…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….

…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….

…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….

…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….

…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….

שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…

…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….

ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….

…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….

…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….

ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….

…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….

…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….

…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

מי שרואה שהוא הכה או לקח הרבה דבורים, אז הוא הכה שלל, והדבורים עשויות להיות גברים שממנו, ומי שרואה שהדבורים עוקצות אותן, אז פירש להשיג כסף מותר בעייפות ….

אם הוא רואה שהוא עומד בידיו של אלוהים אדירים, מכופף את ראשו, ומעיד שהוא מגיע אליו לא צודק כי אלוהים אדירים אומר, ~ ואם אתה רואה שהפושעים הרכינו ראשם עם אדונם .~ אל-קירמני אמר: ~מי שאלוהים יכול לתת משהו בשנתו, אלוהים יביא פורענות ואומללות לגופו בעולם הזה .~…

…ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים, טבעות או כל מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז זה מעיד שהוא הופך היטב ….

ומי שרואה שהוא אוכל את הארץ עם חלוקה, הוא יקבל כסף רב כמו שהוא אכל בלי קשיים ….

…רוח רפאים לראות רוחות רפאים בחלום מציין את התרחשותן של בעיות בלתי צפויות . אם רוח הרפאים לבנה, אז זה מנבא שהמחלה תפגע בך חבר יקר, או שתאבד חלק מעבודתך . אם הוא לבוש שחור, היזהר מהסובבים אותך כי הם מטעים אותך ויש להם הונאה וכוונות רעות עבורך . אם רוח הרפאים מדברת, רוע ובעיות ממש מעבר לפינה ממך, ואתה יכול להימנע מכך בחוכמה על ידי שמיעת קול התבונה בהתנהגותך . אם אתה שומע רוחות רפאים דופקות על דלתות או קירות, זה מנבא אירועים כואבים שיקרה פתאום . אם אתה רואה רוחות רפאים נעות מתחת לווילון בד או זזות מאחוריך, זו קריאה אליך לשלוט ברגשותיך, כאשר אתה מבצע טיפשות, אתה עלול להתמודד עם בעיות ולהתקוטט עם אחרים . אם אתה רואה את רוחו של חברך תלוי בחדרך, הדבר מנבא שתתמודד עם כישלון ואכזבה, ותלווה בתחושת חוסר ביטחון . אם אתה שומע מוזיקת ​​רפאים, זה מנבא צער ושינויים בסביבה המשפחתית . אם אתה חולם שרוח רפאים עוקבת אחריך, זה מנבא שתיכנס לאירועים מוזרים ומרגשים . אם רוח הרפאים תימלט ממך, הדבר מעיד על כך שהבעיות סביבך יחלשו ויפחיתו את חומרתן . היזהר באופן טבעי מכל אלה שתלויים בך . מחכה לך אסון ומחכה למי ששייך לך . רכוש וחיים משותפים נמצאים בסיכון . גברים צעירים צריכים להיות ללא היסוס זקופים בתקשורת שלהם עם המין השני . אתה יכול להתייחס לדמות בצורה שמפחיתה את חשיבותה ….

…כבשים : שלל, וזה נאמר בסמכותו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ ראיתי בחלום שהתקבלתי על ידי כבשים שחורות . ואז הערבים לקחו את זה, ואז קיבלו אותם על ידי כבשים לבנות, והלא ערבים לקחו את זה . ~ ומי שרואה שהוא מסיע הרבה כבשים ועזים, אז זו האפוטרופסות של ערבים ולא ערבים . הוא חלב אותו מחלבו ולקח אותו מהצמר ומהגבעוליות שלו, הוא הכה מהם כסף . ונאמר כי מי שראה עדר כבשים היה ארוך ככל הנאתו . ומי שרואה כבשה אחת, אושרו נמשך שנה . והראשים והרגליים של הכבשים מגדילים את החיים . ומלך הכבשים יגדיל את השלל . אם הוא רואה כאילו עבר ליד כבשים, אז הם אנשי כבשים שאין להם חלומות . ומי שמתקבל על ידי כבשים, הוא מתקבל על ידי אנשים להילחם, והוא יזכה בהם . וטלה ואגודלים ….

…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….

…חזיונות של כמה מלווים : אולי אחד החזונות הבולטים של חזונו של בן לווייתו הגדול עבדאללה בן זייד אל- אנסארי והלגיטימיות של תפילה ופרט של חזון זה בחשבון הבא : ( ב – 1) מוחמד בן עבדאללה בן זייד מאביו אמר : שליח אללה עליו השלום הם עשויים לחצוצרה והורה לבנקוס שהוא חצב , ורטה עבדאללה בן זייד אמר בחלום : ראיתי אדם נושא את זה ת'וואבאאן אחאדרן פעמון , אמרתי לו : הו עבדאללה מוכר פעמון? הוא אמר : מה אתה עושה עם זה? אמרתי : קרא לו לתפילה . הוא אמר : האם אני לא צריך להראות לך יותר טוב מזה? אמרתי : מה זה? הוא אמר : אומר : אללהו אכבר אללהו אכבר אללהו אכבר אללה אכבר . אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים . אני מעיד כי מוחמד הוא שליח האלוהים אני מעיד כי מוחמד הוא שליחו של אלוהים . בוא להתפלל . בוא להתפלל . חי על האיכר . אלוהים גדול , אלוהים גדול , אין אל חוץ מאלוהים . הוא אמר : יצא עבדאללה בן זייד עד שהגיע לשליח אללה עליו השלום וסיפר לו את מה שהוא ראה »הוא אמר : הו שליח אללה, ראיתי אדם נושא את זה תאוואבאן אוחדרן פעמון . . . ספר לו את החדשות . שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: “ חברך ראה את חזונותיו , אז הוא יצא עם בילאל למסגד והשליך אותו אליו וקרא לבילאל , כי הוא . הוא השמיע ממך קול. ~(1) הכוונה בקול ממך היא : חזקה ומסוגלת יותר ממך להצביע , והפנדה היא לאחר שההצבעה חלפה , ואני מעדיף זאת . כדי לחזור אל הסיפור . . עבדאללה בן זייד אמר, אז יצאתי עם בילאל למסגד, וגרמתי לזרוק לו את זה בזמן שהוא קורא לזה . הוא אמר : שמע את עומר בן אל- חטאב נשמע , יצא החוצה, הוא אמר : הו שליח אללה, ואללה ראיתי כמו זה שראה . סוד לוויה זה הרבה של מה שהוא אמר כי : אחמד אלוהים את התהילה ואת כבוד שבח התוכנה כל כך הרבה כפי שהוא בא לי על ידי אל – בשיר של אלוהים Vokrm לו שיש לי בשורה משמחת את הלילות להם עוד שלוש עשה לי באדיבות הגיע ( ב – 2 ) כמו גם חבריו חזיונות דוגמאות מה בא עבדאללה בן עמר, אולי אללה יהיה מרוצה ממנו : האיש החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חזון Oqsa שליחו של אללה, עליו השלום, אמר : הייתי ילד, אזבה צעירה – ולבד בודד לא היה זוג נאמר לו : רווקות ורווקות יום שישי – הוא אמר . . ישנתי ב המסגד אלי הזמן של שליח אללה הוא שאכיר אותו ראיתי בשנת ka n מלכי Okhaddana הם הלכו אותי האש , אם מדינת KTI היטב ואם אתה צריך שתי קרנות Kqrna היטב ואת המשמעות של זה : מאות שנים את היבטי הבאר הבונים מהאבנים המונחות על הגרדום שהסליל מחובר אליו , ובדרך כלל לכל באר יש שתי קרניים , ואנחנו חוזרים לחדית '. אמר אבן עומר : ואם יש לו שתי קרניים כמו שתי הבארות, ואם יש בו אנשים שאני מכיר, אמרתי : אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מחפש מקלט באלוהים מהאש . הוא אמר : ואז פגש אותם מלך, אז הוא אמר לי : לא הרסת, כך שאין פחד עליך או נזק . הסיפור שלה על חפסה . וקשתא שליח אללה עליו השלום אמר הנביא עליו השלום : כן מאן עבדאללה אם הוא התפלל בלילה . סאלם אמר : עבדאללה היה אז לא לישון בלילה פרט קטן ( מוסכם , ואת המילה לשלום ). בשנת הרומן בוכרי : אמר : אמרתי לעצמי : אם אתה טוב לראות מה ראיתי כאלה , כשהוא כרע בלילה אמרתי : אוי אלוהים, אם אתה יודע ב Varney ראייה טובה . . . שיחה מוסכמת ומילה של קיטור . (2) דוגמאות קצרות אלו לחלק מחזיונותיו של שליח אללה ומיטב הבריאה אחריו והם בני לוויה E ובפומבי לאחר מצגת קצרה זו , אנו פונים לחלקי החזונות עליהם נדבר בפרק החלק הבא של הספר הזה . _______________________________________________________ (1 ) מסופר על ידי אבן Majah ב סונן שלו הספר הנייד , ו המילה , את הדלת של התחילה הניידת – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר של דלת תפילה מה בא להתחיל נייד – אופ אבו דאוד ב דלת סידורי תפילה : כמה ניידים – התייחסות קודמת – והיא נכללה על ידי אחמד בראשית המוסנאד אל מדני, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, החדית של עבדאללה בן זייד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וזה היה נכלל על ידי אל-דרמי בספר התפילות, פרק על תחילת הקריאה לתפילה – התייחסות קודמת -. (2) ראה פתח אל-בארי (12/418) – התייחסות קודמת – ואל-Nawawi עליי Sharh המוסלמי Sahih (38/16) – קודמת התייחסות ** מצוטט מד~ר פהד אל-Osaimi…