…אם דבר אבוד עם מה שלא מתאים לו, זה מעיד בחלום על החשדות ועל ערבוב הכסף ….
חולם על מישהו עושה פוג'ה אצל אחד
(138 פירושים ומשמעויות של חלומות על מישהו עושה פוג'ה אצל אחד)…לראות את המגן בחלום מעיד על מה שהמגן מעיד, וזה יותר זהיר . ומי שראה שהוא קנה קרפיון, זה היה מכה אישה . והמגן עשוי להיות הגנה מפני מה שהאיש חושש ממנו ….
…באשר לממיתה, היא נאכלת על ידי מחלות וכאבים ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא שם ממיטה על גידול גופו, זה מעיד על מחסור ואובדן בכספו ( שלו ) ….
…** חזון הנביא עליו השלום להרית'ה בן נומן .. עיישה – שיהיה אללה שמח – אמר : שליח אללה עליו השלום ( פרייניט גדל בגן עדן ושמעתי את קול הקורא קורא ואני אמר : מי זה? והם אמרו : חריתא בן נומן ). אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ( כמו כן צדק הוא צדק גם הוא ) והוא היה הצדיק ביותר של אנשים דרך אמו ….
…קבג'ה מבושלת : עם כבש, אם הוא נאכל, אז אכילתו מעידה על טובת הנפש ועל מלוא התהילה והיוקרה בקרב רבותי האנשים . ואם זה היה עם בשר בקר, הרי שאכילתו הצביעה על חיים טובים וניל מוראד מצד העובדים . ואם זה היה עם בשר ציפורים, אזי אכילתו מעידה על המלך, על כוחו, על טהרת החיים ובריאות הגוף . ואם זה עם בשר ציפורים, אז זה סחר או מדינה לעם עשיר המוזכר מבחינת שפע השומן והיעדרו ….
…סרמוג'ה היא אישה, דוב או תפקיד בחלום ….
…אלרוק מציין בחלום סיכום של דת ומדע . או על קליקות ושירה . או להשתתף במקומות של כפירה ושחיתות . אלראוק הוא איש ישר שאומר את האמת ואינו מקבל לכלוך ….
…באשר לחוגרת, היא מתפרשת על פניה, ואל-קירמני אמר שאלג'יג'ה היא אישה יפה או עוזרת יפה ….
…החזון של אל-נג'ה הוא להשיג, להוביל ולהגדיל את הפרנסה ….
…באשר לקונוס, אם הוא ממתכת, אז הוא מועבר למשרת, ואם הוא מחימר, אז הוא מועבר למשרת במידה שראה אותו. וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שהחרוט מועבר בכסף ובחסד, ואם החרוט הוא מעץ, זה מעיד שהוא אסף כסף בטריק ואין לו שום הישרדות ….
…ומי שרואה שהוא מבורך בחיג'ה או סוג אחר, ילמד לקרוא את הקוראן ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון אל-הוודה מתפרש בשבעה היבטים: שיא הכבוד, הכבוד, הסדר, ההנהגה, הגבהה, האפוטרופסות והקשר עם הזקנים ….
…ד'ו אל-קאעד וד'ו אל-חיג'ה אחראים לשלושה היבטים של חג'ג ', ניהול הסדר, השגת פרנסה ותועלת ….
…ויא אמר, חזון העמק יתפרש בשבעה היבטים: עלייה לרגל, מלך, הגינות, כסף, חסד, מסחר, שלטון, ניצחון וידע ….
…וכמה מהבטאים אמרו כי חזון התעלה הוא על משמעת הילדים והמבוגרים מוציאים כסף ….
…ועשיית טוב מכל דבר תתפרש בתפארת, כוח, מדינה ואושר בדת ובעולם ביחס למה שהוא עשה מטוב ומהווה גאולה מייסורי הנולד ….
…מי שרואה שאלוהים הקב~ה ממריץ אותו לעשות עבודה בה אלוהים מרוצה באמירתו, ~הוא ממריץ אותך, אולי תזכור ~….
…מי שרואה אדם ידוע מכין משהו או נותן לו משהו, הרי הוא הוא עצמו, שמו או מקבילו, ונאמר שמי שראה אדם ידוע הוא טוב ומברך, ואם היה לו נעדר, הוא הציג או שהחדשות או הספרים שלו הגיעו ….
…מעשה של רוע הוא בחלום המצביע על המצוקה והמצוקה שאדם נתקל בחיים ערים ….
…ומי שרואה מכשפה שעושה משהו כדי להיות אסיר תודה עליו, אז הוא מבצע שחיתות ומאשים אותו במעשהו ….
…חבלה: מי שרואה בחלום שהוא מבצע כביסה בזמן ההדחה שלו עם מה שמותר לבצע כיבוי, שהרי זה קל על אור, כאמור בדו~ח : ( טשטוש על רקע הוא קל על אור ). ואולי שטיפה מעידה על מילוי צרכיהם של בעלי השדיים, אם השלמת ההדחה מעידה על השגת מטרתו, אחרת לא . טליעה תקפה בכל הדתות והיא בטוחה מפני האל הכל יכול . ומי שיבצע שטיפה בצאן או באמבטיות, הוא ירוויח דבר שנגנב עבורו . ואם הוא עושה כביסה עם מה שלא מותר לבצע כיבוי, אז הוא במאמץ ומחכה להקלה, והדבר הזה שהוא עושה לא הושלם . ומי שמתפלל ללא כיבוי והוא סוחר, אז זה מסחר שאין לו הון, ואם הוא בעל אפוטרופסות אז אין לו חיילים . ומי שמתפלל במקום בו אסור להתפלל, כמו זבל, אז הוא מבולבל בעניינו ואינו מסוגל לעשות זאת . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה במיטתו בזמן שהוא חולה, הראייה שלו מעידה על הפרדוקס של אישה או חבר . ואם הוא מבצע כביסה בשווקים או בחדרי אמבטיה, זה מעיד על זעמו של האל הכל יכול ומלאכיו . אם הוא עושה כיבוי על ראשו של בן זוגו, אז הוא יירש אותו, ואם הוא רואה כי בן זוגו עושה כיבוי על ראשו, הוא יפגע מחסרונות רבים ושערוריה קשה . נאמר : אבולוציה היא אמון שהוא מבצע, חוב שהוא ממלא, או עדות שהוא מקים . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה ומשלים את ההטלה שלו, ואם הוא חרד, אלוהים אדירים יחזיר את דאגתו, או ירא את אלוהים הכל יכול מפני מה שהוא חושש, או חולה שנרפא על ידי אלוהים אדירים, או חייב שחייב אלוהים גזר את חובו, או חוטא, אלוהים אדירים לא האמין מחטאיו, ואם הוא רואה כי השלמתו לא הושלמה, אז זה לא הושלם מצוותו, שהוא מבקשו . ומי שיראה שהוא עושה שטיפה במים חמים, או מתרחץ איתם, או איתם, הוא יחלה וחולה ….
…מי שרואה בחלום אדם אלמוני אחד מבין ילדיו של אדם, אז אולי החזון של אותו אדם הוא הוא עצמו . אם הוא רואה את האדם ההוא עושה טוב, הוא יכול להיות זה שעושה את זה, ואם הוא רואה אותו עושה רע, הוא זה שביצע את זה . ואולי אחד הוא היחיד שמסתיים בפרנסתו או בעיכובו . ואם ראה שניים, אם פחד, הרגיש בטוח . אם הוא ראה שלוש, זו עדות לאדיקות על עריות גילוי עריות . ומי שרואה אדם שמכיר אותו, הוא לוקח ממנו משהו או מדמותו, ומי שרואה כאילו לקח ממנו משהו שהוא אוהב, הוא יקבל את מה שהוא מקווה לו . ואם הוא היה מעם המדינה והוא ראה כאילו הוא לוקח ממנו חולצה חדשה, אז הוא היה לובש אותה, ואם הוא לוקח לו חבל אז זה ברית . אם הוא יראה את זה כאילו לקח ממנו כסף, אז הוא מתייאש מזה ויהיה בהם איבה ושנאה . ומי שרואה אדם ידוע, אותו אדם יעבור לדרגה גבוהה, ואם הוא בדרגה גבוהה, ערכו מושפל, או שמזיק נגרם לו, אז זה מעיד על ירידת הטוב או הרע בו כפי שהוא ראה, וזה למשל עם דוגמה, או שהחסר הוא עלייה במספרו או עלייה אצל הרואה יש ירידה במספר שלו, ואם זה לא נובע ממי שמגדרו או מהדמיון שלו או מי מארצו ….
…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…וכל מי שראה שהוא אמר לו, הוא אמר שמעולם לא מתת, אז הוא ימות כשאהיד ….
…הוא הרגיש שהדינרים שלו על שם השם של אלוהים ותמונת החיים שלאחר המוות שהוא מוסלמי מהבומרנג ) דת, אבל הוא מסר כופר ….
…חלק מהמביעים אמרו חזון של נשיקת מי שאדם אוהב, שמתורגם לארבע הנאה וחיבה, והשגת ה 'והמסמר ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…
…ומי שרואה שמישהו שם את אצבעותיו באוזן, זה מעיד על מי שמגבש את משפחתו ….
…ונאמר שמי שראה שאדם מתחתן עם אשתו, הוא ישיג את הנישואין אם ידוע ממקצועו שהוא יקבל אותם ….
…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….
…באשר לחפירה, מי שרואה שהוא מוציא את קברו של אחד הנביאים והצדיקים, אז הוא חרוץ בניהול שיטתו, ומי שרואה שהוא חופר את קברו של שליח ה ', יתפלל ה' ושלום עליו, מחדש את מה שנחקר על סוננה האצילית שלו ומגיע לעם טוב יותר על הידיים, ואם הוא מגיע לגופה המכובדת, זה לא אצל מחמוד. חבריו מבצעים כפירה והנחיה. אנו מחפשים מפלט אצל אלוהים מכך. ומי שרואה שהוא מוציא את קברו של אחד העם, הוא חרוץ במה שהוא עובר, ומי שרואה שהוא מחליף את גופו, אז הוא חרוץ לחפש את העולם. אם הוא יגיע למשהו, הוא ינצח את הצורך שלו, ואם הוא לא ישיג את הקרדיט שלו, ומי שרואה שהוא מוציא קבר אז קם ממנו אדם חי הוא טוב ושמח, במיוחד אם הוא מהעם של אדיקות, אז הוא הכי טוב בעולם הבא. ומי שרואה משהו מהחיה שנחפרה בביתו, אז הוא אויב, שייזהר…