…ומי שרואה שהוא בונה בית מרחץ, אז הוא בונה עם אישה, ומי שרואה שהוא נכנס לשירותים, הוא ייפגע מדאגה, עצב או כעס, כמו חום האמבטיה, ועונשו הוא טוב כל עוד הוא לא שוטף במים חמים. אם הוא מתרחץ לפי זה, הדאגה והעצב עשויים להיות חזקים יותר. חדר האמבטיה או כל דבר אחר עם מים קרים, משום שהוא הותיר אותו מכל דאגה, ייסורים ומחלות, ומי שראה שבגדיו נגנבים בחדר האמבטיה, הוא התמודד עם אדם עם הסולטאן….

…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….

…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….

…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי הזמר מתפרש בשלושה אופנים: מלומד, איש חכם או זכר. שירה בשוק לעשירים היא אקספוזיציה, עבור העניים פטירת התבונה, ושירה בחדר האמבטיה היא דיבור מעורפל, ושירה במקור מעידה על תוקף וסכסוך ….

…באשר לשירה, אם זה קול טוב, זה מעיד על סחר רווחי, ואם זה לא קול טוב, אז זה מסחר מאבד. חלקם אמרו ששירה בשוק לעשירים היא אקספוזיציה, ועבור העניים אובדן התודעה, ושירה בחדר האמבטיה מואשמת בדיבור וכל מי שרואה שהוא שר במקום יש שקרים או הטעיה המפרידים יקירים…

…ומי שרואה ילד קורא, זו חפות של הוריו משקרים ושתי בגידות, לסיפור ישו עליו השלום . והאדהאן בחדר האמבטיה אינו משבח דת או עולם, ונאמר שהוא מוביל . אם האוזן נמצאת בבית החם, היא תחמם קדחת דוהה . אם אוזן נמצאת בבית הקר, היא מחממת קדחת חמה, ומי שאוזן נמצאת בפתח סולטן, הוא באמת אומר ….

…שליט הוא מי שרואה בחלומותיו איכות טובה, מגיע למה שהוא רוצה מהם, או מנחה אותם לבגרות . אולי השליט מתייחס לחבר ולמהנדס, לחברות ולפגישה, והשליט מציין בפני החייט והכוסות רוח, כך שאם השליט שומע ראיות בחלום מטורף או מטורף או טיפש, או מטאטא לטאטא את הדרכים, או קמח מנפה דקל, או אשפה בוערת בחדר האמבטיה, או תושב ביונים משרת אנשים, או שירת קוואל, או רקדנית רוקדת .. זה היה עדות לקבלתו של שוחד והנטייה להעדיף בעלי מטרות מושחתות . ואולי השליט ציין את האם, האדונים והמנומסים . ואם הצעיר המיוחד רואה שהוא הפך לשליט, התנהגותו מותרת והוא נחשב למבוגר ….

…החדר בחלום מעיד על ביטחון מפני פחד, כי אלוהים אדירים אומר : ( והם בטוחים בחדרים ) , ואם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי, יש לו בן או ילדה שפחה מעל שלו. אשתו . החדר הוא אישה בתום לב . ומי שרואה את זה מרחוק, זה התרוממות רוח, חיוב ושמחה, ואם זה מחימר, זה רוממות בהנאה ובדת . ואם היה עולה לחדר לא ידוע ופחד מביטחון, ואם הוא היה חולה, הוא יהפוך לגן עדן, אחרת היה מגיע לגובה ומנחה את עמו בסמכות, בידע או בדמיון . ומי שראה שהוא נמצא בחדר חדש והוא עני, הוא התעשר, ואם הוא היה עשיר, הוא נפגע מכספו . אם הוא ראה שהוא בחדר ישן והוא אדם עני, הוא פשט את הרגל, ואם הוא היה עשיר, אז הוא התעשר . ומי שרואה שהוא בונה חדר, הוא יתחתן עם אישה ….

…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….

…מסגדים : המסגד מציין את העולם הבא מכיוון שהוא מחפש בו, בדיוק כמו שמזבל האשפה מציין את העולם, והוא מציין את הכעבה מכיוון שהוא בית אלוהים, והוא מציין את המקומות המשלבים רוח, תועלת, תגמול ועזרה , כמו בית השליט, מעגל הזיכרון, העונה, הריבאט, שדה המלחמה והשוק מכיוון שהוא שוק להבא . ואז כל מסגד מציין את דרכו בגודלו, בתהילתו ובמהותו . מי שבונה מסגד בחלום, ואם הוא ראוי למערכת המשפט, הוא ישיג אותו, וכמו כן אם זה נושא הפתווה והוא עשוי לציין בעולם עבודת סיווג שימושית, ובעיתונים ל קוראן שהוא כותב, וברווקות על נישואין ונישואין, ולתלמידי הכסף והעולם על בניין שהוא בונה עליו התשואות והיתרונות שנמשכים. כמו חדר האמבטיה, המלון, החנות, התנור, הספינה וכדומה, בגלל התגמול הנוכחי במסגד עם שפע הרווחים בו בתפילת הקהילה, ואנשים מגיעים אליו מכל עבר, ו הזן אותו ללא אישור . ומי שהתעורר בהשפיע על העולם ועל כספו, או שהשפיע על חייו שלאחר המוות בדחיפותו, הפתגמים הזוכים חזרו לרווחים וההטבות שבעולם הזה עבורו, או לעתיד ולתגמול בעתיד שהוא דרישתו בהתעוררותו . באשר למי שהורס מסגד, הוא יוצא נגד מי שבנה אותו, והוא עשוי להסיק את וולגריות מצבו על ידי מי שבונה אותו במקומו או גורם לו לקרות במקומו לאחר הריסתו, אז אם הוא בונה חנות שהוא מעדיף את העולם על פני הבאים, ואם הוא בונה אמבטיה, חובו מושחת בגלל אישה, ואם הוא חופר בור במקומו, הוא חוטא למי שהוא הונאה כפייתית, או עבור למען קבוצה שהפרידה בינו לבין ידע, טוב ומעשים, או למען שליט שפיטר אותו, או צדיק שהרג אותו, או מקום בו הייתה לו חופשה או נישואין חוזים, הוא השחית ו ביטל אותו . ואם יראה את עצמו נשלל מבגדים במסגד, יופשט מהמתאים לו מסימני המסגד, ואם זה בימי חג'ג ', אז יבצע את חג'ג' ברוך השם, במיוחד אם הוא נותן את הקריאה לתפילה, ואם הוא אשם, הוא יוצא ממה שהוא נמצא בתשובה ובציות, ואם הוא מתפלל בזה על בסיס תשובה וצייתנות. מצב שאינו כיוון כיוון התפילה לנוכח הסערה, משום שהוא מסור לחיפוש העולם בשוק שווקים ובעונה של עונות, בה הוא מקופח ממה שהוא קיווה לו, וב הוא מאבד את כל מה שקנה ​​ומכר בגלל השחתת תפילתו ואובדן עמל . זה עשוי להצביע על השחיתות של מה שנכלל ברשלנותו של האסור והשטף אם הוא מתקיים על ידו .. באשר למסגד הקדוש, זה מעיד על עלייה לרגל למי שמכחיש זאת או נותן אישור, גם אם זה לא נמצא את ימי חג'ג 'עם מהותו בזה והראיות שלו, כי הכעבה שהעלייה לרגל נמצאת בו . זה עשוי לציין את הבית האסור של הסולטאן שרוצה אותו מהכנסתו שהוא בטוח, את בית העולם, את המסגד של מדינה ואת השוק הגדול של עניינים גדולים ואסורים, כמו שוק החליפין והצורפים בגלל המספר הרב של בירורים הנדרשים בה ומה נכנס לאנשיה אסורים, מחסור וחטא, כמו גם כל האסור על ידי מה שיש בה אנושי האפוטרופוס נדרש להימנע מלעשות דברים אסורים, מפני הסגת גבול על בעלי חיים, ומפגיעה בגרימת נזק ….

…החאן : מלון האיש, המציין מה מציין ביתו מבחינת גופו, תפארתו, שמו, זיכרונו, האמבטיה, הכבשן והמועצה השיפוטית שלו . באשר לאלמונים, זה מעיד על נסיעה, כי זה הבית שלהם . ואולי הוא ציין את בית העולם, כי זה בית נסיעות שממנו אנשים מסוימים עוזבים ואחרים יורדים . ואולי הוא ציין את האוסף מכיוון שהוא ביתו של מישהו שנוסע מביתו ויוצא ממולדתו לארץ אחרת, בזמן שהיה שם, עד שהוא משאיר אותו עם חבריו ושותפיו . מי שרואה כאילו הוא נכנס למלון לא ידוע, ימות אם היה חולה או נסע אם זה נכון, או עבר ממקום למקום . באשר למי שיצא מבית מלון למלון ורכב על חיה כשעזב, או שהוא יצא מאמצע זה, הסתכלתי על מצבו, ואם הוא היה חולה הוא יצא בכוחות עצמו, אם הוא היה במסע הוא המשיך ונסע בשמו, וכמו כן אם ראה בן לוויה יורד למלון לא ידוע כרוכבים או שהם גם יצאו ממנו, זו מגיפה של אנשים או חברים, כאמור למעלה . או שהוא יוצא בהבדל בין שני ענייני החברות והתנאים שלהם בערות, ובגללם הידועים, הלא נודעים, צדקתם וסירותיהם ….

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….

…ומסופר שאדם הגיע לג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בדוכן לדבר, והוא אמר, מה הענף שלך? אמרה חדר האמבטיה שלי . והוא אמר, הוא מחפש אותך אל הסולטאן, והוא נצלב, וזה היה כשהוא חצה אותו ….

…בושם אם אתה נושם בושם בחלום, תיתקל באירועים משמחים לפניך . אם אתה מבשם את עצמך ואת בגדיך, זה מנבא שתחפש ותיהנה . אם חלמת שהתעלפת בגלל עוצמת ובושם של הבושם, המשמעות היא שההנאה המוגזמת שלך תשפיע על המודעות שלך וכוחך הנפשי . אם תשפוך בושם על הרצפה תאבד משהו נעים וטעים. אם תשבור בקבוק בושם, הרצונות והרצונות הפרועים שלך יובילו אותך לאסון . אם אתה חולם שאתה מכין בושם ומטפטף אותו, בהצלחה יהיה בעל בריתך בעבודה, ויהיה לך הרמוניה במערכת היחסים שלך עם חברים. אם בחורה חולמת שהיא מריחה את חדר האמבטיה שלה, זה מנבא שהיא תתאהב . אם היא תקבל בושם במתנה מגבר, היא תיכנע לפיתוי ההנאות וזה מסוכן עבורה ….

…ומי שרואה שהוא נגע ונדרש לבצע את האמבטיה, ראייתו פסולה, כי כאמור לעיל, פעולות השטן, ואלוהים אדירים יודע את הדבר הנכון ….

…אומרים שהארכיטקטורה של חדר האמבטיה לא טובה והחורבן שלה נגד זה ….

…ומסופר שאדם הגיע לג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בדוכן לדבר, והוא אמר, מה הענף שלך? אמרה חדר האמבטיה שלי . והוא אמר, הוא מחפש אותך אל הסולטאן, והוא נצלב, וזה היה כשהוא חצה אותו ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…דייג הוא בחלום גבר הנוטה כלפי נשים ומתעתע בבקשתם . הדייג עשוי להתייחס לעבד, לבעל חדר האמבטיה או למורה לספרים . וצייד האריות הוא סולטן גדול שמרמה את הסולטנים . וצייד הפשתן, הבזים והשרצים הוא סמכות גדולה . וצייד ציפורים הוא איש סוחר שמתכנן ומתעתע באצילי האנשים . וצייד המפלצות מתכנן עמים זרים . הדייג אוסף נשים ועבדים . ומראה המאיה מציין את המסמר בגמאא ….

…ומי שראה שהוא נכנס לשירותים ומצא בו משהו שאי אפשר להיכנס אליו ואינו מותר איתו, ואם הסוג שלו מוצא חן בעיניו, אין בו שום דבר פסול, ואם הוא שנוא, אין טוב בו, ונאמר כי פתיחת הגמל או האנרגיה או הדלתות מחדר האמבטיה הם חוסר דאגה ומצוקה, ובאשר לאח, אין זה מהלל בחזון עם מה שהוא עובר דרך השליט הלא צודק אוכל שלא בצדק כסף של אנשים ….

…ותאי האמבטיה הן בנות של אישה ….

…חדר אמבטיה אם אתה רואה ורדים לבנים בחדר האמבטיה וורדים צהובים בקופסה, זה מצביע על כך שמחלה תפריע להנאה, אך שמחות ארוכות טווח יגרמו כתוצאה מתסכול זה . אם בחורה חולמת על חדר אמבטיה, זה מנבא כי נטיותיו מופנות לעיתים קרובות להנאות זולות ומופרכות ….

…ומי שרואה את עירום הנשים שנחשפות בחדר אמבטיה, זה מתפרש בשני אופנים: חוסר חוב וביצוע מעשים אסורים ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא שחה בנהר או בחדר בו, פירושו הוא כפרשנות הים, אך מקומו של המלך יהיה מי שבלעדיו .~…

…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….

ומי שרואה ירח חדש שנולד לו יילוד, ואם הוא רואה אותו, הוא נופל על האדמה, ומלומד מת, או שמלך רואה אותו, אז נלחם, ואם אדם רואה את הסהר בלי אף אחד אחר, הוא מת מוקדם יותר ומי שרואה את הירח בחדר מתחתן עם גבר או אישה והירח המלא ואורו יועילו לאנשים

…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…החדר : מציין גובה והחלפת סודיות בחינם, מכיוון שהחדר עדיף על הבית . וזה מצביע על בטיחותם של הפוחדים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והם בטוחים בחדרים .~ וזה מצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אלה יגמלו את החדר במה שהם היו סבלניים .~ זה גם מציין את המיהרב, כי הערבים קוראים לזה ככה . כל מי שבונה חדר מעל ביתו ורואה את אשתו מכחישה אותו ואת התמרמרות פעולתו, או בוכה בבכי, או כאילו היא לבושה בבגדים, הוא יתחתן עם אשה אחרת, או שיהיה לו נוח, ואם אשתו ריחנית , יפה ומחייך, החדר הוא גידול בחייו העולמיים וגובהו . אם הוא יעלה לחדר לא ידוע, אם הוא מפחד מביטחון, ואם הוא חולה, הוא יהפוך לגן עדן. אחרת, הוא יזכה לגובה, הנאה וגובה . ואם היה לו כינוס שיעקוב אחריו בעלייתו, היה מכהן עליהם בכוח או בדגל, או בחיקוי במהרב . ואם הוא רואה פרישות בחדר, הוא מתחתן עם אישה טובה, נשיאת דינה . אם הוא רואה שניים, שלושה או יותר חדרים, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ואם יראה שהבית העליון נפל על הבית התחתון ואינו פוגע בו, אז יציג לו אותו בהיעדרו . אם יש לו אבק, יש לו כסף . המבט : רואים גבר, אז מי שרואה אותה מרחוק, הוא כובש את אויביו, מקבל את מבוקשו ומעלה אותו בשמחה . אם סוחר יראה זאת, אז הוא יכה ברווח ובמדינה, ותפארתו עולה מעל המקום שהיה והיה . ובניית התחזית היא מהלך בניית התפקיד ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שיראה שהוא לובש סנדלים, הוא ייסע ביבשה .~ ומי שרואה שהוא הולך איתם בחדר הישיבה שלו, הוא נכנס עם אישה, והסוליה השעירה אינה מוכנה, אישה המיוחסת לסוג זה, וסוליית העקב החתוכה היא אישה סטרילית, ונאמר שהוא מתחתן עם אישה ללא חוזה תקף, וייתכן שהיא הייתה בלי. הילדה ממשיכה זמן רב עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות ….

…טיפול בהפרעות שינה : כללי נהלים : . היפטר מהרגלים רעים המשפיעים על השינה , כגון : לאכול יותר מדי לארוחת הערב . . . או לשתות הרבה נוזלים לפני השינה , או לשתות ממריצים כמו תה, קפה, קוקה קולה, שוקולד ועישון . . לא לקחת את הבעיות והחששות הלא פתורים של יום קודם לחדר השינה . . שהאינדיבידואל יתאפיין בתביעת עצמו וביטוי עצמו , ובכנות עם אחרים כדי שלא יישא את עצמו מעבר ליכולתו או ירגיש חרטה, מה שחושף אותו לסיוטים ולחלומות אימתניים בגלל מחשבה על העניינים הללו והטעויות שהתרחשו במהלך יום . . בחירת המיקום המתאים לשינה בצד , והליכה של הנביא בכך היא עניין מועיל ביותר . והתחל לישון בצד ימין ולקרוא כמה אמרות לפני השינה . . טיפול בחדר השינה ולקחת בחשבון שהוא רחוק מרעש ומאור גבוה והופך אותו למקום לישון בו בלבד ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…