חיטה היא בחלום כסף ישר בעייפות . ומי שראה שהוא קנה חיטה, הוא היה מרוויח כסף ופוריות, והוא היה מוסיף לילדיו . אם ראה סולטן מניע חיטה בידו, מחיר המזון עלה . ומי שיראה שגידל חיטה, הוא יעשה דבר שמוצא חן בעיני האלוקים הכל יכול . אם הוא ממשיך לשתול אותם, את מזונות הג'יהאד, ומי שחושב ששתל חיטה וגידל שעורה, הרי שהפרסום שלו טוב יותר ממיטתו, ואם הדם גדל אז הוא צורך ריבית, ואם הוא אוכל חיטה רטובה אז הוא טוב בטקסים שלך . הדוקרן הירוק הוא שנה פורייה, הדוקרן היבש הוא שנה ברת ביצוע, והספייק שנאסף בידו או בקערה או בהתחלה הוא כסף שמקבל בעליו מרווחי אחרים . אם הוא רואה שהוא קולט את מה שנפל מהקוצים המפוזרים בקציר נטוע שמכיר את בעליו, אז הוא יכה את בעל היבול בטוב שנותר מפוזר . אם אדם רואה שהוא קוטף יבולים במועד אחר שאינו זמנו, הרי זה מוות במחנה ההוא, מלחמה ואי הסכמה . אם האוזניים אפסות, הרי זה מוות של הזקנים, ואם הוא ירוק, זה מוות הנוער או הריגתם . ומי שאוכל חיטה יבשה, אין בזה טוב . ומי שרואה חיטה מקבל משהו טוב ממלך . פריק הוא כסף אסור . מי שמוכר חיטה עם שעורה בחלום מחליף את הקוראן בשירה . ועשב חיטה במיטה חבל האישה . ונאמר כי מי שראה שהוא אוכל חיטה יבשה או מבושלת, הוא לא מצא חן בעיניו, ומי שראה שבטנו, פיו או עורו התמלאו בחיטה יבשה, זה מות חייו. אחרת, כל עוד נותר בו, מה שנותר מחייו . ומי שרואה שהוא אכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב, אז הוא נזיר בדת ….

חיטה : זה כסף מותר בצרה ובמצוקה, וקניית חיטה מעידה על כך שהכסף נפגע עם עלייה בילדים. גידול חיטה הוא יצירה להנאתו של אלוהים אדירים, והשאיפה לטפח אותה מעידה על ג'יהאד . אם הוא רואה את זה כאילו הוא זרע חיטה וגידל שעורה, אז זה מעיד שהיא טובה יותר מבחוץ מאשר בפנים . אם הוא זורע שעורה, וחיטה צומחת, העניין הוא נגד הראשון . ואם היה זורע חיטה ומגדל דם, יאכל ריבית . והדוקרן הירוק מפרה את השמש, והדוקרן היבש שצומח על רגלו הוא העקרות של הסונה, כי אלוהים אדירים אמר בסיפור יוסף והדוקר ביד אדם, או בגורן או בתוך מכולה, כסף שבעליו מקבל מרווחי אחרים, או ידע שהוא לומד . נאמר כי אני אוהב שחמדאן ראה שהוא מכר חיטה לשעורה, ואז הוא סיפר לאל-שאבי על חזונו ואמר : הוא החליף את השירה בקוראן . ומי שיאסוף את חלוקת אלסאנבל ממטע שמכיר את בעליו, יהיה לו כסף מופרד מבעליו . אם הוא רואה שהזריעה נקצרת בזמן אחר, אז זה מעיד על מוות באותו מחנה או מלחמה . אם האוזניים אפסות, זה מעיד על מות הזקנים . אם זה ירוק, אז זה מוות או הרג של צעירים . והחיטה במיטה היא חבל האישה, ונאמר שמי שראה שנטע יבולים הוא חבל אשתו. אם הוא רואה שהוא חורש על אדמת מישהו אחר והוא מכיר את בעליו, אז הוא מתחתן עם אשתו . ומי שזורע זרע בזמנו, הוא עשה עבודה טובה . אם הוא היה וואלי שהשיג כוח, אם הוא היה סוחר שהשיג רווח, ואם הוא וולגרי, אז הוא הפך לפרד, ואם היה סגפן שהגיע לאדיקות . אם מה שזרע יגדל, החדשות מקובלות, ואם הוא יקטוף אותו, הוא יזכה לתגמול . מי שיראה שהוא אוכל חיטה מבושלת או יבשה, הוא יתאכזב . מי שרואה שקיבתו, עורו או פיו מלאים בחיטה יבשה או מבושלת, אז זהו מוות חייו, אחרת, כי מה שנשאר בו יהיה מה שנותר מחייו . ומי שהלך בין צמח מאוסף, הוא הלך בין שורות המוג'אהדין . ונאמר שההשתלה היא מעשה ידי בני אדם, אם ידוע, עמדתה דומה למקומות ההשתלה באורכה . נאמר בפתגם : ~ מי שזורע טוב קוצר אושר, ומי שזורע רע קוצר חרטה .~ המשורר אמר : אם לא זרעתם וראיתם קוצר … הצטערתם על ההזנחה בזמן הזריעה, ואם הזריעה הפרה מאפיין זה, הרי הם גברים המתאספים במלחמה . הקצור נהרג . אלוהים, שיהיה מהולל ונעלה, אמר: ~ זה דומה להם בתורה ודמיונם במקרא, כזרע שהוציא את חוףו, כך שיבח אותו, אז הוא ניצל אותו .~ אם הוא ראה שהוא אוכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב ונזיר בדת . ומי שרואה שיש לו זרע ידוע, אז זו עבודתו בדתו או בעולמו . על פי כל זה, מה הוסבר מדברי בעל החזון ומנהלו, ואם היה זה בדתו, אז התגמול על עבודתו הוא בדתו בסכום הנטיעה ההיא, סכומה וכמותה תועלת, ואם זה היה בעולמו, זה היה סכום כסף שיהפוך לו ותגמול עבור עבודה . אם עבודתו היא בענייניו העולמיים, והוא רואה את בגדו על פי מה שהוא רואה ממצב הנטיעה, אז הכסף הזה נותר אסוף עד שהאהבה תצא מהספייק, ואם הוא ייצא, הכסף הזה יופרד ממצבה הראשון, אלא שהוא מכובד מכסף בקשיים או בהונאות, במיוחד אם זה היה חיטה, ואם זה היה שעורה, זה הכי טוב, והוא מברך את בריאות הגוף וקלות האספקה . אם זה מדויק, זה כסף מובן מאליו, וזה יותר טוב מחיטה, וטוב יותר מלחם, כי האש נגעה בלחם ….

…חזיונות בעלי משמעות מינית , והאם יש לזה משמעות? הדיבורים על סוג זה של חלומות נמשכים ונמשכים, ומשמעותו של חלום מיני משתנה לדעתי בהתאם לדעתו . ישנם מתבגרים רבים שרואים חלומות מיניים כאלה, ולאלה יש משמעות שכמעט מסכמת ביניהם והמשמעויות החשובות ביותר שיש להם הם : [ ריקון אנרגיית המין שלהם, אי הבנת הוריהם ] , ויש הרבה אחים ואחיות שגם רואים זאת. סוג ואלה כמעט מסכימים גם במשמעות ובמשמעויות שיש להם : [ איבה, סכסוכים או תועלת קיצונית ] ויש כאלו שרואים חלומות מיניים על אחד מהוריו, ולאלה יש גם משמעויות רבות, והחשובים מבין הם [ הצדק הגדול של ההורים, אומרה או חג'ג ', כסף שמגיע מהם ….

חיטה אם אתה רואה בחלומותיך שדות עצומים של גידול חיטה, זה מצביע על כך שהאינטרסים שלך ייקחו סימנים מעודדים . אם החיטה בשלה, אז זה אישור למזל שלך, והאהבה תהיה המלווה המאושר שלך . אם אתה רואה גרגרי חיטה צלולים וגדולים שמסתובבים בחקר החיטה, אז זה מצביע על כך שהשגשוג פתח בפניך את שעריו לרווחה . אם אתה רואה חיטה בשקיות או בחביות, הנחישות שלך להגיע לפסגת ההצלחה תוכתר בניצחון, והיא תאחד את היסודות של ענייני האהבה שלך . אם חנות החיטה שלך לא הייתה מכוסה היטב וראית את תכולתה לחה, אז זה מנבא שבזמן שאתה צובר עושר לא שכחת להגן על זכויותיך ותראה את האינטרסים שלך פוחתים בידי האויבים . אם דוקרן ישפשף את ראשה בידיים שלך ואכל אותו, היא תעמל קשה בכדי להגיע להצלחה, והיא תשיג את זכויותיך ותבטיח להן . אם חלמת לטפס על מישור תלול מכוסה חיטה ודמיינת שאתה מושך את עצמך כלפי מעלה על ידי הסתמכות על גבעולי עשב חיטה, הדבר מעיד על כך שתיהנה מהצלחה רבה וכך תוכל להפוך את עצמך למובהק בכל מקצוע שתבחר ….

…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….

…ראיית חיטה בחלום מציינת אדם שיש לו כסף והוא מכובד אם הוא לא צריך למכור אותו . אם הוא צריך למכור את זה הוא יושפל . אם ראה את המושל מוכר חיטה, הוא ציין את בידודו ואת ההפרדה בינו לבין אחיו . נאמר : חנת היא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר שעומד בראש הסוחרים, או עובד שמציית השכר מציית לו . ומי שחושב שזה כאילו קנה חיטה מחיטה, אז הוא מבקש אפוטרופסות אצל שליט, ואם הוא נמנע מהעולם הזה, ומודה לאלוהים הכל יכול על ברכותיו . ומי שרואה שהוא בעל חיטה ולא נוגע בה ואינו זקוק לה, אז יסבול מכבוד וכבוד, כי החיטה היא המאכל הכי מכובד . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נוגע בה, הוא היה מפסיד או נחלש, והודח אם היה שליט . ראיית עשב החיטה מעידה על קלות לאחר קשיים, הכנה כנה, פרנסה ומעשים צדקיים ….

…ומי שרואה אבן שהיא מעגל ללא חיטה, אז הוא מציין שהוא נוסע, ואם יש בה חיטה שמסתובבת עליה, אז זה מציין שמצבו הולך על הסיבה שלה ….

…ומי שחושב שהוא אוכל חיטה יבשה או קלויה, אז אין בזה שום טוב ….

…ומי שרואה שהוא אוכל חיטה, אז הוא ייתן עדיפות לנזיר ….

…מי שראה שהוא הלך עם חיטה לטחנה וטחון אותה, אז זה תועלת מבעל הטחנה, וגם הבעלים של הטחנה עשוי להרוויח מזה ….

…ומי שרואה שהוא חסך חיטה ואז הוא נפגע ממשהו שקלקל את זה, אז הוא מקבל כסף ואז לא מוצא מזה שום תועלת ….

…מי שרואה שהוא תופס חיטה, הוא יכה בזהב ….

…ישמעאל בן אל-אשאת אמר, מי ששוקל אכילת חיטה רטובה, מברך במעשים טובים ובמעשים טובים ….

…ומי שרואה שהוא אוכל חיטה יבשה או מבושלת, אין בזה טוב ….

…ומי שחושב שמכר חיטה במחיר קטן, אז טוב לו, ואם ימכור אותה ביוקר, הוא יאבד את חובו ….

…ומי שרואה שהוא מפזר חיטה, אם זה מחיר או מתנה, והוא לא לוקח תחליף לזה, אז זה טוב לפשוטי העם ….

…האם למספרים יש משמעות? נושא הסמנטיקה של המספרים לעצור אותי לעתים קרובות , ולעתים קרובות נשאלתי על כך , השבח לאלוהים ובהצלחה, ולקחתי הרבה לפענח את זה, אבל צריך לדעת כאן שהחזון או החלום מבחינתי הם גוש ולא מילה אחת , כך שהוא נלקח מהחזון על ידי סמל המספר , למשל , וזה יכול להיות שבחזון יש סמלים חזקים יותר, אז קח אותם, אבל אין ספק שהסמלים האלה שזורים זה בזה, ומשמעותם של חלקם מחזקת את חשיבותם של אחרים. דוגמאות לקונוטציות של מספרים מסוימים הן : מונחים עכשוויים – מספרים…

…ומי שרואה שהוא חורש אדמה, אז הוא ישן עם משפחתו, ואם הוא רואה שמישהו אחר חורש זאת ללא רשותו, אז הוא מנוגד למשפחתו, ומי שרואה ששתל שעורה, הוא אוסף כסף , ומי שרואה שזרע וקצר יבולים, אז יוכה טוב, ואם יראה שזרע ולא תלה את הזרע ההוא, אז יסבול מהם והוא עצוב עד כדי כך. הזריעה, ומי שרואה שהוא מדביק חיטה, אז זה פוגע בזהב. ומי שרואה שהוא אוכל חיטה לחה, אז הוא נזיר שנשאר, ואם הוא מייבש חיטה יבשה או מבושלת, אז אין בזה טוב. ומי שרואה שהוא אוכל שעורה רטובה, יבשה, מטוגנת או מבושלת, אז זה טוב בשבילו וטוב בכל מקרה. שעורה ניתנה לו, כי הוא רואה תפוח של עין וגוף בריא, והוא מקבל טוב. ומי שרואה שהאוכל שלו החזיר דום או לכלוך, הוא זול או מקולקל, ואם הוא רואה שריפה ששורפת את האוכל, או שמחירו עולה, ומי שרואה עשן, עדשים או תירס, אז הוא כסף בכל מקרה ו זה בלי חיטה ושעורה. שאריות או גרגרי חומוס ועופות פרה או דגנים דומים הם דאגתם וצערם של אלה שפוגעים בהם או אוכלים אותם רטובים או יבשים, מבושלים או מטוגנים, ונאמר בשומשום שזה כסף עודף, ומי שרואה שהוא הכה אורז , הוא יסבול מעט מפרנסה, והוא מכיל אותם וצער ומי שרואה שהוא הכה את הזרע השחור או את החראם או שיש לזה תרופה, כי זה משפיע על בריאותו ובריאות גופו…

…והחיטה באוזניה אם נראית במיטה מעידה על הריונה של אישה ….

אדם אמר לעובר אורח, ~ראיתי בחלום שמכרתי אורז בר לשעורה~, והוא אמר, ~החלפת את הקוראן בשירה.~

…מה עמדתך כלפי אלה השואלים אותך לגבי משמעותם של כמה סמלים בחלומות או בחלומות, כאילו מישהו שואל על משמעות : אש , למשל , או ג'ין , או פירות , או נחשים וכן הלאה? האם לדברים האלה יש משמעות ספציפית? זה קורה מאוד מהמתקשרים . התשובה שלי היא שהשאלה הזו לא תקפה, ואני לא עם מישהו שמפרש חלומות בצורה כזו. מכיוון שלא ניתן לחלק או להפריד בין חזונות ( בלוקים ) בין הסמלים שלהם, ולחזון יכול להיות סמל רע, אך יכול להיות שהוא בעל משמעות טובה בהתחשב בגורם הזמן בו נראה החזון. כמו אש, למשל, לראות את זה נעים בחורף ומדלקת בקיץ . המשמעות של סמל רע עלולה להיות מוסחת גם בגלל סמלים אחרים בעלי משמעות טובה בחזון . לפיכך אתה רואה שהשאלה בדרך זו אינה נכונה, ולסמל יחיד עשויות להיות קונוטציות רבות הנבדלות בין אדם לאדם על פי מין, עיסוק, מצב משפחתי או מקום מגורים; האם הוא גר בים או במדבר, למשל, או בערים או בכפרים .. … וכן הלאה ….

…קמח בחלום, קמח חיטה הוא מזון, קמח אורז הוא ברכה, וסולת היא בעל מוכשר לילדה רווקה . אולי המדויק מעיד על ידע רב, נסיעות וכסף, החנות והציוד הבלתי מנוצח, המבצר, הדת וההדרכה, וריפוי ממחלות . וקמח שאינו אלא חיטה הוא תרופה למחלות, ואכילתו היא עוני ועוני . קמח חיטה הוא סכום כסף ולחם, ובעליו לוש אותו לקרוביו . ומי שרואה שהוא לוש קמח שעורה, אז הוא יהיה מאמין, והוא יכה את המדינה ומנצח עם האויבים ….

…המאפייה : הידוע מסמל את מקום מגוריו של בעליו, את תפוקתו ואת הכנסותיו, כמו מאפייתו, פדן שלו ומקום חנותו, בגלל האוכל בו הוא שוכן, השריפה המועילה בה הוא נשרף, זקאת ושכר הדירה של חיטה טחונה מוגדלת בו, טחינת בעלי החיים והחמורים ושירותם ואולי הוא ציין את עצמו. מטוב, מרע, גידול, מחסור, ריקנות או ארכיטקטורה, הוא חוזר אליו או למקום רווחיו ותשואתו . באשר לתנור הלא ידוע, הוא עשוי להתייחס לבית הסולטאן ולבית השליט בגלל מגבלות האש שלו . והאש היא כוח הפגיעה והתועלת, ויש לה מילים ולשונות . באשר לבצק ולחיטה שמגיעים אליו מכל מקום ובית כלום, הם כמו מיסים וירושות שמוטלים על בית הסולטאן ולבית השליט, ואז הם מחזירים אותם כמזונות . ובעלי חיים כמו ילדים, משרתים וסוכנים, כמו גם צלחות לחם . ואולי הוא ציין את השוק, כי גם פרזות הבריאה נשפכות לתוכו, והרווח בו הוא כמו אפר כתוש, ואובדן הוא כמו מחסור במאפים, והאסור והמדבר למען האש שיש בו , כך שמי ששולח חיטה או שעורה לתנור הלא ידוע, אם הוא חולה, הוא מעביר את כספו לשופט . אם הוא לא חולה, והוא חייב עשר לסולטן או שכר דירה או שאר מי שמאוהב וכדומה, אז הוא ישלם את מה שהוא חייב, אחרת הוא ישלח סחורה לשוק . אם האדמה ונשלחה לתנור היו עשויים שיער, הוא קירב אותו בסחורה שלו קרוב לבירתו . ואם זו הייתה חיטה, אז הוא צבר שליש מהדינר, או רבע או חצי, לפי כמות הזאקאט שלו, אם הוא קנה אותו, או אם משהו נפל במצפונו ….

…דיון במשמעויות של גילוי עריות. ראית שיש לך יחסי מין עם אמא שלך? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אביך? ראית שאת בת צ'אמה? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אחיך, דודך או דודך? האם חלק מכם ראו שהוא מקיים יחסי אישות עם אחיו? מוזר שלפעמים אנו רואים את הצד השני מרוצה ממה שהם עושים איתו ! אתה יכול אפילו לראות אדם שאתה אף פעם לא מכיר, ואתה מקיים איתו יחסי מין, אז מה ההסבר לעניין זה? האם החזונות האלה אתה רואה פחות או יותר? האם אתה מספר על זה או שותק על זה וחושש ממנו? האם יש לך מה להוסיף לנושאים אלה באמצעות חוויות אישיות או קריאה מיוחדת? האם יש אירועים שקשורים לראות חזונות כאלה אצלך? ועוד הרבה שאלות אחרות? אין לדבר הזה שום תקווה לחזור עליו, ולכן יחסי המין שונים, זה יכול להיות בעל משמעות נעימה ומשמחת, וזה אולי ההפך הגמור, אבל אני לא אוהב פחד ומבוכה מלראות דברים כאלה, וזו הנקודה של הסוס, וזה מה שגרם לי לכתוב עליו כאן . יש אנשים שקיימים יחסי מין עם אנשים עריקים כצדק וחיבור איתם, וחלקם עוינות ומחלוקת, וחלקם הם עדות לנישואיהם, וחלקם הבשורה לביקור במכה …. וכך המשמעויות אינן זהות, ואנחנו מוצאים כמה שמסבירים חלומות כאלה בהסבר קיצוני על פסימיות , ולכן ג'דה מתגרש מאישה , או מטיל ספק בנוגע לשחרור , או מטיל ספק בכבוד אחותו ! ואנשים כאלה אם נאמר : כיצד נוכל לשכנע אותם לטעות? אנו משכנעים אותם שהאדם מתייחס לידע ולא לבורות , ואומר לו : שהחזונות אינם מפרים אותם עם שיקול דעת , הם מניחים ולא ודאות משמעות , ואנחנו גם אומרים לו שמשמעות החזון שלך אינו בהכרח כפי שהבנתם אותו , מכיוון שיש לכך משמעות שונה לחלוטין ….

…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…

…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, גרגרי היער השחורים הם כסף ומרוויחים מהכנסותיו ומריבה בינו לבין אשתו, ונאמר כי חזון של גרגרי יער אחד הוא חלל של עניין בו הצופה הוא האם זה זה טוב או רע למה שקורה בקרב אנשים, אדוני הסיפורים בחלק מהאמירות שלהם הם פרי והסיפור היה ריק ….

…מציין בחלום את הקלה של משפחתה ממצוקתם, או את עושרם לאחר עונים, ואת האישה לפרישה ולבעל לרווקה, ולראות את אבני הריחיים בבית שלא לקחו אותם למנהגם מעיד על עקשנות, כיבוש ומריבות, אם טחינת לחם, בשר או דבש בו מעידה על השחיתות של משפחתה והצביעות שלהם . טחינת חיטה או שעורה או כל דבר זה מצביע על הקלה בענייניהם, יצירת פרנסתם, ריפוי מחלותיהם וחידוש מי שממלא את האינטרסים שלהם . ואם אבן הריחיים הגדולה נראתה במרכז העיר או במסגדים והארץ הייתה חורבה, הרי שהטחנה הייתה חורבה, במיוחד אם היא טחנה אש או סלע, ​​אחרת זה היה מגפה, במיוחד אם מה שאתה טוחן היה שעורה רקובה, מים, בוץ או בשר רזה . כמה מהם אמרו : אם אבן ריחיים מתרחשת כמסע, אם היא מתרחשת ללא חיטה, הרי שהיא עייפות . ואם הטחנה תסתובב, המחיר ילך רחוק יותר . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים המסתובבת בגלגל, זה שפע של מי שרואה את זה . ומי שרואה אבן ריחיים מסתובבת בלי לטחון, זה מסע . ואם הטחנה מסתובבת ללא סיבה, זה מעיד על העתיד הקרוב . באשר לכף היד, ישנם שני גברים לא מוסריים שהם בני זוג שאינם מוכנים לטובתם . ומי שרואה שהוא הופך את אבן הריחיים בידו וטוחן עמה, אז הוא מסתמך על דתו ופרנסתו על ידו, ומקבל פרנסה ומזונות ככל שיצא מאותו קמח . הטחנה מעידה על דברים רעים ומשרתים נאמנים . ונאמר : אבן השחזה מעידה על חתונות ואחיות . ומי שראה בידו אבן ריחיים, יוכה ונכלא . וכל מי שרואה אבן ריחיים שבורה והוא אסיר, הוא יימלט ממאסרו, ואם הוא במצוקה, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא נמצא בסכנה, הוא ישרוד או ימות . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים הטוחנת אוכל במים זורמים או בלי מים, אז פרנסתו היא מעמלתו של מישהו אחר . אם היה רואה שאבן הריחיים נשברה, אבן הריחיים תמות . אם ראה אותה טוחנת אבנים הוא פחד . ומילי מציין פחד . מי שקונה אבן ריחיים מתחתן אם הוא רווקה, או בעל של בנו או בתו . או לקנות משרת, או לנסוע אם הוא מטייל . הרוח היא יריבות שאין לה הישרדות . ונאמר : שבר אבן הריחיים מעיד על ריקנות בעליו מהדאגות, ונאמר : מות בעליו, ולגבי אבן ריח הזעפרן, הדבר מעיד על שמחות, תענוגות, טובות ושבחים טובים . אולי מצביע על ידי מחלת מרה . המים והאוויר היו הצעירים של הסולטאן או השער שלו . ואולי מעיד על ידי הקלה על קשיים וזרימת ספינות וגשם של גשם . כף היד היא סימן של נחמה והקלה, והיא עשויה להצביע על רוע, מריבה או ילדה שפחה . אולי זה הצביע על האישה, החיים והפרנסה, ואם היא מוכנה לגמרי, זה הצביע על השלמת הדברים ועל נסיעה מהירה . ומציין את האישה שאוכלת הרבה רע ….

…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….

…השתלה היא אדם שרואה בחלום שהוא שתל שתל, ואז אשתו נכנסת להריון . ושריפת הגידולים היא רעב ובצורת . ומי שרואה שהוא חותר בחווה ירוקה, אז הוא רודף אחר עבודות הצדק והסגפנות, והוא לא יודע אם יתקבל ממנו או לא . ומי שרואה שהוא נטוע בארץ, אז לנשואים יש בן, לפרישה יש נישואין, לבעל היבול יש גידול בהכנסות שלו, ולסולטן יש יכולת בממלכה שלו . ושתילה ירוקה מעידה על חיים ארוכים . השתלה יבשה מעידה על טווח קרוב . זריעת צדק לוקח זאת עם צדקה או צדקה שמכפילה את הגמול . אולי שפיץ של חיטה הצביע על קשיים, כמו שראש חיטה הצביע על הכפלת הפרס . וחיישן שעורה עם טוב . והשתלה מעידה על פעולה . אז מי שרואה שהוא נמצא בארץ שמתאימה לעיבוד, הוא עושה עבודה שהוא מקווה למחר טוב . ומי שזורע במקום אחר מאשר ההשתלה, אז הוא נואף . אם הוא רואה את היבול שנבצר בזמן אחר, זה מצביע על מוות ביישוב או במלחמה ההיא . ומי שהלך בין השדות, הוא הלך בין שורות המוג'אהדין . ומי שרואה שיש לו זרע ידוע, אז זו עבודתו בדתו או בעולמו . החווה מציינת את האישה מכיוון שאני חורש, זורע, יולד ויולד ומניקה עד למועד הקציר, והצמח נפטר מהאדמה, ולכן אנו נותנים לה את ילדה או את כספה . אולי החווה מעידה על השוק, על פרנסתו, והחווה מציינת את שדה הקרב, והחווה משמשת לגיוסה וקצירתה בחרב . ואולי העולם, ואצילותו, צוין על ידי קבוצת האנשים, צעירים ומבוגרים, שייח 'וקשישים . יתכן שהחקלאי ציין כל מקום בו הוא נחרש למען הבאים, והפרס והתגמול מופעלים בהם, כגון מסגדים, עניבות וטבעות dhikr ….

…דוחס חיטה אם אתה לומד חיטה בחלום, זה מנבא הצלחה בסביבת העבודה ואושר משפחתי . אבל אם כמות החיטה גדולה והחיטה מועטה, זה אומר שתכנס לעסקים ופרויקטים לא מוצלחים . אם קרתה לך תאונה או שנפלת בזמן שלמדת את החיטה, המשמעות היא שעצב ינתק אותך פתאום ….

…היי נמצא בחלום הרבה כסף והפריה למי שהכה אותו והכניס אותו לביתו . נאמר שאבן סירין הביט בקש כשהוא ער ואמר : אם זה היה בשינה . ונאמר : מי שרואה חציר בשנתו, שישמור את התיק, כי זה כסף למי שהכה אותו, והשפעתו תיראה עליו הרבה . ונאמר : הקש עייף כי לא מגיעים אליו רק אחרי שדפקו אותו . ומי שראה שיש לו קש קיבל פרנסה מותרת, או הפרשות לעצמו, אם אכל בחלום משהו ממנו, הוא צרכ את מחירו, או שהוא קיבל מצוקה, עוני ורעב . ואם הוא שם אותו במקום שאינו מתאים לו, כמו ארגזים וכספות, הדבר מעיד על המחיר הגבוה ועל מותו של מה שהוא אוכל מבעלי החיים . אולי חציר מעיד על כספי צדקה מכיוון שהם שאריות של כסף . שפע החציר בארץ הוא עדות לשפע הצמחים . חציר מסומן בגידולו, ולכן חציר חיטה מעיד על חיטה . ושעועית פאבה על השאר . קש חומוס הוא אינדיקציה לכך, ולכן מה שנראה בחלום מבחינת שפע או מחסור בו חזר למקורו ….