…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….

…ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מצביע על כך שהוא עשה מצווה ולא פעל לפי רצונו ….

…ומי שרואה אדם מת ואנשים מבקשים ממנו לרחוץ ולא למצוא אותו, זה מצביע על כך שאותו מת חטא, ואנשים מפנים אותו לטוב, אבל זה לא משפיע עליו ….

…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…

…המתנה : דרשה, אז מי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, או שניתן לו משהו, בתו או אישה מקרוביו התארסו לו, והנישואין התקיימו משום שאלוהים אדירים אמר : ( ואני נשלח אליהם עם מתנה, אז נראה מדוע השולחים יחזרו ). בלקיס שלח את המתנה, ושלמה פנה אליה . ונאמר כי המתנה האהובה מעידה על פיוס בין המהדי למקבלו . שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ תן מתנה לאהבה .~…

…המתנה מי שרואה בחלום שהוא נתן לאדם עבד, שולח לו אויב . ואם מתנה בעיצומה, מועיל לסחור . המתנה היא צירוף מקרים, מתנה, דבורה ומתנה ….

…זה בחלום המוניטין של האדם וזכרו . ומי שרואה שהוא מרים את קולו, אז יש לו סמכות על עם, בצורה מעוררת התנגדות, ואם הוא רואה שהוא שומע את קולו של אדם, הוא יגיע לסמכות . אם קולו של אדם נשמע מחיות מסוימות, זה מעיד על יתרונות רבים, במיוחד אם הנאום הוא על משהו שהוא אוהב, או אם מה שנאמר נכון . אם הוא מרים את קולו מעל לזה של מדען, הוא עושה חטא . והקול החלש, התהילה והפחד . קול רך בענווה . ונאמנות והמשטרה, אם קולם מוסתר או חלש, הם מבודדים . צליל הדירהם הוא משפט בקרב אלו שהכו אותם בקרב המלכים. לשמוע אותם זו הגשמה של הבטחה, לשמוע את הדינרים חדשות משמחות, לשמוע את הכסף חדשות רעות, ונאמר : קולות דירהם ודינרים מעידים על מילים טובות . וקולות החיות הם דאגות ופחדים . קול כבשה בחלום הוא צדק מאדם נדיב . וקולו של גדי ואיל הוא הנאה, פוריות וטוב . ההזדמנות להזדמנות לקבל מתנה מגבר מכובד או מחייל אמיץ . ותפילת חמור לדיכאים . וקול של פרד מדבר ומתעמק בחשדות . והדיאלוג של עגל, שור ובקר, התרחשות של מרדה . ורצון לגמל הוא עייפות ונסיעה גדולה היא כמו חג'ג 'וג'יהאד . ושאגת האריה אבודה, ומאיימת, יוקרה ופחד משליט לא צודק . ונביחות הכלב הן חרטה, אי ציות, וחתירה לדיכוי, ומילים שאינן מתכוונות . וקול הצ'יטה, דלאל ובטר . והאדל אל-חמאם הוא נח או ניקה, או אישה, קוראת מוסלמית כנה ומסווה . וקול הוו הוא מילים שימושיות, או האזנה לקוראן, או דרשה מטיף . והצפרדע מצייצת את השמחה או את קולות השומרים או נכנסת לעבודתו של מדען, ונאמר : זה מכוער . והנחש סינן: להילחם, לנסות, להזהיר, ולאיים ולגמול מפני אויב . מיאו פוסיקט מהומה ורכילות, לשון הרע ולמז . ונעים העכבר הוא מפגש והיכרות עם פרנסה, ופגיעה מאיש ניקב לא מוסרי או גניבה . וג'אם אלדאבי נוסטלגי למולדת . יללת זאב היא אזהרה מפני גניבה . צעקת השועל היא אזהרה לברוח ולנוע, ולהכפיש שקרן . ואוואה אבן אווי דברים חשובים בטוב וברע . וקול החזיר ניצח אויבים עשירים וטיפשים . הצלבים שנאו את קול המים, הטווסים והתרנגולות, ואמרו : זה הם ועצב . וקול פרידת העורב והספד . וכל צליל מכוער שהם שומעים הוא דבר טינה, וקול טוב הוא תענוג ושמחה . ראה גם טלפון ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, מסטיק מעניק תועלת מועטה מאדם המיוחס לאותו עץ, כך שאם הוא רואה איתו מסטיק שקדים בזמן שהוא אוכל אותו, אז זה מצביע על כך שיש תועלת מאדם אומלל ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא מצא פיסטוקים או מישהו נתן לו את זה, זה מצביע על כך שיש טוב ויתרום מאדם אומלל, ואם הוא מר או גס, הוא יקבל תרופה מאדם אומלל .~…

…גללי סוס זבל בחלום הם כסף מאדם מכובד, כך שמי שרואה שהוא גורף אותו יקבל כסף מאדם ישר . לזבל עזים יש גם כסף . ומי שראה שהוא יושב על זבל קיבל כסף מכמה מקרובי משפחתו ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…אם המטפחת עשויה כותנה או פשתן, הרי שהיא תועלת מאדם ישר, ואם היא מאברסם או משי, אז משיגים תועלת מאדם שאינו מתוקן . ומי שרואה שהמטפחת שלו אבודה, זה מעיד על אובדן של משהו קטן מכספו ….

…ההופו בחלום מציין את ראשו של מי שחי בשמו . אולי חזונו הצביע על השליח הכנה שהיה מקורב למלכים, או למרגל, או לאיש העולם עם מחלוקת רבה, ואולי הצביע על שחרור מצרה וסבל . ואולי הוא מציין ידע על אלוהים אדירים ועל מה שהוא חוקק מבחינת דת ותפילה, ואם הוא צמא, הוא ילך למים . ההופו הוא אדם מלומד שזוכה לשבחים על ריחו המסריח . ומי שרואה את זה מקבל תהילה וכסף, ואם הוא אוכל אותו, הוא יהיה טוב יותר מהח'ליף . ונאמר : מי שראה זאת, בא אליו מטייל, ואולי זה היה בטיחות לפחדים . ההופו הוא איש חזון ביצירתו, סופר ביקורתי . ומי שרואה שהוא היכה ברעם או רואה אותו עומד בידיו, אלה בשורות טובות, והוא יענה מרחוק . ונאמר : מי שיקרה לזה, יוכל לקבל סמכות, או מאדם שהוא סופר אצילי, או מאדם עם תובנה חזקה בעניינים שאין לו דת . ומי שראה שהוא הכה נקבה והיה רווקה, הוא התחתן, ואם היה שוחט אותה, הוא היה מתחתן עם עוזרת בתולה ….

…גמל אם אתה רואה את הנשיאה הכבדה הזו, זה מצביע על כך שתיהנה מסבלנות ועוצמה רבה בזמן של כאב כואב וכואב וכישלונות שקשה לסחוף החוצה כל אונקיית תקווה ממך . אם אתה בעל גמל, זה מצביע על כך שיהיה לך מתקן כרייה עשיר . אם אתה רואה עדר גמלים במדבר, המשמעות היא עזרה מבחוץ כאשר כל הסיוע ההומניטרי נמצא בירידה ומחלה שממנה תרפא, כנגד כל הציפיות . משפטים בערבית ~ גיבנת בודדת ~ אם חלמת על גיבנת גמלים ערבית יחידה, זה מצביע על כך שתקבל מתנה ורצון בלתי צפויים ותוכל להחזיק בכבוד אוסמטק תחולק ביד רחבה לצדקה . חלום זה מבשר לאוהבים במצב רוח מתאים ….

Abeer אם ילדה חולמת על בושם ריחני, זה אומר שהיא תקבל בקרוב קצת הנאה או מתנה

…והסהר לא טוב לזה, כי השיניים קרובות, והפרצה היא כמו מטאטא . ומי שנותן מתנה רצויה מסוגה, שהיא עבור המהדי או זה לו היא ניתנת ….

…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….

…באשר למתנה אמר אל-קירמני: מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז טוב לעושה ולעשות החפץ, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג של דבר הוא שנוא, ואז כל אחד מהם יקבל מהשני את מה שהוא שונא ….

…באשר למתנה, אבו סעיד, המטיף, אמר: מי שחושב שהוא נתן למישהו מתנה, אז הוא יהיה חביב אליו למעט מתנת המשרת, ואז הוא שולח לו אויב, ובאשר לחגיגיות, זה לא ראוי לשבח, ונאמר שזה עריק ….

…אם בחלום שלך אתה רואה צמיד סביב הידיים שלך וזה מתנה של מאהב או חבר, זה אישור לנישואין מוקדמים ולאיחוד מאושר . אם ילדה תאבד את הצמיד שלה, היא תעמוד בפני הפסדים מרובים ונסערת. אם היא תמצא צמיד, היא תצטרף להחזקת רכוש טוב ….

מתנה בחלום היא שמחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( במקום זאת, אתה שמח בשמחתך ). המתנה מעידה על אהבה וחיבה, שכן הוא, עליו השלום, אמר : ( תן מתנות לאהבה ). וזה מצביע על פיוס בין אנשים מצטלבים, ו זה נאמר : זוהי דרשה עבור נישואין . ומי שרואה מנה שניתנה לו ויש בה לחות רבה, אז בתו מאורסת . ראה גם המתנה ….

…חלוקי נחל בחלום מעידים על גברים ונשים, צעירים, דירהאם, עלייה לרגל ויידוי אבנים, קשיחות ומצוקה, עלבונות והשמצות . אז מי שראה ציפור יורדת מהשמים והרים חלוק נחל ועף איתו, וזה היה במסגד שממנו נספה אדם טוב, ואם החולם היה חולה, והוא היה מאנשי הטוב או אחד שמתפלל במסגד הזה, אז בעל החזון מת . אם הרים את חלוק הנחל מכנסייה, נשקל השחיתות של המטופל . ואם הוא היה לוקח את זה מביתו או ממקום לא ידוע, אז לאדם החזון יהיה בן . באשר למי שהרים מספר חלוקי נחל, אז כיסה אותם בבגדו או בלע אותם, והוא אסף אותם ממסגד, מבית מלומד או מזיכרון הידע של מישהו והקוראן, ו הוא נהנה מזיכרון והבהרה ככל שהחלוקים נאספו . אם הוא נאסף מהשוק, הרי שזה עניין בעולם הזה, ודרמות עבורו מורכבות מסחר או צדקה . ואם זה מאחורי העצים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מעולם אם זו מתנה מאישה עשירה, אם יש לו בן, ואם אין לו בן, יהיה לו בן . באשר למי שזורק חלוקי נחל לים, כספו יאבד . אם הוא זורק את זה לבאר, הוא נותן כסף לנישואין או עושר למשרת . ואם השליך חיה כמו אריה, נמר, קוף, חגב, עורב וכדומה, וזה היה בימי חג'ג ', הוא זרק את האבנים, ומקור האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, עליו השלום, לזרוק את השטן לעברם כאשר הוא נחשף אליו, אז זו הפכה לסונה, ואם זה לא היה בימי חג'ג ', זה היה חלוק תחינה שלו נגד אדם אויב או מוסרי, או מעליב, מעליב או עדות שהוא עד נגדו . ואם היה זורק את זה עם מירוצים אחרים, כמו יונים ומוסלמים בקרב העם, האיש היה מקלל לאחור, ומדבר על צדיקים בעם ועל המבוצרים . וחלוקי נחל אנשים . ונאמר : חזרה בתשובה לסוררים והכוונה לכופרים, ואולי חלוקי נחל העידו על קדוש מעונה, מכיוון שהוא שחה בכף הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . חלוקי נחל עשויים להצביע על מחלה, כגון חול . והוא עשוי לציין בפני הגמלאים עם מה הם ניאוף או לבקש הדרכה, או מה נעשה בזה . חלוקי נחל הם מילים קשות, וחלק גדול ממנו הוא דאגה . ומי שרואה שיש לו חלוק נחל שהדרו באוזנו וזורק אותו, אז הוא שומע מילה קשה ואוזנו מחמיאה ….

…חוזה אם אישה חולמת שהיא קיבלה מתנה, זה מנבא על בעל אוהב ובית חם עבורה . אם אישה מאבדת חוזה, המשמעות היא שהיא תחיה באווירה של קיפוח וצער בעתיד שלה ….

…חמור אם אתה חולם שחמור נושך לך בפרצוף, זה מצביע על כך שאדם מושחת ומושחת יעליב אותך מבחינה חברתית . אם תשמע קטטה רחוקה הממלאת את החלל בעצב ובקדרות, אז תקבל עושר ותשתחרר מהשרשראות השנואות עם מותו של מישהו קרוב לך . אם אתה רואה את עצמך רוכב על חמור, תבקר במדינות מוזרות ותגלה תגליות במקומות קשים למעבר . אם אתה רואה אחרים רוכבים על חמורים, הדבר מעיד על כך שהם יקבלו מורשת קטנה וחייהם יהיו קשים . ואם חלמת שמספר אבות ותיקים נוסעים על חמורים, אז זה מצביע על כך שהשפעת הנצרות תמנע ממך לדחוף אותך בפזיזות להתעלות מעל זכויות האדם וחובותיו כלפי האדם . אם אתה נוהג עם חמור, זה מצביע על כך שתקדיש את כל האנרגיות והאומץ שלך להתמודד עם הניסיון הנואש של אויביך להביס אותך . אבל אם אתה מאוהב, אישה רעה תגרום לך צרות . אם חמור בועט בך, המשמעות היא שאתה בתפילות אסורות שמדאיגות אותך מאוד, ותפחד מבגידה . אם חלמת שאתה שולף חמור מהצווארון שלו, פירוש הדבר שתהיה לך מושכות העניינים ותפתה נשים בדרכך המחמיאה . אם אתה רואה ילדים רוכבים על חמורים, זה מעיד שהם יהיו בריאים וצייתנים . אם אתה נופל מחמור או שחמור פוגש אותך בשטח, אז זה מעיד על מזל רע ואכזבה בעניינים עולמיים, או על סכסוכים או פרידה של יקיריהם . אם אתה רואה חמור מת בחלום שלך, אז זה מעיד על סיפוק הרצונות שלך על ידי התמסרות לחוסר מוסריות וחוסר מוסריות . אם אתה חולם שאתה שותה חלב חמורים, הדבר מעיד על כך שמשאלה משונה תתגשם גם אם על חשבון חובות חשובות . אם בחלומותיך אתה רואה חמור מוזר מסתובב בין עמודיך או על אדמת הבניין שלך, אז תירש רכוש יקר ערך . אם חלמת להיות בעל חמור, מתנה או רכישה הגיע אליך, אז תקבל קידום ברמת העבודה או החברה, ואם אתה רווק, תקשור לנישואין מתאימים . אם אתה חולם על חמור לבן, הדבר מעיד על עושר קבוע וודאי, המאפשר לך להמשיך בהנאה או בלימודים הקרובים לליבך . באשר לאישה זה מעיד על כניסתה לחברה שתמיד חלמה עליה . בהיווצרותה הנפשית, אישה מחזיקה בתכונות של ציות ועקשנות, אשר חלה באופן מושלם על איכויות החמור, שכן שניהם צומחים מאותה חנות, כלומר מהטבע האם, ובהתאם לכך הם שומרים על קשר זה . הצורה המכוערת ביותר של חמור בחלומה אינה אלא מטאפורה לאופיה של האישה לשתוק בעת התראה, או להיפך כאשר האושר מולה לחלוטין ….

…מולסה בחלום מציינת שאדם יגיש לך מתנה שגורמת לך שמחה, וכשמתאימים את המתנה שלו למתנה ממך, יגדל מעמדך וטובתך איתו . אבל אם אתה אוכל מולסה בחלום, זה אומר אכזבה מבחינת רגש . אך אם המולסה נשפכת ומכתים את בגדיך, הדבר מנבא שתדחה הצעת נישואין ועשוי להיות משמעות כישלון זה ברמת העבודה ….

…ג'וקי אם אתה חולם על ג'וקי, זה מנבא שתקבל מתנה ממקור לא צפוי . אם בחורה חולמת שהיא מלווה את ג'וקיה אבו ולוקחת אותו כאהוב, זה מעיד על כך שיהיה לה בעל מחוץ לכיתתה . אם אתה רואה ג'וקי נופל מהסוס, זה מצביע על כך שזרים יגיעו אליך לעזרה . ~ ג'וקי : רכיבת אבירים ברקפו משפילה את המירוץ .~…

…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע ​​על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….

…באשר לארונות וכלים, מי שרואה שהוא קנה ארון מתנה, ניתן לו אותו או נשלח אליו מהשמיים, הוא יתברך ברכוש, בידע, בחלום, בפרנסה ובשלווה. הארון עשוי להיות אשתו של האיש או חנותו. אם הוא רואה שקרתה בהם תאונה, או מי שרואה גולה, בגד, שק וכדומה מכל הכלים, זה מיכל למה שיש בו משהו, ואולי זה היה הלב האנושי כלי למה שיש בו טוב או רע, ומי שרואה שהתיק שלו נקרע בתחתית ונעלם ממנו, אז התיק הוא גופו והכסף הוא נשמתו, אז הוא אבוד בהכרח ומי שרואה שהוא נושא תיק ריק אזל גילו, ומי שרואה שהוא קנה פגם או ספל וכדומה, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא נושא משהו מזכוכית שבורה, אז יש לו כסף, ומי שרואה שיש בידו ספל מים ונופל מידו ונשבר והמים נותרים בידו, אז אשתו יולדת ילד ובנה נשאר ומי שרואה סירים בביתו עשבי תיבול או מחבתות או סירים או מחבתות ואנשים מכירים אותם. אם יש אדם חולה שמת, ואם החולה אוכל מהם, זו עדות למותו. הסירים עשויים להיות סימן לערך הבית ולמספר בעלה, ומי שרואה שהוא מנגב את המנורה שלו או מתקן את נימתו, זו בשורה משמחת לגבי בטיחות הראייה שלו, הבריאות שלו המחפש, ומי שרואה בקנון, כוח או מסרג'יה, שחיתות טובה או רעה הערך של זה הוא בערכי הבית, ומי שרואה משהו מכדים, טקסים, נסיבות וכלים, כי כולם נשים ומשרתים, מה שראה בהם טובות או שחיתות, אז זה מתפרש במשרתים ועבדים והגרזן הוא משרת והמשחה הוא משרת….

…הנול הוא מכונת אריגה. אם הוא עומד, זה מעיד על תנועה ונסיעה בחלום . הנול הוא מתנה לנזקקים, ועשוי להצביע על עמדה נהדרת ….