…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….

ואם ראה שציפור מתה בידו בלי להרוג אותה או לשחוט אותה, היו מכים אותו ….

…ראש אם אתה רואה את ראשו של אדם בחלום שלך, והוא מעוצב וברור, אז תפגוש אנשים בעלי סמכות והשפעה שיכולים להושיט לך יד מסייעת בפרויקטים בעלי חשיבות רבה . אם חלמת על הראש שלך, אתה מאוים על ידי עצבנות וצרות מוחיות . אם תראה ראש מופרד מגופו והוא מדמם, תתמודד עם אכזבות מתסכלות והרס התקוות והציפיות האהובים עליך . אם אתה רואה את עצמך עם שני ראשים או יותר, זה מנבא עלייה מהירה ויוצאת דופן בחיים, אך רוב הסיכויים שהגובה אינו מבוסס היטב . אם אתה חולם שהראש שלך כואב, זה אומר שאתה תהיה נתון לחרדה . אם חלמת על ראש נפוח, אז יהיה לך יותר טוב מרע בחייך . אם חלמתם על ראשו של תינוק יחכו לכם הנאות רבות וזה אומר גם הצלחה כלכלית . אם חלמת על ראש של מפלצת, המשמעות היא שאופי הרצונות שלך יתנהל ברמה נמוכה ואתה תהיה מודאג רק מהנאות פיזיות . אם תשטפי את הראש זו תהיה נשיקה לאנשים בולטים בגלל החוכמה והעצה הטובה שלך ….

…אם אתה חולם על בן אדם, אז זה מעיד על אומללות וייאוש שממלא אותך בכל תקווה לאושר . אם חלמת על מעיו של טורף, זה מסמל את הפלת האנך שלך . אם אתה קורע את קרביו של אדם אחר, הדבר מסמל רדיפה אכזרית שתקדם את האינטרסים האישיים שלך . אם אתה חולם על האומץ שלך, אתה תהיה המום מצורות הייאוש הקשות ביותר . אם חלמת על המעיים של התינוק שלך, זה מסמל את מותו של ילדך או שלך עומד לקרות ….

…אם אתה חולם שאתה מתפעל מרגליים גבוהות של נשים, תאבד את השכל הישר, ותנהג בצורה אבסורדית עם אישה מקסימה . אם אתה רואה רגליים מעוותות, זה מצביע על מקצועות ללא רווח מהן ומלווים בעלי אופי ירוד . רגל פצועה היא סימן להתקפי מלריה כואבים ואובדן . אם אתה חולם שיש לך רגל מעץ, זה מצביע על כך שאתה תשפיל את עצמך באופן שקר עבור חבריך . אם מופיע פצע ברגליים שלך, זה מסמל נטל על הכנסותיך בכך שהוא עוזר לאחרים . אם אתה חולם שיש לך שלוש רגליים ומעלה, זה מצביע על כך שדמיונך יקים פרויקטים רבים, אחד מהם לעולם לא יועיל לך . אם אינך מצליח להשתמש ברגליים זה מעיד על עוני . אם כריתת רגל תאבד חברים יקרי ערך וההשפעות של הבית יהפכו את חייך לבלתי נסבלים . אם ילדה אוהבת את רגליה זה מעיד על חוסר משמעות, והגבר שמרשים אותה יפנה אותה . אם בחלום יש לה שתי רגליים מלאות בשיער, אז היא תשלוט בבעלה . אם הרגליים נקיות ומעוצבות, זה מעיד על עתיד מאושר וחברים נאמנים ….

…ראיית חיטה בחלום מציינת אדם שיש לו כסף והוא מכובד אם הוא לא צריך למכור אותו . אם הוא צריך למכור את זה הוא יושפל . אם ראה את המושל מוכר חיטה, הוא ציין את בידודו ואת ההפרדה בינו לבין אחיו . נאמר : חנת היא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר שעומד בראש הסוחרים, או עובד שמציית השכר מציית לו . ומי שחושב שזה כאילו קנה חיטה מחיטה, אז הוא מבקש אפוטרופסות אצל שליט, ואם הוא נמנע מהעולם הזה, ומודה לאלוהים הכל יכול על ברכותיו . ומי שרואה שהוא בעל חיטה ולא נוגע בה ואינו זקוק לה, אז יסבול מכבוד וכבוד, כי החיטה היא המאכל הכי מכובד . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נוגע בה, הוא היה מפסיד או נחלש, והודח אם היה שליט . ראיית עשב החיטה מעידה על קלות לאחר קשיים, הכנה כנה, פרנסה ומעשים צדקיים ….

…באשר לגעת, מי שרואה שהוא נוגע במשהו שאינו מותר לו אז הוא מבצע עניין לא נעים, ונאמר שמי שראה שהוא נוגע במישהו, הוא יבדוק את זה ונאמר מי שראה שהוא ראה שהוא נגע במישהו שהוא אהב, הוא מרוצה ומי שראה שהוא נגע ושפיכה, זה מה שקרה ומי שראה שהוא נגע ודורש את הכביסה, החזון שלו הוא בטל כי מי שעושה שטן הוא כסף מאוצר, זרע צהוב נולד מ מחלות רבות, לאדום יש חיים קצרים ואנשים שחורים מביתו וחלקם אמרו שראיית טומאה היא כסף וחסד, וחלקם אמרו שלג'נאבה ולזרע יש את אותה משמעות והזרע הוא אחר והביטוי שלו הוא שמחה והנאה. זו פליטת כסף, ואם הוא אומר שיש לי את הזרע, זה כסף וג'עפר א-סאדיק אמר, ~לראות טומאה מעיד על שלושה היבטים של ילד ורכישת כסף ויציאתו…

…בשר גמלים : כסף שהוא מכה מאויב גדול ועוצמתי אלא אם כן החזון איש נוגע בו, ואם הוא נוגע בו, הוא מוכה על ידי אויב ענק וחזק . אם הוא אוכל אותו מבושל, הוא אוכל כסף של גבר, חולה ואז הופך לחף מפשע . נאמר שהוא אכל את זה נהנה מהסולטאן ….

…זה שימושי ואין שום נזק במעבר אם הוא יודע מה נוגע לכל אחד משבעת הימים, הסעוד שלו, התחושות שלו, השעות שלו ומה נוגע לו ומספר חזון לחקור את שעת האושר כדי להיות טובה יותר. משעת האומללות ….

…אם קיבלת את שכרך בחלום, אז זה מתפרש כמזל טוב עבורך בעבודה חדשה ובפרויקט חדש . אם אתה משלם שכר, אז הפרשנות שלו היא שתחיה בים של עצב וכאב . אם חלמת ששכרך נפל, הדבר מעיד על זהירות מפני התוכניות והתככים של האויבים נגדך . אם השכר שלך עולה, הפרשנות שלו היא רווח והצלחה בכל פרויקט שאתה נוגע בו…

…באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…

…הגבה היא קישוט העין . והגבה לאדם היא טובתו, יופיו, ציוויו וכבודו בדתו, כנותו וקומתו, ופירוש הגבות מבוסס על מה שרואים בטוב או בשחיתות . ואם הגבות עבות בשיער, הרי שהן שתי עמודים, על מנת שנשים ישחירו את גבותיהן לקישוט . הגבות הן הורים, שני בנים, שני בני זוג, שתי נשים, או שתי סגנות נשיאות, ואם אדם רואה את גבותיו מחוברות זו לזו, הדבר מעיד על אינטימיות ואהבה ולהיפך . השחור והשפע בשערה הם עדות למצבם הטוב של מי שהכריזו על כך . וירידתם לעין היא עדות לשינוי מצבם של המתייחסים אליו, כמו בן, בן זוג, אשה או חבר . אולי זה הצביע על אריכות ימים כדי שיראה את עצמו ככזה . וגבות מעידות על דרגה בדת . ואולי הגבה הצביעה על שימורו של העין, כמו המושל, האפוטרופוס והבעל . זהו קשת חצים הניכרת מעיניים יפות ….

…שיער ערווה, אם אדם מתגלח או מסיר אותו, מעיד על היעלמות החוב והדאגה . אשת הפאב היא חוות פרדס . נאמר : זו עדות לגירושיה . ומי שרואה שהוא מסתכל בשיער הערווה שלו ולא רואה עליה שום שיער, אז הוא עושה משהו בורות ומסגר אותו בכספו, ואם יש הרבה שיער, אז הוא מקבל הרבה כסף עם שחיתות בתוך דת . אולי התבגרות ציינו את הסונה ואת חסידיה ואולי הצביעו על הצמח שאינו רווחי ….

…הדס, חזונו בחלום לחולה מציין בריאות, מתינות, כיסוי הפנים בשיער או כיסוי בגוף בבגדים, ואולי זה מעיד על חיתוך גיל המעבר עם מה שהוא מקווה להשיג . ונאמר : הוא איש שממלא את נדריו, ולכן מי שרואה על ראשו זר הדס – גבר או אישה – הוא בעל שיישאר בחיים, או אישה שתישאר . ומי שרואה אותו בביתו, הוא טוב לאחרים . אם היה רואה שהוא נוטע אס, אז הוא יבלה את ענייניו בניהול ובסדר . האס והבלילה יישארו, והאדריכלות תישאר, והמדינה תישאר . האס עשוי לציין כסף ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…יד שעירה אם אתה חולם שידיך מכוסות בשיער כמו ידי מפלצות, פירוש הדבר שתזמן קשר עם אנשים חפים מפשע ותגלה שיש לך אויבים ערניים הפועלים לביטול תוכניותיך ….

…מעצב שיער אם אתה מבקר אצל המספרה בחלומותיך, אתה מזוהה עם קלות דעת של אישה מושכת . באשר לאישה, משמעו של חלום זה אי נוחות משפחתית וביקורת על פגמתה לחלוטין . אם אישה חולמת לצבוע את שערה, היא לא תימלט מבוז החברה אלא בקושי, מכיוון שאויביה מבקשים להרוס את המוניטין שלה . אם היא מטפלת בשיער אצל המספרה, המשמעות היא שהיא תרוץ אחרי עניינים של מה בכך ותשתמש באמצעים רבים בכדי להכפיף אנשים לרצונותיה ….

…בגדי אל-בארוד ( אל-ימנייה ) , שכן הם מעידים על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים הטובים ביותר הם מגניבים ומבולבלים, והם חזקים יותר בהרמנויטיקה מאשר צמר . ופסים קרים בדת טובים יותר מאשר בעולם הזה . וקור מאלבריזם אסור לכסף . שני היצורים הם בגדים מעוננים, כך שמי שרואה כאילו לבש שני בגדי יצירה שנחתכו זה על גבי זה, מעיד על מותו . השמלה נקרעה כלאחר יד, רוחבה נקרע . ואורך שמלה קרועה הוא הוכחה לפות, כמו הישרדות ונישואין . אם אישה רואה את החולצה שלה עם בגדים קצרים, היא מרותקת והצעיף שלה מופר . ומי שקורע את חולצתו על עצמו, הוא רב עם משפחתו ומבטל את פרנסתו, אם הוא לובש חולצות שנקרעות זו על גבי זו, הרי זה עוניו ועוני בנו . אם אתה רואה את הבריאה מעל הכופר, אז מצבו הירוד בעולמו ובעולם הבא . ובגדי הטלאים המכוערים נאמרו כי הם מעידים על אובדן ואבטלה . לכלוך הוא אם זה בבגדים, בגוף או בשיער . ולכלוך בבגדים ללא שומן מעיד על שחיתות של דת ועל שפע חטאים, ואם זה עם שומן, הרי זה השחתת העולם, שטיפתו מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה מזנות, כיבוס מדם זה תשובה מרצח, וכיבוס הבתולים זה תשובה מרווח לא חוקי . והסר את הבגדים המלוכלכים, הסרת הדאגות וכן שריפתם . באשר להרטבה בבגד, זהו מכשול לנסוע, או מצוותם אליו, והוא לא הושלם עד שהבגד מתייבש . ומי שרואה שיש לו סמרטוטים חדשים של בגדים, הוא היה שובר כסף ….

…ושיער הראש : כסף ואריכות ימים, והרסן שונה על פי האדם שחולם, ואם אדם טוב רואה זאת על ראשו, הרי זו עלייה, הגנה ויוקרה עבורו . ואם עשיר רואה את זה, אז זה הכסף שלו . אדם עני ראה זאת, זה חטאיו . שיער ראש טוב הוא כבוד ותהילה, ואם הוא רואה את שיערו מקורזל ושטוח, אז הוא מכובד ומכובד . אם הוא רואה את שיערו המתולתל שבט, אז הוא מושפל והופך ללא מה שהיה . ואם שבט ארוך רואה אותו מפוזר, אז הכסף של הראשי שלו מתפזר, ואם הוא רך ורך, אז זה גידול בכסף של ראש, ונאמר מי שראה שיש לו שיער ארוך והוא מרוצה ממנו, אז הוא ראוי לשבח, במיוחד אצל נשים, כי הן משתמשות בשיער של אחרים בעיטור . אבן סירין נהג לשנוא את לובן השיער עבור הצעיר, ושיער אפור אומר חוסר ודאגה אם השיער ארוך . אם הוא יראה זאת, עני יעמוד בעוניו בחוב, ואולי בכלא . המסור : הוא מורט Shaibah, זה בניגוד לסונה מזלזל Balmchaakh, הצעיר ראה את הלבנים של השיער שלו לביאה הוא נעדר זה . נאמר כי שיער אפור בהרמנויטיקה הוא עלייה בכבוד ובדת . ונאמר שזה גידולו של עומר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז תהיה זקן .~ ונאמר שמי שרואה את ראשו אפור, הוא נולד בגלל זה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והראש הצית איש צעיר .~ נאמר כי אל-חג'ג 'בן יוסף ראה את ראשו וזקנו הולכים ומלבין, ועבד אל-מאליק בן מרואן נפגש עם ייסורים ומצוקה והוא שינה את ענייניו . באשר לאישה, אם היא רואה את כל ראשו מאפיר, חזונה מעיד על חוסר מוסריותו של בעלה . אם בעלה הוא גבר טוב, הוא מנוגד אותה עם אשה אחרת . אם לא, אז הוא יהיה סובל מצער או עצב . באשר לזאב של גבר, זה אבן מובארק אם הוא נשוי, ואם הוא רווק, אז היא שפחה יפה שקונה אותה לפי מספר כל גבר, וכמו כן לאישה, הבן של ראשי, ומעיד על פוריות הסונה, ולגבי השחור של שיער האישה, זה מצביע על שני דברים : אחד מהם הוא אהבת בעלה אליה, והשני הוא החלקות של בעלה . אם אישה רואה שהיא חשפה את שערה, אז בעלה נעדר ממנה . אם היא ראתה שלא הסירה את ראשה, אז בעלה לא היה חוזר אליה . אם אין לה בעל, היא מעולם לא נישאה, ואם היא רואה שהיא מרגישה סמיכה ואנשים רואים זאת ממנה, אז היא מתבהרת לגבי משהו ….

…העפר נמצא בחלום. אם אדם רואה את זה בבגד, בגוף או בשיער, הרי זה שלו . ובגדים מלוכלכים הם חטאים . ומי שרואה ששטף את בגדיו מעפר וניקה אותם, יחזור בתשובה וחטאים יקבלו עליו . והבגדים המלוכלכים על הנפטר הם שחיתות בדתו, ולא חייו העולמיים . אוזן מלוכלכת היא תרופת נגד . ומי שרואה שהוא מנקה את עפר אוזניו, הוא שומע מילים בהנאה ובשורה משמחת ….

…באשר למקדשים : שני בנים מכובדים מבורכים . והגבות : טובת האדם , ודתו הטובה וכבודו, והמחסור בהן הוא חסר באלה. ונאמר שאם הגבות היו עבות בשיער, הרי שהן ראויות לשבח, מכיוון שנשים משחירות את גבותיהן לקישוט ….

…מרזבים : על הפיות, קרובי המשפחה והעיניים כשהם זורמים מראש הקומה, ואולי הם מעידים על הפרנסה . מי שרואה את מרזבי האנשים זורמים מגשם, והאנשים במצוקה והם, פרנסתם התהפכה ודאגותיהם באו לידי ביטוי, מכיוון שהם מפונים אם הם קורים, ובאשר לריצתם ללא גשם, אז אסור להרדת כסף. ולגבי תנועת הפה והלשון של הגברים, המורד הוא היורד במשהו שאינו נוגע להם, וזרימתו היא דם נוזלי וצוואריו מוכים, ואם זרימתו היא דם, אז זה בטוח יותר בשביל זה . באשר לזרימת מרזבים בבתים או מתחת למיטות למי שמעוניין בילד ובהריון, זה לא בטוח ממנו, כי המים שלו עוברים מהחלקים הפרטיים שלו מלבד המכולה שלו . זה עשוי להצביע על העיניים הגשומות במקום ההוא, כפי שמציין שאר הראייה ….

…עושה טוב : מי שיראה בכך שהוא עושה טוב, הוא יקבל כסף . אם הוא רואה את זה כאילו הוציא כסף בציות לאלוהים, אז הוא עשיר בכסף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ איזה טוב אתה מוציא עליך .~ באשר לפיזיונומיה ולסימון נעדרים מסוימים, הדבר מעיד על שפע הטוב והביטחון מפני הרע, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הייתי מכיר את הנעלם, הייתי מכפיל טוב ורע לא היה נוגע בי .~…

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…אם אתה רואה חולדה בחלום, אז הפרשנות שלה היא שהולכת שולל ונפגעת בגלל שכניך, וגם מחלוקת תיווצר בינך לבין חבריך . אם אתה תופס חולדה, המשמעות היא שתשנא את החלאות של אנשים אחרים סביבך, ותעלה על אויביך שמתכננים נגדך . אם אתה הורג חולדה, הפרשנות שלה היא שאתה יהיה בהצלחה ותנצח בכל תחום שאתה נוגע בו ….

…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….

…התנ~ך הוא זה שבין המוסלמים ראו שיש לו בשורה שמוקדשת לפולחן והתמסרה לתיירות, ספורט ובידוד, גם אם הוא מלך שהביס את אויבו . אולי חזונותיו הצביעו על שקרים, שקר והוצאת דיבה על נשים, וייתכן שהוא הצטיין במריבה אם נשפט, ואם היה עד שהעיד שקר, או דיבר על מה שלא נוגע לו, ואם היה חולה. , הוא ניצל ממחלתו . אולי החזון שלו הצביע על מדע הגיאומטריה או על העברת חוקרים . אולי חזונו הצביע על אדוני הצילום, השירה והשירה ….

…קמפור : שבחים טובים עם בהאא . וזעפרן הוא שבח טוב אם הוא לא נוגע בו . וטוחן אותו במחלה עם התומכים הרבים בשבילו . והיקר : נאמר שהוא מציין את החאג ', ונאמר שזה כסף, ונאמר שהוא יוטל, ומי שרואה אותו כאילו הוא מבושל על בית האימאם, הוא מואשם בכך שהוא לא הוגן ובגידה ….

…אם הוא רואה גבר רע כמו אישה, אזי הוא יושפל בהשפלה ובכניעה . אם הוא רואה שהוא מתחתן בנרתיק ההוא, אז מי שעושה זאת ירוויח את מה שהוא צריך ממנו או משמו, אם זה לא מקום לכך . ונאמר כי חוסר האפשרות של הנרתיק של האישה לזכר, הוא עדות לחוסר המגונות שלה בלשונה ולשליטה המילולית שלה בבעלה . ומי שיראה שהוא מוצץ את הנרתיק של אישה, תהיה לו נרתיק מעט חלש . ומי שמסתכל בנרתיק של אישה או מישהו אחר, מסתכל על זה ברצון או נוגע בזה, אז הוא עושה עסק שנוא ….

…מי שחושב שהוא צם, אז הוא בן דת בריאה ומדבר מעט על מה שלא נוגע לו ….