באשר להריון, מדובר באישה בגידול בכסף, ובגבר יש צער, ונאמר כי ראיית הריון היא עדות לחסד וכסף, בין אם בעל החזון איש או אישה, ורואה ילד שיש לו לא הגיע לגיל ההתבגרות שהוא בהריון יועבר לאביו, ולראות ילדה שמיועדת לאמה, ומי שחושב שאשתו בהריון, הוא מקווה למשהו מהשקפת העולם הזה ואמר כמה מהם ו הריון תקף לגברים ולנשים בכל מקרה, ומי שרואה שמשהו מן החיה בהריון, אז זה טוב ומועיל, במיוחד אם המין שלו אהוב
חולם על מת כועס אהוב
(88 פירושים ומשמעויות של חלומות על מת כועס אהוב)…מה המושב של האדם והמכונה שלו, אז הוא הרוויח כסף ועבד טובת הנאה, ומי שראה את הדבר הזה מביש או מעוטר, אז הוא חצה אותו. באשר לזכר, הוא ילד, כסף, זיכרון ומוניטין. ומי שרואה שיש לו שני זכרים או יותר, הוא יותר מזה. אם ילד רואה אותו חלש ואני אומר את כוחו, אז זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שהוא התבגר וענק, אז הוא גידול בכוחו, בכספו ובבנו, ומי שרואה שאדם חולם על זיכרונו או מרכין אותו, הוא משיג ממנו תועלת ומי שרואה שמישהו מכה בזיכרונו אין בו טוב לחלוץ ומי שרואה שהזכירה שלו קשורה, הוא מסתיר עדות והוא ראה שמשהו יצא על אזכורו, אז הוא ילד, ואם הוא היה אהוב, הילד היה טוב או שנוא, אז יהיה לו את זה, ומי שראה בניתוח הזיכרון שלו, זו מילה שנאמרת עליו ומי שראה שהוא נימול זה טוב בדת שלו ומי שראה שהזיכרון שלו התפשט והפך לזקוף, אז מתמלא הצורך שהוא חיפש ואמר כמה מהם תנועת הזכר והקמתו מעידה על גידול בכסף, מספר גדול של ילדים, ומי שחושב שהוא גידול, כך שהמקבילה לכך היא אם אין בו כאב…
…מהומה אם חלמת על מהומה, זהו סימן רע . אם אתה רואה חבר שנהרג בהתפרעות, מזל רע ילווה אותך בכל מעשיך ופרויקטים שלך, ואתה תהיה עצוב על מותו של אדם אהוב או מחלה קשה שתוקפת אותו ….
…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….
…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….
…הגבעה היא בחלום אדם מסוכן גדול, והאדריכלות סביבו היא משפחתו . מי שרואה ארץ שטוחה שיש בה תל או גבעה נראית לעין, אז הגבעה ההיא היא אדם שיש לו את היכולת של העולם כמו שיש לו על האדמה השטוחה . אם הוא רואה שהוא מבוסס על הגבעה או העמדה הסוררת ונאחז בה, אז הוא קם פעם אחת, או מסתמך על אדם ומשוחרר . אולי אותו תל עליו הוא נבנה היה מבנה שבעליו בונה ועומד עליו, ומי שיראה שהוא הולך על הגבעות יינצל . ומי שראה שהוא עלה על גבעה, הוא יכהן באיש דתי . ומי שיראה שהוא מעל מקום גבוה, הוא יזכה לגובה וסמכות, הנהגה והגדלת כספו, וכבוד וכבוד . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורד ממקום גבוה, הוא ייפגע, כועס ויושפל . ומי שיראה את עצמו על גבעת בוץ, הוא יקבל מלך, סמכות ותועלת . אם האדמה מעידה על אנשים, מכיוון שהם נוצרו, אזי כל אי שביעות רצון, אבל ומצוקה מעידים על מי שהוזכר . הגבעות והגבעות מעידות על המקומות המכובדים, הדרגות הגבוהות והסירות הטובות . מי שרואה את עצמו מעל משהו מזה, אם הוא חולה, זה ארונו, במיוחד אם העם היה תחתיו, ואם הוא לא היה חולה ומבקש לנישואין, הוא התחתן עם אישה מכובדת ובכירה, שיש לה יכולת העולם באותה מידה כמו תלולית העפר והחול. אם הוא רואה שהוא מאורס לאנשים מעל הגבעה, או הקריאה לתפילה, אם הוא היה ראוי למלך, הוא השיג זאת, או הרשות השופטת, פתווה, קריאה לתפילה או לדרשה מכיוון שזה המקדשים של אצילי האנשים . ומי שרואה ארץ שטוחה שיש בה גבעה, אז הוא איש מוניטין בקרב העם עד לרמת האדמה השטוחה סביבו . והגבעה עבור זו שעליה יושבת עמדה, ואם היא פח אשפה, זהו העולם בו היא נמצאת מכל דבר, והיא עשויה להתייחס לאישה או לאישה שהיא הקורבן . ואם הגבעה לא הייתה פח אשפה, אלא גבעה שלא היה בה אבק, אז זה מציין את גובה העניין בביטחון מפני התוצאות ….
…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….
…דקל תמרים בחלום מעיד על פרנסה . אם הוא רואה חולה, הוא מציין את החלמתו . האבקה עשויה להצביע על מותו של החולה, על הכלא או על שמירת ואחסון סחורות . ומי שרואה עץ דקל, הכוכב שלו מגיע לטוב . אם הוא נהיה צהוב ולא אוכל את זה, אז יש לו סמכות והוא כועס על בעל האבקה, אז הוא מרוצה ממנו . זה כסף שקורה לו ….
…ומי שרואה שהוא מזריק, אז הוא כועס על אשתו, ואם שתן גובר עליו ולא מוצא מקום, אז הוא רוצה לקבור כסף והוא לא מוצא אותו ….
…התלהבות אם אתה רואה את עצמך כועס בחלום, פירוש הדבר שתמצא את עצמך מוקף בבעיות בגלל ההתעוררות המוקדמת שלך . אם אתה חושב שמישהו כעס עליך, פירוש הדבר שייקח הרבה זמן עד שתשכח אי הבנה שהתרחשה ביניכם ….
…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….
…אם חלמתם לראות את שכנתכם, המשמעות היא שתבזבזו זמן רב במריבות ורכילויות . אם השכן שלך נראה עצוב או כועס בחלום, המשמעות היא שהבעיות והסכסוכים יתרחשו ….
…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….
…צמרמורת: מי שרואה בחלום שהראש שלו רועד, הוא זוכה לתהילה מהבוס שלו, או כועס עליו . ומי שרואה שיד ימינו רועדת, פרנסתו נעשתה קשה לו . אם הוא רואה שהירך שלו רועדת, אז טוב יבוא אליו מהשבט שלו . אם הוא רואה שרגליו רועדות, אז הוא יתקשה בכספו ….
…מי שרואה שיש לו שיהוקים, הוא כועס ומדבר על משהו שלא דואג לו, או חולה קשה ….
…ונאמר שלעתים גדל העץ ולעיתים הופך לקטן יותר, שהרי הוא מתפרש כאדם העוסק בחזון איש, לעיתים הוא צדיק עמו ומפשט את עצמו עימו, ולעתים הוא כועס ומטריד אותו בעניינים ….
…המציג הוא אדם שבודק את חבריו ומתקן את ענייניהם . ומי שרואה בזה תערוכה בדיוואן ולא ממשפחתו, הוא ימות . אם הוא רואה שהמציג כועס עליו, אז הוא חטא . ואם הוא רואה אותו מרוצה ממנו, הוא מציין שאללה מרוצה ממנו . אם הוא רואה את זה כאילו הם רוצים לחשוף אותו והם לא, אז הוא על סף מוות ואז מביא . בית המשפט הנושא של חוסר מזל, סגירתו סוגרת את שערי המזל, ופתיחתו פותחת את שערי המזל ….
…מי שרואה שהוא הכה בזהב, הוא ייפגע מהם או ממשהו שהוא שונא, או שהכסף הולך ממנו לפי מה שראה, או שהמלך כועס עליו, גם אם יש לו תפקיד לבודד את הכמות הידועה של חיתוך הזהב טוב יותר מהלא נודע והדואג ביותר לזהב הוא חזון האבק ויצוק בלעדיו ומה נעשה בלעדיו והמזויף בלעדיו ומסתיר אותם בדאגת דינרים וזהוב חרוט, אם הוא נשבר, ואז זה שווה ערך לדינרים, ונאמר כי חזון הזהב מבחינת המשפט בכל דרך שהוא אינו ראוי להערכה ….
…סנאף מציין בחלום הפוגה, צורך בילד או אם או פגיעה בנפש . ומי שרואה שהוא כועס, אז הכעס שלו יגיע למטרה שלו ….
…בחזון הנביאים והשליחים בכלל ובחזון מוחמד בפרט שמעתי את אבו בכר אחמד בן אל-חוסיין בן מהראן אל-מקרי, הוא אמר : קניתי משרתת שלדעתי טורקית, והיא לא דע את לשוני, ואני לא יודע את לשונה, ולחבריי היה שכן שמתרגם ממנה, אמר, אז יום אחד היא ישנה, אז הבנתי בזמן שהיא בוכה והיא בוכה ואומרת : הו אדוני, לימד אותי את פתיחת הספר, אז אמרתי לעצמי, אני מסתכל על הזדון שלה, אתה יודע את הלשון שלי ולא מדבר איתי, אז החברים שלי התכנסו ואמרו לה : לא ידעת את לשונו ואת הזמן , איך אתה מדבר איתו? והמשרתת אמרה : ראיתי בחלומי איש כועס והרבה אנשים היו מאחוריו בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? הם אמרו משה, עליו השלום . ואז ראיתי אדם שהיה טוב ממנו ועם אנשים בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? אז הם אמרו מוחמד עליו השלום והברכה, אז אמרתי שאלך עם זה, אז הוא הגיע לדלת גדולה שהיא שער גן עדן, אז היא דפקה והיא נפתחה עבורו ובשביל מי הוא נכנס, ואני ושתי נשים נשארנו, אז בדקנו את הדלת והיא נפתחה, ונאמר שלמי שטוב לקרוא את פתיחת הספר ניתן אישור, אז הם קוראים ונותנים להם אישור, ונשארים אני . אז הוא לימד אותי את פתיחת הספר, אמר, ולמדתי אותו בקושי רב, וכששמרתי אותו הוא נפל מת . פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : חזון הנביאים, שיהיה עליהם תפילת אלוהים, הוא אחד משני דברים, הן חדשות טובות והן אזהרה . ואז יש שתי שביתות : אחת מהן היא שהוא רואה נביא במצבו ובמראהו, שכן זו עדות לטובתו של אדם החזון, לגאוותו, לשלמות מעמדו ולניצחונו על מי שנמצא נגדו, והשני רואה אותו משנה את המצב בפנים זועפים. נביא, מצביע על כך לבגוד מזכיר ואת האמנה כדי להוקיע את פסוק : ( אכפת הדברים Nqdahm הברית ואי האמון של הפסוקים של אללה ולהרוג את הנביאים שלא בצדק ). זה בסך הכל, ולגבי הפרטים : אם היה רואה את אדם, עליו השלום, במראהו, היה מגיע למנדט גדול אם היה ראוי לכך . כי אלוהים אדירים אומר : ( אני ח'ליף עלי אדמות ) , ואם הוא רואה שהוא דיבר איתו, הוא יקבל פתק של הקב~ה באומרו : ( ואדם ידע את כל השמות )….
…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….
…אשר לכעס, מי שרואה שהוא כועס על אדם, אז הנושא שלו מופרע, וכספו מגיע לאלוהים אומר: ~ ואלוהים יחזיר את הכופרים בכעסם . ” הפסוק ….
…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….
…מי שרואה אותו בחלום מעיד על עדות . ומי שרואה אותו כועס, הוא ימות בלי תשובה . מי שנאבק בעזראל או מביס אותו, הוא יינצל ממחלה, ואם עזראל יביס אותו, הוא ימות . ונאמר : מי שראה את עזראל חי, וכי עזראל עליו השלום היה ארוך יותר מכל הנבראים . ונאמר : מי שרואה את אזראל, הוא ייכנס למשהו שעליו לעשות . וזה שנאמר : שלו החזון הוא פחד גדול . ומי שיהפוך לדמותו של עזראל ינצח את העם, ודברים גדולים יתרחשו על ידיו . ומי שיראה שהוא מקבל את מלאך המוות, הוא יקבל ירושה . וחזון עזראל, עליו השלום, מעיד על הפרדת הקהל, מות חולים, הריסה ואש, וחדשות מטרידות, המחייבות צרחות, סטירות ובכי . אולי חזונותיו הצביעו על פנסיה מדוכאת, על חוסר יכולת להרוויח כסף, מאסר ושכחת ידע, נטישת תפילה והלנת מס נדבה ומחירים גבוהים . אולי החזונות של ישראפיל ועזראל הראו לאלץ את האויבים ולהכחיש את מי שמכחיש את התחייה והתקומה ….