…האוזן היא מקום המודעות, ובחלום היא מעידה על הילד, הכסף והתפקיד, ואולי האוזן מעידה על ידע, שכל, דת, המלך, המשפחה והשבט שאדם מתייפייף איתו . האוזן מציינת את השמיעה, כך שמי שרואה ששמיעתו גדלה או השתפרה, או שהאור יוצא ממנה או נכנס אליה, זה מעיד על הדרכתו וצייתנותו לאלוהים הכל יכול וקבלת פקודתו . ואם הוא רואה אותו בחלום כקטן, או שריח רע בוקע ממנו, הדבר מעיד על האשליה שלו מהאמת, ועל העמידה כאשר מה שמחייב את תיעובו של האל הכל יכול . וכריתת האוזן היא סימן לשחיתות . אולי האוזן הנוספת מתייחסת לאוזן של האדם במה שהוא רוצה, ואם זו אוזן טובה אז מה שהוא רוצה זה טוב . שפע הקריאה לתפילה מעיד על אומנויות המדע, או שאינו מוכיח מקרה אחד . אולי האוזן מציינת מה תלוי בתכשיטים, ואם אוזנו הפכה לאוזן של בעל חיים, עמדתו הוסרה, קדושתו פחתה ומוחו דעך . אם הוא רואה שהוא מכניס את אצבעותיו לאוזניו, זה מעיד שהוא מת כחדשן, ואם המחפש הוא כפירה ואשליה, אז הוא רואה שהוא שם את שתי אצבעותיו באוזניים, זה מעיד על מותו ועל שלו נחישות לעזוב את מה שהוא עושה, או שהוא הופך למואזין . והיתר המלך הוא המרגל שלו . ונאמר : האוזן היא אישה של גבר או בתו או מישהו אחר, ואם הוא רואה שמשהו חסר לה, אז זה קרה . ומי שחושב שהוא שומע טוב הוא עדות להבנתו, ידיעתו, תקפותו, דתו וודאותו . ומי שרואה שהוא חירש, אז יש לו שחיתות בדתו . ומי שיראה שיש לו חצי אוזן, אשתו תמות . ומי שרואה שאוזנו מנותקת, אז אדם מרמה את אשתו או את בתו, ואם האוזן מוחזרת בתוקף כמו שהייתה, אז הם חוזרים בתשובה וענייניהם קבועים . ומי שרואה שהוא אוכל מלכלוך אוזניו, הוא יתקשר עם הצעירים . ומי שיראה שיש לו אוזן אחת, הוא ימות בקרוב . אם הוא רואה שיש לו טבעת תלויה באוזניים, אז הוא יתחתן עם בתו והיא תלד אותו בן, ונאמר : האוזן היא הדת, אז מי שרואה שהוא מילא את אוזניו עם משהו, חזונותיו מעידים על חוסר אמון, ומי שרואה אוזניים רבות, הוא נגרע מהאמת ואינו מקבל זאת . ונאמר : אם אדם רואה שיש לו אוזניים יפות וסימטריות, הוא ישמע חדשות טובות, ואם הן לא יפות, הוא ישמע חדשות רעות . ומי שיראה שיש שתי עיניים באוזניים, הוא יהיה עיוור . וזה שנאמר : מי שרואה שיש לו שיחה רבה לתפילה, זו היא מבורכת עבור אלה שרוצים להיות אדם לציית לו, כגון נשים, ילדים , ואת ממלוכים, וכפי לעשירים, זה מצביע על חדשות טובות כי מגיע אליהם אם הקריאה לתפילה יפה, אחרת זו חדשות רעות . באשר לממלוכים ולמתנגדי הנתבע, הם מצביעים על כך שהעבדות שלו נמשכת, והוא מתיר ומציית, וזה מעיד על התובע כי פסק הדין מחייב אותו ….
חולם על מישהו רוצה להרוג אותי
(116 פירושים ומשמעויות של חלומות על מישהו רוצה להרוג אותי)…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שם על הראש את מה שהוא לובש בחורף וזה היה קיץ שמשמעותו שהוא לא משיג את מה שהוא רוצה, ואם הוא רואה נגדו, אז הוא מציין שהוא רוצה שיקרה ….
…ציפור מומלץ לחלום לראות ציפורים נוצות יפהפיות . אם אישה חולמת מהסוג הזה, זה מנבא שבן זוג מאושר ועשיר קרוב אליה . אם הציפורים היו נוצות מותכות ולא בקול רם, זה מצביע על כך שאנשים עשירים יתייחסו לנדודים וליחס בלתי אנושי שנפל ללא שמץ של רחמים . אם אתה רואה ציפור פצועה, זה מנבא צער עמוק שנגרם על ידי צאצא משוטט . אם אתה רואה ציפורים עפות, זה מסמל את הצלחת החולם . וכל הסביבה הדוחה תיעלם לפני רפרוף הטוב הנראה לעין . ציד ציפורים בחלום הוא לא רע בכלל. באשר לשמיעתם מדברים, זו הודאה בחוסר יכולתו של אדם לבצע משימות הדורשות בהירות רבה של מודעות . באשר להרוג אותה ברובה, פירוש הדבר אסון שנגרם על ידי מחסור ביבולים ….
…הקרצייה היא אישה בחלום . האישה היא אח, חתן ודוד . והקרצייה לילדה בהריון . ומי שרואה צ'ק במכנסיו, אשתו אסורה לו, והיא תלד בן אם היא בהריון . אם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . אם הוא רואה כאילו הקרציות שלו מנותקות, אז הוא מתעלל באשתו, או נוטש אותה . אם הוא רואה כאילו הקרצייה שלו חיה, אז חתנו הוא האויב שלו . ומי שרואה שהקרצייה שלו היא מדם, אז הוא הורג אדם בגלל אשתו, או עוזר להרוג את אשתו, ונאמר : מי שראה שהוא לבש צ'ק ברשות מכנסיו, בת הייתה נולד לו . והקרצייה היא שמחה לעצובים ועצובה לשמחה ….
…ג'עפר אל-סאדיק אל-שלוואר אמר: זה מתפרש בשלושה אופנים: אישה, שפחה ומשרתת של הבית . ומי שרואה שהטקטיקה שלו חדשה, היא מתפרשת בחומרת איבר המין, ואם היא ישנה ורכה, אז הביטוי שלו נגדו . ונאמר שמי שרואה שמכנסיו דקים, אז אשתו תיכנס להריון ותלד אותו עם שניים אם היא בהריון . ומי שרואה את זה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, הוא לא יקבל את ילדה . ומי שרואה את זה כאילו הקלטת שלו מנותקת, הוא מתייחס לרעה לאשתו . ומי שרואה את זה כאילו יש לו מכת דם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, ולכן הוא עוזר לו להרוג את אשתו .) ומי שרואה את זה כאילו הוא קשור מחיים, חזונותיו מעידים כי שלו גיס הוא האויב שלו ….
…נמר לראות נמר ולפחד ממנו בחלום מציין את האפשרות לבטל פתאום קשרי נישואין או עבודה בשל ההשפעה של לחצים הקשורים למוניטין שלך . אם הרגת נמר או השתלטת עליו, זה מנבא שמחה ואושר במחויבותך, בנחמתך ובהבנתך בקרבת חברים . אם מישהו מאיים עליך עם נמר, זה מנבא בעיות בסביבת העבודה . כמה חברים עשויים להתאפק מהבטחותיהם ולעזור לך . אם אתה שומע קול של נמר ופוחד ממנו, תשמע חדשות מטרידות על אובדן בעבודה ואתה עלול להיתקל בבעיות עם הסובבים אותך . אם חלמת לראות נמר שדומה לחתול, אז זה סימן רע אלא אם כן הרגת אותו . אם נמר מתקרב אליך בחלום, האויבים יתפסו אותך וירדפו אותך . אם נמר תוקף אותך, זה מנבא שכישלון ואכזבה יגרום לך לדאגות וכאב רבים . אם תצליח לגרש אותו או להרוג אותו, תצליח בכל הפרויקטים והעסק שלך . אם אתה חולם על נמר שברח ממך, זה מנבא שתתגבר על קשיים ותעלה לדרגות הגבוהות ביותר . אם אתה רואה נמר בכלוב, זה מנבא שתנצח את מי שעומד בפניך ותשים מכשולים בדרכך . אם אתה רואה חתיכות של עורות נמר, זה מנבא שתלך בדרך של עושר, אושר וחיים נוחים ….
…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….
…ומי שרואה את הניצוצות אוכלים את מה שבא לו, אז זה דיבור ורוע ומריבה או מלחמה בין עם ופוגעים בו, וחזון העשן הוא אימה גדולה ולחימה עזה ומלחמה, ואם עם העשן הזה שם היא להבה, אז זהו הריגה קשה שמשפיעה על אנשים, ואם היא ללא להבה, אז היא משולבת ללא מלחמה ופתיה בלי להרוג ….
…שן מבשרת לראות שיניים בחלום על פגישה עם אנשים ששונאים או סובלים ממחלה הפוקדת אותך . אם אתה רואה שיניים שלך נושרות, זה מבשר חדשות רעות וכישלון בפרויקטים ובעבודה . אם הרופא מסיר לך שן, תפתח מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . אם אתה חולם שהרופא הדביק לך שן, תקבל בחזרה את החפצים האבודים היקרים שלך לאחר תקופה ארוכה של חרדה ודאגה . אם אתה מצחצח או מצחצח שיניים, המשמעות היא שתיכנס למאבק עז להגן על עושרך והונך . אם עשית לעצמך תותבת, המשמעות היא שמצוקה קשה תקיף אותך ותשתדל להיפטר מהם . אם אתה מאבד את השיניים, המשמעות היא שתישא דאגות שתרסקו את גאווהך ותחבל באינטרסים ובעסק שלך . אם תקבל מכה שדופקת לך את השיניים, זה מבשר על חוסר מזל פתאומי : תאבד את העסק שלך, תחלה, המוות יבקר אותך או שתיתקל בתאונה פתאומית . אם אתה בודק את הגיל שלך, המשמעות היא שאתה מוזהר מפני הצורך להיזהר ולשים לב לענייניך, מכיוון שהאויבים מתכננים ללכוד אותך . אם השיניים סדוקות וניזוקות, המשמעות היא בעיות בריאות ועבודה . אם חלמת שאתה יורק שיניים, המשמעות היא שאתה או אחד מבני משפחתך חולה . שן מעוותת בחלום היא סימן רע ומשמעותה אסונות מסוגים שונים, חוסר מזל, אובדן רכוש אישי, אי מימוש ויישום פרויקטים ועבודות, מחלות, בריאות לקויה והפרעות עצבים גם עבור אנשים בריאים . אם שן אחת נופלת מהפה, המשמעות היא חדשות רעות . אם סינאן נופל, המשמעות היא שמצבו של האדם יהפוך לאומלל בגלל רשלנותו וחוסר זהירות . אם נושרות שלוש שיניים, הדבר מנבא מחלה ותאונות מסוכנות . אם אתה רואה שכל השיניים שלך נשרו, זה מבשר רעב, מוות ואסון . הדבר תקף אם שיניך קשוחות ואתה מחלץ אותן . אם חלמתם ששיניכם נעשו מבריקות ונקיות חדשות לאחר הסרת הפלאק מהן, משמעות הדבר היא בעיות זמניות שייעלמו וישאירו אתכם יותר זהירים וחכמים יותר בהתנהגותכם, ותמצאו את ההנאה שלכם בביצוע חובותיכם . אם אתם מעריצים את שיניכם מכיוון שהן לבנות ויפות, דעו כי לאחר הגשמת רצונותיכם וחלומותיכם, מחכות לכם הרבה שמחות, תענוגות ותאונות משמחות . אם חלמת שהוצאת או שאיבדת שן ואתה מזיז את הלשון שלך בפה ומחפש אותה לשווא, אז הלכת לרופא שלא מצא אותו והעניין נשמר בסוד, אז כל זה פירושו שאתה עומד להיכנס לחששות שלא יגרמו לך אושר ואתה נחוש להתעלם מהם, אך אתה אחרי זה תעשה זאת ותשתמש בו לטובתך למרות שחבריך מפקפקים ומפקפקים במה שעשית . אם חלמת שרופא השיניים מנקה לך את השיניים, אך אתה מוצא אותם חלודים למחרת, אז זה אומר שתחשוב שתפיק תועלת ותפיק תועלת מאדם או ממרכז החלום שלך, אך בהמשך תגלה כי אישה או אדם ערמומי התחרו איתך בזה והקהל שלך על זה ….
…ייאוש מציין מיואשות מחסדי האל בחלום לפוליתאיזם, או להרוג את עצמך, או ליפול למשהו לא בסדר . ראה גם ייאוש ….
…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….
…הכפר נמצא בחלום עוול והרס, כי אלוהים אדירים אמר : ( הם אמרו : אנחנו המשחתים של אנשי הכפר הזה, כי אנשיו לא היו צודקים .) ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא להילחם או להרוג מישהו אחר . ומי שרואה שהוא חוצה את ארצו לכפר, הוא בוחר במשהו צנוע על פני עניין משובח . אם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, אז הוא ילך אחרי הסמכות או יכנס למלאכת צדק . ואם הוא ייצא מכפר, הוא יימלט ממצוקה . אם הוא רואה כפר הרוס, זה מצער עבור בעליו, וחזונו מלא בסלאחודין . הכפר הידוע מציין את עצמו, את אנשיו ומה בא ממנו . אולי הכפר סימן את משכן העוול, ההתעללות והשחיתות . הכפר עשוי להתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מציין את הכפר . שכן מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או עבר את הזרם, או שהוא נשרף באש והיה ידוע שהסולטן רץ אליו, וזה עשוי להצביע על ארבה, ברד, מגפות ומגיפה . ומי שרואה שהוא עוזב כפר טוב לו בדת . ומי שיראה שהוא עובר מכפר לעיר, הוא יעבור מעייפות למנוחה, מפחד לביטחון, ולהיפך . ראו גם את הכפר ….
…הקרציה : שייכת למכנסיים, ונאמר שזה כסף, ונאמר שמי שראה במכנסיו קרציה, שאשתו אסורה לו, או יולדת לו שתי בנות אם היא בהריון , ואם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . ואם הוא רואה שקרציתו נותקה, הרי שהוא מתעלל באשתו או מבודד אותה בזמן הנישואין . אם הוא רואה את הדגדוג שלו חי, אז גיסו הוא האויב שלו . ומי שרואה את הקרצייה שלו כדם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, או עוזר להרוג את אשת הנואף . ומי שחושב שהוא לובש ראנה, אז הוא נתון באפוטרופסות על עיר אם הוא ראוי למדינה, ולמי שאינו מושל יש אישה עשירה שאין לה בן זוג או קרוב אינטימי ….
…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…
…ורד אם חלמתם לראות ורד הנושא פרחים ופורח, זה מנבא על האירוע השמח המשמח שמתקרב וכי תאהבו את בן / בת הזוג מכל הלב . אם ילדה חולמת שהיא אוספת ורדים, היא תקבל הצעה ותקבל אותה . אם אתה רואה ורדים נבולים, זה מנבא את היעדרותו של מישהו שאתה אוהב . אם אתה רואה ורדים לבנים ללא אור שמש או טל מעליהם, זה מצביע על כך שיש לך מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . ואם תנשום את ניחוח הוורד, תחיה באווירה של הנאה ואושר טהורים . אם ילדה רואה אגנים מלאים בשושנים בזמן שהיא קוטפת ורדים ומכניסה אותם לזרים, היא תשמח מההצעה שהיא מקבלת מאדם שהיא מוקירה ומכבד כל כך ….
…ש : האם יש חזונות אמיתיים או צדיקים שאדם שונא? C : חזיונות של טוב, כאמור לעיל יש בו אזהרה, כולל מה מבטיח, וגם את סוג האזעקה שונאת את החוזה, וראית את שלום הנביא עליו שוורי עבדי נשים אולה לו להרוג חבריו של הקרב האחד , והאינטרס הזה מאחורי , מכיוון שזרוע הנשק כולל ליפול אליו גם אם לא יהיה לו טוב יותר מי שתקף אותו שיהיה זה ריכוך וידידותי אליו , ויהיה ערני לטובת זה ….
…אם אתה רואה פשפשי מיטה בחלומותיך, הדבר מעיד על מחלה מתמשכת ומצבים עצובים . אבל אם אתה רואה את זה במספרים גדולים, זה כולל חוסר מזל . אם אתה רואה פשפשים שמתחזים למת, זה מנבא חוסר מזל שנגרם ממחלה . אם אני מוחץ אותו ומופיעים ממנו מים במקום דם, זה מצביע על מחלה או תאונה שגורמים לבהלה, אך הם אינם קטלניים . אם אתה רואה פשפשים מטפסים על קיר לבן בזמן שאתה זורק עליו מים בוערים, אז זה מצביע על כך שמחלה קשה תגרום לך צער, אך יהיה חשש סטרילי לפורענות . אם המים לא מצליחים להרוג אותם, לא מן הנמנע שיהיו סיבוכים חמורים עם השלכות קטלניות ….
…מה ההבדל בין חזונות הנביאים ללא נביאים? חזון הנביאים חי, בניגוד לאחרים . ההתגלות אינה נכנסת בשום פגם משום שהיא נשמרת, בניגוד לחזון על ידי אחרים מלבד הנביאים, שכן השטן עשוי להשתתף בה, והיא עשויה להיות מהייצוג והפעולה של השטן עצמו, כפי שדנו ב הזמן . אין ספק שאם אדם נשלט על ידי השטן בגלל חומרת האיבה ביניהם, אז הוא שולל אותו בכל דרך, והוא רוצה לקלקל את ענייניו בכל דרך, ולכן הוא מבלבל את חזונותיו עליו, או על ידי טעות בהם או על ידי הזנחתם . לכן, הוא משתתף בערותו של האדם בכך שהוא אוכל ושותה ממה שלא מוזכר עליו שם האל. במקום זאת, אפילו בקיום יחסי מין, הוא ציווה עלינו למנות שם על מנת לגרש אותו, והוא משתתף בשנתו, ולכן הוא מפחיד אותו ומתפעל אותו . חזון הנביאים כולו כן, ואז הוא עשוי להיות תקף ביחס לעולם והוא הכי הרבה, והוא עשוי להיות לא מתאים לעולם כפי שקרה בחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביום ראשון כשראה בקר שוחט, אז הראשון מהם להרוג את חבריו ושאר הנביאים נופל לתוך החזונות הכנים שלהם שקורים ואינם זקוקים לביטוי ונופל לחזיונותיהם הצדיקים, שבאים לידי ביטוי וקל במיוחד…
…כלב מטורף אם אתה חולם לראות כלב מטורף, זה מצביע על כך שהאויבים יפתחו התקפות מטופשות עליך ועל חבריך, אך אם תצליח להרוג את הכלבים, תתגבר על הדעות העוינות ותצליח במידה רבה בתחום הכספי שדה ….
…חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….