…חזיונות של כמה מלווים : אולי אחד החזונות הבולטים של חזונו של בן לווייתו הגדול עבדאללה בן זייד אל- אנסארי והלגיטימיות של תפילה ופרט של חזון זה בחשבון הבא : ( ב – 1) מוחמד בן עבדאללה בן זייד מאביו אמר : שליח אללה עליו השלום הם עשויים לחצוצרה והורה לבנקוס שהוא חצב , ורטה עבדאללה בן זייד אמר בחלום : ראיתי אדם נושא את זה ת'וואבאאן אחאדרן פעמון , אמרתי לו : הו עבדאללה מוכר פעמון? הוא אמר : מה אתה עושה עם זה? אמרתי : קרא לו לתפילה . הוא אמר : האם אני לא צריך להראות לך יותר טוב מזה? אמרתי : מה זה? הוא אמר : אומר : אללהו אכבר אללהו אכבר אללהו אכבר אללה אכבר . אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים . אני מעיד כי מוחמד הוא שליח האלוהים אני מעיד כי מוחמד הוא שליחו של אלוהים . בוא להתפלל . בוא להתפלל . חי על האיכר . אלוהים גדול , אלוהים גדול , אין אל חוץ מאלוהים . הוא אמר : יצא עבדאללה בן זייד עד שהגיע לשליח אללה עליו השלום וסיפר לו את מה שהוא ראה »הוא אמר : הו שליח אללה, ראיתי אדם נושא את זה תאוואבאן אוחדרן פעמון . . . ספר לו את החדשות . שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: “ חברך ראה את חזונותיו , אז הוא יצא עם בילאל למסגד והשליך אותו אליו וקרא לבילאל , כי הוא . הוא השמיע ממך קול. ~(1) הכוונה בקול ממך היא : חזקה ומסוגלת יותר ממך להצביע , והפנדה היא לאחר שההצבעה חלפה , ואני מעדיף זאת . כדי לחזור אל הסיפור . . עבדאללה בן זייד אמר, אז יצאתי עם בילאל למסגד, וגרמתי לזרוק לו את זה בזמן שהוא קורא לזה . הוא אמר : שמע את עומר בן אל- חטאב נשמע , יצא החוצה, הוא אמר : הו שליח אללה, ואללה ראיתי כמו זה שראה . סוד לוויה זה הרבה של מה שהוא אמר כי : אחמד אלוהים את התהילה ואת כבוד שבח התוכנה כל כך הרבה כפי שהוא בא לי על ידי אל – בשיר של אלוהים Vokrm לו שיש לי בשורה משמחת את הלילות להם עוד שלוש עשה לי באדיבות הגיע ( ב – 2 ) כמו גם חבריו חזיונות דוגמאות מה בא עבדאללה בן עמר, אולי אללה יהיה מרוצה ממנו : האיש החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חזון Oqsa שליחו של אללה, עליו השלום, אמר : הייתי ילד, אזבה צעירה – ולבד בודד לא היה זוג נאמר לו : רווקות ורווקות יום שישי – הוא אמר . . ישנתי ב המסגד אלי הזמן של שליח אללה הוא שאכיר אותו ראיתי בשנת ka n מלכי Okhaddana הם הלכו אותי האש , אם מדינת KTI היטב ואם אתה צריך שתי קרנות Kqrna היטב ואת המשמעות של זה : מאות שנים את היבטי הבאר הבונים מהאבנים המונחות על הגרדום שהסליל מחובר אליו , ובדרך כלל לכל באר יש שתי קרניים , ואנחנו חוזרים לחדית '. אמר אבן עומר : ואם יש לו שתי קרניים כמו שתי הבארות, ואם יש בו אנשים שאני מכיר, אמרתי : אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מחפש מקלט באלוהים מהאש . הוא אמר : ואז פגש אותם מלך, אז הוא אמר לי : לא הרסת, כך שאין פחד עליך או נזק . הסיפור שלה על חפסה . וקשתא שליח אללה עליו השלום אמר הנביא עליו השלום : כן מאן עבדאללה אם הוא התפלל בלילה . סאלם אמר : עבדאללה היה אז לא לישון בלילה פרט קטן ( מוסכם , ואת המילה לשלום ). בשנת הרומן בוכרי : אמר : אמרתי לעצמי : אם אתה טוב לראות מה ראיתי כאלה , כשהוא כרע בלילה אמרתי : אוי אלוהים, אם אתה יודע ב Varney ראייה טובה . . . שיחה מוסכמת ומילה של קיטור . (2) דוגמאות קצרות אלו לחלק מחזיונותיו של שליח אללה ומיטב הבריאה אחריו והם בני לוויה E ובפומבי לאחר מצגת קצרה זו , אנו פונים לחלקי החזונות עליהם נדבר בפרק החלק הבא של הספר הזה . _______________________________________________________ (1 ) מסופר על ידי אבן Majah ב סונן שלו הספר הנייד , ו המילה , את הדלת של התחילה הניידת – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר של דלת תפילה מה בא להתחיל נייד – אופ אבו דאוד ב דלת סידורי תפילה : כמה ניידים – התייחסות קודמת – והיא נכללה על ידי אחמד בראשית המוסנאד אל מדני, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, החדית של עבדאללה בן זייד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וזה היה נכלל על ידי אל-דרמי בספר התפילות, פרק על תחילת הקריאה לתפילה – התייחסות קודמת -. (2) ראה פתח אל-בארי (12/418) – התייחסות קודמת – ואל-Nawawi עליי Sharh המוסלמי Sahih (38/16) – קודמת התייחסות ** מצוטט מד~ר פהד אל-Osaimi…
חולם על נחשים מסתחררים לפני הדלת
(78 פירושים ומשמעויות של חלומות על נחשים מסתחררים לפני הדלת)ומי שרואה שהוא פגע במקש או במפתחות, אז הוא פוגע בכוח או בכסף ובמזל כמו במפתח, ואם האישה תראה שנזרק לה מפתח, אז היא תתחתן עם גבר, וכל מי רואה שהוא פתח דלת עם מפתח ופותח לו, ואז הוא קורא לתחנון שיענה לו או שהוא יתברך בצדקות ובטוב בדתו ובעולמו, או שהוא יקבל את בקשתו שהוא יבקש אם הוא ראה שקשה לו לפתוח את הדלת, הוא לא הגיע למה שהוא מבקש עד שפתח אותה, ואם הוא ראה שהוא סגר דלת חדשה, אז הוא יתחתן עם אשה צדקנית, ואם הוא ראה שהוא פתח אותה, הוא יעזוב אותה, ואם הוא ראה שהוא סגר דלת ישנה, הוא יעזוב את אשתו, ואם הוא ראה שהוא פתח אותה, הוא היה מאושר איתה ומי שראה את זה הוא סגר את נעילה או נעילה התחתן עם אישה
…מתקני בית : מטבח : כיריים . אל-מובארז : אישה, אם היא מרווחת, נקייה וללא ריח ברור, אז אשתו היא מטופחת, נקייה, טובה, צייתנית ופחות מסריחה, בנויה היטב . ואם הוא צר ומלא תירוץ, ובעליו לא יכול למצוא מקום לשבת בו, הרי זה לא צייתני . אם הוא מריח רקוב, הוא איטי ומפורסם בסלט . ועומק הניהול והמבוסס שלה בענייניו . ואם היה מסתכל עליה וראה בה דם, אז אשתו הייתה באה כשהיא מסתתרת למחזור, ואם הוא רואה אותה מלאת היטב, עליו לנהל את זה ולמנוע ממנה לבזבז הרבה עבור האיש מחשש בזבזנות, ואם הוא רואה בידו עץ הוא נע איתו בבאר, אז בביתו יש אישה גרושה . אם הבאר מלאה, הוא לא חושש מיד, כי אשתו בהריון . ומי שרואה שמכניסים אותו למנוחה, הוא זומם איתו, ואם הדלת שלו נסגרת עליו, הוא ימות . זה הוזכר בתחילת הפרק על אל-קוניף ואל-מובארז שמספיק ….
…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…מי שסוגר דלת : מתחתן עם אישה . ואם הדלת היא מברזל, היא הכי טובה ומברכת ….
…המפתח הוא בחלום, אספקה, סיוע או פתיחת דלת לידע . המפתחות עשויים להתייחס לילדים, מרגלים, בנים או בעלים לנשים . אולי המפתחות הצביעו על מודעות למה שהוא מקווה מהאלוהים הכלום הנעלם . לראות את המפתחות לבעלי תפקידים זו מדינה והמלכים הם חקלאים, והמפתח הוא ניצחון על האויב, כי אלוהים אדירים אומר : ( נצחון וכיבוש אלוהים בקרוב ). ומי שרואה בידו מפתח ללא שיניים, הוא ידכא את היתום . ומי שיראה בידו את המפתח לגן עדן, הוא יקבל סגפנות וידע, או ימצא אוצר או כסף מותר . המקש מציין שיחה שנענתה . מי שראה בידו מפתחות רבים זכה לסמכות רבה . המפתחות הם הארוניות כי הם נפתחים . המפתח מוסבר על ידי חג'ג ' . והמפתח עשוי מברזל, איש עם מזל טוב וסכנה . ומי שרואה שהוא פתח דלת או מנעול, אז הוא מנצח את אויביו, ומי שיפתח אותו במפתח ישיג את מבוקשו בעזרת אלוהים אדירים, ואם יפתח אותו בלי מפתח הוא ינצח בצורך שלו בתפילה, צדקה או תחנונים של הוריו עבורו . ומי שרואה שהוא לקח מפתח, הוא יכה אוצר או כסף מהקרקע . ואם הוא הבעלים של כסף, אז לאלוהים אדירים יש זכות לכספו, אז שהוא ירא את אלוהים ויחריג את זכותו מכספו . ואם בידו היו המפתחות של הכעבה, אז הוא הפך לסולטאן גדול . מי שראה שקשה לו לפתוח את הדלת לא הגיע למה שהוא מבקש . ואולי המפתח הצביע על כניסת המתים לבדידותו . והמפתח לעיר ולעליה או לבעליה . אולי המפתח מתייחס לעולם לאיזה ידע נפתח לו ….
…המסגד מציין בחלום את המלך בגלל עיסוקו בענייני דת, והשליט המפריד בין המקרה לאסור, והשוק בו אנשים מתכוונים להרוויח, וכל אדם יוצא ממנו ברווח המבוסס על גורלו ועבודתו . וזה מציין את כל אלה שיש לציית להם מאב, מורה, מנומס ומדען . ומעיד על צדק למי שנכנס לתוכו בחלום שעוול . ומציין את הקוראן הקדוש עבור המספר הגדול שבו . זה מציין את בית הקברות, שהוא מקום של יראת כבוד, כביסה, בושם, שתיקה, ופונה לכיוון הצ'יבלה . וזה מצביע על מה שמשמש את האויבים כמגנה לביטחון מפני פחד . גגות המסגד הם רכושו של המלך ושל מי שמכיר את תנאיו . וראש העיר, המדינה הבכירה ונסיכיה . ולהגביל אותו ברוחב הצדק והמלומדים הנמצאים בצייתנותו . ודלתותיו מכוסות . המינרט שלו הוא סגנו או הבעלים של החדשות שלו . ואם הוא מציין את השליט, אז עמודיו בזמניו, מנורותיו, היתרונות של זמנו והלכות משפטו, והגבלתו לפשט פסיקותיו או מה שהוא מטיל עליהם מן המדעים, ותקרתו היא שלו ספרים המכסים אותו ומתייחסים אליהם, והצריח שלו הוא זה שאוסף אנשים על מה שהוא נותן להם מהכשרון, והדוכן של העבד, והמיהרב של אשתו, או מה שמעיד על מזונות. המותר, המגדלור הוא השר והאימאם, ואולי המגדלור מציין את המואזין שלו, הקוראן הוא הקורא שלו, הדוכן הוא דרשתו, הדלת בשערו, והאוצר על מנורותיו ומברשותיו . באשר למסגד שמלכי האיסלאם נושאים במסעותיהם ומקיימים את התפילות החגיגיות ודברים אחרים, הדבר מעיד על כינונה של הדת, על עליונותה של דבר המוסלמים, על הניצחון על אויביהם, ופסיקתו על פרשנות היא הכלל של מה שהם מקימים מהמסדרונות הלגיטימיים שמבטאים את הטירות . ומסגד מדינה מציין את אנשיה, ראשיה, ראשיה, תחתונה ואדוניה, אנשי הזיכרון, הסנדק של אימאם העם, דוכן סמכותם או מטיפן, ופנסיו הם העם. של ידע, חסד, ג'יהאד ואפוטרופסות בצלעות. הדרכה ובעקבות הנחייתו וביצוע פקודותיו, ומאמין בתחנייתו, ובאשר לדלתותיה עובדים, מזכירים ובעלי משטרה ….
…מי שרואה מישהו עם עמדה דתית, זה טוב, ברכה וברכה, ואם הוא אחד מבעלי המשרות העולמיות, אזי עלייה בפרנסה וחידוש של משהו ונאמר שהוא התחיל במשימה חשובה. זה הונפק מהם מטאטא, ואם זה יונפק, אז זה לא ראוי לשבח והצהרתו תגיע, והרובבדריה היא אומץ, תעוזה, דיבורים, שקרים, שחיתות ופילוסופיה, כמו גם עובדי האורווה , ולגבי שתי הפרצופים, או בשורה או פורענות, וגם המודרדארה והקלנארה, אין טוב או טוב, ונאמר שהבגדים טמאים. החזון של קבוצת המטבח הוא הרבה מילים שנופלות ומתעייפות בחיפוש פרנסה, ושותי מים הם דת, אדיקות, פוריות ועשויים לעשות עבודה טובה. אשר לשומרי הסף, מי שרואה שהוא הפך לשומר סף ולא בודק את הדלת, הוא ממלא את צרכיו שלו, ואלוהים יודע את הדבר הנכון ….
סוראט פטר מעיד על ניצחון על אויבים, או מעיד על הנאת האל הכל יכול ועל סליחת המלאכים על מי שיש לו חזון, או שקשור לציות לאלוהים הכל יכול, או פותח בפניו את הדלת לפרנסה
…ירוק : הקב~ה אמר : ( עליהם לבוש ירקות סונדוס ואסטברק ) זכויות AL 21 – פירושו אושר וכסף טוב ( סנבלט ושבעה ירקות ואיבאסאט אחרים ) סורה יוסף 46. פירושו שגשוג הגיע בראיון עם עבדאללה בן סלאם מימין בתוך הדלת של הירוקים בתוך הירוק חלום גן ילדים ( ראיתי כאילו מוט הוצב באחו ירוק …) – כלומר אושר, ומזל טוב ועבודה טובה…
…בד קרפ אם חלמת על בד קרפ שתלוי על הדלת, המשמעות היא שתשמע מוות פתאומי של קרוב משפחה או חבר . אם אתה רואה מישהו לובש בד קרפ זה מעיד על צער, יותר ממוות, שיפגע בך . לחלום זה יש סימן רע לעסקים ולמסחר . עבור צעירים זה כולל הבדלים והפרדה של יקיריהם ….
…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….
…מי שרואה שהוא חופר בארץ, שיביט אל הדלת ההיא וימצא את אשר ראה כי הזכרנו את הארץ ואת מה שקשור אליה, ולגבי המילוי, היא נמצאת למעלה, והאזכור למילוי קברים וחפירה בפרקיה ובשעריה כבר הוזכרו, ובאשר למילוי של מה שמוזכר כאן מהסוגים השונים, זה חזרה למשהו, ונאמר חפירה היא נסיעה והמילוי החוזר הוא בית מגורים, ואין טוב במי שרואה את המילוי אם הוא חלש או חולה ….
…האם יש הבדל בין ראיית לילה לראיית יום? שאלה זו טובה בגלל מספרם הגדול של השואלים אודותיה, ושפע האשליות והטעויות הנובעות מחוסר הידע בה, כך שלעתים קרובות אתה שומע מכאן או מכאן נוסחה שחוזרת על עצמה. ראיתי אחרי תפילת פאג'ר כאילו המשפט הזה רוצה שהיא תעלה את מפלס החזון שלו, כמו שהאדית טובה לאחרים טובה לעצמה. עבור אחרים, הסהיח מתממש למען עצמו, והאמת היא שזה לא נכון, ולכן חזון היום או חזון הכישוף אינם שונים מאחרים, והוכח שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, ראו חזיונות ביום וראו חזיונות בלילה וסיפרו להם וסיפרו להם על פירושם, ולעתים קרובות החדית ', תפילת האל ושלום עליו, הוצא באומרו : (( בזמן שהייתי ישן אתמול … או שהראיתי כאלה וכאלה הלילה …)) זה מובן ממנו בלילה, והוא לעתים קרובות ישן בביתו או בבית של אחד המלווים ביום, ואז הוא ראה חזון, כמו חזונותיו כאשר הוא ישן בבית עובדה בן אלסמית עם אום הרם בינת מלחן, כשראה אותה עם מי שפולש בדרך אלוהים ואמר : אני מתפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם , והוא אמר : (( אתה בין הראשונים )) וזמן השינה שלו היה ביום, ובוכרי התייחס אליו בסאחי ח : הדלת של מי שביקר עם ואמר להם . כלומר, אחד מאלה שאמרו שהוא ישן בצהריים (אל- מו'ג'אם אל מוחיט – עמ ' 771) אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון יום הוא כמו חזון לילה . אבן חג'אר היה זכאי באל-פת : פרק : ראיית הלילה, והוא הזכיר מיד אחריו פרק : ראיית היום, כך שאין הבדל מבחינת זמן, יום או לילה, והוא לא נחשב, וזה נאמר : יש הבדל ביניהם ובין חזון הכישוף הוא פרשנות מדויקת ומהירה יותר, במיוחד כששחר שחר והוא הגיע במוסנד דרך אבו סעיד אל-חודרי עם שרשרת העברה : (( הכי ראייה כנה היא דרך הצער )) , וזה מצביע על מהירות הפרשנות והנשירה , לא על האמת, ואלוהים יודע הכי טוב . כאן מדווח שכמה נהגי מכוניות ובחומרת עייפותם עשויים להירגע בכמה רמזורים, ובפרק זמן קצר זה הם עשויים לראות את החזון הכנה….