…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….
חולם על מישהו מאלץ להתחתן עם זר
(99 פירושים ומשמעויות של חלומות על מישהו מאלץ להתחתן עם זר)…ומי שראה שהוא מברך מישהו שאין איבה איתו, המוסלמי מעליו ישמח . אם יש איבה ביניהם, אז הוא כובש את המוסלמי ומאמין בהטבותיו . ומי שרואה כאילו בירך שייח 'שאינו מכיר אותו, הרי זה ביטחון מעונשו של אלוהים אדירים ….
…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….
…ומי שיראה משהו ביד של מישהו, וזה מת, ויעניק לו אהבה, זה יתפרש בזול ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שראה שהוא נתן את זר הסוסאן, זה יהיה פרדוקסאלי ומחוספס .~…
…ומי שרואה שהוא נתן לו זר סגול, זה מעיד על הלהקה ….
…ומי שרואה שהוא נתן זר אס לחבר, זה מעיד על יציבות החברות ביניהם מכיוון שהאס ירוק בכל עת ….
…מוזר אם אתה חולם על זר שנכנס להנאה בלבך, זה מעיד על בריאות טובה וסביבה נעימה . אבל אם זה גורם לך להרגיז, חפש אכזבות . אם אתה חולם שאתה זר, זה מצביע על חברות קבועה ….
…ומי שרואה שעיניו הן עיניו של זר לא ידוע, הוא מציין כי ראייתו נעלמה ….
…זר המלך, הוכחה לתוספת כסף, ידע ונער . והכתר לאישה הוא גבר זר . ואם סוחר רואה שהוא שם זר על ראשו, הכסף שלו נעלם . אם מעמדו סמכותי, הוא יטעה בדתו . ואם המלך יראה כי כתרו או כתרו הונפו מראשו, יפסק רכושו ….
…ומי שרואה שטיח בבית זר והוא אינו מכיר את השטיח או את המקום, אז זה מעיד על שינוי במצבו, ואם הוא רואה אותו מקופל או נשרף, אז זה מתפרש כמותו בזרות ….
…הוא הרגיש שהוא נתן ליסמין זר שהוא מראה את הופעת המילים ביניהן ….
ומי שרואה שגר חי, אז זו שלמות התנאים של אותו נפטר ….
…ואם אישה שיש לה בעל תראה שהיא התחתנה עם אחר, יהיה לה טוב . אם האיש הנשוי היה רואה שהוא התחתן עם אחר, הוא היה רוכש סולטן . אם הוא התחתן עם עשר, זה היה טוב בשבילו . כל זה אם הוא בודק את אשתו, נקרא לו או מכיר אותה . כמו כן, אם אישה מתחתנת עם גבר לא ידוע ואינה רואה, מכירה או קוראת לו שם, היא נפטרת ….
הוא רואה חיה Tnkha : בערך, זה הביא לו טוב ותועלת על פני תקווה . אם מה שהוא מתחתן הוא שבע בערך, אז הוא רואה את מה שהוא שונא מאויבו ….
…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….
ומי שרואה את זה כאילו לקח את ספרו משמאלו, הוא נספה מחטא או מעוני ומצורך ….
…ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….
מי שראה שהברז'ו שלו שוכב בעפר, אז פירשו אותו בגובה וצמיחת הכסף, ונאמר שהברזון פורש על ידי האישה ….
…ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….
ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….
…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….
…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….
וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….
ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….
…מי שרואה אוהל שיש בו אש מוקפת בו ולא נגרם לו שום נזק, אז זה מתפרש על ידי איש אשם שחוזר בתשובה על חטאו ומצדיק את הטוב ואוסר את הרע, ונאמר כי חזון פוסטאט מעיד על ביקור ב קברי חללים ומתפללים עבורם ואולי עוזבים את העולם כקידושין ואולי חיים בבית הקודש ….
ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….
…אם הוא רואה את עצמו עומד עם האימאם, אין מחסום ביניהם, ואז האימאם קם והוא נשאר ישן, מה שמעיד שהאימאם שונא אותו . ואם הליווי מוכח ביניהם, הרי שכספו הופך לאימאם, כי ישן הוא כמו מת, ונוכחות מתים היא נוכחות של כסף ….
…ומי שיראה שהוא רוכב על סוסה עם שני כנפיים, הוא ישיג רכוש גדול אם זה ממשפחתו, אחרת זו רצון וריבונות ….
והשליכו אותו בחצים, התפללו נגדו בלילות החושך של ימיהם, ואם היה מוכה אותו אצולה, אז הוא יתמרמר ….
…ומי שרואה שאשתו נמצאת עם מישהו אחר, הכסף או הכבוד שלו נעלמו, והוא לא טוב בדתו, ונאמר שהוא עשיר ורחב עולם ….
מי שרואה שהוא סוגד לאלוהים הכל יכול באיזשהו מעשה פולחן ובכך שהוא הולך בדרך הרציונליות, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והבא ….