…אם הוא רואה סוחר כאילו הוא קד, הוא מאבד את סחרו . אם האיש רואה שהוא תלוי בראש מורכן, חייו ארוכים במאמץ ונזיפה, בגלל סיפורם של הרוט ומרוט, ואם הוא רואה כאילו ראשו מורכן במלואו, אז הוא חטא ואנחנו מתחרטים על זה וחוזרים על זה בתשובה . מקורו של חזון זה מעיד על אריכות ימים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ וכל מי שנחיה נחזור לבריאה .~…
חולם על נחש ראש נחושת
(90 פירושים ומשמעויות של חלומות על נחש ראש נחושת)…ונאמר שאיש בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר : שליח אלוהים, ראיתי את ראשי חתוך, כאילו אני מסתכל עליו באחת מעיני . אז הוא חייך, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : על מי מהם הסתכלת : אז מה אלוהים רצה שיימשך? ואז הוא מת, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . והביט אליו ללכת בעקבות הסונה, וראש האימאם . אבן מרי ראתה שישים נערות עבדים נכנסות לביתו, ובידי כל משרתת כלי, עם ראשו של אדם מכובס ומסורק עליו, כאילו הוא אומר ואומר : ~ ושום בן אנוש לא יכול היה לדבר אליו אלא על ידי התגלות או מאחורי רעלה . ~ הוא סיפר על חזונו, ונאמר לו שהחליף עולה לרגל אליך, וכי תקבל שישים אלף דינרים, וכך היה ….
…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….
…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….
…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….
…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….
…אולי הספינה ציינה את המסגד, את השוק או את נאמנותם של בני הבית, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מכיוון שהם ספינות הגאולה . הספינה מציינת את הטברנה שכן היא מציינת את האדם עצמו או את בטיחות האויבים ואת עושר העניים . אם הספינה טבעה בים, זו הייתה עדות שהוא אחד מאנשי האש. אם הספינה שלו הפכה לברזל או נחושת, זה מעיד על אורך החיים של מי הצביעו עליו, ואם חלק ממנו הפך לברזל או לחלק ממנו, אז נכלל החשד במי שהספינה ציינה . אם היה רואה שהוא אכל את הספינה או בלע אותה, היה אוכל את מחירו . אם הוא ראה שהספינה אמרה לו מוצדק, הוא מצביע על כך שהוא יקבל חוכמה ממי שבורים . לראות את תיבת נח, עליו השלום, מעיד על השמחה, התענוגות והגשם של הגשם, לא שהם לא צודקים, זה מעיד על בצורת ואומללות . ארון נח, עליו השלום, מעיד על הקלה במצוקה, בטיחות מטביעה למטיילים בים או נישואים לרווקים, עמדה מכובדת וניצחון על אויבים . אולי הספינה ציינה את המסגד, את השוק או את נאמנותם של בני הבית, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מכיוון שהם ספינות הגאולה . הספינה מציינת את הטברנה שכן היא מציינת את האדם עצמו או את בטיחות האויבים ואת עושר העניים . אם הספינה טבעה בים, זו הייתה עדות שהוא אחד מאנשי האש. אם הספינה שלו הפכה לברזל או נחושת, זה מעיד על אורך החיים של מי הצביעו עליו, ואם חלק ממנו הפך לברזל או לחלק ממנו, אז נכלל החשד במי שהספינה ציינה . אם היה רואה שהוא אכל את הספינה או בלע אותה, היה אוכל את מחירו . אם הוא ראה שהספינה אמרה לו מוצדק, הוא מצביע על כך שהוא יקבל חוכמה ממי שבורים . לראות את תיבת נח, עליו השלום, מעיד על השמחה, התענוגות והגשם של הגשם, לא שהם לא צודקים, זה מעיד על בצורת וסבל . ארון נח, עליו השלום, מעיד על הקלה במצוקה, בטיחות מטביעה למטיילים בים או נישואים לרווקים, עמדה מכובדת וניצחון על אויבים ….
…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….
…ומי שרואה בידו ברזל, נחושת, זהב, כסף או מסמרים דומים, עצם או עץ ומציב אותו במקום, אז הוא מציין שתי דרכים להתחתן עם אישה או להכיר חבר ….
…מי שרואה שהוא התאסלם לאחת הדתות הכוזבות, אז הוא מבצע חטאים, ונאמרו השפלה ובוז, ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא מתפתה עם הסולטאן, ואם האש היא רדום ואז הוא מחפש כסף אסור ומי שרואה שהוא סוגד לאליל עץ, ואז הוא ניגש לאיש שקר לאדם רשע. כסף, זה מגיע לאישה במשהו שאינו מתאים, ואם זה מזהב, הוא ניגש למשהו שהוא שונא, וזה יזיק לו מכך, ואם זה של נחושת, ברזל, עופרת או משהו כזה ככה, אז הוא ניגש לבקשת העולם, ואם זה מאבן, אז הוא מתקרב לאיש קשה לב. מכלי חרס וכדומה, זה מתקרב למי שאין לו שום תועלת. ובמשפט, ראיית אלילים אינה ראויה לשבח…
…הצנצנת היא בחלום עובד שכיר צבוע, שמקבל כסף ומופקד עליו . שתיית מים מהצנצנת היא כסף מותר וחיים טובים. אם מישהו רואה שהוא שתה מחצית ממימיו, מחצית מחייו נגמרו . אם הוא רואה ששתה הכל בצנצנת, נגמר לו כל חייו, כמו גם בכל הכלים האחרים . ומי שרואה שיש לו צנצנת מים על כף היד, והיא נופלת ונשברת ונשארת מים, אז אשתו בהריון, נפטרת, והילד נשאר .. ונאמר : הצנצנת היא אישה, א משרת, או עבד . אם הצנצנת מלאה בשמן, דבש או חלב, זה מציין את המחסן או את השקית, כמו גם את כלי החרס האחרים מהקלחים והמחבתות ובתוכה . לראות את הצנצנת מציין את החיה או את האישה החרוצה והמתאמץ, אלא אם כן היא נחושת, אז זה מציין מי היא הייתה בקליבר גבוה . צנצנת היין מעידה על אישה במחזור ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה כרסום אבן של ברזל או נחושת, זה מעיד על יריבות עזה, ואם זה מקזז, זה בגלל נשים .~…
…מטבע אם אתה חולם על זהב, המשמעות היא התאוששות גדולה ואושר רב הנובע מאזרחים יפים וטיולים בים . מטבע כסף הוא ג'ינקס בחלום . חילוקי דעות יתעוררו במשפחות הקדומות ביותר . אם ילדה חולמת שארוסה נותן לה מטבע כסף זה מעיד שהוא ידחה אותה . מטבעות נחושת פירושן ייאוש ועומס פיזי . מטבעות ניקל כוללים מעשה בעל אופי מיניאלי שיתפתח על ידך . אם מטבעות כסף היו הכסף האידיאלי שלך, נקי ומבריק או נראה בבירור ברכוש שלך, אז החלום יהיה טוב ….
…ומי שחושב שראש המינרט הוא של נחושת ודמותו, אז זה מעיד על דיכוי הסמכות, ואם זה מכסף או זהב, אז זה סמכות לא צודקת ויש לו אדיבות, ואם זה מעץ, אז זהו שקרן בוגדני שאין לו שום אמירה או החלטה, ונאמר שאם המינרט עשוי אבן, הרי זה סמכות. של חלב הוא זה שתופס את מקומו, גם אם הוא מעץ, זרחני ….
…ונאמר שאם גבר יראה שרשרת בשנתו, כאילו יש לו שרשרת על צווארו, אז הוא יתחתן עם אשה עם נימוסים רעים, ואם השרוול הוא מכסף, יהיה קשה ל נשים, ואם זה זהב, אז זה מצביע על כך שנזק התרחש בגלל כסף, ואם זה של נחושת, אז זה קרה בגלל הרכוש והרכוש. אם הוא עשוי מפח, הנזק הוא מבחינת הרווחים והפרנסה, ואם העץ עשוי עץ, הוא פחות ממה שהוזכר באזיקים הקודמים . נאמר מי שראה זאת, הוא אמון על אמון ואינו מבצע זאת ….
…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….
…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….
…המצח בחלום היא נוכחותו של האיש בעם וביצוע פקודתו . אם הוא רואה בו פגם משבר או ממשהו אחר, הרי שזו ירידה ביוקרתו, ביוקרתו וביעילות הפקודה שלו . אם מישהו יראה בזה יותר, או פחות, או יותר, ייוולד לו בן שישרור בביתו . ומי שרואה שמצחו עשוי ברזל, נחושת או אבן, זה ראוי לשבח למשטרה ולנהג . ומי שרואה חזית צרה אחרת שהיא צרה ממה שהייתה בעבר, המוסר של אותו אדם החמיר לאחר טובתה, ואם הוא רואה אותה רחבה יותר ממה שהיה, האדם הופך לטיפש לאחר התבונה, ובור לאחר הידיעה . אולי החזית סימנה קמצנות ונדיבות . אם הוא רואה את מצחו מושחר, הדבר מעיד על קמצנות ושולל את זכויותיו של האל הכל יכול . חזית טובה ואורה הם עדות לבזבוזים וניחומים . ואולי המצח מציין על מה שאדם משתטח, כגון שטיח או אחרת, ואם הוא עשוי מברזל או אבן, הדבר מעיד על חריצות בתפילה או בגסות רוח . ומי שרואה פצע או פצע במצחו, הרי הוא מוגזם בתפילתו, או מי שאינו משלים בו השתטחות ….
…אפס ונחושת : כסף מצד נוצרים ויהודים, מי שרואה שזה נמס אפס, הוא מסתכסך בענייני סחורות עולמיות, וגם מציין מילים רעות ודועכות, ומי שרואה בידו משהו מזה, שייזהר של אנשים שישיבו אותו, ואלוהים אדירים אומר : ~ מגופיו קישוטי עגל שעושים ~ זה לא היה זהב או כסף, אבל זה היה ארד . ומי שרואה אפס או נחושת, הוא ישליך שקר, שקר או עלבון ….
…ומי שרואה שהוא מכניס את האספקה בנדוניה בעט, אז הוא מציין שהילדים השיגו זנות, ואם הטבעת מזהב והיא נשברה, אז הוא מציין שהוא חושב ואם זה מכסף אז הוא מתחתן עם אישה או קונה משרתת, ואם זה אפס, זה מעיד על התועלת ואם זה מברזל זה מציין את כוחו בעניינים, ואם זה של נחושת, זה מצביע על כך שיש הוא מעט טוב, ואם הוא מעץ, זה מעיד על סכסוכים ….
…המנה היא בחלום עבדת או משרתת, אז מי שרואה שהוא משתמש בקערת נחושת, אז הוא קונה עוזרת מהטורק, אם זה מכסף, אז העבדה היא רומאית יפה, ואם זה מזכוכית, ואז המשרתת היא אישה לבנה, ואם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת שהוא לא יכול לשאת את המזונות שמוציאה באופן לא רצוני, ואם זה עשוי מזכוכית, אז היא חופשית להתחתן אותה ותשמח מזה . השולחן הוא תהילה, עידון, פרנסה וכסף . ראה גם אבל ….
…החזית : כבודו של האדם ויוקרתו, והפגם הוא ירידה ביוקרה וביוקרה . והגידול בו אם לא היית מדבר, היה צורך שהוא ייוולד עם בן שישלוט בביתו . נאמר שמי שרואה את מצחו מברזל, נחושת או אבן, מוגן על ידי המצב או השוק . ולמי שמנהל את פרנסתו מחיטה, וכל השאר, חזון זה שונא אותם לעם ….
…חוט הוא בחלום אדם שמראה את ברכתו לשכניו ולכל האנשים . לראות חוט מציין את האישה, את הכיסוי שלה ואת גילוח הכסף והמכשירים שלה, או את משפחתה וילדיה, אם זה נחושת, ואם זה מחימר, זה עשוי להצביע על האישה המסכנה . אולי החוט הצביע על סיום העניינים והסתרת סודות . וזה עשוי להצביע על אישה שממהרת להיכנס להריון ולהפיל . אולי זה הצביע על המשרתת ועל החיה או על נסיעות ….
…באשר לירך : שבט האיש, ואם הוא רואה שירכו נותקה ונשברה, הרי שהוא מתנכר לעמו ולשבטו, עד שמותו יהיה בזר, כי אם הירך נחתכת וזה אכן קורה לא מכריח את בעליו ואינו מחלים, ואז הוא בכלל לא חוזר לעמו . מי שרואה שירכיו נחושת, אז השבט שלו יהיה נועז לחטאים . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את הירכיים שלי אדומות ועליהם שיער מנבט, והוריתי לאדם להסתפר . הוא אמר : אתה אדם שאתה חייב חוב שאדם מקרוביך משלם עבורך ….
…ומי שרואה שיש לו חרב ברזל או נחושת חלולה, אז הוא לא מחמוד ….
…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….