…טיסה היא מסע בחלום, ואם זה על הגב, אז זה נסיעה בנוחות . טיסה למען הלא-מטייל היא סרק . ומי שעף משטח לפני השטח עובר מאדם רזה לאדם רזה . ואם אישה תראה שהיא הפכה מביתה לזה של גבר שהיא מכירה, אז היא תתחתן עם אותו גבר . ומי שטס מבית שהוא מכיר לבית שאינו מכיר ימות, כי הוא משכנו של הבא . אם האסיר טס בשנתו, הוא משתחרר מהכלא, ואם המלך רואה שהוא טס, הוא משוחרר . ונאמר : אם טיסה מוצלחת, הרי שמדובר בנסיעות . ומי שטס עם הציפור בשנתו, הוא היה מלווה זרים . ומי שהיה אדם הבל וראה שהוא עף, אז ראייתו פסולה .. ומי שקדם לאדם, עף וקודם אותו, הוא ינצח אותו . ומי שיראה שהוא טס מעל הר, הוא יזכה לשלטון ויכריע בו מלכים ללא עייפות . ומי שראה שהוא טס ומתאים לסולטן, הוא השיג אותו, ואם הוא נופל על משהו, הוא היה הבעלים של הדבר הזה, אחרת תהיה לו טעות בדתו . ומי שרואה שהוא נעלם לשמיים ולא חזר, הוא ימות . ומי שיעוף מביתו לבית לא ידוע, הוא עובר מביתו לקברו, ואם יעוף באוויר, יחלה עד שיהיה קרוב למוות . מי שטס מלמטה למעלה ללא כנף זכה למשאלה . ומי שיראה שהוא עף שטוח, ענייניו יוסדרו ללא עייפות . ומי שרואה שהוא עף ויש לו שתי כנפיים, אז הוא ראיה טובה לכל האנשים, ואם הוא עבד, הוא מציין את שחרורו, ואם הוא עני, הוא מתעשר . ומי שראה שהוא עף עם הרצון והרצון שלו, זה מעיד על הרבה טוב . אם הוא רואה שהוא טס ועוזב את הבית, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס, הוא לא יכול, או שהוא טס עם ראש שחוט על האדמה ורגליו באוויר, מה שמעיד על רוע רב שייחשף אליו . אם המטופל רואה שהוא טס, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס באלונקה העיד על מחלה קשה שהוא ייחשף אליה . ומי שיראה שהוא עף בין השמים לארץ, הוא יעניק משאלות רבות . אולי הטיסה חיפשה ידע או חיפושי הוללות . וטיסה מעידה על טיסה ופסימיות . ואם הוא עף עם כנף, הוא יסע בתפארת ובעוצמה . אם הוא היה בלי כנף, הוא היה נוסע קשה, במיוחד אם הוא טס ממקום טוב ונחת במקום רע, ואם הוא טס ממקום שהיה מותר ונחת במה שטוב לו מההפך ….

…תאיום מציין בחלום את קרבת הנרתיק, ולכן מי שרואה שהוא עושה תאיום לתפילה או לטיהור מטומאה התקרב לנרתיק שלו, וכי תאיום הוא עדות לנרתיק קרוב לאלוהים הכל יכול . תאיום בחלום הוא עדות לנסיעות או אזהרה מפני מחלה בה יש צורך בכיבוי . אולי זה הצביע על מחסור במים של המטייל, מכיוון שהוא התייתם בחול, או במשהו שלא היה מחובר לידיים, מה שמעיד על חוסר האפשרות לנסוע, לזמינות הרישיונות ולעבוד בהנאה . ותאיום מעיד על עוני אחרי עושר, מחלת בריאים, רווחתם של חולים, ותאיום עם מים מעיד על מעשים פסולים . ההשקפה כי tayammum היה עם חוסר המים המצוין ליד הנרתיק, ואת פטירתו של עוצמת, אם כי עם נוכחות של מים הוא כפוף חמישה דוחות : אחד : להיות לרואה היה מעדיף להתחתן פִּילַגשׁוּת . השנייה : שהוא יהיה מאלה שמעדיפים לטייל ביבשה במקום לטייל בים . והשלישי : שהוא אחד שמקווה למחילה תוך התעקשות על האשמה . והרביעי : להיות אחד מאלה שמעדיפים את העולם הזה על פני העולם הבא . חמישית : הוא צריך לתמרן את דתו וללכת על פי הוויתורים מדברי החוקרים, ונאמר : זה מעיד על בריחה ממחלה או ממאסר ….

…מכות : זה משפיע על הטחונים הטובים ביותר בידי החובט, אך כדי לראות אם הוא הכה אותו בעץ, זה מצביע על כך שהוא מוכן יותר לא לפגוש אותו לעשות . ומי שרואה את זה כאילו מלאך מכה אותו בעץ, הוא יכסה אותו . ואם הכה אותו בגבו, ישלם את חובו . אם היה מכה אותו על מוגבלותו, הוא היה מתחתן איתו . ואם היה מכה אותו בעץ, מה ששנא היה מכה אותו . נאמר שהמכה מסמלת שינוי, ונאמר שהמכה מטיפים . ומי שראה שהוא מכה אדם בראשו בדפיקה וזה השפיע על ראשו והשאיר את חותמו עליו, הוא רוצה שהבוס שלו ילך . אם הוא הוכה בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את המכסים מעפעפו, זה קורא לו כפירה . אם הוא היכה את גולגולתו, אז בשינוי השינוי הוא הגיע לסופו, והחלוץ משיג את מטרתו . אם הוא היכה את אונת אוזנו או סדק אותה וייצא ממנה דם, אז תחתך בתם של המוכה . נאמר כי כל אחד מחבריו מציין את קרוב המשפחה המפרש אותו חבר . חלק מהפרשנים אמרו כי הכאה היא תחינה, ולכן מי שרואה שהוא מכה אדם, עליו להתפלל נגדו . אם הוא מכה אותו בזמן שהוא קשור, הוא מדבר מילים רעות ומשבח אותו על מכוער ….