…ומי שראה שהוא נפל לבאר ולא מצא מישהו להרים אותו, זה קברו ….

…ומי שרואה שהוא מעליב מישהו, אז מזלזלים בו ….

…ומי שרואה שהוא במחלוקת עם מישהו על שתיית אלכוהול, הוא יפרש שאין בו טוב ….

…ומי שרואה שהוא נלקח על ידי מישהו, אז הוא יתמוך בו, ואם הוא ממשפחת המלך, הוא רשאי לברך אותו על הידיים ….

…ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל, ואולי גם מעיד על ריכוך ונשיקת הברך בלעדיו, ונשק לאיש בלי זה ….

…דניאל אמר, ~מי שרואה שהוא מגהץ או מגהץ מישהו, אז הוא שומע מילים חסרות תועלת, ועלול להשפיע על ליבו או להאשים אותו בהאשמה, ואם הגיהוץ נובע מבעיה, זה מעיד על טובתו של דתו ועולמו . ~…

…ומי שרואה שזכירתו נותקה ביד של מישהו, הוא דוחה את זה, ואם הוא חותך אותה, אז לא יהיה לו ילד, ואם הוא רואה שהוא נחלש וכוחו מצטמצם, אז הוא לא מחמוד ….

…מי שרואה שהוא חופר בור כדי לפגוש מישהו או באר, אז הוא שולל ופונה נגדו כשהוא הולך בין העם מהאמירה: שחפר לאחיו המאמין באר שה 'השליך לתוכה ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~מי שרואה מישהו שמת בזמן שהוא בדמות המתים, הוא לא יגיע למטרה לה קיווה מענייני העולם .~…

…מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא ינתק ממנו חבר, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עשה עוול לנרצח, ומי שראה שהוא נהרג, הוא יש לו חיים ארוכים ….

…אם הוא רואה שהוא הרג מישהו ודם לבן נפלט מגופו, זה מצביע על כך שדתו נעלמה ….

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו שלא בצדק, אז הוא יהיה צייתני ולא צודק לעצמו, ואלוהים יביא עליו כוח לאחת המדבר כי אלוהים אדירים אומר, ~ ואז הוא מתעלל, כדי שאלוהים יתמוך בו . ”…

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו והדם זרם מגופו עשיר בכמות הדם שיצאה מכסף, ואם לא נשפך ממנו דם, שלא כמוהו, ואם הוא רואה שגופו מוכתם עם הדם של הנרצחים, ואז הוא יקבל כסף מכספו ….

…מי שרואה שהוא יושב בחנות של אחר בלי הסכמתו, אז הוא נוטה לאסור בגלל נשות הבריאה ….

…ומי שרואה שהוא קוצר יבולים במועד אחר שאינו זמנו, אז הוא מצביע על כך שמגיפה או מחלה גדולה התרחשה לאנשי המקום ההוא ….

אם הוא רואה אדם מת כאילו הוא מתפלל במקום אחר שאינו מקום תפילתו בו נהג להתפלל בימי חייו, פירושו הוא שהגיע אליו לתמורה של עבודה שהוא נהג לעשות במהלך חייו, או תגמול של הקדש שהוא עצר ונתן לצדקה.

…ומי שרואה שהכפיש שלנו או מישהו אחר יורד לבור של אדם מת, הוא ניאוף ….

…ומי שרואה שהוא עוקב אחר צעיר, הוא כובש אויב ….

…ומי שרואה שהוא מחפש מישהו אחר, יתפרש בריקנות חייו ….

…ומי שרואה ששפתיו או אחת מהן הפכו למתכת או למשהו אחר, אין בו טוב, במיוחד אם הם קפואים ….

…מי שראה שהוא שותה משקה מכלי כזה או אחר, וזה היה צלול ולח, אז זה חיים ארוכים, מזונות ותועלת, ואם זה חם, זה מחלה ומחלה, ואם זה מצוקה , אז זו מצוקה ומצוקה, והדיבור על מים הוצג בפרק שלו בפרק על הים ….

…ומי שרואה שהוא הוכה על ראשו של אחר במשהו מעוות, אז הוא מכה אותו במשהו שפוגע בו, כמו גם במה שהראש מכה בו, כמו שוט, איבר מין, או משהו מעוות וכדומה ….

…ומי שרואה שהזריעה נקצרת בזמן אחר, והגבעולים צהובים, זה מעיד על מות הזקנים ….

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…ומי שרואה שאצבעו נבטה במקום אחר, הוא מעכב את התפילה עד לתפילה הבאה ….

…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….

…ונאמר שמי שראה שאדם מתחתן עם אשתו, הוא ישיג את הנישואין אם ידוע ממקצועו שהוא יקבל אותם ….

…הוא הרגיש שהדינרים שלו על שם השם של אלוהים ותמונת החיים שלאחר המוות שהוא מוסלמי מהבומרנג ) דת, אבל הוא מסר כופר ….

חלק מהמביעים אמרו חזון של נשיקת מי שאדם אוהב, שמתורגם לארבע הנאה וחיבה, והשגת ה 'והמסמר ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…

וכל מי שראה שהוא אמר לו, הוא אמר שמעולם לא מתת, אז הוא ימות כשאהיד ….

סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.