…ומי שרואה את פני הח'ליף מקמט את מצחו, מביט בו בכעס, או רואה בו חסר או פגם, הרי זו ירידה בדת הרואה, והפגם שייך לו ….

…ומי שרואה שיש לו נרתיק כמו הנרתיק של האישה, אז זה מעיד על השפלה, ואם אישה רואה שיש לה שתי נרתיקות, זה עלול לבוא בנרתיק ובמעבר האחורי, ואם היא רואה שהמים יוצאים את הנרתיק שלה, אז זה שילד יצא והפות מנותקת. הוא ילד שאין בו טוב, ואם הטיפוס שלו אהוד, אז הוא ילד טוב, ומי שרואה שהוא מסתכל על הנרתיק של אשתו, אז הוא יוצא ממצוקה ומתוך מצוקה ל יכולת, ומי שרואה בנרתיק של אישה ידועה חיה שהוא מלקק, יונק או מסתובב מסביב, מעיד שהיא לא מוסרית ואין לה טוב. זה לא היה ידוע, ולכן זה לא מחמוד עבור הצופה…

הנרתיק של האישה : הנרתיק, ואם היא רואה כאילו מים נכנסו לנרתיק שלה, יהיה לה בן . ולראות שהוא שב מברזל או מאפס מעיד על ייאוש מהשגת הרצוי ….

…אם הוא רואה שיער לבן בפניו בזמן שהוא מורט אותו, כבודו ודתו נעלמו, וכמה מהם אמרו שהמראה היא אישה ושברו היא מותה, ואם הוא רואה במראה את הנרתיק של האישה , הוא מגיע לנרתיק, ואם הוא רואה שהוא מסתובב במראה, הוא נמצא בעניין שהוא מבקש נרתיק, ואם הוא לא מסוגל להסיר אותה בגלל מספר החלודה הרב, ואז הוא לא ימצא את הנרתיק ….

…והעובדה שהאוכף, הרסן והליבה הם ללא תכשיטים מעידה על ענווה של רוכבו, והעובדה שהוא נמצא בפנים שלו טובה ממראהו . וליבת העניין נקבעת . וההיגוי הוא כסף, נימוסים או מדע שמונעים ממנו גילוי עריות . והרסן הוא ניהול טוב וכוח בכסף ורכישת מנהיגות להיות מונחית על ידי ולציית לו . ואם האוכף נפרד מהחי, הרי זו אישה . זה מציין את המועצה המכובדת ואת המושב הגבוה . אם זה על החיה, זה אחד הכלים שלה . אם מייחסים את החיה לאישה, אז זה הנרתיק שלה, וזה יכול להיות הבטן שלה . ונוסעיה הם הנרתיק שלה, החגורה שלה היא ידידותה, הרתמה שלה מוגנת, והמושכות הן כסף…

…אם הוא רואה גבר רע כמו אישה, אזי הוא יושפל בהשפלה ובכניעה . אם הוא רואה שהוא מתחתן בנרתיק ההוא, אז מי שעושה זאת ירוויח את מה שהוא צריך ממנו או משמו, אם זה לא מקום לכך . ונאמר כי חוסר האפשרות של הנרתיק של האישה לזכר, הוא עדות לחוסר המגונות שלה בלשונה ולשליטה המילולית שלה בבעלה . ומי שיראה שהוא מוצץ את הנרתיק של אישה, תהיה לו נרתיק מעט חלש . ומי שמסתכל בנרתיק של אישה או מישהו אחר, מסתכל על זה ברצון או נוגע בזה, אז הוא עושה עסק שנוא ….

…תאיום מציין בחלום את קרבת הנרתיק, ולכן מי שרואה שהוא עושה תאיום לתפילה או לטיהור מטומאה התקרב לנרתיק שלו, וכי תאיום הוא עדות לנרתיק קרוב לאלוהים הכל יכול . תאיום בחלום הוא עדות לנסיעות או אזהרה מפני מחלה בה יש צורך בכיבוי . אולי זה הצביע על מחסור במים של המטייל, מכיוון שהוא התייתם בחול, או במשהו שלא היה מחובר לידיים, מה שמעיד על חוסר האפשרות לנסוע, לזמינות הרישיונות ולעבוד בהנאה . ותאיום מעיד על עוני אחרי עושר, מחלת בריאים, רווחתם של חולים, ותאיום עם מים מעיד על מעשים פסולים . ההשקפה כי tayammum היה עם חוסר המים המצוין ליד הנרתיק, ואת פטירתו של עוצמת, אם כי עם נוכחות של מים הוא כפוף חמישה דוחות : אחד : להיות לרואה היה מעדיף להתחתן פִּילַגשׁוּת . השנייה : שהוא יהיה מאלה שמעדיפים לטייל ביבשה במקום לטייל בים . והשלישי : שהוא אחד שמקווה למחילה תוך התעקשות על האשמה . והרביעי : להיות אחד מאלה שמעדיפים את העולם הזה על פני העולם הבא . חמישית : הוא צריך לתמרן את דתו וללכת על פי הוויתורים מדברי החוקרים, ונאמר : זה מעיד על בריחה ממחלה או ממאסר ….

…זה נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שאני בספק אם אשתי בגלל שני גברים, והערב ראיתי שני כלבים נלחמים על הנרתיק שלה, ואז הם נשכו אותה והם פצעו אותה, אז אבן סירין הביט בפניו. וראה אותו בשינוי מפוחד. עכשיו עליה, האיש נגע בה במהירות ומצא אותה, כמו שאמר, והוא שאל אותה על כך, והיא סיפרה לו על פי תיאורו ….

…ואם נאנחתו הייתה מכאבי הנרתיק שלו, אז זה מעיד על כך שהוא היה נואף בעולם הזה, ואני הייתי נשוי לזה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי ההסתרה מעידה על כך שהם מהנשים, ואם הוא רואה את זה על דלת החנות, אז הם מהפנסיון, ואם זה בפתח המסגד אז הם מהדת ואם זה בפתח בית, הם לפני העולם והמוסר חולף והחדש ארוך וקרוע אורכו של הנרתיק הדחוף ורוחב רוחבו של בעליו ….

…ומי שרואה אדם לא ידוע, הוא נותן לו מראה ומסתכל עליו, ואז זה מתפרש על ידי הגעת הנרתיק מכיוון הגעתו של הנעדר ….

…ערוצים : הערוץ מציין את משרת הבית למה שקורה בו מעפר האנשים ואנשיו, והוא עשוי להצביע על הנרתיק האסור, במיוחד זה שרץ ברחובות ובחנויות שניתנים לכל מי נכנס ומשתנה בהם בזוהמה, כי השליח, שאלוהים יברך אותו ויתן לו שלום, פירושו זנות בעפר . אולי זה מעיד על הקלה ומצוקה, מכיוון שזו הקלה של בני הבית אם זה מתרחש, והדאגה שלהם אם זה ייסוג או ייחסם . מי שרואה את אפיק ביתו נחסם, נושא את משרתו או את חרפת אשתו, או מונע אותו בעצמו, לכן הוא דואג לכך, או שתורתו חסומה על ידו כשהוא ער, מחפש פרנסה, נישואין, נסיעות או לריב . זה עשוי להצביע על הגבלה של חוסר יכולת להשתין . באשר לערוץ הלא ידוע, מי שמשתין בו דם או נופל לתוכו ומייבש אותו במימיו ומכתים את טומאתו, מבצע אישה שאסורה בזנות או אחרת אם זה קורה לו, אחרת הוא ייפול לחולשה וצרה מהסיבה של משרתת או אישה או כל דבר אחר עד כדי הגדלת הראייה, ומה שנמצא בעירנות . אלנעורה : משרת ששומר את כספי האנשים בסתר, ונאמר שגלגלים וגלגלי מים הם תפוצה של עסקים וכספים והעברת תנאים בנסיעה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על הנרתיק של האישה, אז זה נרתיק קשה ויוצא מההידוק לרחבה ….

…סריס: מי שרואה סריס בחלום ורוצה שמישהו יפקיד כסף או סוד, אז הוא לא . ומי שראה שהוא סריס, הוא החזיק בעדות . ומי שרואה שהוא הפך סריס, או אבן בעצמו, הוא יושפל ויהיה נתון למי שמתווכחים עליו . אם הוא רואה סריס לא ידוע שיש לו את סימן הצדיקים ואת דברי החכמים, אז הוא מלך המלאכים שמטיף או מטיף . אם הוא ידוע מהסריסים, אז הוא הוא עצמו . ומי שראה שהוא הופך כסריס היה מקבל הדרכה מאלוהים אדירים . ומי שרואה את עצמו כסריס שמגיע למעמד של פולחן וצניעות הנרתיק . הסריס הלבן הוא מלך הרחמים . הסריס השחור והאתיופי הם מלך הייסורים. הראשונה חדשות טובות והשנייה רעה . ראיית הסריסים מעידה על שוד חסד, או חוסר סבלנות ומיטה גרועה . ראיית סריסים בחלום היא עדות למלאכים, מכיוון שהסריס הסיר את רצונו מהתשוקה ….

…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….

…רעב : זה כסף ורצון לחפש פנסיה . שובע : גביית פנסיה ומבטיחה כסף . אכילה : שונה בתנאיו . חלקם אמרו שרעב טוב יותר משובע, והשקיה טובה יותר מצמא . ונאמר כי מי שראה שהוא רעב יהיה טוב, ויהיה זהיר . ומי שרואה שמישהו אחר מזמין אותו לארוחת צהריים, חזונותיו מעידים על נסיעה לא הרחק משם, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ראינו מהמסע שלנו טקס .~ אם הוא יזמין אותו לאכול באמצע היום, הוא יהיה מנוח מעייפות . אם הוא מזמין אותו לארוחת ערב, הוא מרמה אדם ומתעתע בו לפני שהוא עצמו מרמה אותו . ומי שיראה שהוא אכל אוכל והצטרף, ישתדל להמשיך במלאכתו . ומי שרואה שהוא אכל את בשרו בעצמו, הוא אוכל מהכסף המאוחסן ומאוצרותיו . אם הוא אוכל בשר של מישהו אחר, אז אם הוא אוכל אותו גולמי הוא או אחד מקרובי משפחתו יעקמו אותו, ואם הוא אוכל אותו מבושל או צלוי, אז הוא אוכל הון של מישהו אחר . אם הוא רואה כאילו הוא נושך את בשרו של עצמו, חותך אותו וזורק אותו לקרקע, אז הוא אדם למז . והאישה אוכלת את בשר האישה המדכאת או המדכאת . ואישה שאוכלת את בשר עצמה היא עדות לכך שהיא זלה ומכלה את העבודה הקשה של הנרתיק שלה . אכילת בשר גבר בפרשנות היא כמו אכילת בשר אישה, ואכילת בשר של גבר צעיר חזקה יותר בפרשנות מאשר אכילת בשר השייח ' . אם יראה שהוא אוכל את בשר לשונו, הוא ירוויח תועלת מלשונו, ואולי חזון זה מעיד כי בעליו רגיל לשתוק, לרסן כעס ומלנכוליה ….

…גדר : פסור עיר ד 'לסביבות ולאלהה, והלא נודע ממנה, פידל על האיסלאם והמדע והקוראן והכסף והבטיחות והיראה והתפלל, וכל מה שחסם אותו מאויבים אחרים וכל חומות המדע, או אשתו או בעלה או מגן או אב או אב או כלפיהם . מי שרואה את חומת העיר בהריסות, השליט עליה ימות או שהוא מודח מעבודתו, ואם הוא רואה אותה הולכת כמו חיה הולכת, אז הוא נוסע בסולטנה לאזור שעליו הוא חלם בחלום . באשר למי שבנה חומה על עצמו, על ביתו או על עירו, בדוק את מצבו, ואם הוא היה שליט שהגן מפני אויבו והסיר את הגרועים שבנתיניו, ואם הוא היה מלומד שהיה סיווג בידיעתו מה יש לו אי-גבלות לאחרים, ואם הוא היה עבד נזיר, הוא שמר על העם בתחנייתו ונמלט מהמרדה על ידו. ואם הוא עני, אז אסור לו לספק שום דבר לעשות בלעדיו או להתחתן עם אשה, אם הוא היה רווק, היא תגן עליו ותדוף את פיתויי השטן מטעמו . ואם הוא רואה חומה לא ידועה ויש לו תלם ממנה עד שגנב או אריה נכנס למדינה, אז עניין האיסלאם נחלש או ידע במקום ההוא, או תלם מעמודי הדת הוא עמוד תווך . אם זה היה במה שהוא ראה כאילו הוא שלו, כאילו הוא נמצא בו לבדו, זה נכנס אליו בדתו או בידעו או בכספו או בשריונו אם זה היה בג'יהאד, או באי ציות של אב, אם, בעל או אדון, ואז הוא יבוא אליו מאותם חטאים . אל-קלעא : הטירות הן מהן לפרג ', והטירה היא מלך מלכים שמגיעים למלכים מטוב לרע, ולכן מי שרואה כאילו הוא נכנס לטירת המזונות והסגפנות בדתו, ומי שרואה טירה מרחוק, הוא נוסע ממקום למקום ופיקודו מוגבה . ומי שרואה שהוא בנה מבצר : הוא יגן על בריחתו מדברים אסורים, על עושרו ועל עצמו מפני ייסורים והשפלה . אם הוא רואה שהוא הרס את מבצרו, את ביתו או את ארמונו, הרי זו השחיתות של דתו וחיי עולמו, או מותה של אשתו . ומי שיראה שהוא נמצא בטירה, בעיר או במבצר, יתברך בטוב, בזיכרון ובסגפנות בדתו. אם הוא רואה אדם יושב בכבוד טוב, אז הוא מכין אח, נשיא או הורה לברוח איתו . ונאמר : המצודה היא אדם מבוצר שאיש אינו יכול להתמודד איתו . מי שרואה את זה מרחוק, זה גובה שהוא הזכיר, מחזק את הנרתיק שלו, ומי שרואה שהוא מחובר למבצר מבפנים או מחוצה לו, כך גם מצבו בדתו . ונאמר מי ראה שהוא מבוצר בטירת נאסר . ביחס לשלט : מי שרואה שהוא על מגדל או בתוכו, אז הוא ימות ואין בו שום טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ באשר אתה נמצא המוות עוקף אותך ואם אתה נמצא במגדלים בנויים . ”…

…גבר הגיע לחלוף חולף, והוא אמר, ~ראיתי שני כלבים מדברים על הנרתיק של האישה שלי.~ לדבריו, ~זו אישה שרצתה לאתגר אותה….

…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה ​​איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….

…אבו סעיד אמר כי המטיף כשהוא לובש את הגרביים הוא חנות נסיעות ודייקמה מציג דת צרה ואספקתם, ודייקמה מראה אחרי הנרתיק או כפי שמציין החשש, מה היה הכי חכם שהוא רחוק מהנרתיק, אבל זה קיוויתי לקרבה מכיוון שזה אם צמצמת את ההשלכות של הפות ואת החדשות של כסף להגנה על מוקסינים ואם לבישת נעלי בית היא בדיוק כמו לבושם של בעלי תפקידים גבוהים, אז זה יוקרתי ויכולת חיים ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא חובש את הנרתיק של הנשים, זה מעיד על זהירות וביישנות של אנשים והאשמה .~…

…מי שרואה שהנסתר שלו נקרע כך שלא נותר דבר ממה שהוא לובש מתחת לרגלו, אז זה מעיד על מות אשתו, ואחרים אמרו שזה לא פוגע במה שקורה לרגלי הנרתיק ….

…שגשוג מציין בחלום את הנרתיק לאחר מצוקה . ומעיד על חיסול החוב . והקלה על דאגות ואנקד ….

…ומי שראה על הנרתיק של אישה ידועה בעל חיים שנלקק או נשאב או חגה סביבו, זה מעיד שהיא לא מוסרית ואין בה שום טוב, ואם היא לא ידועה, אז זה לא ראוי לשבח עבור המחפש, ונאמר שעולם מרחף מעליו שאין לו דעת ….

…אלקארקט הוא הנרתיק של בעל החזון בחלום . מי שראה שהוא חובש צעיף וציפה לבן, היא ילדה שפחה, ושהעגיל עונד את החרב, אמר אלוהים אדירים : ( גברים הם שומרי הנשים ). נאמר : אלקרק נולד ….

…אם הוא רואה את הנרתיק שלה מאחוריה, אז הוא מקווה לטוב ולחיבה שהיא תהיה האויב שלו ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…אם הנרתיק היה קטן, אויבו גבר, ואם הוא גדול, אויבו גבר ….