…ומי שרואה שהוא הולך בבוץ או במים מעוננים, זה מעיד שהם סובלים ומצוקה . ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, ואם הוא חולה או במצוקה, ייסוריו או מחלתו יהיו ארוכים ….
חולם על נופל בבוץ
(44 פירושים ומשמעויות של חלומות על נופל בבוץ)…האם החזון נופל מי שותה היין? כפי שאמרתי קודם () אין חטא גדול יותר מפוליתאיזם וחוסר אמונה, ואם החזון התרחש מהכופר, כמו סיפור המלך עם יוסף, זה לא מונע את התרחשותו של שותה האלכוהול, ובוכרי התייחס בפרק סהיה : החזון של אנשי הכלא, השחיתות והפולייתאיזם – אבן חג'אר והוא חתם בקריינות : שתו, הם אנשי המשקה, להיות : שתו מוהר~ם, לפי הדיווחים, אמר סומלייה ליוסף : ראיתי שראיתי ישן ששתל גרגיר ונפט יצא עם שלוש חבורות Fsrthn ואז שגית המלך, אמר לו יוסף : הישאר בכלא שלוש פעמים ואז צא Vtsagah על הרגלך, נאמר גם ויצא ….
…האם החזון הכנה נופל ? והצדיק אינו אדם טוב? ואכן מדובר בשאלה חשובה, ותשובתו היא : כי צדיק עשויים לראות Alodgat אלא כמה נדיר הצליח השטן מן לו , למעט הפוך, את אמיתות חזונו של דומיננטיות נדיר לשפוך את השטן שהוא מסופר מן אנאס אבן מאליק כי שליח שלום אללה עליו, אמר : ~ עבור חזון מעשה טוב מאדם צדיק הוא חלק ארבעים ושישה חלקי נבואה . מוסכמת . (1) מוסלמי מסופר ים~ אלוהים רחמי אבו Hurayrah כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ אם הזמן בקושי פנה חזון של שקר מוסלמי , ואת Asedkkm לאחרונה, ואת החזון של חלק המוסלמי של הארבעים – חמישה הם חלק מהנבואה ~ (2). אל-נוואווי אמר : אמר שזו תקופה רטורית אם סירה שממתנת את הימים והלילות ביום האביב הזה . ונאמר שמה הכוונה היא אם תחיית המתים , והראשונה היא המפורסמת ביותר בקרב אנשי העם. חזון , והוא הגיע בחדית 'שתומך בשני, ואלוהים יודע הכי טוב . של . האמת היא הגדולה ביותר בתיאורי הנביאים, ערים וחולמים, ומי שרואה בהם את האמת יזכה לאמיתות מחזונותיו . אל-מוהללב אמר : לאנשים יש שלוש דרגות לכך : א ' – הנביאים וחזונותיהם כנים, ומה שצריך ביטוי עלול ליפול בהם . ב ' – צדיקים , ובעיקר על פי חזון הכנות שלהם , הוא נמצא במקום שמה שלא צריך לבטא את חזונותיהם כווטקה רייאהא לגמרי בחלום . ג – מי עוד . . בחזונם יש אמת וטרוניות, והם משלושה סוגים : 1 – הם מכוסים , כך שרוב המצב שווה להם . שני רשעים , ובעיקר על חזונם אלודגט ואומרים היכן , כותרו בוכרי בסאהא שלו : דלת החזון של אנשי הכלא, השחיתות וההתלהמות (3). 3 _ כופרים , ונוטים חזונם Alodgat וכנות שם מאוד נדירה מתייחסים בראיון הזה : ~ שזה עתה Osedkkm חזון Osedkkm ~ שהיה מסופר על ידי מוסלמים . חלומות אמיתיים של כמה כופרים יש , כמו החזון של המחברים של הכלא עם יוסף עליו , אללה אמר : ~ נכנס עם הבנים בכלא, אמר אחד מהם, הראיתי לי קראש היין השני אמר הראיתי לי אני אמורה להביא לחם בראשי לאכול את הציפור מן לו Nbina Ptooelh ואמנם אנחנו רואים אותך מתורמים ( יוסוף : 36 ). כמו בעבר שכותרתו בוכרי שלו דלת Sahih : את החזון של אנשי הכלא, שחיתות להשתמט , והתרחשה הרומן : א משקה הוא אנשים שותים , ואתה רוצה לשתות אסור , ועל פי דיווחים אמרו סומלייה ליוסף : רייט כמו שינה לראות, שתלתי תבואת Vneptt הלך שם שלושה אשכולות Fsrthn היה מלך שגית אמר : שהיית שלוש פעמים בכלא אז צא Vtsagah על הרגלך . היה כשיצא (4) כמו גם את החזון של Mllekema, אמר הקב~ה : ~ המלך אמר, אני רואה שבע פרות שמנות הוא יאכל שבע סנבלט רזה ושבעה ירקות ושאר Iabsat O מלא אותי בחזונות שלי, אם אתה רוצה לראות את הקטע e של חזון ( יוסף 43) שפירושו : רזון נגזר מרזון והשילוב הוא רזה ורזה, והכוונה היא להופעת אזהרות M להומור . כמה מדענים לראייה ייחסו לחלק מחזון הנבואה שרק מאמינים טובים שלא נבוכים היו . יש לנו כבר עם לנו את הפסוק אומר : ~ מוסלמי טוב כנה הוא אחד אשר מתאים את אם נביאים , סוג Vokrm, אשר אכרם ידי הנביאים , אשר רואה את סמוי .. ובאשר כופר חוטא ו מעורבב לא , אם אישררה לפעמים החזונות זהים. נכון גם קליפ אסלאמי כוזב , ולא לכל האירוע יש כל ניסיון בחלקים הנעלמים של הנבואה , קלכהן ושלי ~(5) הועלה לנו על מנת לעקוב אחר האימאם מוחמד ספאראייני המלי של אלוהים. רחמים על האמירה : שיידע . אבל חייב להיות ערני כאן כי החזון של טוב כי הם הגורם שיזם חלק מההוראות המוגבלות אם שנחתם בעידן של Messenger של השליחים המאושרים בלבד » באשר לאנשים האחרים הם מיסיונרים או Mndhirat , זה עלול להיות ביטוי בשארה לבעליו מעולם צדקה או מכאן ואילך , יתכן והמקום הזהיר אותו מפני היעדר או קיצור עבודתו או בדתו , בא בפירוש הפסוק : ( והוא הטיף שאיכאלם אלוהים רק חי או מאחורי הינומה או שולח ויוחא שליח ברשותו מה שהוא רוצה הוא חכם ) ( שורא : 51). חלק קודמו אמר : ~ From ריי Veil ~ אשר שלו בחלום, מה עצמי – מתנקה מידה מגונות , נסוג לב אישה , ונפגש שנת lawh , ו Antakec של הפלאי הסמוי , ואת המינימום המוזר . זהו ידידותי לקבל אותו לשיחת שיחת חלום » והורה לו אלוהים ולהגיד לו בתוך חלום , הנביא בקש עליו שלום את פסוק : ' אותם אדם בחיים האלה וגם את העולם הבא ' (6) ו הוא אמר, ~ הוא החזון של טוב רואה את האיש או לראות אותו ~ מסופר על ידי האימאם אחמד (7). __________ (1 ) מוסכם , ראה אבן חג'אר – אופ – ( 12/361 ) וגרעיני – אופ (23 \ 15) (2 ) גרעיני – אופ – (15 \ 0 2 ) (3 ) אבן חג'אר – אופ – (381 \ 12) (4 ) שם ( 12/382 ). (5 ) אבן חג'אר – אופ – (379 \ 12) (6) יונוס : 64. (7 ) נאמר על ידי האימאם אחמד 173 \ 1 משולש קדימה ספארעיני – התייחסות קודם ….
ומי שרואה שהוא מתייבש מחימר וכדומה, שאינו מתכלה על ידי זה, אז הוא מכסה את מצבו באופן שלא ייעלם לאנשים ולא יסב לו אי נוחות ופחד מאנשים שיגידו שהוא לא צובע ללא חינה, כמו גם בכל החלקים ….
ומי שיראה שהוא מכניס סכין לכיס שלה, הוא יתחתן עם אישה ….
…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….
…מי שרואה שהוא בשמים בלי לעלות או לעלות אליו כי הוא הגיע לחוזק ולגובה, ואם הוא עולה אליו בלי סיבה, הוא חושש על ידי שליט, ומי שרואה שהוא יורד ממנו, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא בנה בו בית, הוא יקבל מעונה, וכל מי שרואה שדלתותיו פתוחות או שהוא קרוב לאדמה, זה מציין את התשובה לתחנון ושפע הגשם, ואם הוא רואה שדלתותיו סגורות מעיד על היעדר גשם, ומי שרואה שהוא נפל מהשמים, אז זה לא מוצא חן בעיני הדת. אם הרואה הוא בעל סמכות, סמכותו תוסר ממנו, ומי שרואה נשר או עונש עף לשמיים ולא נופל הוא מכה טוב ומרים אותו, ומי שרואה בשמיים אור ראשון בשמש. אם הוא נכבה, הוא יתאפיל, ומי שרואה שהשמיים התפצלו, אז זה הבדל בין אנשים ושקר לאלוהים הכל יכול. ומי שרואה שהוא התפצל, אז יצא ממנו זקן, שהגיע לארץ ההיא פורה או צעיר. הגשם ומי שראה שהוא ירוק הצביע על פוריות באותה שנה או צהוב הצביע על מחלה בו או שהוא מברזל, ולכן ירד מעט מאוד גשם באותה שנה, ומי שראה שהוא נופל עליו ציין שגג שלו בית נופל עליו…
ומי שרואה בוץ של מי גשמים וצעיף וכדומה, או מים בוציים של בוץ וכדומה, אז הם נמצאים וחוששים באותו מקום בו הוא רואה את זה, ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, אז הם יפקוד אותו כמו הפיתרון שלו בבוץ, ואם הוא חולה או מודאג, מחלתו או חרדתו יתארכו.
…בוץ אם חלמתם על בוץ, זה אומר בידוד בעבודה ופשיטת רגל אפשרית . אם אתה חופר בבנק בוצי, זה מנבא שתכנע לדרישות יוצאות הדופן של אויבים . אם תחפרו בבנק אפר ותמצאו בוץ, הפתעות מבשרות רעות יעכבו את העבודה המתקדמת או פרויקט חדש . יתכן שכיוון המאמצים שלך יחמיר לאחר החלום הזה . נשים ימצאו את החלום הזה כלא טוב באהבה והן מתבלבלות בין מצבים חברתיים, תנאי עבודה וייצוג לקוי . אם חלמת שנכנסת לבוץ, פירוש הדבר שיש סיבה לאבד את הביטחון שלך בידידות ואת האפשרות לאובדן ובעיות ברמה המשפחתית . אם אתה רואה אחרים משתכשכים בבוץ, זה מנבא שתשמע שמועות מחפירות על כמה חברים או עובדים איתך . עבור החקלאי, חלום זה פירושו יבול רע והפסדים עונתיים . אם אתה חולם שבגדיך מזוהמים בבוץ, המשמעות היא שהמוניטין שלך מזועזע, ואם אתה משיל את הבוץ מבגדיך בחלום, פירוש הדבר שתצליח להימלט ממחשבות האויבים ….
…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….
…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….
…הכיתוב : במקור, זה מעיד על שמחה וכבוד אם הבגד אינו מוכתם בו. אם הבגד מוכתם בו, זה מעיד על מחלה ושהמי שהכתים אותו בו נופל לתוכו וזורק אותו עם פגם, וחפותו מהפגם הזה נראית לאנשים . והוא עשוי להכתים את חלוקו בערות כפי שראה זאת . ההיצע מורחב ומוגבה, והספר הוא כוח . מי שרואה בידו ספר שמשיג כוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ה ' יחיא, קח את הספר בכוח .~ הספר : ידיעה ידועה אם פורסמה, ואם היא נחתמה, מדובר בבשורה נסתרת . ואם זה ביד של ילד, אז זה חדשות טובות, ואם זה ביד של משרת, אז זה חדשות של חדשות טובות ושמחה, ואם זה ביד של אישה אז הוא מצפה למשהו בשמחה . אם זה מתפרסם והאישה מוסווה, זו חדשות נסתרות שהוא מצווה עליו לעשות . אם היא נאה ויפה, הרי אלה חדשות ופקודה שיש בהם שבחים טובים, ואם האישה היא פראית, אז אלה חדשות על בהמה . ומי שרואה ספרים מקופלים בידו, הוא ימות בקרוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ביום שאנחנו מקפלים את השמים כמו שאנחנו מקפלים את הספרים לספרים .~ אם הוא רואה שהוא לקח עלון מהאימאם, אז הוא יקבל סמכות, אושר וחסד אם זה אפשרי, אחרת הוא יפחד מעבדות . אם הוא ראה שהוא נושא ספר חתום לאדם, עליו להפנות אותו אליו . אם הוא היה סולטן וצבא הגיע אליו, אז הם הובסו . למרות שהיה סוחר, הוא איבד את המסחר שלו . אם הוא היה מאורס, הוא לא התחתן . אם הוא רואה את ספרו ביד ימין, עדיף . אם יש בינו לבין אדם מריבה, ספק או בלבול, הרי שההצהרה תגיע אליו . ואם הוא ייסור שיביא הקלה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שלחנו אליך את הספר, כדי להבהיר הכל ומונחה .~ אם הוא חדל פירעון, מצוקה או נעדר, קל לו והוא חוזר למשפחתו בשמחה . לקחת את הספר עם ימין הכל טוב, ואם הוא ייתן את ספרו ביד שמאל, הוא יתחרט על שעשה את מה שעשה . ומי שלוקח ספר מאדם ביד ימין, הוא יקבל את הדבר הכי מכובד על זה . כי אלוהים אדירים אומר : ~לקחת אותנו ממנו ביד ימין .~ ואם כופר מאמין בידו קוראן או ספר ערבי, אז הוא מאכזב או נופל למצוקה, מצוקה או מצוקה . מי שיעיין בעיתון ולא יקרא את מה שיש בו הוא ירושה שהוא יקבל . ונאמר כי מי שראה כאילו קרע ספר, הוסרו ממנו ייסוריו ומרדתו, והשיג טוב . כמו כן, אם המאמין יראה בידו ספר פרס, הוא יושפל ויהיה במצוקה . ומי שראה שיש לו ספר אטום, היה מוסר למלך, וחקירתו תחתום אותו . מכיוון שבלקיס פנה לשלמה, עליו השלום, כאשר העביר לה ספר חתום, ואחת הסיבות לספר הייתה כניסתה לאסלאם . ומי שראה שהוא נתן לו עיתון ומצא חתיכה שעטופה בו, הוא רץ עם חבל . אבן סירין אמר : מי שרואה שהוא כותב ספר, הוא מרוויח רווח אסור משום שאלוהים הכל יכול אומר : ~ אוי להם ממה שכתוב ידיהם, ואוי להם ממה שהם מרוויחים .~ הכיתוב : על יד גבר הוא טריק שעוקב אחר השפלה, ולנשים יש טריק לרכוש . ומי שרואה שעל החולצה שלו כתוב פסוק מהקוראן, אז הוא אדם שנאחז בקוראן . הכתיבה ביד שמאל היא מכוערת והוזה, וילדים עלולים להיוולד לו מהזנות, או שהוא יכול להיות משורר ….
…הענישה היא בחלום אדם חזק בעל סמכות וחסר רחמים, לא רחוק ולא קרוב אינו בטוח . אם העונש נופל על ביתו של גבר, הוא מלך המוות . מי שרואה שנענש, אז הוא מתערבב עם מלך בטעות אם הוא מציית לו ואם הוא יוצא נגדו . והגוזל שלו הוא ילד אמיץ שמתערבב עם הסולטאן . ומי שראה שעונש שהכה עם טופרו היה גורם לו מצוקה בכספו ובנפשו, ואנשי האזור ההוא יסבלו מצער . ומי שאוכל את בשר העונש, הוא איש נלהב . והעונש הוא זיכרון סרק בסולטן . ומי שרואה עונש על עץ יקבל טוב, ברכה וברכה, ואם הוא רואה בזה ציפור מעופפת, הוא ינצח עם כל אויביו . ומי שרואה עונש על סלע או על עץ או על מקום גבוה, זה מדריך טוב למי שרוצה להתחיל לעשות משהו, ומדריך רע למישהו שפחד ממשהו, או נסע . ומי שרואה עונש נופל על ראשו, הוא ימות . ומי שרואה שהוא רכב על עונש, זה מעיד על מותו של אחד האצילים, המלכים והעשירים. באשר לעניים הם יתעשרו, ומי שהיה במסע מציין את חזרתו ממסעו . ומי שראה שהעונש מאיים עליו ציין שאיש גדול איים עליו . ומי שרואה עונש מתקרב אליו ונותן לו משהו או מדבר איתו, זו עדות לטוב ולתועלת . ומי שרואה שאישה ילדה כעונש, היא מולידה בן שהופך לחייל או בכיר בעמו . אם המשרת רואה עונש מת, הוא מציין את מות אדונו . וגנבים ורמאים אם הם רואים עונש, הם מקבלים את זה . ומי שיראה שנשא עונש ועף איתו, הוא יהיה מכובד, או שהוא ייסע רחוק . עונש על מי שהיה במלחמה מעיד על ניצחון וניצחון על האויבים משום שהיה זה דגל הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אולי זה הצביע על הרבה כסף עבור נוצותיו עבור החצים . והנשי בו הן נשים חוטאות ….
ומי שרואה שגג ביתו נהרס, הרי זה מות בעליו, ומי שרואה שגג ביתו מטפטף מים, אז הוא זועק בו שמת שם או חולה, ומי רואה שגגו נופל על גשם אז הוא עני ומי שרואה שהתקין קיר, הקיר הוא הכסף שלו בעולמו ואם הוא רואה שהוא נפל ממנו, זה פרנסה שתעבור אם הוא רואה שהוא קשור אליו, אז מצבו הוא לכבוד המרידיאן ככל שהוא יכול ממנו בהתקשרות שלו, ואם הוא רואה שהוא דחף קיר וזורק אותו, אדם נופל מתוכו פרנסה, ואם הוא רואה שנפל מקיר או הר או כל דבר אחר, העניין שהוא מבקש לא יתגשם.
…הגג : אדם רזה, אם הוא מעץ, אז הוא איש הבל . אם ראה גג שעומד לרדת עליו, הוא פחד מאדם רזה . אם נופל עליו לכלוך מהתקרה ופוגע בבגדיו, אז אחרי הפחד הוא יקבל כסף . אם גדם נשבר, זה מותו של בעל הבית או מזיק שנגרם לו . ואם ראה שהחפץ שלו מחולק לחצי לאורכו ולא נופל, הוא שילב את המיוחס לבית ההוא, לבין הסגנונות ודברים אחרים, הכפלת אחד לשניים, והעץ והבולי עץ בבניין. , איש צבוע שסובל את ענייני האנשים . והוא נשבר על ידי מותו של אדם בתפקיד זה ….
…ואל-קירמני אמר: מי שראה נשר שנושא אותו וטס איתו עד קרוב לשמיים, אז זה מתפרש על ידי מסע ארוך, ומאותו נסיעה הוא משיג חסד, כבוד, דרגה וכסף גדול, ומקלקל את שלו חוב, ואם הוא נופל, אז הוא נופל מדרגתו, ואם הוא לא חוזר, אז הוא נפטר במהלך המסע שלו, ואם הוא חוזר משמיים לארץ עם עלייתו, הוא יפרש בכבודו של סולטן במהלך את מסעותיו, ואם הוא לא היה כשיר, אז הוא זכה לכבוד מקרוביו, והנשרים אם הם היו ללא טפרים, אז הם מפורשים על ידי המלאכים מכיוון שנושאי הכס הם בדמות נשר ….
…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…
…גרדת מי שרואה שיש בו גרדת, בזמן שהוא מגרד את זה, ואין בו מים או מוגלה, אז הוא נמצא במצוקה ותשישות מצד קרוביו . אם הגרדת נמצאת על גופו, הפגיעה היא באחיו ובפרנסתו . ואם זה ביד ימין, זה בחיים . אם זה נופל ביד שמאל, אז זה מבן הזוג או מאחיו . אם זה נופל על לחיו, זה מהשבט שלו . אם זה שוכן ברחם שלו, זה מכספו וילדיו . אם יש מים בגלד, אז זה מכה כסף בכאב ועבודה, ואם הוא נשרט ונפצע אז זה כסף עם כבשים, ואם יש לו מוגלה או מוגלה, אז זה מכה כמו הכסף ההולך וגדל . ונאמר : גרדת וגירוד הם דאגות וסמכותו של עם שפגע בו תפגע בו . ומי שרואה בו גרדת, אז הוא מציין את השמאל ואת העושר בימין של העניים, ובעשירים מציין את הנשיאות . עדיף שאדם יראה שהוא זה שסובל מגרדת, צרעת, פוסטציה או אבעבועות שחורות, ואם הוא רואה זאת אצל אחרים, זה מעיד על צער וחסר של מי שיש לו את החזון, ואם הוא רואה את זה ברשותו, אז הוא לא מתאים לשירות שלו, ואם הוא בנו אז הוא לא מציית לבנו בקיום יחסי מין, גם אם זו אשתו, זה מצביע על כך שכל מה שהיא עושה הוא מכוער . אם הוא ראה גרדת על צווארו, הרי שהוא חוב…
…מציין בחלום את אורך חייו ללא עמיתיו לגילו . אם הוא יראה שכל שיניו נשרו, הוא יחיה חיים ארוכים . ואם הוא רואה שכל שיניו נשרו והוא כבר לא רואה אותן, אז ביתו תמות לפניו או תחלה . ומי שרואה ששיניו העליונות נפלו בידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו, ואם הוא נופל בחיקו, אז הוא נער זכר, ואם זה נופל על האדמה, זה מצער של מוות . ומי שיראה ששיניו התחתונות נשרו, הוא יסבול מכאבים וכאבים, אשליות וייסורים . ומי שחייב חוב אם שיניו נושרות בחלום, זה מעיד שהוא ממלא את חובו . ואם יראה שאחת משיניו נפלה, ישלם את כל חובותיו בבת אחת . ואם כל שיניו נושרות, כולם בבית ההוא וחבריו יאבדו . ומי שרואה ששיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו, הדבר מעיד על מותם של ילדים . ונאמר : מי שראה את שיניו נושרות הצביע על פגיעה בכמה מחבריו . אם הוא רואה שהקיפול שלו נפל, אז הוא מרוויח בן או אח או אחות . ואובדן שן בודדת אם לא טופלה ולקח אותה בידו, ואם היה בהריון, הגיע אליו בן, אחרת הוא יהיה בעד אח או קרוב משפחה שחתך אותה . ונאמר : נפילת השיניים מעידה על מכשול שמפריע לו ממה שהוא רוצה . נאמר : זו עדות לחיסול חובות . ואם היה לוקח את מה שנפל משיניו, אולי היה מדבר על טעות ומתחרט ושומר על זה בסוד . ואולי אובדן השיניים מעיד על אדוני הג'יהאדיסטים על נחיצות האין . ומי שרואה ששיניו נשרו והוא לא מסוגל לאכול, יחסר לו ….
…הצניחה : מי שיראה כאילו הוא תלוי מחבל למשטח לרצפה, הוא ירתע בכל מצביו ויימנע מלחפש את צרכיו באמצעות אדיקות . אם ראה שהוא נופל ממשטח לרצפה, אז הוא התייאש מאדם שקיווה לו, או שהוא נפל מדרגתו בגלל מילים שדיבר . אם הוא רואה כאילו נפל בבוץ, אז הוא משאיר עניין של דת או ענייני עולם…
…הוא מציין בחלום את הגורמים לגובה ולגובה, ואת הרצון בעולם הזה ובעולם הבא, ואולי מציין את שלבי הנסיעה, את בתי המטיילים שהם לוקחים למעמד של מעמד ושלב במה, ו אולי ימי החיים המובילים לסוף, וזה עשוי להצביע על משרת הבית והמשרת . מי שעולה גרם מדרגות לא ידוע, יגיע לקצהו, והוא חולה, הוא ימות . באשר לירידה במדרגות, אם הוא היה מטייל, הוא בא ממסע, ואם הוא היה נשיא, הוא ירד מנשיאותו והודח מעבודתו, ואם הוא היה רוכב שהלך על רגליו , ואם הייתה לו אישה חולה שנספתה, אז הוא ירד עליה אם הוא היה המטופל ואם הוא הולך למקום ידוע או למשפחתו וביתו התאושש מאסו, ואם ירידתו הייתה מקום לא ידוע שהוא לא הכיר, או לאנשים מתים שהכיר, אז כאמור לעיל, ואם נפילתו לתוך חור או באר קבורה לאריה שזלל אותו או לציפור שחטפה אותו, אז המדרגות הם ימי חייו . והמגירה אם הייתה חלב הייתה טובה, ואם היא מהתמורה, היא לא אהבה . חלקם אמרו : כיוון הוא מעשים טובים, הראשון שבהם הוא תפילה, השני צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקוראן. . וכל החרוזים הם במעשים טובים אם הם מחימר או מחלב, ואין בהם טוב אם הם לבנים . והשרשור בבוץ הוא לקדוש גובה וגאווה עם חוב, ולסחר רווח עם חוב, ואם זה מאבנים, הרי זה רוממות עם אכזריות לב, ואם זה של עץ, אז זו גובה עם צביעות וצביעות, ואם זה מזהב, אז בעליו משיג את מצבו, את הפוריות ואת הטוב שלו, ואם הוא כסף, הוא יקבל צמוד אלי את המספר של כל יזם, ואם הוא קטן, הוא ישיג את טובין העולם הזה . ומי שעולה למארקה ירוויח מהבנה וחוש שיגדלו את שניהם . ונאמר : התואר הוא אדם סגפן הסוגד, ומי שמתקרב אליו יזכה למעמד גבוה ולסגפנות . וכל תואר עבור המושל הוא המדינה . והמדרגות הבנויות מעידות על דברים מקלים . ואם מדרגות העץ היו הופכות למבנה, הדבר מעיד על יציבות בעניינים, והייתם מסתירים את מה שקיווה . ועלייה במדרגות היא גובה שמגיעים אליו בהדרגה . וציונים הם בתים בגן עדן . ומי שעולה במדרגות אחרי זה, הוא יחיה שנים על מספרם . וחמש הרמות הן חמש התפילות היומיות, כך שכל מה שקרה בהן הוא בתפילות ….
…צלילה מי שרואה בחלום שהוא צלל במי ים והכה אותו בבוץ מקרקעיתו, והוא יכה על ידי המלך . ומי שרואה שהוא שוקע בנהר ואינו מסוגל לצאת ממנו, אז הוא לא יכול לשאת את הנזק שנגרם לו, והוא לא יהיה סבלני אליו ….
…ומי שרואה שהוא התדלדל ואינו משעה את הפיגמנט, אז הוא מכסה ממצבו את מה שמפורסם בעם, ואם הוא משעה את הפיגמנט, אלוהים יכסה אותו, וכל מי שרואה שהוא מת בבוץ או משהו ככה, ואז הוא מכסה את מצבו במקום או שמשהו לא בסדר קורה לו ועוזב אותו ….
…שירה : אם זה טוב, זה מעיד על עסק רווחי, ואם הוא לא טוב, זה מעיד על עסק שמפסיד. חלקם אמרו כי הזמר הוא מלומד, חכם או גברי, ושירה בשוק לעשירים מעידה על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם . ולעניים מוחו הולך . ומי שרואה מקום בו הוא שר, אז יש שקר שמבדיל בין יקיריהם, ועלילה מקנאת שקר, כי הראשון ששר והתאבל על השטן, שאלוהים יקלל אותו . ונאמר כי שירה מעידה על המולה וסכסוך, בגלל שינוי התנועות בדיסקוטק . ומי שרואה את זה כאילו הוא שר שירים במנגינה טובה ובקול רם, עדיף לזמרים ולחנים ולכולם . אם הוא רואה שהוא שר שירים רעים, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך בבוץ ושר, זה טוב, במיוחד למי שנהג למכור מקלות . והזמר בשירותים האשים מילים . ואמרו שבמקור השירה מעידה על עומס וסכסוך ….
…בוץ נמצא בחלום, כי מי שהולך בו יקבל סכסוכים וקשיים . ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, אז הם מפחדים . בוץ, אם המטופל רואה זאת, הוא זמן רב לאחר מחלתו, אלא אם כן הוא רואה שהוא יצא ממנו . ואם המטופל עובר דרכו, הוא ייכנס לפורענות או לכלא . וללוש את החימר ולהכות אותו בחלב אינו טוב משום שהוא מעיד על צער, ייסורים ומריבות . צרת הבוץ היא מריבה ומצוקה, והיא עשויה להצביע על דת או דיבורים בתוכנית, ואולי היא מעידה על הריון לאישה עם ילד זכר, כי אלוהים אדירים אומר : ( ובראנו את האדם מזן חימר ) . והבוץ מעיד על שיבוש תנועות וקיצוץ תפילות . והבוץ אם התגעגעתי אליו . אולי הבוץ היה לוח עבור הקורא, ואולי הבוץ הצביע על גאווה בברכות, בפוליתאיזם או בחשיבה על אלוהים . אולי הבוץ היה סימן לנימוסים רעים וקשים . ואם הארץ הייתה צחיחה והוא ראה בוץ בחלום, היו בשורות טובות עבורו שיש הרבה דשא . אם הבוץ היה מבאר, זה הצביע על ירושה ומראה הבריכה, או על פיקדונות וסודות . ראה גם חימר ….
…רפש : בבוצה ובבוץ אין כל טוב בכל זה . אם הוא רואה שחולה שמחלתו נמשכה, אלא אם כן הוא רואה שהוא מחוץ לו, כי הוא מחוץ למחלה ולהתאוששותו, והמטופל לא אם הוא הולך בה או נמס בה, אז הוא נכנס לתוך מרדה, מצוקה ומצוקה, או מאסר, ויד שליט, אם הוא ניצל ממנו בשנתו או מסגיר את בגדו וגופו ממנו בבוץ ההוא, הוא היה בטוח ממה שפקד אותו מבחינת חטא ב חוב ונזק בעולם הזה, אחרת זה יהיה כמו שהוא סבל . ככל שהוא משחרר את הבוץ או מעמיק את קרקעיתו, כך קשה ויותר קשה בראיותיו . ככל שהריח שלו מושחת ומשחיר יותר, כך הוא מעיד על איסור, ומספר החטאים והכוונות הרעות גדל . כמו כן, לישה של החימר ומכה אותו בחלב, אין בו טוב, כי זה מעיד על סכסוכים ומריבות, עד שהחלב מתייבש או הופך לעפר, ואז מחזיר כסף שהוא מקבל אחרי הקושי, האשליה, ריב וסבל ….
…וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….
…אם חלמת לראות בגדים מזוהמים וקרועים, המשמעות היא שמישהו יטעה בהונאה שתפגע בך . היזהר מהתמודדות ידידותית עם זרים . אם אישה חולמת שבגדיה מוכתמים בעפר או נקרע, אז צניעותה תיספג בבוץ אם היא לא תיזהר מחברותיה . בגדים טריים ונקיים פירושם שגשוג . אם אתה חולם שיש לך הרבה בגדים או מגוון כזה, זה מעיד על ספק, שכן ייתכן שאתה זקוק לצורכי החיים . באשר לצעיר, חלום זה פירושו תקוות ואכזבה מצערות ….
…לראות חזיר בריא ושמן בחלומות מעיד על הצלחה בעבודה . אם אתה רואה חזירים מתבוססים בבוץ, זה מעיד על בעיות וחרדה ברמת החברים ותגובת נגד בעבודה . אבל אם ילדה חולמת על החלום הזה, אז היא צריכה לשים לב לנוכחות חברים שקריים סביבה שמקנאים בה, והיא תכיר חבר קנאי חמדן למרות שהוא יתעשר . אם אתה אוכל בשר חזיר בחלום, זה אומר שתתמודד עם בעיות אמיתיות, אבל אם אתה רק רואה חזיר, זה אומר שתצליח לנצח מבעיות וקונפליקט . אם חלמת לראות חזירים שמנים וחזקים , זה מנבא שינויים מרעננים בעבודה ומבצעים בטוחים . באשר לחזירים הכבושים, הם מנבאים תנאים ודאגות עם משרתים וילדים . אם אתה רואה חזירים וחזירים צעירים, זה אומר גידולי פגוש עבור החוות והתקדמות בתנאים עבור אחרים . אם אתה שומע חזירים צורחים, המשמעות היא חדשות מטרידות מחברים נעדרים ומנבאת אכזבה בגלל מוות או כישלון באומדן הסכומים שציפית מעסקאות חשובות . אם אתה חולם שאתה מאכיל את החזירים שלך, המשמעות היא עלייה ברכושך האישי . אם אתה חולם שאתה סוחר בחזירים, תוכל לצבור עושר ניכר, אך תצטרך לעבוד קשה קשה על מנת להשיג זאת ….
…טיסה היא מסע בחלום, ואם זה על הגב, אז זה נסיעה בנוחות . טיסה למען הלא-מטייל היא סרק . ומי שעף משטח לפני השטח עובר מאדם רזה לאדם רזה . ואם אישה תראה שהיא הפכה מביתה לזה של גבר שהיא מכירה, אז היא תתחתן עם אותו גבר . ומי שטס מבית שהוא מכיר לבית שאינו מכיר ימות, כי הוא משכנו של הבא . אם האסיר טס בשנתו, הוא משתחרר מהכלא, ואם המלך רואה שהוא טס, הוא משוחרר . ונאמר : אם טיסה מוצלחת, הרי שמדובר בנסיעות . ומי שטס עם הציפור בשנתו, הוא היה מלווה זרים . ומי שהיה אדם הבל וראה שהוא עף, אז ראייתו פסולה .. ומי שקדם לאדם, עף וקודם אותו, הוא ינצח אותו . ומי שיראה שהוא טס מעל הר, הוא יזכה לשלטון ויכריע בו מלכים ללא עייפות . ומי שראה שהוא טס ומתאים לסולטן, הוא השיג אותו, ואם הוא נופל על משהו, הוא היה הבעלים של הדבר הזה, אחרת תהיה לו טעות בדתו . ומי שרואה שהוא נעלם לשמיים ולא חזר, הוא ימות . ומי שיעוף מביתו לבית לא ידוע, הוא עובר מביתו לקברו, ואם יעוף באוויר, יחלה עד שיהיה קרוב למוות . מי שטס מלמטה למעלה ללא כנף זכה למשאלה . ומי שיראה שהוא עף שטוח, ענייניו יוסדרו ללא עייפות . ומי שרואה שהוא עף ויש לו שתי כנפיים, אז הוא ראיה טובה לכל האנשים, ואם הוא עבד, הוא מציין את שחרורו, ואם הוא עני, הוא מתעשר . ומי שראה שהוא עף עם הרצון והרצון שלו, זה מעיד על הרבה טוב . אם הוא רואה שהוא טס ועוזב את הבית, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס, הוא לא יכול, או שהוא טס עם ראש שחוט על האדמה ורגליו באוויר, מה שמעיד על רוע רב שייחשף אליו . אם המטופל רואה שהוא טס, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס באלונקה העיד על מחלה קשה שהוא ייחשף אליה . ומי שיראה שהוא עף בין השמים לארץ, הוא יעניק משאלות רבות . אולי הטיסה חיפשה ידע או חיפושי הוללות . וטיסה מעידה על טיסה ופסימיות . ואם הוא עף עם כנף, הוא יסע בתפארת ובעוצמה . אם הוא היה בלי כנף, הוא היה נוסע קשה, במיוחד אם הוא טס ממקום טוב ונחת במקום רע, ואם הוא טס ממקום שהיה מותר ונחת במה שטוב לו מההפך ….
…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….
…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….