…חיבוק אם אתה חולם על חיבוק, תתאכזב בענייני אהבה ועבודה . אם אישה חולמת שהיא מחבקת גבר, היא תקבל הצעות ידידות בעלות אופי מטפח עם גברים . אם אישה נשואה מחבקת גברים שאינם בעלה, היא תסכן את כבודה על ידי קבלת תשומת לבם והערצתם של אחרים בהיעדר בעלה . אם אתה חולם שאתה מחבק בן זוג למיטה כפי שהוא בצורה עצובה או רשלנית, הדבר מעיד על כך שתיתקל במחלוקות והאשמות במשפחתך, מכיוון שהדבר מעיד על איום של מחלה . אם אתה מחבק קרובי משפחה, זה מסמל את המחלה או העצב שלהם . אם אוהבים חולמים להתחבק, אז זה מנבא מריבות ומריבות הנובעות מבגידה . אם חלומות אלה התרחשו בנסיבות משמחות, אז ההיפך צפוי . אם חיבקתם זר, פירוש הדבר שמצוקה לא רצויה תפקוד אתכם ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אל-טאכט מתפרש על תשעה היבטים של תהילה, כבוד, מסע, סדר, גובה, אפוטרופסות, גורל וכבוד. באשר למיטה, היא משני סוגים: מיטה לילד הסיעודי ומיטה לשבת זקנים ….

…באשר לעכביש, מדובר באדם חלש וסוגד. מי שרואה שזה פגע בעכביש, ואז הוא מכה במתפלל או בן זוגו, ומי שרואה שהוא הרג אותו, הוא מביס גם אדם. באשר לחישלונות שבדלת, למיטה ולשולחן וכדומה, אז הוא חלה וגרם לפציעה בגופו של מי שראה את זה, ומי שראה שיש אדמה בתיק או במקל שלו, הוא ציין על מותו…

…כרזה היא בחלום עניין ידוע וידוע ונשיאות . והדגל הוא מלומד, אימאם, או סגפן ממולח, אמיץ, עשיר, נדיב, או עוצמתי ומשתלט שיש לחיקוי . אם הדגל אדום, האיש רואה עדויות למיטה, ואם היא שחורה, הוא יכול לראות תקיפות מהדגל . ואשת החטיבה היא בעל . ומי שרואה את הדגלים, זה גשם, ואם הדגלים שחורים אז הוא מלומד, ואם הם לבנים אז הוא מקנא והוא לא מתחתן, ואם הם אדומים זה מלחמה, ואם הם הם צהובים אז זו מגיפה בצבא, ואם הם ירוקים זה מסע ביבשה . ואם יראה ידע, יונחה לענייניו, מתוך צערו ועצבותו, ומה שנחסם בענייניו ייפתח בפניו וחזהו יוסבר לו . ונאמר : מי שיראה דגל בחלומו יזכר בארצו . ואם האישה רואה שקברה שלוש חטיבות, אז היא מתחתנת עם שלושה בעלים של האנשים האצילים שמתים ממנה . כרזה בחלום היא נישואין, ולאישה בהריון יש בן זכר . והכרזה הגדולה רוחות וגשם . בעל הדגל יתפרש על ידי השופט, ואם מי שביקש את מערכת המשפט נשא אותו, הוא הושג . ראה גם את הדגל, וראה את הגנרל ….

…בעל אם חלמת שבעלך עזב אותך מבלי לדעת מדוע, יווכח בינך ויכוח, אך יתקיים פיוס בלתי צפוי. אם בעלך התייחס אליך לרעה ונזף בך בחוסר נאמנות, תיגע בטיפול ובביטחון שלו, אך צרות אחרות ייפתרו . החלום הזה מזהיר אותך להיות חכם ושמרני יותר כשאתה מקבל את הערצתם של גברים אחרים . אם תראה את בעלך מת, אתה תהיה מאוכזב ועצוב. אם אתה רואה אותו חיוור וחרד, המחלה תגבה מכם מחיר כשאחד מבני המשפחה יישאר מרותק למיטה לתקופה מסוימת . אם אתה רואה אותו עליז ונאה, ביתך יתמלא באושר וסימני ההצלחה שלך יהיו בהירים . אם הוא חולה בחלום, הוא יטפל בך ויבגוד בך . אם אתה חולם שהוא התאהב באישה אחרת, הוא ינטוש מיד את הסביבה הזו ויחפש הנאה במקומות אחרים . אם אתה מתאהב בבעלה של אישה אחרת בחלומותיך, פירוש הדבר שאינך מאושר בנישואין ואינך מאושר ללא נישואין, אך הסיכוי לאושר הוא חשוד . אם בחורה רווקה חולמת שיש לה בעל, פירוש הדבר שחסר לה הברכות שגברים מעריצים . אם חלמת שבעלך עזב אותך ובעת שהוא מתרחק הוא נעשה גדול יותר, אז האווירה הדיסוננטית של הסביבה תמנע הרמוניה מהירה . אם ימנעו מבוי סתום, ההרמוניה תחזור למה שהייתה . אם אישה חולמת שהיא ראתה את בעלה במצב חשוד עם מסיבה שאין חשד לגביה, זה מעיד שהיא תיתקל בבעיה בגלל האיוולת של חברים . אם חלמת שבעלה נהרג בזמן שהיה עם אישה אחרת, ובעקבות מותו שערורייה, אתה תסתכן בפרידה ממנו או באיבוד רכוש . מצבים לא נוחים בדרך כלל עוקבים אחר החלום הזה, אם כי לפעמים הרע מוגזם ….

…מדוע חלומות יש בשפע אחרי הרוקיה? בדרך כלל מי שקורא את הקוראן על עצמו או קם ממישהו אחר, הוא מלווה בחזונות מסוימים, וניתן לייצג אותו על ידי ראיית נחשים וחתולים, חיות דורסניות, נפילה מגובה, קריאת פסוקי קסם וראיית להבות, וזה, לדעתי, כל חלומות הצינור שאינם אמינים וגם לא הקונוטציה שלו . המעבר ציפה לאשליה וחושב שזה ממה שנראה בסביבה טבעית, אך העניין אינו נטול נוכחות של כמה מטופלים אשר במהלך הרוקיה רואים חזונות מבטיחים של ריפוי, וזה בא לידי ביטוי ואמין, וזה הוכח בסמכותו של עלי בן אבי טאליב : אין חזון לפחד אלא אם כן הוא רואה את מה שהוא אוהב…

…חולם על נחשים מציין מחלה הדורשת טיפול ותשומת לב, כמו גם סביבות מדכאות ועצובות . חלום זה מלווה בדרך כלל בתסכול ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…אחו אם אתה חולם שאתה הולך על אחו מטופח, זה מעיד על מקרים של שמחה והצלחה רבה . אם תצטרף לקבוצת אנשים עליזה באחו אז זה מעיד על בילויים עולמיים רבים וההתקשרות שלך תמשיך לעבוד בהצלחה . אם ילדה מטפלת באחו ירוק לקראת בואו של חבר או מאהב, אז זה מצביע על כך שהתשוקות הנלהבות ביותר שלה לגבי עושר ונישואין יתגשמו . אם הדשא מת והאחו ביצתי, ניתן לצפות למריבות ולהפרדה . אם תראה נחשים מתגלגלים בעשב לפניך, הם יתמלאו ברמזים קשים ובמעשי ייאוש מרמאים . אם אתה רואה אחו בחלום, זה מנבא שאתה תהיה מאושר, יברך, ותחיה עתיד נטול מצוקה . אם אתה רואה אחו ירוק מכוסה דשא ופרחים, זה מנבא אירועים משמחים שיביאו אושר ללבך . אחו צחיח מנבא תחושה אבודה וצער על אובדן חבר . אם חלמת שאיבדת את הדרך באחו צחיח, זה מנבא מזל אומלל ועצוב ….

…חתלתול אם אישה חולמת על חתלתול שמן ולבן, זה מנבא כי תרגול ערמומי תנוהל נגדה, וככל הנראה תוביל להתמוטטותה, אך תחושתה וחוכמתה יתגברו על נזק הסיבוכים המבשרים . אם החתלתולים מלוכלכים, צבעוניים או משופשפים, אז הם יהיו הקורבנות של טיפשות וולגריות . אם חלמת על חתלתולים, צרות קטנות ירדפו אחריך ויגרמו לך לאובדן . אלא אם כן תהרוג את החתלתול, אז תתגבר על הצרה הזו . אם אתה רואה נחשים הורגים חתלתולים, אויביך יפגעו בעצמם בזמן שהם מנסים לפגוע בך ….

…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון של נחשים מתפרש עם רכישת כסף עקב שפע הרעל שלה או אישה עשירה, והדרקון פירש כאיש בעל סכנה גדולה, והנחש גובר כוח ….

…הכפר : הידוע מציין את עצמו ואת אנשיו ואת מה שמגיע ממנו וידוע על ידו, מכיוון שהמקום מציין את אנשיו, כמו שאמר הקב~ה : ~ שאל את הכפר ~ , כלומר עמו . אולי הכפר הצביע על משכן העוול, הכפירה, השחיתות, היציאה מהקבוצה וסטייה מקהילת הדעות של תושבי מדינה, ולכן אלוהים אדירים קרא לתפקיד המדכאים בספרו בכפרים . יתכן שזה מתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מתייחס לכפר, כי הערבים מכנים אותו כפר . מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או רואה אותו נהרס ואלה שנמצאים בו נעלמים, או שטף נעלם בו או נשרף באש, ואם זה ידוע, הסמכות עוברת עליו, וזה עשוי להצביע על ארבה , שממה, ענפים, וריבית . ומלא את הנמלה בגג הבית, כמו גם את הפוך מי עשה את זה עם גומחה של נמלים או נחשים, למעט אנשי הכפר עם עוול ותוקפנות, ועל כנסייה או בית מפורסם בזכות חוסר מוסריות, ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא הורג או נלחם כי אלוהים אדירים אומר : ~הם לא נלחמים בכולכם אלא בכפרים מבוצרים . ~ ונאמר שמי שראה שהוא עובר מארץ לכפר, אז הוא היה בוחר עניין נמוך יותר מאשר עניין טוב, או שהוא עשה מעשה טוב שהוא חושב שהוא טוב, או שהוא עשה טוב שהוא חושב הוא רשע, ואז הוא חוזר ממנו, ולא בקביעה, ואם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, זה בא בעקבות הסולטאן, אם הוא יוצא מכפר, אז הוא יימלט מהמצוקה והמנוחה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הוצא אותנו מהכפר הזה את הצורר של בני עמו .~ אם הוא רואה שכפר משגשג נהרס וחוות סרק, אז זה הנחיה או חוסר מזל לבעליו . ואם הוא רואה את זה מלא, אז הוא טובת הדת של אדוניה ….

…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….

…אם הברד ירד מהשמים, זה עדות לעינויי המלך את האנשים, לאובדן כספם ולכאב של חלקם . אם אדם רואה שהשמים גשמים ברד או שלג בזמן אחר מזה, אז המחפש חולה במחלה קלה ונרפא ממנה . אם הוא יראה שהקור נפל מהשמים על גופו, חלק מכספו ייעלם . והקור בזמנו מעיד על הסתלקות הדאגות והניצחון על האויבים והקנאים, משום שבתוכו צינון האדמה שממנו מופיעים נחשים ועקרבים . אם הקור היה יותר מדי, זה קילקל את המקומות ומנע את השביל, והצביע על כך שהמצב נפסק ושנסיעה לא אפשרית . זהו סימן לרוע, ואם אין בו שום נזק, הרי זה טוב ומזונות . ומי שרואה את הקור שנפל על אדמתו, אז זה רחמים מאלוהים אדירים, ואם זה יתקלקל, אז ייסר במקום ההוא . הקור עשוי להתייחס לארבה, ואם הקור פוגע ביבולים ובאנשים, מדובר בקנסות המוטלים על אנשים, או על מחלת אבעבועות שחורות או על אי שפיות, ומי שנושא את הקור במסננת או בבגדים או במה שלא נושא בו מים, ואם הוא עשיר, הרווחים שלו יתמוססו או שכספו ייעלם, ואם יש לו סחורה בים פחד בשבילה, ואם הוא היה עני, כל מה שהוא צריך ולובש הוא לא יישאר איתו, וכלום נותר לחייו ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…אם תראה תאורות מוזרות ודהויות בחלומותיך, תיתקל באכזבה ובכישלון בכל צעד ושעל . והפרצופים המאירים מעידים על עסק לא יציב, בין אם ברמה האישית ובין אם ברמה הרשמית . אם אתה רואה את השמים זורחים עם הירח על כל המוזרות שלו, הכוכבים הלא טבעיים והשמש אדומה או זהובה, אתה יכול לחפש צער בצורתו הגרועה ביותר . מוות, צרות משפחתיות או מרידות לאומיות יתרחשו . אם אתה רואה ילדים בשמיים הבהירים, זה מבשר שתשתלט על הרגשות שלך , כטעות בלתי נסלחת שאתה עלול לבצע בהתקף של רגש הנובע מהזנחת יקירייך . אם אתה רואה דמויות אנושיות או חיות מוארות בשמיים, משמעות הדבר היא כישלון וצרות . העננים השחורים מבשרים על מזל . אם אתה רואה צורות אלה יורדות לכיוון האדמה וגברים יורים בהם ברוביהם, בעיות ומכשולים רבים ייעלמו מול האנרגיות שלך והנחישות שלך לעלות . אם אתה רואה נחשים, או כל זוחל אחר, מואר, אויבים יקיף אותך וישתמשו באמצעים תופתיים כדי להפיל אותך ….

…סיקור : כניסתו לעיר מעידה על מגיפה, אם האנשים נמצאים בחלק ממנה, או שצבעו הוא צבע הדם או החום . וזה עשוי להצביע על כך שהוא נכנס לצבא צבאי בבטיחות או בחברה, אם לא היה לו עושר והאנשים לא היו מפחדים ממנו, אז אם הוא הרס כמה מבתיהם והעביר את כספם ובעלי החיים שלהם, זה אויב שמקנא בהם או בכוח המנסה נגדם, עד כדי הגדלת החזון ועדויות הערנות . חלקם אמרו שהתקפת האויב היא סוערת, והתקפה של האויב היא סוערת . אם הזרם עולה לחנויות, אז זה שיטפון או חיילי שליט לא צודק שתקפו, והזרם הוא אויב נשלט, ואם הוא רואה שהמרזבים זורמים ללא גשם, אז זה דם שנשפך בזה עיירה או יישוב . אם הוא רואה שהוא זרם מגשם ושפך את מימיו, אזי חששות אלה ניכרים מאנשי המקום ההוא, ופוריותה של מדינה שווה למרזבים, ואם המרזבים אינם מוקמים, הרי שהיא מתחת זה . אם המרזב ממוקד באדם, הוא ייסר . אם השביל השוטף מוביל לנהר, אז המלך הוא אויב שלו, והוא מבקש עזרה מאדם שנמלט מרועו . ומי שחושב שהוא שתה את הזרם מביתו, הוא יתייחס לאויב וימנע ממנו לפגוע במשפחתו או במותו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את ההפתעות זורמות בלי גשם, וראיתי אנשים לוקחים ממנו, אז אבן סירין אמר : אל תיקח ממנו . הגברים אמרו : לא עשיתי ולא לקחתי ממנו כלום, אז הוא אמר : עשית טוב, והיה זמן קצר בלבד עד למשפטו של אבן אל-מוחלב ….

…כדור הארץ נמצא בחלום מאצילות האנשים . מי שרואה בביתו כוכבים מאירים, יתאספו איתו מספר שליטים, ואם הוא יראה אותם בביתו ואין להם אור, קבוצה של האצילים תתכנס באסון . ומי שראה כוכב לכת נפל מהשמים למקום, אסון התרחש במקום ההוא באיש של כבוד . כוכבי הלכת נפוצים בקרב הסולטנים, והשגחתם היא החזקה ביותר, בקרב המלומדים הבקיאים ביותר ובקרב פשוטי העם העשירים ביותר . ומי שרואה את מעמדו ככוכבי לכת רבים, יהיו לו צאצאים רבים . ומי שרואה את שבעת כוכבי הלכת, את המכונית, זה מציין את התעשיות, המסחר, המדע והסולטנות . ומי שרואה כוכב לכת בהיר, הוא יקבל הנאה ושמחה ואנשים מובלים אליו . ומי שרואה שכוכבי הלכת יצאו משמים, אז הכסף שלו נעלם אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . אם הוא רואה כוכבי לכת על ראשו, אזי הוא יוזכר ויעלה על עמיתיו . אם הוא יראה שהוא רוכב על כוכב לכת, אז הוא יקבל סמכות, מנדט, כוח, טוב, תועלת ונשיאות . ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגג מעיד על חורבן ביתו כדי שאורם יהיה בתוך הבית, או שזה מעיד על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את כוכבי הלכת, הוא אוכל מכספי אנשים . ומי שבלע את הכוכבים עלול להעליב את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . מי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד ממדענים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים הוא מוות של מלכים, או שזה מעיד על מלחמה . ומי שראה את הכוכבים נופלים ארצה מהשמים, הדבר מעיד על הרס אנשים רבים . וכל מי שראה שכוכבי השמים נפלו, הוא התקרח ושערו נשפך . ומי שרואה את כוכבי הלכת ביום הוא עדות לשערוריות ותהילה . כוכב הבוקר מסמל את חתונת הכלה . וכוכבי הלכת הקטנים עם האור החלש מעידים על עבדים, עבדים ואנשים פשוטים . מי שהופך לכוכב לכת מתעשר . וכוכבי הלכת שמציינים את החורף הם דאגה ועצב, ומעידים על חיי קיץ וטוב ….

…שמשיה אם חלמתם על חופה או להיות מתחת לאחד, זה אומר שחברים מזויפים משפיעים עליכם לקראת דרכים לא רצויות להשיג רווח מובטח . אתה תעשה מה שאתה יכול כדי להגן על מי שנמצא תחת הכנף שלך . שמשיה : מה מצל החלון או כל דבר אחר מפני השמש ….

…והצינור מתגלגל מתחת למשרתת ….

…מרזבים : על הפיות, קרובי המשפחה והעיניים כשהם זורמים מראש הקומה, ואולי הם מעידים על הפרנסה . מי שרואה את מרזבי האנשים זורמים מגשם, והאנשים במצוקה והם, פרנסתם התהפכה ודאגותיהם באו לידי ביטוי, מכיוון שהם מפונים אם הם קורים, ובאשר לריצתם ללא גשם, אז אסור להרדת כסף. ולגבי תנועת הפה והלשון של הגברים, המורד הוא היורד במשהו שאינו נוגע להם, וזרימתו היא דם נוזלי וצוואריו מוכים, ואם זרימתו היא דם, אז זה בטוח יותר בשביל זה . באשר לזרימת מרזבים בבתים או מתחת למיטות למי שמעוניין בילד ובהריון, זה לא בטוח ממנו, כי המים שלו עוברים מהחלקים הפרטיים שלו מלבד המכולה שלו . זה עשוי להצביע על העיניים הגשומות במקום ההוא, כפי שמציין שאר הראייה ….

…צלעות צלעות בחלום הן נשים, מכיוון שהן נוצרו מהצלעות, והצלעות מגנות על מה שהוקף בחלול כמו אוהל ועמודו . אולי הצלעות מעידות על משפחה וקרובי משפחה בגודל ובגיל שונים, והן אינטימיות ואוהבות באותה מידה . הצלעות מעידות על עבודות נסתרות . ומי שרואה את צלעותיו בולטות מתחת לעורו, הוא חושש שייענש. אם הוא גדל בחלום או שיש לו בשר מעובה, זה מעיד על פרנסה וריפוי של מחלות . אם הוא רואה את עצמו בחלום ללא צלעות, הוא איבד בערותו את מי שהצביע עליו ממשפחה, כסף או ילדים, ואולי הוא עשה מעשה שלדעתו היה נכון ולא נכון . אם הוא רואה שהוא אוכל מצלעותיו, הוא הופך לנטל על משפחתו וקרוביו, או שהוא מוכר את עץ ביתו, או את מה שהוא מסתיר מבחינת חום וקור ….

…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….

…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….

…באשר לעזים, אמר אל-קירמני, מי שראה שהוא פגע בעז או במלך שלה, אז הכבשים היו עוברות את המסלול בגלל שהן מתחת לזה, והירח תתפרש בשפה הלא ערבית, והעז. יתפרש בערבית, וזה היה גם בכסף בלעדיו ….

…קסטיג 'הוא ילד בחלום, ומי שיראה שיש סככה במותניו, הוא יהיה אדוק ויתמוך בדת האלוקים הכל יכול . ואם יראה את הקסטיג 'עם בגדים חדשים, יהיה לו בן צדיק . ואם הוא רואה אותו מנותק, אז ילדו ימות . אם הוא רואה את אלקסטיג 'מתחת לבגדים, זה מעיד על שחיתות הדת והעולם ….

…הקרצייה היא אישה בחלום . האישה היא אח, חתן ודוד . והקרצייה לילדה בהריון . ומי שרואה צ'ק במכנסיו, אשתו אסורה לו, והיא תלד בן אם היא בהריון . אם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . אם הוא רואה כאילו הקרציות שלו מנותקות, אז הוא מתעלל באשתו, או נוטש אותה . אם הוא רואה כאילו הקרצייה שלו חיה, אז חתנו הוא האויב שלו . ומי שרואה שהקרצייה שלו היא מדם, אז הוא הורג אדם בגלל אשתו, או עוזר להרוג את אשתו, ונאמר : מי שראה שהוא לבש צ'ק ברשות מכנסיו, בת הייתה נולד לו . והקרצייה היא שמחה לעצובים ועצובה לשמחה ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….