…אם היה רואה שהוא נתן לו משהו, היה מכבד אותו. אם היה נותן לו את ההקדמה שלו, הוא היה נותן לו ילדה שפחה, או שהוא יתחתן עם אישה הקשורה לכמה מהסולטנים ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן משהו לא ידוע לקבוצה שהוא לא מבין, אז זה משהו שצריך ליידע עליו ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא נותן דראמות סוס טרי הוא היה בוכה עליו, ואם ישלם דרהם למישהו, ומי שראה שהוא איבד דרהם או נגנב ממנו, אז הוא יבכה לילדו או יקבל מה הוא שונא בשבילו ….

המטפחת נמצאת בחלום המעידה על חסד, אישה או ילד, במיוחד אם היא רקומה, היא מעידה על משמעויות עדינות והרבה סגולה מכיוון שהיא מוגנת מפני החום והקור, והיא נישאת איתה ואז מתפללת עליה , וזה בטיחות ומחווה של לקיחה ונתינה, ואבק מוסר מהפנים והבגדים . משרת ומשרת . ומי שרואה שהוא חובש מטפחת מהמטפחות, הוא יתחתן עם אשה ניאופה ….

הוא הרגיש שהוא קובע הספינה או קנה או נתרם לו או להתחתן Atsry אל הפסוק ~ואת שכניו ~ בפסוק ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…צדקה מעידה בחלום על תשלום הפורענות, רווחתם של החולים, פרנסה וטוב . צדקה מעידה על כנות, כמו אם מוסרת הסחת דעת . אם אדם נותן צדקה בחלום על מה שמותר לתת בצדקה, צדקה מעידה על אמיתות החדית המסופרת, ואם נותנים צדקה על מה שמותר בצדקה, כגון מתים, יין או פגרים, המידה היא מנוהל בצורה לא נכונה בכספו של אנשים אחרים או אחרים . אם נתן נדבה בחלום עם צדקה טובה, והוא היה אחד מהשומרים על הבקר, הוא בירך אותו בזה, ואם היו לו יבולים, זה הצביע על צמיחתו וברכתו . אם הוא נותן צדקה לנואפת, הוא עשוי להצביע על חזרתה בתשובה, ואם הוא נותן צדקה לגנב, הוא מציין שהוא הפסיק את הגניבה . וצדקה עשויה להצביע על כפיית הקנאים ולדכא את האויבים, וצדקת הסוד בחלום מעידה על סליחת חטאים או קרבה למלך או לחוקרים . ומי שנהג לתת צדקה כשאנשים שואלים אותו, אז הוא היה מדען, אז הוא היה מכיר את העם, ואם הוא היה סוחר אז מישהו אחר ירוויח מזה במכירה, ואם הוא היה אומן אז הוא ידע את שכר התעשייה, ואם הוא האכיל אדם עני, אז הוא אדם שפוחד ובטוח ומשוחרר מדאגותיו . ופירוש העניים הוא הבודק . צדקה מעידה על שבחים, ביקור בקברים ומעשי צדק ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אוכל אותו, אז הוא מקטין את כספו לפי מידתו, וכי הוא אוכל זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורה של העולם אז זה אירוע טוב והתקווה הגיעה ומי שרואה אדם מת נותן לו משהו מהבגדים שלו ולובש אותו, אז תהיה צער ומחלה, ואם הוא לא יגע בזה ויעזוב את זה עד שהוא לוקח את זה האדם והלבוש שלו, כי זה עדות למסעו מהעולם מוקדם יותר ואבן סירין אמר: מי שראה שאדם מת נתן לו שני בגדים שטופים, אז הוא התעשר, ומי שראה שאדם מת השאיל לו הבגד ואז שאל אותו, זה עדות לפסיקה של אותו מת מטובתו ומי שראה שאדם מת נתן לו בגד ישן מעיד על חוסר הרואה, גם אם הבגד חדש, מעיד על עושרו ועל ערכו הגבוה, ומי שרואה שאדם מת נתן לו משהו מהקוראן או ספרי משפטים וכדומה, אז זו עדות לכך שהשלמה של ציות התרחשה ומי שרואה שהוא מכר משהו למתים, אז זה עדות לכך שהדבר הזה יקר ומי שרואה שהוא נתן משהו למתים את תגובתו אליו מכיוון שהיא מזיקה וחסרה, וחלקם אמרו שמי שראה שהמת נתן לו משהו מיקיר העולם, אז עדיף לו מנקודה שהוא נמצא לא נספר, ומי שרואה שהמת מכיר אותו בידיעה, יהיה לו טוב בדתו עד כדי כך, ומי שחושב שהוא מסיר את בגדיו ולובש אותם למתים, הוא ילך אחרי זה אם הוא יודע שזה מחוץ לרשותו, וזה לא פוגע בו ובכל מה שהוא רואה לא כמו שהוא נתן אותו לאדם מת, אז זה לא למחמוד אלא בשני מקרים. אם הוא רואה שהוא נתן לדודו או לדודתו משהו, אז זה משפיע על ירושה, ולראות את הדוד והדודה בכל דרך שהיא הייתה בטוחה מפני קיום, ומי שרואה שאדם מת קונה אוכל, אז זה מעט ואם הוא ימכור אותו, הוא יהיה מדוכא ומי שרואה שהוא מפנק את המתים, אז הוא הוא מטיף וחוזר אבוד מההזיה שלהם…

…צדקה אם אתה חולם שאתה נותן נדבה, המשמעות היא שהעניים המבקשים ממך עזרה יגרום לך מצוקה . והעסק שלך יקפא . אם אתה חולם שאתה נותן קרנות צדקה, זכותך להשתלט על הנכסים שניתנים לאדם הלא נכון תהיה במחלוקת . יאוימו עליכם דאגות ובריאות לקויה . אם גברים צעירים חלמו לתת נדבה, אז זה מנבא שמתחרים מסובכים יגרמו להם צרות . אם אתה חולם שאתה מקבל נדבה, זה מבשר שתצליח בחיים אחרי זמנים קשים המלווים בצער . נדבה תביא רע אם תינתן או תילקח ברצון . אחרת זה אומר חלום טוב ….

…אם הוא חושב שהמת מת נתן לו משהו מאהוב העולם, אז טוב שהוא מקבל בצורה שהוא לא מקווה לה, ואם האדם המת נתן לו חולצה חדשה או נקייה, אז הוא היה מתפרנס כמו שחי בימי חייו . אם הוא רואה כאילו נתן לו קוקו, אז זה מכה בפניו כמו שלו, ואם הוא נותן לו בגד של מוסר, אז הוא חסר . אם היה נותן לו שמלה מלוכלכת, הוא היה רוכב על מוסריות . אם ייתן לו אוכל, הוא ירוויח פרנסה מכובדת מנקודה שהיא לא נספרת . ומי שרואה כאילו המת נתן לו דבש, הוא יקבל את השלל ממקום שהוא לא מקווה לו . ומי שראה שהוא נתן לו אבטיח, הוא הוכה עליהם, והוא לא ציפה לזה ….

נותן המתים הוא אדם שמציל אנשים מיד הסולטאן, ונאמר שהגב נותן החיים, שיזוף העור ויוצר המאזניים עד שהידיים תלויות ומיושרות, זהה כאבל ….

…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…

…שתיית חלב חמאה פירושה שעצב יבוא בעקבות הנאה עולמית כלשהי, ושמשהו פזיז יפגע בבריאותו הכללית של החולם . בין אם אתה נותן או נותן לחזירים, זה נשאר סימן רע . אם חלמת שאתה שותה חלב מבושל עם מרק צדפות, המשמעות היא שתיקרא לעשות משהו מאוד לא נעים, ותחושה רעה תתמודד מולך . יש מריבות שמתבשלות וידידות מאוימת . אם אתה מתעורר לשתות אותו, אתה עשוי להציג הבנה משמחת של חילוקי דעות עם תמרון טקטי וחכם ….

…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….

…לראות נדבה בחלום : זה שונה בהתאם לתנאי החזון, כך שאם הוא רואה עולם כאילו הוא נותן נדבה , אז הוא נותן לעם את הידע שלו . אם סולטן רואה את זה, יש לי עם, ואם סוחר רואה את זה, הוא מחויב להתחייב לאנשים . ואם איש מקצוע ראה אותה, הוא ילמד את בעלי השכר את מלאכתו ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….

…מסגדים : המסגד מציין את העולם הבא מכיוון שהוא מחפש בו, בדיוק כמו שמזבל האשפה מציין את העולם, והוא מציין את הכעבה מכיוון שהוא בית אלוהים, והוא מציין את המקומות המשלבים רוח, תועלת, תגמול ועזרה , כמו בית השליט, מעגל הזיכרון, העונה, הריבאט, שדה המלחמה והשוק מכיוון שהוא שוק להבא . ואז כל מסגד מציין את דרכו בגודלו, בתהילתו ובמהותו . מי שבונה מסגד בחלום, ואם הוא ראוי למערכת המשפט, הוא ישיג אותו, וכמו כן אם זה נושא הפתווה והוא עשוי לציין בעולם עבודת סיווג שימושית, ובעיתונים ל קוראן שהוא כותב, וברווקות על נישואין ונישואין, ולתלמידי הכסף והעולם על בניין שהוא בונה עליו התשואות והיתרונות שנמשכים. כמו חדר האמבטיה, המלון, החנות, התנור, הספינה וכדומה, בגלל התגמול הנוכחי במסגד עם שפע הרווחים בו בתפילת הקהילה, ואנשים מגיעים אליו מכל עבר, ו הזן אותו ללא אישור . ומי שהתעורר בהשפיע על העולם ועל כספו, או שהשפיע על חייו שלאחר המוות בדחיפותו, הפתגמים הזוכים חזרו לרווחים וההטבות שבעולם הזה עבורו, או לעתיד ולתגמול בעתיד שהוא דרישתו בהתעוררותו . באשר למי שהורס מסגד, הוא יוצא נגד מי שבנה אותו, והוא עשוי להסיק את וולגריות מצבו על ידי מי שבונה אותו במקומו או גורם לו לקרות במקומו לאחר הריסתו, אז אם הוא בונה חנות שהוא מעדיף את העולם על פני הבאים, ואם הוא בונה אמבטיה, חובו מושחת בגלל אישה, ואם הוא חופר בור במקומו, הוא חוטא למי שהוא הונאה כפייתית, או עבור למען קבוצה שהפרידה בינו לבין ידע, טוב ומעשים, או למען שליט שפיטר אותו, או צדיק שהרג אותו, או מקום בו הייתה לו חופשה או נישואין חוזים, הוא השחית ו ביטל אותו . ואם יראה את עצמו נשלל מבגדים במסגד, יופשט מהמתאים לו מסימני המסגד, ואם זה בימי חג'ג ', אז יבצע את חג'ג' ברוך השם, במיוחד אם הוא נותן את הקריאה לתפילה, ואם הוא אשם, הוא יוצא ממה שהוא נמצא בתשובה ובציות, ואם הוא מתפלל בזה על בסיס תשובה וצייתנות. מצב שאינו כיוון כיוון התפילה לנוכח הסערה, משום שהוא מסור לחיפוש העולם בשוק שווקים ובעונה של עונות, בה הוא מקופח ממה שהוא קיווה לו, וב הוא מאבד את כל מה שקנה ​​ומכר בגלל השחתת תפילתו ואובדן עמל . זה עשוי להצביע על השחיתות של מה שנכלל ברשלנותו של האסור והשטף אם הוא מתקיים על ידו .. באשר למסגד הקדוש, זה מעיד על עלייה לרגל למי שמכחיש זאת או נותן אישור, גם אם זה לא נמצא את ימי חג'ג 'עם מהותו בזה והראיות שלו, כי הכעבה שהעלייה לרגל נמצאת בו . זה עשוי לציין את הבית האסור של הסולטאן שרוצה אותו מהכנסתו שהוא בטוח, את בית העולם, את המסגד של מדינה ואת השוק הגדול של עניינים גדולים ואסורים, כמו שוק החליפין והצורפים בגלל המספר הרב של בירורים הנדרשים בה ומה נכנס לאנשיה אסורים, מחסור וחטא, כמו גם כל האסור על ידי מה שיש בה אנושי האפוטרופוס נדרש להימנע מלעשות דברים אסורים, מפני הסגת גבול על בעלי חיים, ומפגיעה בגרימת נזק ….

…ומי שרואה שהוא מתרגל אישה זקנה או נותן לה את זה, אז הוא יחפש את העולם ויזרוק אותו ויקבל אותו ממנו ככל שהוא טוב והזקנה האלמונית חזקה מהזקנה הידועה אִשָׁה. אם היא בעלת מראה טוב ורצון טהור בדמות אנשים שנפגשו זה מינימום אסור או שנוא בדת. אם מדובר בשאגי מכוער שנראה רע, אין דת לא דת ולא זאין ….

…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן, אז הוא מזלזל באשתו ובתלויים שלו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו, זה מעיד על כך שזמנו קרוב ….

…ומי שרואה שאדם נותן לו קשת, זה מעיד על כך שקרה בן או אח ….

…שותף אם אתה רואה את בן / בת הזוג שלך בעבודה בחלום נושא סלסלה על הגב ואז נותן לו ליפול ממנו, זה מנבא שהעסק שלך יסבול הפסד בגלל העסקאות הפזיזות שבן / בת הזוג שלך מבצע . אם אתה נוזף בו על כך בחלום, תחזיר את ההפסדים במידה מסוימת ….

…סוראט אל-אסר מי שקורא או מדקלם אותו מציין אזהרה ובשורות טובות . ונאמר : יהיה לו הרבה רווח ומעשים טובים, והוא ינצח את האויבים . ונאמר : הוא נותן סבלנות והופך להיות קל למה שקשה לו ….

…וג'אבר אל מג'ריבי אמר כי חזון האריות מתפרש על ידי הסולטן והלביאה על ידי האישה, מי שרואה שהוא חולב את האריה, אם הוא נמצא בשירות הסולטאן, אז הוא ממשיך בכספו, ו אם הוא סוחר, הכסף שלו גדל, ואם הוא נפוץ, הרווחים שלו גדלים, ואם אישה רואה שהיא מגדלת בן אריה, היא מיילדת או מיילדת לבן הסולטאן, אפילו אם זה גבר שהוא יהיה נותן חסות או הערב שלו ….

…באשר לקאנבריס, זה מתפרש בצער ובעצב, ובכל פעם שזה אצלו או שמישהו נותן לו והוא לא אכל את זה, זה מאוד ראוי לשבח, כי זה לא טוב ומועיל לאכול אותו ….

…רעשן של ילד אם אתה רואה רעשן ביד של ילד בחלום, זהו סימן טוב, שלווה והבנה בתוך המשפחה. זה גם יביא לך הצלחה בעסק שלך ורווח . עבור ילדה, חלום זה פירושו נישואים בקרוב, מאושרים ומאושרים . אם אתה נותן לילד רעשן, זה אומר שתקבל על עצמך עבודה שאתה נכשל ….

…ומי שרואה שריח פיו טוב, אז הוא נותן מילים טובות, ואם הוא רואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו, ומי שרואה שבשר פיו מפוזר, אז יהיה חוסר מזל ואובדן ….

…הסכום שממנו עובדים סוכר צמחי, סוכר מזוקק וסוכר סופגניות נותן ביטוי לכך ….

…מי שמדקלם את סורה אן נאס מוגן מפני חוסר מזל ומוגן מפני השטן וחייליו ולחישותיהם . אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : העיקרון הבסיסי ביחס לחזון מסוג זה הוא שהמעבר מנהל את חזון המספר נגדו בפרק זה, ואם הפסוק שהוא ראה שקרא היה פסוק מבטיח של רחמים, הוא היה נותן לו רחמים, חסד, ביטחון ואושר, ואם זה עונש, הוא הזהיר אותו לחטוא שמגיע לו. והוא יעץ לו לנטוש את החטא שהוא מעורב בו, או שהוא התכוון לבצע אותו ….

…ומי שרואה שהחליף מנקה אותו, נושא אותו, רוכב עליו או נותן לו משהו מסחורות העולם, הוא ייפגע מסמכות, גאווה וגאווה, ככל שיוחסה לו אותה מתנה ….

…הדרקון הוא בחלום סולטן מעיק ופוחד או אש בוערת . אם המטופל רואה דרקון, הדבר מעיד על מותו . אם אישה בחלום יולדת דרקון, היא תלד ילד במשך זמן רב . כי הדרקון גורר את עצמו אם הוא הולך . ומי שרואה את זה כאילו דרקון גרר אותו במים, הוא ייענש בסמכות, או באלוהים הכל יכול, או על ידי שליטו . אם ראה כאילו הוא הופך דרקון, חייו יתארכו ויקבלו סמכות . אם הוא אכל בשר של דרקון הוא היה מקבל כסף מהמלך . הדרקון אולי חי זמן רב, בגלל אורכו . אם הוא רואה באדם כאילו הוא בא לקראתו ללא נזק, או כאילו שהוא נותן לו משהו או מדבר אליו בלשון קולחת, אז הוא מציין טוב הרבה שיהיה לו . ומי שרואה בחלומו דרקון משתנה, ויש גבר מזה, אז הוא מציין צבא של הג'ין, ואם הוא רואה את זה משתנה ויש אישה מזה, אז זה מעיד על צבא נשי של ג'ין, והוא אויב הרואה את שתיקת האיבה עם ראשים רבים באומנויות הבינוניות, הרע והרע . אם יש לו ראש אחד, שלושה או ארבעה עד שהוא מגיע לשבעה, אז כל אחד מראשיו הוא סבל ואיזשהו סוג של רוע, ואם זה הופך לשבעה ראשים אז אין לו שווה ברועו ובאיבה שלו . ומי שרואה שיש ברשותו דרקון, הוא יכבוש אדם בלי שכל . אם אישה בהריון תראה שהיא ילדה דרקון, היא תלד בן מאורס ומפואר, שממית את הלשון, או בן מגדת עתידות, או כומר, רשע, לא מוסרי או גנב ….

…ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….