…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
חולם על נעל נעל עקב גבוהה
(80 פירושים ומשמעויות של חלומות על נעל נעל עקב גבוהה)…לגבי המיטות והכיסאות, מי שרואה שהוא על מיטה לא ידועה ועליה מזרן, אם המלך יפגוש אותו, הוא ישיג אותה, אחרת הוא יושב במועצה גבוהה. או שהוא מתחתן עם אישה על פי גודל הכיסא ומראהו, ונאמר שאם הייתה לו אישה בהריון, היא הביאה ילד זכר, ונאמר שהוא ימות כקדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה המיטה או הכיסא שלו נשברו, אז זה עדות למותו או למות אשתו, ואם המטופל רואה שהוא נושא משפחה אז הוא ארונו…
…לראות אווזים בחלום מעיד על נשים עם גופים יפים, תזכורת טובה וכסף גדול. אם הם מצביעים הם אבלים . ומי שרואה שהוא מטפל באווזים, אז הוא דואג לאנשים בדרגה גבוהה והוא מקבל מהם כסף . ונאמר : האווזים הם איש של דאגה, עצב וסמכות על היבשה והים . ואווזים ממנה פראיים וממנה הארץ, ולכן חזונו מציין את בעלי המסעות, כמו סוחרים ביבשה ובים, ואווזים עירוניים הם אנשים, צער, בני זוג, רכוש, שכונה, עבדים או שומרים . אולי האווז הצביע לעבר האישה היפה או השמנה, וצרחותיהם במקום היו ולימו בגלל מוות, שריפה או טביעה . וביצי אווז, עבור מי שרואה שהוא הבעלים שלהן, זה הרבה כסף למי שלוקח אותן ….
…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…
…בחלום זו החתירה והמרדף אחר האדם, וגדולתם של שני גן העדן הייתה הטובה ביותר בענייני העולם . ונאמר : האישה היא הברדון, אז מי שרואה שהוא נואש, והוא לא מסוגל להחזיק אותו, אז אשתו תהיה בשליטה . אם הוא דיבר איתו, הוא השיג מאשתו כסף רב והוגבה . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם בתולה, אז הוא מחווה טובה עם אשתו והיא לא מודה לו על כך . ונאמר : ברזון הוא מסע, כך שמי שרואה שהוא הולך על גב הברזון שלו, הוא יסע רחוק ויקבל טוב מאשתו . אם היה רואה שהוא רוכב וטס בין שמים לארץ, הוא היה נוסע עם אשתו, ומעמדו היה מוגבה . אם הוא רואה שהברזון שלו מתגלגל בעפר וגללים, אז המאבק שלו גובר, וכספו גדל וגדל . אם הוא מת עם הדוברה שלו, אז זה מוות של אשתו . ומי שגנב את קלף המיקוח שלו, הוא יתגרש מאישה . ומי שרואה שהברזון שלו אבוד, הוא מפוצץ את אשתו . ומי שרואה שהכלב קופץ על עורקיו, הרי שיש לו אויב קסום שעוקב אחר אשתו, וכמו כן אם קוף מזנק עליו, אז הוא אדם יהודי, והבלונדינית של הזרעים מעידה על צער בעליו. . זה מורגש כי המלך של אשת Brdhuna המלך או משרת . ונאמר : המרתון מעיד על מריבה או מציין אדם זר . ומי שיראה שהוא רוכב מושפל, מושפל, בחיפזון, הוא יסבול טוב ואושר . ונאמר : מי שרואה שהוא רוכב על מצנח והרגלו לרכוב על סוסה, אז קומתו יורדת וערכו יורד, והוא עלול לעזוב את אשתו . ומי שנהג לרכוב על חמור, אז הוא ראה בחלום שהוא רוכב ברשותנו, ואז יזכרו יעלה, הכנסותיו יגדלו ותפארתו תהיה גבוהה יותר . זה עשוי להצביע על נישואים חופשיים אחרי האומה . והברטונים צעקו את מוסריותה של האישה . הנשר הקירח הוא כוח, והשחור הוא כסף ותהילה . ומי שרואה כאילו מרתון לא ידוע נכנס לעיירה, אז נכנס לארץ ההיא זר . לאלבאז'ון אדהם יש סמכות ….
…אל-בוראק מי שראה אותו בחלום הגיע לדרגה גבוהה, ונסע בתפארת, או מת אנוס ….
…אפר : נאום שווא שלא מרוויח מכך . ומי שמדליק אש בשער הסולטאן, הוא ישיג רכוש וכוח . אם הוא רואה אש גבוהה ובהירה שיש בה אור גדול לטובת העם, אז הוא איש מלכות בעל תועלת . אם הוא רואה שהוא יושב עם אמירה על אש שמצילה את תושביה, זאת ברכה, ברכה וכוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אשרי האש והסובבים אותה .~ ואם הוא ראה שריפה, הוצאתם אותו מביתו, הוא היה משיג מדינה, סחר או כוח בסחר. אם הוא ראה אש שנפלה מראשו או יצאה מידו והיו בה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד, והיו לו חדשות טובות . אם הוא רואה להבת אש בפתח ביתו ואין בה עשן, עליו לבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה אותה בביתו, הוא מתחתן בבית ההוא . אם הוא מקלקל אש בלילה חשוך, הוא משיג כוח, ניצחון, הנאה, חסד וסמכות, על פי סיפור משה, עליו השלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת, אשתו תישא אותה אם הוא כשיר . אם הוא ראה אש יורדת מהשמים ושורפת אותה והבערה לא השפיעה עליו, אז החיילים היו יורדים לביתו . אם הוא רואה אש יוצאת מאצבעו, אז הוא סופר לא צודק, ואם זה יוצא מפיו, זו גומה . אם זה יוצא מכף ידו, הוא יצרן לא צודק . ומי ששורף אש בחורבן וקורא לזה אנשים, הוא קורא להם להטעות ולכפירה, והוא עונה לו מפציעתו . ומי שיראה את ביתו נשרף, ביתו ייהרס בקרוב . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל עם הפחד שלי באש, אז אחד מהם נפל לתוך האש והיא נשרפה, והאש פגעה מאחר . אבן סירין אמר : יש לך בקר על אדמת פרס, ומחציתם הוחלפו ונעלמו, וקצת מהחצי השני נפגע . זה היה כך . ומי שיראה כאילו הוא באש ולא ימצא את חירותו, הוא ישיג צדקה, מלך וניצחון על אויביו, על פי סיפורו של אברהם . ומי שרואה אש מכבה או להבה או רוע, הוא יחיה בפרעות, בסכסוכים ובמצוקה במקום בו היא נכבתה . ומי שרואה מדליקה אש בביתו, אנשיה ידליקו על ידו, היא מכובה, כי ערכי הבית ימותו, ואם זה במדינה אז זה מותו של מנהיג העולם שלו . אם הוא נכבה בגינתו, זהו מותו או מות משפחתו . אם הרוח כיבה ויש רוח בביתו ומאירה אותה, הגנבים נכנסים לביתו . אם הוא ראה שהוא מדליק אש והיה ער במלחמה, אז אם הוא נכבה, דיכוי, ואם הוא סוחר, הוא לא ניצח ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~חזון החנית מעיד על תשעה היבטים של כוח, ניצחון, נסיעות, אפוטרופסות, אישה, ילד, ביטחון, חוסר יכולת ומנהיגות גבוהה ככל שיהיה .~…
…ציפור חוגלות לראות ציפור חוגלות בחלום פירושו שמזל טוב ומזל יפקוד אתכם בעתיד הקרוב שלכם לרכוש נכס רציני. אם אתה חולם שאתה ציד אבן, זה מנבא מזל טוב בציפיות ובתוכניות שלך . אם הרגתם עלייה לרגל בחלום, זה מנבא הצלחה עם אובדן של עושר כלשהו שיועבר לאחרים . אם אכלת אבן בחלום, זה מנבא שתשמח לקבל משרה גבוהה וכבוד . אם חוגלת טסה בחלום, זה מנבא טוב והצלחה בעתיד ….
…אל קירמני אמר כי חזון האריה מתפרש על ידי הסולטאן, מי שרואה שהוא הכה בראשו של אריה, אז הוא יגיע למדינה, דרגה גבוהה, כסף וברכה, במיוחד עבור מי שאכל זה ….
…הפרשנים אמרו : אם העץ מציין את עבודת בעליו ואת דתו ואת עצמו, הרי שמאמרו מעיד על אופיו, יופיו ובגדיו ואנשיו על שושלתו, אחיו ואמונותיו . לבה מציין את סודותיו ואת מה שהוא מסתיר ממעשיו, קליפתו מעידה על מראהו, עורו וכל מה שמעטר אותו מעבודותיו, ומימיהם מעידים על אמונתו, אדיקותו, ממלכתו וחייו של כל אדם לגורלו ואולי הם סידרו את זה בניגוד להסדר הזה, והזכרתי אותו בים . מי שרואה את עצמו מעל עץ או את רכושו בחלום, או שזה נראה על ידו, אני מסתכל על מצבו ומצב העץ שלו, ואם הוא מת בבית האמת, אני מסתכל על המאפיין של עץ, ואם העץ גדול, יפה וטוב, אז המתים בגן עדן ואולי זה עץ של ברכה וטוב ואם זה עץ מכוער עם קוצים, שחורות ומסריחות, אז זה בייסורים, ואולי זה עץ הזקום שהפך אליו בגלל חוסר האמון שלו או בגלל השחתת הטעם שלו, ואם הוא רואה את המטופל ההוא, הוא עובר לאחד משני העניינים בהתאם לגורלו ולמידת העץ שלו. מבקש נישואין, או אישה לבעל, שאחד מהם השיג בעל על פי מצב העץ ומראהו, אם הוא לא היה ידוע, או על גבי הדפס אודות אופיו, שושלתו ומהותו אם היה ידוע, וכן אם הבעל של כל אחד מהם בחיים ערים היה חולה, אז הסתכלתי באותה תקופה באותה תקופה. אותו עץ שהיה בבעלותו או ראה את עצמו על גבי זה עם הזמן, מים זרמו בו, כך שהמטופל שקט, הבריאות התקדמה בגופו וסימני חיים הופיעו על גופו, ואם הוא בניהולו, אז המטופל הולך לאלוהים הכל יכול והוא הולך לאבק ולהרס . ואם הוא ראה את זה בחנות שלו או במקום מגוריו, אז זה אינדיקציה לרווחתו ולפרנסתו, ואם זה היה בדרישתו, אז הוא הרוויח . אמנם בניהולו, הוא הפסיד והפך לעניים . ואם הוא רואה את זה במסגד, זה מעיד על דתו ותפילותיו . אם זה בניהול הזמן, אז הוא מתעלם מדתו, הוא לא מתפילותיו, ואם זה ברצונו, אז האדם צדיק וחרוץ, עובדיו השלימו את צייתנותו . באשר למי שיש הרבה עצים, הוא עוקב אחר קבוצה של אפוטרופסים שראויים לו, או אמירות, מחוז, פתווה, או מנהיג של מהראב, או מנהיג על ידידותו, קפטן על ספינה, או חנות של יצרן שמתחת לידו, ועל זה וכדומה . לגבי מי שרואה את הקבוצה שלה בבית, זה גברים או נשים, או שניהם נפגשים שם לטוב ולרע, ואם הוא רואה את פירותיה עליו ואנשים אוכלים ממנו, אם פירותיו מעידים על טוב ופרנסה אז זה הוא חג ושולחנות האוכל האלה נמצאים בו, ואם פירותיו לא אוהבים מעיד על צער, אז זו הלוויה הם אוכלים בו אוכל, וכמו כן אם יש אדם חולה בבית, ואם פירותיו אינם ידועים, ואז הסתכלתי, ואם זה היה בבואם של עצים, האוכל שלו היה בשמחה, ואם זה היה בניהולו, זה היה אסון, במיוחד אם היו רמזים להעיר את אחד משני העניינים . באשר למי שרואה עץ שנפל, כורת, נשרף או נשבר על ידי רוח חזקה, הרי הוא גבר או אישה שייגוועו או ייהרגו, וההרס נגזר על ידי מהותה או מיקומה ועל ידי עירנותה מראיותיה, ואם היא בביתו, הסיבה לכך היא גבר או אישה שהם מתים או מבני ביתו, וקרובתו ואחיו, או שבוי דם, מוג'אהיד או מטייל, ואם היא נמצאת במסגד ואז הוא גבר או אישה מפורסמים שנהרגים או מתים מוות מפורסם . אם זה עץ דקל, אז הוא גבר בעל גבריות גבוהה עם סמכות או ידע, או אישה של מלך, או אם שליט, ואם זה עץ זית, אז מלומד, מטיף, א חולף, שליט או רופא, אז בדרך זו הוא חוצה את שאר העצים על פי מידת המהות, התועלת, הנזק, השושלת והאופי שלהם . ומי ראה שהוא נטוע עץ שהיה תלוי, הוא בעט כבוד או מחשבה על עצמו אדם בהתאם ל המהות שלה, משום שאנשים אומרים : אז, אם הוא שתל אותו, אם הוא עשה את זה . כמו כן, אם הוא זורע זרע, אז הוא תולה או לא, אז הם הם, ונטיעת הכרם תזכה לכבוד, ונאמר שמי שראה בחורף גפן בהריון או עץ נחשב לאישה או אדם שכספו נעלם, או שהוא חושב שהם עשירים ….
ניצחון סוראט אל-אנפל על אויבים ושלל ודרגה גבוהה
…אנטילופה לראות אנטילופה בחלום מנבא שהשאיפה שלך תהיה גבוהה, אך ניתן לממש אותה באנרגיה רבה . אם ילדה עדה לצבי שיורד מכף רגלו ונופל ממקום גבוה, הדבר מעיד על כך שהאהבה אליה היא שואפת תגלה את חורבנה ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי לחזון הטבעת יש שמונה היבטים: ילד, כסף, אפוטרופסות, חי, משרת, דרגה גבוהה, קישוט וראש עבודה ….
…אז פיתרון לראות בז בחלום מעיד על כך שתנאים טובים יתקרבו אליך מכיוון שתקבל משרה יוקרתית גבוהה . אם אתה חולם לרכוב על סוס יפה, תעלה לפסגת השורות באופן בלתי צפוי, אך ההצלחה שלך תכתים את המוסר ותחושת הפזיזות שלך . אם אתה רואה סוסה משתוללת הנגועה בכלבת, הדבר מנבא שסביבתך העשירה והמפנקת תגרום לך להתנשא וגס רוח באנשים, מה שיגרום לחברים להרחיק אותך ולחיות בהנאה ובאושר כוזב ….
…הכתר : באשר לכתר, אם אישה רואה אותו על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה בעל סמכות או עשיר, ואם היא בהריון, היא יולדת ילד . ואם אדם רואה אותו על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם הוא נכנס למה שמתאים לו, שלום דתו בא אליו, אחרת יש משהו שמקלקל את הדת, כי לא אוהבים ללבוש זהב. בשריעה לגברים, והוא יכול להיות גם אישה שמתחתנת איתה ברמה גבוהה של עושר ועושר, ואם הוא רואה את מי שנכלא בכלא הסולטן, כי הוא מוביל אותו ומכבד את עניינו איתו, כמו שסדר יוסף, עליו השלום, כובד עם המלך, אלא אם כן יש לו אב נעדר, והוא לא מת עד שהוא רואה אותו כך שהוא הכתר שלו, והכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר הזהב בלבד . ומסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו כתר זהב על ראשי, והוא אמר לו : אביך בכרכרה יצא מעיניו, והיה לו ספר עליו, והוא אמר שהכתר נמצא על ראשו של האיש, הבוס שלו שהיה מעליו, ומשהו שהוא יקר לו עבר ממנו. וראייתו יקרה ביותר ….