…התקשר אם אתה שומע את שמך נקרא בחלום בקולות מוזרים, המשמעות היא שהעסק שלך יתדרדר למצב לא יציב, וזרים עשויים להציע לך עזרה, אחרת אתה עלול להיכשל במילוי התחייבויותיך . אם אתה שומע את קולו של חבר או קרוב משפחה, פירוש הדבר שאחד מהם חלה במחלה או מוות חסר סיכוי . במקרה השני, אתה יכול להיות מוזמן להיות אפוטרופוס של מישהו שאתה חייב לנקוט בזהירות רבה . אם המאהב או המאהב שומע את קול הארוסה או הארוסה, עליהם לשים לב לאזהרה . ואם הם רשלנים באינטרסים שלהם, עליהם לבצע שיפורים . במילים אחרות, הם עלולים לסבול מפרידה בגלל אי הבנה . אם אתה שומע את קול המתים, זו עשויה להיות אזהרה מפני מחלתך האמיתית, או שחרדת עבודה כלשהי עשויה להתעורר כתוצאה משיפוט רע . הקול הוא הד מהעתיד על המוח הסובייקטיבי שלוקח את חותם הקול של אביך מהמגע הנכנס עם אותו חלק של אביך שנשאר איתך . חלק מסוים מחומר הנפש נשאר זהה בשושלת הקו המשפחתי ….
חולם על מקיא דברים מוזרים
(54 פירושים ומשמעויות של חלומות על מקיא דברים מוזרים)…רוח רפאים לראות רוחות רפאים בחלום מציין את התרחשותן של בעיות בלתי צפויות . אם רוח הרפאים לבנה, אז זה מנבא שהמחלה תפגע בך חבר יקר, או שתאבד חלק מעבודתך . אם הוא לבוש שחור, היזהר מהסובבים אותך כי הם מטעים אותך ויש להם הונאה וכוונות רעות עבורך . אם רוח הרפאים מדברת, רוע ובעיות ממש מעבר לפינה ממך, ואתה יכול להימנע מכך בחוכמה על ידי שמיעת קול התבונה בהתנהגותך . אם אתה שומע רוחות רפאים דופקות על דלתות או קירות, זה מנבא אירועים כואבים שיקרה פתאום . אם אתה רואה רוחות רפאים נעות מתחת לווילון בד או זזות מאחוריך, זו קריאה אליך לשלוט ברגשותיך, כאשר אתה מבצע טיפשות, אתה עלול להתמודד עם בעיות ולהתקוטט עם אחרים . אם אתה רואה את רוחו של חברך תלוי בחדרך, הדבר מנבא שתתמודד עם כישלון ואכזבה, ותלווה בתחושת חוסר ביטחון . אם אתה שומע מוזיקת רפאים, זה מנבא צער ושינויים בסביבה המשפחתית . אם אתה חולם שרוח רפאים עוקבת אחריך, זה מנבא שתיכנס לאירועים מוזרים ומרגשים . אם רוח הרפאים תימלט ממך, הדבר מעיד על כך שהבעיות סביבך יחלשו ויפחיתו את חומרתן . היזהר באופן טבעי מכל אלה שתלויים בך . מחכה לך אסון ומחכה למי ששייך לך . רכוש וחיים משותפים נמצאים בסיכון . גברים צעירים צריכים להיות ללא היסוס זקופים בתקשורת שלהם עם המין השני . אתה יכול להתייחס לדמות בצורה שמפחיתה את חשיבותה ….
…החזון של פרוסה הוא ביטחון, בטיחות וכבוד, וחזון של עניינים מוזרים ומסודרים מהסולטאן ….
…חייל חמוש בכבדות לראות חייל חמוש בחלום מעיד על מסע ארוך, להקת חברים והמדינה, כמו גם בעיות ותסיסה פוליטית . ואם בחלום חייל זה מסתובב על גלים גבוהים, המשמעות היא שהבעיות שלך בכוחות מוזרים יאיימו על האינטרסים שלך והעסק והפרטיות שלך עלולים להיות בסיכון ….
…ומי שרואה כרכים של דיבור בפרק על מונותאיזם, הגיון או הסבר, או מה מתאים לכך, או קורא ממנו משהו, אז הוא עוסק בעניינים מוזרים ואולי לא ירוויח מכך עבור דתו ….
…הוא בחלום שומר הסוד . ונאמר : הבורסה היא אוגרת כסף ושומרת דברים . לראות שקיק אומר לו לנסוע ….
…אל-תוראיה : הוא איש תקיף שרואה דברים בעתיד, כי אם הם יתפרצו מחר, זה תחילת הקיץ . ואם ראשי האנשים קמו בבוקר, זה באמצע הקיץ, ואם ארוחת הערב פורצת, זו תחילת החורף . אם זה מעיד על השחיתות של הדת, אז הוא כומר . אם זה מעיד על סחר, הוא רואה . אם הוא רואה שהנברשת נפלה, אז זה מוות של הבקר ואובדן הפירות . הנברשת נגזרת מ- regolith, ואומרים שהיא מציינת את המוות בשמה ….
…מי שרואה בחלום שהוא מוצא עץ גדול מעץ, דרגתו פוחתת, ורכושו ייעלם . ואם יש ברשותו דברים גדולים, אז הוא יזכה בסמכות ובאפוטרופסות, אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יזכה לתועלת ולטובה . עמל, אם יש בו אש, מעיד על סיפוק הצרכים, ואם יש בו אש, אז זה מעיד על דאגות וייסורים . תלתל הזהב והכסף מעיד על כנות במונותאיזם וחוסר משוא פנים לפולחן . וזכוכית מסתלסלת מעידה על הונאה ורמאות . הצליחה עשויה להתייחס לאישה הסובלת מכשל הריון מהיר, או לגבר שנרגש מדי . זה עשוי לציין את הכלא ומיקומה של המשטרה שהוקצה לעונש . ומסמן להקל על הדברים אם זה לברזל ….
…צמא אם אתה צמא בחלום, זה מנבא שאתה שואף להשיג דברים שהם מעבר ליכולות הנוכחיות שלך . אך אם יתאפשר כיבוי צמאונכם בכבוד, תוכלו להגשים את רצונותיכם . אם אתה רואה אחרים צמאים ושותים להרוות את צמאונם, פירוש הדבר שתקבל הרבה יתרונות מאנשים עשירים ….
…מיץ ומיץ : טוב מאוד, אז מי שמתחייב לכך בחלום, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא יהיה עני, הוא יהיה עשיר, ואם חזונותיו לציבור כאילו הם סוחטים ענבים או שמן או דברים אחרים אחרים בכל מקום, והם היו כל כך פוריים ושוחררו . אם הוא רואה שהוא חולה או כלוא, אז הוא בורח ממצבו בכך שהוא משאיר את הלחץ ממאסרו, ואם הוא רואה שיש לו תשואות או חובות, עליו לשלם אותו ולהפיק ממנו תועלת . ואם יראה זאת, מבקש הידע והסונה יבין אותו ויסחוט את דעתו מחזהו . ואם הוא רואה בכך רווקות, הוא יתחתן, אז הזרע שלו ייצא והוא מפרה את פרנסתו . אם המיץ היה יותר מדי, והיו לו תאנים, יין או חלב עם סולטן . ומי שראה את זה כאילו סחט ענבים והכין לו יין, הוא זכה לחסד אצל הסולטאן והשיג כסף אסור לסיפור יוסף עליו השלום ….
…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….
…חופרת הבארות הוא אדם ערמומי, תקיף בכפייתו, מרושע ושותק באיבה . לראות את אל-חפר מעיד על הסוהר והסתיר דברים מכוערים ….
…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….
…ומי שרואה נשים רבות שאינן מסכימות, זה המופע של דברים מופלאים בעולם שיש אנשים שמתבלבלים ואם הוא רואה אותם נגד זה, אז הביטוי שלו הוא נגדו, ונאמר שהחזון של האישה מבחינת המשפט טוב, במיוחד אם היא באה אליו או עם פנים צועקות ….
…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….
…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….
…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….
…קבר אם אתה רואה קברים בחלום, זה מנבא עצב, כישלון ואובדן בעבודה . אם הקברים הם של לב, זה מנבא מחלה סופנית ומוות . אם אתה רואה את קברך בחלום, זה מנבא שתחלה ותחיה באווירה של עצב ודאגה . אם העד שנכתב על הקבר קורא, זה מנבא שתוקצה לך עבודה שלא תמצא חן בעיניך . אם אתה חולם לראות קבר שנחפר לאחרונה, תצטרך לסבול מטעויות של אחרים . אם אתה מבקר בקבר שנחפר לאחרונה, אתה מוקף בסכנות בעלות אופי רציני . חלום על קבר הוא חלום מרושע, שלאחריו יגיע מזל רע בהליכי העבודה, והוא גם מאיים במחלות . אם אתה חולם ללכת על קברים, זה מנבא מוות מוקדם או נישואים אומללים . אם מסתכלים בקבר ריק זה מעיד על אכזבה ואובדן חברים. אם אתה רואה אדם בקבר שעפר מכסה את גופו למעט ראשו, אז מצב עצוב יקרה לאותו אדם ותאחל לך לאבד את החפצים . אם אתה רואה את קברך בחלום, הדבר מנבא כי האויבים יפעלו ללא לאות בכדי לגרום לך לפגוע באסון, והם יצליחו בכך אם לא תהיה ערני . אם אתה חולם שאתה חופר קבר, זה אומר שאתה מודאג מהתחייבות. אם האויבים יבקשו ללכוד אותך, אך סיימת לחפור את הקבר, תתגבר על מכשולים . אם השמש זורחת, טוב יבוא אליך מבלבול חיצוני . אם תחזור לגופה כדי לקבור אותה ולראות שהיא נעלמה, צרות יגיעו אליך מיעדים לא ידועים . אם אישה חולמת שהלילה הפתיע אותה כשהיא בבית קברות ושהיא לא מצאה מקום לישון בו מלבד קבר פתוח, הדבר מנבא שהיא תתמודד עם צער ואכזבה בגלל מוות או חברים כוזבים . אתה עלול לאבד אהבה ולגלות שהרבה דברים מנסים לגרום לך נזק . אם אתה רואה בית קברות עקר שאינו צמרות הקברים, המשמעות היא הרבה עצב וייאוש לזמן מה, אך אם אתה נושא בנטל שלך בסבלנות, תמצא יתרונות גדולים יותר והנאה שמחכים לך . אם אתה רואה את גופך בקבר, הדבר מעיד על מלמול נואש ומנומר ….
…אל-מוסתקים : אחת המשמעויות החשובות ביותר שאנו נובעים מצורה זו היא משמעת בעבודה ולא הפרת חוקים או חקיקה פונקציונלית, כמו גם לא לבצע כפירה או חטאים ברמת הפולחן, ומשמעויות אלה נכנסו הטקסטים הבאים : הקב~ה אמרו : ( מי הולך במזבלה על פניו, לתת לאדם בטוח שהולך יחד על דרך ישרה ) סורה המלך 22 ואת הקב~ה אמר : ( תראו לנו את הדרך הישרה ) אל – Fatihah 6 ו אמר הקדוש ברוך הוא : ( הוא ענה, אכפת דברים Aqaden אותם לדרך הישר ) סורת יונוס 25…
…אם אתה חולם שאתה סופר את ילדיך והם נראים עליזים יפה, פירוש הדבר שלא תמצא שום בעיה לשלוט בהם והם ישיגו עמדות של כבוד . אם אתה חולם לספור כסף, תמיד יהיה לך מזל להיות מסוגל לשלם את חשבונך, אך אם אתה סופר כסף של מישהו אחר, תתמודד עם הפסד כלשהו . וזה יהיה המקרה כאשר נספרים דברים אחרים . אם הנתון הוא בשבילך, זה בסדר . אם זה מיועד לאחרים, מזל רע ילווה אותך ….
…הזדקנות חלום על זקנה מציין כישלונות של כל סוג של התחייבויות . אם חלמת על זקנתך שלך, אז זה מצביע על כך שטמטות בדעה תמשוך את הטינה של קרובי משפחה עליך . אם בחורה חלמה שהיא מואשמת שהיא מבוגרת ממנה, הדבר מעיד שהיא תעבור חברה גרועה, והכחשתה של דברים מסוימים תעורר לעג . אם היא רואה את עצמה נראית זקנה, זה מצביע על מחלה אפשרית או על סיכונים לא מספקים, אך אם היא רואה את המאהב שלה זקן, היא בסיכון לאבד אותו ….
…באשר לראות ספרים ועיתונים, מי שרואה בידו משהו מספרי הפרשנות של הקוראן, ענייניו זקופים, ואם הוא רואה שהוא קורא על כך הוא עושה עניינים בעייתיים ומי שרואה מכרכי הפסיקה אז הוא ילך בדרך של מעשים טובים ואם הוא קורא אותם אז הוא עוקב אחר האיסורים, מתחמק מהאיסורים, מבחירת זכות ומי שראה מכרטי החדשות או שהוא קורא את זה קרוב למלכים ומי שראה מכמויות מקורות אז הוא מחפש דברים מסתוריים ואם הוא קורא מהם משהו אז הוא עובד עם משהו שלא זוכה לכך ויכול לקרות בינו לבין אנשי המחלוקת וייתכן שזו תהיה ביצוע משהו שאסור עליו ומי שראה מתוך כרכי הדיבור בפרק על מונותיאיזם, הגיון ואמירה או כל מה שמתאים לזה, או שהוא קורא מהם משהו, הוא עוסק בעניינים נפלאים, ומי שרואה מכרכי ה מעלות ההלל והשבח או קורא משהו מהן, ואז הוא שולט בלשון במעשים טובים וצדקה ראויה להערכה במעשיו, ונמנע מהעולם המחפש את הנולד ומי שרואה מכמויות של תפילות ודרשות או קורא משהו מהם , אלוהים אדירים מגיב לתחינתו מועברת אליו על ידי מי שבטוח ומי שרואה מתוך כרכים של סיפורים או קורא מהם משהו, ואז אנשים מאשימים אותו במעשיו. משהו, זו צדקתן של עבודותיו העולמיות ומי שרואה אחד מכרכי השירה או קורא ממנו משהו. אם יש לו שירה עם מידות טובות ומונותיאיזם, אז הוא נתקל בטובות ובתועלות, ואם זה שבח או נחישות, אז הוא עובד על ידי ביצוע מעשה שמביא אותו להאשים ולדקור אנשים, ואין לו שום עניין בכך בדתו. ועולם, ורואה כרכים של הבעה או שהוא קורא ממנו משהו, ואז מגיע אליו חדית מאדם בעל גורל גדול, והוא מקבל מזה טוב וכבוד. ומי שרואה מכרכי החשבון או יקרא ממנו משהו הוא יהיה מודאג ממסע העולם, ומי שרואה את כרכי האנקדוטות, הצחוקים והפגמים של האנשים ומאדיר אותם ומה שאין לו שום תועלת או קרא משהו מזה ואז הוא הונפק הוא עשה מעשה מכוער, ונאמר שלראות את הכרך אם הוא לא נפתח ולא יודע מה יש בו, אז זה דבר טוב בכל סיטואציה….