…רצח אם אתה רואה רצח בחלום, זה מנבא שתסבול הרבה מהטעויות של חבריך . עבודה פושרת . תראה אירוע מוות . אם אתה חולם שאתה מבצע רצח, זה מנבא כי תסתבך בהרפתקה מכובדת שתזהם את שמך ומוניטין שלך . אם חלמת שמישהו הרג אותך, זה מנבא שהאויבים מתכננים להפיל אותך . אם אישה חלמה שהיא עדה או קיימת מערכת יחסים כלשהי עם רצח, זה מנבא שהיא תחווה פאניקה מחשש ששמה יקושר לשערוריה . אם חלמת שביצעת רצח, אז זה מנבא שתסבול ייסורים גדולים בגלל אדישותם של אחרים, וכי האפלוליה של האווירה הסובבת אותך תגרום לחרדה מבלבלת בקרב הקרובים אליך . אם אתה חולם שחברך התאבד, תתקשה לפתור עניין חשוב מאוד . אם חלמת שאתה הורג אדם לא חמוש, זה מנבא עצב וכישלון בעניינים עסקיים . אם אתה הורג אדם בהגנה או הורג מפלצת מוחצת אז זה אומר ניצחון ועלייה במרכז ….

…אהבה אם אתה חולם שאתה אוהב משהו, זה מעיד על שכנוע הסביבה הנוכחית שלך . אם אתה חולם שאהבת הזולת ממלאת אותך בשורות משמחות, אז דברים מוצלחים יעניקו לך ביטחון וישחררו אותך מדאגות החיים המודאגות . אם אתה חולם שהאהבה שלך הסתיימה בכישלון או שהיא רק מצידך, אז תהיה מוצף בשאלה סותרת שעולה בדמיונך וגורמת לך לתהות האם עדיף לשנות את אורח חייך או להתחתן ולסמוך מזל לגבי התקדמות מצבך בעתיד . אם בעל או אישה חולמים שבן זוגו אוהב אותו, זה מנבא על אושר מוחץ בבית, והילדים הבהירים יתרמו להוספת אושר לאווירת הבית . אם אתה חולם על אהבת ההורים, אז זה מנבא שלמות באופי והתקדמות מתמשכת לקראת מזל וקידום . אהבת בעלי חיים מעידה על אמונה במה שיש להם, גם אם אינך מאמין בכך . והמזל יכתיר אותך לזמן מה . דיו אם אתה רואה דיו שמכתים בגדים של מישהו, כמה ניצוצות לא אחידים קטנים יפגעו בך בגלל קנאה . אם בחורה רואה דיו, תחרות תכתים את המוניטין שלה . אם חלמת שיהיה לך דיו על האצבעות, אז תקנא ותבקש לפגוע במישהו אלא אם כן תתקן זאת . אם מדובר בדיו אדום, תהיו בבעיה קשה . אם אתה חולם שאתה מכין דיו, אז אתה תהיה שקוע ביצירה דקדנטית שלא שרה מרעב, ואתה תרד לעבר חברים רעים . אם אתה רואה בקבוקי דיו בחלומות שלך, זה מעיד על אויבים ופרויקטים כושלים ….

…חבר מושבעים אם אתה חולם שאתה חבר מושבעים, פירוש הדבר של טינה על משרותיך ותבקש לשנות את המצב הכספי שלך . אם אתה חולם שחבר מושבעים זיכה אותך מאשמה, אז עבודתך תצליח, והדברים ילכו בדרכך, אך אם חבר מושבעים ירשיע אותך, האויבים יתגברו עליך וימצו אותך מעבר ליכולתך ….

…מה ההבדל בין ביטוי חלומי לספר עתידות? או מה לגבי דרכיהם של אנשים לתבוע את הידע על הנעלם, והאם פרשנות של חלומות היא חלק מתביעת הידע של הנעלם? ואיך אתה מגיב לאלו שאומרים שהבעת חלומות היא סוג של מגדת עתידות או אסטרולוגיה ..! ? שיחה זו מועברת בקרב אנשים, והיא קיימת, ומחברי ההרצאה הזו צריכים לשאול את עצמם קודם כל שאלה : מה ההבדל בין מי שמחזיק כדור בדולח וטוען שבאמצעותו הוא צופה בעתיד, או שואל אותך על השם של אמא שלך? כאן הוא לועג לנישואין ומאשים אותך בניאוף, שטוען על ידי מי שנולד דרכו לאמו, או שהוא מבקש ממך להרים את אחת הידיים ולקרוא את השורות בידך ואז להגיד לך מה יהיה יקרה לך, או שהוא דורך בחול, או שהוא שואל אותך על הסימן שלך …. , ושיטות אחרות שבין בעלי ההורוסקופים והשרלטנים, מה ההבדל ביניהם, ובין אלה המקשרים בין חזון עם פסוקי הקוראן האצילי, או הסונה המטוהרת, ואומרים בתחילת הפרשנות מה הוזכר ומה מוכח על השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או שזה מוכח על סמכות חבריו, כגון : [ טוב, ראיתי והרע מספיק, אם אתה מאמין לחזון שלך, קרה כזה וכאלה ] והוא אומר לפני או אחרי פירושו : ואלוהים יודע הכי טוב? אני חושב שההבדל ברור לכל מי שהוא הוגן ולכל מי שמונע מהתשוקה שלו. באשר לאלה שנלחמים בתחום זה מסיבות אישיות, או עוינים לחלק מהגישות של המביעים שכללו בביטוי את מה שאין בו, כמו מעשי פולחן, סימני השעה או התחזית של אירועים שיתרחשו, והוודאות שבהם, וקביעת תקופות ספציפיות להתרחשותם והוא חושב בלי לדעת על גישתנו, ואינו ממלא אחר מה שאנו מציעים, ואולי לא צפה בפרק אחד בתוכנית זו, אך הוא עדיין כשהוא רוכב על גל ההתנגדות, הוא חושב שאנחנו בין האנשים האלה, אני אומר עצור ….. ואל תמשיך להתנגד לך עד שתראה את הוויכוח שלנו, ותקשיב לאמירה שלנו, ואל תהיה כמו כבאי ב לילה . אני מזמין כל אדם הוגן לקרוא את מה שאבן אל-קיים, שאלוהים ירחם עליו, נאמר בזד אל-מאד [4/255]. הוא אמר כשהוא נחשף הדרכים של אנשים שטוענים שהם יודעים את סמויים : זה מספיק כדי לשקול אחד מענפיו, המהווה את הביטוי של החזון, כי אם המשרת מיושם זה והשלים את הידע שלו, הוא בא עם ניסים . אנו ואחרים ראינו עניינים מוזרים בהם המעבר נשלט על ידי פסקי דין מהירים ואיטיים, כנים, ושומעים זאת אומרים, זהו מדע בלתי נראה ! במקום זאת, מדובר בידיעה על הנעדר מאחרים מסיבות ייחודיות לידעיהם ונסתרות מאחרים … עד שהוא אמר : בניגוד לידיעת החזון, זה נכון, לא תקף. כי החזון מבוסס על התגלות חלומית, והוא חלק מחלקי הנבואה . מכאן שככל שהרואה נכון יותר, תמים יותר ובקיא יותר, כך הביטוי שלו נכון יותר, בשונה מהכומר, האסטרולוג והשביתות שלהם, שיש להם שלוחה של אחיהם מהשדים, שכן עשייתם אינה תקף למי שהוא אמתי, או שהוא צדיק, או מי שסוגד לחוק, אלא הם דומים יותר לקוסמים ששוכבים יותר ועמומים ורחוקים יותר מאלוהים ושליחו ודתו, הקסם היה איתו חזק יותר ויותר משפיע, שלא כמו ידיעת השריעה והאמת, מכיוון שככל שצדיק, אמתי ונבון יותר, כך הידע שלו עליו והשפעתו עליו הייתה חזקה יותר, ואלוהים הוא הצלחה . דבריו הסתיימו . הנה אני אומר לאלו מאיתנו שמתנגדים לביטוי או טוענים שאנחנו מעמידים פנים שאנחנו לא נראים, מה אתם חושבים אחרי הצהרה זו…

…חלב שתיית חלב בחלום מעידה על קציר שופע עבור החקלאי, שמחות בבית וטיול מוצלח למטייל . באשר לאישה, החלום הזה הוא סימן טוב . לראות כמויות גדולות של חלב בחלום מעיד על עושר ועושר . באשר לחלום שאתה מעורב בעסקי החלב, המשמעות היא גידול בעושרך . אם חלמת שאתה מחלק חלב בחינם לאחרים, פירוש הדבר שאתה טוב וזאת למיטב עושרך . אם חלב נשפך בחלום, פירוש הדבר שתאבד אובדן קל ובעיות זמניות מידי חבריך . אבל אם אתה חולם על חלב מלוכלך, המשמעות היא שתיתקל בבעיות פשוטות . אם החלב בחלום היה חמצמץ, זה אומר העיסוק שלך והחרדה שלך מבעיות חברים . ואם בחלום אתה מנסה לשווא לשתות חלב, זה אומר שאתה בסכנה לאבד משהו יקר ערך או שתאבד את הידידות של אדם בכיר . אם אתה חולם על חלב חם, המשמעות היא שתיכנס למאבק שבסופו יתגשמו הרצונות והשאיפות שלך . באשר לרחצה בחלב זה אומר שמחה וחברת חברים טובים ….

…דניאל אמר : חזון הגשם מתפרש בטוב ורחמים מאת אלוהים אדירים אם זה כללי לאמירת הקב~ה, ~ הוא זה שיורד גשם לאחר שנפלו ומפיץ את רחמיו. ~ אם הגשם יורד בזמן שלו, אנשים אוהבים אותו והוא מספק, ואם הוא מגיע בזמן שאינו זמנו, אנשים לא אוהבים אותו והוא מאשים אותו. הגשם היה מיוחד, כמו למשל שהוא ירד על בית או על מחנה, מכיוון שהוא מחלה ומחלה או ייסורים ומצוקה, ואם הגשם יורד בנוחות זה טוב או תועלת ….

…שנאה היא הגורם לאיבה בחלום, ואויבים אינם אוהבים ולא משתפים פעולה . ושנאה לאלה שאנחנו אוהבים מעידה על שנאה ודעה קדומה בחזה . אולי שנאה הצביעה על הפקודה לציית ולהימנע מחטא . ואם הוא רואה בחלום מישהו ששונא אותו כשהוא ער, זה מעיד על חזה צר ומצוקה עם מי שחברותו לא משפיעה עליו ….

…יונים שרואים יונים בחלומות כשהם מזדווגים ובונים את קיניהם מעידים על רוגע העולם ועל בתים מאושרים שבהם ילדים מודים בציות וברחמים שוררים על כולם . אם אתה שומע את יללתו של יונה בודדה בחלום, אז זה מבשר על כאב ואכזבה עקב מותו של אחד מאלה שאתה מבקש לעזור, ולעתים קרובות זה מבשר את מות האב . אם אתה רואה יונה מתה, זה סימן רע להפרדת בני הזוג, על ידי מוות או בגידה . אם אתה רואה יונים לבנות, זה מעיד על יבולים בשפע ואמון עיוור בנאמנותם של חברים . אם אתה רואה בחלומך להקת יונים לבנות, אז זה מעיד על ביטחון, אושר תמים והתפתחויות מזל בעתיד . ואם אחת היונים העבירה לך מסר, זה כולל חדשות בעלות אופי משמח מחבר נעדר, שכן היא מעידה על פיוס בין אוהבים . אם היונה נראית מותשת, הרי שהפיוס יגבר על גוון של עצב, או שהחדשות המשמחות עשויות לתת נופך של עצב על ידי אזכור חבר חסר ישע . אם המכתב הוא מהעבודה, ייתכן שאחריו תקלות קלות . אם אתה חולם על מסר שמנבא שאתה גונה, אז מחלה חשוכת מרפא תפקוד אותך או קרוב משפחה שעלול לגרום לך אסון כלכלי ….

…רמאות אם אתה חולם שאתה קורבן להונאה בעבודה, תפגוש אנשים ערמומיים שיבקשו לסגור את נתיבי העושר בפניך . אם גברים צעירים חולמים שהם רימו במשחקים, אז זה מנבא שהם יאבדו את אהבתם בגלל מריבות ואי הבנה ….

…שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….

…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….

…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש ​​מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….

…שחמט : בטל ומבוטל . כמו גם קוביות, ומשחק עם הקוביה, ומשחק עם אגוזים זה מחלוקת ומריבה אם היא נעה ונופלת . אם זה לא זז ואין לו קול, אז זה כסף אסור . אם היה רואה שהוא שבר אותו ואכל אותו, הוא היה מכה כסף מזר . ונזף בציפור ובמרגיע : אי אמיתות . ואמירת המשורר : אם אין בזה שום חוכמה וגם לא אזכור האל הכל יכול, הרי זה שקר, והנביא מכנה את המשורר מחבר כוזב, ואלוהים כל יכול אומר : ~אחרי המשוררים הולכים הרמאים . לא ראית שהם מסתובבים בכל עמק ושהם אומרים מה שהם לא עושים? ~ המשורר אמר : במקום זאת, המשורר משוגע על כלב … מה שהכי בא לו זה שקר…

…היתרון של הסבר על ההבדל בחזונות, ולכן חזון מלכים צדיקים הוא השראה מאלוהים אדירים, וחזון אדוני מדינת המלכים על פי דתם וקרבתם, וחזון העבדים אם מעשה טוב יוצא לאדוניהם, וחזון הנשים היוצאות מקרוב וחזון המוסר הוא ויכוח ביום התחייה נגדן, וחזון העשירים תקף יותר מחזון העניים מכיוון שהעניים נמצאים מְצוּקָה. ממצוקה ומצוקה, וחזון העניים מתעכב אם הוא טוב, ואם הוא לא טוב, הוא נראה במהירות והחזון של רשעים שלא הגיעו לחלום בריא יותר מאחרים מכיוון שהם לא צייתו לאלוהים , וחזונם חלש יותר מכיוון שהם עסוקים ברצונותיהם ובחזון הצד, לאישה המחזור ולשיכורים אין מקור ותוקף ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…ונראה שהמראה של המעי או משהו בתוכו, מראה הכסף שנחסך שלו, או מישהו מביתו גובר, או שהוא עצמו . והאיש אכל את המעי שלו, עדות לכך שהוא אוכל את הכסף שלו . כמו כן, אם הוא רואה שהוא אוכל את המעי של מישהו אחר, או משהו במעי של מישהו אחר, אז הוא מכה מאותו כסף שנחסך ואוכל אותו . נאמר כי יציאת המעי מעידה על כך שבתו עוסקת בנישואין, ומי שרואה כי מעי הבטן או שאר בטנו יצאו, ואז שטף את בטנו והוחזר אליו או לא, אז זה מותו בהנאתו של אלוהים אדירים . אם משהו יוצא מהבטן שלו, אז יש לו רצון לגבר ובת לאדם שיש לו את הרצון והוא להתחתן איתה . ונאמר שמה שיצא בבטן מעיד על חוסר ההגינות של הצעיף . אם הוא רואה שהוא מלך שחילק את קיבות צאנו, הם מחפשים בבטן, ואם הוא לוקח את מה שבבטן, הוא לוקח את הכסף שלהם . מי שרואה כאילו הוא חותך את הבטן והמעיים במיקום הידוע שלהם, אז זה ראוי לשבח עבור מי שאין לו ילדים ועבור העניים, כי זה מצביע על כך שמי שאין לו ילד ייוולד לו וזה מעיד על העניים שהם יהיו עשירים . כי ילדים הם כמו מעיים . ומדידת הקרביים בבטן כמדד של מוצרי בית בבית . ואם אדם רואה שמישהו אחר חושף את קרביו ומראה להם, הרי זה דבר רע, המצביע על כך שהם הולכים לסכסוכים, ונחשפים עניינים שלא נחשפו . ובחולה אומרים שהוא מת ….

…המלומד המוסלמי הרואה אותו בחלום הוא בשורה טובה לו החורגת מגורל ושבחים יפים, ולעשות את מה שהוא עושה . החוקרים רואים גידול במדע הרואה מכיוון שהם מייעצים לאלוהים על אדמתו, כמו גם לחכמים גידול בהטפה, והצדיקים רואים את סלאח בדת . הוא חש כי פקיה נלקח ממנו והוא לא כמו גם אסון Veptly . ומי שרואה את אחד המלומדים המתקדמים במקום, אלוהים אדירים ישחרר מאנשי המקום ההוא את המצוקה והיהירות שהם נמצאים בהם ….

…הפחדנות : מציין את הנ~ל מכיוון שזה הנוסעים שלה וכלפיו, מי שהגיע אליו הולך אליו, וזה המסתגר של מי שהגיע אליו, וזה עשוי להצביע על משכן העבדות, סגפנות, פולחן, נטישה של העולם, בכי ודרשות, מכיוון שאנשיו בהתרחקותם מאנשים הוא לקח לאלו שביקרו בהם ודרשה לאלה שראו אותם ואת מצבם וגופם המותש וחילוקיהם התגלו לו המרוסקים, וה הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לזה כשנכנס אליו ובירך את תושביו : משכנו של עם מאמינים . אולי זה מעיד על מוות מכיוון שהוא ביתו, והוא עשוי להתייחס לבית הכופרים, לאנשי החדשנות ולקהילת הדהימים מכיוון שאלה נמצאים מתים . המוות בפרשנות הוא השחיתות של הדת, והוא עשוי להצביע על תפקיד המזלזל במעשים הרסניים ושחיתות, כמו תפקיד הנואפים ותפקיד האלכוהול בו מושלכים השיכור כמו המתים, ותפקידם של חסרי תשומת הלב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים ואינם מעלים אותם למעשים, וזה עשוי להצביע על מאסר משום שהמת כלוא בקברו. הוא נכנס לבית קברות בחלום והיה חולה כשהוא ער, הוא נהפך אליה ומת ממחלתו, במיוחד אם יש בו בית או בית, ואם הוא לא היה חולה אז הסתכל, ואם הוא היה בבית בזמן כניסתו ליראת כבוד בעיניו או בעקבות ספר אלוהים אדיר או מתפלל לצ'יבלה, אז הוא הכניסה לאנשי הטוב, גילח את זכר הזכר, והוא קיבל את הטקס הטקסי ונהנה ממה הוא ראה או שמע, ואם זה היה כשנכנס לתוכו בצחוק או נחשף לרעה או ליילל על הקברים או ללכת עם המתים, אז זה נכנס לאנשים של רוע, מוסר ושחיתות דת ומערבבים אותם על מה שהם , ואם הוא נכנס אליו עם האדנהן, הוא מטיף למי שאינו מלמד ומצריך טוב מי שאינו מבצע את המעשה, קם באמת ומעיד באמת בקרב אנשים בורים, בורים או כופרים, ולגבי אלה ראו את המתים וקמו מקברם או חזרו לבתיהם לא ידוע לא ידוע, אז הוא יעזוב את הכלא או ימסור את תושבי העיר לפוליתאיסטים או ינביט את מה שהאנשים נטעו באהבה על פני האדמה ממה שהם כל כך אומללים לנצח a להפחית ככל העלייה בחזון והראיות הברורות והעניינים השולטים בהתעוררות ….

…האבל הוא בחלום שהם נוגים . ומי שרואה שהוא אסף חבורה של נורות מהגן שלו, שיזהר מרע . והעניים ביותר של צמחי מרפא הם כסף שהכסף מתאים לו, והפרד שגדל הוא אדם . חלקם אמרו : כל הקטניות תקפות, וחלקם אמרו : כל הקטניות לא אהבו . חלקם אמרו : כל הפולסים מצביעים על סחר, צער, לידה וכסף. אם הם מצביעים על סחר, זה סחר שאין לו הישרדות, ואם זה מתייחס לגברים, אז הם חיילים . ומי שמחליף את המן ושליו בקטניות ושום, הוא יקבל השפלה ועוני . אם הוא יראה שהוא מחליף לחם בלחם, אז הוא יינצל מעוני והשפלה . ומי שיראה שהוא אכל קטניות מבושלות, הוא ירוויח טוב וייהנה מכל דבר, משמחה, אושר וטוב, ויהיה לו רווח בכל דבר . ועלי הכותרת הקטנים והמטופשים, שהם הגזעית, הם סימן של משאלה למה שהוא לא מבין ….

…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….

…ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בקרון או בחברה שהם הולכים, אז הוא מאשים עם שגנב ממנה בזמן שהם חפים מפשע, כי אלוהים אדירים אומר: ~ ואז המואזין נתן את הקריאה, איראן, אתם גנבים . ~…

…איסורים כגון שבירת הצום ביום הצום, או צום ביום הספק, או עמידה בערפה ביום אחר מזה, או שישי תפילה לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לרווקה לאישה . ומי שלוקח את חדר האמבטיה למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת . היא ראתה בכך כשבירת הצום ביום הצום, או בצום ביום הספק, או בעמידה בערפה ביום אחר מזה, או בשישי להתפלל לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לסינגל לאישה . ומי שלוקח את השירותים למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת ….

…מי שראה אותם בשנתו עם תכונות טובות, זה היה עדות לאמונתו הטובה בהם ובחסדיו של סוננה שלהם . אולי החזון שלהם הצביע על תנועות חיילים ושליחת משימות . אולי זה הצביע על התפשטות הידע, הצורך בטוב ואסר את הרע . החזון שלהם מעיד גם על היכרות, אהבה, אחווה, עזרה ובטיחות מפני איבה וקנאה, והסרת דעות קדומות, משום שהם היו, אלוהים שמח עליהם, על כך . אם החזון איש הוא עני, הוא מתעשר מכיוון שהם, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, לכבוש את המדינות . ואם המחפש עשיר, הוא יבחר את העולם הבא ויבזבז את חייו וכספו על הנאתו של אלוהים אדירים . וחזונם, שאלוהים ישמח מהם, מעיד על מבנים מכובדים כמו מסגדים וטוהר השושלת, השבטים והחמולות . התרחקותם מן הרואה או העלבתו בחלום מעידה על נפילה בעצים בקרבם, והעדפת חלקם על פני אחרים, ושנאתם אליו, וחזונם מעיד על חזרה בתשובה וויתור על כל דבר מלבד האל הכל יכול . חזונם, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מעיד על טוב וברכה על פי בתיהם וערכיהם הידועים בדרכם ובדרכם . אולי לראות כל אחד מהם הצביע על מה שנחשף בפניו ומה היה בימי המרדה או הצדק שלו . ומי שרואה שהוא הומה עם חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא מאלה המחפשים שלמות בדת . ומי שרואה את אחד המלווים, שיתפרש עבורו את הגזירה, כגון סעד וסעיד, אז ישמח . אולי היה לו חלק מהביוגרפיה והמעשים שלו . ומי שרואה מישהו מהם חי, או שכולם חיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת, ומעידים כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד והוא עליון . אם הוא יראה כאילו הוא הפך לאחד מהם, הוא יחווה קשיים ואז המסמר יהיה רך . ואם הוא רואה אותם שוב ושוב בשנתו, פרנסתו צרה . באשר לאנסאר וילדיהם ונכדיהם, לראות אותם בחלום מעיד על חרטה וסליחה . לראות מהגרים מעיד על וודאות טובה וביטחון באלוהים הכל יכול, עזיבה מהעולם הזה וסגפנות בו, וכנות בדיבור ובמעשה ….

…דברו הוא הארץ לטובה, הוא זכה לטוב בעולם ובדת זו, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא את אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה . על האדמה, או אם הוא משיל את ידו מהעפר, אז הוא נעשה עני, ואם היה חולה הוא מת והפך לעפר . ומי שרואה שהוא נעדר בארץ ולא רואה שם חור, אז זה מסע במרדף אחר העולם, הוא ימות במסע ההוא . ומי שרואה שהארץ מקופלת בשבילו, הוא ימות במהירות . וכל מי שראה שהוא עובר מארץ לארץ כדי לחזור ולחזור, הוא הלך סביב אשתו או עוזרת ביתו . ומי שרואה את הארץ בלע אותה ושחרר אותה, ואם הוא רשע, זה עונש בשבילו . ומי שיראה שהאדמה בלעה אותה בלי פירוק, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהאדמה רעדה ומכה בה ריס, אז זה פורענות שמשפיעה על הארץ ההיא מסמכותה, או שהיא קרה, חום, בצורת או פחד גדול . ומי שרואה שהאדמה התפצלה וצמחה ממנה זחילה ואנשים מדברים, אז הוא יראה משהו שהוא מתפעל ממנו, ואולי זה מעיד על כך שחייו קרובים, ואולי זה היה פסוק כללי גדול שנראה בפני אנשים שיש להתחשב בהם . והאדמה מציינת את העולם לפי מידת רוחבו, גדולתו, צרותו וקטנותו . האדמה הידועה מציינת את העיר בה היא נמצאת, את תושביה ותושביה . ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה, אז צעיר מגיח ממנה, הופיעה עוינות בקרב בני עמה, ואם יצא זקן, הם היו שמחים ויעברו לפוריות, ואם היא תתפצל ולא יבוא דבר. מתוך זה, ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירעה תאונה רעה על הקרקע, ואם יצאו ממנה שבע, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק. הוא חי וזה ייסור מתמיד באזור זה. אם האדמה תתפצל מצמחייה, אנשיה יזכו לפוריות. אם יראה שהוא חופר את הארץ ואוכל ממנה, הוא ירוויח כסף במרמה, והחפירה היא רמאות . ומי שיקפל את הארץ במו ידיו, הוא יהיה מלך . נאמר : ההתמוטטות נובעת ממורשת הפציעה . ארץ צרה, חיים צרים . ומדבריו הארץ עם טוב, הוא השיג טוב בעולם ובדת, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה ….

…ומי שרואה שהירך שלו הפכה למתכת או לצמח, אז הוא סתום משהו שהוא מחפש, או את מה שאנשיו לא אוהבים אותו ….

…רעמים : מציין את הצרכים והפורענות שאדוננו סובל איתו הוא רוצה ומפיץ אותם ממי שהוא ירצה . כגון ארבה, ברד, רוחות, רעמים, מגלים, גלים, אבעבועות שחורות, מגיפה וחום, מכיוון שאנשים מבוהלים מהם, והרטט שלהם איתם והצהבת תחושתם, תוך שהם מקלקלים ומשמידים אותם כשנתקלים בהם . זה עשוי להצביע על בריאות רבה ועל ציווי גדול, שמגיע מהמלך, שיש בו הרס, חיבה או הרס . זה עשוי להצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ועל ירידתו על האדמה בה נפל . זה עשוי להצביע מלבד המקרים הידועים והטוארגים שהוזכרו, שאנשים מבקשים לאתר ולבדוק את מצבם, כמו מוות נורא, שריפה, הריסה וגנבים . מי שראה רעם שנפל בביתו, אם הוא היה חולה, הוא מת, ואם הוא נעדר ממנו, הוא נתן את הספד שלו, ואם היה חשד ושחיתות, עובד היה יורד בו ובעל משטרה שמר עליו , ואם בעליו הסתובב בסולטן, הוא ביצע את פקודתו, אחרת דפק עליו גנב, או שקרתה לו שריפה. או הריסה, עד כדי הגדלת החזון, ומה שאלוהים הכל יכול יעזור לו לעבור . ואם הוא רואה שביתות ברק נופלות בסיבובים, אולי יש אנשים בקרב האנשים שנותנים בהעדר הצליינים או המוג'אהדין, או אוהבים אנשים שנזרקים לעברי . ואם הוא נופל בדונמים ובבוסתנים, אז המסגדים של בעלי המעשרות והאוספים, והמקום ההוא מכוסה בעוול ושחיתות ….

…משחק בשחמט, קוביות, עוגות ואגוזי מלך : לא אוהבים ומחלוקת . במקום זאת, נאמר כי המשחק עם הכל אינו מוצא חן בעיניו, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שבטוח שאנשי הכפרים יבואו אליהם עם חיינו כקורבן בזמן שהם משחקים. ~ ואם הוא רואה שהוא משחק עם זה, יש לו אויב דתי . ושחמט מוגדר שלא לשחק איתו, כי הם גברים מבודדים . לגבי מותקנים ומשחקים איתם, הם מושלים גברים . אם בסוף אותה בנחלה מגיע, ואז הוא הופך להיות השליט של העמדה כי כמו מכות או סכסוכים, ואם אחד משני היריבים מביס את השני, אז ויקטור הוא אחד ברור . נאמר כי משחק שחמט הוא מאבק במאבק או יריבות . באשר לשחק בקוביות, הוא היה שונה בנוגע לזה, ונאמר שזה עוסק בחטא, ונאמר שזה סחר בחטא . משחק איתו מלכתחילה מעיד על התרחשות של מאבק בדיכוי על איסורו, והניצחון הוא עבור מי שניצח . ולשחק בקוביה זה שקר, ונאמר שזו עדות טובה . הימורים הם מהומה וסכסוך . באשר למוחמרה, אז ממלוק, אדייב, זכה לשבחים על ידי בעליו ….

…חלום על הגורל מנבא מריבות וצער מיותרים . אם בחורה חולמת שהיא משחקת עם הגורל, זה מצביע על כך שהיא תתערב באומץ בין חברים או אוהבים כנים ….

…בית קברות כנסייתי אם אתה הולך בבית קברות בכנסייה בחורף, המשמעות היא שמאבק ארוך ומפרך בעוני יחכה לך . אתה תהיה רחוק מבית הילדות שלך והחברים שלך יהיו רחוקים ממך . אך אם תראו את סימני האביב, תיסעו למקומות נעימים ותיהנו ממפגש מחודש . אם אוהבים חולמים שהם בבית קברות בכנסייה, המשמעות היא שאף אחד מהם לא יתחתן עם בן זוגו, אלא הוא יפגוש אדם אחר שתופס את מקומו ….

…דופקים : על המשפט, הם נבדלו זה מזה, חלקם אמרו שזה טוב וראוי לשבח, וחלקם אמרו שכולם לא אוהבים את דבריו, הקב~ה : ~ האם אתה מחליף במה שהוא נחות למה שהוא טוב? ~ ומכיוון שאין בו קרם או מתיקות . וכמה מהם אמרו שמדובר בסחר שאין לו הישרדות, אפוטרופסות שאין לו יציבות, וילד וכסף שלא נשארים להם . אם זה מעיד על עצב, העצב הזה לא נשאר ….

…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….

…אגורה אם אתה רואה אגורות בחלום, זה מנבא נסיגה ואובדן בסביבת העבודה, שכן אוהבים וחברים יתקוטטו ויתלוננו על מחסור רגשי אם תאבד גרושים, זה מנבא שתתמודד עם שינויים ואובדנים קלים . אם אתה מוצא את זה, המשמעות היא שהדברים ישתפרו ויהיו טובים יותר . אם אתה רואה את עצמך בחלום מכין הלוואות, זה מנבא שתהפוך לאיש חסכן ומעסיק מומחה ….