…ומי שרואה שהוא ירד מסלע או התאמן בסלע, ואז פירוש זה כמו לפרש הרים, ומי שרואה שהוא מזיז אבנים, הוא נוהג בעניין קשה, ומי שרואה שאבן נופלת מהשמיים על העולם, אם אנשים מצפים למלחמה ולריבות, אז זה קורה להם או חוסר מזל להם, אחרת זה יהיה ארבה במקום ההוא או קר, רוח, או מאוהב בפשיטה או משהו כזה, ומי שראה שהוא היה רוכב על אבן, אם הוא רווק שהתחתן עם מי שראה שהוא היכה אבן במקל שלו, ואז התפוצץ ממנו מים. אם הוא היה עני, הוא התעשר או עשיר, אז הוא התעשר ואולי הוא היה פרנסה עשירה. עדין ורשע…

…סוראט מי שקורא את זה אוהב לתת נדבות ומעשים טובים . ואל-קירמני אמר, ~הוא יהיה סופר גדול עם מזל טוב, או שהוא נוהג לתת צדקה והוא אסר על זה זמן מה, אז שייצייר את זה כרגיל .~ ג'עפר אל-סאדיק אמר כי אלוהים אדירים מספק לו רהיטות, ידע וכושר המצאה ….

…מכונית עם מכסה מנוע מתקפל אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב עם מכסה מנוע מתקפל עם חבר או מאהב, הדבר מעיד על כך שאירועים בעלי אופי קליל אך נעים יחלפו במהירות בחייך . אם המכונית תתנדנד, הכיף יהפוך פתאום לסבל ….

…ומי שרואה אישה זקנה, זה עולם שהוצא לדרך, ומי שרואה שהוא נוהג בזקן ונותן לה את זה, זו התלבטות העולם והשגתו ממנו עד כדי כי זקן חיובי ובלתי ידוע חזק יותר מהידוע, ואם הוא היה במצב טוב כמו אנשי האסלאם, זה היה עולם מותר, ואם זה היה כמו גוף של צביעות זה היה מינימום אסור או שנא בדת אם זה ככה וזה מראה שעיר, שעיר, מכוער, אין שום דת או עולם, ומי שרואה אישה טובה מדברת איתה, צוחקת עליה, משחקת איתה או נכנסת אליו לביתו, אז זה היא שנה פורייה, טוב ועונג, ואם הוא עני, הוא מקבל כסף ומזונות או אסיר, אלוהים יברך אותו ומי שרואה אישה שמתווכחת איתו ומקבל אותו כולל סלידה קיצונית, פטירת הברכה, ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם היא אישה צדיקה, אז הוא אדם טוב ואני גידול בברכה, ואם הוא נמנה עם אנשי השחיתות, הרי שהוא חסר חוב, עריות ופגיעה ומי שרואה שהוא אשתו עם מישהו אחר, כספו או כבודו לא יהיו טובים בדתו . ועולם עצום, ומי שרואה שאשתו נתנה לו אישה אחרת או אישה, אז הוא עוזב אותה או מתקוטט איתה, ומי שרואה שאשתו נושאת את זה, אז עושר וטוב יבואו אליו, ואם הוא רואה שהוא נושא אישה טובה, אם היא חולה, הוא מתעורר או כלוא, הוא משוחרר או מודאג. אם זה היה נכון אם היא באה לילד, גם אם היא לא בהריון, זה תועלת וטובות ומי שחושב שאשתו הזדקנה, אין בו טוב, ואם הוא רואה שהיא גוברת בטוב ויופי, אז זה גידול בדתו ובעולמו, ומי שרואה שאשתו מבצעת מעשה של אי מוסריות או שנאה, אז היא נגד זה ומי שרואה שאשתו סגפנית, מתפללת, אז הוא טוב ואין שום דבר רע בזה. ומי שרואה אישה שמעולם לא ראתה אותה בזמן שהיא אומללה, יש להסיר ממנה משהו. אם זה טוב, הוא ימצא אחר כך ונאמר שהוא ראה שלפני אישה משהו נעלם, ואם היה איתו יחסי מין, אין בזה שום טוב. ומי שרואה קבוצת נשים במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן קוראת לו אז הוא הוא נגעל ממנו בזמן שהוא חף מפשע, ומטרתו עשויה לקרות לו בהמשך, ואויבו לא יוכל אותו, ואם הוא רואה נשים רבות המריבות, אז התרחשותם של דברים נפלאים בעולם תגרום לבלבול אצל אנשים מסוימים, ואם הוא רואה אותם כנגד זה, הביטוי שלו נגדו ונאמר שרואים נשים במונחים של המשפט טוב, במיוחד אם הם באים אליו או נותנים זריקה בפנים, ואם האישה רואה אישה צעירה, היא ממילא היא האויבת שלה, היא רואה אותה, ואין כל טוב לראות את הזקנה אלא אם כן היא מעוטרת וחשופה…

…ומי שרואה שהוא נוהג בסירה, זה מעיד על נסיעה ומלווה אותה לבורים ….

…אם נסעתם במונית בחלומות, הדבר מעיד על תחביבים מהנים ושיעור שגשוג ממוצע ממנו תיהנו . אם אתה לוקח מונית בלילה עם אחרים זה מצביע על כך שיהיה לך סוד שתנסה להרחיק מחבריך . אם אתה לוקח מונית עם אישה, השערוריה תשלב את שמך עם שמות אחרים עם מוניטין רע . אם אתה חולם שאתה נוהג במונית ציבורית, הדבר מעיד על עבודות כפיים עם מעט הזדמנויות להתקדם ….

…האם ביטוי החזון שונה בהתאם למדינות השונות של הרואה? ת : כן, הביטוי שונה בהתאם למעמד ולארגון השונה של הרואה, כפי שהזכרנו, וזה כולל את התעשייה, קומתו, דתו וגילו … השאלה כאן על הארץ וידעו חשובה ביטוי, שכן מדינה חמה שונה ממדינה קרה, ומדינת נפט שתלויה בנפט, היא שונה מהמדינה החקלאית, והמדינה התלויה במי ים ובדיג שלה שונה מהמדינה שנמצאת במדבר תלוי באדמת ציד, מדינה בעלת משתנה טבע הררי מדיר ארץ .. לדוגמא, לראות שלג עבורם הוא דרך פרנסה, פוריות, או הגעתו של גשם . ואת החזון של משקים ירוקים לעם הארץ חקלאיים עשוי להצביע על מכירת שפע של יבולים ואת הבטיחות של היבול מפני מזיקים, וזה עבור אלה שאינם תושבי הארץ הזאת כי לא יכול להיות כזה ביטוי מדויק ביחס ל גידולים חקלאיים . לפיכך, מנהגי המדינה חשובים. אם אדם במדינה רואה שהוא נוהג את הרגל ארצו וזה לא נפסק במעבר, אז אין המביע צריך להזדרז ולשאול את המחפש על מנהגיו בארצו, כי זה עשוי להיות שפיר בזמן בו המעבר מוצא בכך התנגדות, והמנהגים מכוונים למנהג הקיים, והוא שונה ממדינה למדינה אחרת ….