…כלב מטורף אם אתה חולם לראות כלב מטורף, זה מצביע על כך שהאויבים יפתחו התקפות מטופשות עליך ועל חבריך, אך אם תצליח להרוג את הכלבים, תתגבר על הדעות העוינות ותצליח במידה רבה בתחום הכספי שדה ….

…אם אתה רואה פשפשי מיטה בחלומותיך, הדבר מעיד על מחלה מתמשכת ומצבים עצובים . אבל אם אתה רואה את זה במספרים גדולים, זה כולל חוסר מזל . אם אתה רואה פשפשים שמתחזים למת, זה מנבא חוסר מזל שנגרם ממחלה . אם אני מוחץ אותו ומופיעים ממנו מים במקום דם, זה מצביע על מחלה או תאונה שגורמים לבהלה, אך הם אינם קטלניים . אם אתה רואה פשפשים מטפסים על קיר לבן בזמן שאתה זורק עליו מים בוערים, אז זה מצביע על כך שמחלה קשה תגרום לך צער, אך יהיה חשש סטרילי לפורענות . אם המים לא מצליחים להרוג אותם, לא מן הנמנע שיהיו סיבוכים חמורים עם השלכות קטלניות ….

…ורד אם חלמתם לראות ורד הנושא פרחים ופורח, זה מנבא על האירוע השמח המשמח שמתקרב וכי תאהבו את בן / בת הזוג מכל הלב . אם ילדה חולמת שהיא אוספת ורדים, היא תקבל הצעה ותקבל אותה . אם אתה רואה ורדים נבולים, זה מנבא את היעדרותו של מישהו שאתה אוהב . אם אתה רואה ורדים לבנים ללא אור שמש או טל מעליהם, זה מצביע על כך שיש לך מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . ואם תנשום את ניחוח הוורד, תחיה באווירה של הנאה ואושר טהורים . אם ילדה רואה אגנים מלאים בשושנים בזמן שהיא קוטפת ורדים ומכניסה אותם לזרים, היא תשמח מההצעה שהיא מקבלת מאדם שהיא מוקירה ומכבד כל כך ….

…הקרציה : שייכת למכנסיים, ונאמר שזה כסף, ונאמר שמי שראה במכנסיו קרציה, שאשתו אסורה לו, או יולדת לו שתי בנות אם היא בהריון , ואם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . ואם הוא רואה שקרציתו נותקה, הרי שהוא מתעלל באשתו או מבודד אותה בזמן הנישואין . אם הוא רואה את הדגדוג שלו חי, אז גיסו הוא האויב שלו . ומי שרואה את הקרצייה שלו כדם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, או עוזר להרוג את אשת הנואף . ומי שחושב שהוא לובש ראנה, אז הוא נתון באפוטרופסות על עיר אם הוא ראוי למדינה, ולמי שאינו מושל יש אישה עשירה שאין לה בן זוג או קרוב אינטימי ….

…הכפר נמצא בחלום עוול והרס, כי אלוהים אדירים אמר : ( הם אמרו : אנחנו המשחתים של אנשי הכפר הזה, כי אנשיו לא היו צודקים .) ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא להילחם או להרוג מישהו אחר . ומי שרואה שהוא חוצה את ארצו לכפר, הוא בוחר במשהו צנוע על פני עניין משובח . אם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, אז הוא ילך אחרי הסמכות או יכנס למלאכת צדק . ואם הוא ייצא מכפר, הוא יימלט ממצוקה . אם הוא רואה כפר הרוס, זה מצער עבור בעליו, וחזונו מלא בסלאחודין . הכפר הידוע מציין את עצמו, את אנשיו ומה בא ממנו . אולי הכפר סימן את משכן העוול, ההתעללות והשחיתות . הכפר עשוי להתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מציין את הכפר . שכן מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או עבר את הזרם, או שהוא נשרף באש והיה ידוע שהסולטן רץ אליו, וזה עשוי להצביע על ארבה, ברד, מגפות ומגיפה . ומי שרואה שהוא עוזב כפר טוב לו בדת . ומי שיראה שהוא עובר מכפר לעיר, הוא יעבור מעייפות למנוחה, מפחד לביטחון, ולהיפך . ראו גם את הכפר ….

…ייאוש מציין מיואשות מחסדי האל בחלום לפוליתאיזם, או להרוג את עצמך, או ליפול למשהו לא בסדר . ראה גם ייאוש ….

…חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…המסגד הוא בחלום איש מדען . ומי שרואה שהוא בונה מסגד, זה מעיד על טוב ועל סונה, קשרי קרבה והנחת צדק אם הוא כשיר לכך . ומי שרואה מסגד שמתפקד היטב הוא אדם שאוסף איתו אנשים ומתחבר ביניהם בטוב ובטוב . ואם הוא רואה מסגד שנהרס, אז הוא ימות שם, מלומד ראשי שיש לו דת וסגפנות . אם הוא יראה שאדם לא ידוע מתפלל במסגד והאימאם של המסגד חולה, הוא ימות . ואם היה רואה שביתו הופך למסגד, היה מכה בצדקות, סגפנות וכבוד . ואם הוא רואה שמסגד הפך יונה, אז אדם נסתר מתעב . והמסגד מציין את השוק והמסחר . מי שבונה מסגד כקורבן לאלוהים הכל יכול קובע את האמת, מחייב את הטוב ואוסר את הרע, ואם הוא מלומד שמלחין ספר, אז אנשים נהנים מהידע שלו, ואם הוא עשיר הוא משלם לזכאת הכסף שלו , ואם הוא רלוונטי, הוא התחתן, ואם היה נשוי, נולד לו בן, וזכרו הטוב הופץ, ואם היה עני היפטר, ורק אסף אנשים בטוב, ועזור להם לציית לאלוהים . אם הוא בונה אותה באופן שלא מותר לבנות, או אם המיהראב סוטה ממנה לכיוון אחר, אז זה מעיד על רוע . הוא הרגיש שהוא בונה מסגד אטווגה בדת או עלייה לרגל, או בנייה נמשכת כמו אמבטיה או בית מלון או חנות או אחרת . ומי שרואה שהוא מקגיר ​​מסגד, הוא תומך יתום, ואם הוא גדל במסגד, אז הוא מגדיל את חובו ממעשה טוב או נימוסים טובים . אם החנות עברה והפכה למסגד, היא ציינה את הרווחים המותרים, או שהמותר היה מעורבב עם האסור, או שהמשיל היה משולב במים בלבד . והמסגדים הנטושים מצביעים על רשלנותם של חוקרים, על ביטול העניים הטובים ועל איסור הרע, וזה מעיד על הסגפנות המנותקת מהעולם, ומי שרואה שהוא נכנס לדלת המסגד, מתגאה בכך השתטחות, ואז הוא מבורך בתשובה, אמר הקב~ה : ( ונכנס בדלת בהשתטחות ואמר, אנו סולחים על חטאיך ). ומי שרואה שהוא מגיע למסגד ומוצא שהוא סגור ופותח לו, אז הוא ממנה איש חוב ומציל אותו ממנו ומשפר את שבחו עם האנשים, וכל מי שרואה שהוא נכנס למסגד בזמן שהוא ואז נוסע מנתק את קרבתו בעצמו, הוא מונע מהם לתמוך בו . ומי שרואה שהוא נפטר במסגד מעיד על ניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אומר : (הוא אמר : מי שפגע בסדרם, נשתמש בהם כמסגד ) , והכניסה למסגד הגדול במכה מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . ראה גם אלג'מי ….

…ומי שרואה את נסינא בידו, הוא פירש את העברת ילדו מהעולם, ואם לא נולד לו ילד, אז זה מעיד על חלוקת אשתו וחברו ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא רוצה לשלוף את חרבו וכיסויו נשבר, אז מתפרש שיש לו אישה בהריון שילדת ומתה, והילד נולד, ואם אין לו אישה אז הוא לוקה בחסר במעמדו ובקדושתו, ואם יש לו תפקיד הוא מבודד ממנו . ~ ומי שיראה שהוא נתן חרבות רבות, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא מושך את חרבו מכיסתה ויוצא כראוי, יפרש את בואו של נער צדיק . ומי שרואה שחרבו שברה את כיסויו כשהוא בריא, זה מתפרש על ידי מות אביו או אמו . ומי שרואה שהוא הכה מישהו בחרב ובדם יצא ממנו, אז זה מתפרש כעוול למי שהוכה בלי אשמה, ואם בגדי המוכה היו מזוהמים בדם של מוכים, אז זה יתפרש על ידי השגת כסף לא חוקי, וייתכן שמדובר בהאשמה למכות בכסף אסור, וממנו הוא חף מפשע . ומי שרואה שמישהו לוקח את חרבו מידו, הוא יפרש בכך שהוא לוקח את כספו מהעמדה . ומי שראה שהוא מושך את חרבו בחוזקה באמצע, היה מפרש בחיים ארוכים ….

…אלקארקט הוא הנרתיק של בעל החזון בחלום . מי שראה שהוא חובש צעיף וציפה לבן, היא ילדה שפחה, ושהעגיל עונד את החרב, אמר אלוהים אדירים : ( גברים הם שומרי הנשים ). נאמר : אלקרק נולד ….

…באשר לדינרים : הדינר האדום הישן והטוב הוא דת חנפי טהורה, ודינר אחד נולד עם פנים טובות, והדינרים הם אוצר, חוכמה או מדינה וביצוע עדות, כך שמי שרואה שהוא איבד דינר. ימות ילד או איבד תפילת חובה . והרבה דינרים אם משלמים לך בנאמנות ובתפילות, ומי שרואה שהוא מעביר לביתו את הנכבד של דינרים, אז זה כסף שמועבר אליו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ נשים בהריון הן קוראות .~ אם ראה דינר בידו, אז הוא הפקיד אדם משהו ובגד בו ….

…אלוואס, חזונו בחלום מעיד על הקלה ופרנסה . אם הוא היה חולה בראשו, הוא נרפא, או שהוא נזקק לחפיפה בתלם הצוואר . הגרזן נולד כזכר . ומי שרואה שיש לו גרזן בידו, אז הוא יהיה דייל, נאמן או נאמן, וישפר את דתו ויזכה בניצחון על אויביו . ונאמר : הגרזן הוא הוכחה מזיקה ומפוזרת . והגרזן הוא משרת ומשרת וכוח וניצחון . ואולי הגרזן הצביע על טיפשי הכופרים . חלקם אמרו : הוא בן, ונאמר : הוא נאמנות וכוח בדת ….

…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….

…נרקיס היא אישה בחלום, ולכן מי שרואה זר של נרקיס על ראשו מתחתן . והנרקיס שצומח בפרדסים נולד נשאר . ואם הוא ראה את זה מנותק, הילד ימות . ונאמר : מי שראה את הנרקיס היה מרוצה . ונאמר : נרקיס הוא כסף, משרוקתו דינרים, ולובן הוא דירה . אם האישה רואה זר של נרקיס על ראשה, היא מתחתנת על נישואים שלא מחזיקים מעמד, ואם יש לה בעל, הוא מתגרש ממנה, או שהוא נפטר מטעמה . ראיית נרקיס מעידה על חיים ארוכים ואפירת ראש ….

…אריה בחלום הוא שליט חזק, מעיק, אכזרי, סמכותי בגלל תעוזתו . ואולי זה הצביע על מוות מכיוון שמדובר בהצלת חיים . וראייתו עשויה להצביע על בריאותו של המטופל . והלביאה היא אישה מרושעת ואכזרית, היקרה לילד . לראות את האריה מעיד על בורות, הבל, פליאה, עקשנות, נדודים ופינוקים . ונאמר : האריה בחלום הוא אויב שתלטני . ומי שרואה את האריה מהמקום שהוא לא רואה אותו, הרואה יינצל ממה שהוא ירא וירוויח חוכמה וידע . ומי שרואה את האריה מתקרב אליו, הם ישיגו סמכות ואז הוא יימלט ממנו . ומי שרואה את האריה הורג אותו ולא הורג אותו, אז יהיה לו חום קבוע, שהחום לא יעזוב אותו, או שהוא כלוא, ושחום זה הוא כלא לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה שהוא נלחם באריה חולה כי זו מחלה שהורסת את הבשר, ומי שנלחם באריה מקלקל את בשרו . ומי שיראה שהוא לוקח משהו מבשר האריה, מעצםו, או משיערו, הוא יקבל כסף משליט או מאויב . ומי שרוכב על השבעה בזמן שהוא מפחד ממנו, ייחשף לפורענות שהוא לא יכול לפעול כלפיה, ואם הוא לא מפחד אז הוא אויב שינצח אותו . ומי שרואה שהוא שכב עם האריה כשהוא לא מפחד ממנו, הוא בטוח ממחלות . ומי שרואה את השבעה, הוא נכנס לבית ויש אדם חולה, ואז הוא ימות . אם לא היה שם חולה זה הצביע על פחד מהסולטאן . ומי שרואה שהוא מפחד מאריה ולא רואה אותו, אז הוא בטוח מאויבו . ומי שרואה שהוא ראה את האריה ורואה אותו איתו בלי להתערבב איתו, אז הוא יבהל מהסולטאן, וזה לא יפגע בו, ואולי ראיה שמצביעה על מוות ולטווח הקרוב . ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח ובחיים ארוכים . ומי שיראה את האריה נשבע ממנו משהו, הוא ירוויח אותו מאויב שכל כך דומיננטי . ומי שרואה שהוא נלחם באריה, הוא נלחם באויב הנשלט . ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא יברח ממצוקות רבות, יזכה לניצחון לאויב שלו, ויקח את הפקודה שלו גבוה יותר, ויהיה מפורסם בעם . ומי שרואה שהוא אוכל בשר של אריה, אז הוא יפגע מכסף ועושר משליט, או שהוא יזכה בניצחון על אויבו . ומי שרואה שהוא אכל ראש אריה, הוא יכה בכוח גדול ובכסף רב, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחד מחברי האריה, הוא יכה בכסף של אויב שהוא בשלטון באותה מידה כחבר ההוא . מי שרואה שהוא היכה מעור אריה או משערו, אז הוא שופך את הכסף של אויב דומיננטי, וייתכן שזו נחלה . והאריה מציין את הלוחם, הגנב או העובד הלא צודק, מפקד המשטרה או התלמיד, ולגבי האריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, או כוח אדיר או אויב שנכנס אליהם, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ועולה לדוכן, כי הוא כוח המדכא את העם ומקבל אותם ממנו אסון. ומפחיד . גור אריה נולד . ונאמר : מי שראה כאילו הרג אריה ניצל מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ונאמר : הלביאה היא בת מלך ….

…אל-סלמי אמר, ~מי שראה חוסר איזון באשך שלו, אז אויביו משיגים עליו ניצחון, אם הוא רואה אותם בידי אדם שניצח עם אויבו, ואם הוא רואה כאילו הם יצאו ממנו בלי כאב או נתן אותם לאחד, אז הוא נולד לאחרים בו הוא מיוחס לו, והם חוטפים את מות הילדים . ~…

…Qandeel : נולד פאר והדר ואת הקול הגברי והתועלת שלו, אם Osrj בתקופתו היה Msrja, זה בית או ערכי עולם . והמנורות במסגדים הם המלומדים ובעלי האדיקות והקוראן. אבו אוייינה אמר : ראיתי שמנורות המסגד כובו ולכן מסאר בן קדם מת ….

…הנקבה היא המקום של צמח השיער . שתי הנקבות עשויות להתייחס לבני הזוג, ההורים או הגבות שבדלת . אולי זה מציין את תיק הכסף, או את האפוטרופוסים שאינם תקפים להתחתן אלא איתם . אולי האשך הצביע על הרימון . ומי שיראה כי האשכים שלו נותקו, או שהוא לא מוצא חן בעיניהם, אז אויביו יזכו בו ניצחון ככל שהשיג באשכיו . ונאמר : רק גברים נולדים לו . ונאמר : הוא יורש כסף מכספי דם . ומי שיראה שאשכיו גדלו עבורו, הוא ישמר, כדי שאויביו לא יגיעו אליו רע . ונאמר : יש צאצאים רבים . ומי שרואה כי אשכיו בידי אויביו, אויביו יגיעו אליו באותה המידה . האשכים עשויים להצביע על קרובי משפחה, כמו שתי אחיות, שתי בנות, שתי נשים, או אם ודודה, כך שמה שקרה בהן הוא תאונה אצל אחת מהן . אם הוא ראה את האשכים מנותקים, אם היו לו שני חולים, היא מתה, ואם היו לו שתי נשים, הם מתו או עזבו אותם . האשכים עשויים לציין את הכסף, ואם הוא רואה אותם מנותקים, הוא נדרש בכסף שלקח ממנו אלפיים או מאתיים או שני דינרים, ואם לא היה לו שום דבר מזה, צאצאיו יחתכו כבוי, ופרנסתו לא הייתה אפשרית, וברכת האל נלקחה ממנו . ומי שרואה את האשך השמאלי שלו מופק ממנו, ילדו ימות, ולא נולד לו ילד, ואם הוא ראה שהוא נתן אותו בטוב ממנו, ייוולד לו ילד . והאשכים עשויים להצביע על מרדף ותנועות . האשך מציין על מה האדם ישן ממיטתו או מכרית מתחת לראשו . אם האישה רואה שיש לה שתי נקבות, יתכן שהיא ילדה תאומים . ואם אדם רואה שהאשכים שלו נותקו ממחלה עם מחלת אריה או שועל, ואולי הוא התגרש מאשתו, מכר את שפחתה, איבד את ילדיו, פיצל את שלו, את שק או את תיקו ואיבד את כסף, ואם היה מקומם, משקלו ייפסק ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

…למידה אדם לומד בחלום על קוראן שהוא מקבל, או על חדית 'נבואית שהוא כותב, או על חוכמה שהוא לומד, או על ענף שהוא לומד, המעיד על עושר לאחר עוני, והדרכה לאחר הנחיה מוטעית . אם הרואה הוא רווק, הוא התחתן, או נולד לו בן, או מלווה מישהו שמנחה אותו ומנחה אותו לאמת, ואם הוא לומד גניבה, מוסר או חוסר אמון, זו עדות להטעה שלו לאחר ההדרכה שלו, או שלו עוני אחרי עושרו, או שהוא מתפטר אחרי אמונתו, חלילה ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….