…וילדה בחלום : פוריות והקלה, וקלות אחרי מצוקה שגדלה וגוברת . ועוזרת הכבוד, טובה עם שבחים טובים ותקווה טובה . ומי שיראה כאילו קנה ילד, הם יכו אותו . מי שיקנה ילדה שפחה, יעשה טוב . אם הוא רואה עבד שאינו מבוגר כאילו הגשים את החלום, אז הוא משוחרר לחופשי . אם ראה שהוא הבין ולבש עליו חלוק לבן, אז הוא מתחתן עם אישה חופשייה . ואם יראה כאילו השליך עליו חלוק שחור, הוא יתחתן עם אישה . ומי שראה שהוא זרק עליו גלימה סגולה, הוא היה מתחתן עם אישה מכובדת . אם צעיר רואה חזון כזה, חזונו מעיד על כך שבנו מגיע לגיל ההתבגרות . אם זקן ראה אותה, חזונותיו הצביעו על מותו . ואם הוא יראה בה כמבצע חטא נסתר, הוא יתגלה . ומי שרואה שהוא סבל ילד בוגר, יש לו תהילה ועוצמה, ואמו ראויה יותר מבחינת פרשנות מאביו, ואם אישה רואה זכר סורר, טוב שהוא בא אל אותה על פי הטוב או הכיעור שלו . ונאמר : מי שהיה לו בן צעיר, וראה שהוא הפך לאיש, ציין את מותו . ונאמר : מי שהיה בין הנערים תפס את הגברים, זה מעיד על כוח ועזרה . יש אנשים שרואים שהוא הוליד ילד ואשתו בהריון, כי היא יולדת ילדה שפחה . מאמין שהיא נולדה בדרך, ילד Vtld, אולי שונה במהותו, הוא רואה שהוא נולד ילד, הוא גולם, או מאמין שהוא נולד לו בעיצומו, על גוון הכישלון הזה, זה אומר לך . נאמר שסגנית האלופות בסדר . ונאמר שאישה במכה שקראה את הקוראן, ראתה שיש בזיליקום סביב הכעבה וסייף עם בזיליקום בידיהם, כאילו אמרה תהילה לאלוהים זה על הכעבה? נאמר לה : האם לא ידעת שעבדול עזיז בן אבי דווד התחתן הערב ? Vantbht אם עבדול עזיז בן אבי Dawood נפטר ….

…המתים ראו שנישואים ידועים : ההשפעה של השחקן משפיעה עליו טוב יותר מאשר תפילה או קישור . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם קדושת המתים, אז הנושא מגיע לאובייקט בטוב, כמו צדקה, פולחן או תחנון . ואם הוא רואה אדם ידוע שמת מתחתן בחיים, הוא מגיע לשכונה המזועזעת שהיא טובה יותר מהמורשת של הנפטר או היורש שלו או היורש שלו מתוך ידיעה או משהו אחר . הנשיקה היא הפוכה, מכיוון שהנושא בה פוגע ומקבל טוב יותר מהאובייקט ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…לאל : חזונו מעיד על רכישת מנהיגות ופגיעה בתועלת . הדבורים מציינות את אנשי המדבר ואנשי עבודה קשה ורדיפה אחר השתכרות, החזקה, איסוף והרכב . ומה העידו החוקרים, המשפטנים ובעלי הסיווג, כי דבש הוא תרופה, והדבורים עוררו בו השראה והיוו השראה לייצורו והבינו אותו בידיעתו . אולי זה הצביע על החיילים והחיילים, כי יש לה נסיך ומנהיג, וזה שפירית, ויש בו חיות ופרדות, ונאמר שדבורה היא אדם שהוא פרי פורה של סכנה גדולה, כך שמי שמכה בקבוצת דבורים, או לוקח אותם או מכה מהבטן, הוא יתפוס שלל וכסף בלי אספקה ​​או עייפות . ואם מלך רואה שהוא תופס מקום של דבורים, אז הוא מקצה לעצמו עיירה מלאה מתים, וההכנסה מותרת . אם הוא נכנס לליבה שלה, אז הוא מרוויח את מלך הקורה ומרוויח אותו. אם הוא הוציא ממנו דבש ולא השאיר דבר לדבורים, אז הוא שולל אותם ולוקח את כספם . אם הוא נפגש איתו ועם העוקץ שלו, אז הם משתפים פעולה ונזק נגרם לו, ואם הוא הורג אותה, אז הוא מדיר אותם מאותו אזור ….

…דברי החברים : מדבריה עולה כי כל חבר חסר את הפרשנות של אותו חבר מקרובי משפחתו של בעל החזון . באשר לאשמה : מי שרואה שהוא מאשים מישהו אחר במשהו, אז הוא עושה משהו כזה, אז מגיע לו שיאשימו אותו, כשנאמר : כמה הוא מאשים והוא אגורה . מי שרואה כאילו הוא מאשים את עצמו בעניין, אז הוא נכנס לעניין מבולבל ומבולבל שיש להאשים אותו, ואז אלוהים אדירים מסיר אותו מזה ומראה את חפותו לכך לאנשים, והוא יוצא מאשמתם, כי אלוהים אדירים אמר בסיפורו של יוסף עליו השלום : ~ הנשמה היא נסיך של רע אלא מה שאלוהים מרחם עליו ~. ואלי : בטורבן והחבל הוא מסע ….

…תפוחים : הוא הדאגה של האיש ומה שהוא מנסה, והוא להוט כמו זה שהוא רואה. אם הוא מלך אז לראות תפוחים זה בשבילו, ואם הוא סוחר אז תפוחים הם המקצוע שלו, ואם הוא חריש אז לראות תפוחים שהוא חורש . כמו כן, תפוחים זהים לאלה שרואים את דאגתם שמעניינת אותו, ואם הוא רואה שהוא היכה תפוח או אכל אותו או היה בבעלותו, אז הוא ישיג מאותה אנרגיה כפי שתואר . נאמר : תפוחים מתוקים הם מזון מותר, וחמצמצים אסורים . ומי שסולטאן זורק תפוח, אז הוא שליח בו . עץ התפוח הוא מאמין, קרוב לאנשים, ולכן מי שרואה שהוא שותל את עץ התפוח, הוא מגדל יתום . ומי שרואה שהוא אוכל תפוח, הוא אוכל את מה שאנשים לא מסתכלים עליו, ואם הוא היה מרים אותו, הוא היה מקבל כסף מאדם ישר עם שבחים טובים . ותפוחים הם דירהם ממוספרים , אם הוא הריח תפוח במסגד, הוא מתחתן . כמו כן, אם אישה מריחה זאת בהתכנסות, היא מפורסמת, ואם היא אוכלת זאת במיקום ידוע, היא תביא לעולם בן טוב . ותפוחים נושכים מקבלים טוב, כסף ורווח . נאמר כי הישאם בן עבד אלמליק ראה לפני הח'ליפות כאילו הכה תשע עשרה וחצי תפוחים, ואז הוא סיפר על חזונותיו במעבר ואמר לו : אתה מחזיק תשע עשרה וחצי שנים . בקרוב, נסיך הכתר של הח'ליפות המוזכרת ….

…המסמר : נסיך או ח'ליף, והוא מציין את האיש שאיתו מגיעים אנשים לענייניהם, כמו העד ופקיד התנאים, ומעיד על הפתא המכריעה, על הוויכוחים הנחוצים והזיכרון . זה מעיד על כסף וכוח ….

…לעיתים נדירות, אמרו כמה מהבטאים, ראיתי בזמן שהייתי באלכסנדריה כסגן בימי המלך האציל והמלך לכאורה. זה נסיך האיסלאם שהוא ישב בדרגת הנכבדים ביותר, אז נכנסתי אליו וקיבלתי את הארץ מולו. כעבור זמן מה הוא ישב על הטקט של המלך האציל, כשראיתי אותו, ואמרתי שזה הפירוש של החזון שלי לפני כן, זה באמת היה אדוני ….

…אל-עין : כשלעצמו, זה סימן לכל מה שהעין מכירה מכסף של עין, בן, אח, אב, נסיך או מנהיג. כל מה שנחת בו בגופו, איבד את מקומו או נזרק על ידי חיצים וטוארגים, הם תאונות שקורות למי שמעיד על כך מאלה שתיארנו, הימין מציין את הזיכרון והכבוד הגדול, והשמאל מעל נמוך יותר, כמו גם כל מה שהיה בצד ימין ובצפון הטרף, הודות להעדפת הימין על פני הצפון ….

…ומי שרואה את שלמה, עליו השלום, מספק למלך, ידע ופסיקה, ואם הוא רואה אותו מת על דוכן או במיטה, אז הוא ימות ח'ליף, נסיך או נשיא, והוא לא יודע על מותו עד לאחר זמן מה . ונאמר מי שראה את שלמה את הצלת אפוטרופוס ואויבו, נסיעותיו גדלו ….

…מי שרואה שהוא על סוסה שמגדפת איתו, אז הוא עושה חטא או אימה, פוגע בו קשה כמו הקושי של הסוס, והפרשנות של הפרסים באותה תקופה עשויה להיות גחמתו, נאמר שכך וכך רכבו על גחמותיו והדירו אותו . ואם הסוסה הייתה ישנה, ​​העניין היה גרוע וגדול יותר, ואין טוב ברכיבה אלא במקום בעלי חיים, ואין טוב בזה על קיר או גג או ממגורה, אלא לראות הסוסה כנף שאיתה הוא עף בין שמים לארץ, כי זה כבוד בעולם הזה ובדת עם מסע . בלק מפורסם, ואביהם הוא עושר וכוח בנסיעות, ובלונדיני מעיד על עצב, ובהיבט אחר שהבלונדיני הוא ניצחון מכיוון שסוסי המלאכים היו בלונדיניים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני על סוס שרגליו מברזל . הוא אמר, מצפה למוות . מסופר שעלי בן איסה אל-וואזיר, לפני שהפך לנסיך הכתר, ראה כאילו הוא נמצא בצל השמש בחורף, רוכב על סוסה עם בגדים טובים, ושיניו פזורות, אז הוא שם לב כדי להיכנס לפאניקה, אז הוא סיפר את חזונותיו בפני כמה מהביעים, אז אמר : באשר לסוסה היא נסיך ומדינה, והלבוש הטוב הוא מדינה וסדר. בהיותו בצל השמש, הוא הגיע למשרד המלך או לצעיף שלו וחי בתוך הכליאה שלו, ובאשר לפיזור שיניו, חייו היו ארוכים . ונאמר שמי שרואה סוס שמת בביתו או בידו, זה הרס מי שחולם . ומי שרוכב על סוסה שמפתה סוס עם כל כליו, בעודו לובש את בגדי הסוסה, הוא יזכה בסמכות, תהילה, שבחים טובים, חיים טובים ובטחון מהאויבים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: חזון הראש מעיד על שנים עשר הפנים של ראש וקהילה, אב, אם, אימאם, נסיך, מלומד, כסף, ילד, נער, עוזרת ועוזרת. אישה ….

…נאמר שלאלקאקאה יש חוב של עשרת אלפים דירהם, והוא היה המום, והוא ראה את אביו בשנתו לכבוד מגדלור שבח לאלוהים ומריע, וכשראה אותו הוא התקשר אליו והתעורר, והוא שאל את מי שחצה אותו, והוא אמר שהמגדלור הוא גובה ומעלית שאביך מכה . הוא אמר שאבי מת, המעבר אמר, האם אתה לא בנו? הוא אמר שכן . אולי אתה תהיה מלומד או נסיך, ובאשר לשבחו, אתה בצער ועצב, ואלוהים אדירים ישחרר אותו ממך, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז בחושך הוא קרא כי אין אל אלא אלוהים אתה מהלל אותך כי הייתי אחד העוולים . ~ זה היה רק ​​זמן מה, כשאדם לקח את ידו, ואמר לו: אתה הקאקה? אז הוא אמר לעצמו, זה רק יריב סגן, אז סעדנה אמר לו אישה חולה והיא המליצה להזמין אותך, הוא אמר, אז הוא הלך איתו, והייתה קבוצה של שייחים וספר כתוב סעדנה עשתה שליש מכספה לאל-קאקאה, והיא המליצה לו על שליש מכספה ומתה לאחר שלושה ימים ….

…והכעבה שבחזון היא ח'ליף, נסיך או שר, ונפילת חומה ממנו מעידה על מות הח'ליף ….

…נדיר, כמה אנשים אמינים ראו אדם שבא לטקה והשליך את עצמו ממנו ושבר את רגליו והחל לקחת אותם בידו ולגרור אותם כמו סמרטוט, והוא לא הוציא אלא מעט, והוא נפל עניין נורא עם נסיך לא צודק, והוא גילה את פרנסתו, לקח ממנו את כספו ופגע בו ….

…מי שרואה אותו כמתואר על ידי המלומדים טוב בכל מקרה, ונאמר שאת כס המלוכה חוצה נסיך גדול ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…זה בחלום אי ציות ואי צדק . ומי שרואה שהוא נשחט, יבקש מקלט באלוהים הכל יכול . ומי שרואה עם שנהרג, זו עדות טובה לשלמות הדברים של הרואה . ומי שרואה בשנתו שהוא שחט אדם אחר, או שאדם אחר שוחט אותו, הדבר מעיד שגם הדברים מושלמים . ומי שרואה מישהו ששוחט על ידי שוחט, אז הטבח יקבל טוב מהשוחט, ואם הוא נכלא הוא יקבל באופן מוחלט, ואם הוא חושש שהוא ישיג את ביטחוננו, ואם הוא דיבוק, הוא יהיה משוחרר, או שאסור נגאל, או נסיך, אז הוא יתווסף במדינתו . ומי שרואה שהוא שוחט אדם, אז הוא מדכא אותו, כמו גם כל מה שאסור לשחוט אותו, כי העושה עוול הוא מושא לכך . ומי ששוחט כמה מהמהרמות שלו, הוא מזניח את ייעודו וקוטע אותו, ואם עבד נשחט בחלום, הוא ישוחרר . ומי שהיה במצוקה וראה שנשחט, חרדתו תשוחרר . שחיטה היא נישואין, כך שמי ששוחט עדויות על נשים כמו יונים וכבשים יתחתן . ומי ששוחט משהו מגבו, הוא יביא אותו במעבר האחורי . ומי שרואה אדם שחוט שלא יודע מי שחט אותו הוא אדם שהמציא כפירה, או העיד עדות כוזבת על צווארו . לגבי מי ששחט את אביו ואמו, עליו למנוע אותו . אם הוא ראה . הוא שחט ילד צעיר שצלה, והברביקיו לא בושל, כי העוול בכך הוא לאביו ואמו . ואם אדם רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של האדם שחולם, אז הסולטאן מדכא את האדם, ומבקש ממנו מה הוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הטענה הזו . ואם ראשו של הנשחט אצלו, הוא יילקח איתו ולא ייקנס, והקנס הוא על מי שביצע אותו, אך הוא מעניק לו נטל הזוי . ומי שרואה שנשחט אדם או עם נשחט, הוא הוזה ויש לו גחמות וחידושים . מי שרואה שהוא שוחט את עצמו, אז אשתו ממנו אסורה . אם דם השחיטה יוצא, הרי זה עוול ואי ציות, ואם לא יוצא דם אז מדובר בזוגיות ובכבוד ….

…מסמר הוא בחלום נסיך או יורש . ראיית ציפורניים מעידה על חיילים וכפופים, ועל דירהם . והמסמר הוא אדם שאיתו אנשים מגיעים לענייניהם, ומעיד על נישואין . אז מי שרואה שהוא תקע מסמר בהגה או במשהו שמעיד על נשים, הוא יתחתן . הציפורניים הרבות הן כוח ועמידות . הציפורניים בולעות זעם, והציפורניים הן אנשים שמלווים עם מושחת . והמסמר מחבר בין אנשים בחיבה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר : מי שרואה את השמש מסתובבת בשמים בזמן שהוא מסתכל עליה, אז הוא יהיה מדריך עבור המלך לעקוב אחר דעתו, ואולי השמש הייתה נסיך גדול שהשתלט על הח'ליף. ואולי היא הייתה אישה יפה או אוסף זהב ….

…אסטרונומיה: מי שיראה בחלומו שהיא האסטרונומיה הראשונה, אז ילווה אותו נסיך לא צודק או שר כוזב . התחום השני הוא סופר המלך . ומי שרואה שהוא בתיבה השלישית, הוא מתחתן . ומי שרואה את הארון הרביעי, אז הוא מלווה את הח'ליף או מלך גדול, ואם הוא לא כשיר לכך אז הוא יתחתן עם אישה יפה . ומי שרואה את התיבה החמישית, הוא רואה את בעל המלחמה של המלך או איש אדוק . ומי שראה את האסטרונומיה השישית זכה בידע וראוי והיה תקיף . ומי שיראה את הארון השביעי, הוא יפגוש את בעל המלך . ומי שרואה את הארון השמיני, ילווה אותו מלך גדול . ומי שרואה את התיבה התשיעית הוא בן לוויה של אדם מפואר . ומי שרואה את המסלול העשירי, שהוא התחום שמסביב, הוא רואה את הח'ליף הגדול ביותר או את המלך הגדול ביותר . ואם הוא יראה את התיבה כולה, אז הוא יהיה קרוב לאלוהים הכל יכול ויקבל פנים או ילווה את גדולי מלכי הארץ . אם אישה רואה שהיא נמצאת תחת התחום התחתון, היא תתחתן עם פקיד הנסיך או עם כמה מעובדיו ….

…עולמו של איש אלקרמן, חאפיז , עבד באלחרמה . ואת חותך המפרקים, אדם מבדיל בין אנשים עם מילים ורע . ואל-בנדר, אדם אמין שמופקדים אצלו פיקדונות וגמלוניות . איש דקדוק . והמחשב נמצא בבית המשפט, הבעלים של ייסורים שפוגעים באנשים בטיפול שלהם ומלחיץ אותם באחריות . ועבד הסריס, מלך שהוא בשאר, אם הוא רואה בביתו משרתים עם כלים, אז יש חולה שמחלתו התארכה או שאהיד, ושומר הסולטן הוא מבשר, ומי שרואה את שומר הסף הוא נסיך שמגיע למנדט ….

…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….