…תרכובת עופרת לבנה אם אתה חולם על תרכובת עופרת לבנה, זה מצביע על כך שילדים או קרובי משפחה נמצאים בסיכון בגלל פזיזותך . הצלחה לא תועיל מעט ….
חולם על נוהג במשאית לבנה גדולה
(90 פירושים ומשמעויות של חלומות על נוהג במשאית לבנה גדולה)…משאית לראות משאית בחלום מציין נישואים אומללים מלאי מריבות ואומללות . אם נסעת במשאית במורד גבעה, המשמעות היא תאונות שיגרמו לך חרדה, דאגה ואובדן . אם אתה נוהג במשאית במעלה גבעה, הדבר מעיד על שיפור בענייני העולם שלך . אם אתה נוהג במשאית הנושאת מטען כבד, הדבר מנבא כי חובתך תטיל עליך אחריות מוסרית למרות כל נסיונך להיפטר ממנה . נהיגת משאית למים עכורים היא סימן רע, ואתה תחיה במעגל של עצב, דאגה ומחשבות . אם אתה רואה משאית מכוסה במכסה המנוע, המשמעות היא שבגידה ותככים יקיף אותך מכל צד, מה שיעכב את ההתקדמות שלך . אם אישה חולמת שהיא נוהגת במשאית ליד גדת נהר מסוכנת, היא תוביל לחוויות חשודות שמתמלאות באימה שמישהו מגלה את מעשיה ואת האמת שלהם . אם המשאית תוביל דרך שולחן מים נקיים יהיו הרפתקאות משמחות שלא מאיימות על המוניטין שלה . באשר לראות משאית הרוסה בחלום, זה אומר כישלון ועצב ….
…ומי שרואה שהוא נוהג על סוס, הוא יבקש שירות של אדם מכובד, והוא יהיה לידו ככל שהוא מסוגל לנהוג ….
…ומי שרואה שהוא מרים אבן לבנה, אז ילווה אותו אדם טוב מזג, והוא יסבול טוב ויהנה ממנו ….
…ומי שחושב שיד אחת יותר לבנה מהשנייה, אז הוא יברח מהרע ויזכה לניצחון לאלה הסותרים אותו בגלל האמרה הקב~ה, ~אני הולך ידך בכיס שלך, והיא תצא לבן בלי רוע . ” הפסוק ….
…ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, אז סחרו רווחי ומוצא טוב, ומי שרואה שהוא קנה שפחה צהובה, הצורך שלו יהיה קשה לו, ונאמר שהוא חולה ….
…הדבר נכון גם לגבי לבנה של החולצה : אם היא הייתה אותנטית וחדשה עם כפתוריה, הבעלים שלה יהיה אם כן מקרה טוב . אם היוגורט נלבש ונשבר, או שהוא חושב שהוא נפל מהחולצה שלו, אז הבעלים של החולצה יחולק בין ענייניו להזמנתו, כי הכיס של החולצה הוא עניינו ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש חולצה לבנה שמתחתיה מלוכלכת ישנה, המראה החיצוני שלה יהיה שונה מבפנים .~…
…ומי שראה שהוא נתן לו לבנה מכסף, הוא היה מכה בסולטנה ….
…ומי שרואה שהוא הבעלים של ארץ לא ידועה גדולה, היא נחותה בהיקף הארץ ההיא, וייתכן שזה ביטחון מכיוון שאנשים נוצרו ממנה, ואולי זו הייתה אשת האדם בגלל שהיא חרשה ….
…ומי שרואה פנינה גדולה, זה שמתקבל הרבה כסף והוא נמכר שיתפרש על ידי רכישת ידע, ואם זה לא ממשפחתו, זה יוביל לרכישת טוב ….
ומי שרואה שהוא מוביל יפה, אז זה מעיד על ריב עם אדם בעניינים ….
…לבנה בחלום מעידה על עסקים לא יציבים וחוסר הסכמה בענייני אהבה . אם אכן תצליח זה ללא ספק ייכשל במאמציך למען כל המזל הגדול ….
…באשר לגופרית הלבנה, היא מועברת במומבו, והצהוב נהרס על ידי מחלה וקושי מסירחון ריחו ושנאתו לטעום, הוא אינו טוב, וגופרית מועברת בכסף בלתי חוקי ….
אם הנרתיק היה קטן, אויבו גבר, ואם הוא גדול, אויבו גבר ….
עצם אם אתה רואה את העצמות שלך בולטות מגופך, זה מצביע על כך שבגידה פועלת לכבוש אותך . אם אתה רואה ערמת עצמות, המשמעות היא רעב והשפעות משחיתות סביבך ….
…מכונית אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב בחלום, זה מנבא שאתה מאוים באובדן בעבודה או בזיהום במחלות . אם אתה נופל ממכונית, חדשות עצובות יגיעו בקרוב . אם אתה חולם לראות מכונית מקולקלת, תיכשל בעניינים ופרויקטים חשובים . אם קניתם מכונית, המשמעות היא שתתבססו מחדש בעמדתכם ובתפקידכם הקודמים, אך אם מכרתם רכב בחלום, הדבר מעיד על התרחשותם של שינויים לא מוצלחים בענייניכם ובענייניכם . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב, זה מעיד שאתה תהיה מוטרד ממצבה של שרה ותעשה שינוי בענייניך . וחלום כזה מכיל סכנה גדולה להתנהגות מגושמת . אם מכונית מתקלקלת איתך, ההנאה שלך מההנאה לא תגיע לגבהים שאתה מצפה להם . אם אתה מוצא את עצמך בורח מחניה, זה מצביע על כך שמומלץ להימנע ממתחרה ככל שתוכל להרשות לעצמך לעשות זאת . אם בחורה תחפש מכונית, היא תאכזב את מטרותיה לפתות מישהו לטובתה . אם אתה חולם לראות מכוניות, המשמעות היא שינוי ושינוי ברצף המהיר . אם אתה נוסע ברכב, זה מצביע על כך שהנסיעה שארגנת במדיטציה תתקיים תחת טיפול אחר מזה שלקחת בחשבון . אם אתה מאבד מכונית, המשמעות היא שתצליח בכמה פרויקטים חשובים שימלאו אותך בהערכה עצמית . אם אתה חולם על עגלות שינה, המשמעות היא שהמאבק שלך לצבור עושר מתחדש על ידי הרצון לספק עקרונות אנוכיים ולא מוסריים שעליך להתגבר עליהם ולשלוט בהם . אם אתה רואה עגלות בחלומות שלך, המשמעות היא שמישהו באמת מעוניין לגרום לצרות וצרות . אם אתה נוהג ברכב, זה מנבא שתחרות וקנאה יחלחלו לאושר שלך . אם אתה עומד על המדרכה תוך כדי הליכה, המשמעות היא שתנסה להמשיך בפעולה שתהיה מסוכנת בעליל, אך אם תמשיך ללא תאונות, תצליח . אם המדרכה גבוהה, הסכנה שלך תהיה בולטת יותר, אך אם היא נמוכה, תוכל להשיג את מטרתך בצורה גרועה ….
…המנעול והמפתחות : לגבי מי שפותח מנעול, אם הוא רלוונטי, אז הוא יתחתן, ואם זו קצבה לכלתו, אז הוא יתגרש ממנה, אז המפתח מוזכר, והמנעול הוא שלו אשתו . כמו שאמר המשורר : עשה זאת בסלא … וקיבל את מתג הנעילה רק כדי להיכלא וינז'ו אותו להתפלל, אלוהים אדירים אמר : ~ הכיבוש טספוואווה הגיע ל ~ 0 כל שהוא יביא לניצחון . ואם יש מחלוקת שיש בו ניצחון ושיפוט, אלוהים אדירים אמר : ~ פתחנו בפניך פתח ברור .~ ואם הוא נמצא בעוני ואינו מסוגל לפתוח עבורו מהעולם את מה שמשתמש באישה, או מחברה או מנסיעות, אז עצור . ואם הוא היה שליט והוא לא היה מסוגל לשפוט, או שמופתי לא היה מסוגל להוציא את הפתווה שלו, או חולף ושאלה הייתה קשה לו, נראה לו שהוא סגר עליו ועשוי להבדיל בין זוג נשוי או שותפים, נכון או לא נכון, בהתאם למידת החזון . באשר למפתח, זה מצביע על התקדמות בסמכות, כסף, חוכמה וטוב . ואם המפתח לגן עדן הגיע לסמכות רבה בדת, או בעבודות צדק רבות, או שהוא מצא אוצר או כסף המותר כירושה . חסימת המפתח לכעבה מונעת סולטן או אימאם גדול, ואז באופן זה במפתחות . המפתחות הם כוח, כסף וסכנה גדולה, והם המושכות . אלוהים אדירים אמר : ~ יש לו יסודות שמים וארץ .~ פירושו סמכות השמים והארץ ואוצרותיהם . כמו כן, אמר בקארון : ~ כל עוד המתגים שלו כל כך עזים או עוצמתיים .~ הוא מתאר את כספו וכספותיו . מי שיראה שהוא פגע במקש או במפתחות, הוא יכה בכוח או בכסף עד כדי כך . ואם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח עד שהוא פותח אותה, אז המפתח הוא אז תחנון שיש לענות לו ולהוריו או לאחרים בו, ועל ידי זה הוא נענה לבקשתו שהוא מבקש, או שהוא מבקש עזרה של מישהו אחר וזוכה בה . האם אינך רואה שהדלת נפתחת עם המפתח כאשר הוא רוצה, גם אם המפתח לא נפתח מעצמו, והוא נהג לבקש עזרה בעניין זה על ידי מישהו אחר ? כמו כן, אם הוא יראה שהוא פתח מגדל עם מפתח עד שיפתח אותו ונכנס אליו, אז זה יהפוך להקלה גדולה ולטובה גדולה עם תחנון ועזרת אחרים עבורו . והמנעול : ערב, סגירת הדלת על ידי מתן ערב, ופתיחת המנעול היא שחרור ויציאה מאחריות . וכל סגירה שהם, וכל פתיחה היא פרג ' . ונאמר שהמנעול מסמל נישואין, ונאמר שפתח המנעול הוא הקריאה, ומפתח הברזל הוא איש עם חוסר מזל גדול, ומי שרואה שהוא פתח דלת או מנעול, יעניק ניצחון אל הקב~ה ואומר : ~ הניצחון הוא מאלוהים פתח קרוב .~…
…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….
…הוא נמצא בחלום המעיד על הסתרת העניינים, ואולי המלווה מציין סודות בפני בן הזוג, והאישה שמסתירה את ענייניו על אדם מגן עליו מפני התבוננות באחרים, ואם הוא מורה, הוא מציין להעלות את הסטטוס של מי שהתייחס אליו, כמו אישה, ילד או בית . הכיסוי הלא ידוע הוא דאגה לאלה שראו אותו בחלום, ואם הוא נמצא בפתח חנות, אז זה דאגה לחיים . ואם זה בפתח בית, הרי זה דאגה של העולם, והצעיף הישן לא נמשך . ומי שרואה כיסוי שנקרע משמחה ומגיע להנאה, והסוד השחור הוא מכסף, והצעיף בפתח המסגד הוא על ידי הדת . ההסתרה הידועה שנראית בחלום אינה פוגעת ולא מועילה . וההינומה במקום אחר במקומות הם ועצב, ובמקומותיה אין פירוש לזה, ומי שרואה צעיף שאינו דלת או כניסה או במקום מחריד הוא דאגה גדולה וחזק פחד, אז ההשלכות שלו יהיו טובות ובריאות, ומה גדול יותר וחלש חזק וחמור יותר, ומה שהוא דק יותר קל וחלש יותר . ואם הוא רואה שהטוניקה נחתכת או נעלמת איתה, אזי דאגה ועצב מוסרים מדעתו . והווילון, אם גבר יחיד רואה זאת, אז הוא מתחתן עם אישה שמסתירה אותו מפני חטא, עוני וצורך, וכמו כן אם לאישה אין בעל . הכיסוי בדלת הבית מודאג מהנשים . הטוניקות השחוקות ארעיות . הטוניקות החדשות ארוכות . הטוניקה שנקרעה זמן רב היא ענף דחוף, והרוחב נקרע, רוחב בעליו נקרע . הטוניקות השחורות הן של המלך . והטוניקות הלבנות או הירוקות מחמוד אל-עקבה . אם האדם המבוקש, המפוחד, הנמלט או שנעלם רואה רעלה על המיטה, הרי שזה כיסוי עבורו . וככל שהטוניקה גדולה יותר, כך הדאגה שלו הייתה גדולה יותר ויותר מכוערת . שפע הווילונות בחלום הוא עדות לחוסר האפשרות של תנאים . אולי הווילונות מצביעים על ההסתרה בעניינים, וחשיפתם מהווה עדות לגילוי . ראה גם סודיות ….
…נהיגה אם אתה חולם שאתה נוהג בעגלה, הדבר מעיד על ביקורת לא הוגנת על הקיצוניות שלך לכאורה . תאלץ לעשות דברים שלא נראים נהדרים . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב ציבורי, זה מצביע על עבודה נמוכה עם מעט הזדמנויות לקידום או קידום . אם מדובר באוטובוס, הוא יישאר בתנאים גרועים לזמן מה . אבל אם אחרים משווקים אותך בתקשורת הזו, אתה תרוויח מהידע הגבוה בעולם ותמיד תמצא דרך החוצה בתוך קשיים . אם אתה גבר, הרצונות שלך יזרמו להשלמה מהירה במערכות יחסים רומנטיות עם נשים . ואם אתה אישה, תעסיק או תשליט את ליבם של גברים בצורה מרושעת לאחר שתצליח לשלוט בהם ….
…זהו בחלום עידן האדם והעמוד שלו בחייו . אם הוא יראה שהרגל שלו עשויה מברזל, חייו יהיו ארוכים . אם הוא יראה אותם מבקבוקונים, חייו יתקרבו . ואם ראה שהוא הרים רגל והאריך את רגלו, אז רגליו הופנו זה לזה, אז חייו התקרבו, או שקרוב אליו הוא עניין קשה אדיר . אם הוא ראה רגל של אישה ואז מכיר אותה, הוא היה מתחתן איתה או מתחתן עם אחרת . אם אישה תגלה את רגליה, הדת שלה טובה והיא תהיה טובה יותר משהייתה . ומי שרואה הרבה שיער על רגלי רגליו, דיון רוכב עליו, מת בכלא . ומי שיראה שהוא עקום, הוא יהפוך לנואף . הרגל היא הכסף של האדם והפרנסה שלו . אז מי שרואה שהרגל שלו עשויה מברזל, הכסף שלו נשאר בחיים הארוכים שלו, ואם הרגל שלו היא מעץ, אז הוא חלש לחפש את פרנסתו ולחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה את רגל החימר שלו, הוא בקרוב ימות, או שכספו ייעלם . ואם היה לו בן, בעל חיים או מלך, חלק מזה הלך בשמו . ואם הוא רואה שרגלו פוחתת, זהו מחסור בכספו שעליו לסמוך עליו, וזה עשוי להיות בגילו . ומי שרודף רגל אחת, מחצית מכספו ייעלם . ומי שרואה שרגלי רגליו נחתכו, כל כספו נעלם, ואולי מעיד על מותו, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא מקדם את עצמו עם דוב שהוא רוכב עליו, או מציין נסיעה על ספינה, או טוב שהוא עושה, או חבר שמגיע אליו . והרגל היא מהשוק לנהיגה, כמו שהרגל היא מהכף מוצעת, העקב הוא מהעקב, והעקב הוא מהעקבים . ומי שרואה בחלום רגל טובה ושמנה, זה מעיד על טובתו של מה שהוא נוהג או נוהג אליו . השיער על הרגל של האישה גדל בהשפלה והונאה, וזה עשוי להצביע על הופעת סודות והדרכה לאחר הנחיה מוטעית, ואולי הרגל מעידה על חומרה . אם הוא רואה שתי רגליים עטופות, זה מעיד על פחד וסבל . וחשיפת הרגל היא עדות לעזיבת תפילה והשפלה אחרי תהילה ….
…מי שרואה שהוא משתחווה ומשתחווה ומתפלל לאלוהים הכל יכול, אז הוא נכנע לו, ומפטר את עצמו מהיהירות, קובע את גבולותיו וחוקיו של האל, ומשיג במהירות את מבוקשו בדת ובעולם וכובש את מי שהוא אויביו . ונאמר : מי שיראה שהוא עבד את אלוהים אדירים, ינצח את אויבו, ויסלחו לו . והזונה אשמה, כך שאם ישתטח הוא יחזור בתשובה על חטאו, יתחרט וימלט מסכנותיו, יספק את צרכו, ייתן חנינה, והמחונן יאריך את חייו . אם הוא רואה שהשתטח למישהו שאינו אלוהים אדירים או נפל על פניו מבלי ללכת לבתי הסוהר, הוא היה מושפל ואוכזב, אם הוא נמצא בסכסוך, מלחמה או מריבה, ואם הוא היה אבוד סחר, ואם היה לו צורך, אז זה לא היה מבוטל. אם הוא נפל על הר שמשתטח לאלוהים הכל יכול, הרי שהוא כובש אדם בלתי ניתן להריון, ואם הוא נמצא על גבעה או חומה, הוא נכנע לאדם רזה שנכשל בו . השתטחות בחלום היא עדות לאמונה באלוהים ובתשובה עבור החוטא, ואולי כריעה והשתטחות מעידה על חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( וטהר את ביתי לאלו המתפללים, קמים וכורעים ברגל ). השתטחות עשויה להצביע על עקבות השמש וליווי הנביא, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בגן עדן . סגודה בחלום היא מדריך לציפורניים, מדריך לתשובה מחטא, מדריך לזכייה בכסף, מדריך לחיים ארוכים, ומדריך להימלט מסכנות . השתטחות היא ניצחון וצדק בעניינים . השתטחות עשויה להיות ברכה שהקב~ה העניק למי שראה זאת . ומי שרואה לבנה של זהב, היא משתחווה לבנה של כסף, כי אדם מכובד נכנע לאדם שפל . ומי שנכלא בגין צלב, הוא נתון לאנשים הצבועים של הכאת עניבות, שירה וכלי נגינה ….
…נדיר סיפר שאדם הגיע לסייד בן מוסאיייב אמר, ראיתי על מרפסות המסגד יונה לבנה היטב ואם הנץ בא ואנמלה אמר שאישרר את חזונך ואלאגאג מתחתן עם בת עבדאללה בן ג'עפר, כי אשת היונה לבנה כחולה – מלך ערבים של בז שבב, לא רק הצליינים יצאו ) גם החזון עבר ….
…האיוואן הכחול : העבה יותר מהחלב : אישה כפרית שיש לה חוב, ועם טיח זה עולם מחודש, ועם לבנה יש כסף שהופך לאסור, ונאמר שהוא אישה צבועה . ומי שרואה שהוא עושה נישואים עם לבנה של מכלית, הוא ישמע את בנו . הטיח והלבנה הם עבודתם של אנשי הגיהינום והפרעונים . הכיפה : כוח, מי שרואה שהוא בנה כיפה על העננים, הוא מכה בסמכות ובכוח בחלומו . ומי שרואה שיש לו מבנה בין שמים וארץ של כיפות ירוקות, זה טוב בשבילו ומותו מבוסס על מות קדושים . בנייה מעידה על בניין של גבר עם אשתו, ונאמר מי שראה שהוא בונה בניין, כי הוא היה אוסף את קרוביו וחבריו בהנאה . ומי שרואה שזה חימר בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא יבצע את חג'ג 'בכסף . ואם חלב נאסף ולא נעשה בו שימוש בבניין, הרי זה דירהם ודינרים, ומי שרואה שהוא מחדש את המבנה העתיק של עולם, אז התחדשות חיי העולם ההם . בין אם הבניין היה מיועד לפרעה ובין אם לא צודק, הוא יחדש את חייו . והנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : מי שרואה שהוא בונה בניין, הוא עושה עבודה . ומי שרואה שהוא התחיל לבנות וחופר אותה מיסודה ובונה אותה מהחלטתו עד שבנה אותה, אז הוא מחפש ידע, אפוטרופסות או מלאכה, והוא ימלא את הצורך שלו כרצונו . ונאמר שמי שרואה שהוא בונה בניין בעיירה או בכפר, הוא יתחתן שם עם אישה . אם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה קישוט וצביעות, ואם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה מותר ורווח . אם הוא חקוק, אז זו מדינה או דגל עם כיף ושמחה . ואם הוא בונה אותו מגבס ומלבנים עליו, אז זה מתעמק בהבלים ….
…לא. אם חלמתם על מספרים, הדבר מעיד על מצוקה נפשית ושגיאה גדולה . אתה תהיה המפסיד בעסקה גדולה אם לא תדאג לעסק שלך ולשיחות שלך ….
…נדיר, איש אמין אמר לי שהוא אמר שהוא נכנס לירושלים לפני כמה שנים והייתה לו מגפה גדולה, אז נפגשתי עם השייח 'אבי בכר אל-חלבי, שמתגורר בתילוניה, הידוע ליד באב האטה, וקראתי לו את ההאדית. בעבר, אז קראתי איתו את תגובתו מהקוראן לאחר תפילת הצהריים, על פי הרגלו. כשסיים, הוא קרא למילים האלה שלוש פעמים עם קבוצה מתלמידיו, שאלתי אותו על כך, אז הוא אמר אנקדוטה משליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואז הוא הורה לחלק מה קבוצה שתכתוב לי את זה, אז הם כתבו את זה ותיקנו לו את זה. אלוהים שכולו כוח וכל יכול, אלוהים, אלוהים, אלוהים, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, תפארת רעך, ותפארת שבחך – ויש אלוהים מלבד אתה, אלוהים, אני מחפש בך מקלט מדקירות, מגיפה, הפתעה ותפניות רעות בנפש, במשפחה ובכסף, והילד, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, מספר חטאינו עד אשר נסלח לך, אלוהים, ברוך מוחמד, בעל האגן ואל-כוותאר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, כפי שהתחננת עבורנו נביא מוחמד שלנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז תן לנו את חיינו ויהפוך אותנו לבתינו ואל תשמיד אותנו בחטאינו ובפגמינו וירחם עלינו ברחמיך הו אלוהים הוא הרחום ביותר, אז אלוהים יספיק להם, והוא הכל שומע, הכל יודע, ואלוהים הוא החסד ביותר, ואין כוח או כוח אלא באלוהים, העליון הגדול. ואז שאלתי אותו באמצעות תמיכתו בשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, ומגפה גדולה ירדה במדינה ההיא עד שרוב אנשיה מתו. הוא אסף אליו כמה מחדשותיו וביקש ממנו שאם יראה את שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, על הרגלו בחלום, הוא יבקש ממנו השתדלות עליהם, ואז הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, אז הוא מילא אותו בתחינה זו והורה לו שהוא קורא לזה ומלמד את העם לקרוא לזה בהרמת המגפה. הוא אמר, אז אמרתי, שליח אלוהים, אני חושש שאשכח אותו או שאטעה במשהו מזה. הוא אמר, אז שליח האלוהים עליו השלום וברכותיו של אלוהים, ציווה על אדם שהיה עמו ואמר : כתוב לו את זה בכף ידו . אז התעוררתי ומצאתי אותו ביד כתוב על הניסוח שלו, כיוון שהוא גרמני. מחברו אמר, ושאלתי מי אמר לי על כך שהשייח 'אבו בכר הסמיך אתכם לספר זאת ממנו באמצעות שרשרת הקריינות הזו והוא אמר שכן ….
…הקערה : זהו סימן לאישה ולמשרת, ולמקום אליו מגיעים הפרנסה . מי שרואה קהל של אנשים על קערה גדולה או קערה גדולה, ואם הוא היה בין אנשי המדבר, אז אדמתם ופדנם, ואם היו אנשי מלחמה, הם פנו אליה בצביעות, והזיזו את ידיים סביבו על ידי גלדיאציה לפי כמות האוכל שלו ומהותו, ואם הם אנשים בעלי ידע, הם היו מתרגלים לזה אם האוכל שלו היה מתוק וכדומה, ואם הם לא מוסריים, או שהאוכל שלה היה דגים או בשר מסריח, ואז הם יצרו נואף ….
…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….
…לדבריו, קירמני ראה כי עצוב ללא שמחה זה חי שמחה גדולה והנאה גדולה על כך שאומר את הפסוק הכל – יכול ~ Vothabkm mines Bgm ~ , במיוחד אם הרואה של אנשי הדת והצדק יהיה מודיע על שמחה והנאה, אם כי אנשי השחיתות, הוא חייבת סאקרה לקבל את GM, ואת השמחה, זה לא ראוי לשבח ….
…ומי שיראה שהוא רוכב על סוס, והוא נוהג לרכוב על סוסים ערביים, מעמדו יושפל ….