…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….
חולם על מכה את אשתי
(63 פירושים ומשמעויות של חלומות על מכה את אשתי)…מכה במקל : אז לדבר זה שקר, וכך גם לשמוע אותו . וכל מי שראה שהוא מכה את הלוט בביתו נפגע באסון, ונאמר שהמכה של הלוטה הייתה ראשו, ולפני שהוא נפגע מצער . אם היה רואה כאילו הוא פוגע בגיד שלו, הוא היה עוזב את דאגותיו . נאמר כי עוניו מעיד על מלך מכובד שהפר את רכושו וגאוותו . בכל פעם שהוא זוכר את המלך שלו, המעיים שלו מתהפכים, והעלום הוא דרשה, והאדם הבלתי מוסרי מקלקל אותו במשהו שנופל על המעי שלהם . זהו עוול מעיק, מעשה עוול לעם החותך את מעיו . ומי שרואה שהוא מכה בדלת האימאם מהקברטים משהו מהחלילית והמחול כמו הלוטה, הטנבור והמצלה, הוא ישיג את המנדט והסמכות אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא יוזם מילים ….
…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….
…ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….
…מי שיראה שהוא במכה או בדרך, אז הוא יספק את חג'ג 'ברוך השם, ואם הוא חולה, אז מחלתו תתארך ועשויה למות ממנו והוא ייכנס לגן העדן, ברוך השם, מי שרואה שהוא במכה בזמן שהוא עוסק בסגפנות, צדקנות ופולחן, הוא יזכה לטוב ולהפיק תועלת בדתו ובעולמו, גם אם יראה שהוא הוא עסוק ברוע ובשחיתות ומתנגד לכך, ומי שרואה שהוא ירד למכה מעיד שהעולם וכמו כן העם יבוא, או שהוא צריך לבצע את חג'ג 'בהנאה ובביטחון מוחלט, וכל מי שרואה שהוא במקדש מקכה, הוא בטוח ממכות העולם , ומי שרואה שהוא נכנס לבית, הוא בטוח ממה שהוא חושש. הוא אימץ את האיסלאם או השבית את הוריו, או חיפש סגפנות ופולחן, וזה נאמר שמעיד שהוא קשור לתפילה, ונאמר שהוא גר במסגד….
ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,
…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….
…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….
…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….
…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….
…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….
…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….
מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.
…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….
…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….
…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….
…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….
…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….
…מכות : זה משפיע על הטחונים הטובים ביותר בידי החובט, אך כדי לראות אם הוא הכה אותו בעץ, זה מצביע על כך שהוא מוכן יותר לא לפגוש אותו לעשות . ומי שרואה את זה כאילו מלאך מכה אותו בעץ, הוא יכסה אותו . ואם הכה אותו בגבו, ישלם את חובו . אם היה מכה אותו על מוגבלותו, הוא היה מתחתן איתו . ואם היה מכה אותו בעץ, מה ששנא היה מכה אותו . נאמר שהמכה מסמלת שינוי, ונאמר שהמכה מטיפים . ומי שראה שהוא מכה אדם בראשו בדפיקה וזה השפיע על ראשו והשאיר את חותמו עליו, הוא רוצה שהבוס שלו ילך . אם הוא הוכה בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את המכסים מעפעפו, זה קורא לו כפירה . אם הוא היכה את גולגולתו, אז בשינוי השינוי הוא הגיע לסופו, והחלוץ משיג את מטרתו . אם הוא היכה את אונת אוזנו או סדק אותה וייצא ממנה דם, אז תחתך בתם של המוכה . נאמר כי כל אחד מחבריו מציין את קרוב המשפחה המפרש אותו חבר . חלק מהפרשנים אמרו כי הכאה היא תחינה, ולכן מי שרואה שהוא מכה אדם, עליו להתפלל נגדו . אם הוא מכה אותו בזמן שהוא קשור, הוא מדבר מילים רעות ומשבח אותו על מכוער ….
…הוא חש כי בקמפוס של מכה, זה בטוח מהורים מזיקים אל הפסוק ~ האם הם לא רואים עשיתי מקלט בטוח Ataktef אנשים סביבם, ~ את הפסוק ואולי בחיים החאג ….
…אגרוף של מכה הוא כאב בשבילך . אם אתה נפגע, צרות במוח יאיימו עליך . אם תעמוד בעצמך, החלום יגיע אחריו עלייה בעבודה ….
…אם הוא רואה שמלך או שליט מכה על צווארו, אז המושל הוא אלוהים שמציל אותו מדאגותיו ועוזר לו בענייניו ….
…ומי שרואה זקן מכה טמבורין, הוא מתפרש בתהילה ובצדק ….
…מי שרואה שהוא מכה בצהבה או משהו דומה לזה של מכשירים והגיד שלו מנותק, אז יתפרש עם היעלמות ייסוריו ומצוקתו ….
…אם הוא יראה שהוא מכה את ימין ושמאל במדינה המוסלמית בחרב, אז הוא יפיץ את לשונו וידבר דבר שאינו מותר ….
אבן הנגף מי שרואה כי אגודל רגלו נקלעה לאדמה, ואז חוב מורכב עליה . אם ייצא ממנה דם, אז הוא יקבל כסף אסור, או שאסון קורה לו בכספו ….
…ומי שרואה שהוא רוצה להכות את השטן בחרב כדי להשמיד אותו ואז לברוח, אז זה מצביע על כך שהצדק והאפוטרופסות יתקיימו ) והגינות ….
ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…אם הוא רואה שמלך היכה בצוואר צאנו, הוא מפרגן לחוטאים ומשחרר את צווארם . ופגע בצוואר בממלוקים, מעיד על שחרור . ונאמר כי מי שראה כי צוארו הוכה, על ידי פסיקתו של השליט, או על ידי ניתוק הכביש, או במלחמה או בכל דבר אחר, כי זה ראוי להערכה למי שהוריהם נותרו, והיה לו בן, ושהראש דומה להורים, כי הם הגורם לחיים, וזה דומה גם לילדים לצורך הדימוי . אם הוא רואה שהוא פוחד, או מי שנידון למוות, הוא ראוי לשבח, משום שאסון פוגע באדם פעם אחת, ולא פוגע בו בפעם השנייה . באשר לחלפני הכספים ובעלי ההון, הדבר מעיד על כך שההון שלהם נעלם . וזה מעיד על המטיילים בשובם ובמתדיינים את הניצחון . כי אם הגוף מנותק, הוא לא יבריא ….
מי שיראה שהוא פגע במשהו ממנו או מאורו, אז הוא יזכה לתועלת ככל שיש לו ….
ומכות כבש . צדק מאדם נדיב ….
מי שתופס גיחה אחת או שתיים הכה בן, ואם הוא אכל מזה, הוא היה אוכל מכספי הילד . ואכילת אבקה זוכה לפרנסה ….