…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….
חולם על מילוי שיניים נושר
(55 פירושים ומשמעויות של חלומות על מילוי שיניים נושר)…ג'עפר א-סאדיק אמר כי ראיית שיניים מתפרשת על שישה היבטים של משק הבית, כספי גמלה, מצוקה, פרדוקס ופגיעה מקרובי משפחה ….
…הגמל : אישה, שנה, עץ, ספינה, עץ דקל, או קשר של קשר העולם . מי שבבעלותו או רוכב עליו, יתחתן אם הוא רווק, או שהוא נוסע אם הוא נוסע, או שהוא הבעלים של בית או אדמה או רווח או אוסף . חליבתה ניצלה את הנדרש ממנה והועילה ממה שמוכיח על ידיה, אלא אם כן היא נשאבה בה, אז היא תגיע להשפלות . באשר לנוודים, חיבוקים, כיפה ומוחאפות : כל אלה נשים, מכיוון שהן מסונוורות ומותקנות, ומי שרואה גמל לא ידוע מניב חלב במסגד, בגמילה או בנטיעות, זו שנה פורייה, אלא אם כן אנשים נמצאים תחת מצור, פחד, מרדה או כפירה, ואז זה מוסר בגלל הופעת האינסטינקט, מכיוון שחלב גמל נפוץ וסונה . הגמל הערבי המיוחס לאישה הוא הערבי המכובד . נאמר כי בשר גמלים היה מבושל כמזון מותר, ונאמר כי זה מילוי נדר לאמרה הקב~ה : ~ כל האוכל היה פיתרון לבני ישראל למעט מה שאסר על ישראל להיות .~ נאמר שזה בשר גזר . והגמל למי שרוכב עליו הוא אשה צדיקה . וקרע הגמל נוסע בצדק . והנסיעה חסרת האונים בה הוא חושש לחתוך את הדרך . ונאמר כי נגיעה בסיעה ובכל ילד קטן הייתה עצובה ועסוקה . נאמר בסמכותו של אבן סירין שהוא נשאל על אדם שראה גמל ואמר : היא תתחתן . אחר שאל אותו על גבר שראה כאילו הוא נוהג בגמל, והוא אמר : דרגה וצייתנות של אישה ….
…ומי שרואה שהוא מקיים את תפילת החובה ותפילתו הושלמה ונשיקתו מתיישרת, אז מתמלא הצורך שלו והוא מגיע למה שקיווה. ואם הוא רואה שהוא מתפלל את פאג'ר, אז הוא הרוויח מותר או הבטחה שהיא טובה או רעה, ואם הוא יראה שהוא מתפלל את תפילת הדהר, הוא ינצח על כל מה שהוא מבקש לעניין העולם הזה והבא. אם הוא רואה שהוא מתפלל ביום שישי, אז הוא ישלים את מה שהוא רוצה ויגיע למה שהוא מקווה, ואם הוא רואה שהוא מתפלל לאסר, זה רצון, אבל אחרי קשיים, ואם הוא רואה שהוא מתפלל מגריב, אז העניין שהוא ביקש מבחינת טוב או רע עבר, ואם הוא רואה שהוא מתפלל ארוחת ערב, אז הוא מתייחס לקרוביו ומגיע אליו לעונג ונאמר שקרה לו מרמה ובכי, ותנאי במה שציין הוא שהוא מקיים כל תפילה במועד לחלוטין, ואם יש בה ירידה או עלייה, זה מנוגד למה שהוזכר ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מהתפילות הללו , ואז הוא מציין את מילוי דתו ומי שרואה שהוא מתפלל זמן קצר בתפילתו ואז הוא נוסע ומזה הוא ראה שהוא מתפלל לילה או יום מיותרים, אז הוא עושה מעשה צדק. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צוחק עליו, אז יש לו הרבה הסחת דעת ממנו. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צופה או במקום שאסור לתפילה, אז הוא השחית את הדת, ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא חולה. הוא מתפלל מזרחה או מערבה, כפי שסטה מהאיסלאם ואולי עתר לאשתו. ד נאמר כי אנשי המסגד מתפללים למעט צ'יבלה, וכל מי שרואה מלומד שמתפלל ללא ציבלה או פועל בניגוד לסונה. , או שהוא מתפלל על הכעבה הפר את השריעה ועקב אחר הגחמות ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, זה גם נסיעה או חג'ג ', ומי שרואה שהוא מתפלל באחד משלושת המסגדים, זה עדות ל הכפלת שכרו וקבלת מעשיו. ומי שרואה שהוא מתפלל על בעל חיים, זה התרחשותם, ומי שרואה שהתפילה החמיצה את זמנה ולא מוצא מקום להתפלל בה בעניין קושי…
…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….
…עריפת ראש אם אתה חולם שראשך נחתך, החלום הזה ילווה בקרוב תבוסה מוחצת או אי מילוי התחייבות . אם אתה צופה באחרים מנותקים את ראשיהם, וזה מלווה בזרימת דם גדולה, אז זה מנבא מוות וגלות ….
…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
…תקשורת נמצאת בחלום מסמלת קשר של קרבה, והמשך צום . הוא המשיך בחלום את המלומדים והצדיקים, מציין את שמירת חיבתו, את מילוי הברית שלו, או את הקרבה למנהיגי עמדות המלכים, הנסיכים והשרים עם מה שהוא נהנה איתם לפי ערכו . ואם הוא ממשיך בחלום עם אחד מאדוני החדשנות ואנשי הדהמה, הוא מציין את השחיתות של דתו וחיי העולם שלו, ומבזבז את זמנו בכיף ובמשחק ….
…הילד, חזונו בחלום מעיד על מזל, קבלה וניצחון על אויבים, בהקבלה לסיפור אברהם, עליו השלום, כי הוא שבר אלילים וטרף אותם, ואז אמר הקב~ה : ( הם אמרו : שמענו ילד שזוכר אותם, נקרא איברהים ). אולי חזונו הצביע על עוינות כלפי אנשי הזונה וניצחון עליהם . אולי החזון שלו הצביע על מילוי הצרכים מכיוון שהוזכר בהשפעה : ( חפש עזרה למילוי צרכיך בפרצופי הבוקר ). ומי שרואה זרע טוב מהמרדן, יהיה לה תירוץ טוב . ראה גם את הצעיר וראה את הילד ….
…באשר לריר, זה מצביע על כך שילד יגיע אליו דומה מאוד אליו, מכיוון שהחתול נולד מתפירת האריה, והליחה עשויה להצביע על מילוי החוב, להציל את מי שנמצא או לתגמל אנשים על מה שהם עשו ….
…ומי שרואה קבוצה של אנשים מתכנסת למשתה, ואם המשתה ידוע, הרי זה טוב, תפארה והדר, ואם זה לא ידוע, זה עניין שנוא המתרחש, ונאמר שהחזון של החג טומן בחובו עשרה היבטים : לידת הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, חזונו, נישואיו, לאחר הלידה, ברית מילה, בריאות מחלה, בואו נעדר, נחמת מתים, מילוי נדר ואירוח קבוצה ….
…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….
…ריזואן, עליו השלום, הוא שומר השמים, ולראות אותו בחלום זה תענוג מתמיד, וחזונו מעיד גם על גזבר המלך ושליח הטוב שלו והגשמת ההבטחה, מילוי הצרכים והמענה. תחנון . ומי שכעס על סמכותו עליו, הוא הגיע לסיפוק ממנו, במיוחד משום שהוא נתן לו משהו מפירות גן העדן או כיסה אותו במשהו מהניתוח שלו, או שהוא עמד, או מבשר על ידי זה, זו עדות של העונג של אלוהים אדירים והראות את הברכות עליו בסתר ובציבור . וראייתו מעידה על חסד, פרנסה וסיפוק מאלוהים אדירים . ומי שרואה שהוא בגן עדן, והמלאכים מברכים אותו, ונכנסים אליו מכל דלת, אלוהים יסלח לו ויסלח אותו, והוא יגיע בסבלנות ארוכה לטוב . ומי שרואה את רדואן, עליו השלום, זה מעיד על היעלמות חרדתו, הרפיית חזהו וחייו הטובים ….
…ומי שראה שהוא גילח את מה שהיה מתחת לזקן או שגילח את גבו, אז זה מילוי חוב, וחלק מהפירשנים אמרו שמי שראה ששיער צומח על לשונו, אז זו חוכמה, אמירה, שירה ו הבחנה אלא אם כן היא יוצאת מהגבול וחוזרת לדאגה ועצב, ונאמר כי שירה מבחינת המשפט היא כסף, וחלק מהמביעים אמרו כי שירה העפעף, האוזן והאף טובים אלא אם כן הם חורגים מהגבול . הם גם אמרו שאם אדם מסיר שיער ממקום שדורש הסרה, אין בזה שום דבר רע, ואם הוא מסיר אותו ממקום שהוא טוב, אז זה לא טוב ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מתפילות אלו, אז זה מעיד על מילוי חובו, ונאמר מי שראה שהתפלל תפילה וחסר לו משהו מזה, אז הוא נוסע ואם היא אישה ואז היא מסתתרת, ונאמר מי שראה שהוא לא השלים את תפילתו, הצורך שלו לא התמלא ….
…זה בחלום הקושי של האדם והתשישות שלו בחייו . אם הוא רואה שעורה חזק, הרי זו פרנסתו . אם היה רואה שעורה מחליק, יהיה לו עמל ותשישות בחייו . אם ראה שעורה עבה ומכיל נפיחות ושחפת, הוא קיבל כסף מעבודתו הקשה, והכסף הגיע אליו שהרוויח מעבודה קשה ועייפות . הברכיים הן כוחו של הגוף, תנועתו ואיכות הידע שלו. אם הם בריאים וחזקים, זוהי עדות למסע, תנועה או פעולות שהוא עושה, ובריאות הגוף . אם נראה בו כאב או בעיה, זה מציין את משקל הברכיים, ואם הוא חולה, זה מעיד על מותו . ברכו של המטייל היא רכב, נוסעיו ורכבו . והברכיים חוצות את האחים והשותפים, והם עשויים לחצות את מוואלי . הברך עשויה להיגזר ממנה . אולי הברך מעידה על השלמת ההשתחוות וההשתטחות, ומעידה על נטילה ונתינה של האדם, על תנועתו ועל שקטו, על נסיעתו ועל עמידתו ועל הכסף שהוא אוסף ומה הוא מוציא . ומי שראה שברכו גדלה או התחזקה ונמצאת במצוקה, אלוהים היה מתרחק ממנו . אולי זה מעיד על עמידתו בתפילה ועל מילוי תנאיה . ואם הוא ראה שזה נקרע או נשבר, או שיש בו פצע או דם, זה מעיד על כך שתנועתו הייתה משותקת . אם זה היה מסע, שב עליו . אם הייתה חיבה בינו לבין מישהו, זה היה מופרד, וזה עשוי להצביע על כך שהסירה והחיה התקלקלו ….
…מהראס הוא בחלום אדם שעובד ומתעייף . חזונו של אל-מהראס מעיד על מחלוקת, חומרה ושרירותיות בבקשה, וחזונו עשוי להצביע על מילוי הצרכים ולהקל על העניינים . ראה את המרגמה ….
…זה בחלום חיי אדם, פרנסתו, השתכרותו ומלאכתו . אם הוא רואה מילוי של קערת דייסה או שומן, אז זה עולם עצום . ואם הוא רואה קערה שהוא אוכל ממנה דייסה, אז הוא נעלם מחייו כמו שאכל ממנה, ונשאר מחייו כמו מה שנשאר, ואם הוא יפגוש אותה, הוא יאבד את חייו . אם אוכלים הרבה שומן, אז זה מצב עם יתרונות כמו שומן, ואם זה לא שומן, אז זה מדינה ללא תועלת . אם הוא רואה שיש לפניו קערת דייסה עם הרבה שומן, והוא לא מוכן לאכול אותה, אז הוא אוסף כסף ומישהו אחר אוכל את זה . אם הוא רואה שהוא לא אוכל מחשש שייצרך אותו, יש לו מידה רבה של חסד וחיים טובים והוא מפחד שימות . אם הוא רואה מחמצת ללא שומן והוא לא טוב, והוא אוכל את כל זה עד שהוא נח ממנו, אז הוא רוצה למות מחוסר יד ועוני . אם הדייסה עשויה חומץ ללא בשר, הרי זו מלאכה נקייה של אדיקות . ואם זה לא שמן, זו מלאכה גסה . ואם השלשה היא עם בשר השבעה, אז זו אפוטרופסות על עם אכזרי ומעיק עם שנאה, פחד ופחד, ואם זה שמן, אז החיים והתועלת אסורים אם האיש הוא סוחר, אז הטיפול שלו באנשים לא צודקים הוא פסול, ואם הם עובדים, אז גם הרווחים שלהם אסורים. והאשליה מציגה אותו . אם הדייסה היא עם בשר כלבים, הרי שמדובר במצב בזוי, סחר מרושע, ורווח שפל עם אנשים טיפשים . אם זה עם שומן, אז כסף אסור . ואם זה שמן, הרי זה רווח בזוי, עוני ומחסור . ואם כל הגריסים הם כולם, אז זה מת בעוני, בהשפלה ובקיפוח, ואם הדייסה היא עם בשר של אריות ציפורים, אז זה המנדט, המסחר וההכנסות של בעלי יהירות של כסף ודם בכסף אסור. עם פחד ושנאה . אם הוא רואה שהוא אוכל דייסה דייסה, זו מלאכה קלושה וחסרת תועלת ….
…הקשה נמצא בחלום פרנסה דחופה וסחורה רווחית . וירקות מבושלים מעידים על מילוי החוב, מזרזים את הדחייה, השמחה וההנאות, או דאגות וצער ועוני ….
…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….
…מי שקורא אותו או מקריא לו מזהיר ועצוב . ונאמר : הוא מבורך בעבודת הנביאים, הקדושים והטוהרים . וכליל מקבל את פרנסתו, ברכתו ואריכות חייו . והוא עשוי להישבע . ונאמר : אלוהים אדירים יאיץ את מילוי צרכיו ויקל על פרנסתו . ונאמר : הוא לומד ידע מועיל, ואלוהים אדירים מעניק לו בריאות בדת, בעולם הזה ובעולם הבא ….
…הטואף הוא זה שראה שהוא מקיף את העקב בחלום, שכן אם הוא היה עבד משוחרר, או אם הוא היה חוטא ששוחרר מהאש, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן, ואם הוא היה ראוי לקידום והוא הגיע לדרגה גבוהה, וזה עשוי להעיד על מילוי הנדר לאמרה הקב~ה : ( וימלאו את נדריםיהם ויתנו להם סביב הבית הישן ). ומי שרואה שהוא ביצע את חג'ג 'וסייר בבית, אז זו צדקת דתו והישירות שלו לפי שיטתו, שכר עבורו מאלוהים אדירים, ביטחון מה שהוא חושש ממנו, חוב שעליו לשלם, והתחייבות למוסלמים . ואולי סביבו הצביע על כך שהוא מילא נדר או תשובה בשבועה . ואם הוא ראה שהוא נסע על גלגל, אז הוא בא עם אסור . והקפת הסמטאות בחלום חזונו מצביע על היועץ שנתן את טובתו ותפס את רועו ….
…זכוכית מגדלת אם אתה חולם שאתה מביט דרך זכוכית מגדלת, הדבר מנבא כישלון והמשך מילוי חובותיך באופן משביע רצון . אם אישה חולמת שיש לה זכוכית מגדלת, המשמעות היא שהיא תמשוך את תשומת ליבם של אנשים שלא יתעלמו ממנה במהרה ….