ומי שרואה את סוסו גנב, זה מעיד על הרס משפחתו ….

…ומי שיראה שהוא חופר במתכת משהו, הוא יוכל לייחס לו את המינרל הזה בפירוש. אזכור של סוגים שונים של חפירות אדמה הוזכר בפרק 32 ….

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

באשר למחתה, זה מתפרש על ידי המשרת והמשרת ממנו הוא מרחם על בעליו ואנשים משבחים אותם, כך שכל מה שהוא רואה בו מזיין או שין הוא יחזור אליהם, ואם זה ממתכת , הם קשורים למתכת המסוימת הזו ….

…ומי שרואה שהוא רכב על צווארו של איש אויב, מעיד שהוא רוכב על דבר פגום, ואם הסירה היא המטען שלו, אז הוא נושא אותה עם אספקתו וכובש אותו בסדר שלו, ואם אין איבה בינו לבין כל אחד, ואז משהו מכספו או מעמדו עלול להיפגע ….

…אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

כמה מהבטאים אמרו: שמעתי מהשיח 'מוחמד אל-קרוני, אחד מהשיחי' הביטוי, שיש מלכים שראו בשנתו כאילו אכל בת-ים, אז הוא אמר לו את זה, אז אמר לו שתאמין במשהו שירחיק ממך את הרע. פיקוד ומג'ה לכאורה ….

…באשר לחיבוק, מי שרואה שהוא חיבק מישהו, בין שהוא חי או מת, זה מעיד על אורך חייו, וחלקם אמרו שחיבוק הוא ערבוב ואהבה. באשר לפרידה, מי שרואה שהוא נפרד ממישהו, הוא עוזב אותו במוות או בחיים, ואולי המוות מיועד למי שנשלח אליו. הוא ראה שהוא גורף את מקומו והיה לו אדם חולה, כי זה מעיד על מותו, ומי שחושב שהוא גורף מקום למען הפולחן הוא טוב, ואולי לראות את המסגד גורף מעיד על אהבת האל הכל יכול…

…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…

…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….

גורף אם חלמת לטאטא, זה מנבא שבעלך יאהב אותך והילדים ימצאו את האושר שלהם בבית . אם אתה מאמין בחלום שהארץ זקוקה לטאטאה, אז זה מנבא שהימים הקרובים יביאו איתה דאגה, עצב ומריבה . עבור משרתים, גורף מנבא בעיות וחשדות לגבי כוונותיהם של אחרים ….

…מי שרואה שהוא גורף את ביתו זה הכסף שלו, ואז גורף את הבית של מישהו אחר יפגע בכספו ….

…הוא רואה חיה Tnkha : בערך, זה הביא לו טוב ותועלת על פני תקווה . אם מה שהוא מתחתן הוא שבע בערך, אז הוא רואה את מה שהוא שונא מאויבו ….

…שורד את אלוהים 78 – בסמכותו של איברהים בן סעד בן סייפי אלמכזומי, שהיה חברו של עבאיד אבן קותם בן עבאס, הוא אמר : הוא שלח אלי את עוביד אללה בן קות'ם, שהיה הנסיך של מכה בצהריים, ו הוא שהה בבארת מיימון בביתו של לבבה בינט עלי – אבן עבדאללה בן עבאס – אשתו והיא הייתה איתו אז באתי כשהוא מבועת והוא אמר : הו אבו איסמעיל, כלומר ראיתי את אלוהים כאהבה באמרה שלי , הוא יצא אל פנים של אדם מהקיר הזה ואמר : בעוד החיים והרבים הם טובים, נשא את טובתם על מקלות, אני מת . הוא אמר : אמרתי : לא, אלוהים הוא מהשטן , הוא אמר : לא , על ידי אלוהים , הוא אמר : אמרתי : ויאי אחרים , הוא אמר : מי? אמרתי : אולי לאחרים , הוא אמר אם אתה מציג את הילדה Blababh על , הוא אלוהים הטוב של איתי , אני נשבע, אמר מה נשארנו חודשים בלבד או עד למותה של הדלת שלו . הוא אמר לי : הו אבו איסמעיל , זה מה שאמרתי , הוא אמר : ואז בנינו שנשלחו לכאלה , זמן ווטיח אמר : אלוהים יגיע לפרצוף המסוים הזה, הוא אמר : בזמן שהשכונה תפסה קנס אחורה ימינה בכבודם ובעצמם טובות אני אלוהים מת . הוא אמר : לא, ברוך השם . הוא אמר : אין שום דלת להסביר לי . הוא אמר : נשארנו חודש בערך ואז נפטר . רועי אלבקאה אמר גם עובייד – אללה בן קטם – שהוא באותו יום ולמכה – אמר : ראיתי בחלום שאדם עומד בין הידיים שלי, הוא אמר : בעוד שהשכונה והקנס הנכון לאחור תפסו את שגשוגם בלוטס. : חשבתי שזה נוגע לי כל כך , ואמרתי : קנה לעצמי, ואז אמר לבאבה בינט עלי עלי עבאס, אשתו, אמר : היא בסדר איתי והיא זו שמתה . ואני נשאר שניים או שלושה חודשים כך אז מתי , ו להתיישב אחרי חודשים בערך. אם Bmak עשוי לאהוב את הידיים, הוא אמר : אז אמור למי ששומר על מחלוקת שעברה כוננות לאחרת, כאילו קדי הארית בן אבי תענוג שהוא הזכיר אותם Vetodjaa אותו ואמר לו : הגן עליך אלוהים, הנסיך , הוא אמר : הוא מת, אבל הוא מת ….

…מה הסיבה לביטויים כה רבים הקוראים לדעת את שמות המגיבים בחזון? זו שאלה חשובה, והיא קשורה גם לשואל. מכיוון שחלק מהשואלים עשויים להיות נבוכים כששואלים על שמות, ואני לא יודע מדוע המבוכה הזו והנושא הם לא יותר מאשר חלום? מבחינת הסיבה, הסיבה לשאלה מהמביעים רלוונטית ליחס התשובה לביטוי, שכן לשמות יש מערכת יחסים ומשפיעים לרעה או חיובית על ביטוי החזון, והשליח, יהי רצון שאלוהים התפילה והשלום עליו, אהב אופטימיות לגבי משמעות שמות מסוימים במציאות, אך הוא הורה לשנות כמה שמות לאחרים עם משמעות ומשמעות טובים יותר, וזה הוזכר מדרכים אותנטיות ממנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק עליו השלום, ומבחינת הביטוי, הוא, השלום והברכה עליו, דיווח על שרשרת קריינות חלשה בסוננה של אבן-מג'ה עם שרשרת ההעברה שלו בסמכותו של אנאס בן מאליק אמר : הוא , שלום וברכה עליו, אמר : ((הם החשיבו אותם בשמם, והם עשו אותם לפי משמעותם, והחזון לחולף הראשון )) אבן מג'ה סיפר את זה בספר ~חזון החזון~ על מה החזון מבטא ומה הכוונה באמירה : הם נחשבים בשמותיהם, כלומר להפיק את פרשנותם מהשמות המוזכרים בחזון. עייף, ואז הוא מתחיל להתעייף, או שהוא רואה מערב, ואז הוא מחשיב את האדם הבלתי מוסרי לקרוא לו בהאדית וכו ' . למה הכוונה ואמר : (( Kanawha Pkinaha )) , אשר הביא אליה למשל אם דרך Tamoha, הוא נגזר ואמר : Knyt על זה קנוט אותו אם לכתוב על מישהו אחר, וזה המלומד הזכיר חדית שייח אל – Albaani רחמי אלוהים אדירים בסונן החלש אבן מג'אח [ r 315_ ח 849] והוא סימל זאת באומרו : חלש, והשיח 'מוחמד פואד עבד אל-באקי – מוחאיקי של סונן אבן-מג'אח – לאחר שנתן אותו לאבן של מג'ה. שרשרת העברה, בזועיד : בשרשרת ההעברה שלו הוא יזיד בן אבאן אל-רקאשי, והוא חלש, ובכל מקרה אין לנו מזל בדיון שלנו בדוגמאות של כמה מהחזונות שהנביא הקדוש, אלוהים ברכו אותו והעניקו לו שלום, חצו כמה חזונות, תוך שימוש בסימון שמות בכמה חזונות, מה שמאשר את נכונות הגישה של חלק מהבטאים אם היו שואלים לפעמים על שמות, ומאותו החדית ' : אנאס בן מאליק אמר : שליח האל, עליו השלום והברכה, אמר : (( אני ראיתי לילה אחד כשהישן רואה כאילו אני בבית של עוקבה בן רפי ). אנחנו החמצנו ראתב האבן Tab – אדם מן מאדינה – ואני ציינתי את הטקסט של החדית הסיום שלו ( עמ '. , ואני 50) הסברתי כי Messenger, השלום והברכה של אלוהים עליו, הוא המכשול הראשון העונש והרים את הגובה , וזה מגזירת השמות כמו שהיא בין ….

…בחלום, זה עולמו של אדם, ולכן מי שרואה שיש לו בית חדש שהוא איתן ומלא מתקנים, שכן אם הוא עני הוא טוב, ואם הוא מודאג, הוא ישוחרר , ואם הוא עובד שמגיע למדינה טובה כמו הבית, ואם הוא בסרבנות הוא חוזר בתשובה, וכי יכולת הבית היא יכולת חייו העולמיים וידעו ונדיבותו . היא הייתה מצוקה על ידי עליבותו, והיא מצאה אותה לחדש את עבודתו וליישב את דתה, ופסיקתה הייתה לנהל אותו, ובתיה היו נשותיו . ולבית הברזל חיים ארוכים לבעליו . אם הוא נכנס לבית לא ידוע ורואה בו אנשים מתים, אז זה הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ולא מסוגל לעזוב, אז הוא ימות. אם הבית מוצק, זה מצבו בהמשך . אם זה היה של טיח ולבנים, זה מעיד על מצב רע בו . אם הוא נכנס ועוזב אותו, אז הוא מפקח על המוות ואז הוא יינצל . ואם הבית הוא לבד והוא רואה בו את המתים, אז כולם בו ימותו . אם הוא עוזב את ביתו כועס, הוא כלוא . אם הוא רואה שאדם נכנס לביתו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא בלתי מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו או פרנסתו . עבור אימאם אל-אדל, הבית הוא אחד הפיות של המוסלמים . מי שרואה שביתו קרס, ואם זה היה ביתו של האימאם הצודק, הרי שזו חריגה בכמה מפי המוסלמים . בניין הבית נמצא במיקום לא ידוע או ידוע אם אישה היא רווייה . ומי שרואה בית מרחוק, זה עולם רחוק שהוא יכול להגיע אליו, ואם הכנסתו בנויה מבוץ, והיא אינה נפרדת מהדאוור, אז זה עולם שקורה לו כמותר . אם הוא עשוי מגבס, הרי זה עולם אסור, ועזיבתו מהמבנים הללו היא עזיבתו את העולם הזה או את מה שיש לו . אם הוא רואה שהוא נכנס לבית מודרני והוא עשיר, אז הוא יגדל בעושר, ואם הוא עני הוא מתעשר אם הבעלים או התושבים בו הם שליטה בבית . ומי שרואה שהוא בביתו הישן, והוא נהרס, אז הוא יירש ירושה מקרוב משפחה . ונאמר : מי שבנה בית, מתו חלק מקרובי משפחתו או אחד מילדיו . מי שמכר את ביתו התגרש מאשתו . אם הוא רואה בעצמו בית טוב, אז זה המעשה הצדיק שלו, ואם הוא צר ומכוער, זה מעיד על מעשים רעים . אולי הבית הצביע על נימוס, ואולי על התנודה עם סיבוב העידן . ביתו של אדם מעיד על גופו, נשמתו ואישיותו משום שהוא ידוע וידוע על ידו, וזוהי תפארתו, קנאותו והסתרת משפחתו . ואולי זה הצביע על עושרו שהוא כוחו . אולי היא ציינה את בגדו שייכנס אליו, אם גופתו הייתה דלתה ופניו, ואם אשתו הייתה דלתה היא חלקו הפרטי . ומי שראה שהוא גורף את ביתו, לפתע הוא חטף כסף . ונאמר : טאטוא הבית יהיה הסרת עצב . נאמר : הריסת הבית היא מות בעליו . ומי שראה שהוא הורס בית חדש, הם הוכו על ידם ועל הרע . מי שבונה או קונה בית יהפוך להיות טוב מאוד . ומי שרואה שחצר ביתו או גגו התרחבה מעבר לגורלה הידוע, אז זו יכולת בעולמו ויש לו מזל בחייו . ואם המטופל רואה שהוא עזב את ביתו בזמן שהוא שותק ואינו מדבר, הדבר מעיד על מותו ….

…באשר לאברי המין של בעלי חיים : מי שראה שהוא גורף גללי סוסים, היה מקבל כסף מאדם מכובד . זבל פרות הוא מדריך טוב לכדורגל בלבד, ולחרשים בלבד . אם ראה שהוא יושב על הזבל, הוא קיבל כסף מכמה מקרובי משפחתו ….

…מטאטא הוא בחלום משרת ותועלת מכיוון שהוא גורף לכלוך וזבל, וכל זה כסף שהוא לא זקוק לו . זה לנישואין של פרישות, ושפיכתם עשויה להצביע על רצון במזון, והיא עשויה להצביע על המצקת . ונאמר : היא ילדה אם היא לא מועסקת, ואם היא משרתת . והמחיקה מקנה לבעליו עולם טוב . והמחיקה היא אישה הסבלנית עם עמל ועייפות . זה עשוי להצביע על פרנסה, תועלת וריפוי מחלות ….

…דונגיל : זה המינימום, ודמיונו לשליח אללה עליו השלום כאשר עמד בהם . אבק הוא מים, כי זה מאדמת האדמה, והסקרנות של מה הבריאה נפטרת ומחיה איתו, כולל עצמות, חימר, גרעינים, קש וכדומה, שזה בפרשנות, כסף . מי שרואה את עצמו על אשפה לא מפריעה, התבונן במצבו ובמה שמתאים לו במעשיו, ואם הוא חולה או חושש להיעלם בגלל אחת הסיבות, מבשר אותו על הישועה או על עלייתו לעולם ש דומה למזבלה . אם הוא רואה זאת, עני מתעשר לאחר עוניו, ומרוויח כסף לאחר הצורך שלו, גם אם יש לו מישהו שמקווה לירושתו, הוא יורש זאת, כי הזבל הוא מאיסוף אחרים ולא מהכנסותיו. . זבל הוא כמו כסף שנאסף מכאן ומכאן ללא אדיקות או שחיטה, בגלל שפע מה שהוא מכיל מבלבול, לכלוך וזוהמה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . האתות היו הזיפים והקש מכל עבר, והם נקנו מכל מקום, והושאלו מכל בית . אם לא, אז חנות הזבל היא החנות והחנות שלו, ולא מבוטל שהוא מחליף כסף, כימר או יבבה, או מישהו שמתייחס למשרתים ולמקצוע כמו תנור . ואם ראוי לו לשפוט, את המלך, איסוף ומעצר אנשים, הוא אחראי לכך, והכסף מגיע אליו, וההטבות ניתנות לו, לחבות ולירושה, כי זבל אינו מובא למזבלה, אלא לאחר הטאטא . גורף מעיד על קנס, הכחדה ומוות . אולי זבל שייך למלך, בית הכסף שלו, ולשופט יש בית אמין ובעל הפיקדונות שלו . באשר למי שקורא במזבלה, אם הוא שליט, הוא מבודד, אם הוא חולה, הוא מת, ואם הוא עני, אז הוא נעשה עני ….

שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….

…גללי סוס זבל בחלום הם כסף מאדם מכובד, כך שמי שרואה שהוא גורף אותו יקבל כסף מאדם ישר . לזבל עזים יש גם כסף . ומי שראה שהוא יושב על זבל קיבל כסף מכמה מקרובי משפחתו ….

…הטל הוא זה שרואה בחלומו שהוא גורף את עפר הכבשים, נושא אותו או מחזיק אותו, אם הוא פוגע בכסף ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…המטאטא : הוא משרת וגם תועלת, משום שהוא גורף לכלוך וזבל, וכל זה כסף, ורק מי שיש לו צורך בכך . זה למען הפרישות ולמי שמקווה לקנות נערה שפחה שמרוצה ממנו ושעבורם יקבל אינו מסוגל לפרנס אותו, ובשבילם הוא מברך בשורה שהוא יכול לאסוף, ולמי שיש להם אוכל הארץ שמעידה על הישגיו . איך אפשר לסחוב אותו עם לכלוך, זבל או קש, אז שמעריצים אותו בשפע, ונסחף עשוי להעיד על פחדנות ורצח, כי לא אכפת לו מה נסחף, והוא לא נשאר . וזה עשוי להצביע על ידע . ונאמר שהיא בן אם הוא לא עובד איתה, ואם הוא עובד איתה אז היא משרתת ….

…אבן סירין אמר: מי שרואה שהוא גורף את ביתו, זה מעיד על היעדר כספו, והמטאטא מציין את המשרת, אז כל מה שהיה בו של צין או שוקה, הוא משתלט עליו ….

…ונאמר כי מי שראה שיש לו חץ בידו שפגע בערך ובמעלית, ונאמר שהחץ הועלה על ידי איש אחר, זר, והחץ לאישה היה בעלה, אז כל מה שהיא רואה בו הוא זן או ברק שגורם עליו .)…

…טבעת נישואין אם אישה חולמת שטבעת הנישואין שלה נוצצת ומבריקה, זה מנבא שהיא תהיה מוגנת מפני דאגות ובגידה . אם הוא אבד או נשבר, עצב רב יכנס לחייה באמצעות מוות וחוסר הרמוניה . אם אתה רואה טבעת נישואין על ידי חבר או אדם אחר, הדבר מעיד על כך שתמעיט בערך בנדרים שלך ותנסה להשיג הנאה בלתי חוקית ….

…חרדל אם חקלאי רואה צמח חרדל ירוק, פירושו הצלחה ואושר בחייו . עבור המלחים שרואים חרדל פירושו גם עושר קדימה . אם חלמת שאכלת זרעי חרדל וחשת את טעמם החריף, פירוש הדבר שתתחרט במרירות על הטעויות שעשית ללא תובנה שהכניסה אותך לצרות . ואם אתה חולם שאתה אוכל צמח חרדל מבושל, זה אומר לבזבז עושר וטירוף . אם בחורה חלמה שהיא אוכלת צמח חרדל צעיר, זה מנבא שהיא תמעיט בערך בריאותה למען הנאתה וטומאתה ….

…האויב מציין את האויב בחלום להעלות את גורל המתנגדים והמתנגדים, ולתמוך באלוהים הכל יכול וניצחון על היריב . ומי שרואה אדם עוין כלפיו, הוא מתיידד איתו . ומי שמבטיח לו טוב, ישיג ממנו רע, ואם הוא מייעץ לו, הוא שולל אותו . ומי שיראה שהאויב נכנס לארץ, יכה בו סיקור . ואם יראה שהאויב תופס אותו, הם ייפצעו קשה . ומי שרואה את עצמו כבן ערובה לאויב, הוא ירכוש חטאים בזמן שהוא משכנתא אצלם . ומי שראה שהסוסים של האויב רצים בארצו, זה יהיה גשם שיפגע בו או שטף ששטף אותו, בערך ….

…באשר לסוסים שעוברים בין סיבוב, זה יישפך וגשם אם הם ערבים ללא אוכפים או רוכבים . ומי שרואה קבוצת סוסים עם אוכפים ללא ברכיים, הן נשים שמתאספות בהלוויה או בחתונה . מי שבבעלותו מספר סוסים או רועה אותם, תהיה לו סמכות שיפוט על עמים, או שהוא ישתלט באזורו . ומי שרוכב על סוס עם אוכף, הוא ישיג כבוד, כבוד וסמכות, כי הוא מרכבות מלכים ומרכבות שלמה עליו השלום . והסולטן שלו יכול להיות אישה שהוא מתחתן איתה או ילדה שפחה שהוא קונה . אם הברך שלו ללא רתמה, אין בה טוב על כל פניה, כי הרסן הוא סימן לאדיקות, דת, אי-גשמיות ויכולת, אז אם הרסן יוסר ממנו, זה יוסר ממנו יד . ומי שרואה את בהמתו, פקודתו חלשה ומצבו פגום, ואשתו אסורה, והיא שוכבת ללא גגיות תחתיו . ומי שרואה סוסה לא ידועה בביתו, אם יש לו אוכף, אישה נכנסת אליו עם נישואין או תוספת או אירוח, ואם היא עירומה, גבר נכנס אליו עם נישואים או משהו דומה . אבן סירין נהג לומר : מי שמביא סוס למישהו אחר, עשה לו עוול עם סוס או עם עדות, הוא לקח את זה משמו, כמו אם הוא הורג אותו או קורץ לו שליט או גנב בערך . ורכיבה מעידה על המסמר ועל המראה והשינון, לרכיבה על הגב . נסיעה של אדם עשויה להצביע על עצמו, ואם היא ישרה ומצבה טוב, ואם היא נאספה או שהיא לבדה או תועה, אז היא תאבד ותשחק, ואולי הנסיעה שלה מעידה על זמן, לילה ויום . השמורה קשורה למי שמתקדם בכל מה שמסומן על ידי סירתו, או יורשו אחריו, או האפוטרופוס שלו וכדומה ….