…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….

…אל-נפש חזונו בחלום מצביע על חשיפת מה שסופר במילים או חשיפת סודות, ניתוק הכביש וקבלת האסור . והחרט מציין את החלק הפנימי בעניינים, המחפש אחר דברים נסתרים, ועניינים נסתרים של מדע ואוצרות . זה עשוי להצביע על התערבות של אנשי בגידה וכפירה . ומי שיראה שהוא חופר קברים ולא מוציא את המתים, אז הוא ישתחרר ממצוקתו, ובשורה טובה תבוא אליו . ומי שרואה שהוא מדבר עם המתים על צרכיו, צרכיו מתקיימים עבורו וציפיותיו מתקיימות ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…ואכל את הדבר הטעים : טובת החיים והחי . אם הוא רואה שטעם משהו לא ידוע, מחשבתו הייתה טעמו, אז זה מעיד על מוות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כל נפש טועמת מוות .~ ואם ראה שהוא טועם משהו שהוא לא שונא או שמח, הוא מציין עוני ופחד ….

…ומי שרואה שהוא נישא בחתלה, יתפרש בארבע דרכים: כסף, כלא, מחלה והלך נפש, ואם יראה שהוא עני, הוא יחיה לשפל החיים ….

…האשמה : זה מעיד על אהבה ושר : אם נעלמת נזיפה, הרי זו לא חיבה … וידידות נשארת כל עוד נותרה נזיפה. אם הוא רואה כאילו הוא מאשים את עצמו, אז הוא עושה מעשה שהוא מתחרט עליו ומאשים את עצמו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ביום שכל נפש באה להתווכח על עצמה .~…

…הרואה אותו בחלום מתגבר עליו והוא הורג נפש שלא בצדק, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז הוא נתן את עצמו לו, הוא הרג את אחיו, והרג אותו, והוא הפך לאחד המפסידים ). ומי שרואה את קין ולא היה רוצח, אז הוא הצטער על מעשהו, כי אלוהים אדירים אמר : (והוא הפך לאחד מאלה שמתחרטים )….

…ואל-סלמי אמר, העצמות מתפרשות על ארבעה היבטים של דת, כסף, גדלות ומסירות נפש, וחלקם אמרו שכל העצמות, בין אם מדובר באדם או בבעלי חיים, הן כסף ….

…ומי שרואה שהוא צובט את זקנו בשיניו, אז זה מעיד על קהות ושפל נפש, ואם הוא מכניס אותו לפיו ללא ארגמן, זה מצביע על כך שהוא זימה, ואין בזה שום דבר מושכל או משבח. ….

…לגמד את החלום הזה הוא מאוד נוח . אם הטרול מעוצב היטב ושמח להסתכל עליו, אז זה מנבא שמוחך או קומתך לא יהיו מעוכבים . אתה תהיה מהמר נהדר. אנו נעניק לך בריאות ורווחה על ידי עשייה רווחית של נפש וגוף . אם אתה רואה חברים שהם גמדים, זה מצביע על כך שהם מספקים בריאות וכי תיהנו מתענוגות רבים מהם . גמדים מבשרים על מצבים מכוערים ומבישים ….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…תחיית המתים היא בחלום אזהרה ואזהרה למי שרואה אותה מחטא בה . והתקומה היא הוגנת יותר לעשות צדק עם המדוכאים מאשר את המדכא . ומי שרואה שהתחייה הוקמה עליו בלבד, הוא ימות . ומי שרואה שהוא עומד בתחיית המתים, הוא ייסע . וכל מי שראה שהוא דחוס לבד ואשתו עמו, אז הוא לא צודק, כי אלוהים אדירים אומר : ( הביאו את העוול ואת נשותיהם ולא עבדו ). וארץ התחייה היא אישה מכובדת או גבר מכובד . נשיפה בתמונות הצילה את הצדיקים . ומי שראה את תחיית המתים בחלומו הצביע על הופעתם של כמה מהסימנים שלה, כמו שפיכת דם והופעת רעות . ומי שראה את הקברים מתפצלים, ושהמתים יוציאו את מדפי הצדק . ומי שראה שהתחייה קמה וראה את זוועותיה, אז הוא ראה שהעולם חזר למצב שלו, זה מעיד על כך שהצדק יבוא בעקבותיו עוול . ומי שסבור כי הוא קרוב חשבון נפש, חזונו מציין הזנחה שלו של טוב שלו מתרחקים מן האמת, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ( צייר ליד אנשים החשבון שלהם, בזמן שהם נמצאים רשלנות נחשפים .) ומי ראה שיש לו חישוב חמור, חזונותיו הצביעו על אובדן עבורו . אם הוא רואה שאלוהים הכל יכול לתת עליו דין וחשבון ומעשיו מאוזנים, אז מעשיו הטובים עולים על רעיו, אז הוא מציית גדול, ויש לו שכר גדול עם אלוהים, ואם מעשיו הרעים גוברים על שלו מעשים טובים, עניין דתו חושש בשבילו . ונאמר : מי שרואה שהתחייה קמה, הוא יינצל מרוע אויביו, או שתהיה מחלוקת בקרב אנשים . ומי שרואה משהו כמו לנשוף בתמונות, להפיץ את הקברים, או את השמש הזורחת משקיעה, אז הפרשנות שלה היא כמו פרשנות ביום התחייה, והיציאה מהאנטיכריסט היא איש של חדשנות ואשליה . נושבת בתמונות היא מגפה, מגיפה ואזהרה מהסולטן . ומי שראה שלקח את ספרו ביד ימין זכה בטוב, עושר ותהילה, ואם הוא ייקח אותו ביד שמאל, הוא יאבד בחטא, בעוני ובצורך . ומי שיראה שהוא בדרך של אדם בריא, הוא יינצל מקשיים, מרדות ותלאות . ראה גם אלג'אשיה, וראה תחיית המתים ….

…הזרוע העליונה היא בחלום אח או בן, ואם הוא רואה חוסר בה, הרי שזו אסון . ואם הוא רואה שזרועו נשברת, אז זה מותו של החולם, או אסון של עצב או מצוקה . אל-עדוד מציין את האדם התומך באדם בדתו ובעולמו ומוגן על ידו מאישה, עבד או דת . ומי שרואה את חלקו כח, זה כוח באחיו או בכספו, ועוצמת הזרוע העליונה היא הגדלת הביצוע . ונאמר : הזרוע העליונה היא ילד בוגר התומך באביו ובאחיו במהלך מצוקה . מי שחושב שהוא לוקה בחסר התחתון יהפוך לחלש נפש וגאה מאוד ….

…הפרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו : אלוהים, הקדוש ברוך הוא, אמר : ~ ואנחנו שמים את המאזניים בתשלומים ליום התחייה, כך שלא נעשה שום עוול לאף נפש .~ מי שרואה שהתחייה התרחשה במקום, אז הוא מרחיב צדק באותו מקום למשפחתו, אז הוא מתנקם במדכאים שם ותומך בדיכוי, כי זה יום ההפרדה והצדק, ומי שרואה כ אם אחד מסימני השעה הופיע במקום, כגון עלייה במקום השמש ממערב, ויציאת פרד האדמה או האנטיכריסט, גוג ומגוג, אם הוא היה עובד בציות לאלוהים כל יכול, חזונותיו יהיו בשורה טובה עבורו ….

…ומי רואה שהוא קרוב חשבון נפש, אז החזון שלו מצביע הזנחה שלו הטוב ועל רתיעתו את האמת, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ צייר קרוב אל העם החשבון שלהם בזמן שהם נמצאים רשלנות מדחייה .~ אם ראה כאילו חישב חשבון פשוט, חזונותיו מעידים על חמלתה של אשתו כלפיו, על צדקתה ודתה הטובה . אם הוא רואה כאילו חישב חשבון כבד, החזונות שלו מצביעים על אובדן שקורה לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז עשינו את זה לחישוב כבד .~…

…לעיתים נדירות הוא סיפר שהוא נמצא בעיר של מלך בשם יוסף, והיו לו שלוש שערות לבנות בזקן, והיה לו סגן שנקרא גם יוסף בצד אחד של הצדדים, ואמרו לו שהסגן גדל שלוש שערות לבנות בזקנו כמו המלך, אז המלך ישן באותו לילה וראה שהסגן הנ~ל בא וישב בדרגת המלך והמלך עומד בין ידיו המושל התעורר מבועת ולא איכס את חזונו על אחד זימן עו~ד שהזכיר להורות לו כאשר הוא מייצג את ידיו ורצה להורות לתליין להרוג אותו זימן את בגלס את טעמו וידעו וטוען כי ידע ידע על ביטוי ורפה למה שראה ולמה התכוון בפרלמנט הנ~ל זמן שמירת מלך מולנה אמר לו מפני ההתעללויות ואוסר להרוג נפש ללא פשע והביטוי של מה שהמלך ראה הופיע בנוסחו, הוא אמר איך זה, והוא אמר: אם המלך ראה אותו מישיבת האמור לעיל ד על פי דרגתו המכובדת, זו ישיבתו של המלך באופן אישי מכיוון שהוא נקרא ודומה באפור, ולגבי המלך העומד בידיו, זהו הסגן העומד במצב זה בו הוא נמצא. החזון יצא ….

…האם יש הסבר לכמה מקרים של טלפתיה שנמצאים לפעמים בין כמה תאומים, או קרובי משפחה, והאם זה קשור לחלומות? כן, תופעה זו קיימת ודוגמא לכך . יכול להיות שיש שני אחים או חברים, ואחד מהם מספר על משהו שקרה עם השני, אם זה היה משמח או עצוב, למשל, ואז מגלה את כנות המחשבה הזו שעלתה בדמיונו של בעליו, וזה לדעתי יש אחד משני פרשנויות : 1_ זה מה שמכונה השראה, וציינתי את זה והזכרתי שעומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, היה אחד המפיצים והסיפור שלו עם מסטאבה מפורסמת, ואמרתי שזה אחד המאפיינים של הנביאים והקדושים . 2_ שהסיכון הזה עשוי להיות אפשרי לבעליו בזמן השינה. כאשר רוחות נפגשות, נפש של אח עשויה לפגוש את אחיו, ולתאר אותו בכיתתו, מאהב עם אהובתו, חליל עם חברו, ונעדר ממשפחתו, ולכן מתקיים מפגש בין רוחות אלו, ומתקיים מפגש, ואז יכולות להיות חדשות מהם עבור חלקם, ואז אחרי שהיא מתעוררת היא מספרת לנשמות האלה או לאלה שראו חזונות מה קרה, ומה שקרה עשוי להיעדר ממנה, כמו אם זה מחוץ לגבולות המקום , כגון חדשות נעדרות או מטיילים, או מחוץ לגבולות הזמן, כגון אם המודיע הזה מת, תופעה שאינה מפתיעה, וישנן דוגמאות רבות בהן אנו רואים קשר בין שני צדדים עם המרחק ביניהם, למשל הרגשת האם אישה מניקה זקוקה לבנה או לבת כדי להניק, אם כי היא לעיתים רחוקה ממנה, וזאת דרך כמה מהסימנים שנשים מניקות מכירות מייצור חלב וכאבים בשדיהן לפני t זמן ההנקה, וזו אחת הדוגמאות החיות שנראו ….

…אל-סלמי אמר: ~מי שראה שהוא טס ממקום למקום וטיסתו הייתה מקרית, אז הוא הולך למקום שלא הופקד עליו, או שהוא נוסע, והוא מקבל בו מעלית ככל שהוא מעל הקרקע. לגבי טיסה, זה מתפרש על ידי משאלת לב אם רואים אותו הרבה. ~ עליונותו ואנשי השחיתות על בקשת אי מוסריות ורוע, ואחרים המבקשים דבר בו הוא נמצא. באשר לטיסה, זה מתפרש בקלילות נפש ובפזיזות במקרה של כעס, או שהוא שמח ומשמח כשאנשים אומרים כך וכך טס מתוך שמחה ….

…באשר לרצח, מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא מנתק ממנו איבר, אז יש טוב וטובת הנאה עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עוול על הנרצח, ואם הוא ראה שהוא ראה נהרג, זה חיים ארוכים בשבילו וטוב ותועלת בשבילו מהרוצח שלו, ונאמר מי שראה שהוא נהרג והוא לא ידע מי הרג אותו, אז הוא מהשריעה הקטנה. הוא ראה שהוא הרג את בנו, שאלוהים אלוהים יספק לו פרנסה מותרת, ונאמר שבנו נעשה עוול לשם כסף. עדיף עליו, ומי שרואה שהוא הרג נפש ולא יודע מה זה, אז הוא ינצח אחריו וינצל מצער וממצוקה. ומי שרואה שהוא הרג את עצמו, אז יתברך בתשובה. ומי שיראה שקבוצה הרגה אותו, הוא יקבל עבורו טובת הנאה מהסולטן או ממי שתופס את מקומו במקומו. הראו כפירה ביניהם…

…אפרסקים : בזמן השני, מחלה קשה, ונאמר שחמיצות האפרסקים היא פחד . עץ האפרסק הוא אדם אמיץ שמבלה בעם, חזק-נפש, שמרוויח הרבה כסף בזעם נעוריו ומת לפני שהוא מגיע לגיל זקנה ….

…מזרקה אם חלמתם שראיתם מזרקה צלולה זוהרת באור השמש, משמעות הדבר היא נכסים עצומים, תענוגות נעימים וטיולים נעימים . באשר למזרקה העכורה, המשמעות היא בגידה בחברים וסבל בענייני עסקים ואהבות . מזרקה שבורה או יבשה פירושה מוות והפסקת העונג . אם ילדה רואה מזרקה מאירה באור הירח, זה מנבא תענוג חסר נפש שעשוי להוביל לעריקה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שרואה דם במקום ואז נופל בו, הוא הואשם במה שהוא חושש ממנו להרוג נפש ללא זכות .~…

…הסוכנים, אם יש להם בגדים לבנים, הם חדשות טובות . אם הבגדים שלהם שחורים, הם חולים או עצובים . הגומה היא אדם נקמני ….

…מי שרואה שהוא מבצע שטיפה במים צלולים ומשלים את ההטלה שלו. אם הוא מודאג, הקלה של אלוהים מודאגת, או חוששת, שאלוהים יגן עליו, או שהוא חולה, אלוהים ריפא את חובו, או שהוא נמצא בחובות, או שהוא חטא באי אמונה של אלוהים. ההטלה שלו הושלמה, מכיוון שמשהו לא הושלם עבורו, הוא מחפש אותו, ומקווים שהוא יצליח. הם פוגעים בו או חולים, ומי שרואה שהוא מחפש שטיפה ולא יכול למצוא מים, אז קשה לו בעניין שלו עד שהוא מבצע טיהור וישלים את ההטלה שלו, אז קל לו לעשות את זה…

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…הנאום סיפק אזכור מחלות מכיוון שהוא בקרב חולים ….

…הצגת טבלת מוצרים אם אתה חולם על שולחנות תצוגה לסחורה, הדבר מנבא שעבודה יעילה תמנע מהתלות להסביר את חייך לרצונות חולים . אם אתה חולם על שולחנות תצוגה ריקים ובוציים , אז זה מנבא פעולות חסרות מזל שיגרמו לחרדה גדולה במוח, שמא עבודתך תתפוגג לחלוטין ….

…הנקבה היא המקום של צמח השיער . שתי הנקבות עשויות להתייחס לבני הזוג, ההורים או הגבות שבדלת . אולי זה מציין את תיק הכסף, או את האפוטרופוסים שאינם תקפים להתחתן אלא איתם . אולי האשך הצביע על הרימון . ומי שיראה כי האשכים שלו נותקו, או שהוא לא מוצא חן בעיניהם, אז אויביו יזכו בו ניצחון ככל שהשיג באשכיו . ונאמר : רק גברים נולדים לו . ונאמר : הוא יורש כסף מכספי דם . ומי שיראה שאשכיו גדלו עבורו, הוא ישמר, כדי שאויביו לא יגיעו אליו רע . ונאמר : יש צאצאים רבים . ומי שרואה כי אשכיו בידי אויביו, אויביו יגיעו אליו באותה המידה . האשכים עשויים להצביע על קרובי משפחה, כמו שתי אחיות, שתי בנות, שתי נשים, או אם ודודה, כך שמה שקרה בהן הוא תאונה אצל אחת מהן . אם הוא ראה את האשכים מנותקים, אם היו לו שני חולים, היא מתה, ואם היו לו שתי נשים, הם מתו או עזבו אותם . האשכים עשויים לציין את הכסף, ואם הוא רואה אותם מנותקים, הוא נדרש בכסף שלקח ממנו אלפיים או מאתיים או שני דינרים, ואם לא היה לו שום דבר מזה, צאצאיו יחתכו כבוי, ופרנסתו לא הייתה אפשרית, וברכת האל נלקחה ממנו . ומי שרואה את האשך השמאלי שלו מופק ממנו, ילדו ימות, ולא נולד לו ילד, ואם הוא ראה שהוא נתן אותו בטוב ממנו, ייוולד לו ילד . והאשכים עשויים להצביע על מרדף ותנועות . האשך מציין על מה האדם ישן ממיטתו או מכרית מתחת לראשו . אם האישה רואה שיש לה שתי נקבות, יתכן שהיא ילדה תאומים . ואם אדם רואה שהאשכים שלו נותקו ממחלה עם מחלת אריה או שועל, ואולי הוא התגרש מאשתו, מכר את שפחתה, איבד את ילדיו, פיצל את שלו, את שק או את תיקו ואיבד את כסף, ואם היה מקומם, משקלו ייפסק ….

…תאיום מציין בחלום את קרבת הנרתיק, ולכן מי שרואה שהוא עושה תאיום לתפילה או לטיהור מטומאה התקרב לנרתיק שלו, וכי תאיום הוא עדות לנרתיק קרוב לאלוהים הכל יכול . תאיום בחלום הוא עדות לנסיעות או אזהרה מפני מחלה בה יש צורך בכיבוי . אולי זה הצביע על מחסור במים של המטייל, מכיוון שהוא התייתם בחול, או במשהו שלא היה מחובר לידיים, מה שמעיד על חוסר האפשרות לנסוע, לזמינות הרישיונות ולעבוד בהנאה . ותאיום מעיד על עוני אחרי עושר, מחלת בריאים, רווחתם של חולים, ותאיום עם מים מעיד על מעשים פסולים . ההשקפה כי tayammum היה עם חוסר המים המצוין ליד הנרתיק, ואת פטירתו של עוצמת, אם כי עם נוכחות של מים הוא כפוף חמישה דוחות : אחד : להיות לרואה היה מעדיף להתחתן פִּילַגשׁוּת . השנייה : שהוא יהיה מאלה שמעדיפים לטייל ביבשה במקום לטייל בים . והשלישי : שהוא אחד שמקווה למחילה תוך התעקשות על האשמה . והרביעי : להיות אחד מאלה שמעדיפים את העולם הזה על פני העולם הבא . חמישית : הוא צריך לתמרן את דתו וללכת על פי הוויתורים מדברי החוקרים, ונאמר : זה מעיד על בריחה ממחלה או ממאסר ….

…חווה את גרוני לראות מחלה זו בחלום מצביעה על כך שאתה תחלה מעט ותתמודד עם קשיים בעתיד הקרוב . ואם אתה רואה אחרים חולים עם זה, זה אומר שאתה תהיה נסער מהבקשות הרבות לעזרה ותרומה לאחרים ….

…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….