…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של ​​שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…

…מי שרואה בחלום שהוא עיוור לעין, צמצם מחצית מכספו או מחצית מחובו, או חטא חטא גדול ומחצית מחייו הלכו, לכן ירא אלוהים ויתחרט בשנית חצי . ונאמר : אם יש לו אח או בן, הוא מת . ואם אדם רואה שהוא עיוור, ואם הוא אדם לא מוסרי, הוא יאבד מחצית מחובו, או שהוא יסבול ממחלה או מחלה שהוא מתקרב למוות . זה עלול להיפצע באחת מידיו, בשפתיים, באשתו או באחותו ….

…ינשוף הוא בחלום מלך נורא ואדיר . הוא גם גנב חמור עם קוץ חזק שאין לו שום תמיכה . האלבום מציין אבטלה בעבודה ופחד . הוא אדם בוגד בלי טוב . ומי שרואה שהוא מרפא ינשוף, הוא מתייחס לאדם . ומי שרואה כי ינשוף נפל לביתו, אלה חדשות שמביאות אותו למוות . הינשופים מעידים על גנבים, להקה, בדידות ודיבור מגונה ….

…אקסהומינג קברים : הנבלות מבקשת מבוקש מוסתר, כי הערבים קוראים לו מסתתר, בטוב או ברע, כך שאם אקסהומקס הוא מדען, אז הוא נחפר על פי משנתו ותחיית מה שלמד עליו הידע שלו, כמו גם קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אלא אם כן הוא מוביל אותו לערימה מיושנת והוא שובר עצמות קרועות או שבורות, ואז הוא יוצא בידיעתו לכפירה ותאונה , ואם הוא מוצא אותו בחיים, הוא מוציא מקברו דבר טוב ומגיע למטרתו להחיות את סונתו ואת חוקיו בהתאם לגורלו וכדומה . אם חפירת קברו של כופר או כפירה או אחד מאנשי הדהמה ביקשו את תורתם של אנשי ההסבה או התייחסו לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם החפירה מובילה אליו לגופה מסריחה, בוצה , או תירוץ רב, שהוא חזק יותר בראיות ומצביע על הגעה לשחיתות הנדרשת . באשר למי שרואה אדם מת שחי, סוננה שלו חי לטוב ולרע למבקש, במיוחד אם הוא מבני ביתו או שהוא רואה אותו בביתו, או עבור כל האנשים אם הוא שליט או מלומד . באשר לאכילת הנפטר מבית חולה, זו עדות להרסו, אחרת כסף ילך למשפחתה . באשר למי שקרא לו המת, אם הוא היה חולה, הוא הלך אחריו, ואם הוא היה משפטן, אז הוא המליץ ​​עליו והזכיר לו את הדרוש לו לחזור ממה שהוא נמצא ולתקן את מה שהוא הוא, ולגבי מי שהכה אותו למוות או פגש אותו בזעף ואיום ועזוב את השלום, אז עליו להיזהר ולתקן את מה שהשאיר לו מהצוואה אם ​​זה לו או במעשיו של עצמו וחטאיו בין אותו ואת אלוהים אדירים . ואם היה מקבל אותו עם בני אדם, הודיה, ברכה וחיבוק, אז היה מסדר אותו כנגד מצבו של הראשון, והזכר דלת המתים הוזכר לעיל מה שעשיר בה . באשר לכבש מעל הארון : הוא תומך במה שציין המוות בחזון, והוא עשוי לעקוב אחר מצב בו הוא כובש את הצוואר . באשר לקבורה, היא נחקרת כפי שמציין המוות, וייתכן שזה טוב למי שהשחית את חובו, וזה עשוי להצביע על שהותו הארוכה של המטייל, הנישואין והכלה והכניסה לבית. בסך הכל עם הכלה מכביסה, לבושת בושם לבן ונוגע ללב, ואז אחיו מבקרים אותו במהלך השבוע שלו . ואולי הוא הצביע על מאסר למי שציפה לכך, ואם הרחיב את שנתו ואת שנת הכלה, אז מה שמוכיח הוא מיטב אכילתו, השלכותיו הטובות ושפע עולמו, ואם אחרת מצבו החמיר וחייו היה מצער . אבן סירין נהג לומר : ~ אני אוהב לקחת מהמתים ואני שונא לתת את זה .~ והוא אמר : אם לוקחים ממך את המתים, משהו מת . ומי שמת ולא רואה שם את גופת המתים, הרי זו הריסת ביתו או משהו ממנו, ואם השכונה רואה שהוא חופר לעצמו קבר, הוא בונה בית במדינה ההיא או בזה יישוב ומתגורר בו, ומי שקבור בקבר בזמן שהוא חי נכלא ומוחזק בגלל זה, ואם הוא רואה אדם מת שמחבק ומתערבב איתו, זה חיים ארוכים של החיים, ואם הוא ראה את המתים ישנים, זו הייתה מנוחתו ….

…ומי שיראה את שער גן העדן סגור בפניו, ההורים יוקצו . הוא ראה שהוא קרוב לגן עדן, ואז חזר ממנו, חלה ומחלתו גרמה למוות ולא התאושש ….

…מדינה : מציין את אנשיה ואת תושביה, ומציין את המפגש וההמונים, הבטיחות והביצור הגדולים יותר, מכיוון שכאשר משה נכנס למדין, אמר לו שועייב : אל תפחד, שרדתי, ואולי הכפר מעיד על העולם, העיר מציינת את הבא, מכיוון שאושרה חשוב יותר, ואנשיה חלקים יותר, ובתי מגוריהם גדולים יותר . והעיר עשויה להתייחס לעולם, ולכפר להר, מכיוון שהוא בולט ומבודד ממנו ברשלנות אנשיה . אולי העיר הידועה הצביעה על משכנו של העולם, ועל העיר הלא ידועה של העתיד . אולי העיר האלמונית היפהפייה מסמלת גן עדן, והכפר השחור השנוא שעולה באש, בגלל האושר של תושבי הערים ואומללותם של אנשי מור . אם אדם עובר בשנתו מכפר לא ידוע גם לעיר, התבונן במצבו. אם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא טוב, עני ומבוזה, אז הוא עשיר וגאה, ואם הוא עם טובתו מחשש לביטחון, ו אם בעל הסוד נשוי, ואם הוא עם טובתו, איש חולה, הוא מת, ואם זה היה עבור אדם מת, מצבו השתנה וביתו השתנה, אך ישנם שני בתים, אחד שמהם טובים יותר מהאחר, כך שמי שעובר מהבית המכוער למעשה הטוב היפה נמלט מהאש ונכנס לשמיים, ברוך השם . אבל מי שיצא מהעיר לכפר לא מזוהה, בניגוד לראשון, אך מרובין נחשב לשמותיהם וג'וואהרהמה, ישלוט במשמעויות שהועברו מחדש, כיוון שבחוץ בגדה לעיר מצרים, זה מסכם מהפאנק. של שאלות ומבטיח את פחדו, הפסוק : ~ היכנס למצרים, ברוך השם, אמנין .~ אם עזיבתו הייתה מהסוד של מי שראה לחוראסאן, אז הוא עבר בשמחה לתקופה לא טובה, הגיע זמנו . כמו כן, החיצוני ממחדיה ומהפנים לסוסה, מחוץ להודא וזכות לרוע ולשחיתות, בדרך זו והשלכותיה בכל הכפרים והערים הידועים . באשר לשערי העיר הידועים, אפוטרופוסיהם או שליטיהם ואלה ששומרים עליהם ושומרים עליהם . באשר לתפקידה, אנשיה הם בין ראשי הזקנים וזקני היישוב שלה, וכל דרך מעידה על אלה הסמוכים לה, ועל אלה הנדרשים לאנשי היישוב ההוא במשימותיהם ובענייניהם, ותאונותיהם יוחזר מהם בזכותו ובסמכותו, או בידע ובכסף שלו . חלקם אמרו : מדינה היא איש ידע, אם אתה רואה את זה מרחוק, ונאמר : מדינה היא דת, ועזיבת מדינה היא פחד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הוא יצא ממנה בפחד ומחכה . ~ והכניסה למדינה היא פיוס בינו לבין העם, הם קוראים לו לאמת. אלוהים אדירים אמר : ~ היכנסו לשלום ~ , העיר, העיר ראתה שהבציר, הרס אותה מראה זקנים או שנולדו שם מלומד או אימאם, קורה שם אדוק ונאסקה . ומי שראה שהוא נכנס למדינה וראה עיר הרוסה שאין בה חומות, מבנים או אנדרטאות, כי אם באותו יום היו חוקרים שמתו והלכו ולמדו, ואף אחד מהם או צאצאיהם לא נשארו, ואם הוא ראה שהוא מזדקן, אז הוא ייוולד מצאצאי החוקרים הנותרים, יופיע בו בן. אותם מדענים, וראו את העיר או את המדינות הריקות של הסולטאן, מחיר המזון הולך שם לקיצוניות, היא ראתה עיר או מדינה שאינה מופרית שתילה טובה. , זה יותר טוב אם האנשים, ואמר כמה מהם : אם סטטי הערים השקט, הם בתוך פורים בלילה על רעב, ואת הירידה בפוריות הוא מדריך הפוריות . עדיף לאדם לראות את העשירים ערים פוריות, שהרי הן מעידות על גבוהה ופוריה, ואם הוא רואה מעט פוריות עם זאת, המשפחה מעידה על חוסר הטוב והעיר של האדם מעידה על האבות, למשל : שאדם ראה כאילו עירו נפלה מרעידות אדמה, ולכן גזר את אביו למוות . וסיפר שקיי היה עם מה שקוטאיבה עבר מהשקיה לחוראסאן, הוא ראה את וויקי בחלום כמו להרוס את שריף, את העיר שלו ופוצצה , הוא שאל את המעבר, הוא אמר : פיקוח על הנפילה ג'האם על ידך ואוסמון, היה גם ….

…רעל הוא כסף בחלום, אז מי שרואה שהוא שתה את הרעל ונפוח ונפוח, אז הוא יפגע בכסף כמו הנפיחות והנפיחות, ואם המוגלה לא מעידה על הרעלה, הוא יהיה במצוקה . הרעלים הקטלניים בחזון הם עדות למוות . והרעל מיועד למי ששותה אותו . ומי שרואה את אחד העבדים כאילו שתה רעל, אז עליו להשתחרר או להתחתן . ומי שרואה שהוא משקה רעל אחר, אז הוא נואף עם אישה, ושהרעל אינו מושקה אלא בהסתרתו, וכמו כן ניאוף אינו קורה אלא בסתר . ומי שיראה שהוא שותה רעל, חייו יתארכו ….

…אם ראה כאילו האדם המת אומר לו: ~אתה תמות בזמן כזה וכזה~, אז אמירתו נכונה . אם ראה כאילו הלך אחרי מת ולא נכנס איתו לבית, או נכנס ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח ….

…מי שרואה מלון לא ידוע, אם הוא חולה, הוא חושש למוות בשבילו, ואם הוא נמצא במסע אז הוא נוסע, והוא עלול לעבור ממקום למקום ….

…רחמה היא בחלום אדם טיפש מטונף אם רואים אותו בלילה . אבל אם זה נראה במהלך היום, זה מצביע על מחלה . ומי שיראה שהוא לקח רחמים, הוא ייחשף למלחמה, ודם רב יזרום בה, ואולי מחלה קשה . ומי שיראה אבנים רבות, הוא ייכנס לעיירה שאנשיה ילכו למחנה צבאי . אם הוא רואה אדם חולה בביתו הוא ימות, או שהוא יהיה קרוב למוות בגלל מחלתו . אל-רחמה לבורסקאים וכלי חרס היא עדות לטובה ותועלת, ולרופאים ולמטופלים זה סימן לרוע . אל-רקם מציין אויבים, אנשים בטלים ואנשים ששוטפים את המתים, או הולכים לקברים . ואל-רקם מציין גנבים, להקה, בדידות, הרס האדון ודיבור מגונה ….

…שממה מעידה בחלום על פיזור המשפחה ועל מותם . חורבן העיר מעיד על מותו של מלכה, או על דיכויו, כשם שמות המלך מעיד על חורבן העיר . ומי שרואה את עצמו בחורבות, הוא ייפגע ממצבים שלא יכולים להיות להם . ומי שרואה כי עיר הושמדה על ידי רעידות אדמה או כל דבר אחר, הוא יישפט למוות . ומי שרואה כפר משגשג נהרס, ומשקיו משובשים, אז ההנחיה או האומללות פוקדים את בעליו, ואם הוא רואה אותו מלא כוח, אז זו צדקת דת בני עמו . ומי שרואה את העולם הרוס מחוות ומבתי מגורים, והוא רואה את עצמו בהריסות, עם צורה טובה של בגדים וסירות, אז הוא עולם שיוליך אותו שולל . ומי שרואה את קירות הבית נהרסים בזרימה, אז זה מוות של אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו, ויש אבק, אז זה חצבת . אולי נפילת הגג הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא ישוב לבניין אמיתי, כי זה טוב בדת בעליו, וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל פנימה, והוא נעדר, אז עליו לשלם אותו . ואם הרוח מפילה בית, הרי זה מוות במקום ההוא בידי שליט לא צודק . ומי שרואה שהוא הורס בית או מבנים עתיקים, אז הרע יפקוד אותו . ומי שרואה שביתו קרס כנגדו, וחלקם קרסו, אז מת בו אדם, או שאסון או תאונה איומה פוקדים את בעליו . אם אישה רואה שגג ביתה קרס, הרי שזה מות בעלה . ומי שרואה שהגליל של ביתו שבור או נהרס, אז הוא או חלק ממשפחתו האהובים על ידו ימותו, כמו גם כל הפסקה או הריסה של בית או חומה הם אסון . ואם סולטן ראה שביתו נהרס, זה היה מסיר אותו בכל מקרה ….

…ומי שרואה שהוא עף לשמיים ואז יורד ארצה, הוא יחלה כדי שיהיה קרוב למוות ויתאושש, ברוך השם ….

…רגיל אם ילדה חולמת שהיא חותכת מישור, המשמעות היא שמזל ואושר ילוו אותה אם המישור ירוק בעשב . אבל אם המישור יבש ויבש, או שהדשא יבש למוות, זה מנבא שהוא יחיה ימים קשים לבד ….

…באשר לטוב, זה מתפרש בשבחים יפים, ונאמר שהמטופל הוא עדות למוות ורגש, ואולי הטוב מעיד על מריבות השלום ….

…אם הוא ראה שהוא עיבד את האוכל הזה עד שייפטר ממנו, הוא אמר, ואם הוא לא נפטר ממנו, עליו להתכונן למוות ….

…ומי שרואה גנב שנכנס ולא נושא דבר, אז אדם יחלה בו והוא יהיה קרוב למוות, ואז הוא יירפא ….

…לגבי dhikr : זהו אזכור של אדם בקרב אנשים וכבודו או בנו . והגידול והירידה בו בכך . ונאמר שאם יראה אותו זמן רב, הוא ישיג אותם . אם ראה שני זכרים היה לו בן עם בנו, וזכר בקרב העם עם אזכורו, וכבודו, ואם עקר אותו בידו או משך ממנו, אז הוא החזיר אותו למקומו. ואז נפטר בן ונהנה ממנו, וכספו חזר אליו . והפסקתו עד שברור ממנו היא עדות למותו או למות בנו, משום שזכרו נקטע במותו . ותחייתו היא כוחו של הסב, ותנועתו ופעילותו ורוחב חייו העולמיים . אולי הפרעת אזכורו, הפרעת שמו והזכרת המדינה או היישוב ההוא . וזאת כאשר עדויות לבטיחות וטובות נקטעות, ואין שום עדות למוות . והזכר אם הוא מצומצם, גדל, עצם או קטן, לאחר שיש לו איבר אחד, הפרשנות הכללית שלו היא אצל הילדים והצאצאים . ואם זה סטה, היו לו אנשים רבים או מעטים, הפרשנות הכללית אליו היא לכבודו והזכרתו בקרב העם, עד כדי כך, משום שאנשיו הפיצו את אזכורו . וחולשת הזכר, עדות למחלת הילד או פיקוחו על ג'אה . אם הוא רואה כאילו הוא מוצץ זכר או בעל חיים, הפראייר חי על ידי אזכור הבעלים הגברי ושמו, ואם הוא רואה שהוא הרמפרודיטה, הדת שלו טובה ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…בלרינה הנשף באשיר חולה מאוד אם המסיבה יפהפייה ואם הרקדנים לובשים בגדים בהירים ורוקדים לקצב המוסיקה הנשמתית . אם אתה מרגיש מדוכא ומדוכא בגלל הזנחה של אחרים, אתה יכול לצפות למוות במשפחה בקרוב ….

…אל-טייב : במקור שבח טוב, ונאמר שהמטופל הוא עדות למוות ….

…שטיח בחלום הוא פשוט, מכובד ועדין, במיוחד אם הוא בבעלות החזון איש . ומי שרואה שהוא על שטיח, אז הוא קונה קרקע, ואם הוא במלחמה, אז הוא בטוח מזה . השטיח נחות מבעליו, שהפיץ אותו אליו . הוא ראה את השטיח מקופל וכל עולמו מתקפל ממנו . אם השטיח חדש, מרווח ומעוצב היטב, יהיו לו חיים ארוכים וחיים רחבים . ואם יראה ששטיח לא ידוע נמרח עבורו במקום לא ידוע בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא ירוויח עולם בגלותו וריחוקו מארצו ומאנשיו . אם השטיח דק או בלוי, אז זה עולם עם מעט חיים . ומי שרואה את השטיח שלו מקופל על עצמו, הוא הופך ממצבו למיקום לא ידוע, ויוצא מרשותו ומקפל את עולמו . אם השטיח הורחב אליו, פרנסתו התרחבה והוא שוחרר . השטיח מעיד על ישיבה עם שליטים וראשים וכל מי שדורך את השטיח שלו, כך שמי שמקפל את השטיח שלטונו יושעה, או שמסעו אינו אפשרי, או שמרחקים ממנו את עולמו . ואם השטיח שלו נחטף ממנו או נשרף באש, הוא ימות, או שאי אפשר היה לנסוע, ואם השטיח נהרג בסמוך למועד האחרון שלו והוא היה תחוש או קרוב למוות . והשטיח השחוק הוא ביזיון . והשטיח הוא האיש שמשבח את עצמו, משבח אותו ומרים אותו, ולכן הוא לא מתגבר אלא בשקר ובשקר ….

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…טיסה היא מסע בחלום, ואם זה על הגב, אז זה נסיעה בנוחות . טיסה למען הלא-מטייל היא סרק . ומי שעף משטח לפני השטח עובר מאדם רזה לאדם רזה . ואם אישה תראה שהיא הפכה מביתה לזה של גבר שהיא מכירה, אז היא תתחתן עם אותו גבר . ומי שטס מבית שהוא מכיר לבית שאינו מכיר ימות, כי הוא משכנו של הבא . אם האסיר טס בשנתו, הוא משתחרר מהכלא, ואם המלך רואה שהוא טס, הוא משוחרר . ונאמר : אם טיסה מוצלחת, הרי שמדובר בנסיעות . ומי שטס עם הציפור בשנתו, הוא היה מלווה זרים . ומי שהיה אדם הבל וראה שהוא עף, אז ראייתו פסולה .. ומי שקדם לאדם, עף וקודם אותו, הוא ינצח אותו . ומי שיראה שהוא טס מעל הר, הוא יזכה לשלטון ויכריע בו מלכים ללא עייפות . ומי שראה שהוא טס ומתאים לסולטן, הוא השיג אותו, ואם הוא נופל על משהו, הוא היה הבעלים של הדבר הזה, אחרת תהיה לו טעות בדתו . ומי שרואה שהוא נעלם לשמיים ולא חזר, הוא ימות . ומי שיעוף מביתו לבית לא ידוע, הוא עובר מביתו לקברו, ואם יעוף באוויר, יחלה עד שיהיה קרוב למוות . מי שטס מלמטה למעלה ללא כנף זכה למשאלה . ומי שיראה שהוא עף שטוח, ענייניו יוסדרו ללא עייפות . ומי שרואה שהוא עף ויש לו שתי כנפיים, אז הוא ראיה טובה לכל האנשים, ואם הוא עבד, הוא מציין את שחרורו, ואם הוא עני, הוא מתעשר . ומי שראה שהוא עף עם הרצון והרצון שלו, זה מעיד על הרבה טוב . אם הוא רואה שהוא טס ועוזב את הבית, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס, הוא לא יכול, או שהוא טס עם ראש שחוט על האדמה ורגליו באוויר, מה שמעיד על רוע רב שייחשף אליו . אם המטופל רואה שהוא טס, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס באלונקה העיד על מחלה קשה שהוא ייחשף אליה . ומי שיראה שהוא עף בין השמים לארץ, הוא יעניק משאלות רבות . אולי הטיסה חיפשה ידע או חיפושי הוללות . וטיסה מעידה על טיסה ופסימיות . ואם הוא עף עם כנף, הוא יסע בתפארת ובעוצמה . אם הוא היה בלי כנף, הוא היה נוסע קשה, במיוחד אם הוא טס ממקום טוב ונחת במקום רע, ואם הוא טס ממקום שהיה מותר ונחת במה שטוב לו מההפך ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…חסה אם אתם רואים שחסה צומחת בריאה וירוקה אז זה מצביע על כך שתיהנו מהיתרון הרצוי בהרבה אחרי בלבול טריוויאלי . אם אכלת חסה, המחלה תפריד אותך מחברתך או מעמיתך, או שזה עשוי להיות קנאה משנית . אם אישה חולמת שהיא מבזבזת חסה, זה מנבא שהיא תהיה זהה לסיבה למחלתה המוקדמת או למוות בטרם עת . אם אתה אוסף חסה, הדבר מעיד על הרגישות הקיצונית שלך ועל כך שנטיותיך הקנאות יגרמו לך צער ועצב מוחלט . אם קניתם חסה, הדבר מעיד על כך שתפעלו בדרך שתוביל להתמוטטותכם ….

…אם הוא רואה שמלך היכה בצוואר צאנו, הוא מפרגן לחוטאים ומשחרר את צווארם . ופגע בצוואר בממלוקים, מעיד על שחרור . ונאמר כי מי שראה כי צוארו הוכה, על ידי פסיקתו של השליט, או על ידי ניתוק הכביש, או במלחמה או בכל דבר אחר, כי זה ראוי להערכה למי שהוריהם נותרו, והיה לו בן, ושהראש דומה להורים, כי הם הגורם לחיים, וזה דומה גם לילדים לצורך הדימוי . אם הוא רואה שהוא פוחד, או מי שנידון למוות, הוא ראוי לשבח, משום שאסון פוגע באדם פעם אחת, ולא פוגע בו בפעם השנייה . באשר לחלפני הכספים ובעלי ההון, הדבר מעיד על כך שההון שלהם נעלם . וזה מעיד על המטיילים בשובם ובמתדיינים את הניצחון . כי אם הגוף מנותק, הוא לא יבריא ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…בגדים שחורים : למי שלא רגיל ללבוש אותם, יש פגיעה שנואה, ולמי שרגיל ללבוש אותם הם תקפים . נאמר כי לחולה יש עדויות למוות מכיוון שמשפחת החולה לובשת אותה ….