…הגרלה אם אתה רואה בחלום שאתה מוכר משהו בהגרלה, אז תיפול בשבי רעיונות ואשליות שחורות . אם אתה חולם שאתה משתתף במסיבת הגרלה בכנסייה, פירוש הדבר שהדאגות ישלטו בעתידך. חלום זה מנבא את הילדה שציפיותיה ריקות וחסרות תועלת . אם חלמתם על הגרלה ותקדישו תשומת לב רבה למשיכות, תוכלו להיקלע לפרויקט טריוויאלי שדוחף אתכם לצאת לטיול לא הולם . אם אתה מחזיק בנתון הזוכה, תזכה בספקולציות מסחריות שתבלבל אותך ויגרום לך לחרדה גדולה . לראות אחרים זוכים בלוטו מעיד על תשוקה להפצצה, שתייה ובידור שתפגיש חברים רבים . אם תאבד הגרלה, תהיה קורבן של אנשים ערמומיים . זה יביא לסבל עגום בענייניך . אם בחורה חולמת על הרבה בדרך כלשהי, המשמעות היא שהדרך הרשלנית שלה לעשות עסקים לא תגרום לאכזבה ותיתן לה בעל שאינו יודע יציבות ואי אפשר לסמוך עליו . אם חלמת על הגרלה, הדבר מעיד על כך שתרצה חברויות בלתי הולמות בעבודה . ענייני האהבה שלך יהיו הנאה זמנית ….

…מעלית אם אתה חולם שאתה עולה במעלית, זה מצביע על כך שתעלה במהירות למרכז ולעושר, אך אם תרד בה, הצרה תמעך אותך ותרתיע אותך . אם אתה צופה במעלית יורדת ועוזבת אותך, בקושי תשרוד את האכזבה מההתחייבות . אם אתה רואה מעלית עומדת, זה מנבא סכנה מאיימת ….

…לשון הרע אם אתה חולם שאתה משמיץ, זה מזהיר אותך מהתפרצויות כעס שעלולות להרחיק אותך מחברים קרובים . אם אתה שומע אחרים מכפישים, אויבים יזרקו אותך לטעות ולרמאות לכאורה ….

…ומי שרואה שהוא מתחתן עם אמו והיא מתה, אז זה מעיד על פקיעת חייו, כי אלוהים אדירים אמר: ~ ממנה בראנו אותך, ובזה אנו מחזירים אותך, וממנו אנחנו מוציאים אותך החוצה . ~ הפסוק, והראשון שבהם הוא חזון זה אם בעליו נעדר מפגישה עם אמו אם הייתה נוכחת ….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…חיטה היא בחלום כסף ישר בעייפות . ומי שראה שהוא קנה חיטה, הוא היה מרוויח כסף ופוריות, והוא היה מוסיף לילדיו . אם ראה סולטן מניע חיטה בידו, מחיר המזון עלה . ומי שיראה שגידל חיטה, הוא יעשה דבר שמוצא חן בעיני האלוקים הכל יכול . אם הוא ממשיך לשתול אותם, את מזונות הג'יהאד, ומי שחושב ששתל חיטה וגידל שעורה, הרי שהפרסום שלו טוב יותר ממיטתו, ואם הדם גדל אז הוא צורך ריבית, ואם הוא אוכל חיטה רטובה אז הוא טוב בטקסים שלך . הדוקרן הירוק הוא שנה פורייה, הדוקרן היבש הוא שנה ברת ביצוע, והספייק שנאסף בידו או בקערה או בהתחלה הוא כסף שמקבל בעליו מרווחי אחרים . אם הוא רואה שהוא קולט את מה שנפל מהקוצים המפוזרים בקציר נטוע שמכיר את בעליו, אז הוא יכה את בעל היבול בטוב שנותר מפוזר . אם אדם רואה שהוא קוטף יבולים במועד אחר שאינו זמנו, הרי זה מוות במחנה ההוא, מלחמה ואי הסכמה . אם האוזניים אפסות, הרי זה מוות של הזקנים, ואם הוא ירוק, זה מוות הנוער או הריגתם . ומי שאוכל חיטה יבשה, אין בזה טוב . ומי שרואה חיטה מקבל משהו טוב ממלך . פריק הוא כסף אסור . מי שמוכר חיטה עם שעורה בחלום מחליף את הקוראן בשירה . ועשב חיטה במיטה חבל האישה . ונאמר כי מי שראה שהוא אוכל חיטה יבשה או מבושלת, הוא לא מצא חן בעיניו, ומי שראה שבטנו, פיו או עורו התמלאו בחיטה יבשה, זה מות חייו. אחרת, כל עוד נותר בו, מה שנותר מחייו . ומי שרואה שהוא אכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב, אז הוא נזיר בדת ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…פרל אלמנזאום : דבר הצדק, המדע והקוראן . ואם הוא היה מפוזר, אז הוא ילד או ילדה, עוזרת או משרתת, כך שהוא נהיה כמו פנינה נסתרת, כמו שאמר אלוהים אדירים, והיא המאוחסנת, ויהיו ראיות בחזון זה מציין אישה יפה או ילדת שפחה, אם הפנינים הן כמות שאי אפשר לוותר עליה, ואם הגורל עולה עד למדידה או שהיא נישאת בכבוד, כי מדובר באוצרות וכסף רבים . אם היה רואה שמקבלים לו אודם אדום או ירוק, זה היה מכה אישה יפה או משרתת . ואם אישה בהריון ילדה ילדה שפחה יפה . אם האודם נגנב או שיש בו בגידה, אישה או נערה שפחה זה אסור בשבילו . ואם היא עירומה איתו, האישה שהוא הכה לא הייתה מקבלת שהיא תמות לפניו . ומספר הספירים : עד שהם חורגים מהגבול, מכיוון שהם כסף נחרץ בדת, על מהות שם אבן הספיר . וחרוזים : משרתים או כסף . ומי שרואה שניתנה לו טבעת ונחתם באמצעותה, אז הוא הבעלים של משהו שלא היה בבעלותו, ומה שבבעלותו עשוי להיות כוח או רכוש, או בעל חיים, אדמה, כסף וכדומה . ומי שמכה בטבעת כשהוא במסגד או בתפילה או בדרך של אלוהים, והוא רואה משהו שמעיד על כסף, ואז הוא מכה בכסף כדין ומוציא אותו על טובת דתו . ואם יש עדויות לסמכות, מלך ומלחמה, אז זה מכה בכוח, במלך ובמלחמה . ואם הוא רואה שהטבעת שלו נלקחת, אז מה שהוא מחזיק ייקח ממנו . אם הוא רואה שציפורן הטבעת שלו מזהב מזה, הציפורן היא הפנים של מישהו שמיוחסת לו הטבעת, ואם הוא רואה שהוא העניק לעצמו את הטבעת שלו בבושם, אז הוא מוציא חלק ממה הוא מחזיק בטוב . והספר טוב, ומסקנתו היא החדשות ….

…ומי שיראה שהוא הכה משהו מהתרנגולות, אז הוא ייפגע משבי ומהמשרתים עד כדי כך. אם הם רבים ולא ניתן לספור בביתו, אז הוא יכה את ההנהגה ואת העושר, והפחד שלו נעלם, ומדינתו תתקבל, ומי שרואה שהוא שחט עוף, אז מניחים שהוא עוזרת בתולה. נוצותיו פוגעות משבי ומשרתים כסף ושפע, ומי שרואה שהוא פגע בתרנגול או ברשותו, הוא מחזיק באדם זר מצאצאי מלכים, ונאמר שאם הוא לבן, אז הוא מרוויח עבד צדיק או אדום, ואז הוא מחזיק בעבד שנשאר ברשעות, ומי שחושב שהוא רוצח של תרנגול, אז הוא חולק על אדם זר. תרנגול לא אוהב את זה, אז מה שהוא שונא יקרה לאותו אדם ככל שהוא נפגע על ידי תרנגול מגיע חטא. ומי שרואה שיש לו מלך שמזכיר יען או שחט אותו, אז הוא יכול לקבל עזרה מאדם ערבי, ומי שרואה שהוא הכה מביצי היען או מנוצותיהם, אז הוא מכה לאדם ערבי כסף וטוב….

…סינדר אם אתה רואה גחלים נוצצות של אש, זה אומר אושר ושינויים מרגשים . אם אתה חולם שאתה מחזיק את זה בעצמך, זה אומר הנאה מוחלטת . אם אתה רואה קרבונקל מכובה, המשמעות היא בעיות ואכזבות . אם חלמת על קרבונקל, זה אומר מזל טוב אם זה לא שרף אותך או כאב לך ….

…חשבונות אם חלמתם על חשבונות שהוצגו בפניכם לתשלום, אז תהיו במצב מסוכן ועשויים לפנות לחוק על מנת להתמוסס . אם תשלם את החשבונות בקרוב תיישב סכסוך חמור . אם אתה מחזיק חשבונות כנגד אחרים, הדבר מנבא שתאונות לא נעימות יתעוררו בעסק שלך ויהרוס את החלקות בניהולו . אם בחורה שעובדת בספרי הנהלת חשבונות חלמה שהיא אוספת חשבונות, זה אומר שהיא תיתקל בבעיה מבחינת עבודה וענייני אהבה, אבל מישהו עם שיקול דעתו ידרבן אותה להסביר את אושרו . המעסיקים הנוכחיים שאתה עובד אצלם יכובדו מאוד ….

…אם אתה חולם שאתה משתמש במחט, זהו מבשר של מחלה מתקרבת הפוגעת בך וגורמת לך תסכול ואובדן רגש . אם אתה חולם שאתה מחזיק מחט, פירוש הדבר שאתה נושא את דאגותיהם של אחרים יותר ממה שאתה נושא את דאגות ביתך . ואם אתה חולם שאתה מחפש מחט, הפרשנות שלה היא שאכפת לך ודואג לחינם . ואם מצאת מחט בחלום, אז הפירוש שלה הוא שמצאת חברים שמביאים שמחה ללב שלך . ואם אתה שובר מחט בחלום, אז הפרשנות של העוני והבדידות ….

…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….

…ליקריץ הוא בחלום איש רכילות המחפש גברים עשירים על מנת לקצץ את התועלת מהם . אם המטופל יראה שוש בביתו, או שהוא דבוק בגופו, הוא ימות . וליקריץ בדלת, במיטה או בשולחן הוא מחלה ומחלה בגופו של מי שרואה זאת . והליקריץ עשוי להצביע על המספר הרב של הילדים וחוסר הכסף, באמירתם : ילדים הם קרדית הכסף, וכרישנים הם אויב המשפחה ….

…המיטה היא אישה בחלום . מי שמוכר את מיטתו מתגרש מאשתו, ואם היא חולה היא תמות . והמזרן הוא נערת שפחה, והוא מנוחה, ולכן המיטה רכה לצייתנות האישה לבעלה ולכניעתה אליו, ויכולתה לנימוסים טובים, והיא מצאה את המודרניות שלה, ואם המיטה עשוי צמר או שיער או כותנה, אז היא אישה עשירה, ואם זו ברוקדה היא אישה מגי, ואם היא לבנה אז היא אישה דתייה, ואם היא שחורה, היא עושה עבודה שאינו מרוצה מאלוהים אדירים, ואם הוא ירוק, היא אשת דת, פולחן וסגפנות . מי שרואה שהוא קנה מזרן, יתחתן עם אישה, ואם המזרן חדש, האישה יפה, ואם המזרן נקרע, האישה מושחתת ולא דתית, ואם הוא רואה שהמזרן שלו הוסט. מתפקידו אז הוא מתגרש מאשתו, ואם הוא רואה שמיטתו נמצאת ליד דלתו של סולטן, אז הוא לוקח על עצמו אפוטרופסות אדירה . והמזרן מעיד על הילד על אמירתו, עליו השלום : ( הילד נמצא במיטה ) , ומי שרואה במיטתו טוב, שחיתות, הגדלה או ירידה, אז זה מתפרש באשתו . ואם יראה מיטה אחרת עם מיטתו, הוא יתחתן עם אישה אחרת . ומי שיראה שקיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו . ומי שרואה שהוא ישן על מיטה, הוא בטוח ממה שהוא חושש ממנו, והוא עלול להיות מודע מדתו, ושינה היא רשלנות ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

…ומי שרואה את שלמה, עליו השלום, מספק למלך, ידע ופסיקה, ואם הוא רואה אותו מת על דוכן או במיטה, אז הוא ימות ח'ליף, נסיך או נשיא, והוא לא יודע על מותו עד לאחר זמן מה . ונאמר מי שראה את שלמה את הצלת אפוטרופוס ואויבו, נסיעותיו גדלו ….

…ומי שיראה שהוא נתקע במיטה של ​​מישהו, הוא יבגוד בו עם אשתו, וכמו כן אם עשה איתו ….

…חיטה : זה כסף מותר בצרה ובמצוקה, וקניית חיטה מעידה על כך שהכסף נפגע עם עלייה בילדים. גידול חיטה הוא יצירה להנאתו של אלוהים אדירים, והשאיפה לטפח אותה מעידה על ג'יהאד . אם הוא רואה את זה כאילו הוא זרע חיטה וגידל שעורה, אז זה מעיד שהיא טובה יותר מבחוץ מאשר בפנים . אם הוא זורע שעורה, וחיטה צומחת, העניין הוא נגד הראשון . ואם היה זורע חיטה ומגדל דם, יאכל ריבית . והדוקרן הירוק מפרה את השמש, והדוקרן היבש שצומח על רגלו הוא העקרות של הסונה, כי אלוהים אדירים אמר בסיפור יוסף והדוקר ביד אדם, או בגורן או בתוך מכולה, כסף שבעליו מקבל מרווחי אחרים, או ידע שהוא לומד . נאמר כי אני אוהב שחמדאן ראה שהוא מכר חיטה לשעורה, ואז הוא סיפר לאל-שאבי על חזונו ואמר : הוא החליף את השירה בקוראן . ומי שיאסוף את חלוקת אלסאנבל ממטע שמכיר את בעליו, יהיה לו כסף מופרד מבעליו . אם הוא רואה שהזריעה נקצרת בזמן אחר, אז זה מעיד על מוות באותו מחנה או מלחמה . אם האוזניים אפסות, זה מעיד על מות הזקנים . אם זה ירוק, אז זה מוות או הרג של צעירים . והחיטה במיטה היא חבל האישה, ונאמר שמי שראה שנטע יבולים הוא חבל אשתו. אם הוא רואה שהוא חורש על אדמת מישהו אחר והוא מכיר את בעליו, אז הוא מתחתן עם אשתו . ומי שזורע זרע בזמנו, הוא עשה עבודה טובה . אם הוא היה וואלי שהשיג כוח, אם הוא היה סוחר שהשיג רווח, ואם הוא וולגרי, אז הוא הפך לפרד, ואם היה סגפן שהגיע לאדיקות . אם מה שזרע יגדל, החדשות מקובלות, ואם הוא יקטוף אותו, הוא יזכה לתגמול . מי שיראה שהוא אוכל חיטה מבושלת או יבשה, הוא יתאכזב . מי שרואה שקיבתו, עורו או פיו מלאים בחיטה יבשה או מבושלת, אז זהו מוות חייו, אחרת, כי מה שנשאר בו יהיה מה שנותר מחייו . ומי שהלך בין צמח מאוסף, הוא הלך בין שורות המוג'אהדין . ונאמר שההשתלה היא מעשה ידי בני אדם, אם ידוע, עמדתה דומה למקומות ההשתלה באורכה . נאמר בפתגם : ~ מי שזורע טוב קוצר אושר, ומי שזורע רע קוצר חרטה .~ המשורר אמר : אם לא זרעתם וראיתם קוצר … הצטערתם על ההזנחה בזמן הזריעה, ואם הזריעה הפרה מאפיין זה, הרי הם גברים המתאספים במלחמה . הקצור נהרג . אלוהים, שיהיה מהולל ונעלה, אמר: ~ זה דומה להם בתורה ודמיונם במקרא, כזרע שהוציא את חוףו, כך שיבח אותו, אז הוא ניצל אותו .~ אם הוא ראה שהוא אוכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב ונזיר בדת . ומי שרואה שיש לו זרע ידוע, אז זו עבודתו בדתו או בעולמו . על פי כל זה, מה הוסבר מדברי בעל החזון ומנהלו, ואם היה זה בדתו, אז התגמול על עבודתו הוא בדתו בסכום הנטיעה ההיא, סכומה וכמותה תועלת, ואם זה היה בעולמו, זה היה סכום כסף שיהפוך לו ותגמול עבור עבודה . אם עבודתו היא בענייניו העולמיים, והוא רואה את בגדו על פי מה שהוא רואה ממצב הנטיעה, אז הכסף הזה נותר אסוף עד שהאהבה תצא מהספייק, ואם הוא ייצא, הכסף הזה יופרד ממצבה הראשון, אלא שהוא מכובד מכסף בקשיים או בהונאות, במיוחד אם זה היה חיטה, ואם זה היה שעורה, זה הכי טוב, והוא מברך את בריאות הגוף וקלות האספקה . אם זה מדויק, זה כסף מובן מאליו, וזה יותר טוב מחיטה, וטוב יותר מלחם, כי האש נגעה בלחם ….

…ומי שרואה שהוא במיטה קטנה בזמן שהוא רועד בה, הוא יכוון ויחייב את מה שהקטנים מתחייבים ….

…מי שיראה כאילו ישן במיטה עם המתים, הוא יאריך את חייו ….

…ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….

ביחס לריר, מי שרואה שעוררו אותו על הקרקע, הוא יולד ילדה, ומי שרואה שהוא הפיל אשה, היא הולדת ממנו ובנו נפל, ואם הוא רואה אישה שעבר עבירה, היא יולדת ממנו וגמלה בן אחר, ומי שרואה שהוא הוטל במקום אז הוא מתחתן שם ומי שרואה שהוא נתקע במיטה של ​​מישהו, הוא בוגד בו באשתו, ומי שרואה שהוא אוכל נזלת, אז הוא אוכל כסף, ומי שרואה שאפו תפור, חזונותיו מעידים על כך שאשתו בהריון

…ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ~ראיתי כאילו חזיר נמצא במיטה שלי, והוא אמר, 'דרכתי רגל על ​​אישה יהודייה .'…

…והחיטה באוזניה אם נראית במיטה מעידה על הריונה של אישה ….

…ומי שרואה שהכה משער חזיר, עצם או עור, אז יכה בכסף שאינו טוב ואינו מחזיק מעמד, ויואשם עליו ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה, אז הוא נמצא בספינה, הוא חולה, או כלוא, או משהו שמונע ממנו לעמוד בעניינו, והספינה עשויה להיות ההצלה שלו ממה שהוא חושש ומזהיר, וייתכן שזו אישה. אם הוא רווק הוא מתחתן ומי שרואה שהוא בונה ספינה או מחזיק אותה או קונה אותה או מחונן לו או נמצא בה אז הוא מתחתן אישה או שהוא קונה עוזרת בית ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, ואז הוא יינצל ממצוקה, ריתוק, דאגה, צער, חוסר מזל ומחלות, ומי שרואה שהספינה ממשיכה במהלכה, הדאגה חלשה יותר ומיהירה להשאיר את בעליו ממנו, גם אם הוא כלוא כל עוד הוא בכלא, או שהוא חולה זמן ממושך, או שאי אפשר לעשות טיול עבורו או שהוא ביקש עניין שלא הגיע אליו, ומי שראה שהספינה עומדת במים העומדים, שהיה קשה יותר עבורו ובריחתו, ונאמר מי שראה שהוא נמצא בספינת ים או בנהר, ואז הוא נכנס לסולטאן או שליט, וכל מי שרואה שהוא עולה אליו ספינה מאמצע הים לאחר שהוא בטוח בהרס שהיה אשם, חזר בתשובה על אשמתו, או עני בן שהיה אמיד, או מטופל שחיפש ידע, או אדם מודאג שעדיין מודאג, או רווק שהתחתן או התיידד עם עוזרת בית, ומי שראה שהוא נמצא בספינה ושקע ונתן לו שקט, ואז הוא טובע בעניין עולמי ותוצאתו טובה, ומי שרואה שהספינה שלו נשברת על ידו ואז עוקף את לוחותיה, זה חוסר מזל אצל אב או דוד וכדומה, מסכנה שיש לו ועשוי להצביע מות בעליו, ומי שרואה שהספינה שלו זורמת באוויר, אז זה מוות בהכרח…

…גרב נמצאת בחלום כסף והגנה, אלא אם כן הוא נלבש . מי שראה שהוא לובש גרביים, הוא חסך את כספו, ואם הייתה לו אם, הוא היה עולה איתה . אם לגרב יש ריח נעים והוא חדש, אז בעליו משלם לזכאת ומשלם עמו את כספו, והשבח על כך טוב . ואם הוא זקן ושחוק, אז הוא מחזיק בזקאט ובצדקה ולא משלם את זה, וכספו מפקח על הכחדה, ואם זה מריח רע אז שבח מכוער . והגרב באה לידי ביטוי למשרת, לאישה ולמשרתת ….

…וראה את השמש מתגלגלת לסולטאן, מי שרואה שהוא מחזיק בה או שמסוגל להשיג אותה מהסולטן משיג אותה, ומי שרואה אותה ללא קרן ממנה, אזי ירידה ברשות הסולטאן ונפילתה בידוד, מחלה או מוות, ומי שרואה שהוא הובל או נמנע על ידי עשן שהצטבר ועננים עבים או הושחר או הצהיב או נפל מהשמיים, או שהפשע שלו נעשה גדול יותר, קטן יותר, רחוק יותר, קרוב יותר, נאור או כהה יותר, הוא חשב את מצבו של המלך באופן שמתאים לו, ומי שראה שהשמש משתטחת אליו, הסולטן נוטה אליו ונכנע לו, או צדק רחב מתרחש לצדו, ומי שרואה שהוא והשמש חולק עליו, הסולטן חולק עליו עד כמה שמי שרואה ששתי שמש מתנגשות, הן שתי מלאכים נפגשות, ומי שרואה שהוא משתטח לשמש או לירח מציין שהוא חטא חטא גדול, שיחזור בתשובה ממנו ומי שרואה את זה השמש עלתה בביתו, ואם הוא רווק הוא מתחתן עם אנשי בית הסולטן ומשיג את סמכותו כפי שראה מאורו ומי שראה את השמש היא נעדרה או נעדרת, כי העניין בו הוא מבוקש או טוב או רע עבר, ומי שרואה שהשמש עלתה ללא התחלתה, אז זה סימן ואירוע מתרחש ומי שרואה שהוא נפגע מחום השמש , יש לו עוול מהמלך או מסגניו, והשמש גולשת גם על האישה אם זה היה עבור סולטן, נשיא או אישה יפה, וזה גם מתפרש בזהב לפי הנדרש מהמדינה. הוא נראה, והשמש עשויה לגלוש עם הירח על ידי ההורים, ואם אחד מהם נופל או שאורו נעלם, אחד ההורים מת….

…ומי שרואה שהוא שתה בים לגמרי עד שלא ראה שהוא מאחר ממנו, אז הוא מחזיק ברשות או בידע ויזכה בזה אם הוא כשיר לכך, אחרת זה ניצחון ….

…ומי שרואה שהעפיפון נעלם ממנו לאחר שהוא מחזיק אותו, אז הוא מציין שהוא איננו, ואולי חזון העפיפון אם הוא התעופף מהיד מעיד על מותו של ילד בבטן ….

…העירום שרואה בחלום שהוא לווה משהו בעל ערך, מציין חיבה לערך של מה שלווה . הערום, אם הוא לא ידוע, עשוי להצביע על בוא העולם, ואולי העירום מעיד על הבושה שעליה להישמר מפחד ממרדות . ומי שרואה שהוא לווה או השאיל משהו, ואם הדבר הזה חביב, אז הוא משיג טוב שאינו מחזיק מעמד, ואם זה ראוי להעצבה, אז הוא יכה בשנאה שלא תימשך, כי הדבר העירום לא נשאר . ונאמר : מי שלווה מדובון, המלווה נושא את אספקתו של הלווה ….