…מנורת גז אם אתה רואה מנורת גז זה אומר שיפור וסביבה נעימה . אם אתה רואה מנורת גז מתפוצצת או שאתה רואה אותה מחוץ לעבודה, זה מנבא שאתה מאיים על מצוקה בטרם עת ….
חולם על מנורת שמן
(36 פירושים ומשמעויות של חלומות על מנורת שמן)…שמן פשתן אם אתה רואה שמן פשתן בחלומותיך, זה מצביע על כך שחבר ייעשה בטובך לעצור את הפסולת הפזיזה שלך ….
…שמן מתוק לראות שמן מתוק בחלום מציין תאונה עצובה שגורמת לך לאבד את דעתך ולכבד את רגשותיהם של אחרים ….
…שמן קיק אם חלמת על שמן קיק, המשמעות היא שתבקש שיהיה לך חבר שמסית אותך להתקדם בסתר ….
…שמן אם חלמת שאתה משוח את עצמך בשמן, אז זה מנבא את התרחשות האירועים שבהם תהפוך לאדם בולט וחזק יותר מבעבר . אם אדם חולם שהוא מוכר נפט, פירוש הדבר כישלון בים האהבה . אם אישה חולמת שהיא משחה את עצמה בשמן, פירוש הדבר שהיא עשויה לבצע מעשה פזיז ….
…נפט : כסף הוא חראם, ונאמר אישה רעה . ומי ששופך עליו שמן, הוא יהיה אומלל מצד הסולטאן ….
…שמן הוא בחלום אישה נואפת . ונאמר : אסור כסף . ושמן, רעות ומלחמות ….
…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….
…ומי שיראה שראשו שמן או עצום, הוא ישלים עם מעשים טובים ….
…ואם הוא רואה כאילו הוא לוקח בקבוק שמן והוא לוקח ממנו ומשחה אחרים או משתמש בו, אז הוא משח, או נשבע שקר, או ריכל על הקב~ה אומר: ~ והם היו רוצים למחות אותם , והם יימשחו . ~…
…באשר לשמן, זה כסף בקושי, וזה עלול להיות חוסר מזל כי קשה לאכול קשה .)…
שומן אם חלמת שאתה שקוע בשומן, זה מצביע על נסיעות בהן אתה נהנה עם זרים ששונאים, אך הם מנומסים . אם אתה רואה שומן בחלום, זה מנבא שבקרוב תפסיד כסף ואהבה ….
…זה בחלום חיי אדם, פרנסתו, השתכרותו ומלאכתו . אם הוא רואה מילוי של קערת דייסה או שומן, אז זה עולם עצום . ואם הוא רואה קערה שהוא אוכל ממנה דייסה, אז הוא נעלם מחייו כמו שאכל ממנה, ונשאר מחייו כמו מה שנשאר, ואם הוא יפגוש אותה, הוא יאבד את חייו . אם אוכלים הרבה שומן, אז זה מצב עם יתרונות כמו שומן, ואם זה לא שומן, אז זה מדינה ללא תועלת . אם הוא רואה שיש לפניו קערת דייסה עם הרבה שומן, והוא לא מוכן לאכול אותה, אז הוא אוסף כסף ומישהו אחר אוכל את זה . אם הוא רואה שהוא לא אוכל מחשש שייצרך אותו, יש לו מידה רבה של חסד וחיים טובים והוא מפחד שימות . אם הוא רואה מחמצת ללא שומן והוא לא טוב, והוא אוכל את כל זה עד שהוא נח ממנו, אז הוא רוצה למות מחוסר יד ועוני . אם הדייסה עשויה חומץ ללא בשר, הרי זו מלאכה נקייה של אדיקות . ואם זה לא שמן, זו מלאכה גסה . ואם השלשה היא עם בשר השבעה, אז זו אפוטרופסות על עם אכזרי ומעיק עם שנאה, פחד ופחד, ואם זה שמן, אז החיים והתועלת אסורים אם האיש הוא סוחר, אז הטיפול שלו באנשים לא צודקים הוא פסול, ואם הם עובדים, אז גם הרווחים שלהם אסורים. והאשליה מציגה אותו . אם הדייסה היא עם בשר כלבים, הרי שמדובר במצב בזוי, סחר מרושע, ורווח שפל עם אנשים טיפשים . אם זה עם שומן, אז כסף אסור . ואם זה שמן, הרי זה רווח בזוי, עוני ומחסור . ואם כל הגריסים הם כולם, אז זה מת בעוני, בהשפלה ובקיפוח, ואם הדייסה היא עם בשר של אריות ציפורים, אז זה המנדט, המסחר וההכנסות של בעלי יהירות של כסף ודם בכסף אסור. עם פחד ושנאה . אם הוא רואה שהוא אוכל דייסה דייסה, זו מלאכה קלושה וחסרת תועלת ….
…שור אם אתה רואה שור רודף אחריך בחלום, אז בעיה תכביד עליך בעבודה על ידי מתחרים קנאים וקנאים . אם ילדה תפגוש שור, הוא יציע אותה לנישואין, אך היא תשפר את הונה אם תסרב להצעה זו . אם אתה רואה שור תוקף אדם, אתה תהיה במצוקה כתוצאה מהשימוש הפזיז שלך ברכוש של אחרים . אם חלמת על שור לבן, המשמעות היא שתעלה את עצמך בחיים לרמה גבוהה יותר מאלה שמתעקשים להתפלל על ענייניהם החומריים . השור הלבן בדרך כלל מציין רווח . אם חלמת לראות שור שמן, המשמעות היא שתהפוך לדמות בולטת במדינתך ותזכה להערצה על ידי נשים . אם חלמת על שור שמן במרעה ירוק, זה אומר עושר, מזל והשגת עמדות שלא חלמת עליהם, ואם השור היה רזה, פירושו הוא אובדן ונידוף העושר וה עזיבת חברים ממך . אם חלמת על שור שמן שקשור לעול הטיפוח, אז זה סימן טוב, וזה אומר נישואים מאושרים עם אדם עשיר, או שזה אומר שהאישה שהיא התחתנה איתה כנה ונאמנה . ואם אתה רואה שור מת, זה אומר שאתה תהיה עד למותו של מישהו יקר לך . אם אתה חולם על שוורים ששותים מבריכת מים נקיים או מזרם מים, המשמעות היא שתהפוך לבעלים של נדל~ן ורכוש, וזה עשוי להיות הנישואין שלך עם אישה יפה וכנה . ואם אישה חולמת על כך, המשמעות היא שתהיה לה הערצה ומסירות של אהובתה ….
…אם הוא רואה שהניח אוכל על שולחן, הרי זה תענוג . אם הוא שמן, הרי שהמחלוקת נותרה . ואם הוא מעלה את החמוץ המתוק והקרמי, עדיף להם ויציבות . אם הוא לא שמן, הוא לא יציב . אם מרימים את האוכל ומניחים אותו, הסכסוך יוארך ….
…השמן הוא בחלום מעונן למעט שמן . מי שראה שהוא יורד מראשו, הוא היה זועף אם יעלה על הסכום וישאל . אם זה לא עולה על הכמות הידועה, זה קישוט . ואם זה מריח מסריח, אז זה שבח מכוער על מידת הריח והכוח שלו . ומי שמשוח את ראשו של אדם במקום שהוא מכחיש, שהאובייקט בו ייזהר מנושא החנופה והערמומיות . אם הוא רואה שיש לו בקבוק שמן, אז הוא לוקח ממנו משחה ומשח את עצמו בזה או משח עם זה אנשים, ואז הוא משח, או נשבע שקרן או משמיץ . אם הוא רואה שפניו משומנות, אז הוא אדם שצם בכל הגילאים, ומשחה בכספית היא שבח טוב ורוח טובה אצל אנשים, ואם השמן בחלום הוא גוש או כאב, אז זה מעיד את התיקון העצמי, ואת השומן המוכתם הוא שבח מכוער, וזה שנאמר : אישה הייתה נואף או אדם מוסרי . ומי שמכיל את השומן עם מים בקערה, הוא מקבל כסף ללא עייפות . אם יש מושק או בושם בשמן, זו מחמאה טובה למשהו שלא נמצא בו . ונאמר : מי שמשח את ראשו, היה משוח את הבוס שלו ….
…שמן בחלום הוא פרנסה וכסף מותר, ותרופה למי שמשח אותו . ומי שרואה שהוא שותה שמן, זה מעיד על קסם או מחלה . ושמן זית הוא מדע, ברכה, הדרכה, אור ומזונות . כל מה שהיה ללא זיתים, כגון לפתית וראטן, הוא כסף הנתון לחשד . אולי השמן הצביע על אור העיניים או על אור הלב, ואולי הוא הצביע על שבר . אם השמן הטוב הופך לרע, הדבר מעיד על שבירת הברית, ואם השמן הרע הופך להיות טוב, זה מעיד על יחס טוב ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר שהחמור הוא מרץ של גבר והוא מצא שזה לא משנה כמה שמן או מרופט הוא ראה את זה, אז הוא היה שמן וטוב. ” הוא עשיר ומורחב וההתנקשות שלו היא עוני ומצוקה ….
…דניאל אמר שמשחות מתפרשות בכסף ובחסד, ועשויות להתפרש על ידי ירושה ומשחות שומניות, כגון שמן שמן סמבוק ושושן וכדומה המתפרשים בידע ובחוכמה. עם טובת הערבים, ושמן לענה, חתולים וכדומה, הם ייהנו מהערבים ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~כל המשחות הן צער, למעט שמן שמן, אם הוא חושב שהוא אוכל את זה, אז הוא נמסר בכסף, והשמן מוסף בעצב, ושמן החמאה הוא מוקף בכסף, סך הכל מועיל ושלל, כמו גם שומן חמאה. מצד אחד של אדם קשה, נאמר שיש ריפוי ונחמה, ונאמר שכל השומנים המופקים מדגנים, לבבות וצמחים יועברו בכסף המיוחס למה שיוחס לו והוזכר בפרק שלו ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שרואה בידו מנורת ברק, הוא יוליד בן, והוא יתברך בתפארת ובמדינה, ואם הרואה הוא רשע, הוא יחזור לאלוהים וחוזר בתשובה מחטאיו, ואם הוא פוליתאיסט, הוא מבורך בהדרכה, ואם הוא מוסלמי, הוא מבורך בצייתנות לדברי הקב~ה ומנורה המאירה את הפסוק . ~…
…הכיפה : ללא אל-פוסטאט, ואל-חכבה ללא הכיפה . ומי שחושב על הסולטאן שהוא משאיר כמה מהדברים האלה מוזכר, מעיד שהוא עוזב חלק מסמכותו . אם הוא איבד את כוחו או איבד את חייו . אולי הכיפה הייתה אישה . נאמר כי פגיעה בכיפה אם היא נבנתה עם משפחתה שלה, והעיקרון היא שהפנים עם משפחתו נהג להכות עליה כיפה בלילה שנכנס אליה, ולכל מי שנמצא במשפחתו נאמר שהוא נמצא עם משפחתו . עומר ובן מואדי קרב אמרו . האם הברק התימני לא עצר אותו … מנופף כמו מנורת פאן…
…המנורה מעידה בפני אישה בהריון בחלום על ילד של מדען גברי . והמנורה לחולה היא אישה, ואם המנורה תכבה, החולה ימות . מי שמסדר מנורה ונדלק ויש לו אדם חולה, אז הוא חוזר לבריאות . המנורה החלשה עם אור עמום מעידה על אישה בהריון לילדת שפחה . ונאמר : המנורה מעידה על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה את מנורת ביתו מאירה חזקה וטובה, זהו טוב ערכי הבית, ואם הוא רואה אותה כחלשה, מצב הערכים חלש . ומי שרואה שהאוכף שלו נכבה, אז הבלבול הזה הוא עניין של ערכי הבית ומצבו הירוד, וזה עשוי להצביע על מותו או על מות בנו, הוריו או אשתו . אם המטופל רואה שהוא עולה לשמיים עם מנורה ואז חוזר לארץ, זוהי נשמתו העולה אליו . ומי שראה שלקח מנורה, שצבר דגל והרים אותה . אם הוא רואה שהוא מכבה מנורה בפיו, אז הוא מבטל את העניין של אדם צודק . ומי שחושב שהוא הולך ביום עם מנורה, אז הוא יהיה מאוד דתי וישר קדימה . אם הוא רואה שהוא הולך עם מנורה בלילה, אז הוא מתפלל . כל מי שיש לו מנורה מכובה, נר או אש בידו והוא שליט, אז הוא מוסר, ואם הוא סוחר, הוא מפסיד, ואם הוא טוב, הכסף שלו נעלם . אל-סראג ', אם הדלק שלו אינו מואר, מעיד על אפלוליות . ראה גם את המנורה, ראה את המנורה ….
…המנורה נמצאת בחלום ילד או בעל אם מדובר בלבול, ואם מדובר באדם קולקטיבי ללא פער בו, הרי זו אישה או בעל ללא ילדים ביניהם . המנורה מעידה על ידע, תשובה לחוטא והדרכה לכופר . אולי המנורה הייתה סימן לחזון או מדריך לקרוון, מכיוון שהם מונחים על ידם בחושך . והפנס הוליד אותו בפאר והדר, והזכיר את המוניטין והתועלת שלו . ונאמר : המנורות במסגדים הם מלומדים עשירים, אדיקות וקריאות . ומי שראה את מנורת המסגד כבה, מדען המסגד מת . והמנורה היא אישה, והפתילה היא ילדים . המדוזה חוצה את הכוכבים . ושוברים ומכבים את המנורות, מות החולה . ואם אדם היה לוקח כוכבים מהשמים, הוא היה לוקח מנורות מהמסגד ….
…ומי שרואה בביתו מנורה, נכנס אליו סולטן, מלומד או בן מבורך, ואם יש לו מנורת אור כמו אור שמש, אז הוא משנן את הקוראן ומפרש אותה ….
…ומי שרואה שיש טלה בביתו ולא יודע להיכנס אליו, זה מתפרש על ידי פנייה למישהו שמכיר אותו או עם אחים מרוויחים, הוא יהיה מרוצה מהם. אם הוא שמן, ואם הוא דל, האחים עניים ….
…אם הדייסה שומנית, הרי שמדובר במצב שימושי ובעולם רחב, ואם הוא לא שמן, אז זה מצב ללא תועלת ….
…תירס : שבחים טובים . מי ורדים הם כסף ושבחים לטוב ולגוף בריא . והתאדות, טוב עם אנשים . שומנים הם כולם דאגות, למעט כספית, כי זו מחמאה טובה . שמן הוא ברכה אם אוכלים אותו, שותים אותו או משחים אותו בו, כי זה מהעץ המבורך . וראה כמה מלכים כאילו נשמה רוחות במדינה מעשנת ללא אש, וראה זרעים נזרעים על האדמה, וראה שלושה זרים על ראשו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : יש לך שלוש שנים, או שלושים שנה, והצמחים והפירות יש בשפע בזמנך, ושתי הרוחות בשפע . זה היה כך ….
…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….
…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….
…צוואר הוא מקום האמון בחלום . אם הוא רואה את צווארו דק, אז הוא לא צודק ולא מסוגל למה שהוא נושא באמון . ומי שרואה נחש מקופל על צווארו, אינו משלם לזכאת על כספו . ואם האימאם רואה קוץ בצווארו, אז הוא חלש בצדקו ובדיכוי אויביו . ומי שראה כאב בצווארו, התעלל ביחסי מין או בביצוע אמונו . ומי שרואה את צווארו מוכה בחרב, הוא יחלים אם הוא חולה, ואם ילד מרדן מכה בצווארו, אז הוא מת, כי הילד הסורר הוא כמו מלך . ומי שמכה בצווארו בזמן שהוא מודאג, אז אלוהים יעסוק בו, ואם הוא בבעלותו, הוא ישוחרר, ואם הוא חוב, הוא ימות, וגם האסיר ישוחרר מהכלא . והצוואר הוא מקום האפוטרופסות, העדות, הרצון, הזקאת והדת . ומי שרואה כי צווארו חלק, שמן ושמן בגופו, מעיד על עמדה מכובדת, ואם הוא עד, הוא חף מפשע, ואם יש לו פיקדון הוא יכול להיפטר או לשלם את חובו . ואם הוא רואה שחין, מוגלה או דם נוזלי על צווארו, זה מצביע על כך שאחריותו עובדת . אם הוא רואה ספר על צווארו, זה מעיד שהוא עסוק בחובה בינו לבין אלוהים אדירים . ואם הוא רואה נוצה בצווארו, זה מעיד על האש . מוצג חפותו של צווארו הטוב של האדם המת . כמו כן, צווארו הטוב של המטייל הוא עדות לקולו הקרוב . ומי שרואה חבל או חוט של תכשיטים או פנינים על צווארו, זו עדות לסגולה, ידע ואמת . ואם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יראה את צביטו בצווארו, אז הוא נזף בו בטיפוחו הגרוע, וזה עשוי להצביע על שארית החוב וריפוי המחלה . מי שרואה את צווארו באורך בינוני הוא בעל אופי טוב, ואם הוא אמיץ, אומץ ליבו מתגבר, ואם הוא בעל אופי גרוע, אז הוא נדיב . וצוואר מזכירות הנשים וצוואר מזכירות הגברים . ומי שרואה ציפור על צווארה והיא לבנה, אז זה מעשה טוב, ואם היא שחורה, אז זה מעשה מכוער . ומי שרואה קוראן על צווארו, הוא הגשמת האמת והברית ואמירת הקוראן הקדוש ….
…ורד הוא בחלום אדם עם כבוד, או הופעת נעדר . ומי שראה שקצר תגובה קיבל כבוד ואהבה . מי שקוטף ורד לבן מקבל אישה אדוקה, ואם הוא קוטף ורד אדום הוא מקבל אישה דקיקה, ומי שמריח ורד צהוב מקבל אישה חולה . ורדים רבים התקבלו . ונאמר : ורד מציין אישה שעוזבת או מתה, או סחר שנפטר, או שמחה שלא נמשכת . מי שראה זר על ראשו והיה בפרישה, יתחתן . והשושנים מעידות על חסד הזיכרון . שמן ורדים מעיד על אינטליגנציה, בהירות תודעה, קרבה לאנשים ורכות הצד . והשושנה מעידה על שמחה והנאה . ונאמר : הוורדים הם הגעתו של מטייל או הגעתו של ספר, וורד אם עץו כרות הוא דאגה ועצב . ולקטוף ורדים זה תענוג . הוורדים הצהובים עשויים לציין מחלה, האדום את היופי והקישוט, הלבן עבור הדירה, והאדום את הדינרים . ראה גם צוות שחקנים ….