נזיר הודי חלום על נזיר הודי מציין פעילות יוצאת דופן ושינויים חריגים בחייך . לחלומות כאלה לפעמים יכולה להיות משמעות עגומה ….

נזיר שרואה עצמו נזיר בחלום הוא הבעלים של כפירה, והוא הלך איתה לקיצוניות . ונאמר : מי שרואה שהוא הפך לנזיר, יהיה לו שבח טוב, אך הוא יתקשה, והוא מלווה בכל העניינים בהשפלה ופחד . וזה מעיד שהוא אפיקורס מטעה ….

…חלק מהצדיקים אמרו שנזיר הוא מנזיר האל, איזה יראת אלוהים, ונאמר כי חזונו של הנזיר מתפרש על ידי אדם ערמומי שמשלה כופר ….

נזיר אם חלמת עליך, פירוש הדבר עצב ובידוד הנגרם מחוסר נאמנות של חברים . ואם אתה עצמך הנזיר, אז תבקש לחקור נושאים קשים . אני אשים לב לדון במצב היום . אם אתה מוצא את עצמך בתא של נזיר, המשמעות היא חוסר אנוכיות כלפי אויבים וחברים כאחד ….

נזיר לראות נזיר בחלום מעיד על מריבות משפחתיות ומסעות לא מוצלחים . אם בחורה רואה נזיר בחלום, המשמעות היא שהיא תחשוף לשמועות ולרכילות . אם אתה חולם שאתה נזיר, אז זה מנבא מחלה ואובדן אישי ….

…אם הוא רואה שהוא הפך לנזיר, אז הוא חדשן שהיה מוגזם בכפירה שלו כי אלוהים אדירים אומר : ~והם המציאו נזירות .~ נאמר כי בעל החזון הזה מחמיר את הפנסיה שלו ומקשה עליו, וכי הוא מלווה בכל העניין בכך ופחד ופחד שאינו מבטל . וזה גם מצביע על כך שמרמה לרמות מחדש, שקורא לחידוש שלו, חלילה . האיש של אל-חסן אל-בסרי ראה אותו כאילו הוא לובש בגד צמר, ובאמצע זה היה חנק, וברגליו היה אזיק, והיה עליו משטח דבש, ואילו הוא עמד על פח אשפה, ובידו היה תוף מכה אותו בזמן שהוא נשען על הכעבה . אז אבן סירין הגיע לזה. אמר : באשר למגן הצמר שלו, הוא עלה עליו, ובאשר לדבש שלו, לאהבתו לקוראן ולפרשנותו לאנשים, ולגבי איפוקו, איתנותו באדיקותו, וכן באשר לעמידתו את פח האשפה, הוא הניח אותו מתחת לרגליו, ובאשר לכוחו, השיזוף הכה אותו והפיץ את חוכמתו בקרב העם. לכעבה, אז פנה לאלוהים הכל יכול…

…מקדש הפגודה אם חלמתם לראות פגודה, זה מנבא שבקרוב תצאו למסע ארוך ורחוק . אם בחורה חולמת שהיא נמצאת בפגודה עם המאהב שלה, זה מנבא שאירועים חשובים רבים יתרחשו לפני שתתחתן איתו . אם היא חולמת שהיא במקדש ריק, הדבר מבשר על הפרדה אפשרית ממאהבה . ~ פגודה : מקדש בודהיסטי .~…

…מי שמדקלם את סוראט נזיר ריזק בכתיבה ובריבוי ….

…הכעבה : אולי זה מצביע על תפילה כי זה הקיבלה של המתפללים, וזה מציין את המסגד ואת המסגד כי זה בית האל, וזה מציין את מי שעוקב אחריו ומונחה על ידי הדרכתו וחזר אל שלו מצווה ואינו סותר אחרים, כגון האיסלאם, הקוראן, הסונה, הקוראן, הסולטאן, השליט, המלומד, האב, האדון, הבעל, האם והאישה, וזה עשוי להצביע על גן עדן. כי זה בית האל . גן העדן הוא הבית שלו והוא יכול להגיע אליו . וזה עשוי להצביע על מה שמסגדים ומסגדים מבחינת עונות השנה, קבוצות, שווקים ושיקום . מי שרואה את הכעבה, את ביתו יחפשו אנשים ויהיה צפוף בדלתו בגלל סולטן שיכול להשיג אותו או ידע שהוא מלמד, או סולטן או נזיר מכובד, בכיר . ואם היה עבד, אז שחרר אותו אדוניו, כי אלוהים אדיר שחרר את ביתו מידי הגבורים . אבל אם הוא בסביבתה או מבצע אחד מהטקסים שלה, אז הוא משרת סולטן, מלומד, מתפלל, או אביו או אמו, או אישה או אדון עם עצה, צדק, עמל ועייפות . ואם ראה שהוא נכנס אליה, הוא יתחתן אם הוא היה רווק, והתאסלם אם הוא לא מאמין, והוא שב לתפילה ולצדק אם הוא לא היה מודע, ולציית להוריו אם הוא לא ציית . אחרת, הוא נכנס לביתו של סולטן, שליט או משפטן לעניין שמוכיח על ידי הגדלת שנתו ותנאיו בערותו, אלא אם כן הוא חושש כשהוא ער, כי הוא בטוח ממי שהוא רוצה . ואם הוא חולה, אז זה מותו וניצחונו, במיוחד אם בחלום הוא נישא אליה בזקן שקט מבלי לדבר או ללבוש בגדים ללא לבוש, אז הוא יעזוב את העולם ויענה לקריאתו של אלוהים אדירים ולהוביל, ברוך השם, לשמיים . אבל אם הוא ראה אותה במדינה או ביישוב, אם החזון היה ספציפי לזה שראה אותו, והוא לא ראה קבוצה של אנשים איתו כשראה את זה, אז תסתכל על מצבו ואם הוא היה מחכה שהאישה תקבל את נישואיה והוא היה צריך לחכות לה, ואז העניין שלה התקרב והיה קרוב לבואה, במיוחד אם הוא ראה אותה ביישוב שלה או ביישוב שלו, ואם הוא נכנס לזה בזמן שהוא נמצא אותו, זה ניתן לו, ואם הוא ייכנס אליו, הוא ייכנס אליה בביתה מהר יותר בגלל הקרבה של הכעבה אליו אחריה והקושי שבמרחק שלה, ואם הוא רואה את זה הוא היה מודע מדתו או שנזנח להתפלל, אז זו אזהרה ואזהרה מפני שהוא יעזוב את מה שהוא צריך לעשות כדי לכוון את זה אליו במקומו, וכמו כן, אם הוא אחד שמחויב לבצע את חג'ג 'ו התעלם ממנו, הוא איבד את זיכרונו כשלעצמו וחייב אותו לבוא אליו, ואם שום דבר מזה והחזון של האנשים הפשוטים היו ההתכנסות סביב זה בחלום והרעש שלה בחלומות, ואז או שליט צודק מגיע לפניהם, או שליט או אדם מלומד או אימאם זכר שמגיע לרגל של אנשים או נוסע רחוק , או עוזב את ביתו לאחר תאונה שקורה לו או חובה המחייבת אותו או שמת מת אליו, ואז אנשים הולכים אחריו ומקיפים סביבו מתפללים עבורו ומברכים אותו וכן הלאה ….

…באשר לציפור השחורה, היא מתפרשת על ידי הנזיר הסוגד בעקבות הבשורה למשמעותם של כמה משוררים האומרים : ( כאילו השחור היה נזיר … מדקלם מהתנ~ך בנסיך )…

…גדר : פסור עיר ד 'לסביבות ולאלהה, והלא נודע ממנה, פידל על האיסלאם והמדע והקוראן והכסף והבטיחות והיראה והתפלל, וכל מה שחסם אותו מאויבים אחרים וכל חומות המדע, או אשתו או בעלה או מגן או אב או אב או כלפיהם . מי שרואה את חומת העיר בהריסות, השליט עליה ימות או שהוא מודח מעבודתו, ואם הוא רואה אותה הולכת כמו חיה הולכת, אז הוא נוסע בסולטנה לאזור שעליו הוא חלם בחלום . באשר למי שבנה חומה על עצמו, על ביתו או על עירו, בדוק את מצבו, ואם הוא היה שליט שהגן מפני אויבו והסיר את הגרועים שבנתיניו, ואם הוא היה מלומד שהיה סיווג בידיעתו מה יש לו אי-גבלות לאחרים, ואם הוא היה עבד נזיר, הוא שמר על העם בתחנייתו ונמלט מהמרדה על ידו. ואם הוא עני, אז אסור לו לספק שום דבר לעשות בלעדיו או להתחתן עם אשה, אם הוא היה רווק, היא תגן עליו ותדוף את פיתויי השטן מטעמו . ואם הוא רואה חומה לא ידועה ויש לו תלם ממנה עד שגנב או אריה נכנס למדינה, אז עניין האיסלאם נחלש או ידע במקום ההוא, או תלם מעמודי הדת הוא עמוד תווך . אם זה היה במה שהוא ראה כאילו הוא שלו, כאילו הוא נמצא בו לבדו, זה נכנס אליו בדתו או בידעו או בכספו או בשריונו אם זה היה בג'יהאד, או באי ציות של אב, אם, בעל או אדון, ואז הוא יבוא אליו מאותם חטאים . אל-קלעא : הטירות הן מהן לפרג ', והטירה היא מלך מלכים שמגיעים למלכים מטוב לרע, ולכן מי שרואה כאילו הוא נכנס לטירת המזונות והסגפנות בדתו, ומי שרואה טירה מרחוק, הוא נוסע ממקום למקום ופיקודו מוגבה . ומי שרואה שהוא בנה מבצר : הוא יגן על בריחתו מדברים אסורים, על עושרו ועל עצמו מפני ייסורים והשפלה . אם הוא רואה שהוא הרס את מבצרו, את ביתו או את ארמונו, הרי זו השחיתות של דתו וחיי עולמו, או מותה של אשתו . ומי שיראה שהוא נמצא בטירה, בעיר או במבצר, יתברך בטוב, בזיכרון ובסגפנות בדתו. אם הוא רואה אדם יושב בכבוד טוב, אז הוא מכין אח, נשיא או הורה לברוח איתו . ונאמר : המצודה היא אדם מבוצר שאיש אינו יכול להתמודד איתו . מי שרואה את זה מרחוק, זה גובה שהוא הזכיר, מחזק את הנרתיק שלו, ומי שרואה שהוא מחובר למבצר מבפנים או מחוצה לו, כך גם מצבו בדתו . ונאמר מי ראה שהוא מבוצר בטירת נאסר . ביחס לשלט : מי שרואה שהוא על מגדל או בתוכו, אז הוא ימות ואין בו שום טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ באשר אתה נמצא המוות עוקף אותך ואם אתה נמצא במגדלים בנויים . ”…

…הוא בחלום איש נזיר . העטלף מעיד על אבטלה או היעדר פחד, והיא מהווה אינדיקציה טובה לנשים בהריון מכיוון שהיא יולדת . ונאמר : העטלף בחלום מעיד על אישה מקסימה, או מציין גבר לא צודק ומקופח . ראה גם את הוו, וראה את העטלף ….

…עטלף : קוראים לזה עטלף, איש נזיר ונאמרה מכשפה ….

…ומי שרואה שהוא חורש אדמה, אז הוא ישן עם משפחתו, ואם הוא רואה שמישהו אחר חורש זאת ללא רשותו, אז הוא מנוגד למשפחתו, ומי שרואה ששתל שעורה, הוא אוסף כסף , ומי שרואה שזרע וקצר יבולים, אז יוכה טוב, ואם יראה שזרע ולא תלה את הזרע ההוא, אז יסבול מהם והוא עצוב עד כדי כך. הזריעה, ומי שרואה שהוא מדביק חיטה, אז זה פוגע בזהב. ומי שרואה שהוא אוכל חיטה לחה, אז הוא נזיר שנשאר, ואם הוא מייבש חיטה יבשה או מבושלת, אז אין בזה טוב. ומי שרואה שהוא אוכל שעורה רטובה, יבשה, מטוגנת או מבושלת, אז זה טוב בשבילו וטוב בכל מקרה. שעורה ניתנה לו, כי הוא רואה תפוח של עין וגוף בריא, והוא מקבל טוב. ומי שרואה שהאוכל שלו החזיר דום או לכלוך, הוא זול או מקולקל, ואם הוא רואה שריפה ששורפת את האוכל, או שמחירו עולה, ומי שרואה עשן, עדשים או תירס, אז הוא כסף בכל מקרה ו זה בלי חיטה ושעורה. שאריות או גרגרי חומוס ועופות פרה או דגנים דומים הם דאגתם וצערם של אלה שפוגעים בהם או אוכלים אותם רטובים או יבשים, מבושלים או מטוגנים, ונאמר בשומשום שזה כסף עודף, ומי שרואה שהוא הכה אורז , הוא יסבול מעט מפרנסה, והוא מכיל אותם וצער ומי שרואה שהוא הכה את הזרע השחור או את החראם או שיש לזה תרופה, כי זה משפיע על בריאותו ובריאות גופו…

…חיטה היא בחלום כסף ישר בעייפות . ומי שראה שהוא קנה חיטה, הוא היה מרוויח כסף ופוריות, והוא היה מוסיף לילדיו . אם ראה סולטן מניע חיטה בידו, מחיר המזון עלה . ומי שיראה שגידל חיטה, הוא יעשה דבר שמוצא חן בעיני האלוקים הכל יכול . אם הוא ממשיך לשתול אותם, את מזונות הג'יהאד, ומי שחושב ששתל חיטה וגידל שעורה, הרי שהפרסום שלו טוב יותר ממיטתו, ואם הדם גדל אז הוא צורך ריבית, ואם הוא אוכל חיטה רטובה אז הוא טוב בטקסים שלך . הדוקרן הירוק הוא שנה פורייה, הדוקרן היבש הוא שנה ברת ביצוע, והספייק שנאסף בידו או בקערה או בהתחלה הוא כסף שמקבל בעליו מרווחי אחרים . אם הוא רואה שהוא קולט את מה שנפל מהקוצים המפוזרים בקציר נטוע שמכיר את בעליו, אז הוא יכה את בעל היבול בטוב שנותר מפוזר . אם אדם רואה שהוא קוטף יבולים במועד אחר שאינו זמנו, הרי זה מוות במחנה ההוא, מלחמה ואי הסכמה . אם האוזניים אפסות, הרי זה מוות של הזקנים, ואם הוא ירוק, זה מוות הנוער או הריגתם . ומי שאוכל חיטה יבשה, אין בזה טוב . ומי שרואה חיטה מקבל משהו טוב ממלך . פריק הוא כסף אסור . מי שמוכר חיטה עם שעורה בחלום מחליף את הקוראן בשירה . ועשב חיטה במיטה חבל האישה . ונאמר כי מי שראה שהוא אוכל חיטה יבשה או מבושלת, הוא לא מצא חן בעיניו, ומי שראה שבטנו, פיו או עורו התמלאו בחיטה יבשה, זה מות חייו. אחרת, כל עוד נותר בו, מה שנותר מחייו . ומי שרואה שהוא אכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב, אז הוא נזיר בדת ….