ומי שחושב שהוא צום עבור מישהו אחר מלבד האל הכל יכול, אבל על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו
חולם על מישהו אומר לך שהם מתחתנים
(99 פירושים ומשמעויות של חלומות על מישהו אומר לך שהם מתחתנים)…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….
…ומי שראה שהוא מברך מישהו שאין איבה איתו, המוסלמי מעליו ישמח . אם יש איבה ביניהם, אז הוא כובש את המוסלמי ומאמין בהטבותיו . ומי שרואה כאילו בירך שייח 'שאינו מכיר אותו, הרי זה ביטחון מעונשו של אלוהים אדירים ….
…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….
…מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא ינתק ממנו חבר, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עשה עוול לנרצח, ומי שראה שהוא נהרג, הוא יש לו חיים ארוכים ….
…הכיתוב : במקור, זה מעיד על שמחה וכבוד אם הבגד אינו מוכתם בו. אם הבגד מוכתם בו, זה מעיד על מחלה ושהמי שהכתים אותו בו נופל לתוכו וזורק אותו עם פגם, וחפותו מהפגם הזה נראית לאנשים . והוא עשוי להכתים את חלוקו בערות כפי שראה זאת . ההיצע מורחב ומוגבה, והספר הוא כוח . מי שרואה בידו ספר שמשיג כוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ה ' יחיא, קח את הספר בכוח .~ הספר : ידיעה ידועה אם פורסמה, ואם היא נחתמה, מדובר בבשורה נסתרת . ואם זה ביד של ילד, אז זה חדשות טובות, ואם זה ביד של משרת, אז זה חדשות של חדשות טובות ושמחה, ואם זה ביד של אישה אז הוא מצפה למשהו בשמחה . אם זה מתפרסם והאישה מוסווה, זו חדשות נסתרות שהוא מצווה עליו לעשות . אם היא נאה ויפה, הרי אלה חדשות ופקודה שיש בהם שבחים טובים, ואם האישה היא פראית, אז אלה חדשות על בהמה . ומי שרואה ספרים מקופלים בידו, הוא ימות בקרוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ביום שאנחנו מקפלים את השמים כמו שאנחנו מקפלים את הספרים לספרים .~ אם הוא רואה שהוא לקח עלון מהאימאם, אז הוא יקבל סמכות, אושר וחסד אם זה אפשרי, אחרת הוא יפחד מעבדות . אם הוא ראה שהוא נושא ספר חתום לאדם, עליו להפנות אותו אליו . אם הוא היה סולטן וצבא הגיע אליו, אז הם הובסו . למרות שהיה סוחר, הוא איבד את המסחר שלו . אם הוא היה מאורס, הוא לא התחתן . אם הוא רואה את ספרו ביד ימין, עדיף . אם יש בינו לבין אדם מריבה, ספק או בלבול, הרי שההצהרה תגיע אליו . ואם הוא ייסור שיביא הקלה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שלחנו אליך את הספר, כדי להבהיר הכל ומונחה .~ אם הוא חדל פירעון, מצוקה או נעדר, קל לו והוא חוזר למשפחתו בשמחה . לקחת את הספר עם ימין הכל טוב, ואם הוא ייתן את ספרו ביד שמאל, הוא יתחרט על שעשה את מה שעשה . ומי שלוקח ספר מאדם ביד ימין, הוא יקבל את הדבר הכי מכובד על זה . כי אלוהים אדירים אומר : ~לקחת אותנו ממנו ביד ימין .~ ואם כופר מאמין בידו קוראן או ספר ערבי, אז הוא מאכזב או נופל למצוקה, מצוקה או מצוקה . מי שיעיין בעיתון ולא יקרא את מה שיש בו הוא ירושה שהוא יקבל . ונאמר כי מי שראה כאילו קרע ספר, הוסרו ממנו ייסוריו ומרדתו, והשיג טוב . כמו כן, אם המאמין יראה בידו ספר פרס, הוא יושפל ויהיה במצוקה . ומי שראה שיש לו ספר אטום, היה מוסר למלך, וחקירתו תחתום אותו . מכיוון שבלקיס פנה לשלמה, עליו השלום, כאשר העביר לה ספר חתום, ואחת הסיבות לספר הייתה כניסתה לאסלאם . ומי שראה שהוא נתן לו עיתון ומצא חתיכה שעטופה בו, הוא רץ עם חבל . אבן סירין אמר : מי שרואה שהוא כותב ספר, הוא מרוויח רווח אסור משום שאלוהים הכל יכול אומר : ~ אוי להם ממה שכתוב ידיהם, ואוי להם ממה שהם מרוויחים .~ הכיתוב : על יד גבר הוא טריק שעוקב אחר השפלה, ולנשים יש טריק לרכוש . ומי שרואה שעל החולצה שלו כתוב פסוק מהקוראן, אז הוא אדם שנאחז בקוראן . הכתיבה ביד שמאל היא מכוערת והוזה, וילדים עלולים להיוולד לו מהזנות, או שהוא יכול להיות משורר ….
…מי שרואה שהוא אומר תהילה לאלוהים, אז דאגותיו שמחות בדרך שלא נספרת ….
…אם ראה כאילו האדם המת אומר לו: ~אתה תמות בזמן כזה וכזה~, אז אמירתו נכונה . אם ראה כאילו הלך אחרי מת ולא נכנס איתו לבית, או נכנס ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח ….
…תירס ושדה תירס אם אתה חולם שאתה חוצה שדה תירס ירוק ומשגשג ואתה רואה קונוסים מלאים בתירס תלוי כבד, אז זה אומר עושר רב עבור החקלאי . זה אומר קציר פגושים, קציר עשיר והרמוניה בבית . זה מבטיח לצעירים הרבה אושר וחברים אמיתיים, אבל אם אתה רואה את הקונוסים נבולים, זה אומר אכזבות ואובדן הורה . אם אתה רואה שדה תירס שנחרש לאחרונה, המשמעות היא הצעה בהצלחה חזקה . אם אתה רואה את זה בוגר אז זה אומר תהילה ועושר . אם אתה רואה אותם מאוחסנים, זה מצביע על כך שרצונותיך יתגשמו . אם אתה רואה עודף של תירס, זה אומר איחוד אמיד והצעות בלתי מוגבלות. אם אתה חולם לאכול תירס ירוק, זה אומר הרמוניה בין חברים ונישואין מאושרים לצעירים ….
…ומי שרואה שהוא אומר דרשה או שומע אותה, זה מתפרש כהטבה לאמירת הקב~ה, ~ וזכור, הזיכרון יועיל למאמינים .~…
ומי שרואה נחש ויש לו רגליים, הוא יפנה בכוח האויב ….
ומי שרואה שהוא הבעלים של אסא, אז הוא מקבל חברות עם אדם כזה שאת התיאור שלו הזכרתי, והוא מקבל ממנו טוב ….
ומי שיראה שיש לו שניים או שלושה ראשים, אז הוא יזכה בניצחון על האויבים, גם אם הוא חרב . אם הוא עני, הוא מתעשר, ואם הוא עשיר, יהיו לו ילדים חופשיים, ואם הוא רווק, הוא מתחתן ומקבל את מה שהוא רוצה ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…
…אם הוא רואה שאלוהים הכל יכול לתת עליו דין וחשבון, ומעשיו מאוזנים, אז מעשיו הטובים עולים על רעיו, אז הוא נמצא בציות גדול, והוא מחויב על ידי אלוהים בתגמול גדול, ואם שלו מעשים רעים עולים על מעשיו הטובים, ואז עניין דתו הוא מפחד . ואם הוא רואה כאילו הסולם נמצא בידו, הרי זה בדרך הישר, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והורדנו איתם את הספר ואת הסולם .~ אם הוא ראה את זה כאילו הוא מלך, הוא נתן לו ספר . והוא אמר לו: קרא, אם הוא היה בין אנשי הצדק, הוא זכה לתענוג, ואם לא חששו עניינו, כי אלוהים אדירים אמר : ~ קרא את ספרך .~…
אם היה רואה שהוא נתן לו משהו, היה מכבד אותו. אם היה נותן לו את ההקדמה שלו, הוא היה נותן לו ילדה שפחה, או שהוא יתחתן עם אישה הקשורה לכמה מהסולטנים ….
ומי שראה שהוא עבר את הדרך בטוח מאסון ומצוקה ….
אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו
אם הוא מתפלל לבד ואנשים מתפללים באופן אינדיבידואלי, אז הם בחוץ ….
חלק מהמביעים אמרו חזון של נשיקת מי שאדם אוהב, שמתורגם לארבע הנאה וחיבה, והשגת ה 'והמסמר ….
…ומי שרואה שמישהו שם את אצבעותיו באוזן, זה מעיד על מי שמגבש את משפחתו ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…
הוא הרגיש שהדינרים שלו על שם השם של אלוהים ותמונת החיים שלאחר המוות שהוא מוסלמי מהבומרנג ) דת, אבל הוא מסר כופר ….
וכל מי שראה שהוא אמר לו, הוא אמר שמעולם לא מתת, אז הוא ימות כשאהיד ….
ונאמר שמי שראה שאדם מתחתן עם אשתו, הוא ישיג את הנישואין אם ידוע ממקצועו שהוא יקבל אותם ….
…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….
…החלום הזה הוא סימן רע . אתם תראו, אם אתם חקלאים, היבול שלכם נבול וחיכם רזה וחולה . עבור אנשי עסקים זה אומר חובות שהם לא יכולים לעמוד בהם בגלל הצטברותם . עבור צעירים זה אומר נישואים לא מוצלחים ומות יקיריהם . אם אתה רואה את הארון שלך בחלום, זה מעיד על תבוסה בתחום העבודה ועל אפשרות של צער משפחתי . אם חלמת על ארון קבורה שעובר מעצמו, אז זה אומר מחלה ונישואין בין קרובי משפחה . עצב והנאה משתלבים זה בזה . המוות יכול להיות אחריו החלום הזה, אבל יהיה טוב . אם אתה רואה את גופך בארון מתים, הדבר מעיד על ניסיונות אמיצים להדוף אותך בתבוסה ואיבה . אם אתה חולם שאתה מוצא את עצמך יושב על ארון קבורה במכונית מתה זזה, זה אומר ייאוש אם זו לא מחלה כרונית הפוגעת בך או פוגעת במישהו שקשור אליך . זה עשוי להצביע גם על מריבות עם המין השני . זה יחשוב מחדש על ההתנהגות שלך כלפי חבר . אם אתה רואה ארון מתים, הדבר מעיד על אובדן קטסטרופלי והשמדה מוקדמת של קרוב משפחה יקר. אם אתה רואה ארון מתים מכוסה פרחים בכנסייה, זה מעיד על נישואים אומללים ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
ומי שרואה כי מי שמקבל שלו ואמר תוך מודיע ער לו שהוא לעולם לא ימות, אז הוא ייהרג למען אלוהים יהיה בחיים אחרי זה, כי הבורא יתברך אמר: ~ אל תחשבו אלה שנהרגו סיבת אלוהים להיות מת אבל חי . ” הפסוק ….
…אולי הספינה ציינה את המסגד, את השוק או את נאמנותם של בני הבית, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מכיוון שהם ספינות הגאולה . הספינה מציינת את הטברנה שכן היא מציינת את האדם עצמו או את בטיחות האויבים ואת עושר העניים . אם הספינה טבעה בים, זו הייתה עדות שהוא אחד מאנשי האש. אם הספינה שלו הפכה לברזל או נחושת, זה מעיד על אורך החיים של מי הצביעו עליו, ואם חלק ממנו הפך לברזל או לחלק ממנו, אז נכלל החשד במי שהספינה ציינה . אם היה רואה שהוא אכל את הספינה או בלע אותה, היה אוכל את מחירו . אם הוא ראה שהספינה אמרה לו מוצדק, הוא מצביע על כך שהוא יקבל חוכמה ממי שבורים . לראות את תיבת נח, עליו השלום, מעיד על השמחה, התענוגות והגשם של הגשם, לא שהם לא צודקים, זה מעיד על בצורת ואומללות . ארון נח, עליו השלום, מעיד על הקלה במצוקה, בטיחות מטביעה למטיילים בים או נישואים לרווקים, עמדה מכובדת וניצחון על אויבים . אולי הספינה ציינה את המסגד, את השוק או את נאמנותם של בני הבית, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מכיוון שהם ספינות הגאולה . הספינה מציינת את הטברנה שכן היא מציינת את האדם עצמו או את בטיחות האויבים ואת עושר העניים . אם הספינה טבעה בים, זו הייתה עדות שהוא אחד מאנשי האש. אם הספינה שלו הפכה לברזל או נחושת, זה מעיד על אורך החיים של מי הצביעו עליו, ואם חלק ממנו הפך לברזל או לחלק ממנו, אז נכלל החשד במי שהספינה ציינה . אם היה רואה שהוא אכל את הספינה או בלע אותה, היה אוכל את מחירו . אם הוא ראה שהספינה אמרה לו מוצדק, הוא מצביע על כך שהוא יקבל חוכמה ממי שבורים . לראות את תיבת נח, עליו השלום, מעיד על השמחה, התענוגות והגשם של הגשם, לא שהם לא צודקים, זה מעיד על בצורת וסבל . ארון נח, עליו השלום, מעיד על הקלה במצוקה, בטיחות מטביעה למטיילים בים או נישואים לרווקים, עמדה מכובדת וניצחון על אויבים ….
…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….
…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….