…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…גדר עצים אם אתה חולם על גדר עץ ירוקת עד, פירוש הדבר של הנאה ותועלת, וגדר עצים חשופה מנבאת אסון ועיסוקים עסקיים פזיזים . אם ילדה חולמת ללכת ליד גדר עץ ירוקה עם אהובתה, הדבר מנבא שנישואיה עומדים להתקיים . אם אתה חולם שאתה לכוד בגדר תיל, עבודתך תיפגע על ידי שותפים עדינים או אנשים העובדים תחתיך . לאוהבים חלום זה מעיד על קנאה ומריבות ….

…חוטב עצים לראות חוטב עצים בחלום מעיד על בעל הירושה, מכיוון שהוא מסלק את מה שהוא מת מעצים . וראייתו עשויה להצביע על רווחים והטבות, במיוחד בתקופת החורף . אולי החזון של חוטב העצים הצביע על העברת הדיבור, והאשמה והחטא, וגוזם העץ היה הרכילות הראשית ….

…ומי שרואה שהוא נתן אגוזים או שקדים, הוא יכה כסף עד כדי כך, והרימון הוא אדם גדול ומכובד שהופרה, והתאנה היא כסף בהווה שאינו משקר, ושום דבר מ ניתן לתקן את הפירות, ועץ הזית הוא איש מבורך. אם זה מתוק, או סכום כסף, או ילד שפוקד אותו, או שעדיף לבן, אולי זו אישה, מי שרואה שהוא בעל רימון ואכל ממנה, אז הוא חייב להיות עבד ילדה. את החזקה שלו, הוא מקבל מאותה מרץ ככל שהיה ברשותו, ונאמר שמי שראה שהוא הכה הרבה תפוחים, הוא הכה כסף לפי מה שראה ממספרו, ומי ראה שיש לו הכה תפוח שהריח, ואז יש לו בן שמריח אותו, ובבננות יש כסף לבעל העולם הזה וחוב לבעל החוב והרבה כסף וחוב זה שווה ערך לבננות ואם זה הוא עץ אחד, שניים או שלושה, הם הרבה ילדים, והכרם הוא אדם נדיב. אם הוא רואה שהוא מלך הכרם, אז הוא נמצא עם אדם נדיב, ונאמר שמי שראה שהוא נטע כרם, אז הוא ייפגע בפאר והנאה, והענבים הלבנים בו הזמן הוא הרעננות והטוב של העולם ובפרט לזמנו הוא יקבל כסף לפני הזמן שהוא התחנן אליו בזה ואולי זה מה שאין אסור, צימוקים בכל עת, כסף בכל מקרה, ואכילת פרי צהוב בחלום, כמו חבושים, אגסים, אפרסקים, רטובים, אבטיח וכדומה היא מחלה, ומה שהיה ירוק ממנו אינו מחלה, וכל חומצה של הפירות היא דאגה ועצב למעט כי לימון, תפוחים ואשחר, וכל פרי מתוק מלבד מה שהוזכר לעיל הוא מזונות וכסף וטוב, ומי שרואה שלעץ גדול יש הרבה לסחוב אותו עם שפע השיניים שלו, הוא יסבול מכוח מסמר, וחייו יתארכו. מי שרואה שהוא קוטף את הפירות משורשי העצים, הוא רב עם אדם מכובד ומנצח במריבה שלו, ומי שרואה שהוא על עץ גבוה, הוא נצמד לאיש ענק או בורח ממה שהוא חושש ומתריע. אם הוא בפרישה, אז הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא נפל מעץ או נפל ממנו, שום דבר בינו לא הושלם. ובין מי שמתכוון להיקשר אליו לבין מי שרואה שהוא נפל מעץ ומת, אז הוא נספה ביד של זקן, ואם זה נשבר על ידו, אותו אדם מת. ומי שרואה שיש לו מספר עצים, אחר כך הוא עוקב אחר קבוצה במצב של מנהיגות, כבוד, מנהיגות, וכדומה, ומי שרואה עץ לא ידוע, עירום מנייר, הוא ייפגע מצער וצער. ומי שרואה עץ גדול ונבול משום שאין טוב בביתו ומי שרואה בביתו עץ שגדל ומתארך, אז זכרונו עולה והמוניטין שלו עולה, ואם הוא רואה שיש לו עץ שיש לו פרי ואין לו נייר, אז לבעליו יש דת למעט נימוסים טובים, ואם יש לו נייר ואין לו פרי, אז בעליו הוא של נימוסים טובים ואין לו דת. עץ נעקר, כורת או קמל, ואז הוא חולה קשה או מת ועשוי להצביע על מות חלק ממשפחתו במקומו. אם העץ מיועד למישהו אחר, אז אדם נופל מפרנסתו או הורג אותו, וכל מי שרואה בביתו או מחוצה לו או בביתו התחתון או הגבוה יותר בו צמחים סוגים של עצים ושני הרוחות בו הבית הוא אסון שבו נשים מתכנסות לבכות וצער, ומי שרואה שהוא אוכל מסטיק מעצים, הוא אוכל קשר של כסף של גבר כמו מסטיק…

…ומי שרואה שיש מגוון עצים בתוך הבית או מחוצה לו, והוא רואה כמה מהרוחות עם זה, אז זה מצביע על כך שארעה אסון באותו מקום בו נשים מתכנסות לבכות ולהתאבל ….

…מי שיראה שגידל עליו עשב או עצים, יתברך בטוב ובברכה אחרי זה לא גובר על שמיעתו, ראייתו, לשונו או חלק מטרפו, והוא ימות ….

…ומי שרואה שהוא בתוך חורש שיש בו עצים, וחלק מפירותיהם נופלים עליו, אז זה מעיד על סכסוך וניצחון על שריף ….

…באשר לעצים בפרשנות, הם גברים באותה מידה כמו התכשיטים והיתרונות שלהם. עצים הם חוב לבעליהם, לאנשיהם, לילדיו, לקרובי משפחתו ולעוזריהם, ועליהם הם דירהם וענפיו הם סקרנות כספו ועצי הדקל הרבים נמצאים במקום ידוע של מכובד ולא במקום מתחם, ומי שרואה עצי דקל במקום יהיה גברים מכובדים….

…ומי שרואה שהוא הבעלים של עצים רבים הנושאים את כל הפירות, אז הוא מוקדש לחיים טובים, למעמד גבוה, לחיים מוגברים ולניצחון על אויבים ….

…ומי שרואה שיש עצים או מנורות בוערות בשמיים, וכדומה, מעיד על כך שקבוצת אנשים בעולם הזה עברה לעולם הבא, ואם הוא יודע משהו מזה או אומרים לו כך וכך ואז מי שזז הוא הוא עצמו ….

…הרים, עצים ומערות הם מקלט, מקלט ומקלט . ומי שרואה שהוא קוצץ עץ או עץ דקל, הוא או חלק ממשפחתו יחלו, וזה יכול להיות מוות אם הוא עוקר אותו ….

עצים של סכסוך : אדם הסותר את מי שנמצא בקשר עם מי שעוין לו ….

…ומי שרואה שהוא הבעלים של מספר עצים, הוא ילך אחרי קבוצה במקרה של הנהגתו, ממשלתו או אמונו ….

ומי שרואה שענפי העץ הסתעפו וגדלו, הרי שזו עדות למספר הרב של קרוביו ואנשי ביתו, ואם הוא רואה הבדל ממנו, הביטוי שלו נגדו ….

…ומי שרואה שהוא מסתתר עם עץ דלעת : או עם עלה הצומח על עץ, הוא נהיה מודע לפראיות שלו, ומקבל את פקודתו בטוב ובחוסר רצון בינו לבין אלה השנויים במחלוקת ….

וחוטב העץ פירש אדם עם רכילות ומבולבל אינו טוב בראייתו ….

ומי שרואה עץ בחורשה, הוא מציין שהושג כסף, ולכן הבעלים שלו זה כמו אותו עץ ….

ועלי עץ הם מזונות וכסף, למעט עלי תאנה, כי זה צער

…ומי שרואה שהוא עקר עץ משורשו, זה מעיד על סילוק גברים ממעמדם ומחסדם ….

…נאמר שחזון קליפת העצים מתפרש על ידי צום, והענפים מתפרשים על ידי הילדים וקרובי המשפחה, ועליו מתפרשים על ידי הטבע, ופריו מתפרש על ידי הדת ….

…עצי העץ מציינים נשים וגברים בעלי מוסר שונה . לראות עצים זה סימן למריבות ועצים לא ידועים הם סימן לדאגה ומצוקה, במיוחד אם הוא רואה אותם בחלום בלילה . אם זו כפירה, אז היא נפסקת, או שהוא כופר, הוא הופך למוסלמי . אם הרואה הוא לא מאמין, הוא הופך להיות מוסלמי או חוטא, הוא חוזר בתשובה . לא משנה מה העצים הספציפיים לממשום, כגון עצי חינה וורדים, מציין את אדוני הטוב והידע ללא פעולה או אמירה ללא פעולה . לראות מה ספציפי לממש ומיץ לימון, כמו תפוז ולימון, הוא ספציפי לממשום, והמסעדה, כמו תפוז ולימון, ואקשן, ומילה ומעשה . לראות מה ספציפי למוטם, ולא למות, כמו כף היד ואגוזי המלך, מציין את האדונים שאינם לוקחים את מה שיש להם אלא על ידי מאמץ ועייפות . לראות מה שאינו מסעדה או לרחרח, כמו צפצפה וברוש, מעיד על קמצנות וקמצנות . כל עץ שעליו נושרים מעיד על עוני ועושר, שימור ושכחה, ​​שמחות וצער . וכל עץ שלא מפיל את העלים הוא סימן לאריכות ימים, פרנסה תמידית, עושר ואיתנות בדת . ומי שראה שהוא שוכב על עצים, ילדיו גדלו . ומי ששתל עץ שתלוי, אז הוא מתחתן עם עם ופוקד כבוד . ועץ שאין בו פרי מציין גברים קשים ועצומים, שאין להם עושר ולא טוב . והעץ עם הקוצים הוא איש קשה . ומי שראה שהוא כורת עץ אשתו מתה, ואם עץ יתייבש, אדם חולה ימות שם . וקליפת עצים היא בריכה . ומי שיראה שהוא נוטע עצים בחורשה, יהיה לו ילדים . ומי שראה שעצים מקיפים הר, צאצאי העיר ההיא ירבו . והעץ שמול הבית מציין את הנאמנים . העץ שאיתו אלוהים אדירים דיבר אל משה, עליו השלום, מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול . העץ מעיד על חסדו של אלוהים אדירים, והעץ היבש הוא הדרכה ומזונות . ישיבה מתחת לעץ עם אנשים היא עדות לאישורו של אלוהים אדירים. אם המחפש הוא לא מאמין, מוסלמי או צייתני, הוא יחזור בתשובה, ועץ מבורך בחלום מעיד על חזרה טובה, ועץ טוב כמו דקלה זו מילה טובה, ועץ רשע הוא כמו מלון , מילה זדונית . ומי שרואה שהוא קוצר מעץ שאינו פריו, אז הוא לוקח כסף בלי פיתרון . נאמר : כריתת עצים היא מחלה הפוגעת בחותך ואנשיו ….

…ומי שרואה שהוא שובר עץ, הוא יתעלה מעל אנשים המדברים קמיעות וישברו את דבריהם ….

…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….

…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….

…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….