…דוקטור : מלומד בו בדת, והוא מציין כל רפורמטור ועוסק בענייני דת ובעולם, כגון המשפט, השליט והטיף שהטיפו לו משחה ודרבק, ודוגמת המנומס , האדון והבורסקאי שעשה רפורמה בעורות בעלי החיים . זה גם מצביע על כוסות רוח בגלל נפח הריפוי . מי שרואה שופט או מדען יחזור לרופא שהוא מאוד ידידותי ועוזר . ומי שרואה רופא יחזור כשופט או משפטן, ואם הוא מוסלמי חכם, הוא הגדיל את זכרו, דרגתו גדולה והתואר שלו בתעשייה שלו גדול, ואם אחרת ניתן לו אסון, ו אולי הוא יאבד מישהו באדיקותו בגלל בורותו ואומץ ליבו, משום שהוא הרעיל בחלום את מה שאין לו . ומי שרואה רופא שמוכר תכריכים, שישמור עליו, כי הוא מעטה בוגד ברפואה שלו, במיוחד אם התכריכים שהוא מכר מקופלים, אז זה מעיד שהוא שולל ברפואה שלו וטעות הציבור הרחב בה , ומי שרואה רופא שמחזיר שיזוף לעורות הוא עדות לפיקחותו ולמספרם הגדול של אלה שזוכים בידיו. אלא אם כן הוא רואה שהשיזוף שלו מושחת ורקוב, אז הוא בור ורקוב ….

…באשר לתכריכים, מי שרואה שהוא בדה תכריך לאדם מת, אז זה מונפק ממנו ביחס לזה במקרה של המתים, הטוב והשכר והתגמול. ואם התכריכה היא למחייתו והיא ידועה, אז היא מגיעה למחפש מאותה צרה ועייפות, ואם זה לא ידוע אז עדיף. ומי שרואה שהוא לקח תכריכים מתים, ואם הוא מאנשי צדק, אז הוא עובד בידע מדויק ומוזר, ואולי הוא השיג כסף מצד אסור, ואם זה מאנשי שחיתות, אז זה מצביע על היעדר דתו ובלבולו באנשים ומי שרואה כאילו הוא עטוף בתכריכים כמו מתים עטופים קשורים בראשו וברגליו זה מעיד על מותו, ומה שלא היה קשור כמו הגופה של המתים, זו עדות לשחיתות עניינו, וככל שהתכריך פחות, זה קרוב יותר לחזרה בתשובה, ואם זה גדל, אז זה רחוק יותר, ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד, ומי שרואה שהוא מחפש מעטה אך לא מוצא אותו, זה לא מחמוד. מישהו הגיע אליו עם תכריכים, כי הוא השיג ברכה ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם, הוא ילך בדרכו, ומי שרואה שהוא לוקח תכריכים מתים, אם הוא היה מאנשי צדק אז הוא עבד עם ידע זר מדויק ואולי הוא קיבל כסף מצד אסור, ואם הוא היה מהעם המושחת אז זה מעיד על חוסר החוב שלו ומעוות את זה על אנשים ומי שרואה את זה כאילו הוא עטוף בתכריכה כפי שהוא עטוף המתים נקשרים בראשו וברגליו, כי זה מעיד על מותו, ומה שלא קשור כמו גופת המתים הוא עדות לשחיתות עניינו, ופחות תכריכים הם, זה קרוב יותר לתשובה, ואם זה גדל, זה רחוק יותר ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד ומי שרואה שהוא מחפש תכריכים אבל לא מוצא אותו. זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שאדם בא אליו עם תכריכים, זה יקבל ברכה, ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….