשים הם ישועה מאסון, והגנה מפני כסף . ואם אין לו נשק, הוא מאוד חרד וחזק בדאגה . ונאמר כי נעלי בית צרות הן חוב, כליאה והגבלה, ואם הוא נרחב, זה מבחינת כסף, ואם הוא חדש מיוחס להגנה, אז עדיף לו בעלים, ואם הוא בעל אופי אז הוא חלש יותר להגנה, ואם מייחסים אותו לדאגה, אז מה שהיה הכי חכם הוא רחוק יותר מהקלה. נעלי בית עם בגדים ובגדים, זו עלייה בגובה ובקיבולת הפנסיה . וכפכפים בסלי החורף טובים יותר, ובקיץ הם כן . אם הוא יראה חופה ולא ילבש אותו, אז הוא ירוויח כסף מהעם הלא-ערבי, ואובדן הכפכפים המיוחס להגנה, הקישוט ייעלם . אם זה יוחס לדאגה וחובות, זה היה הקלה מהם, ולבוש נעלי בית נאיביות מעיד על נישואים לבתולה, אם מתחת לרגלו זה היה שבור, הוא הצביע על נישואי בתולים. אם הוא אבוד או מנותק, הוא מתגרש מאשתו. אם הוא ימכור את נעלי הבית, האישה תמות. אם הוא רואה שהוא מקפץ בקלילות של זאב או שועל, כי הוא אדם לא מוסרי שהורג אותו באשתו, וכל מי שלובש נעלי בית בודדות הוא נפגע על ידי אישה, ואם יש טלאי ב בתחתית נעלי הבית ואז הוא מתחתן עם אישה עם בן . ללבוש כפכפים אדומים למי שרצה לטייל לא מומלץ . נאמר כי מי שראה כי גנב ממנו את הפומיס נפגע על ידי המן ….

מי שחושב שהוא חובש חופה הפוך, זה מעיד על כך שדאגה וצער שככו ….

נאמר שמי שרואה שהוא לובש שתי גרביים, הוא יתחתן עם שתי נשים .)…

מי שרואה שהוא לבש שני צעיפים, ואז הולך איתם בדרך בכוונה, ואז הוא נוסע, ואם משהו מהם מנותק או חלש, אז הוא נשאר בנסיעותיו בהנאת נפשו ….

חוסר פחד אז דניאל אמר כי חזון העצלן בימי החורף הוא טוב ומברך, ובקיץ יש צער וצער, ועל אלה המביעים את הפרשנות של ח'ף ….

מי שרואה שיש לו סנדל קלוע מכותנה, הוא מתפרש כקורא דתי, שהוא ידוע ….

…באשר לנעלי הבית, הם רבים, וביטוים הוא בדרך של אל-קרמאני. באשר לסנדלים, המיועדים לנסיעה, הם נועלים על ידי מסע, והנוכחת היא אישה ….

מי שרואה שיש לו שתי רגליים, מנוקבות, שממנו נראות רגליו, ואז הוא מכה בהקלה, כסף ורוממות רוח ….

חוף : אם הוא רואה את זה ברגלו, ואם יש לו משהו מכלי נשק או שהוא מת איתו, דבר שנוי במחלוקת שהוא דרך עליו, כמו חיות אדמה, פירמידות, בוץ, קוצים או כל דבר הדומה ל זה, ואז הכפכף הוא כלי נשק כהגנה על בעליו . ולהיות מהנבזים . אם אין עם הכפכפים מהנשק או מהבושה, הכפכפים הם אלה שפוקדים את הבעלים . ואם הוא ארוך וצר ברגלו, הוא חרד וחזק יותר . מי שרואה עליו בגדים חדשים מספיק טוב ….

מי שרואה משהו כתוב על סוליה מעיד שאשתו מבולבלת בענייניה ….

נעלי בית אם אתה רואה נעלי בית בחלום, זה מנבא שתיכנס לרומן כושל או לנישואין כושלים . אתה תמצא את ההנאה שלך מאנשים נשואים וזה יגרור אותך לבעיות ואפילו לשערוריות . אם אתה חולם שנעלי הבית שלך יפות, זה מנבא שתסתבך במערכת יחסים מבולגנת ושערורייתית שתעקוב אחריך בזלזול בזולת ….

…אבו סעיד אמר כי המטיף כשהוא לובש את הגרביים הוא חנות נסיעות ודייקמה מציג דת צרה ואספקתם, ודייקמה מראה אחרי הנרתיק או כפי שמציין החשש, מה היה הכי חכם שהוא רחוק מהנרתיק, אבל זה קיוויתי לקרבה מכיוון שזה אם צמצמת את ההשלכות של הפות ואת החדשות של כסף להגנה על מוקסינים ואם לבישת נעלי בית היא בדיוק כמו לבושם של בעלי תפקידים גבוהים, אז זה יוקרתי ויכולת חיים ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…הסוליה היא בחלום אישה, ילד, חיה וטיול . צבע האישה הוא כמו צבע הסוליה, אם הוא ירוק, אז האישה דתית וטובה, ואם הוא שחור אז היא עשירה ואם הוא צהוב היא חולה ואם הוא אדום , ואז היא מעוטרת ומקושטת . מי שלובש סנדלים וטלאי יתחתן עם אישה שיש לה בן . ומי שהולך עם סוליה אחת, הוא עוזב את אשתו . ומי שרואה את סולתו נופל למים והולך לאיבוד, אשתו נפטרת . ומי שרואה שהוריד את הסוליה, אז הוא ממלא אחר המנדט של האומר הכל יכול : ( תוריד את הסנדלים שלך עם העמק המקודש מקופל ). לאחר מכן, הוא זכה במנדט ובניצחון על פרעה ואנשיו . ומי שראה את ניעלין אבוד, יתכן שהוא גנב את חמורו או את עזו . ואם הסוליה מכסף, האישה חופשית ויפה, ואם היא מוליכה, האישה היא שברירית וחלשה, ואם היא מאש, האישה בריאה, ואם היא מעץ, אז האישה היא צבועה בוגדנית, ואם זה מעור פרה אז היא לא ערבית, ואם זה מעור סוס אז היא ערבית. ואם זה מעורות האריות, אז האישה היא מחושכת הסולטנים . ומי שראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם נשלף מרגלו ואחיו או בן זוגו עזבו . ונאמר : הסוליה מעידה על האח . ראה גם נעלי בית, ראה את הזירבול ….

…ביקורת : אדם שבוחר מכל הטוב ביותר, כמו השליט הצודק, המשפטן המלומד והאדוק, העובר החכם, המתפלל שנזהר מרמאות השטן, והדוגמה של מי שאינו רשאי להונות . נעלי בית : אדם מענה אנשים תמורת כסף, ואם הוא רואה שהוא מתעטש כמו חמור, ולא ימצא לו כאב, הוא יקבל כסף, ואם יקבל כאב, הוא יסבול מפגיעה ….

…מי שחושב שהוא קנה הרבה כפכפי עור שלי, או תרם לו את זה, או רכש אותם מכל צד שהוא היה, זה מעיד שהוא השיג כסף וחן טוב ככל שיהיה, והוא לובש כל כך מטופח נעלי בית ….

…מי שרואה שהוא פגע בח'ופוף ולא לובש אותו, אז הוא פוגע בעושרם של לא-מהרמים ואנשים חכמים, ואין לזה משמעות זו אלא שהוא ראוי להערכה לאנשי המסע ולתושבי המדבר . וכמה מהמתורגמנים אמרו כי חזון של נעלי בית לבנות מתאים יותר מצהוב ….