…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….

…ומי שרואה שהוא מקבל את הקרקע למישהו שלא דורש ממנו להתנשק, אין בו טוב ….

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….

…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….

מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.

…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….

…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….

…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….

ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,

…באשר לנשיקה, מי שרואה שהוא מנשק אישה מעוטרת או מקיים איתה יחסי מין, אז הוא מתחתן עם אישה שבעלה נפטר, והוא מרוויח מכספה ומבן, והוא נהיה טוב באותה שנה וזה נאמר שהוא רוצה את העולם. ומי שרואה גבר מתנשק ומקיים איתו יחסי מין ומתערבב איתו מתערבב עם תאווה, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות לנישואין, ואם לא עם רצון, אז הוא מקבל את ההשפעה טובה ומי שרואה שהוא מקבל מת ואז מהלך הנישואין מתקדם בפרשנות וחלקם אמרו שמי שראה שהוא מקבל מת מתוך רצון, אז הוא מחבר אותו עם טוב, ומי שרואה שהמת מנשק אותו, הוא מגיע אליו מכספו של זה מת או ממעשיו עדיף, ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל על ידו, כמו גם מנשק את הברך. ואיש ומי שרואה שמישהו נמצא לפני האדמה, אז עדיף וגבוה יותר לעתיד עבורו וכל מי שרואה שהוא לפני אהובתו, אז הוא כפוף והשפלה אליו…

…האם המיומנות שלי בפרשנות החזונות והחלומות של משפחתי הופכת אותי לייצוגית? יש גבר או אישה שקוראים במדע הפרשנות של חזונות וחלומות, ואהבתו למדע זה מתפתחת כדי לנסות לפרש את חלומותיו, וזה עשוי להתפתח לפרשנות לסובבים אותו, במיוחד לקרובים אליו. והוא עשוי להצליח לפרש את חלקם או רבים מהם, על פי כושר ההמצאה, החזקה והתרבות שלו . ילדה עשויה להצליח כאשר היא שומעת כמה חזיונות מאמה ובהם חוזר על עצמו סמל הגשם, וזה, למשל, אך לא מוגבל, לדעת מה נכון לקבוע את משמעותו לראות את אמה בפרט, ו זה אפשרי, אבל השאלה שלי היא : האם היא תצליח כשהיא תשב מול נשים רבות ועשויה האם היא לא מכירה אותן לדעת את משמעות הסמל עצמו ומצפה שמשמעותו המתאימה לכל מי ששואל אותה? אחד מהם עשוי להצליח לבטא את ראייתו של עמיתו פעם אחת באנלוגיה, למשל, על ביטוי חזון שבאמצעותו מישהו המיומן באומנות זו, אך הוא לא יוכל להביע חזונות דומים לחבר אחר. בגלל ההבדל בין חברו לשואלים אחרים, וזה דומה מאוד למי שנותן לבנו תרופות בכדי להקל על החום, אך הוא אינו מסוגל ואף עשוי להיחשב כמבצע אם הוא חילק לו תרופה אחרת במחלה אחרת, הנושא חמור מאוד, מכיוון שהחזונות אינם נמדדים זה בזה בביטוי וכאן קושי; לכן, הקריטריון הוא לא בכושר ההמצאה של ככה וכך, הצלחתו בפרשנות היא לא רק עבור משפחתו ומשפחתו, אלא שהסטנדרט הוא רחב ומקיף מזה, ולכן אמרתי את מה שאמרתי קודם. מי שרוצה להיות אקספרסיסט מצליח, עליו להתאמן וזה בביטוי חזונות לדגימות רבות ללא ידיעה מעמיקה עליהם, וקצב החזון על פי המשמעות המיועדת הנכונה, המפרט אותו על פי גודל בעליו . ההצלחה של אדם להביע את חזונות עמיתיו, והצלחתו של אדם להביע את חזונות משפחתו אינה מספיקה בכדי להעניק לו את התואר [ אקספרסיבי ] , ומה שמוצג מעת לעת בנושא זה של סיפורים עבור חלקם בהצלחתם בביטוי חזונות או חלומות של משפחה או חברים נופלים בסעיף זה, אנא שימו לב. על ההבדל הזה…

…אם הוא ראה כאילו הוא מקבל מת לא ידוע, היא קיבלה כסף משם זה לא נספר . אם הוא מקבל מת ידוע, אז הוא מרוויח מהמת בידע שלו או בכסף . אם ראה כאילו ידוע לפניו המת, הוא יקבל טוב מהשלכותיו . אם הוא רואה אלמוני מת לפניו, אז זו קבלתו של הטוב ממקום שהוא לא מקווה לו ….

…ומי שרואה כאילו אזכורו נכנס לבטנו, הדבר מעיד שהוא מסתיר עדות . ומי שרואה כאילו הוא מקבל את השופכה שלו, אם אין לו בן, אז יהיה לו בן, ואם יש לו ילדים שהם מטיילים, אז הם חוזרים אליו והוא מקבל אותם . אישה ראתה שהשיער נמצא על השופכה של בנה, אז היא חתכה אותו במעבר חצייה, אז הוא אמר לה : חייו חלפו . הוא נשאר עד שמת . אחר ראה כאילו היה הרבה שיער בשופכה עד הסוף, אז הוא חתך את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זה מעיד על חוסר המוסריות שלך . והעיסוק שלך בשחיתות . דעה אחרת הייתה כאילו הוא האכיל את השופכה במזון, ולכן הוצע לו שהוא מת מוות רע, כי צריך להוביל את האוכל לפה, כאילו אין לו פנים או פה ….

…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…

…ומי שרואה שהוא רוכב על המנוף שלי, זה מעיד על עוניו ונפילתו לגלות ….

…ומי שרואה שהוא כותב בעט בזמן שהוא אמא שלי, אין בזה שום טוב, וזה עשוי להעיד על מותו הקרוב ….

…ומי שרואה שהוא מקבל מת, אז הוא עוקב אחר מהלך הנישואין בפרשנות ….

…ומי שרואה שהוא מקבל משהו מהחיה, הוא נוטה לאהוב את מי שאין בו אנושיות ….

…ומי שרואה שהוא מקבל מת ברצון, אז הוא ינפיק מהמחפש טוב, צדקה ותפילה לגבי המתים ….

…באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…

…ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר, ראיתי כאילו יש לי שני שבבים בידיים שאאכל מאלה ומאלה, והוא אמר, אתה אדם שמשלב בין שתי האחיות וה הרווח בטאבלט והכיכר היא רווח גדול ….

…מכרות לראות מכרות בחלום מצביע על כך שאויבך ינסה להשמיד אותך על ידי הפצת שערוריות העבר שלך . אם עמדת ליד מכרה בחלום, זה מנבא שתבצע טיול כושל . אם אתה חולם שאתה מחפש מכרה, זה מנבא שתעסוק בסחר כושל, מאבד ….

…ומי שרואה שהוא אומר למעבר שמע באפי, אז זה התרחשות של כסף, ואם הוא אומר שזה יצא, הכסף ילך. באינדקס הוצג כי מי שמשמעותו ביטוי לוקח בחשבון את הביטוי במה שהוא מתכוון כמו גם את המעבר ….

אם הוא רואה שיש לו נישואין, אז הוא בטוח, ואז הוא מתערבב עם איש רשע צבוע והוא נקנס על כסף

ומי שרואה שהוא הפך לאסטרולוג, אז הוא ניגש למלך בשקרים, שקר וכזב, ונאמר שחזונו של האסטרולוג מתפרש על ידי אדם שקר שאינו מודה לברכת ה 'עליו ….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שראה את עינינו מתפוצצות מהקיר היה נטול דאגות מצד גברים, קרובי משפחה וחברים ….